abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 november 2018 @ 20:37:36 #1
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183388670
Silly season is in volle gang en sinds de vorige OP is er een hoop gebeurd. Stroll sr. heeft Force India overgenomen, Daniel Ricciardo gaat naar Renault en wordt bij Red Bull Racing opgevolgd door Pierre Gasly, Fernando Alonso verlaat de F1 en Carlos Sainz is bevestigd als zijn vervanger. Het wordt weer tijd voor een nieuw silly season overzicht.

Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari (Ferrari): Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault (Renault): Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Force India (Mercedes): Sergio Perez, Lance Stroll, Esteban Ocon,
Haas (Ferrari): Kevin Magnussen, Romain Grosjean
McLaren (Renault): Carlos Sainz Lando Norris
Toro Rosso (Honda): Alexander Albon, Daniil Kvyat,
Sauber (Ferrari): Antonio Giovinazzi, Kimi Raikkonen
Williams (Mercedes): George Russell, Robert Kubica,

bevestigd, onwaarschijnlijk

Coureurs als Daniel Ticktum en Nikita Mazepin die hier en daar genoemd worden heb ik niet opgenomen in bovenstaand overizcht omdat ze niet genoeg punten hebben voor een superlicentie.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_183390989
wanneer krijgen we een 2e Nederlander in de F1?
pi_183409814
Als Nyck de Vries het redt
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_183409833
2020 alles is dan Nederlands.
SOONY
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:13:54 #5
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_183411933
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:56 schreef Evertjan het volgende:
wanneer krijgen we een 2e Nederlander in de F1?
Voorlopig niet denk ik. Of De Vries moet volgend seizoen plots kampioen worden in de F2. Hij komt echter net tekort voor de top en ik zie ook niet naar welk team hij zou kunnen gaan.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_183411966
Ging de Vries niet naar de Formule E of iets dergelijks?
Flesje bier
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:21:30 #7
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183412086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:15 schreef Gezicht het volgende:
Ging de Vries niet naar de Formule E of iets dergelijks?
Volgend jaar misschien weer formule 2 met ART.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:21:49 #8
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_183412094
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:15 schreef Gezicht het volgende:
Ging de Vries niet naar de Formule E of iets dergelijks?
Hij wordt in verband gebracht met ART, dus nog een jaartje F2. Wel heeft hij getest voor Audi in de Formule E, maar hij is niet vastgelegd voor de races.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_183412851
Weinig kans voor Nyck de Vries bij ART, denk ik. Nikita Mazepin is daar vandaag bevestigd en Callum Ilott wordt genoemd als mogelijke andere coureur.
Ik vrees dat zijn dagen in de F2 (en bij McLaren) geteld zijn. Misschien dat hij kans maakt in de DTM bij Audi naast de WEC met Racing Team Nederland.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 28 november 2018 @ 08:52:12 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183414641
De Vries zijn kansen zijn wel voorbij ja, enige kans is volgend seizoen top 2 in GP2 worden en dat Sainz een afschuwelijk seizoen draait bij McLaren.

Ik dacht dat Verschoor de volgende nederlandse F1 coureur zou worden, maar die heeft die kans afgelopen seizoen ook wel vergooid vrees ik.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183415334
Verschoor verwacht ik volgend jaar in de Formule 3 bij MP Motorsport als hij voldoende budget bij elkaar weet te brengen, dus die zie ik nog wel kans maken.

Vergeet niet dat Albon ook faalde in de Formule Renault (en daardoor uit het RB programma werd gegooid) en pas weer begon te presteren in de GP3.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183415713
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 00:15 schreef sasquatsch het volgende:
Weinig kans voor Nyck de Vries bij ART, denk ik. Nikita Mazepin is daar vandaag bevestigd en Callum Ilott wordt genoemd als mogelijke andere coureur.
Ik vrees dat zijn dagen in de F2 (en bij McLaren) geteld zijn. Misschien dat hij kans maakt in de DTM bij Audi naast de WEC met Racing Team Nederland.
Nyck is vanmorgen bevestigd bij ART voor volgend jaar...

https://twitter.com/nyckdevries/status/1067705962067316737?s=21
pi_183415845
Grappig... van geen kans naar een mooi zitje! :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183415856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 10:22 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Nyck is vanmorgen bevestigd bij ART voor volgend jaar...

https://twitter.com/nyckdevries/status/1067705962067316737?s=21
Ik lees het net. Dan had mijn bron het fout :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 28 november 2018 @ 11:22:13 #15
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183416548
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:56 schreef sasquatsch het volgende:
Verschoor verwacht ik volgend jaar in de Formule 3 bij MP Motorsport als hij voldoende budget bij elkaar weet te brengen, dus die zie ik nog wel kans maken.

Vergeet niet dat Albon ook faalde in de Formule Renault (en daardoor uit het RB programma werd gegooid) en pas weer begon te presteren in de GP3.
Albon heeft ook wel veel geluk gehad hoor. Eigenlijk ook alleen maar omdat RIC weg gaat bij RBR, Gasly gepromoveerd is, Ticktum niet genoeg punten heeft voor zijn superlicentie en McLaren weigerde om Norris onder zijn contract uit te laten.

Anders hadden volgend jaar gewoon Gasly en Ticktum in de Toro Rosso gereden. Dit is een duidelijk plan B, ofja eigenlijk plan C of D.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183417558
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Albon heeft ook wel veel geluk gehad hoor. Eigenlijk ook alleen maar omdat RIC weg gaat bij RBR, Gasly gepromoveerd is, Ticktum niet genoeg punten heeft voor zijn superlicentie en McLaren weigerde om Norris onder zijn contract uit te laten.

Anders hadden volgend jaar gewoon Gasly en Ticktum in de Toro Rosso gereden. Dit is een duidelijk plan B, ofja eigenlijk plan C of D.
Dat klopt, maar hij heeft met zijn prestaties wel dat geluk afgedwongen. En dat zou dus een ander, zoals Verschoor, ook kunnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183417834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 10:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik lees het net. Dan had mijn bron het fout :)
No worries, ik ben zelf ook niet wijzer dan de krant...
pi_183433510
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Albon heeft ook wel veel geluk gehad hoor. Eigenlijk ook alleen maar omdat RIC weg gaat bij RBR, Gasly gepromoveerd is, Ticktum niet genoeg punten heeft voor zijn superlicentie en McLaren weigerde om Norris onder zijn contract uit te laten.

Anders hadden volgend jaar gewoon Gasly en Ticktum in de Toro Rosso gereden. Dit is een duidelijk plan B, ofja eigenlijk plan C of D.
Dat is het sws heel erg bij RB. Kvyat had geluk dat Vettel opeens vertrok. Sainz had de pech dat Max en Ricciardo daar al zaten op het moment (al vind ik hem persoonlijk niet goed genoeg voor een RB stoeltje). En nu heeft Gasly weer het geluk dat Ric zomaar naar renault gaat. Als je echt goed bent kun je een topzitje afdwingen (max/leclerc) maar als je dr net onder zit moet je geluk hebben (bottas, gasly, perez)
pi_183433787
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 04:45 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is het sws heel erg bij RB. Kvyat had geluk dat Vettel opeens vertrok. Sainz had de pech dat Max en Ricciardo daar al zaten op het moment (al vind ik hem persoonlijk niet goed genoeg voor een RB stoeltje). En nu heeft Gasly weer het geluk dat Ric zomaar naar renault gaat. Als je echt goed bent kun je een topzitje afdwingen (max/leclerc) maar als je dr net onder zit moet je geluk hebben (bottas, gasly, perez)
Goede analyse, mee eens ^O^
pi_183441323
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:56 schreef sasquatsch het volgende:

Vergeet niet dat Albon ook faalde in de Formule Renault (en daardoor uit het RB programma werd gegooid) en pas weer begon te presteren in de GP3.
Daar zat (misschien) meer achter, dat hij uit het RB programma werd gegooid:

quote:
In 2012 werd Albon lid van het Red Bull-talentenprogramma en maakte de overstap naar de autosport. De jongeling ging voor het Baskische EPIC Racing rijden in de Formule Renault 2.0 Eurocup. Waar zijn grote rivaal uit de karting Nyck de Vries als vierde eindigde in de eindstand, scoorde Albon geen enkel punt. Aan het einde van het jaar sloot het team de deuren en Red Bull sneed de banden met de Thaise Brit weer door. Naar verluidt had dat ook te maken met zijn moeder. Kankamol - Minky - Albon werd namelijk gearresteerd vanwege fraude met luxe wagens als Bugatti’s, Ferrari’s en Maserati’s. Met mooie praatjes verkocht ze de dure auto’s, maar die werden nooit geleverd. Dat leverde haar vele miljoenen op. Eenmaal opgepakt, werd ze voor zes jaar lang in de gevangenis gezet.
https://nl.motorsport.com(...)ennismaking/3197918/

Is ze precies op tijd uit de bak om zoonlief F1 te zien racen. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Ferry_76 op 29-11-2018 16:33:51 ]
  donderdag 29 november 2018 @ 16:41:44 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183441619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 16:27 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Daar zat (misschien) meer achter, dat hij uit het RB programma werd gegooid:

[..]

https://nl.motorsport.com(...)ennismaking/3197918/

Is ze precies op tijd uit de bak om zoonlief F1 te zien racen. :P
Kankamol :X Zie direct een Hagenees voor me die begint te schelden wanneer hij ziet dat een beestje zijn nieuwe gazon aan het omploegen is
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183441812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 16:27 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Daar zat (misschien) meer achter, dat hij uit het RB programma werd gegooid:

[..]

https://nl.motorsport.com(...)ennismaking/3197918/

Is ze precies op tijd uit de bak om zoonlief F1 te zien racen. :P
Dat wist ik niet. :@

Maar Red Bull is sowieso wel snel geneigd om coureurs die even niet presteren uit hun programma te gooien zoals onder andere Richard Verschoor, Beitske Visser en Lewis Williamson gemerkt hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183445834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 16:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. :@

Maar Red Bull is sowieso wel snel geneigd om coureurs die even niet presteren uit hun programma te gooien zoals onder andere Richard Verschoor, Beitske Visser en Lewis Williamson gemerkt hebben.
Ik heb het idee, dat Marko nu beseft, dat hij soms wel tekort door de bocht is geweest. Kvyat en Albon blijken toch grotere talenten dan gedacht. Ook aan Max zal nog geslepen moeten worden, idem voor de andere 3. Ik hoop dat ze die kans nu wel krijgen en we niet volgend jaar Albon naast Max zien en Ticktum/Schumacher in de Torro Rosso.
.
pi_183458498
Lance Stroll eindelijk bevestigd bij RPFI

https://www.gpblog.com/nl(...)ar-force-india-.html
  vrijdag 30 november 2018 @ 15:48:52 #25
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_183459072
We zijn dus compleet :)
pi_183459083
Dan is eindelijk het lijstje compleet *O*

Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari (Ferrari): Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault (Renault): Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Haas (Ferrari): Kevin Magnussen, Romain Grosjean
McLaren (Renault): Carlos Sainz Lando Norris
Racing Point Force India (Mercedes): Sergio Perez, Lance Stroll
Sauber (Ferrari): Antonio Giovinazzi, Kimi Raikkonen
Toro Rosso (Honda): Alexander Albon, Daniil Kvyat
Williams (Mercedes): George Russell, Robert Kubica
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 november 2018 @ 15:51:15 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_183459116
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
Dan is eindelijk het lijstje compleet *O*

Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari (Ferrari): Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault (Renault): Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Force India (Mercedes): Sergio Perez, Lance Stroll
Haas (Ferrari): Kevin Magnussen, Romain Grosjean
McLaren (Renault): Carlos Sainz Lando Norris
Toro Rosso (Honda): Alexander Albon, Daniil Kvyat
Sauber (Ferrari): Antonio Giovinazzi, Kimi Raikkonen
Williams (Mercedes): George Russell, Robert Kubica
Eindelijk? Het is nog november! Nu hebben we geen kans meer op een of andere luchtfietser die twee weken voor het seizoen alsnog eruit wordt gesodemieterd :(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183459174
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Eindelijk? Het is nog november! Nu hebben we geen kans meer op een of andere luchtfietser die twee weken voor het seizoen alsnog eruit wordt gesodemieterd :(
Ach, we hebben de IndyCar en Formule 2 en 3 nog.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183460002
Heeft elk team eigenlijk al een test/reserve/derde/whatever rijder?
  vrijdag 30 november 2018 @ 21:07:13 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_183465759
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:48 schreef NaturalScience het volgende:
We zijn dus compleet :)
Hoog tijd dus dat Silly Season 2020 losbarst. 8-)
Zeg 't maar... eerste rijders wissel in 2019? :7
pi_183465761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 16:45 schreef Funzel het volgende:
Heeft elk team eigenlijk al een test/reserve/derde/whatever rijder?
Mercedes heeft Ocon en Vandoorne, Ferrari had Kvyat, Red Bull heeft Buemi, Haas heeft volgens mij pas Fittipaldi getekend, verder weet ik het zo niet.
  vrijdag 30 november 2018 @ 21:10:56 #32
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_183465868
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Hoog tijd dus dat Silly Season 2020 losbarst. 8-)
Zeg 't maar... eerste rijders wissel in 2019? :7
Bottas <-> Ocon
:Y)
Burnt to the core but not broken
pi_183470380
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:07 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Mercedes heeft Ocon en Vandoorne, Ferrari had Kvyat, Red Bull heeft Buemi, Haas heeft volgens mij pas Fittipaldi getekend, verder weet ik het zo niet.
McLaren heeft Sergio Sette Camara
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 1 december 2018 @ 07:51:57 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183472092
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 00:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

McLaren heeft Sergio Sette Camara
Net als Sainz nog een afgeschreven Red Bull junior :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183472229
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 00:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

McLaren heeft Sergio Sette Camara
Wat ik mij dan afvraag, is er één McLaren protegé geweest in de laatste 20 jaar die de tijd heeft gehad van het team om te leren en beter te worden?

Perez, Magnussen, Vandoorne...
(Perez kwam van Sauber, maar kreeg geen eerlijke kans zijn kunnen te laten zien in toen ook een slechte/onbetrouwbare wagen)

Ik heb het te doen met Lando Norris. En nog maar afwachten wat en wanneer Sette Camera iets mag laten zien. En voor Lando en Carlos wordt het misschien ook weer een kort dienst verband van 1 a 2 jaar.
Als talent kan je veel beter bij Mercedes of RedBull zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Meike26 op 01-12-2018 08:33:59 ]
pi_183478865
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:25 schreef Meike26 het volgende:
Als talent kan je veel beter bij Mercedes of RedBull zitten.
Zoals wehrlein en ocon?
pi_183480161
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Zoals wehrlein en ocon?
Wat betreft Wehrlein heb je gelijk, Ocon zit nu eerste rang om Bottas te vervangen.. en ik gok, dat als hij begin volgend seizoen net zo presteert als dit jaar, dat hij er bij de GP van Barcelona, Monaco of Montreal uit ligt.. Dat Ocon geen racezitje heeft is vreemd en snap ik ook niets van, maar je hoeft geen medelijden met hem te hebben nu met zijn positie bij Mercedes.
pi_183480259
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:31 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Wat betreft Wehrlein heb je gelijk, Ocon zit nu eerste rang om Bottas te vervangen.. en ik gok, dat als hij begin volgend seizoen net zo presteert als dit jaar, dat hij er bij de GP van Barcelona, Monaco of Montreal uit ligt.. Dat Ocon geen racezitje heeft is vreemd en snap ik ook niets van, maar je hoeft geen medelijden met hem te hebben nu met zijn positie bij Mercedes.
Begin van het jaar was er niet zo veel mis met Bottas.
pi_183518426
Williams heeft Nicholas Latifi vastgelegd als reserverijder. Afgelopen jaar was hij de reserve bij Force India.

https://motorsports.nbcsp(...)-reserve-driver/amp/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183521858
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Wat ik mij dan afvraag, is er één McLaren protegé geweest in de laatste 20 jaar die de tijd heeft gehad van het team om te leren en beter te worden?

Perez, Magnussen, Vandoorne...
(Perez kwam van Sauber, maar kreeg geen eerlijke kans zijn kunnen te laten zien in toen ook een slechte/onbetrouwbare wagen)

Ik heb het te doen met Lando Norris. En nog maar afwachten wat en wanneer Sette Camera iets mag laten zien. En voor Lando en Carlos wordt het misschien ook weer een kort dienst verband van 1 a 2 jaar.
Als talent kan je veel beter bij Mercedes of RedBull zitten.
Lewis toen hij uitgeleerd was ging hij naar Mercedes.
.
pi_183648722
Na het vertrek van Daniil Kvyat (naar Toro Rosso) en Antonio Giovinazzi (naar Sauber) is Ferrari op zoek naar nieuwe development (lees: simulator) coureurs.
Volgens de geruchten zijn hiervoor nu Pascal Wehrlein en Sergej Sirotkin in beeld. Vettel zou al bevestigd hebben dat er gesprekken met Wehrlein gaande zijn.

http://m.speedweek.com/fo(...)lein-zu-Ferrari.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184232570
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:17 schreef Fer het volgende:

Ik heb het idee, dat Marko nu beseft, dat hij soms wel tekort door de bocht is geweest. Kvyat en Albon blijken toch grotere talenten dan gedacht.
Ik denk dat het puntensysteem kut is. Daarom komen nu kansloze types voor de 3e keer terug omdat er geen andere keus is. Zeker weten dat hij liever Ticktum erin heeft bv.
pi_184236011
Ticktum is nog helemaal niet klaar voor de F1. Die moet nog lekker minimaal een jaar F2 of zo doen.

En Kvyat is helemaal geen kansloos type. Doet niets onder voor minimaal de helft van het huidige F1 veld.
pi_184237270
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:39 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ik denk dat het puntensysteem kut is. Daarom komen nu kansloze types voor de 3e keer terug omdat er geen andere keus is. Zeker weten dat hij liever Ticktum erin heeft bv.
Zonder puntensysteem heb je types als Sean Gelael in de Formule 1. Die kopen dan een plek in plaats van dat er talentvolle coureurs in rondrijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184242080
Precies. En daarbij is het helemaal niet raar dat Ticktum nog geen F1 rijdt hoor.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:50:50 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184242788
Komt ook alleen maar door die straf van hem, anders had hij nu in een Toro Rosso gezeten.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184243559
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Komt ook alleen maar door die straf van hem, anders had hij nu in een Toro Rosso gezeten.
Misschien. Al waag ik het te betwijfelen. Hij kan nog steeds genoeg punten halen als hij een winterserie wint. En daar wachten ze dus niet op.

Maar dan nog zou het naast Kvyat zijn en niet in plaats van :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 6 januari 2019 @ 17:34:05 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184243708
Klopt, Albon is echt laaste optie. Ze wilden liever Ticktum of Norris. Beiden geen optie en Hartley natuurlijk ook niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184282229
Pascal Wehrlein is de nieuwe development coureur bij Ferrari. Een rol die vacant was na het vertrek van Daniil Kvyat en Antonio Giovinazzi, die weer als racecoureur aan de slag zijn.

https://www.motorsport.co(...)ulator-role/4320766/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184298407
Die functie heeft toch wel goed uitgepakt voor anderen (Guti, Gio en Kvyat), misschien voor hem ook wel.
pi_184820196
Ook Brendon Hartley is simulatorcoureur bij Ferrari. Hij zal die rol delen met Wehrlein, Fuoco en Rigon.

https://www.bbc.com/sport/formula1/47118100
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185616764
Nu we aan de vooravond staan van de eerste Grand Prix van 2019 is hier het overzicht van alle teams en coureurs (inclusief reserve- en testcoureurs voor zover bekend).

Mercedes AMG Petronas Motorsport
Constructeur: Mercedes
Chassis: F1 W10 EQ Power+
Motor: Mercedes M10 EQ Power+
Coureurs:
#44 Lewis Hamilton
#77 Valtteri Bottas
Test: Esteban Ocon (reserve), Esteban Gutierrez, Stoffel Vandoorne

Scuderia Ferrari
Constructeur: Ferrari
Chassis: SF90H
Motor: Ferrari 064
Coureurs:
#5 Sebastian Vettel
#16 Charles Leclerc
Test: Pascal Wehrlein, Brendon Hartley, Antonio Fuoco, Davide Rigon

Aston Martin Red Bull Racing
Constructeur: Red Bull Racing - Honda
Chassis: RB15
Motor: Honda RA619H
Coureurs:
#33 Max Verstappen
#10 Pierre Gasly
Test: Sebastien Buemi (reserve), Jake Dennis

Renault Sport Formula One Team
Constructeur: Renault
Chassis: R.S.19
Motor: Renault E-Tech 19
Coureurs:
#3 Daniel Ricciardo
#27 Nico Hülkenberg
Test: Sergej Sirotkin (reserve), Jack Aitken

Rich Energy Haas F1 Team
Constructeur: Haas - Ferrari
Chassis: VF-19
Motor: Ferrari 064
Coureurs:
#8 Romain Grosjean
#20 Kevin Magnussen
Test: Pietro Fittipaldi

McLaren F1 Team
Constructeur: McLaren-Renault
Chassis: MCL34
Motor: Renault R.E.19
Coureurs:
#55 Carlos Sainz
#4 Lando Norris
Test: Sergio Sette Camara

SportPesa Racing Point F1 Team
Constructeur: Racing Point - BWT Mercedes
Chassis: RP19
Motor: BWT Mercedes M10 EQ Power+
Coureurs:
#11 Sergio Pérez Mendoza
#31 Lance Stroll
Test: Esteban Ocon (reserve)

Alfa Romeo Racing
Constructeur: Alfa Romeo Racing - Ferrari
Chassis: C38
Motor: Ferrari 064
Coureurs:
#7 Kimi Räikkönen
#99 Antonio Giovinazzi
Test: Marcus Ericsson (reserve), Tatiana Calderon

Red Bull Toro Rosso Honda
Constructeur: Scuderia Toro Rosso - Honda
Chassis: STR14
Motor: Honda RA619H
Coureurs:
#26 Daniil Kvyat
#23 Alexander Albon
Test:

ROKiT Williams Racing
Constructeur: Williams - Mercedes
Chassis: FW42
Motor: Mercedes M10 EQ Power+
Coureurs:
#63 George Russell
#88 Robert Kubica
Test: Nicholas Latifi (reserve)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185772226
Juan Manuel Correa, rijdend voor het Sauber Junior team in de F2, wordt development driver bij Alfa Romeo Racing.

http://www.formulascout.c(...)velopment-role/49031
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 21 maart 2019 @ 21:14:19 #55
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_185774484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef sasquatsch het volgende:
Juan Manuel Correa, rijdend voor het Sauber Junior team in de F2, wordt development driver bij Alfa Romeo Racing.

http://www.formulascout.c(...)velopment-role/49031
Hij heeft zijn voornamen alvast mee *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_185774557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef flipsen het volgende:

[..]

Hij heeft zijn voornamen alvast mee *O*
Maar is een Amerikaan en geen Argentijn :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 21 maart 2019 @ 22:20:27 #57
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_185776366
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar is een Amerikaan en geen Argentijn :)
Argentinië ligt ook gewoon in the Americas hoor... Of bedoel je soms de USA?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_185777021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef flipsen het volgende:

[..]

Argentinië ligt ook gewoon in the Americas hoor... Of bedoel je soms de USA?
:Y
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')