abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183390116
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:59 schreef sp3c het volgende:
dat geeft niet, het is wel praktijk

zie ook bv sportschoenen in de disco, geen idee of dat nog steeds is maar vroegah kwam je er niet in op je gympies
Ja heel mooi voorbeeld. Sportschoenen passen niet in een disco, ongewenst. Dat vind niet iedereen, maar iedereen houd zich eraan, anders kom je de tent gewoon niet binnen. Zo ook de boerka en nikab, maar dan in onze gehele samenleving hier, het past niet, ongewenst. Nogmaals, dat vind niet iedereen maar rara, niemand die dat niet vind houd zich daar aan. Want het mag van Femke en co.

Zwaar onwenselijk, dit soort strenge opgelegde islamitische kledij speciaal voor vrouwen waarbij alleen de ogen te zien zijn, die op geen enkele manier in de westerse wereld past, hier in het westen. Gewoon nee.

En sportschoentjes staan niet voor miljoenen mensen symbool voor vrouwen onderdrukking, en zijn geven geen problemen met identificatie bijvoorbeeld. Moet je nagaan. Als iedereen al okee is met ''geen sportschoenen'' dan moet zon symbool voor vrouwen onderdrukking uit naam van een conservatieve en agressieve ideologie toch helemaal geen probleem zijn of wel dan?

Maar natuurlijk is dat weer wel een probleem, want... islam. Dat is toch wel het laatste wat we willen zo blijkt.... alleen al de gedachte dat de kans aanwezig is om per ongeluk op de langste tenen met de kortste lontjes te gaan staan.....

Het gaat bijna altijd ook alleen maar over de islam. En het zijn ook bijna alleen maar KUT berichten die over de islam gaan (behalve als je zelf een moslim bent natuurlijk). Gezeur over traditionele kleding? Discussie over integratie? Wijken waar allochtonen de baas zijn? Radicalisatie? De VvMU in het geding? Dreiging van terreur? Homo's die niet fijn als zichzelf over straat kunnen? Berichten over eerwraak? Ongelovigen die een CAO uitgepest/bedreigd worden? Bruiloftsstoeten die een (snel)weg blokkeren? Vrouwen die onderdrukt worden? Taboe's op scholen? Een burgemeester die op een buurt bijeenkomst te kennen geeft de wet aan haar laars te lappen? Segregatie? Immigratie? Oplopende spanningen tussen verschillende culturen? Stijgende disrespect naar politie en hulpverleners?

17 voorbeelden; welk onderwerp bevindt zich uiteindelijk telkens in de kern? 17 Antwoorden;
Islam. Islam. En islam. Ook islam. EN ook islam. Islam. En islam. En islam. Ook islam. Islam. Islam. Islam.

Islam.

En islam, zo ook deze; islam. Islam

En islam.

Ik vind het nog steeds moeilijk te begrijpen dat er nog steeds heel veel niet-moslims zijn die zo ondertussen nog niet kotsziek zijn geworden van de islam zoals ik. Gelukkig groeit het aantal, zie het resultaat van de verkiezingen waarbij zon idiote partij als de PVV de op één na grootste is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 21:33:09 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183390287
quote:
15s.gif Op maandag 26 november 2018 21:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja heel mooi voorbeeld. Sportschoenen passen niet in een disco, ongewenst. Dat vind niet iedereen, maar iedereen houd zich eraan, anders kom je de tent gewoon niet binnen. Zo ook de boerka en nikab, maar dan in onze gehele samenleving hier, het past niet, ongewenst. Nogmaals, dat vind niet iedereen maar rara, niemand die dat niet vind houd zich daar aan. Want het mag van Femke en co.

Zwaar onwenselijk, dit soort strenge opgelegde islamitische kledij speciaal voor vrouwen waarbij alleen de ogen te zien zijn, die op geen enkele manier in de westerse wereld past, hier in het westen. Gewoon nee.

En sportschoentjes staan niet voor miljoenen mensen symbool voor vrouwen onderdrukking, en zijn geven geen problemen met identificatie bijvoorbeeld. Moet je nagaan. Als iedereen al okee is met ''geen sportschoenen'' dan moet zon symbool voor vrouwen onderdrukking uit naam van een conservatieve en agressieve ideologie toch helemaal geen probleem zijn of wel dan?

Maar natuurlijk is dat weer wel een probleem, want... islam. Dat is toch wel het laatste wat we willen zo blijkt.... alleen al de gedachte dat de kans aanwezig is om per ongeluk op de langste tenen met de kortste lontjes te gaan staan.....

Het gaat bijna altijd ook alleen maar over de islam. En het zijn ook bijna alleen maar KUT berichten die over de islam gaan (behalve als je zelf een moslim bent natuurlijk). Gezeur over traditionele kleding? Discussie over integratie? Wijken waar allochtonen de baas zijn? Radicalisatie? De VvMU in het geding? Dreiging van terreur? Homo's die niet fijn als zichzelf over straat kunnen? Berichten over eerwraak? Ongelovigen die een CAO uitgepest/bedreigd worden? Bruiloftsstoeten die een (snel)weg blokkeren? Vrouwen die onderdrukt worden? Taboe's op scholen? Een burgemeester die op een buurt bijeenkomst te kennen geeft de wet aan haar laars te lappen? Segregatie? Immigratie? Oplopende spanningen tussen verschillende culturen? Stijgende disrespect naar politie en hulpverleners?

17 voorbeelden; welk onderwerp bevindt zich uiteindelijk telkens in de kern? 17 Antwoorden;
Islam. Islam. En islam. Ook islam. EN ook islam. Islam. En islam. En islam. Ook islam. Islam. Islam. Islam.

Islam.

En islam, zo ook deze; islam. Islam

En islam.

Ik vind het nog steeds moeilijk te begrijpen dat er nog steeds heel veel niet-moslims zijn die zo ondertussen nog niet kotsziek zijn geworden van de islam zoals ik. Gelukkig groeit het aantal, zie het resultaat van de verkiezingen waarbij zon idiote partij als de PVV de op één na grootste is.
ow maar het gaat mij helemaal niet om islam, dat boeit me allemaal geen reet hoor, ik ken verder ook geen moslims dus het raakt me totaal niet

ik ben zelf kotsziek van die regelmanie en dat extreme nodeloze betuttel van de laatste jaren en ik kan prima begrijpen dat ze op het politiebureau geen patrouillewagen op pad sturen als er een melding binnenkomt over een wandelend tentenkamp in de bus

sterker nog ik zou het schijtirritant vinden als ik de politiebel en die gasten te laat zijn omdat ze ergens een camping lopen te beboeten onder het mom van wet = wet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183390391
quote:
15s.gif Op maandag 26 november 2018 21:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja heel mooi voorbeeld. Sportschoenen passen niet in een disco, ongewenst. Dat vind niet iedereen, maar iedereen houd zich eraan, anders kom je de tent gewoon niet binnen. Zo ook de boerka en nikab, maar dan in onze gehele samenleving hier, het past niet, ongewenst. Nogmaals, dat vind niet iedereen maar rara, niemand die dat niet vind houd zich daar aan. Want het mag van Femke en co.

Zwaar onwenselijk, dit soort strenge opgelegde islamitische kledij speciaal voor vrouwen waarbij alleen de ogen te zien zijn, die op geen enkele manier in de westerse wereld past, hier in het westen. Gewoon nee.

En sportschoentjes staan niet voor miljoenen mensen symbool voor vrouwen onderdrukking, en zijn geven geen problemen met identificatie bijvoorbeeld. Moet je nagaan. Als iedereen al okee is met ''geen sportschoenen'' dan moet zon symbool voor vrouwen onderdrukking uit naam van een conservatieve en agressieve ideologie toch helemaal geen probleem zijn of wel dan?

Maar natuurlijk is dat weer wel een probleem, want... islam. Dat is toch wel het laatste wat we willen zo blijkt.... alleen al de gedachte dat de kans aanwezig is om per ongeluk op de langste tenen met de kortste lontjes te gaan staan.....

Het gaat bijna altijd ook alleen maar over de islam. En het zijn ook bijna alleen maar KUT berichten die over de islam gaan (behalve als je zelf een moslim bent natuurlijk). Gezeur over traditionele kleding? Discussie over integratie? Wijken waar allochtonen de baas zijn? Radicalisatie? De VvMU in het geding? Dreiging van terreur? Homo's die niet fijn als zichzelf over straat kunnen? Berichten over eerwraak? Ongelovigen die een CAO uitgepest/bedreigd worden? Bruiloftsstoeten die een (snel)weg blokkeren? Vrouwen die onderdrukt worden? Taboe's op scholen? Een burgemeester die op een buurt bijeenkomst te kennen geeft de wet aan haar laars te lappen? Segregatie? Immigratie? Oplopende spanningen tussen verschillende culturen? Stijgende disrespect naar politie en hulpverleners?

17 voorbeelden; welk onderwerp bevindt zich uiteindelijk telkens in de kern? 17 Antwoorden;
Islam. Islam. En islam. Ook islam. EN ook islam. Islam. En islam. En islam. Ook islam. Islam. Islam. Islam.

Islam.

En islam, zo ook deze; islam. Islam

En islam.

Ik vind het nog steeds moeilijk te begrijpen dat er nog steeds heel veel niet-moslims zijn die zo ondertussen nog niet kotsziek zijn geworden van de islam zoals ik. Gelukkig groeit het aantal, zie het resultaat van de verkiezingen waarbij zon idiote partij als de PVV de op één na grootste is.
Heel veel mensen snappen dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun gedrag. En dat er heel veel moslims rondlopen die net zo'n leven leiden als jij en ik. Sommige figuren kiezen ervoor om alle berichten in de media uit te vergroten en toe te passen op de hele groep. Die eigenlijk niet bestaat.
pi_183391414
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:16 schreef Confetti het volgende:
Het is eigenlijk absurd dat een ongekozen politicus de totale macht over de politie heeft. Waaruit haalt die hoer van GroenLinks eigenlijk haar legitimiteit vandaan?
Hoer :') Extremistje much? De politie heeft zo weinig middelen dat ze de middelen die ze hebben liever tegen zware criminaliteit inzetten, achterlijke tokkie die je bent.

quote:
Wat Nederland nodig heeft is een federale politie die enkel loyaal is en verantwoording aflegt aan de centrale overheid in Den Haag.
En wie gaat dat betalen? Jij en je vriendjes? Iets zegt me dat als de regering dit wil invoeren en extra belasting heft om dit te betalen, jij weer op dit forum een topic opent om daarover te schuimbekken.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  maandag 26 november 2018 @ 23:16:46 #125
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_183392973
Wel typisch en uiterst ergerlijk dat de reli's het verbod onmiddellijk op/in relatie tot het geloof gooien.
Dat begrijp ik omdat kennelijk dat geloof het normaal vind dat je je gezicht bedekt.
Helaas is dat niet (meer) verenigbaar met veiligheid en het gevoel daarover.

Zeggen dat mensen in en omdat ze een boerka dragen, "vredelievend" zijn is sws onzin. Genoeg situaties waar dat verbod ook door moslims als dat zo uitkomt, dan wordt overtreden om zo bv. controles te ontlopen. Een indrukwekkende "docu" film hierover is "The battle of Algiers / La battaglia di Algeri" uit 1966 waar islamitische verzetsstrijders er niet mee zitten om zich in een boerka te verhullen.

Ik vind het niet meer dan normaal dat je anno nu geen gezichtsbedekkende kleding draagt.
Ik snap ook niet goed waarom de politiek zich zo laten piepelen met het gezieik over geloofsvrijheid.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_183393385
AmyMek twitterde op maandag 26-11-2018 om 01:34:18 They are LAUGHING at you Germany!https://t.co/Sp4GRnGNLD reageer retweet
:')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2018 23:38:38 ]
pi_183395646
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Verzonnen gelul dus.
Nou vooruit, omdat je zo aandringt. Xa1pt over het afdwingen van verandering:

quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2018 20:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan noemen we hem anders. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
quote:
Er is toch eigenlijk geen zwaarwegend belang of argument om Zwarte Piet niet te veranderen?
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Als reactie op iemand die zegt dat er ook geen reden is om het uiterlijk wél te veranderen:

quote:
Nou ja, het wordt als racistisch ervaren door een relatief grote groep mensen.
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Vervolgens constateert iemand dat er dus een patstelling is ontstaan waarop jij weer terug komt met:

quote:
Jawel, het komt racistisch over en er is evenmin uit te sluiten dat het geen racistische oorsprong heeft.
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

quote:
Als Sinterklaas volgens tegenstanders racistisch is wordt het een beetje een raar verhaal als je vraagt of we deze racistische traditie gewoon in vrijheid voort kunnen zetten.
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Dus wat blijkt? Je bent al jaren bezig met het verdedigen van afgedwongen verandering met het laatste door mij geciteerde commentaar als toppunt. Want daaruit blijkt dat alleen de simpele constatering dat tegenstanders de traditie racistisch vinden voor jou reden genoeg is de traditie af te schaffen of in ieder geval niet in vrijheid voort te zetten. Simpelweg van bovenaf opleggen en afdwingen dus. De argumenten van voorstanders doen er niet eens meer toe. De tegenstanders vinden het racistisch en daarmee is de kous af. Veel zuiverder vormen van afdwingen/van bovenaf opleggen ga je niet vinden.

En nu, ga jij, na jarenlang van boven afgedwongen verandering verdedigen, waar veruit de meerderheid van de Nederlandse bevolking niet op zit te wachten, je hier hard zitten maken om te betogen dat de afgedwongen verandering voor het handjevol boerkadragers ongewenst is en een averechts effect heeft? En daarbij nog even ontkennen dat je jarenlang juist dat, afgedwongen verandering van bovenaf opgelegd, hebt verdedigd in een ander dossier. Jij hebt of een heel erg kort geheugen of, en dat lijkt me waarschijnlijker, bent bijzonder hypocriet en doet niet de minste moeite dat zelfs maar te verbergen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 27 november 2018 @ 08:43:02 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183395719
Intussen in het Amsterdam van Halsema
https://nos.nl/googleamp/(...)k-joods-te-zijn.html


Een op de twee Joden in Nederland durft niet te laten zien dat ze een Joodse achtergrond hebben. Dat meldt EenVandaag op basis van een onderzoek in samenwerking met het Centraal Joods Overleg en JMW Joodswelzijn.

Bijna de helft van de 557 deelnemers met een Joodse achtergrond voelt zich niet vrij om in Nederland openlijk Joods te zijn. Joden zien anti-Joodse sentimenten vooral op internet (82 procent), in nieuwsmedia (59 procent) en op straat (52 procent).

Van de ondervraagden past 43 procent zijn of haar uiterlijk of kleding soms aan, om te voorkomen dat ze als Jood worden herkend. Ze dragen dan bijvoorbeeld een pet over hun keppeltje. 48 procent vermijdt weleens situaties waar ze mogelijk te maken krijgen met anti-Joodse opmerkingen.

Israël in het nieuws
De deelnemers aan het onderzoek zeggen dat ze vooral verwijtende opmerkingen krijgen over het conflict tussen Israël en de Palestijnen (89 procent), vooral als dat net in het nieuws is geweest. Sommige opmerkingen daarover zijn persoonlijk gericht. Zo wordt gezegd dat 'jullie' verkeerd hebben gehandeld.

74 procent krijgt soms stereotiepe, grappig bedoelde opmerkingen over Joden. Vaak gaat het dan over geld. Zo'n 71 procent heeft te maken met vervelende opmerkingen over Joden, zoals over de Tweede Wereldoorlog. Een deelnemer vertelde dat zijn buurman had gezegd dat hij alleen hier woont omdat ze zijn "familie waren vergeten te vergassen".

34 procent is weleens uitgescholden voor 'Jood', waarbij dat als scheldwoord is bedoeld. 11 procent zegt dat ze te maken hebben gehad met geweld omdat ze Joods zijn. Zo werd een deelnemer bedreigd, waarna zijn auto werd bekrast met een hakenkruis.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183396226
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou vooruit, omdat je zo aandringt. Xa1pt over het afdwingen van verandering:

[..]

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Als reactie op iemand die zegt dat er ook geen reden is om het uiterlijk wél te veranderen:

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Vervolgens constateert iemand dat er dus een patstelling is ontstaan waarop jij weer terug komt met:

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Dus wat blijkt? Je bent al jaren bezig met het verdedigen van afgedwongen verandering met het laatste door mij geciteerde commentaar als toppunt. Want daaruit blijkt dat alleen de simpele constatering dat tegenstanders de traditie racistisch vinden voor jou reden genoeg is de traditie af te schaffen of in ieder geval niet in vrijheid voort te zetten. Simpelweg van bovenaf opleggen en afdwingen dus. De argumenten van voorstanders doen er niet eens meer toe. De tegenstanders vinden het racistisch en daarmee is de kous af. Veel zuiverder vormen van afdwingen/van bovenaf opleggen ga je niet vinden.

En nu, ga jij, na jarenlang van boven afgedwongen verandering verdedigen, waar veruit de meerderheid van de Nederlandse bevolking niet op zit te wachten, je hier hard zitten maken om te betogen dat de afgedwongen verandering voor het handjevol boerkadragers ongewenst is en een averechts effect heeft? En daarbij nog even ontkennen dat je jarenlang juist dat, afgedwongen verandering van bovenaf opgelegd, hebt verdedigd in een ander dossier. Jij hebt of een heel erg kort geheugen of, en dat lijkt me waarschijnlijker, bent bijzonder hypocriet en doet niet de minste moeite dat zelfs maar te verbergen.
De wekker wat eerder gezet om dit uit te zoeken?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_183396306
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou vooruit, omdat je zo aandringt. Xa1pt over het afdwingen van verandering:

[..]

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Als reactie op iemand die zegt dat er ook geen reden is om het uiterlijk wél te veranderen:

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Vervolgens constateert iemand dat er dus een patstelling is ontstaan waarop jij weer terug komt met:

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Dus wat blijkt? Je bent al jaren bezig met het verdedigen van afgedwongen verandering met het laatste door mij geciteerde commentaar als toppunt. Want daaruit blijkt dat alleen de simpele constatering dat tegenstanders de traditie racistisch vinden voor jou reden genoeg is de traditie af te schaffen of in ieder geval niet in vrijheid voort te zetten. Simpelweg van bovenaf opleggen en afdwingen dus. De argumenten van voorstanders doen er niet eens meer toe. De tegenstanders vinden het racistisch en daarmee is de kous af. Veel zuiverder vormen van afdwingen/van bovenaf opleggen ga je niet vinden.

En nu, ga jij, na jarenlang van boven afgedwongen verandering verdedigen, waar veruit de meerderheid van de Nederlandse bevolking niet op zit te wachten, je hier hard zitten maken om te betogen dat de afgedwongen verandering voor het handjevol boerkadragers ongewenst is en een averechts effect heeft? En daarbij nog even ontkennen dat je jarenlang juist dat, afgedwongen verandering van bovenaf opgelegd, hebt verdedigd in een ander dossier. Jij hebt of een heel erg kort geheugen of, en dat lijkt me waarschijnlijker, bent bijzonder hypocriet en doet niet de minste moeite dat zelfs maar te verbergen.
Tering.

Ga je er serieus werk van maken om aan te tonen dat hij/zij al jaren draait / niet ingaat op de werkelijke problematiek en vaak niet thuis geeft als het duidelijk wordt dat hij/zij er naast zit?

Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.
pi_183396316
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in het Amsterdam van Halsema
https://nos.nl/googleamp/(...)k-joods-te-zijn.html

Een op de twee Joden in Nederland durft niet te laten zien dat ze een Joodse achtergrond hebben. Dat meldt EenVandaag op basis van een onderzoek in samenwerking met het Centraal Joods Overleg en JMW Joodswelzijn.

Bijna de helft van de 557 deelnemers met een Joodse achtergrond voelt zich niet vrij om in Nederland openlijk Joods te zijn. Joden zien anti-Joodse sentimenten vooral op internet (82 procent), in nieuwsmedia (59 procent) en op straat (52 procent).

Van de ondervraagden past 43 procent zijn of haar uiterlijk of kleding soms aan, om te voorkomen dat ze als Jood worden herkend. Ze dragen dan bijvoorbeeld een pet over hun keppeltje. 48 procent vermijdt weleens situaties waar ze mogelijk te maken krijgen met anti-Joodse opmerkingen.

Israël in het nieuws
De deelnemers aan het onderzoek zeggen dat ze vooral verwijtende opmerkingen krijgen over het conflict tussen Israël en de Palestijnen (89 procent), vooral als dat net in het nieuws is geweest. Sommige opmerkingen daarover zijn persoonlijk gericht. Zo wordt gezegd dat 'jullie' verkeerd hebben gehandeld.

74 procent krijgt soms stereotiepe, grappig bedoelde opmerkingen over Joden. Vaak gaat het dan over geld. Zo'n 71 procent heeft te maken met vervelende opmerkingen over Joden, zoals over de Tweede Wereldoorlog. Een deelnemer vertelde dat zijn buurman had gezegd dat hij alleen hier woont omdat ze zijn "familie waren vergeten te vergassen".

34 procent is weleens uitgescholden voor 'Jood', waarbij dat als scheldwoord is bedoeld. 11 procent zegt dat ze te maken hebben gehad met geweld omdat ze Joods zijn. Zo werd een deelnemer bedreigd, waarna zijn auto werd bekrast met een hakenkruis.
Komt in dit topic wat verdwaald over. Lijkt me wel een apart topic waardig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183396333
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:42 schreef habitue het volgende:

[..]

De wekker wat eerder gezet om dit uit te zoeken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:47 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Tering.

Ga je er serieus werk van maken om aan te tonen dat hij/zij al jaren draait / niet ingaat op de werkelijke problematiek en vaak niet thuis geeft als het duidelijk wordt dat hij/zij er naast zit?

Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.
Mwah, was denk ik niet zo erg veel moeite. Ik zie alleen maar voorbeelden uit 1 topic.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183396441
De burka is een verschrikkelijk middel dat wordt gebruikt door extremistische moslims om vrouwen te vernederen en te onderdrukken. Er is geen enkele vrouw die zo'n gewaad draagt uit vrije wil. In alle Islamitische landen waar de Taliban en Islamitische Staat zijn verjaagd werpen moslimvrouwen de burka dan ook direct af, blij dat ze bevrijd zijn van de fascistische despoten die hen opsloten in deze draagbare gevangenissen. En de burgemeester van Amsterdam zegt doodleuk: "een verbod op zo'n vernederend en onderdrukkend middel, dat past echt niet bij Amsterdam!"

Sorry, maar als je dat uit je strot kan krijgen dan heb je echt je verstand verloren. Totaal ongeschikt als mens, laat staan als burgemeester.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183396463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou vooruit, omdat je zo aandringt. Xa1pt over het afdwingen van verandering:

[..]

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Als reactie op iemand die zegt dat er ook geen reden is om het uiterlijk wél te veranderen:

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Vervolgens constateert iemand dat er dus een patstelling is ontstaan waarop jij weer terug komt met:

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

[..]

NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2

Dus wat blijkt? Je bent al jaren bezig met het verdedigen van afgedwongen verandering met het laatste door mij geciteerde commentaar als toppunt. Want daaruit blijkt dat alleen de simpele constatering dat tegenstanders de traditie racistisch vinden voor jou reden genoeg is de traditie af te schaffen of in ieder geval niet in vrijheid voort te zetten. Simpelweg van bovenaf opleggen en afdwingen dus. De argumenten van voorstanders doen er niet eens meer toe. De tegenstanders vinden het racistisch en daarmee is de kous af. Veel zuiverder vormen van afdwingen/van bovenaf opleggen ga je niet vinden.

En nu, ga jij, na jarenlang van boven afgedwongen verandering verdedigen, waar veruit de meerderheid van de Nederlandse bevolking niet op zit te wachten, je hier hard zitten maken om te betogen dat de afgedwongen verandering voor het handjevol boerkadragers ongewenst is en een averechts effect heeft? En daarbij nog even ontkennen dat je jarenlang juist dat, afgedwongen verandering van bovenaf opgelegd, hebt verdedigd in een ander dossier. Jij hebt of een heel erg kort geheugen of, en dat lijkt me waarschijnlijker, bent bijzonder hypocriet en doet niet de minste moeite dat zelfs maar te verbergen.
Baas _O_ Die kan zich even niet meet op het forum vertonen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:02:10 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:47 schreef Montagui het volgende:

Komt in dit topic wat verdwaald over. Lijkt me wel een apart topic waardig.
Nederland is het Amsterdam van Femke!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396488
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:58 schreef Nielsch het volgende:
De burka is een verschrikkelijk middel dat wordt gebruikt door extremistische moslims om vrouwen te vernederen en te onderdrukken. Er is geen enkele vrouw die zo'n gewaad draagt uit vrije wil. In alle Islamitische landen waar de Taliban en Islamitische Staat zijn verjaagd werpen moslimvrouwen de burka dan ook direct af, blij dat ze bevrijd zijn van de fascistische despoten die hen opsloten in deze draagbare gevangenissen. En de burgemeester van Amsterdam zegt doodleuk: "een verbod op zo'n vernederend en onderdrukkend middel, dat past echt niet bij Amsterdam!"

Sorry, maar als je dat uit je strot kan krijgen dan heb je echt je verstand verloren. Totaal ongeschikt als mens, laat staan als burgemeester.
Het kan ook zijn dat dit gewoon ontzettend veel zegt over waar Amsterdam voor staat onder links bewind. Ben benieuwd wat de met name linkse demonstranten uit de jaren 60 en 70, die streden voor gelijke rechten voor vrouwen en minderheden en tegen de invloed van de kerk, hier van (zouden) vinden.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:02:38 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396491
Ja, we bevrijden die dames. Door ze nog meer te isoleren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396561
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, we bevrijden die dames. Door ze nog meer te isoleren.
Dat isoleren doen de dames in kwestie toch echt zelf.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:12:29 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:08 schreef Wirelessmouse het volgende:

Dat isoleren doen de dames in kwestie toch echt zelf.
Ja, ze moeten gewoon die boerka afwerpen en de straat opgaan! Wat houdt ze toch tegen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:47 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Tering.

Ga je er serieus werk van maken om aan te tonen dat hij/zij al jaren draait / niet ingaat op de werkelijke problematiek en vaak niet thuis geeft als het duidelijk wordt dat hij/zij er naast zit?

Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.
Zoveel moeite is het niet, je hoeft maar een willekeurig topic over dit onderwerp te openen en het staat vol met reacties van Xa1pt die van bovenaf opgelegde verandering verdedigd. Geef me een kwartier en ik vind nog 25 voorbeelden voor je. Zoals ik al zei doet Xa1pt niet eens moeite hypocrisie te verbloemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183396613
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ze moeten gewoon die boerka afwerpen en de straat opgaan! Wat houdt ze toch tegen ...
Je gaat toch niet beweren dat er binnen de radicaal islamitische zuil sprake is van patriarchale dwang?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183396647
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ze moeten gewoon die boerka afwerpen en de straat opgaan! Wat houdt ze toch tegen ...
Daar komt het wel op neer ja. Het is niet zo dat doordat je iets gelooft er opeens andere regels voor je gelden toch?
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:16:47 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:16 schreef Wirelessmouse het volgende:

Daar komt het wel op neer ja. Het is niet zo dat doordat je iets gelooft er opeens andere regels voor je gelden toch?
Ik vind je naïviteit schattig. Of verontrustend. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396704
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind je naïviteit schattig. Of verontrustend. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Kies er eentje zou ik zeggen. Maar jij denkt dat het gewoon toestaan van die "gezichtsbedekkende kleding" de dames wel verder helpt?
pi_183396744
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]
Hoe dan ook, ik vind dit inderdaad niet een reden om deze vorm van vrouwenonderdrukking toe te willen staan.
Dat moet je dan bij de mannen aanpakken die dit als vrouwenonderdrukking gebruiken.

Wat er nu gebeurt is dat je moslimvrouwen gaat dwingen om hun hoofddoek af te doen (of hun vrijheid beperken) om een gebaar te maken tegen de onderdrukking van vrouwen die onder dwang een hoofddoek moeten dragen. En als ze die hoofddoek af doen, krijgen ze achter gesloten deuren klappen van hun man, als ze de hoofddoek op houden worden ze op de bon geslingerd omdat ze meedoen aan vrouwenonderdrukking.

Dan is de moslimvrouw hoe dan ook de verliezer in dit verhaal, gaat het nu om het welzijn van die vrouwen of wordt dit gewoon een platvloers stukje moslim-pesten?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183396746
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ze moeten gewoon die boerka afwerpen en de straat opgaan! Wat houdt ze toch tegen ...
De islam.

Dusssss...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:22:55 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396747
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

Kies er eentje zou ik zeggen. Maar jij denkt dat het gewoon toestaan van die "gezichtsbedekkende kleding" de dames wel verder helpt?
Ze kunnen dan in ieder geval nog de straat op.
Ik vind het sowieso een cosmetisch wetje dat nergens over gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396769
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ze moeten gewoon die boerka afwerpen en de straat opgaan! Wat houdt ze toch tegen ...
Hun achterlijke man bedoel je? Ja, laten we die zijn zin geven :')

Mensen tegen hun zin in opsluiten mag ook niet in Nederland, dus als die vrouwen naar buiten willen kunnen ze dat gewoon. Als hun man hun opsluiten, dan is dat ook gewoon strafbaar.

Echt hè, meegaan in de achterlijke ideeën van een stel radicale, vrouwonderdrukkende, moslims :N
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:24:36 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396775
Dus straffen we de onderdrukte vrouwen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396806
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:24 schreef Copycat het volgende:
Dus straffen we de onderdrukte vrouwen.
Awww ''straffen''. :'(
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183396815
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze kunnen dan in ieder geval nog de straat op.
Jezus zeg, vrouwenondedrukking door een achterlijke cultuur op deze manier goedpraten. Nee, vrouwen verplichten om zo de straat op te gaan is zo meteen niet toegestaan en nee, vrouwen verplichten om binnenshuis te blijven is sowieso in Nederland al niet toegestaan.
pi_183396824
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:24 schreef Copycat het volgende:
Dus straffen we de onderdrukte vrouwen.
Ze worden onderdrukt door hun achterlijke, vrouwonvriendelijke geloof en man/familie/mede-gelovigen, niet door deze wetgeving.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:29:16 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:27 schreef MrBadGuy het volgende:
vrouwen verplichten om binnenshuis te blijven is sowieso in Nederland al niet toegestaan.
Nou, gelukkig dan maar dat dat is uitgesloten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396862
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze kunnen dan in ieder geval nog de straat op.
Ik vind het sowieso een cosmetisch wetje dat nergens over gaat.
Je vind het een raar cosmetisch wetje maar het lijkt dat je de inhoud van de wet niet kent.
Volgens de wet mogen ze nog steeds de straat op namelijk.
pi_183396873
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ze worden onderdrukt door hun achterlijke, vrouwonvriendelijke geloof en man/familie/mede-gelovigen, niet door deze wetgeving.
Dus maken we maar onderdrukkende wetgeving om te voorkomen dat we onderdrukking 'faciliteren'.

Dat is net zoals hoeren op de bon slingeren omdat we toch iets moeten doen tegen mensenhandel! Werkt perfect jongens!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183396880
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou, gelukkig dan maar dat dat is uitgesloten.
Ja, blijf maar lekker meedenken hoe we het beste kunnen toegeven aan achterlijke gebruiken van een achterlijke religie, want tja, als we dat niet doen dan wordt het 'beetje' vrouwenondedrukken misschien wel vervangen door iets ergers (wat sowieso al niet toegestaan is).
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:32:32 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183396881
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:31 schreef Klepper272 het volgende:

Volgens de wet mogen ze nog steeds de straat op namelijk.
Klopt, daar hebben we het gisteren hier over gehad. Maar het wordt natuurlijk wel steeds moeilijker je in het openbare leven te begeven. Maar ach, hun probleem. Moeten ze zich maar niet de wet voor laten schrijven ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183396900
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus maken we maar onderdrukkende wetgeving om te voorkomen dat we onderdrukking 'faciliteren'.
Wat voor onderdrukkende wetgeving? Dat je niet meer geheel onder een kleed sommige gebouwen en het OV in mag? I.e. dat je, op sommige plaatsen, je gezicht niet mag verbergen? Je zeer onderdrukkend inderdaad, vergeleken daarbij is de islam inderdaad een verademing.
pi_183396918
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dat dat is uitgesloten dan.
Nee, dat is niet uitgesloten. Moord, verkrachting en geweld is ook niet uitgesloten. En nu?
pi_183396927
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat voor onderdrukkende wetgeving? Dat je niet meer geheel onder een kleed sommige gebouwen en het OV in mag? I.e. dat je, op sommige plaatsen, je gezicht niet mag verbergen? Je zeer onderdrukkend inderdaad, vergeleken daarbij is de islam inderdaad een verademing.
Die wetgeving zou niet onderdrukkend zijn als je dat kleed vrijwillig over je hoofd heen zou gooien. Maar nu is het zo dat dat gebeurt omdat die vrouwen geen keuze hebben.

De vrouwen daarop gaan bestraffen haalt dan niets uit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183396942
Het kan haast niet anders of dat hele boerka idee is ooit ontsproten aan het brein van een sexueel gefrustreerde, strontjaloerse kerel, die niet kan omgaan met het idee dat andere kerels zich vergapen aan zijn vrouw, en haar dus maar volledig aan het zicht onttrekt door er een grote doek overheen te gooien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183396953
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die wetgeving zou niet onderdrukkend zijn als je dat kleed vrijwillig over je hoofd heen zou gooien. Maar nu is het zo dat dat gebeurt omdat die vrouwen geen keuze hebben.
Je mag de meeste gebouwen ook niet naar binnen gaan met een bivakmuts. Is dat ook onderdrukkend? In sommige situaties moet je gezicht gewoon duidelijk zichtbaar zijn, dat iemand een of achterlijk geloof met bepaalde onderdrukkende regels heeft doet daar niks aan af.
pi_183396962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:37 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Je mag de meeste gebouwen ook niet naar binnen gaan met een bivakmuts. Is dat ook onderdrukkend?
Nee, maar niemand dwingt jou om een bivakmuts te dragen over straat onder bedreiging dat je in elkaar geslagen wordt als je thuis komt wanneer je dat niet doet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183396977
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Nee, maar niemand dwingt jou om een bivakmuts te dragen over straat onder bedreiging dat je in elkaar geslagen wordt als je thuis komt wanneer je dat niet doet.
Ah, dus we moeten instemmen met de boerka omdat radicalen anders dreigen vrouwen in elkaar te slaan? Nu komen we dus inderdaad tot de kern, we stemmen in met een achterlijke, gewelddadige ideologie. Ik vind dat we dat niet moeten doen, maar sommigen hier (en Femkema) zien dat toch anders.
pi_183396997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ah, dus we moeten instemmen met de boerka omdat radicalen anders dreigen vrouwen in elkaar te slaan? Nu komen we dus inderdaad tot de kern, we stemmen in met een achterlijke, gewelddadige ideologie.
Moeten we de slachtoffers van die radicale, gewelddadige ideologie maar gaan straffen dan? Want de lui die echt problemen veroorzaken kunnen we niet pakken, dus gaan we maar (symbolisch) voor het laaghangend fruit?

Zoals ik al zei, dat is precies hetzelfde als uitgepooierde hoeren in de cel smijten in de hoop dat de pooiers dan hun biezen pakken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183397043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Nee, maar niemand dwingt jou om een bivakmuts te dragen over straat onder bedreiging dat je in elkaar geslagen wordt als je thuis komt wanneer je dat niet doet.
Dus.... omdat "geloof" is er geen regelgeving mogelijk die ongewenst gedrag dient uit te bannen?
pi_183397046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Moeten we de slachtoffers van die radicale, gewelddadige ideologie maar gaan straffen dan? Want de lui die echt problemen veroorzaken kunnen we niet pakken, dus gaan we maar (symbolisch) voor het laaghangend fruit?

Zoals ik al zei, dat is precies hetzelfde als uitgepooierde hoeren in de cel smijten in de hoop dat de pooiers dan hun biezen pakken.
Ik vind ten eerste vrouwen met boerkas vergelijken met uitgepooierde hoeren een beetje ver gaan, maar ik begrijp je punt. Wat jij en de anderen hier willen, is dat we het uitpooieren toe blijven staan, want als we dat niet doen, dat de pooier dan misschien nog wel ergere dingen met zijn hoer gaat doen. Ik zeg echter nee, het uitpooieren moet gewoon stoppen en als de pooiers daarna ergere dingen willen doen (wat illegaal is), dan moet dat ook aangepakt worden.
pi_183397079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]Wat jij, en de anderen hier willen, is dat we het uitpooieren toe blijven staan, want als we dat niet doen, dat de pooier dan misschien nog wel ergere dingen met zijn hoer gaat doen.
Wat ik vooral níet wil is dat we de hoeren gaan straffen voor het (onder dwang) uitgepooierd worden. Want dat impliceert dat ze een keus hebben: Die keuze hebben ze namelijk niet.

Ik zeg dat we dat probleem bij de bron aan moeten pakken, en dat zijn de mannen die die vrouwen onderdrukken. Die ga je niet pakken met een boerkaverbod, sterker nog, die wrijven zich in hun handjes omdat ze dan een excuus hebben om hun vrouw te meppen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:46:37 #169
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_183397080
Misschien gaat het die vrouwen juist helpen? Ik geloof nooit dat die mannen het volhouden om alles zelf te doen: kinderen brengen en halen van /naar school, ouderavonden,contact met gemeente, zaken waarvoor het openbaar vervoer gebruikt moet worden, etc.
Er zijn zoveel zaken waarvoor je naar buiten moet.
Na een tijdje gaat het ze vervelen om alles zelf te moeten doen of moeten laten doen door iemand anders,teveel gedoe
En al die boetes maken het er niet leuker op.
Uiteindelijk zullen ze zwichten en die vrouwen naar buiten laten gaan, puur omdat ze zelf te lui zijn :P
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 10:47:04 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183397089
wmb stoppen we gewoon met betuttelen en laten we de hoeren zelf bepalen wat voor werk ze willen doen

kun je beter achter die pooiers aangaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183397095
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt, daar hebben we het gisteren hier over gehad. Maar het wordt natuurlijk wel steeds moeilijker je in het openbare leven te begeven. Maar ach, hun probleem. Moeten ze zich maar niet de wet voor laten schrijven ...
Dat is hun eigen keuze, ze kunnen nog steeds zich in het openbare leven begeven zonder gezichtsbedekkende kleding.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:49:08 #172
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_183397121
Misschien dwingt het die vrouwen wel te vluchten naar een blijf van mijn lijf huis omdat het leven dan echt ondraaglijk voor ze wordt :{
pi_183397146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Wat ik vooral níet wil is dat we de hoeren gaan straffen voor het (onder dwang) uitgepooierd worden. Want dat impliceert dat ze een keus hebben: Die keuze hebben ze namelijk niet.

Ik zeg dat we dat probleem bij de bron aan moeten pakken, en dat zijn de mannen die die vrouwen onderdrukken. Die ga je niet pakken met een boerkaverbod, sterker nog, die wrijven zich in hun handjes omdat ze dan een excuus hebben om hun vrouw te meppen.
De boete die gegeven wordt aan de vrouw in boerka moet toch gewoon betaald worden, dat zal in dit geval door de pooier (haar man) gedaan worden (want de vrouw niet werken, dus man betalen).

Ook hier ga je weer mee met de achterlijke denkwijze van de ideologie, namelijk dat het niet de vrouw haar keuze is, want ze wordt onderdrukt, dus moeten we het onderdrukken maar door laten gaan. Nee, we moeten het onderdrukken gewoon stoppen en de boerka is 1 aspect van die onderdrukking.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:50:52 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183397147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:49 schreef Flow3r het volgende:
Misschien dwingt het die vrouwen wel te vluchten naar een blijf van mijn lijf huis omdat het leven dan echt ondraaglijk voor ze wordt :{
Onze blijf van mijn lijf-huizen zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 10:51:47 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183397153
en dan klagen over de uit de pan stijgende kosten _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183397166
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:50 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De boete die gegeven wordt aan de vrouw in boerka moet toch gewoon betaald worden, dat zal in dit geval door de pooier (haar man) gedaan worden (want de vrouw niet werken, dus man betalen).
Waardoor de vrouw weer door haar man slaag krijgt omdat ze betrapt is op het afdoen van haar boerka, en hij ervoor moet opdraaien.

Doen we dit nou om de onderdrukte vrouwen te beschermen, of om deze vrouw-onderdrukkende ideologie uit ons land weg te pesten waarbij de vrouwen zelf slachtoffer worden van de maatregel?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183397168
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:47 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Dat is hun eigen keuze, ze kunnen nog steeds zich in het openbare leven begeven zonder gezichtsbedekkende kleding.
Nee, we moeten schijnbaar mee gaan in de denkwijze van de moslims, namelijk dat de vrouw geen eigen keuze en verantwoordelijkheid heeft, dus we kunnen haar gedragingen ook niet afkeuren, dat moet allemaal via haar man gaan. Schijnbaar :{
pi_183397180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:52 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Waardoor de vrouw weer door haar man slaag krijgt omdat ze betrapt is op het afdoen van haar boerka, en hij ervoor moet opdraaien.

Doen we dit nou om de onderdrukte vrouwen te beschermen, of om deze vrouw-onderdrukkende ideologie uit ons land weg te pesten waarbij de vrouwen zelf slachtoffer worden van de maatregel?
Als we de vrouw-onderdrukkende ideologie in ons land kunnen verdrijven dan zou dat inderdaad helemaal geweldig zijn. Dit moeten we niet in Nederland willen (zelfs niet in Amsterdam).
pi_183397189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Nee, maar niemand dwingt jou om een bivakmuts te dragen over straat onder bedreiging dat je in elkaar geslagen wordt als je thuis komt wanneer je dat niet doet.
Ik heb diverse vrouwen met gezichtsbedekkende kleding op tv horen zeggen dat zij dit geheel uit vrije wil doen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:54:44 #180
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_183397194
Tot nu toe is het toegestaan en lees ik dat die vrouwen worden onderdrukt, we weten dus niet hoe het zal zijn als het verboden wordt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')