abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 november 2018 @ 15:25:44 #51
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_183381908
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En iedereen heeft het fout :)
Iedereen haalt zijn schouders op.
  maandag 26 november 2018 @ 15:26:17 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183381922
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:

En dat klopt dus niet.
De titel Paus is geen titel van Franciscus.

De volledige titulatuur van Franciscus luidt:
Bisschop van Rome
Plaatsbekleder van Jezus (Vicarius Christi)
Opvolger van de Prins van de Apostelen (Petrus)
Opperherder van de Universele Kerk (Summus Pontifex Ecclesiae Universalis)
Primaat van Italië
Aartsbisschop en Metropoliet van de Romeinse diocese
Soeverein van het Vaticaan
Dienaar der dienaren Gods (Servus Servorum Dei)
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Paus#Titulatuur)

Het hoofd van de Koptisch-Orthodoxe kerk heeft wél Paus als titel:
Paus van Alexandrië, Patriarch van de Prediking van de Heilige Marcus en van heel Afrika

M.a.w.: de Paus is niet katholiek, en wél Koptisch-Orthodox.
Heb jij onlangs Qi zitten kijken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183381935
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2018 15:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb jij onlangs Qi zitten kijken?
Tijdje geleden al.
Maar dat is idd een schat aan nutteloze feitjes O+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 26 november 2018 @ 15:32:10 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183382028
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:

Tijdje geleden al.
Maar dat is idd een schat aan nutteloze feitjes O+
Eerst regulier en daarna nog een x xl. Verheug me nu al op de extended picknick-rant van Romesh.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183382108
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2018 15:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerst regulier en daarna nog een x xl. Verheug me nu al op de extended picknick-rant van Romesh.
Gisteren gezien :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 26 november 2018 @ 15:37:34 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183382129
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Gisteren gezien :+
Wordt mijn slaapmutsje vanavond.

Die je trouwens ook al per paar moet kopen, slaapmutsjes. Ook al zo klote aan het singlebestaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183382249
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2018 15:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wordt mijn slaapmutsje vanavond.

Die je trouwens ook al per paar moet kopen, slaapmutsjes. Ook al zo klote aan het singlebestaan.
Ik verkoop de dubbelen altijd op http://sharethesingleload.com/togetherwebuycheaper.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 26 november 2018 @ 15:52:13 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183382468
quote:
Mooi gebaar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183382833
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:22 schreef Hathor het volgende:
Dat je de woonlasten niet kan delen kun je weer wegstrepen tegen de boodschappen. ik heb in mijn eentje nog geen 50¤ nodig om van te eten per week, en dat was wel even een ander verhaal toen ik nog samenwoonde met een vriendin. en uiteraard word er veel minder warm water gebruikt en draait de wasmachine een stuk minder als je alleen bent.
Precies, verder ben je waarschijnlijk veel minder kwijt aan cadeautjes, etentjes en weekenden weg.

Bij alleen leven heb je volgens mij de meest volledige controle over je variabele kosten, iets dat je met z'n tweeen minder hebt en met een gezin met kinderen to-taal niet.
pi_183382872
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:18 schreef Cherni het volgende:

[..]

Of je laat tweeverdieners meer belasting betalen. Die hebben immers toch genoeg. We moeten de zaak natuurlijk wel zo creëeren dat iedereen even arm moet zijn.

Want om een alleenstaande juist veel minder te belasten zal een overheid natuurlijk niet willen.
Waarom zou ik als sociaal mens meer belasting moeten betalen omdat er mensen zijn die niet in staat zijn om een relatie te onderhouden.
pi_183382945
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Waarom zou ik als sociaal mens meer belasting moeten betalen omdat er mensen zijn die niet in staat zijn om een relatie te onderhouden.
Dat staat er toch, omdat je toch genoeg hebt.
pi_183382963
Terechte klacht!
pi_183382969
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Waarom zou ik als sociaal mens meer belasting moeten betalen omdat er mensen zijn die niet in staat zijn om een relatie te onderhouden.
Ik zou als ik alleen zou zijn mooi geen auto gaan aanschaffen en rijden, dat is lekker besparen per jaar.
pi_183382982
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 16:17 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat staat er toch, omdat je toch genoeg hebt.
heeft ie genoeg relasies?
pi_183383423
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Precies, verder ben je waarschijnlijk veel minder kwijt aan cadeautjes, etentjes en weekenden weg.

Bij alleen leven heb je volgens mij de meest volledige controle over je variabele kosten, iets dat je met z'n tweeen minder hebt en met een gezin met kinderen to-taal niet.
Er moest altijd vrij veel boodschappen in huis gehaald worden, want ik had een totaal andere smaak met eten dan zij. zij was meer van de gestampte Hollandse pot en daar haal ik doorgaans mijn neus voor op, ik hou meer van pasta's en rijstgerechten, en daar had zij weer helemaal niks mee, en dat was soms best lastig met bepalen wat je s'avonds gaat eten. Vaak kwam het er dan op neer dat als ik thuiskwam van mijn werk en er stond iets op het fornuis wat ik totaal niet zag zitten, dat ik dan de telefoon pakte en chinees liet bezorgen of zo en dat gaat er toch ook wel inhakken financieel gezien als dat vaak genoeg gebeurt. Daar ben ik nu in ieder geval van af, en als ik nu met twee tassen boodschappen thuis kom doe ik daar twee tot drie weken mee, een wereld van verschil met hoe het in die tijd was.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183383522
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik zou als ik alleen zou zijn mooi geen auto gaan aanschaffen en rijden, dat is lekker besparen per jaar.
Precies, _O_ _O_ _O_ heerlijk man al die moneys zelf opmaken of juist sparen, lekker op vakantie weekendjes weg zonder gezeur met kinderen, af en toe de motor weer eens inruilen voor een nieuwe _O_ _O_ niet in de schoolgaande periode op vakantie hoeven en 3x zoveel moeten betalen..
Ik zwaai naar dieren.
pi_183383643
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rare logica :T
Hij is een feeder ;) hij was een fortuin kwijt aan eten voor zijn vriendin
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183383644
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er moest altijd vrij veel boodschappen in huis gehaald worden, want ik had een totaal andere smaak met eten dan zij. zij was meer van de gestampte Hollandse pot en daar haal ik doorgaans mijn neus voor op, ik hou meer van pasta's en rijstgerechten, en daar had zij weer helemaal niks mee, en dat was soms best lastig met bepalen wat je s'avonds gaat eten.
Dus dag 1 stamppot en dag 2 rijst of pasta zat er niet in?

M'n vrouw kan goed koken en ik krijg ook wel iets goeds op tafel, maar ik moet wel toegeven dat ik tijdens m'n studententijd liever voor mezelf kookte dan dat ik m'n huisgenoot liet koken. De combinaties die hij in elkaar flanste vielen echt onder de noemer hondenvoer en bovendien liet hij z'n eigen vaat vaak als hij voor zichzelf kookte wel een halve week staan voor de zooi erafgebikt werd. Daarom regelmatig een pizzaatje gehaald. M'n latere huisgenoten waren wel beter qua koken en afwassen.

quote:
Vaak kwam het er dan op neer dat als ik thuiskwam van mijn werk en er stond iets op het fornuis wat ik totaal niet zag zitten, dat ik dan de telefoon pakte en chinees liet bezorgen of zo en dat gaat er toch ook wel inhakken financieel gezien als dat vaak genoeg gebeurt. Daar ben ik nu in ieder geval van af, en als ik nu met twee tassen boodschappen thuis kom doe ik daar twee tot drie weken mee, een wereld van verschil met hoe het in die tijd was.
beter
pi_183383743
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er moest altijd vrij veel boodschappen in huis gehaald worden, want ik had een totaal andere smaak met eten dan zij. zij was meer van de gestampte Hollandse pot en daar haal ik doorgaans mijn neus voor op, ik hou meer van pasta's en rijstgerechten, en daar had zij weer helemaal niks mee, en dat was soms best lastig met bepalen wat je s'avonds gaat eten. Vaak kwam het er dan op neer dat als ik thuiskwam van mijn werk en er stond iets op het fornuis wat ik totaal niet zag zitten, dat ik dan de telefoon pakte en chinees liet bezorgen of zo en dat gaat er toch ook wel inhakken financieel gezien als dat vaak genoeg gebeurt. Daar ben ik nu in ieder geval van af, en als ik nu met twee tassen boodschappen thuis kom doe ik daar twee tot drie weken mee, een wereld van verschil met hoe het in die tijd was.
ik snap dat je weer vrijgezel bent :')
pi_183383867
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Precies, _O_ _O_ _O_ heerlijk man al die moneys zelf opmaken of juist sparen, lekker op vakantie weekendjes weg zonder gezeur met kinderen, af en toe de motor weer eens inruilen voor een nieuwe _O_ _O_ niet in de schoolgaande periode op vakantie hoeven en 3x zoveel moeten betalen..
Ja man :)

Ik zou er zo weer voor tekenen maar het is ook wel mooi geweest.
pi_183383877
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

ik snap dat je weer vrijgezel bent :')
Ik maakte er eigenlijk meer uit op dat hij een huisgenote had of een gewone vriendin waar hij mee samenwoonde. Maar dat zal hij zelf wel beter weten.

wel z'n vriendin
pi_183383881
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

ik snap dat je weer vrijgezel bent :')
Omdat ik niet eet wat mijn vriendin wil? Kom nou, ik ga niet tegen mijn zin iets zitten eten om de lieve vrede te bewaren, dat werkte andersom precies hetzelfde. En dat was ook niet de reden om uit elkaar te gaan, na 6 jaar waren we gewoon uitgekeken op elkaar, dat kan gebeuren. Ik was sowieso niet geschikt voor dat hele huisje boompje beestje gedoe, alleen wonen bevalt me vele malen beter.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183383961
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Omdat ik niet eet wat mijn vriendin wil? Kom nou, ik ga niet tegen mijn zin iets zitten eten om de lieve vrede te bewaren, dat werkte andersom precies hetzelfde. En dat was ook niet de reden om uit elkaar te gaan, na 6 jaar waren we gewoon uitgekeken op elkaar, dat kan gebeuren. Ik was sowieso niet geschikt voor dat hele huisje boompje beestje gedoe, alleen wonen bevalt me vele malen beter.
Nogwel he, hoeveel jr ben jij?
pi_183383973
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Omdat ik niet eet wat mijn vriendin wil? Kom nou, ik ga niet tegen mijn zin iets zitten eten om de lieve vrede te bewaren, dat werkte andersom precies hetzelfde. En dat was ook niet de reden om uit elkaar te gaan, na 6 jaar waren we gewoon uitgekeken op elkaar, dat kan gebeuren. Ik was sowieso niet geschikt voor dat hele huisje boompje beestje gedoe, alleen wonen bevalt me vele malen beter.
Kan gebeuren, een ex van me en ik waren ook niet compatible, dan loop je voortdurend bij elkaar op de tenen. Maar als je relatie een beetje in evenwicht is kun je op een bepaalde manier eigenlijk gewoon vrijgezel blijven. Dus daar zul je ook nog weleens tegenaan lopen.
pi_183383982
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nogwel he, hoeveel jr ben jij?
Ik ben nu 52, dus die situatie zal wel niet meer veranderen. :') Maar is verder prima hoor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183384038
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben nu 52, dus die situatie zal wel niet meer veranderen. :') Maar is verder prima hoor.
Dat vermoed ik ook niet dat het dan nog veranderen doet, ik zou niet eens willen ben nu samen maar nog eens stink ik er niet in, niet dat ik ontevreden ben maar het is goed zoals het is.
Eten is hier ook een probleem, gelukkig hebben wij een kind en dat heeft dezelfde smaak als mij, dus moeder mag eten wat wij willen, af en toe mag ze stampot maken!
Vraagt ze voor de rest, zeg ik vraag maar aan de zoon, en die zegt iets lekkers!
Is ze nog niks verder als dat ze was/is.
pi_183384268
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook niet dat het dan nog veranderen doet, ik zou niet eens willen ben nu samen maar nog eens stink ik er niet in, niet dat ik ontevreden ben maar het is goed zoals het is.
Eten is hier ook een probleem, gelukkig hebben wij een kind en dat heeft dezelfde smaak als mij, dus moeder mag eten wat wij willen, af en toe mag ze stampot maken!
Vraagt ze voor de rest, zeg ik vraag maar aan de zoon, en die zegt iets lekkers!
Is ze nog niks verder als dat ze was/is.
volgens mij moeten jullie als ouders gewoon bepalen wat er gegeten wordt maar ik zal me er verder niet mee bemoeien. Voor 99,50 kun je m'n zelfhelpboek bestellen met 5 praktische tips.
pi_183384296
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2018 17:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

volgens mij moeten jullie als ouders gewoon bepalen wat er gegeten wordt maar ik zal me er verder niet mee bemoeien. Voor 99,50 kun je m'n zelfhelpboek bestellen met 5 praktische tips.
Nu nog weet je hoeveel jaar deze is?
Daar verander je niet veel meer aan hoor, gelukkig is het nu zo geworden, ander kreeg ik nog boerenkool stampot!

Kan ik hoeveel hela curry overheen smijten?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2018 17:28:14 ]
pi_183384804
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou je ook niet verwachten zeg, dat de variabele kosten toenoemen naarmate je met meer personen in een huis woont... :')

Je variabele kosten blijven gelijk, je vaste kosten kun je met meer mensen delen. Onderaan de streep ben je dus goedkoper uit. Dat ik dit nog uit moet leggen...
Als je correct Nederlands zou schrijven, zou je jezelf al heel wat herhaling besparen.
1 + 1 = blauw
pi_183385110
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 13:24 schreef CherryLips het volgende:

Maar de verwarming staat aan voor twee personen, en de koelkast, de afzuigkap, de lampen.
Whut?
Verwarming staat met 2 personen niet meer aan? Tenzij 1 zich veel af gaat zonderen in andere kamer en/of hoger wil hebben.

Zelfde met de koelkast en afzuiging.
Ja koelkast is voller, maar dat boeit niet.
Ja je kookt meer maar dat kost niet meer in principe aan gas en afzuigkap.

Lampen zal ook reuze meevallen, ook maar enkel lampje.
pi_183385205
Te verwachten.

Aantal kosten kun je delen, zoals de standaard gemeentelijke belastingen, waterschap en huur (al verlies je mogelijk wat toeslag).

Gas en elektra zal heel klein beetje toenemen (je kookt meer maar daarvoor hoeft t niet langer op ofzo). Elektra zal ook wel meevallen, niet dubbele.
Water zal nog wel redelijk toenemen.
Meer boodschappen natuurlijk.

Weegt natuurlijk niet tegen elkaar op, logisch dus dat met 2 goedkoper is.

Daarnaast heb je ook devakantiekosten, wat per hoofd goedkoper wordt.
pi_183385242
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:18 schreef bianconeri het volgende:
Te verwachten.

Aantal kosten kun je delen, zoals de standaard gemeentelijke belastingen, waterschap en huur (al verlies je mogelijk wat toeslag).

Gas en elektra zal heel klein beetje toenemen (je kookt meer maar daarvoor hoeft t niet langer op ofzo). Elektra zal ook wel meevallen, niet dubbele.
Water zal nog wel redelijk toenemen.
Meer boodschappen natuurlijk.

Weegt natuurlijk niet tegen elkaar op, logisch dus dat met 2 goedkoper is.

Daarnaast heb je ook devakantiekosten, wat per hoofd goedkoper wordt.
Riool heffing wordt ook meer!
pi_183385407
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Whut?
Verwarming staat met 2 personen niet meer aan? Tenzij 1 zich veel af gaat zonderen in andere kamer en/of hoger wil hebben.

Zelfde met de koelkast en afzuiging.
Ja koelkast is voller, maar dat boeit niet.
Ja je kookt meer maar dat kost niet meer in principe aan gas en afzuigkap.

Lampen zal ook reuze meevallen, ook maar enkel lampje.
We zeggen hetzelfde, je leest het verkeerd.
Tap tap tap
pi_183385447
Dat weet ik al jaren.

Ik woon alleen, zo hoort het ook.

Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183385487
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 17:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Als je correct Nederlands zou schrijven, zou je jezelf al heel wat herhaling besparen.
Dit is echt hilarisch van iemand die dingen als 'ik vindt' schrijft.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183385546
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:30 schreef BoneThugss het volgende:
Dat weet ik al jaren.

Ik woon alleen, zo hoort het ook.

Vrouwen, kan je beter wiet bier verbouwen brouwen.
ALTIJDREADY!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_183385611
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

ALTIJDREADY!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Deze man _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183385734
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Whut?
Verwarming staat met 2 personen niet meer aan? Tenzij 1 zich veel af gaat zonderen in andere kamer en/of hoger wil hebben.

Zelfde met de koelkast en afzuiging.
Ja koelkast is voller, maar dat boeit niet.
Ja je kookt meer maar dat kost niet meer in principe aan gas en afzuigkap.

Lampen zal ook reuze meevallen, ook maar enkel lampje.
Met een vrouw in huis staat de verwarming doorgaans wel een paar graden warmer te stoken natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183385967
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met een vrouw in huis staat de verwarming doorgaans wel een paar graden warmer te stoken natuurlijk.
Elke dag 2x een uur douchen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_183386004
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met een vrouw in huis staat de verwarming doorgaans wel een paar graden warmer te stoken natuurlijk.
Dat klopt ja. Mn vriendin had em laatst gewoon op 26 staan. 8)7
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_183386024
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Mn vriendin had em laatst gewoon op 26 staan. 8)7
:') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 26 november 2018 @ 18:55:57 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183386093
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2018 13:31 schreef Nobu het volgende:

[..]

Maar als alleenstaande man hoeft de verwarming natuurlijk niet het hele jaar op standje sauna, dat scheelt weer.
Alleenstaande mannen klagen ook zelden over koude voetjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183386214
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Elke dag 2x een uur douchen...
Moet je ook een bad maken voor.
pi_183386232
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Mn vriendin had em laatst gewoon op 26 staan. 8)7
Dan ben maar blij dat ze het niet aan de schildklier heeft.
pi_183386240
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met een vrouw in huis staat de verwarming doorgaans wel een paar graden warmer te stoken natuurlijk.
hier zet de man de cv hoger dan ik
pi_183386259
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

hier zet de man de cv hoger dan ik
De cv van de kelder naar de zolder, of de thermostaat hoger?
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 19:04:25 #97
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183386266
Wat een gedoe om een paar euro :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183386268
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

hier zet de man de cv hoger dan ik
Hij is zeker een homo die nog in de kast zit :')
pi_183386496
quote:
Op maandag 26 november 2018 19:04 schreef rekoet het volgende:
Hij is zeker een homo die nog in de kast zit :')
Slecht geïsoleerde kast dan. :{w
pi_183386522
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Als samenwonende man moet je anders cadeautjes en andere zooi kopen voor je mokkel. Dat meegeteld ben je als alleenstaande veel goedkoper uit.
Ja maar alleenstaande mannen geven dat geld ook weer uit aan hoeren. Dus da's om t even.
:p
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')