abonnement Unibet Coolblue
pi_183324309
Zijn er nog liefhebbers hier?

Net 4.000.000 zilver "gewonnen", kost je drie dagen maar dan heb je ook wat. :')
Wel 2 nieuwe trier 10 tanks kunnen aanschaffen. :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183327476
Ik speel het heel casual op de tablet. Leuk een beetje schieten en vooral aan flarden geschoten worden :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_183327659
Ik heb het lang geleden met plezier gespeeld. Toentertijd was er ook een reeks hier op de foks.

Dubbeltopic dus! :6
gr gr
pi_183330138
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:55 schreef Karstman het volgende:
Ik speel het heel casual op de tablet. Leuk een beetje schieten en vooral aan flarden geschoten worden :D
Lijkt mij lastig op tablet, geef zelf de voorkeur aan ps4.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183330157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb het lang geleden met plezier gespeeld. Toentertijd was er ook een reeks hier op de foks.

Dubbeltopic dus! :6
Dat is wel een erg oud topic.
Ben benieuwd of er nog actieve spelers zijn. :)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183338074
2 nieuwe tier 10 met volledige upgadepakket?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_183338204
Af en toe zeker.

Maar soms is de grind me te veel, ondanks premium.

Het spel lijkt er op te hameren mij ook altijd in de meest domme teams te zetten.

18x verliezen en 2x winnen, dat komt gerust vaak voor, zelfs als ik "top dog" ben en 5 tanks afknal.. van de 15 he, dan nog weten ze te verliezen.

Maar goed, "hoort erbij" denk ik dan maar.

Verder is het natuurlijk wel een prachtvoorbeeld van een spel wat mongoloïde achtige bedragen vraagt als je kijkt naar de "shop tanks".
pi_183346071
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:17 schreef HSG het volgende:
2 nieuwe tier 10 met volledige upgadepakket?
2x anti tank: Waffenträger auf E 100, E100 en arty TG2 HMC.
Had eerder deze week ook al 2.000.000 zilver gescoord. :)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183346469
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Af en toe zeker.

Maar soms is de grind me te veel, ondanks premium.

Het spel lijkt er op te hameren mij ook altijd in de meest domme teams te zetten.

18x verliezen en 2x winnen, dat komt gerust vaak voor, zelfs als ik "top dog" ben en 5 tanks afknal.. van de 15 he, dan nog weten ze te verliezen.

Maar goed, "hoort erbij" denk ik dan maar.

Verder is het natuurlijk wel een prachtvoorbeeld van een spel wat mongoloïde achtige bedragen vraagt als je kijkt naar de "shop tanks".
Het is inderdaad een prijzige game en ik betaal alleen voor premium.

Snap niet dat er mensen zijn die veel geld voor een losse tank uitgeven waar je XP mee verdiend dat je alleen voor veel gold kan omzetten naar bruikbare XP voor upgrades. :')

En domme medespelers tja daar lijk je niet aan te kunnen ontkomen.
Verbazingwekkend als je ziet dat trier 9 spelers of hoger alle 14/15 achter elkaar een vallei in rijden en dan raar staan te kijken als ze 1 voor 1 afgeknald worden.
Denk dat dit wel de grootste ergernis is en je weet al na 20 seconden met deze lui wordt het niks. |:(

Of dat je ondanks een compleet incompetent team ineens een mega overwinning boekt omdat de teams waardeloos gematcht zijn, soms in jou voordeel. :P

Vind het een leuk spel maar nu ik een aantal trier 10 tanks heb en de meeste van mijn favorieten bij elkaar gespaard heb.

Vraag ik mij nu wel af hoe lang het nog leuk blijft. :)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183540642
Zijn de tank liefhebbers allemaal verdwenen?
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2018 @ 13:00:19 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183565421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:28 schreef Zalmslaatje het volgende:
Zijn de tank liefhebbers allemaal verdwenen?
Je kunt het nog even in de originele reeks proberen, die had uiteindelijk toch 23 delen dus actieve spelers op FOK! zal je daar sneller aantreffen. GAM / [WoT #23] Bromwell het scheurijzer
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184044695
Helemaal dood hier of zijn er nog spelers?
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')