abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 12:35:33 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183455266
ik zat op een gereformeerde school met den bijbel

s'ochtends altijd bidden en psalmen zingen en matige shit, meestal deed ik tijdens het bidden gewoon de oogjes ff dicht omdat het nog vroeg was en steunde ik mijn hoofd heerlijk op mijn kinderkneustjes maar op een gegeven moment was het een felle winter en was ik de hele dag wezen schaatsen

dus moe en voldaan vroeg naar bed met als resultaat dat het huiswerk niet af was en de oogjes niet dichtvielen dus tijdens het bidden nog snel ff zoveel mogelijk rekensommetjes gedaan
blijkt dat er zo'n dude door het raam stond te gluren of iedereen wel meedeed met het aanbidden van het kindeke jezus en zijn malle vrinden :')

standaard straf was na school een uur of 2 passages uit de bijbel overschrijven maar ik kon vanuit het raam mijn bro's aan het werk zien op het ijs en dat wilde ik ook dus ik door het raam dat sneuvelde naar buiten snel mijn schaatsjens en sticks gehaald en aan de slag

kom ik thuis hebben ze pa al alles verteld maar die deed of hij dom was en vroeg of er nog iets bijzonders was gebeurt .... op school bijvoorbeeld

nee hoor, wel lekker hockeyen man!

gevolg: strafuren tot de complete bijbel 2x was overgeschreven, geen zakgeld tot het raam 2x was afbetaald (want pa gooide er na de eerste afbetaling gewoon een steen door om te zien hoe het voelt), week lang direct naar huis ondanks de ijstijd en vroeg naar bed want ik had gejokt en de rest van de winter godverdomde schaatsles moeten geven aan die gereformeerde mongolen die hun veters nog niet eens konden strikken tijdens de gymles }:|

tldr: kutbijbel!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183455469
Mijn groep 8 leraar had enorm de pik op mij. Waarom? Geen idee. Ik was niet de makkelijkste leerling, maar zeker niet extreem in gedrag. Ik kon, niks, maar dan ook niks goed doen.

In groep 6-7 werd al duidelijk dat ik naar havo/vwo zou gaan omdat ik vrij makkelijk leerde en de resultaten prima waren. Maar daar wilde deze meneer kennelijk een stokje voor steken. Toetsen kreeg ik prima cijfers voor (moest hij scoren aan de hand van een staffel, dus daar kon hij niet iets in beïnvloeden). Maar verslagen, werkstukken, spreekbeurten etc. Alleen maar tweeën, drieën en als ik mazzel had een vier. Echt heel extreem, klopte niks van. Nu heb ik drie oudere zussen en mijn oudste zus destijds was al werkzaam als lerares. Die kon het samen met mijn moeder echt niet aanzien en zij heeft toen al mijn verslagen en werkstukken herbeoordeeld samen met haar eigen mentor en daar commentaar bijgeschreven op het commentaar van mijn leraar en ingeleverd bij de directeur van mijn basisschool.

Tijdje later kreeg ik al mijn verslagen en werkstukken terug van de directeur van de basisschool met een nieuw (veel hoger) cijfer. Destijds vond ik het prima opgelost maar nu 25 jaar later zie ik wel in hoe schandalig het eigenlijk was. Die man heeft daar gewoon zijn pensioen gehaald. Eikel :r
Alius aliud dicit
pi_183455545
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:35 schreef sp3c het volgende:
ik zat op een gereformeerde school met den bijbel

s'ochtends altijd bidden en psalmen zingen en matige shit, meestal deed ik tijdens het bidden gewoon de oogjes ff dicht omdat het nog vroeg was en steunde ik mijn hoofd heerlijk op mijn kinderkneustjes maar op een gegeven moment was het een felle winter en was ik de hele dag wezen schaatsen

dus moe en voldaan vroeg naar bed met als resultaat dat het huiswerk niet af was en de oogjes niet dichtvielen dus tijdens het bidden nog snel ff zoveel mogelijk rekensommetjes gedaan
blijkt dat er zo'n dude door het raam stond te gluren of iedereen wel meedeed met het aanbidden van het kindeke jezus en zijn malle vrinden :')

standaard straf was na school een uur of 2 passages uit de bijbel overschrijven maar ik kon vanuit het raam mijn bro's aan het werk zien op het ijs en dat wilde ik ook dus ik door het raam dat sneuvelde naar buiten snel mijn schaatsjens en sticks gehaald en aan de slag

kom ik thuis hebben ze pa al alles verteld maar die deed of hij dom was en vroeg of er nog iets bijzonders was gebeurt .... op school bijvoorbeeld

nee hoor, wel lekker hockeyen man!

gevolg: strafuren tot de complete bijbel 2x was overgeschreven, geen zakgeld tot het raam 2x was afbetaald (want pa gooide er na de eerste afbetaling gewoon een steen door om te zien hoe het voelt), week lang direct naar huis ondanks de ijstijd en vroeg naar bed want ik had gejokt en de rest van de winter godverdomde schaatsles moeten geven aan die gereformeerde mongolen die hun veters nog niet eens konden strikken tijdens de gymles }:|

tldr: kutbijbel!
VInd het oprecht erg dat je pa dat raam gewoon opzettelijk nog een keer vernield heeft en jou dat nogmaals liet betalen :{
Alius aliud dicit
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 12:56:55 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183455582
dan wist ik tenminste hoe lullig het voelde als MIJN raam gesloopt werd zonder reden, das meer dan alleen de kosten

was een mooie les
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 30 november 2018 @ 12:57:37 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183455594
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:48 schreef Mrmime het volgende:
Mijn groep 8 leraar had enorm de pik op mij. Waarom? Geen idee. Ik was niet de makkelijkste leerling, maar zeker niet extreem in gedrag. Ik kon, niks, maar dan ook niks goed doen.
Mogelijkheid 1: jaloezie.
Mogelijkheid 2: de leraar keek juist op je neer.
pi_183455625
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:57 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Mogelijkheid 1: jaloezie.
Mogelijkheid 2: de leraar keek juist op je neer.
Welke mogelijkheid het ook was, de conclusie: ongeschikt voor zijn vak :')
Alius aliud dicit
pi_183455636
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:56 schreef sp3c het volgende:
dan wist ik tenminste hoe lullig het voelde als MIJN raam gesloopt werd zonder reden, das meer dan alleen de kosten

was een mooie les
Tja ik snap wat je vader je probeerde te leren. Streng, maar inderdaad een wijze les.
Alius aliud dicit
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 13:02:17 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183455677
ik vond dat ook niet onredelijk, de overige strafjes wel want de school wist dat we niet van de kliek waren toen we er aankwamen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 30 november 2018 @ 13:12:09 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183455831
Ik zat in groep 2 en ik kreeg elke dag een banaantje mee maar die vond ik blijkbaar niet lekker, of misschien wel helemaal geen honger, weet ik veel. Ik ben wekenlang niet naar buiten geweest in de pauze omdat ik van de juf pas naar buiten mocht als ik 'm op had. Blijkbaar was ik stront eigenwijs toen ik 5 was want ik vertikte het om die bananen op te eten. Op een gegeven moment heb ik me blijkbaar thuis laten ontvallen dat ik niet meer buiten speelde in de pauze. Toen is mijn moeder verhaal gaan halen, en ik kreeg geen bananen meer mee naar school.

De juf is jaren later ontslagen omdat ze een kind had geslagen.
Resistance is futile.
pi_183457630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Als kind op de basisschool doe je meestal gewoon braaf wat de docent wil. Maar achteraf gezien, zit er ook wel heel raar gedrag van juffen of meesters bij. Vooral juffen die al tegen overspannenheid aanzitten natuurlijk. Enkele voorbeelden:

- Wij hadden in groep vier een juf die helemaal overspannen was en om de kleinste dingen helemaal uit haar dak kon gaan. Ik zat op een Montessori-school en kinderen kregen ook vrijheid in dingen die ze wilde doen. Zo ging ik een duizendrol maken, dat is gewoon een rol papier met ruitjes erop waar je dan alle getallen opzet. Van 1 tot en met 1000.

[ afbeelding ]
De duizendrol.

De juf was van mening dat de zeven zo geschreven moet worden: 7. En dus niet met een extra streepje erbij. Dat had ik dus wel gedaan.

[ afbeelding ]
Eerste: fout, tweede: goed.

Begon de juf helemaal te gillen dat dat niet orde was. Moest ik met een gum alle streepjes eruit halen. En dat is vaak als je boven 1000 cijfers komt.

- Er was een hele strenge kleine oudere Indonesische juf, en die liet als straf een jongetje rondjes om de school heen rennen. Het jongetje raakte helemaal in paniek en ging huilen en stopte met rennen. Later werd hij wel weer binnengehaald.

Zijn ouders hadden toen geklaagd, had de juf tegen die ouders weer de smoes verteld dat hij helemaal niet om de school hoefde te rennen. Alleen om de zandbak.

Nou, beste fokkers, dat moet vast nog gekker kunnen.
Als je Montessori hebt doorlopen, dan ben je nu toch minstens premier? ;)

Ik heb trouwens ook de 7's met een streepje erdoor geleerd. Dat is bij een haastig handschrift een extra herkenning in het verschil tussen een 1 en een 7. Was best wel waardevol op b.v. een cheque.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 30-11-2018 14:54:27 ]
pi_183458014
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:48 schreef Mrmime het volgende:
Mijn groep 8 leraar had enorm de pik op mij. Waarom? Geen idee. Ik was niet de makkelijkste leerling, maar zeker niet extreem in gedrag. Ik kon, niks, maar dan ook niks goed doen.

In groep 6-7 werd al duidelijk dat ik naar havo/vwo zou gaan omdat ik vrij makkelijk leerde en de resultaten prima waren. Maar daar wilde deze meneer kennelijk een stokje voor steken. Toetsen kreeg ik prima cijfers voor (moest hij scoren aan de hand van een staffel, dus daar kon hij niet iets in beïnvloeden). Maar verslagen, werkstukken, spreekbeurten etc. Alleen maar tweeën, drieën en als ik mazzel had een vier. Echt heel extreem, klopte niks van. Nu heb ik drie oudere zussen en mijn oudste zus destijds was al werkzaam als lerares. Die kon het samen met mijn moeder echt niet aanzien en zij heeft toen al mijn verslagen en werkstukken herbeoordeeld samen met haar eigen mentor en daar commentaar bijgeschreven op het commentaar van mijn leraar en ingeleverd bij de directeur van mijn basisschool.

Tijdje later kreeg ik al mijn verslagen en werkstukken terug van de directeur van de basisschool met een nieuw (veel hoger) cijfer. Destijds vond ik het prima opgelost maar nu 25 jaar later zie ik wel in hoe schandalig het eigenlijk was. Die man heeft daar gewoon zijn pensioen gehaald. Eikel :r
Belachelijk inderdaad. Bij schrijfopdrachten werk je als leerkracht volgens mij gewoon een voorgeprogrammeerde of zelf opgestelde checklist af en pas je er uiteindelijk een berekening op toe. Bij een semi-vrije schrijfopdracht voor Engels als tweede taal maakt het bijvoorbeeld niet uit of het qua onderwerp inhoudelijk wel allemaal juist is. Verder mag je ook wat extra condities becijferen zoals opkomst en participatie als je het van te voren maar duidelijk onderbouwt.

Ik had vroeger op de basisschool een leerkracht die z'n eigen kind in de klas had en erg terughoudend was hij niet qua lof, die werd vaak nog eens extra op een voetstuk gezet met haar vriendinnen en vrienden. Volgens mij moet je zoiets als ouder / leerkracht gewoon willen voorkomen.
pi_183458081
Helaas heb ik verdrongen wat er in groep 1 allemaal gebeurt was. Weet alleen dat mijn moeder sprak over een vreselijke juf en ik weet dat ik daardoor een maand of 6 overspannen thuis heb gezeten. Zal eens navragen wat er precies allemaal aan de hand was.
pi_183458150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Belachelijk inderdaad. Bij schrijfopdrachten werk je als leerkracht volgens mij gewoon een voorgeprogrammeerde of zelf opgestelde checklist af en pas je er uiteindelijk een berekening op toe. Bij een semi-vrije schrijfopdracht voor Engels als tweede taal maakt het bijvoorbeeld niet uit of het qua onderwerp inhoudelijk wel allemaal juist is. Verder mag je ook wat extra condities becijferen zoals opkomst en participatie als je het van te voren maar duidelijk onderbouwt.

Ik had vroeger op de basisschool een leerkracht die z'n eigen kind in de klas had en erg terughoudend was hij niet qua lof, die werd vaak nog eens extra op een voetstuk gezet met haar vriendinnen en vrienden. Volgens mij moet je zoiets als ouder / leerkracht gewoon willen voorkomen.
Ja te zot voor woorden die leraar van mij. Enge man ook.

Ik had wel een hele fijne juf in groep 3, haar zoon zat een jaar hoger dan ik. Toen hij naar groep 3 ging deed zij dat jaar een andere groep, ze wilde geen lesgeven aan eigen kind. Goede zaak denk ik.
Alius aliud dicit
  vrijdag 30 november 2018 @ 16:05:59 #64
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_183459352
Op de basisschool had ik gelukkig normale meesters en juffen.

Op de middelbare school hadden we wel wat aparte gevallen.

- de leraar Engels die op een gegeven moment een leerling tegen de grond werkte die de klas niet uit wilde. Dat was in de brugklas. Geen fijne man.

- de geschiedenisleraar. Einde van de eerste dag, 30 luidruchtige brugpiepers in een lokaal en een wat oudere man die zo hard met een boek op tafel sloeg dat zijn pakje sigaretten weg vloog. Als je als klas braaf ging zitten en je boeken op tafel legde was er niks aan de hand. Dan mocht je rustig een kwartier eerder weg. Maar o wee, als dat niet zo was. Ik kon het persoonlijk prima met hem vinden.

- Onze natuurkunde en biologieleraar, meneer S. Hij was wat onhandig. Hij gaf ook scheikunde maar dat mocht niet meer. Hij ving niet eerst het waterstofgas op in een reageerbuisje voor hij het aanstak, maar deed dat rechtstreeks in het toestel van Hoffman. De glasscherven lagen tot achter in het lokaal.
Die zelfde leraar wilde aantonen dat ijzer warmte geleidt. Hij had een ijzeren kruis vast, hield daar een gasvlam onder en tijdens zijn betoog slaakte hij een schreeuw. Yup, warmte geleidt. :') Het kruis heeft een brandmerk gebrand in de vloerbedekking van het betreffende lokaal.
Op school hadden we de wet van S.: "Als een proef lukt is er iets mis gegaan."
Biologie gaf hij ook. Vooral sexuele voorlichting was altijd heel ongemakkelijk voor hem. Dan stond hij met een knalrode kop voor het lokaal en zei:"Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen, dus ik heb het aan een collega gevraagd en die zei:"we gaan het hebben over de kut, lul en neuken."
Klas lachen, hij nog roder.

Maar het toppunt was de tekenleraar. De man was overspannen geweest en dat is nooit meer goed gekomen. Die man was maf.
Zaten we rustig te tekenen. Zegt hij uit het niets: "Weten jullie wat ik mooi vind? De meisjes van de kaasafdeling. Dan snijden ze de kaas en dan hangen die tieten te bewegen boven die kaas."
Dus....

Diezelfde leraar: we waren wat baldadig met tekenles. We gooiden eerst met natte sponzen, daarna gingen mensen elkaar achterna met deobus en aansteker. Zegt hij na een hele lange tijd:"Zeg, doen jullie wel een beetje rustig?"

Maar voor de rest vielen ze wel mee.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_183466379
Ik heb eens 2 uur met mijn gezicht naar de muur gekeken
pi_183468332
Tijdens de basisschooltijd van m'n broertje zat er trouwens een directeur die er vandoor ging met een van de leraressen. Let wel, dit was een getrouwde vent die de (christelijke) normen en waarden altijd nogal belangrijk vond. Dat was ook wel :')
pi_183470452
Ik ging stuk om dat verhaal van die tekenleraar XD. Ik zal er ook één vertellen,

In de eerste klas van de middelbare school hadden wij sowieso vreemde leraren op school, hippies en geitenwollensokken figuren en leraren die er uitzagen als krakers.. (en zo roken ze ook) (ja het was een linkse shithole, ik weet het)

Een specifieke leraar genaamd Ab was een van de vreemdste leraren die je ooit zult tegenkomen in je leven. Hij had kort maar warrig haar, zo'n rond brilletje en altijd een soort van houthakkersvest aan, zijn (geragde) spijkerbroek hing vol met ijzeren frutsels. Hij reed op een oude roestige opoefiets met zo'n kist voorop.

Anyway.. op een dag fietste hij weg ik stond met een groepje vrienden nog op het schoolplein.
Hij zei ''dag jongens, tot morgen'' (hij gaf ons geen les) waarop één van mijn klasgenoten zei,
''dag vriend'' Toen ontplofte hij, hij stak een hele tirade af op dat schoolplein, dat hij niet zijn vriend was en dat hij dat soort teringgedrag niet accepteerde van zulke kleine teringlijertjes die nooit wat in hun leven zouden gaan presteren etc etc.

We waren met stomheid geslagen, ik vond hem altijd al een rare man, door zijn forse uiterlijk was hij sowieso al intimiderend vooral als je nog 13 ofzo bent. Toen na die uitval al helemaal, we hebben hem altijd ontweken, een grote boog om hem heen lopen.

Een regel die we toepaste, ''no touch, no talk, no eyecontact'' (Cesar Milan XD)
Kijk eens naar links.
pi_183470830
M'n leraar Nederlands was een kettingroker met zware shag en stond altijd bloednerveus te rochelen tijdens 't lesgeven. Wat opzich wel vreemd was want hij deed het meer dan prima en de klas was ook goed te managen. Het zal het roken zelf wel geweest zijn want hij werd alweer onrustig als hij net binnen was en dan leefde hij alweer naar de volgende sigaret toe.

M'n wiskundeleraar was een toffe peer, maar tijdens een moeilijk onderwerp vroegen leerlingen geregeld of er een raam open mocht zodat ze eruit konden springen.

Verder kan ik me nog een congierge herinneren die eens een halve cagefight met één of twee leerlingen op het schoolplein had. Volgens mij kan dat tegenwoordig niet meer.

Zelf nooit moeite met school gehad maar heb weleens terugkerende nachtmerries waarin ik in een veel te lang gerekte opleiding nog een enorme lijst aan taken te doen heb voor ik m'n papiertje kan halen en daar komt vervolgens nooit een einde aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 01-12-2018 01:35:25 ]
  zaterdag 1 december 2018 @ 08:26:22 #69
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_183472232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Op de middelbare school had ik een wiskunde leraar die totaal niet overweg kon met pubers. Had een vaste routine (ging eerst boos bij de deur staan kijken, liep daarna naar de verhoging waar zijn bureau stond om hetzelfde te doen om uiteindelijk op een van de kastjes te gaan zitten) en dan ontplofte hij. Schreeuwen als een mafkees, wat dan eventjes werkte. Herhaal.

Die vent heeft uiteindelijk een leerling onderuit geschopt en is daarvoor ook veroordeeld. Walgelijke man :X
Eng herkenbaar dit _O-

Begon zijn achternaam met een G.?
  zaterdag 1 december 2018 @ 09:43:35 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183472851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tijdens de basisschooltijd van m'n broertje zat er trouwens een directeur die er vandoor ging met een van de leraressen. Let wel, dit was een getrouwde vent die de (christelijke) normen en waarden altijd nogal belangrijk vond. Dat was ook wel :')
Hahaha, wij hadden er ook zo één. Ik had haar als juf in groep 5 en toen ging ze trouwen. Jaren later ging de directeur er met haar vandoor.
Resistance is futile.
pi_183472900
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 06:52 schreef -Miauw- het volgende:
Op de middelbare school zat ik voor de les begon in de vensterbank naar een tafereel buiten te kijken.
Ik was blijkbaar niet snel genoeg op mijn plek en de docent riep door de klas: ‘-Miauw- kom bij dat raam vandaan, je lijkt wel een hoer uit Amsterdam.’

Wauw :')
_O-
pi_183476786
Hier werd je tafel ook omgekeerd als je la en troep was. Je kreeg de kans hem op te ruimen deed je dan niet dan helaas. Tja ik vond dat niet raar
pi_183476833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tijdens de basisschooltijd van m'n broertje zat er trouwens een directeur die er vandoor ging met een van de leraressen. Let wel, dit was een getrouwde vent die de (christelijke) normen en waarden altijd nogal belangrijk vond. Dat was ook wel :')
Haha herkenbaar, op mijn basisschool maakte de getrouwde directeur een slippertje met de schoonmaakster in het kopieerhok. Was wekenlang de talk of town, dat weet ik nog wel :Y
Alius aliud dicit
pi_183509695
De directeur van de basisschool waar ik op zat kneep m'n arm altijd fijn als ik iets deed wat hij niet wou. Was ik aan het praten tijdens de les? Ging hij in mijn arm knijpen totdat hij zag dat het bij mij pijn deed. Gelukkig niet heel vaak les van hem gehad.
pi_183524413
1. Leraar Aardijkskunde, doodgoede echte typische Amsterdamse Jood, zware roker, bovenmatige drinker, maar een doodgoede vent (toen) tegen het einde van zijn carrière. Hij nam het duidelijk allemaal niet meer zo serieus met toetsen / cijfers / tentamens enzo. Een keer midden in de les met de hele klas eromheen met mij handje staan drukken, omdat ik toen heel groot voor mijn leeftijd was. Heeft me dat jaar nog over laten gaan door vanuit het niets mijn gemiddelde voor zijn vak met een punt te verhogen. In positieve zin belachelijk dus :)

2. Afdelingshoofd vwo. Wel een mooie, maar ook vreemde, nogal kunstzinnige vrouw. Achteraf gezien had ze volgens mij een (licht) alcoholprobleem. Tegen de kerstvakantie had ik al een hele extra zomervakantie aan uren gespijbeld, en toen ik voor de zoveelste keer op het lijstje spijbelaars stond, was dan echt de tijd gekomen dat ik een uurtje moest nablijven. Uiteindelijk mocht ik om 17:30 het nablijflokaal verlaten, maar moest me nog wel even afmelden bij het afdelingshoofd. Toen ik op haar deur klopte en binnen stapte keek ze me nogal vreemd aan en begon ze over mijn mooie lijf en mooie ogen :') Niet gedroomd dit, was pas een jaar jaar later toen ik besefte dat dit misschien best vreemd was. Toen zag ik het vooral als compliment.

3. Lerares Nederlands die echt een typische kakmadam was, vreselijk oppervlakkig en naïef (gevoelig voor status en slijmende leerlingen). Moest ook elke les haar zoon Floris benoemen die op het gymnasium zat. Maargoed een maat van mij was helemaal haar type leerling : polo'tjes aan van Ralph Lauren, lang ''kak'' haar, en altijd slijmen : goedemorgen mevrouw, hopelijk gaat alles goed met u mevrouw, ik vind uw lessen altijd zo gezellig mevrouw.

Moest samen met die maat een keer een presentatie geven, ik had alles voorbereid en sprak 25 van de 30 minuten vol, hij deed de rest. Hij kreeg een 8,5, ik een 7 , puur omdat ze duidelijk meer een zwak had voor zijn geslijm en ''dure'' kleding :')

4. Mijn mentor in de brugklas, die in het eerste mentor uur van het jaar zogenaamd ''om iedereen goed te leren kennen'' leerling voor leerling af ging met de vraag welk werk vader en moeder deden. Achteraf nogal dubieus.

[ Bericht 26% gewijzigd door LlucMajor op 03-12-2018 22:59:04 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')