abonnement Unibet Coolblue
pi_183322501
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:26 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Tja, ik vind dit toch een andere gradatie dan een meid die s'avonds alleen naar huis loopt en dan besprongen wordt.
Denk dat je gewoon iets teveel achter dat begrip zoekt, want in zekere mate is dat ook gewoon victim blaming. Is nu eenmaal zo, maar dat is niet per se een waardeoordeel. :') Snap niet waarom je daar zo triggered door bent.

Zeggen dat het niet handig was om je laptop open en bloot op het dashboard van je geparkeerde auto te laten liggen is ook een beetje victim blaming. Is dat dan per se erg? nee.
pi_183322794
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef Solstice1 het volgende:
En die mannen na hun straf geëxporteerd worden richting Afrika.
Dit zijn toch gasten die in Belgie zijn geboren?
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:50:39 #53
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_183322797
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Oh net of alle Afrikanen aids hebben
Wat zijn jullie allemaal voor nazi's
Zijn alle Afrikanen verkrachters volgens jou? Wie is hier nou de nazi.
pi_183322844
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ziek verhaal. Wat bezielt zulke mannen toch?
Tja, in dronken staat dronken kereld meenemen naar je hotelkamer is ook een beetje vragen om problemen als je van te voren al weet dat je geen sex wil. laat ze dan lekker in de club. Dat heeft verder weinig met kleur te maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:55:36 #55
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_183322866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je ziet hetzelfde bij de derde en fucking vierde generaties onderhand
Er is nauwelijks een niet-westerse derde generatie... ja zo'n 120k doorgaans kinderen. Waarvan ook een groot deel voorouders met Nederlandse achtergrond heeft.

Nog veel te vroeg dus om hier op basis van de feiten uitspraken over te doen.
Krekker is de bom!
pi_183322869
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:09 schreef Oostwoud het volgende:
Je moet niet denken dat Europese principes als nee = nee opgaan buiten de eigen groep.
Jij denkt dat als je als vrouw Europeanse dronken kerels mee neeneemt, je niet ook een groot risico loopt op een verkeerde afloop?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183322900
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:20 schreef Twiitch het volgende:
Nou, ik praat hier op geen enkele manier verkrachting goed maar hoe fucking DOM EN NAÏEF moet je zijn om na een avond zuipen en cocaïne snuiven twee vreemde mannen mee naar je hotelkamer te nemen en dan verwachten dat het niet op zoiets uit gaat draaien? Sodeju zeg.
Dit dus, ongeacht of ze zwart of wit zijn. Dit is gewoon vragen om problemen. Ik ken weinig mannen die geen sex verwachten als ze met een vreemde vrouw meegaan naar de hotelkamer. als je geen sex verwacht blijf je namelijk wel zuipen bij je maten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183322906
laat mij gerust, ik wens niet bepoteld te worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183322923
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit dus, ongeacht of ze zwart of wit zijn. Dit is gewoon vragen om problemen. Ik ken weinig mannen die geen sex verwachten als ze met een vreemde vrouw meegaan naar de hotelkamer. als je geen sex verwacht blijf je namelijk wel zuipen bij je maten.
Nja wel een goede reden om dan iemand te verkrachten
ofzoiets :')

Nee is nee
pi_183322940
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Er is nauwelijks een niet-westerse derde generatie... ja zo'n 120k doorgaans kinderen. Waarvan ook een groot deel voorouders met Nederlandse achtergrond heeft.

Nog veel te vroeg dus om hier op basis van de feiten uitspraken over te doen.
Ja dat zijn die 84% die in aanraking is geweest of gekomen met justitie, zo bleek uit onderzoek uit 2017.. tegenover 15% van de autochtone jeugd. (tussen de 16-25) :')
pi_183322952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja dat zijn die 84% die in aanraking is geweest of gekomen met justitie, zo bleek uit onderzoek uit 2017.. tegenover 15% van de autochtone jeugd. (tussen de 16-25) :')
Jaja laat die cijfers dan ook zien
pi_183322959
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:01 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jaja laat die cijfers dan ook zien
Gewoon voorbij gekomen hier op fok, doe zelf maar wat moeite. :r
pi_183322973
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef Heremeteit het volgende:
12000 euro en voor de rest van hun leven aan de hiv remmers :')
Hoe komen ze tot zo een bedrag?
pi_183322982
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Gewoon voorbij gekomen hier op fok, doe zelf maar wat moeite. :r
Voorbij zien komen op fok, wel goede bron zeg.
pi_183322989
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nja wel een goede reden om dan iemand te verkrachten
ofzoiets :')

Nee is nee
Dat zeg ik niet. Maar wat verwacht je dan als je na een club bezoek een dronken kerel meeneemt naar je hotelkamer? als je geen zin in sex hebt moet je hem gewoon lekker in de club laten, want ik denk dat de meerderheid die meegaat toch sex verwacht. zo zitten kerels nou eenmaal in elkaar. En niet allen zullen gecharmeerd zijn als een vrouw dan tegen hun verwachting in nee zegt. Dat is heel makkelijk te voorkomen door ze gewoon in die club te laten, waarom neem je ze uberhaupt mee? Verwacht je een goed gesprek te voeren met een stel dronken dropjes?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183323055
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Voorbij zien komen op fok, wel goede bron zeg.
Neem bijv. een totaal onafhankelijk bericht, nog los van wat ik zeg :
https://www.bjutijdschrif(...)82X_2018_060_003_001

Mooi overzicht, ook nog verschil in jongens en meisjes in aparte grafieken etc.

Compleet oververtegenwoordigd in de criminaliteit, meting zo tussen 2008-2012.
Waarschuwing, het is veel leesstof want niet echt voor leken bedoeld eigenlijk.
pi_183323101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Neem bijv. een totaal onafhankelijk bericht, nog los van wat ik zeg :
https://www.bjutijdschrif(...)82X_2018_060_003_001

Mooi overzicht, ook nog verschil in jongens en meisjes in aparte grafieken etc.

Compleet oververtegenwoordigd in de criminaliteit, meting zo tussen 2008-2012.
Waarschuwing, het is veel leesstof want niet echt voor leken bedoeld eigenlijk.
oke ik ga het lezen
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:15:35 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_183323173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja dat zijn die 84% die in aanraking is geweest of gekomen met justitie, zo bleek uit onderzoek uit 2017.. tegenover 15% van de autochtone jeugd. (tussen de 16-25) :')
Volgens mij haal je een hoop zaken door elkaar.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-de-derde-generatie-

quote:
Hoe groot is de derde generatie?

Op 1 januari 2016 telde Nederland 859 duizend inwoners (jonger dan 50) van de derde generatie. 739 duizend personen behoorden tot de westerse derde generatie, 120 duizend tot de niet-westerse. Samen vormen zij 8,3 procent van de bevolking tot 50 jaar.

Onder hen vormen kinderen van personen met een Duitse en Indonesische achtergrond eind 2015 de grootste groepen. De eersten stammen vooral af van Duitsers die na de Eerste Wereldoorlog naar Nederland trokken. De immigratie vanuit Indonesië was vooral hoog rondom de onafhankelijkheid van de voormalige kolonie eind 1949 en in de tweede helft van de jaren vijftig, begin jaren zestig.

Derde generatie met niet-westerse ouder(s) is nog jong

Van de derde generatie onder de 50 met een ouder met een niet-westerse achtergrond zijn vijf van de zes personen jonger dan 18 jaar. De immigratie van deze groep kwam pas eind jaren zestig op gang. Vooral de derde generatie met een Turkse of Marokkaanse achtergrond is erg jong: meer dan 95 procent van hen is minderjarig. De leeftijdsopbouw van de westerse derde generatie komt daarentegen overeen met die van de personen met een Nederlandse achtergrond die niet tot de derde generatie behoren.

Een derde Turkse en Marokkaanse derde generatie heeft ouder met Nederlandse achtergrond

Onder de derde generatie van wie ten minste een van de ouders een Turkse of Marokkaanse achtergrond heeft, had eind 2015 ongeveer één op de drie een ouder met een Nederlandse achtergrond. Van derdegeneratiegenoten met een Surinaamse achtergrond had ruim de helft een ouder met een Nederlandse achtergrond, en van degenen met een Antilliaanse achtergrond drie kwart. Van negen op de tien personen van de westerse derde generatie had een van beide ouders een Nederlandse achtergrond.
Krekker is de bom!
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:17:51 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_183323211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Neem bijv. een totaal onafhankelijk bericht, nog los van wat ik zeg :
https://www.bjutijdschrif(...)82X_2018_060_003_001

Mooi overzicht, ook nog verschil in jongens en meisjes in aparte grafieken etc.

Compleet oververtegenwoordigd in de criminaliteit, meting zo tussen 2008-2012.
Waarschuwing, het is veel leesstof want niet echt voor leken bedoeld eigenlijk.
Dit onderzoek gaat over jongeren en niet over de derde of vierde (nog niet eens bestaande) generatie.
Krekker is de bom!
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:27:52 #70
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183323430
Stuitend naief Je gaat naar je kamer met twee vreemde negers, doe dat dan ook niet. Dat soort volk is gewoon niet te vertrouwen.
pi_183323491
Even ter info:

1 man is meegegaan naar het hotel, die heeft de andere binnen gelaten terwijl de meiden in de disco al gedrogeerd waren. Waarom die gast meeging is niet duidelijk, misschien bood hij wel zijn hulp aan bij die "arme" meisje die gedrogeerd waren terwijl hij het zelf gewoon was.

Origineel topic: NWS / Twee Nederlandse vrouwen door vijf mannen verkracht in Antwerpen
pi_183323512
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij denkt dat als je als vrouw Europeanse dronken kerels mee neeneemt, je niet ook een groot risico loopt op een verkeerde afloop?
In andere culturen wordt het 'nee' van een vrouw beduidend minder op waarde geschat dan in Europa, ja. Wat niet wegneemt dat er ook Europese mannen zijn die verkrachten.

Situaties zoals tijdens een jaarwisseling in Duitsland (taharrush), de groomingbendes in Engeland en een explosieve toename van verkrachters "met een buitenlands uiterlijk" in Zweden kenden we in Europa niet voorafgaand aan de invasie van gekleurden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183324284
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:31 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

In andere culturen wordt het 'nee' van een vrouw beduidend minder op waarde geschat dan in Europa, ja. Wat niet wegneemt dat er ook Europese mannen zijn die verkrachten.

Situaties zoals tijdens een jaarwisseling in Duitsland (taharrush), de groomingbendes in Engeland en een explosieve toename van verkrachters "met een buitenlands uiterlijk" in Zweden kenden we in Europa niet voorafgaand aan de invasie van gekleurden.
Ik heb het niet zo over dit soort gevallen. Ik vind het in het openbaar betasten van vrouwen eigenlijk wel wezenlijk verschillen van de gevallen waarin je met een vrouw meegaat naar haar hotelkamer op haar uitnodiging.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183324308
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Even ter info:

1 man is meegegaan naar het hotel, die heeft de andere binnen gelaten terwijl de meiden in de disco al gedrogeerd waren. Waarom die gast meeging is niet duidelijk, misschien bood hij wel zijn hulp aan bij die "arme" meisje die gedrogeerd waren terwijl hij het zelf gewoon was.

Origineel topic: NWS / Twee Nederlandse vrouwen door vijf mannen verkracht in Antwerpen
Hoe weet je dat ze gedrogeerd zijn? Daar was volgens het artikel geen bewijs voor gevonden. Er waren sporen van alchol en cocaine aangetroffen, maar je drogeert mensen niet met een mengsel van cocaine en alcohol
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 22:21:40 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183333607
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')