abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 november 2018 @ 23:29:40 #1
862 Arcee
Look closer
pi_183393212


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_183394715
😀
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_183395238
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 02:23 schreef superniger het volgende:
😀
he neger
pi_183395663
Een poll van het AD 8-) https://www.ad.nl/show/ni(...)elverliefd~a24a1646/

Over Steffi & Maarten zijn ze daar wel uit: die blijven bij elkaar. Jaap en Marian is fifty fifty. Marnix heeft niks. Mijn verrassing is dat zoveel mensen denken dat Wim en Marit nog samen zijn, want dat zie ik niet gebeuren. De reislustige dokter die snel verveeld is met een vriendje nog steeds bij oninteressante Wim? Nee, ik zie dat niet. Echt zo'n vakantieliefde-nu-is-alles-even-leuk stelletje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183395687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Een poll van het AD 8-) https://www.ad.nl/show/ni(...)elverliefd~a24a1646/

Over Steffi & Maarten zijn ze daar wel uit: die blijven bij elkaar. Jaap en Marian is fifty fifty. Marnix heeft niks. Mijn verrassing is dat zoveel mensen denken dat Wim en Marit nog samen zijn, want dat zie ik niet gebeuren. De reislustige dokter die snel verveeld is met een vriendje nog steeds bij oninteressante Wim? Nee, ik zie dat niet. Echt zo'n vakantieliefde-nu-is-alles-even-leuk stelletje.
Waarom denken zoveel mensen dat Marnix geen liefde heeft gevonden? Volgens mij komt het best vaak voor dat een boer waarbij het met degene waarmee ze op citytrip zij gegaan niets is geworden, vlak daarna ineens spontaan toch de liefde vindt.

Ik denk dat hij in ieder geval nog gedate heeft nadat het niets werd met Janneke.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 08:39:05 ]
pi_183395710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:38 schreef Chia het volgende:

Waarom denken zoveel mensen dat Marnix geen liefde heeft gevonden? Volgens mij komt het best vaak voor dat een boer waarbij het met degene waarmee ze op citytrip zij gegaan niets is geworden, vlak daarna ineens spontaan toch de liefde vindt.

Ik denk dat hij in ieder geval nog gedate heeft nadat het niets werd met Janneke.
Omdat Marnix alles kapot redeneert en analyseert. Maar alles kan hoor, wie weet kreeg hij van een andere briefschrijfster die hij nu pas heeft ontmoet wel vlinders. En vuurwerk. En al die dingen waar hij zo krampachtig op aan het wachten was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 november 2018 @ 08:42:10 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183395714
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom denken zoveel mensen dat Marnix geen liefde heeft gevonden? Volgens mij komt het best vaak voor dat een boer waarbij het met degene waarmee ze op citytrip zij gegaan niets is geworden, vlak daarna ineens spontaan toch de liefde vindt.

Ik denk dat hij in ieder geval nog gedate heeft nadat het niets werd met Janneke.
Slim, want na de uitzendingen van BZV zal dat een stuk lastiger worden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183395983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom denken zoveel mensen dat Marnix geen liefde heeft gevonden? Volgens mij komt het best vaak voor dat een boer waarbij het met degene waarmee ze op citytrip zij gegaan niets is geworden, vlak daarna ineens spontaan toch de liefde vindt.

Ik denk dat hij in ieder geval nog gedate heeft nadat het niets werd met Janneke.
Omdat hij 'single' op zijn site had staan, volgens de Telegraaf.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 november 2018 @ 09:22:31 #9
862 Arcee
Look closer
pi_183396030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Een poll van het AD 8-) https://www.ad.nl/show/ni(...)elverliefd~a24a1646/

Over Steffi & Maarten zijn ze daar wel uit: die blijven bij elkaar.
Oh wat leuk, zijn Steffi en Maarten nu een stelletje? *;
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:24:31 #10
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_183396048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Omdat hij 'single' op zijn site had staan, volgens de Telegraaf.
Ik geloof niet dat hij het type is dat actief een website over zichzelf onderhoudt.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:44:54 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183396263
Hij mag toch sowieso t/m de laatste uitzending geen mededelingen doen over relatiestatus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183396377
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:22 schreef Arcee het volgende:

Oh wat leuk, zijn Steffi en Maarten nu een stelletje? *;
:D :D

Jaahaaa, die ontmoetten elkaar bij de reünie en op slag verliefd :Y

Eh, Roel bedoel ik natuurlijk :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183397970
Belgie, Jeroen en Severien, iemand dat gezien? Shocking!!! Wat een oplichter.
https://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/258001264457000

'Eigenlijk heeft onze relatie nooit iets betekend. Voor mij stopt het hier, dus ik denk dat het beter is dat je weer vertrekt.' Met die harde woorden zou Jeroen 'zijn' Severien weer huiswaarts gestuurd hebben. En daar was de studente uit Kalken niet goed van: 'Speciaal om de hele zomer bij hem te zijn had ik m'n vakantiejob opgegeven. Ik speelde zelfs met het idee om te stoppen met mijn studie. Ja, ik wilde ver gaan voor Jeroen. Maar toen ik in Duitsland aankwam, bleek hij z'n ouders niet eens te hebben ingelicht over m'n komst.'
https://www.flair.be/nl/l(...)boer-jeroen-relatie/

Ze mogen daar wel eens beter screenen voordat ze boeren selecteren:

Elk weekend een ander
Daarna genoot Jeroen een tijd lang van het vrijgezellenleven. 'Ik heb er serieus wat op los geflirt, ja. Elk weekend een ander lief, ge kent dat wel. (lacht) Ik was niet klaar voor een nieuwe, echte relatie. Plezant voor een tijdje, maar ik verlangde toch weer naar iets standvastigers.' Dus stemde hij toe wanneer hij gevraagd werd voor 'Boer zkt Vrouw'. 'Ik had net mijn scheenbeen gebroken en kon toch niet werken. Ik had tijd én was single, dus 'k had niks te verliezen. Een mens leeft maar één keer, hé', verklaart hij.

https://www.flair.be/nl/l(...)k-weekend-een-ander/

Maar ook met die nieuwe vlam met wie hij op de reunie kwam aanzetten is het alweer uit:
Ongeloof tijdens de slotaflevering van 'Boer Zkt. Vrouw'. Boer Jeroen verscheen níet met z'n 'coup de foudre' Severien, maar wel met z'n nieuwe vriendin Kimberly aan z'n arm. Al blijkt nu, een week later, dat ook hun sprookje alweer voorbij is. "Ik ben nooit écht verliefd geweest", vertelt Jeroen in Dag Allemaal.
https://www.hln.be/showbi(...)-volwassen~ad3032cd/

[ Bericht 19% gewijzigd door Loekie1 op 27-11-2018 12:14:15 ]
pi_183398116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat Marnix alles kapot redeneert en analyseert. Maar alles kan hoor, wie weet kreeg hij van een andere briefschrijfster die hij nu pas heeft ontmoet wel vlinders. En vuurwerk. En al die dingen waar hij zo krampachtig op aan het wachten was.
De hele zoutzak-houding van Marnix irriteerde me. Rare man.
pi_183398125
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:22 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh wat leuk, zijn Steffi en Maarten nu een stelletje? *;
_O- *O*
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:34:48 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183398983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:40 schreef Loekie1 het volgende:
Belgie, Jeroen en Severien, iemand dat gezien? Shocking!!! Wat een oplichter.
https://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/258001264457000

'Eigenlijk heeft onze relatie nooit iets betekend. Voor mij stopt het hier, dus ik denk dat het beter is dat je weer vertrekt.' Met die harde woorden zou Jeroen 'zijn' Severien weer huiswaarts gestuurd hebben. En daar was de studente uit Kalken niet goed van: 'Speciaal om de hele zomer bij hem te zijn had ik m'n vakantiejob opgegeven. Ik speelde zelfs met het idee om te stoppen met mijn studie. Ja, ik wilde ver gaan voor Jeroen. Maar toen ik in Duitsland aankwam, bleek hij z'n ouders niet eens te hebben ingelicht over m'n komst.'
https://www.flair.be/nl/l(...)boer-jeroen-relatie/

Ze mogen daar wel eens beter screenen voordat ze boeren selecteren:

Elk weekend een ander
Daarna genoot Jeroen een tijd lang van het vrijgezellenleven. 'Ik heb er serieus wat op los geflirt, ja. Elk weekend een ander lief, ge kent dat wel. (lacht) Ik was niet klaar voor een nieuwe, echte relatie. Plezant voor een tijdje, maar ik verlangde toch weer naar iets standvastigers.' Dus stemde hij toe wanneer hij gevraagd werd voor 'Boer zkt Vrouw'. 'Ik had net mijn scheenbeen gebroken en kon toch niet werken. Ik had tijd én was single, dus 'k had niks te verliezen. Een mens leeft maar één keer, hé', verklaart hij.

https://www.flair.be/nl/l(...)k-weekend-een-ander/

Maar ook met die nieuwe vlam met wie hij op de reunie kwam aanzetten is het alweer uit:
Ongeloof tijdens de slotaflevering van 'Boer Zkt. Vrouw'. Boer Jeroen verscheen níet met z'n 'coup de foudre' Severien, maar wel met z'n nieuwe vriendin Kimberly aan z'n arm. Al blijkt nu, een week later, dat ook hun sprookje alweer voorbij is. "Ik ben nooit écht verliefd geweest", vertelt Jeroen in Dag Allemaal.
https://www.hln.be/showbi(...)-volwassen~ad3032cd/
Ik zag het inderdaad bij die laatste uitzending, dat was echt shocking. Ik vond 't al een beetje een raar ventje, maar dacht dat hij toch wel heel oprecht superverliefd was op die Severien.
in de haak.
pi_183410498
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:40 schreef Loekie1 het volgende:
Belgie, Jeroen en Severien, iemand dat gezien? Shocking!!! Wat een oplichter.
De tering zeg. Povere screening ja.

Maar goed misschien vinden de omroepbonzen dat bij de zuiderburen ook niet zo erg en heeft het voor goede kijkcijfers gezorgd. :')
pi_183416008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:34 schreef trui het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad bij die laatste uitzending, dat was echt shocking. Ik vond 't al een beetje een raar ventje, maar dacht dat hij toch wel heel oprecht superverliefd was op die Severien.
Als je de afleveringen terugkijkt, valt het wel op: de meiden moeten tonen wat ze voor hem voelen ipv zeggen waarna ze zich enorm gaan uitsloven, en dat zegt hij talloze keren daarna: heb je begrepen wat ik heb gezegd??? Ze moeten enorm hard werken, en hijzelf doet weinig voor ze en hij praat over 'die heeft grotere borsten maar die heeft een mooi gatje', 'hij zoekt niet iemand om twee keer te poepen' (nee?), de meiden moeten met een arm in de gat van een koe waarna ze onder de stront komen te zitten, hij wil met alledrie onder de douche na het ontbijt, heel charmant soms maar tijdens etentje speelt hij ze uit door met één (Joelle) openlijk te flirten etc. Severien, slachtoffer, zegt daar wat van en zijn reactie is niet: ik moet mijn aandacht verdelen maar: 'je moet daar niet zo over nadenken! Oftewel: het ligt aan jezelf dat je je zo druk maakt. Op dat moment had Severien moeten afhaken. Nadat Joelle hem een sensuele massage heeft gegeven in de slaapkamer terwijl zij boven op hem zit, commandeert hij de Vlaamse Yvonne te komen en houdt een lulverhaal tegen haar waarom hij meteen Joelle weg wil sturen. Joelle verwacht na haar massage dat hij meteen heeft besloten dat zij moet blijven, maar hij stuurt haar dan weg. Toppunt van machtswellust. Af en toe een schalks lachje wat hij niet kan verhullen, zoals na: 'Joelle, je had toch wel in het snuitje dat jij het niet zou worden?' Nee, dat had ze niet in het snuitje. Van het hele afscheid van Joelle zien wij verder niets!!! Dat schalkse lachje zie je ook, als je oplet, tijdens het emotionele gesprek met Severien dat een dag voor de reunie gehouden werd. Het is iemand die kickt op het leed van anderen. Hij heeft gewoon drie meiden uitgekozen waarvan hij dacht: die kan ik wel een loer draaien.

Van wie is de beginmuziek ook alweer van de Vlaamse serie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 28-11-2018 14:13:35 ]
  woensdag 28 november 2018 @ 12:57:24 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183417835
Klopt hoor, ik vond al die dingen ook behoorlijk lomp en onsympathiek maar schaarde het nog onder 'onhandigheid' en domheid (en gewoon een niet zo leuk karakter). Maar die verliefdheid-op-het-eerste-gezicht op Severien had ik wel voor oprecht aangezien, terwijl ik daar nu wel aan twijfel. Wat een griezel.
in de haak.
  woensdag 28 november 2018 @ 12:59:40 #20
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183417864
Hier vind je meer info over de muziek die daar gebruikt is. https://vtm.be/boer-zkt-v(...)-muziek-uit-de-reeks
in de haak.
pi_183418234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:59 schreef trui het volgende:
Hier vind je meer info over de muziek die daar gebruikt is. https://vtm.be/boer-zkt-v(...)-muziek-uit-de-reeks
Begintune is Alan Turings Legacy
pi_183419841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 10:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als je de afleveringen terugkijkt, valt het wel op: de meiden moeten tonen wat ze voor hem voelen ipv zeggen waarna ze zich enorm gaan uitsloven, en dat zegt hij talloze keren daarna: heb je begrepen wat ik heb gezegd??? Ze moeten enorm hard werken, en hijzelf doet weinig voor ze en hij praat over 'die heeft grotere borsten maar die heeft een mooi gatje', 'hij zoekt niet iemand om twee keer te poepen' (nee?), de meiden moeten met een arm in de gat van een koe waarna ze onder de stront komen te zitten, hij wil met alledrie onder de douche na het ontbijt, heel charmant soms maar tijdens etentje speelt hij ze uit door met één (Joelle) openlijk te flirten etc. Severien, slachtoffer, zegt daar wat van en zijn reactie is niet: ik moet mijn aandacht verdelen maar: 'je moet daar niet zo over nadenken! Oftewel: het ligt aan jezelf dat je je zo druk maakt. Op dat moment had Severien moeten afhaken. Nadat Joelle hem een sensuele massage heeft gegeven in de slaapkamer terwijl zij boven op hem zit, commandeert hij de Vlaamse Yvonne te komen en houdt een lulverhaal tegen haar waarom hij meteen Joelle weg wil sturen. Joelle verwacht na haar massage dat hij meteen heeft besloten dat zij moet blijven, maar hij stuurt haar dan weg. Toppunt van machtswellust. Af en toe een schalks lachje wat hij niet kan verhullen, zoals na: 'Joelle, je had toch wel in het snuitje dat jij het niet zou worden?' Nee, dat had ze niet in het snuitje. Van het hele afscheid van Joelle zien wij verder niets!!! Dat schalkse lachje zie je ook, als je oplet, tijdens het emotionele gesprek met Severien dat een dag voor de reunie gehouden werd. Het is iemand die kickt op het leed van anderen. Hij heeft gewoon drie meiden uitgekozen waarvan hij dacht: die kan ik wel een loer draaien.

Van wie is de beginmuziek ook alweer van de Vlaamse serie?
Ik twijfelde of ik het ging kijken. Maar je hebt me overtuigd :')
pi_183420299
Misschien een apart topic maken voor de Belgische BZV en deze alleen voor de NLse versie houden?
pi_183420504
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het ging kijken. Maar je hebt me overtuigd :')
Psychiaters in opleiding zouden hier ook naar moeten kijken.
Overigens is het bij de Belgen een enorm langdradig gezemel, vooral de laatste aflevering.
  woensdag 28 november 2018 @ 15:37:54 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183420541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een apart topic maken voor de Belgische BZV en deze alleen voor de NLse versie houden?
ach, het is daar al afgelopen en hier ook zo ongeveer, dus het is niet nodig om er nu een apart topic voor te openen lijkt me hoor.
in de haak.
pi_183424964
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een apart topic maken voor de Belgische BZV en deze alleen voor de NLse versie houden?
Eens, ik volg de Belgische niet en ben dat ook niet van plan.
  woensdag 28 november 2018 @ 20:49:24 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183427151
Het was maar een kleine zijsprong, maak je niet zo druk mensen.
in de haak.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 november 2018 @ 20:59:07 #28
862 Arcee
Look closer
pi_183427402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een apart topic maken voor de Belgische BZV en deze alleen voor de NLse versie houden?
Dit idd.
pi_183427618
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:49 schreef trui het volgende:
Het was maar een kleine zijsprong, maak je niet zo druk mensen.
nee dit
pi_183435753
Marnix heeft blijkbaar toch iets eraan overgehouden? Zag een voorstukje voorbij komen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183435777
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Marnix heeft blijkbaar toch iets eraan overgehouden? Zag een voorstukje voorbij komen.
Hoofdpijn?
A mind with a heart of it's own
pi_183435854
quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hoofdpijn?
:+ Een paar nieuwe klompen?
pi_183435865
quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hoofdpijn?
:D

Iets moet iemand zijn natuurlijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183435895
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

:D

Iets moet iemand zijn natuurlijk.
Toch diegene met wie hij gezien werd op de Zuidlaardermarkt?
pi_183436486
quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:18 schreef DrMarten het volgende:
Hoofdpijn?
:N Blauwe ballen *)
pi_183436874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eens, ik volg de Belgische niet en ben dat ook niet van plan.
Is wel leuker dan de NL versie vind ik, pas net gaan terug zien.
life is like a box of chocolates
pi_183437165
Ik hoop Willemijn *O*
Somebody that I used to know
pi_183444669
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_183444763
quote:
Zelfs in een trailer van 24 seconden hebben ze die kutlach gestopt :r

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2018 19:27:31 ]
pi_183444799
Dat jasje van haar lover mag ook wel twee maten kleiner
pi_183444811
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Zelfs in een trailer van 24 seconden hebben ze die kutlach gestopt :r
Jongens! we hebben pizza gemahahahahahaakt
  donderdag 29 november 2018 @ 19:34:13 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183444906
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183445054
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Zelfs in een trailer van 24 seconden hebben ze die kutlach gestopt :r
Mijn gedachte exact!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_183445318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:29 schreef Chia het volgende:
Jongens! we hebben pizza gemahahahahahaakt
Die past dus prima bij Wim :+
pi_183445367
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Die past dus prima bij Wim :+
_O-
pi_183447343
No way dat lekker ding van Wim pleite?

Die zou ik 24/7 op mijn staaf willen hebben zitten, alleen jammer van beetje vierkante onderkaak.
  donderdag 29 november 2018 @ 22:03:41 #47
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183447955
Paula werd niet geil van de "vet" en "chill" en "getsie" en "respect" van Wim.

En #teamtsjitske forever :'( #neverforget #jesuistsjitske
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 29 november 2018 @ 22:12:44 #48
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_183448194
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Zelfs in een trailer van 24 seconden hebben ze die kutlach gestopt :r
Probeer daar maar eens omheen te knippen. Dan zou je die hele Mushroom Michelle buiten de uitzending moeten houden.
De mensen zijn gek geworden
pi_183448764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:12 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Probeer daar maar eens omheen te knippen. Dan zou je die hele Mushroom Michelle buiten de uitzending moeten houden.
True, dit zou nog kunnen:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:29 schreef Chia het volgende:

[..]

Jongens! we hebben pizza gemahahahahahaakt
Somebody that I used to know
pi_183449236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:34 schreef Cupasoep het volgende:
No way dat lekker ding van Wim pleite?

Die zou ik 24/7 op mijn staaf willen hebben zitten, alleen jammer van beetje vierkante onderkaak.
Tja...

Een kaak waar Kim Holland jaloers op zou zijn en een partij stalpoten waarbij een nijlpaard slank afsteekt.

Het is maar wat je lekker vindt.
pi_183449286
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja...

Een kaak waar Kim Holland jaloers op zou zijn en een partij stalpoten waarbij een nijlpaard slank afsteekt.

Het is maar wat je lekker vindt.
Muahhhhhh verder prima naast die hoek-kaak.
pi_183449297
Marit ziet er heel oké uit. Maar als ze praat dan knap ik helemaal af, dat accent.
pi_183449326
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Marit ziet er heel oké uit. Maar als ze praat dan knap ik helemaal af, dat accent.
Echt zo'n stereotype hockeykutje vind ik dat.
pi_183449529
Dan snap je wel waarom Michelle enkel abusive relaties heeft gehad. Van dat gezenuwlach wordt de meest zen persoon op aarde toch zelfs agressief op den duur
pi_183449702
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dan snap je wel waarom Michelle enkel abusive relaties heeft gehad. Van dat gezenuwlach wordt de meest zen persoon op aarde toch zelfs agressief op den duur
Vind het niet gek dat in vorige relaties de helende stenen terug naar haar giechel werden gesmeten.
pi_183451741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dan snap je wel waarom Michelle enkel abusive relaties heeft gehad. Van dat gezenuwlach wordt de meest zen persoon op aarde toch zelfs agressief op den duur
Zen bij haar? denk dat ze eerst die stenen op zichzelf moet leggen en toch meestal dit soort mensen zijn zelf meest gefrustreerd, ze is een goed voorbeeld daarvan, zelfs voor de camera is ze een bitch vaak.
life is like a box of chocolates
pi_183472155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dan snap je wel waarom Michelle enkel abusive relaties heeft gehad. Van dat gezenuwlach wordt de meest zen persoon op aarde toch zelfs agressief op den duur
ik heb een collega die ook zo'n soort lach heeft... Om gek van te worden
pi_183472751
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja...

Een kaak waar Kim Holland jaloers op zou zijn en een partij stalpoten waarbij een nijlpaard slank afsteekt.

Het is maar wat je lekker vindt.
Ja, wat een stalpoten, zeg.

Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183472829
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, wat een stalpoten, zeg.

[ afbeelding ]
Bah, bijna net zo fors als die van Suzanne Schulting. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 18:43:55 ]
  zaterdag 1 december 2018 @ 09:48:05 #60
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_183472897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Marit ziet er heel oké uit. Maar als ze praat dan knap ik helemaal af, dat accent.
:')

Stel je aan zeg
pi_183473317
Weet niet hoe maar er is een stuk uit de aflevering van morgen uitgelekt waar de relatiestatus van Jaap en Marian duidelijk in wordt. Oa Telegraaf/Vrouw heeft het online staan.
pi_183473347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 07:56 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Zen bij haar? denk dat ze eerst die stenen op zichzelf moet leggen en toch meestal dit soort mensen zijn zelf meest gefrustreerd, ze is een goed voorbeeld daarvan, zelfs voor de camera is ze een bitch vaak.
Haha, ja dat is echt zo. Ik heb een paar klanten in mijn bestand die zich bezighouden met coaching en dat soort zaken. En als je dan kijkt hoe die zelf zijn en hun leven in orde hebben.... 8)7 Dan kan ik niet begrijpen hoe ze anderen moeten vertellen hoe die het moeten doen.
pi_183473665
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 10:20 schreef Snowbomb het volgende:
Weet niet hoe maar er is een stuk uit de aflevering van morgen uitgelekt waar de relatiestatus van Jaap en Marian duidelijk in wordt. Oa Telegraaf/Vrouw heeft het online staan.
Hier is het stuk.

https://www.ad.nl/video/k(...)aar-de-reunie~p58328
pi_183474220
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 december 2018 @ 11:42:31 #65
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183474267
Ik vind Petra ook zoveel beter bij hem passen, iemand het voortouw neemt bij zo’n slappe theedoek als Jaap en ze leek gewoon oprecht en “echt”. Terwijl ik die Marian niet echt vertrouw ofzo, daar is wat mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183474501
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Petra ook zoveel beter bij hem passen, iemand het voortouw neemt bij zo’n slappe theedoek als Jaap en ze leek gewoon oprecht en “echt”. Terwijl ik die Marian niet echt vertrouw ofzo, daar is wat mee.
Dit, maar misschien was 't toch het gewicht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183474770
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:36 schreef Chia het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarschijnlijk had Marit een andere afspraak ofzo, dat ze dat zo monteren.
Somebody that I used to know
  roze zaterdag 1 december 2018 @ 17:09:25 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183478797
Spoiler op de Facebook van BZV. Als je niet wil weten niet klikken: https://www.facebook.com/150505938305116/posts/2117993901556300/
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:18:03 #69
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183478925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:09 schreef Amarantha het volgende:
Spoiler op de Facebook van BZV. Als je niet wil weten niet klikken: https://www.facebook.com/150505938305116/posts/2117993901556300/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183479036
Arme Jaap. Slachtoffer geworden van een crazy woman. Ja, ik zeg bewust slachtoffer, ook al was hij er zelf bij. Je mag uitgaan van goede intenties, en als die er niet blijken te zijn (maar ze worden wel zo voorgedaan) , dan kan je daar zelf niets aan doen.

Arme Jaap, ik had hem zoveel beter gegund. Zo'n deuk in zijn zelfvertrouwen heeft hij niet verdiend.
Somebody that I used to know
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:39:30 #71
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183479284
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit, maar misschien was 't toch het gewicht.
Hij gaf toch aan dat hij haar (=Petra) fysiek het meest aantrekkelijk vond? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:48:03 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183479445
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:39 schreef Meke het volgende:

[..]

Hij gaf toch aan dat hij haar (=Petra) fysiek het meest aantrekkelijk vond? :D
Petra zat 'm wel het meest op te geilen. Maar waarom koos ie dan voor Marian?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 1 december 2018 @ 18:11:53 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183479894
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja...

Een kaak waar Kim Holland jaloers op zou zijn en een partij stalpoten waarbij een nijlpaard slank afsteekt.

Het is maar wat je lekker vindt.
Zowel Marit als Paula hebben een goed lichaam hoor. Stalpoten :') Een beetje dij is juist mooi. Ook goede billen beide.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183480064
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Petra zat 'm wel het meest op te geilen. Maar waarom koos ie dan voor Marian?
Het gesprek in dat kantoor, waar Marian hem 'las', daar was hij van onder de indruk, hoe goed Marian hem leek te kennen. Hij dacht : Marian begrijpt mij :o dus dan moet het wel goed zijn.
Somebody that I used to know
pi_183480291
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zowel Marit als Paula hebben een goed lichaam hoor. Stalpoten :') Een beetje dij is juist mooi. Ook goede billen beide.
Marit stond er anders mooi bij tijdens het suppen :Y Ook Paula zal ik niet snel vergeten nee.
mag het weten
pi_183480350
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of Wim Marit heeft weten vast te houden. Of dat ze zoals haar vriendinnen zeiden snel verliefd is maar ook zo weer weg.
mag het weten
pi_183480444
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de reünie sowieso nog wel, maar daarna...
Somebody that I used to know
pi_183492268
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:49 schreef Postbus100 het volgende:

Bij de reünie sowieso nog wel, maar daarna...
Die reünie was toch afgelopen maand? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183496815
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En terecht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of Wim Marit heeft weten vast te houden. Of dat ze zoals haar vriendinnen zeiden snel verliefd is maar ook zo weer weg.
Wim had beter z'n best moeten doen bij het zwemmen.
Halfnaakte dame en jij in je zwembroekje en nog geen zoen of niks.
5 Ferrari's op videoband!
pi_183496942
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 16:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Wim had beter z'n best moeten doen bij het zwemmen.
Halfnaakte dame en jij in je zwembroekje en nog geen zoen of niks.
Zelfs twee die voor je neus aan het tennissen zijn en nog niets doen. Als ik Wim was had ik het wel geweten :P
mag het weten
pi_183499092
Boer zoekt vrouw :
Check it out
pi_183499847
Wie had het hier over stalpoten?

pi_183499929
Zo even een hapje eten. Heb net voor mezelf pizza gemahahahahaakt hihihi.
  zondag 2 december 2018 @ 19:09:04 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183500207
Toch wel benieuwd naar de uitzending van vanahahahahavond.

Wie heeft Marnix aan de haak geslagen? Hoe snel was het uit tussen Wim en Marit? Wat bezielde Jaap? Hoe verliefd zijn Steffi en Roel nog? Loopt Maarten nog steeds kwispelend achter Michelle aan?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183500741
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:59 schreef Wuwwa het volgende:
Zo even een hapje eten. Heb net voor mezelf pizza gemahahahahaakt hihihi.
Nu je het zeg, wij hebben ook pizza gegeten :o Geen geintje.

Hihihihihi
Somebody that I used to know
pi_183500762
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Perrin het volgende:
Toch wel benieuwd naar de uitzending van vanahahahahavond.

Wie heeft Marnix aan de haak geslagen? Hoe snel was het uit tussen Wim en Marit? Wat bezielde Jaap? Hoe verliefd zijn Steffi en Roel nog? Loopt Maarten nog steeds kwispelend achter Michelle aan?
Precies deze vragen ja _O- Behalve dat ik wel geloof dat het tussen Wim en Marit nog aan is, maar we zullen zien.
Somebody that I used to know
  zondag 2 december 2018 @ 19:32:20 #87
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183500861
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Perrin het volgende:
Toch wel benieuwd naar de uitzending van vanahahahahavond. ....
Heeft Wim nog gennnnnnnnnnnnn............

Jaspers: gezoend :? _O-
pi_183500940
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Heeft Wim nog gennnnnnnnnnnnn............

Jaspers: gezoend :? _O-
Whahaha :D :D
pi_183501186
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Heeft Wim nog gennnnnnnnnnnnn............

Jaspers: gezoend :? _O-
Vet nnnnice!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 19:56:10 #90
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183501401
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Perrin het volgende:
Toch wel benieuwd naar de uitzending van vanahahahahavond.
Helaas alweer de lahahahahaatste aflevering van het seizoen.
pi_183501408
Ik las eerst heel snel.....Wim heeft Jaspers gezoend..... :)
  zondag 2 december 2018 @ 19:59:39 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183501479
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik las eerst heel snel.....Wim heeft Jaspers gezoend..... :)
Dat zou hij wel wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww......... :+
pi_183501511
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat zou hij wel wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww......... :+
_O-
pi_183502004
Present
pi_183502042
*O*
pi_183502061
Ik zit er weer klahahahahahaar voor hihihihihihihihihi *O*
  zondag 2 december 2018 @ 20:24:19 #97
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_183502137
w/
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:24:46 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502146
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:20 schreef Chia het volgende:
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_183502148
Doet vooral pijn in de eikel. Die tanden van Janneke.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  zondag 2 december 2018 @ 20:25:11 #100
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_183502159
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:24 schreef M.Knetemann het volgende:
Doet vooral pijn in de eikel. Die tanden van Janneke.
_O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_183502175
Nog samen dus?
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502176
Ja hoor Marit is op reis :')
pi_183502181
Marit is in Vietnam aan het bonken.
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:26:17 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502188
Marit in Vietnam
Your beauty never ever scared me.
pi_183502204
Goejuh doeluh organisatie :s)
SOONY
pi_183502206
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef Chia het volgende:
Ja hoor Marit is op reis :')
Ik zat ook te " :') "-en
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 december 2018 @ 20:26:57 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183502214
Alles is nog goed.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 2 december 2018 @ 20:27:06 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502218
Was de andere boeren alweer vergeten :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 2 december 2018 @ 20:27:26 #109
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183502228
Waarom zijn die andere boeren erbij?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 2 december 2018 @ 20:27:29 #110
14505 OProg
A Life in Music
pi_183502229
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Marit is in Vietnam aan het bonken.
Ik dacht precies hetzelfde. :')

Om uiteindelijk te vertellen dat ze er nog niet aan toe is om een relatie te beginnen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_183502236
Hihihihih
pi_183502237
Huhuhuh
SOONY
pi_183502244
huhuhuhhihihihhihihiu
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183502245
Michelle is nep
pi_183502251
Wat gemaakt van Michelle
pi_183502256
Wat doet Michelle nep.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502260
Ieew michelle
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_183502261
Jaap heeft dat rare mens gedumpt hopelijk.
SOONY
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:28:41 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502262
En Jaap komt alleen.
Your beauty never ever scared me.
pi_183502263
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:28 schreef M.Knetemann het volgende:
Wat doet Michelle nep.
Doe even lekker bot dan
pi_183502269
Jaap komt als de godfather binnen
pi_183502273
Ik kijk nu ook. Iedereen nog vrijgezel dus?
AFCA!
  zondag 2 december 2018 @ 20:29:08 #123
14505 OProg
A Life in Music
pi_183502276
Lullig voor hem, maar Jaap doet een beetje alsof zijn halve familie uit is geroeid.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 2 december 2018 @ 20:29:12 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183502279
Wie is die nerd met die bril?
Haters everywhere but I don't really care.
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:29:28 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502289
Allebei niet verliefd dus
Your beauty never ever scared me.
pi_183502292
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:29 schreef OProg het volgende:
Lullig voor hem, maar Jaap doet een beetje alsof zijn halve familie uit is geroeid.
misschien is het net uit. Dan lijkt dit me echt wel kut om te doen
  zondag 2 december 2018 @ 20:29:40 #127
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502294
Irena en Tjitske godinnen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 2 december 2018 @ 20:29:40 #128
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183502295
Yvonne zou ik alle hoeken laten zien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_183502299
Cringe
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:30:15 #130
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502309
Awkward met Wim :')
pi_183502314
Haaaahaaaaaahaaaaa!
SOONY
pi_183502326
Blij dat ik die Michelle hierna niet meer hoef te zien
pi_183502332
Steffi en Roel hun eerste ontmoeting was echt supercutie
pi_183502337
"Wat doe je langs je werk"

:')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183502349
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:31 schreef Fascination het volgende:
"Wat doe je langs je werk"

:')!
Wie zei dat
  zondag 2 december 2018 @ 20:31:43 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502350
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Blij dat ik die Michelle hierna niet meer hoef te zien
Nou, verahahahahahasing..... ze komt op de Fok! BZV Meet :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 december 2018 @ 20:32:06 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_183502356
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:31 schreef Fascination het volgende:
"Wat doe je langs je werk"

:')!
Brabo's :')
pi_183502361
Marnix :') het gaat niet om de weg :') :')
pi_183502368
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Wie zei dat
Steffi
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 december 2018 @ 20:32:43 #141
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502375
Marnix en Steffi dezelfde polo O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:33:03 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502385
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:32 schreef Maraca het volgende:
Marnix en Steffi dezelfde polo O+
:D
Your beauty never ever scared me.
pi_183502395
Marnix zit weer verliefd te kijken naar Yvon. Out of your league, mate.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183502398
Kom net weer van de Boekelse skonfamilie vandaan.

Schijnt dat die Michelle in haar laatste twee relaties zelf vreemd is gegaan. Tot zover mijn toevoeging inside information. En dan op tv beetje huiliehuilie doen.
pi_183502399
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Steffi
Tijdens de citytrip had ze het met Roel over 'ons mam', maar het was volstrekt onduidelijk over wiens moeder dat nou ging _O- en of het over een of beider moeders ging
  zondag 2 december 2018 @ 20:33:49 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502403
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:33 schreef Fascination het volgende:
Marnix zit weer verliefd te kijken naar Yvon. Out of your league, mate.
Atijd he _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183502411
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom net weer van de Boekelse skonfamilie vandaan.

Schijnt dat die Michelle in haar laatste twee relaties zelf vreemd is gegaan. Tot zover mijn toevoeging inside information. En dan op tv beetje huiliehuilie doen.
Ze ging vreemd als vlucht
  zondag 2 december 2018 @ 20:34:09 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502413
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom net weer van de Boekelse skonfamilie vandaan.

Schijnt dat die Michelle in haar laatste twee relaties zelf vreemd is gegaan. Tot zover mijn toevoeging inside information. En dan op tv beetje huiliehuilie doen.
:o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183502417
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom net weer van de Boekelse skonfamilie vandaan.

Schijnt dat die Michelle in haar laatste twee relaties zelf vreemd is gegaan. Tot zover mijn toevoeging inside information. En dan op tv beetje huiliehuilie doen.
:') wauw
AFCA!
  zondag 2 december 2018 @ 20:34:23 #150
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502418
Marnix met dat mouwloze shirt :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183502420
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou, verahahahahahasing..... ze komt op de Fok! BZV Meet :9
Fok BzV Meet ??????
pi_183502421
Jaaa nieuwe beelden *O*
pi_183502427
Ik zou wel een beschuitje willen eten met Yvon.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502432
Ik kom net binnen. Heb ik al veel gemist? Onthullingen, nieuwtjes, updates?
Somebody that I used to know
pi_183502434
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom net weer van de Boekelse skonfamilie vandaan.

Schijnt dat die Michelle in haar laatste twee relaties zelf vreemd is gegaan. Tot zover mijn toevoeging inside information. En dan op tv beetje huiliehuilie doen.
Dat van het vreemdgaan had ik ook ergens gelezen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:35:18 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502438
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 20:35 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kom net binnen. Heb ik al veel gemist? Onthullingen, nieuwtjes, updates?
Jaap is weer vrijgezel.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 2 december 2018 @ 20:35:21 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502441
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:34 schreef loekf het volgende:

[..]

Fok BzV Meet ??????
O wacht, dat had natuurlijk vandaag gemoeten ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183502443
Steffi heeft het overhemd van Roel aan ?
pi_183502447
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:34 schreef M.Knetemann het volgende:
Ik zou wel een beschuitje willen eten met Yvon.
Lijkt me echt een zeikwijf
pi_183502454
Wie is die brillennerd
AFCA!
  zondag 2 december 2018 @ 20:36:03 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502456
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wie is die brillennerd
Vriend van Jaap
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183502457
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:35 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Lijkt me echt een zeikwijf
Dat ben ik zelf ook.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  zondag 2 december 2018 @ 20:36:05 #163
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502458
Michelle wappert met haar armen. Gras is groen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183502462
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

O wacht, dat had natuurlijk vandaag gemoeten ;(
Nee hoor, kan ook prima tijdens het bzv feest, als die nog komt
  zondag 2 december 2018 @ 20:36:13 #165
14505 OProg
A Life in Music
pi_183502464
Marnix en Steffi kochten samen kleding, Wim en Steffi gingen samen naar de kapper geloof ik. :s)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_183502465
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:34 schreef M.Knetemann het volgende:
Ik zou wel een beschuitje willen eten met Yvon.
Hou niet van grote honden
pi_183502476
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vriend van Jaap
Wtf
AFCA!
pi_183502481
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vriend van Jaap
Jaap is toch uit de kast !
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:37:24 #169
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502497
Jaap had imho wel het mooiste keuzemoment
pi_183502508
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wie is die brillennerd
Rudie
  zondag 2 december 2018 @ 20:37:57 #171
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502512
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:36 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wtf
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:36 schreef loekf het volgende:

[..]

Jaap is toch uit de kast !
_O- :@

Nee joh, dat is een boer die te weinig brieven kreeg om gevolgd te worden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183502532
Maaaaaarr
  zondag 2 december 2018 @ 20:38:53 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183502534
Jaap wil gewoon lekker alleen blijven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183502539
Yvon is goed gemake-upped :Y O+
Somebody that I used to know
pi_183502546
Goed zo Yvon, pers er een antwoord uit
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:39:20 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502549
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:39 schreef Chia het volgende:
Goed zo Yvon, pers er een antwoord uit
Your beauty never ever scared me.
  zondag 2 december 2018 @ 20:39:32 #178
14505 OProg
A Life in Music
pi_183502555
Ik vrees dat Jaap gewoon altijd alleen gaat blijven. :X
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 2 december 2018 @ 20:39:34 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183502557
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:39 schreef Chia het volgende:
Goed zo Yvon, pers er een antwoord uit
Jaap heeft zelf geen idee volgens mij.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183502558
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:39 schreef Chia het volgende:
Goed zo Yvon, pers er een antwoord uit
Die denkt: kijkcijferrrrrrrss ~O>
Somebody that I used to know
pi_183502562
Ja nee ja nee
pi_183502563
Nu gaat Yvon hem dwingen om alsnog Petra te bellen
pi_183502564
Gvd jaap :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:40:03 #184
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502568
Ja, nee, ja, nee, ja, ja
  zondag 2 december 2018 @ 20:40:12 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183502573
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:39 schreef OProg het volgende:
Ik vrees dat Jaap gewoon altijd alleen gaat blijven. :X
Ja, is ook echt een einzelganger.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183502582
Arme jaap
AFCA!
pi_183502583
Gepikeerde schooljuf Yvon: ik zou Petra maar eens gaan bellen
pi_183502585
Volgende seizoen gaat Yvon over op waterboarden.
pi_183502589
Ik denk dat jaap ergens niet 'wil'
  zondag 2 december 2018 @ 20:40:50 #190
14505 OProg
A Life in Music
pi_183502591
Dat Petra nog komt voor een date zeg. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_183502596
Wim is aan het vloggen
pi_183502598
quote:
15s.gif Op zondag 2 december 2018 20:40 schreef OProg het volgende:
Dat Petra nog komt voor een date zeg. :{
Desperate Housewife lol
pi_183502600
Lekker reizen en door mede-vrijwilligers uit elkaar getrokken worden
AFCA!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:41:12 #194
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502602
"Lekker man"

Dat zeg je toch niet tegen je vriendin :')
pi_183502605
Dat Petra überhaupt daarop ingaat als afdankertje. :X
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 december 2018 @ 20:41:30 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183502610
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:40 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat jaap ergens niet 'wil'
Die is al getrouwd met zijn bedrijf.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183502613
Michelles grapjes gaan vaak over zelf niks doen en anderen t werk laten doen.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502614
Zie je wel, Marit is er nog gewoon. Suggestief gedoe met die intro }:|
Somebody that I used to know
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:41:42 #199
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502615
:D _O-
pi_183502616
Die ene boer lijkt me zo'n nare vent, geen idee hoe hij heet

Die nu vunzige dingen tegen Marit zegt
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:41:56 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502619
Lol
Your beauty never ever scared me.
pi_183502620
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:41 schreef zoem het volgende:
"Lekker man"

Dat zeg je toch niet tegen je vriendin :')
Tuulk wel. Lekker man!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 december 2018 @ 20:42:06 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_183502622
Wtf.
pi_183502625
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:41 schreef Protoplanet het volgende:
Die ene boer lijkt me zo'n nare vent, geen idee hoe hij heet

Die nu vunzige dingen tegen Marit zegt
Jan heet ie
  zondag 2 december 2018 @ 20:42:44 #206
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_183502639
Ik vind die Jan maar een vreemde , enge kerel.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_183502658
Hij heeft het gewoon verkeerd aangepakt met die lekkere wijven
AFCA!
  zondag 2 december 2018 @ 20:43:36 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502660
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183502663
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:42 schreef Revanches het volgende:
Ik vind die Jan maar een vreemde , enge kerel.
Dan sloeg ik de kat dood, en dan ving ik je zelf

Volgens mij heeft hij dochters van haar leeftijd :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 20:44:03 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:45:59 #210
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502715
Misschien met Paula :D
pi_183502720
Hooggeleide Marit is zo weg tussen die simpele akkerboertjes
pi_183502742
Uitstraling, pihit
pi_183502745
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan sloeg ik de kat dood, en dan ving ik je zelf

Volgens mij heeft hij dochters van haar leeftijd :')
Hij vindt zichzelf erg grappig. Wedden dat het dit "grapje" maakt zodra het kan.
  zondag 2 december 2018 @ 20:47:17 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502749
Pihittig kapsuhul.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183502757
“Ik heb ook een strak kutje, Wim”, fluistert Marit terwijl ze hem bij de scrotum grijpt. Yvon kijkt geschokt toe.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502761
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:46 schreef Wuwwa het volgende:
Hooggeleide Marit is zo weg tussen die simpele akkerboertjes
Denk dat ze meer past tussen die 'simpele' akkerboertjes dan je op het eerste gezicht denkt. Wim biedt haar stabiliteit en vastigheid, en daar heeft ze diep in haar hart best wel behoefte aan.
Somebody that I used to know
pi_183502767
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:47 schreef M.Knetemann het volgende:
“Ik heb ook een strak kutje, Wim”, fluistert Marit terwijl ze hem bij de scrotum grijpt. Yvon kijkt geschokt toe.
:D
AFCA!
pi_183502773
hihihihihi
Somebody that I used to know
pi_183502779
Werkkamp
  zondag 2 december 2018 @ 20:49:12 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183502780
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 20:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Denk dat ze meer past tussen die 'simpele' akkerboertjes dan je op het eerste gezicht denkt. Wim biedt haar stabiliteit en vastigheid, en daar heeft ze diep in haar hart best wel behoefte aan.
Daarom zit ze nu natuurlijk in Vietnam.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183502787
Ok hihihihi, goed moment om een kopje thee te maken. Te veel ge-hihihihihi nu :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183502790
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:47 schreef M.Knetemann het volgende:
“Ik heb ook een strak kutje, Wim”, fluistert Marit terwijl ze hem bij de scrotum grijpt. Yvon kijkt geschokt toe.
Yvon: "Heb je een strak kutje, Marit? Echt waar? Heb je serieus een strak kutje? Dus jij zegt dat je een strak kutje hebt?" etc.
  zondag 2 december 2018 @ 20:50:07 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502797
Bij de meesten hangen bordjes met Home Sweet Home. Bij Michelle een bordje met Arbeit Macht Frei.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:50:09 #224
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502799
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:47 schreef M.Knetemann het volgende:
“Ik heb ook een strak kutje, Wim”, fluistert Marit terwijl ze hem bij de scrotum grijpt. Yvon kijkt geschokt toe.
Wim: "Lekker, man"
  zondag 2 december 2018 @ 20:50:41 #225
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_183502812
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de meesten hangen bordjes met Home Sweet Home. Bij Michelle een bordje met Arbeit Macht Frei.
:D :D
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_183502826
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de meesten hangen bordjes met Home Sweet Home. Bij Michelle een bordje met Arbeit Macht Frei.
_O-
pi_183502828
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de meesten hangen bordjes met Home Sweet Home. Bij Michelle een bordje met Arbeit Macht Frei.
”Wat Maarten de perfecte man maakt? Hij doet precies wat ik zeg HAHAHAHAHAHAHAHAH.”
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502846
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de meesten hangen bordjes met Home Sweet Home. Bij Michelle een bordje met Arbeit Macht Frei.
_O_
pi_183502849
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de meesten hangen bordjes met Home Sweet Home. Bij Michelle een bordje met Arbeit Macht Frei.
Zij had in ieder geval geen overalls klaar hangen voor de logés.
Bij de andere boeren hebben de logés ook meegewerkt.
pi_183502856
Nu over naar enge Jan
pi_183502864
Die boerderij van Jan is zo smerig en oud
  zondag 2 december 2018 @ 20:53:06 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502866
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:52 schreef Chia het volgende:
Nu over naar enge Jan
Was wel briljante tv geweest _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183502874
Jan zou de kat ook wel doodmaken voor zijn schoondochters
pi_183502876
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Zij had in ieder geval geen overalls klaar hangen voor de logés.
Bij de andere boeren hebben de logés ook meegewerkt.
Jij bent vast gezellig op feestjes
  zondag 2 december 2018 @ 20:53:26 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502877
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:52 schreef Protoplanet het volgende:
Die boerderij van Jan is zo smerig en oud
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 2 december 2018 @ 20:53:41 #236
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502887
Jan zijn date ligt op de BBQ
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:54:07 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183502897
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D
Your beauty never ever scared me.
pi_183502908
Alsof Louis van Gaal meedoet aan BZV.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_183502914
Zozo, beetje complimenten geven. Alsof het niets is
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 december 2018 @ 20:54:44 #240
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183502916
Het is allemaal in leven. Pijnlijk, Yvon.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183502923
Jans ex-vrouw is omgekomen door een ongeluk welke gedirigeerd is door Jan zelf.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183502934
Je wordt in BZV wel doodgegooid met misplaatste en incorrecte spreekwoorden en gezegden..
pi_183502935
Triest dat die vrouw in de keuken moet blijven om de hapjes te verzorgen
pi_183502938
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:54 schreef M.Knetemann het volgende:
Jans ex-vrouw is omgekomen door een ongeluk welke gedirigeerd is door Jan zelf.
Hij sloeg zijn vrouw dood in plaats van de kat.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:56:00 #245
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502946
Kleinigeitjes
pi_183502960
Wat een nare wissel van shots. Van die navelstrengen naar gek gekleurde pasta. ;(
pi_183502962
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183502964
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef ja_okay_whatever het volgende:

[..]

Hij sloeg zijn vrouw dood in plaats van de kat.
Kan gebeuren toch.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  zondag 2 december 2018 @ 20:57:07 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183502975
Wat zat er nou nog meer in de chocolademelk :?
Ik zag twee flessen die erbij gingen waar wat zat daarin :{
  zondag 2 december 2018 @ 20:57:22 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183502981
quote:
:D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:57:28 #251
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502983
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zat er nou nog meer in de chocolademelk :?
Ik zag twee flessen die erbij gingen waar wat zat daarin :{
Het was chocolademelk met rum
  zondag 2 december 2018 @ 20:57:39 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183502987
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zat er nou nog meer in de chocolademelk :?
Ik zag twee flessen die erbij gingen waar wat zat daarin :{
Rum natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 2 december 2018 @ 20:57:49 #253
14505 OProg
A Life in Music
pi_183502990
quote:
_O- _O- :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 2 december 2018 @ 20:57:57 #254
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_183502996
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zat er nou nog meer in de chocolademelk :?
Ik zag twee flessen die erbij gingen waar wat zat daarin :{
ik weet het ook niet
pi_183502997
Die muziek _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:58:09 #256
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183502998
Deze montage :')
pi_183502999
Marnix *O*
Somebody that I used to know
  zondag 2 december 2018 @ 20:58:13 #258
14505 OProg
A Life in Music
pi_183503001
Die muziek! _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 2 december 2018 @ 20:58:22 #259
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_183503004
hahaha die montage
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 2 december 2018 @ 20:58:22 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183503005
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:57 schreef zoem het volgende:
Het was chocolademelk met rum
:9 ^O^
pi_183503006
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:58 schreef Chia het volgende:
Die muziek _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_183503009
De muziek heb ik zelf uitgezocht.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  zondag 2 december 2018 @ 20:58:29 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183503010
Luna _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183503012
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:58 schreef OProg het volgende:
Die muziek! _O_
Ja! :D

Welk nummer is dat ook alweer? Gouwe ouwe :o
Somebody that I used to know
  roze zondag 2 december 2018 @ 20:58:32 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183503013
Haha de muziekkeuze bij Marnix zijn filmpje
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 20:58:39 #266
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183503016
Maar dit overtreft nog steeds niet dat moment van boer Jan in Canada met Happy eronder gemonteerd.
pi_183503021
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Luna _O_
oja!
Somebody that I used to know
  zondag 2 december 2018 @ 20:59:08 #268
14505 OProg
A Life in Music
pi_183503029
Deze analyse was briljant! _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_183503040
Die MarNIKS is een hele nare man
AFCA!
pi_183503042
Plato, Confusius, Wittgenstein, Nietzsche, Marnix.
pi_183503045
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:58 schreef M.Knetemann het volgende:
De muziek heb ik zelf uitgezocht.
Is dit account een act
  zondag 2 december 2018 @ 21:00:02 #272
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183503048
Marnix zou een goede voetbalcoach zijn met zijn analyses en metaforen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 2 december 2018 @ 21:00:09 #273
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_183503053
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef MrSoreto het volgende:
Plato, Confusius, Wittgenstein, Nietsche, Marnix.
:')
pi_183503058
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:58 schreef zoem het volgende:
Maar dit overtreft nog steeds niet dat moment van boer Jan in Canada met Happy eronder gemonteerd.
Prachtig was dat ja.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  roze zondag 2 december 2018 @ 21:00:21 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183503061
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Is dit account een act
:')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 21:00:32 #276
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183503065
Oeh :o
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 december 2018 @ 21:00:47 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183503070
pff tjong... had dat eerder gedaan...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183503075
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Is dit account een act
Neen.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_183503079
Hij doet een Rixje _O_
Somebody that I used to know
pi_183503080
:r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 december 2018 @ 21:01:04 #281
14505 OProg
A Life in Music
pi_183503086
Ze prikte haar tong er in! *O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_183503089
Ze prikte letterlijk door hem heen? Ik zou aangifte doen.
pi_183503094
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 21:00 schreef Postbus100 het volgende:
Een Rixje _O_
Ja, zelfde type
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183503098
Als de koe niet in de wei staat kun je hem er ook niet uit halen _O-
pi_183503102
SOWWWWW
  roze zondag 2 december 2018 @ 21:01:28 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183503104
Wat heeft Marnix in zijn mondhoek?
Your beauty never ever scared me.
pi_183503106
Gelijk op die kont :')
  zondag 2 december 2018 @ 21:01:32 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183503107
Dat verklaart die SOA op zijn lip
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183503108
Hij zoekt gelijk naar de sleutels
pi_183503118
Michelle op de achtergrond :') :r
pi_183503120
Haha, iedereen omkijken :D Goede stunt _O_
Somebody that I used to know
pi_183503125
Wat een stierestront zeg
pi_183503126
Viespeuk
AFCA!
  zondag 2 december 2018 @ 21:02:28 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183503129
O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 2 december 2018 @ 21:02:35 #295
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183503133
De hond wil er ook even aan likken
  zondag 2 december 2018 @ 21:02:36 #296
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_183503134
Yvon krijgt een ouwe kop.
  roze zondag 2 december 2018 @ 21:02:38 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183503135
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:02 schreef Chia het volgende:
Michelle op de achtergrond :') :r
Hahahahaha
Your beauty never ever scared me.
pi_183503137
Marnix met een eindspurt
  zondag 2 december 2018 @ 21:03:09 #299
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_183503153
Er zit 400km tussen die twee, dat is reden waarom het nu nog leuk is.
pi_183503154
Leuke meid. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')