abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 november 2018 @ 00:54:40 #176
426493 crew  PippenScottie
pi_183450647
We zitten diep in de derde akte, volgens mij.

Ik hoop dat de MAGA’s niet overgaan tot geweld als het hele kaartenhuis straks in elkaar stort.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 november 2018 @ 01:01:32 #177
408813 crew  trein2000
pi_183450678
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
We zitten diep in de derde akte, volgens mij.

Ik hoop dat de MAGA’s niet overgaan tot geweld als het hele kaartenhuis straks in elkaar stort.
Ik heb ook het gevoel dat de endgame op het punt van beginnen staat. Maar dat is een gevoel, concreet heb ik niks.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183450703
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat de endgame op het punt van beginnen staat. Maar dat is een gevoel, concreet heb ik niks.
Definieer endgame. Het rapport van Mueller zit er aan te komen. Dat zal niet lang meer duren. Maar dan is Trump niet ineens van het toneel verdwenen.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 november 2018 @ 01:13:09 #179
408813 crew  trein2000
pi_183450746
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:06 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Definieer endgame. Het rapport van Mueller zit er aan te komen. Dat zal niet lang meer duren. Maar dan is Trump niet ineens van het toneel verdwenen.
Ja ik weet niet wat het gaat zijn. Maar ik denk aan iets dat boven water komt dat Trump of tot aftreden dwingt of vleugellam maakt.
Maar misschien moet ik het iets breder trekken en het gewoon ‘iets groots’ noemen. Want wat, tja wist ik het maar.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183450756
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja ik weet niet wat het gaat zijn. Maar ik denk aan iets dat boven water komt dat Trump of tot aftreden dwingt of vleugellam maakt.
Maar misschien moet ik het iets breder trekken en het gewoon ‘iets groots’ noemen. Want wat, tja wist ik het maar.
Als er een rapport naar buiten komt waarin Trump van strafbare feiten wordt beschuldigd zie ik hem niet zo snel aftreden. Dan is hij immers zijn onschendbaarheid en invloed kwijt. Tenzij Pence hem dan een pardon geeft.
pi_183450757
Al die afbraak en teloorgang van MAGA...triest.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 november 2018 @ 01:19:31 #182
408813 crew  trein2000
pi_183450791
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:14 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als er een rapport naar buiten komt waarin Trump van strafbare feiten wordt beschuldigd zie ik hem niet zo snel aftreden. Dan is hij immers zijn onschendbaarheid en invloed kwijt. Tenzij Pence hem dan een pardon geeft.
Ik zie die Republikeinen nog wel een grotere truc uithalen. Namelijk aftreden, pardon, Trump VP maken, Pence aftreden en klaar. Dus ik denk idd dat het niet zoiets zal zijn. Het moet iets zijn wat z’n geloofwaardigheid bij de bevolking wegslaat. Dan durven er waarschijnlijk ook lui binnen de GOP tegen hem op te staan. Nu is ie nog te machtig binnen de GOP.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 november 2018 @ 01:25:28 #183
408813 crew  trein2000
pi_183450828
Of Trump moet z’n hand overspelen, maar hoe dat er dan uit moet zien? Ik kan me er niet direct een voorstelling bij maken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183450914
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik zie die Republikeinen nog wel een grotere truc uithalen. Namelijk aftreden, pardon, Trump VP maken, Pence aftreden en klaar. Dus ik denk idd dat het niet zoiets zal zijn. Het moet iets zijn wat z’n geloofwaardigheid bij de bevolking wegslaat. Dan durven er waarschijnlijk ook lui binnen de GOP tegen hem op te staan. Nu is ie nog te machtig binnen de GOP.
Dat zal niet werken want een VP die niet door het volk gekozen is moet door beide kamers goedgekeurd worden.
pi_183450949
Sws gaat Trump natuurlijk geen genoegen nemen met de tweede plaats :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 november 2018 @ 01:55:02 #186
408813 crew  trein2000
pi_183450979
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat zal niet werken want een VP die niet door het volk gekozen is moet door beide kamers goedgekeurd worden.
Je hebt gelijk! Ik had senaat in m’n hoofd...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183451057
Mueller eyes Ivanka and Don Jr.’s work on Trump Tower Moscow

quote:
Special Counsel Robert Mueller’s investigation into President Trump’s efforts to build a skyscraper in Moscow has led him to ask questions about the role two of the president’s children played in attempting to secure a Russian real estate deal, sources tell Yahoo News.

Mueller’s interest in the Trump family real estate company’s plans for a skyscraper in Russia was confirmed on Thursday when Michael Cohen, the president’s former attorney and fixer, pleaded guilty to lying to Congress about the proposed deal. In charging documents, Mueller said Cohen falsely claimed that the effort to build a Trump Tower Moscow “ended in January 2016” in an attempt to “minimize” links between Trump and the project and to “give the false impression” the effort ended before the Republican primaries in 2016. Yahoo News first reported in May that congressional investigators had obtained text messages and emails showing Cohen’s work on Trump Tower Moscow continued for longer than he admitted under oath.

But Cohen wasn’t the only person at the Trump Organization who was pursuing deals to build a skyscraper in the Russian capital. Multiple sources have confirmed to Yahoo News that the president’s elder daughter, Ivanka, who is now a top White House adviser, and his eldest son, Don Jr., were also working to make Trump Tower Moscow a reality. The sources said those efforts were independent of Cohen’s work on the project. One of the sources said Ivanka was also involved in Cohen’s efforts. And a separate source familiar with the investigation told Yahoo News that Mueller has asked questions about Ivanka and Don Jr.’s work on Trump Tower Moscow.

Mueller’s charging documents against Cohen included a line that described the Trump family’s involvement in the project. According to Mueller, one of the things Cohen lied about was that he “briefed family members” of Trump’s who worked at the Trump Organization about the proposed Moscow skyscraper. Prior to joining the White House, Ivanka was an executive at the company. Don Jr. and Trump’s middle son, Eric, remain with the Trump Organization.

A spokesperson for the special counsel’s office declined to comment on this story. Cohen and his attorney, Guy Petrillo, did not respond to requests for comment, nor did lawyers representing the president.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183451214
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 03:50:59 “This demonstrates the Robert Mueller and his partisans have no evidence, not a whiff of collusion, between Trump and the Russians. Russian project legal. Trump Tower meeting (son Don), perfectly legal. He wasn’t involved with hacking.” Gregg Jarrett. A total Witch Hunt! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 04:04:34 Alan Dershowitz: “These are not crimes. He (Mueller) has no authority to be a roving Commissioner. I don’t see any evidence of crimes.” This is an illegal Hoax that should be ended immediately. Mueller refuses to look at the real crimes on the other side. Where is the IG REPORT? reageer retweet
Tuurlijk! Niks aan de hand hoor!

Wat ik niet begrijp is dat het blijkbaar ook gewoon Rosenstein geweest is die deze guilty plea heeft goedgekeurd en dus nog steeds het overzicht over het Mueller-onderzoek heeft. Best wel vreemd als er een acting AG is aangesteld toch :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:48:29 #189
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183452139
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Ik had senaat in m’n hoofd...
De support voor Trump van de senaat is eigenlijk al sinds de midterms aan het verbrokkelen. Trump lijkt nu op een koning die net zijn leger heeft zien decimeren en alleen omringd is door zijn naaste schildwachten die moe zijn om hem te beschermen.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:50:08 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183452158
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 01:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik zie die Republikeinen nog wel een grotere truc uithalen. Namelijk aftreden, pardon, Trump VP maken, Pence aftreden en klaar. Dus ik denk idd dat het niet zoiets zal zijn. Het moet iets zijn wat z’n geloofwaardigheid bij de bevolking wegslaat. Dan durven er waarschijnlijk ook lui binnen de GOP tegen hem op te staan. Nu is ie nog te machtig binnen de GOP.
VP moet zoals gezegd door beide huizen, dus dat gaat hem niet worden. Mochten Trump en Pence aftreden, dan zou Nancy Pelosi President worden. Ik heb veel geks gezien de afgelopen jaren, maar dat scenario gaat hem echt never nooit niet worden (tenzij Pence bv sterft oid).
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 november 2018 @ 08:54:14 #191
408813 crew  trein2000
pi_183452198
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

VP wordt niet gekozen door de president. Mochten Trump en Pence aftreden, dan zou Nancy Pelosi President worden. Ik heb veel geks gezien de afgelopen jaren, maar dat scenario gaat hem echt never nooit niet worden (tenzij Pence bv sterft oid).
Zoals westwood al zegt moeten beide kamers akkoord gaan. volgens mij wel op voordracht van de president...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:57:17 #192
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183452240
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dan zou Nancy Pelosi President worden. Ik heb veel geks gezien de afgelopen jaren, maar dat scenario gaat hem echt never nooit niet worden (tenzij Pence bv sterft oid).
Pence is te diep betrokken bij de malversaties van Trump. Hij is deelgenoot geweest van de campagne van 2016, en heeft er dus ook van geweten. Dat maakt hem dus NET zo strafbaar als Trump. Als Vicepresident is hij dus besmet. Pence probeert niet voor niets angstvallig in de luwte te blijven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:06:22 #193
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183452351
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zoals westwood al zegt moeten beide kamers akkoord gaan. volgens mij wel op voordracht van de president...
Klopt. Ik had hem al bijgewerkt, maar bedankt voor de correctie. Historisch gezien is het ook nog nooit gebeurd dat een nieuwe VP ingezworen is btw.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Pence is te diep betrokken bij de malversaties van Trump. Hij is deelgenoot geweest van de campagne van 2016, en heeft er dus ook van geweten. Dat maakt hem dus NET zo strafbaar als Trump. Als Vicepresident is hij dus besmet. Pence probeert niet voor niets angstvallig in de luwte te blijven.
Dat kan best, maar politiek blijft politiek en ik kan me echt niet voorstellen dat er genoeg republikeinen in de senaat Pence zouden af zetten met Pelosi als president tot gevolg... hoe een hilarische plottwist dat ook zou zijn.
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:14:10 #194
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183452434
Weer een updateje over de mogelijkewaarschijnlijk ogende stemfraude in NC-09:

quote:
‘Tangled web’ in Bladen County has questions swirling about votes in the 9th District

Allegations of voting irregularities in and around Bladen County swirled on Thursday, with the North Carolina Democratic Party calling for an official hearing and a flurry of affidavits surfacing involving absentee ballots.

The allegations are apparently behind this week’s decision by the State Board of Elections and Ethics Reform to not certify the results of the congressional race in the 9th District.

The decision came after board member Joshua Malcolm of Robeson County cited what he called “unfortunate activities” in that part of the district. The board voted 9-0 not to certify the 9th District results.

Republican Mark Harris beat Democrat Dan McCready by 905 votes. He carried Bladen County by 1,557 votes.

The man at the center of speculation about the alleged activities, McCrae Dowless, was paid by the Harris campaign as a contractor for the candidate’s top consultant.

In a letter to the chairman of the state elections board, Democratic Party attorney John Wallace urged the board to delay certification beyond Friday’s scheduled meeting.

“After pulling the fire alarm on Tuesday, the State Board cannot in good conscience certify the election three days later, when so much smoke continues to hang over this election,” he wrote.

Wallace went on to say a review of public records “confirms that serious irregularities and improprieties may have occurred.” Bladen County had the highest percentage of absentee ballot requests in the state. There, 7.5 percent of registered voters requested absentee ballots. In most counties it was less than 3 percent.

An analysis by Catawba College political scientist Michael Bitzer suggested more aberrations.

In seven of the eight counties in the 9th District, for example, McCready won a lopsided majority of the mailed-in absentee ballots. But not in Bladen County. There, Republican Mark Harris won 61 percent even though registered Republicans accounted for only 19 percent of the county’s accepted absentee ballots.

Unaffiliated voters accounted for 39 percent. Bitzer said Harris’ margin “could potentially come from all those unaffiliated voters.”

“But to have each and every one of those unaffiliated voters vote Republican, that’s pretty astonishing,” he added. “If that’s the case, there’s a very concerted effort to use that method to one candidate’s advantage. . . . But at that level there’s something else beyond a concerted effort that could be at work.”


In his letter to the board, Wallace included notarized affidavits from a handful of voters:

• Datesha Montgomery said that on Oct. 12, a woman came by her house and told her she was collecting absentee ballots. In the affidavit, Montgomery said she voted for two candidates: one for sheriff, the other for school board. The woman told her “the others were not important. I gave her the ballot and she said she would finish it herself. I signed the ballot and she left. It was not sealed up at any time.”

• Emma Shipman said a woman came to her house and told her she was assigned to collect absentee ballots. “I filled out the ballot while she waited outside and gave it to her. . . . She took the ballot and put it in an envelope and never sealed it or asked me to sign it. Then she left. . . . I thought she was legitimate.”

• Lucy Young said she received an absentee ballot even though she didn’t request one. She’d already voted early in person.

In 2016, then-Gov. Pat McCrory complained about what he called a “massive voting fraud scheme” in Bladen County. At the time, there was a protest filed by Dowless, a soil and water district supervisor. He claimed irregularities in mail-in absentee ballots.

This year he worked as a contractor for Huntersville-based Red Dome group, according to founder Andy Yates.

He was an independent contractor who worked on grassroots for the campaign, independent of the campaign . . . as he’s done for a number of campaigns over the years,” said Yates, Harris’ top strategist.

In this year’s primary, Harris won 437 absentee votes in Bladen to 17 for GOP incumbent Rep. Robert Pittenger. This month Harris won 420 absentee votes to McCready’s 258.

In the 2016 congressional primary, Dowless worked for Todd Johnson. Johnson got 221 absentee votes to 4 for Harris and 1 for Pittenger. In the district as a whole, Johnson finished third.

Dwight Sheppard, a fire investigator from Bladen County who also gave the Democratic Party an affidavit, said he believes Dowless is in the thick of the controversy. Dowless has denied any wrongdoing.

“It’s a tangled web when you start getting into it,” Sheppard told the Observer.

In the primary, Harris carried Bladen County by 852 votes. In the district, he defeated Pittenger by 828 votes.

Asked by text if he blamed his loss on any voting irregularities, Pittenger said, “Others can determine that. I won’t speculate.”

“Look at the votes,” he added. “Follow the money.”
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:16:39 #195
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183452463
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Klopt. Ik had hem al bijgewerkt, maar bedankt voor de correctie. Historisch gezien is het ook nog nooit gebeurd dat een nieuwe VP ingezworen is btw.

[..]

Dat kan best, maar politiek blijft politiek en ik kan me echt niet voorstellen dat er genoeg republikeinen in de senaat Pence zouden af zetten met Pelosi als president tot gevolg... hoe een hilarische plottwist dat ook zou zijn.
Ik kan me daartegen niet voorstellen dat de republikeinen in de senaat akkoord zullen gaan met een vervanger van een president die ze net hebben afgezet vanwege een vergrijp waar die vervanger zelf bij betrokken was. Dan lijkt me dat Mitch McConnell eerder geschikt is om deze taken waar te nemen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183452577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Weer een updateje over de mogelijkewaarschijnlijk ogende stemfraude in NC-09:

[..]

Nate Silver zei al op Twitter dat Bladen County de enige county in dat district was waar Republikeinen het ineens een stuk beter hadden gedaan dan 2 jaar geleden. En dat de Republikeinse kandidaat 96% van de absentee ballots had gewonnen. Wat opzich al verdacht is. Begint er aardig op te lijken dat er stemmen geronseld zijn van nietsvermoedende mensen.
pi_183452845
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nate Silver zei al op Twitter dat Bladen County de enige county in dat district was waar Republikeinen het ineens een stuk beter hadden gedaan dan 2 jaar geleden. En dat de Republikeinse kandidaat 96% van de absentee ballots had gewonnen. Wat opzich al verdacht is. Begint er aardig op te lijken dat er stemmen geronseld zijn van nietsvermoedende mensen.
Het zou wel een bak zijn als na alle tamtam van de GOP omtrent kiezersregistratie en vermeende fraude van illegalen zij degenen zouden zijn die zich schuldig hebben gemaakt aan een dergelijk vergrijp.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:49:14 #198
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_183452900
Trump gaat niet aftreden en de GOP zal alles negeren of stilzwijgen. Ik verwacht geen concrete acties, zelfs niet wanneer het bewijs openbaar wordt. De les van Watergate voor de GOP is om de rangen te sluiten en nooit te knipperen met de ogen. En alle Law & Order mensen houden hun ogen dicht.
Géén kloon van tvlxd!
pi_183452919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zou wel een bak zijn als na alle tamtam van de GOP omtrent kiezersregistratie en vermeende fraude van illegalen zij degenen zouden zijn die zich schuldig hebben gemaakt aan een dergelijk vergrijp.
De GOP heeft alweer wat gevonden om te klagen over fraude:
https://www.politico.com/(...)-republicans-1031072

:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 30 november 2018 @ 10:15:42 #200
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183453251
Okee, we kunnen hier speculeren wat we willen en allerlei verwachtingen scheppen hier, maar het feit blijft dat Mueller nog niks heeft losgelaten. De bekentenis van Cohen is iets voor de buhne, niet iets waar de FBI plotseling mee wordt verrast. Het echte vuurwerk zal pas komen nét voor het nieuwe huis wordt ingezworen. Dan zal het kaf van het koren worden gescheiden. En komt Mueller met zijn eindverslag. Én een paar aanklachten aan het adres van de naaste kring van de President. Ik gok dat Trump jr. en Kushner eerst de klos zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')