abonnement Unibet Coolblue
pi_183393448


Vanaf donderdag 13 december opent het Alexandra Palace weer haar deuren voor het walhalla dat de PDC World Darts Championship heet. Editie 26 alweer, jongens toch. Wie zal de WK-winnaar van het jaar 2019(!) worden? Het wonder Rob Cross ligt verdomme alweer een jaar achter ons. Er is in die maanden toch veel gebeurd.

Historie


Stiekem moet het hoogseizoen van de TV-toernooien nog losbarsten, maar het grootste nieuws van het jaar werd op 4 juni bekendgemaakt; we gaan naar deelnemersveld van liefst 96 spelers. Dat betekent een hoop sessies meer vertier en vermaak, maar ook weer extra kans op vloergoden en andere schimmige figuren. Maar ook, maar ook; we krijgen twee Women Qualifiers erbij: een UK Qualifier en Rest of the World-qualifier.

Dit wordt een onvergetelijk en nog leuker en beter WK dan ooit, maar dat is het ieder jaar. We mogen weer genieten van Michael van Gerwen, Gary Anderson, Rob Cross, Raymond van Barneveld, Peter Wright, Adrian Lewis, Mensur Suljovic, Michael Smith en een hoop unseeded goden; Hopp, Noppert, Evans, De Zwaan, Schindler en onder andere Jantje Dekker. Oh, oh, oh. Ik verlang alweer naar mijn Mekka.

Maar TS, hoe worden de deelnemers bepaald?
https://www.pdc.tv/news/2(...)ship-field-confirmed

Verder kunnen we in de studio weer genieten van Marcel Maijer, Koert Westerman, Co Stompe, Roland Scholten, Vincent van der Voort (wanneer hij weer uitgeschakeld is) en allerlei andere halfgoden. Bengi, Hameren, DrankA, De slimme radiatorfolie van Tonzon, DLM, Keukenconcurrent, Draaijer Turbo Service, Loonvisie en de woksauzen van Go-Tan zijn belangrijke inspirators voor deze topshow.

Gaan we als forum nog spelletjes spelen rond het WK?
- Masterminded zal een voorspeltopic organiseren.
- Sportpools lijkt een uitwijkoptie ten opzichte van de geldeisers van Scorito.





[ Bericht 42% gewijzigd door Tagliano op 05-12-2018 19:50:07 ]
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393468
Cross - Reyes - Clayton - Suljovic/Smith - Price/Wright. Dat is een kutroute om doorheen te lopen :P
pi_183393483
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cross - Reyes - Clayton - Suljovic/Smith - Price/Wright. Dat is een kutroute om doorheen te lopen :P
(Alleen hebben Clayton en Suljovic nog weinig laten zien in Alexandra Palace).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393484
Eerst Clayton, dan Bunting en dan Cross.
Dat zie ik Dimi echt niet doen. Maar dan ook echt niet.

Het staat hem vrij om mij te verrassen.
pi_183393493
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cross - Reyes - Clayton - Suljovic/Smith - Price/Wright. Dat is een kutroute om doorheen te lopen :P
MvG zijn loting is belachelijk zwaar en dan ben je nr 1 vd wereld :')
pi_183393501
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Eerst Clayton, dan Bunting en dan Cross.
Dat zie ik Dimi echt niet doen. Maar dan ook echt niet.

Het staat hem vrij om mij te verrassen.
Cross gaat er 2de rond af tegen De Zwaan.
pi_183393505
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Eerst Clayton, dan Bunting en dan Cross.
Dat zie ik Dimi echt niet doen. Maar dan ook echt niet.

Het staat hem vrij om mij te verrassen.
Vorig jaar versloeg Van den Bergh Bunting met 104 gemiddeld in de eerste ronde. Cross is al het hele jaar ontiegelijk slecht, die gaat de vierde ronde niet halen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 26 november 2018 @ 23:49:08 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183393537
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

MvG zijn loting is belachelijk zwaar en dan ben je nr 1 vd wereld :')
Mooi toch, bewijs het maar dat je de eerste plek waard bent.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183393538
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

MvG zijn loting is belachelijk zwaar en dan ben je nr 1 vd wereld :')
Die kwart is echt ziek.
pi_183393543
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2018 23:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mooi toch, bewijs het maar dat je de eerste plek waard bent.
Wright die er weer doorheen gaat wandelen met zijn walgelijke act
pi_183393548
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:49 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Die kwart is echt ziek.
RvB wint 1 rondje denk ik en dan aju paraplu
pi_183393558
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

RvB wint 1 rondje denk ik en dan aju paraplu
Tegen Jackpot?
Of bedoel je tegen MVG en dan niks meer presteren in ronde 4?
pi_183393560
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wright die er weer doorheen gaat wandelen met zijn walgelijke act
Wright moet dan wel de juiste setup hebben voordat hij de QF tegen Price gooit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393569
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:50 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Tegen Jackpot?
Labanauskas is ook gevaarlijk.
pi_183393599
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Labanauskas is ook gevaarlijk.
Barney kende Labanauskas dus eigenlijk niet eens.
Zjak moest Barney vertellen dat deze Litouwer dus serieus kon keilen.
Barney is ook de enige die de lotingen niet keek. Kan toeval zijn, maar was vorig jaar precies hetzelfde verhaal.
pi_183393607
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:52 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Barney kende Labanauskas dus eigenlijk niet eens.
Zjak moest Barney vertellen dat deze Litouwer dus serieus kon keilen.
Barney is ook de enige die de lotingen niet keek. Kan toeval zijn, maar was vorig jaar precies hetzelfde verhaal.
RvB kent iedereen en komt weer met zijn act. Natuurlijk kent hij hem en natuurlijk heeft hij gekeken.
  maandag 26 november 2018 @ 23:54:00 #17
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183393627
Ik denk dat in het stukje Cross / Clayton / Bunting / dZwaan / vdBergh / Reyes sowieso veel kanshebbers zijn op een kwartfinaleplek. Ik geef Dimitri dan de grootste kans van die zes, maar die anderen net zo goed natuurlijk.
Makkelijk tweede.
pi_183393641
Lewis is ook niet even constant op TV als we heel eerlijk blijven. Ik denk dat Van Barneveld, mits in WK-spirit, dat ook nog wel overleeft.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393649
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat in het stukje Cross / Clayton / Bunting / dZwaan / vdBergh / Reyes sowieso veel kanshebbers zijn op een kwartfinaleplek. Ik geef Dimitri dan de grootste kans van die zes, maar die anderen net zo goed natuurlijk.
De Zwaan kan zo verschrikkelijk scoren en lang volhouden. Die staat binnen 2 seizoenen in de top 16 let maar op.
pi_183393671
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

RvB kent iedereen en komt weer met zijn act. Natuurlijk kent hij hem en natuurlijk heeft hij gekeken.
Doet hij dit vaker dan?
pi_183393673
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Zwaan kan zo verschrikkelijk scoren en lang volhouden. Die staat binnen 2 seizoenen in de top 16 let maar op.
Met een goed WK staat hij dat al makkelijk bij het WK2020.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393678
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:56 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Doet hij dit vaker dan?
Act opvoeren? Ja natuurlijk, RvB is nog camerageiler dan Kim Holland :')
pi_183393689
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:56 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Met een goed WK staat hij dat al makkelijk bij het WK2020.
Respect ook gewoon erbij blijven werken, want het mag vòlgens hem geen gewoonte worden om prof darter te zijn. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
pi_183393690
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Act opvoeren? Ja natuurlijk, RvB is nog camerageiler dan Kim Holland :')
Geen lid van de BarneyArmy dus?
pi_183393695
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:57 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Geen lid van de BarneyArmy dus?
Vroeger, maar toen kreeg ik zijn act door (zoals Taylor ook een act opvoert).
pi_183393699
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Respect ook gewoon erbij blijven werken, want het mag vòlgens hem geen gewoonte worden om prof darter te zijn. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Hij mag voor het WK wel iets meer vrijnemen om te trainen maar dat is een hele dag in de week volgens mij. Dat zei hij bij RTL7 vandaag.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393707
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:57 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hij mag voor het WK wel iets meer vrijnemen om te trainen maar dat is een hele dag in de week volgens mij. Dat zei hij bij RTL7 vandaag.
Mja maar zijn baas is niet zo makkelijk qua vrijnemen als een gemiddelde kantoorbaan. Het is werken en je bek houden natuurlijk :P

Hij moet gewoon lekker fulltime gaan darten, zo belachelijk veel potentie, vooral mentaal zit het uitstekend.
pi_183393712
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Respect ook gewoon erbij blijven werken, want het mag vòlgens hem geen gewoonte worden om prof darter te zijn. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Als je meerdere dagen blijft werken dan lukt het niet om aan de top te komen.
Als hij in de top 30 aanbeland, zal hij toch echt die switch moeten maken lijkt mij.
pi_183393720
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:59 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Als je meerdere dagen blijft werken dan lukt het niet om aan de top te komen.
Als hij in de top 30 aanbeland, zal hij toch echt die switch moeten maken lijkt mij.
Heeft al players championship gewonnen he ondanks zijn baan ;) En dat zijn hele zware toernooien waar iedereen aan meedoet. Kereltje heeft waanzinnig veel talent. Je ziet het al aan de manier van gooien, eenvoud.
pi_183393721
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:59 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Als je meerdere dagen blijft werken dan lukt het niet om aan de top te komen.
Als hij in de top 30 aanbeland, zal hij toch echt die switch moeten maken lijkt mij.
Nwah, hij heeft dit jaar volgens mij één PC moeten missen die doordeweeks was. Voor de rest heeft hij alle PC's kunnen gooien en ET-Qualifiers.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393725
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heeft al players championship gewonnen he ondanks zijn baan ;) En dat zijn hele zware toernooien waar iedereen aan meedoet. Kereltje heeft waanzinnig veel talent. Je ziet het al aan de manier van gooien, eenvoud.
Nu wordt het nog tijd dat hij ook stappen gaat maken op de ET. Dat is echt een lachwekkende goudmijn voor je Order of Merit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393727
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:59 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Nwah, hij heeft dit jaar volgens mij één PC moeten missen die doordeweeks was. Voor de rest heeft hij alle PC's kunnen gooien en ET-Qualifiers.
Is meer met trainingsuren. Demo's. Promotiedoeleinden. etc etc
pi_183393730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:00 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Nu wordt het nog tijd dat hij ook stappen gaat maken op de ET. Dat is echt een lachwekkende goudmijn voor je Order of Merit.
Ja maar dat is dus lastig met die baan van hem. Zijn baas is echt niet zo makkelijk. Kerel werkt gewoon 40-50 uur per week en dan nog darten ernaast.
pi_183393756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus lastig met die baan van hem. Zijn baas is echt niet zo makkelijk. Kerel werkt gewoon 40-50 uur per week en dan nog darten ernaast.
Is ook wel klote voorbereiden op die ET-Qualifiers. Scheelt wel enorm voor hem dat die ET-Qualifiers nu niet meer op een donderdag zijn maar er per vier Euro Tours een kwalificatieweekend is.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 27 november 2018 @ 00:06:20 #35
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_183393781
50 uur werken? Wat doet die gozer man.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_183393835
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:06 schreef Szura het volgende:
50 uur werken? Wat doet die gozer man.
40-50. Hij werkt voor Bengi zijn sponsor. Denk iets in de techniek ofzo. Het is wel echt met de handen werken van wat ik zag in dat interview destijds. Zwarte klauwen etc.
pi_183393877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

40-50. Hij werkt voor Bengi zijn sponsor. Denk iets in de techniek ofzo. Het is wel echt met de handen werken van wat ik zag in dat interview destijds. Zwarte klauwen etc.
Hij traint ook, volgens mij, twee uur tussen zijn werkuren door. Die vrijheid krijgt hij dan nog wel van Bengi.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183393937
Misschien dat Bengi hem wat meer uren kan laten maken
  dinsdag 27 november 2018 @ 00:57:26 #39
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183394309
Dan is wel echt bijzonder knap. Zelfs als ik zijn talent had zou ik die ethos niet hebben.
Makkelijk tweede.
pi_183395190
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:57 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hij mag voor het WK wel iets meer vrijnemen om te trainen maar dat is een hele dag in de week volgens mij. Dat zei hij bij RTL7 vandaag.
Het is of het één of het ander. Als je je werk waar je zwarte jatten van krijgt leuk vind moet je dat blijven doen, maar dat gaat nooit samen met een stabiele topcarriere in het darts. Hij zal keuzes moeten maken en dat doet ie nou dus niet. Althans, niet de juiste om stappen te maken op beide vlakken.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')