abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 november 2018 @ 18:34:59 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_183308010
https://www.hln.be/nieuws(...)op-de-neus~a8c91586/

"Ik dacht dat hij me graag zag": Diane (60) gaf al haar spaargeld uit aan jongere man (26) in Sri Lanka en kreeg deksel op de neus

"Ik voel me dom." Dat zegt de Schotse Diane De Zoysa (60). Vorig jaar verkocht ze have en goed en reisde ze naar Sri Lanka om bij haar jongere echtgenoot Priyanjana (26) te kunnen zijn. Haar familie en vrienden waarschuwden haar dat het hem alleen om haar geld te doen was, maar ze zette toch door. 100.000 euro spaargeld armer en diep in de schulden keerde ze dinsdag naar huis terug.

Diane leerde Priyanjana zes jaar geleden kennen, toen ze met een vriendin op vakantie was in Azië. Hij werkte in het hotel in Sri Lanka waar de dames verbleven. Ze wisselden nummers uit en toen Diane teruggekeerd was naar huis, hielden ze contact via het internet. 7 maanden later keerde de vrouw terug en stapte ze in het huwelijksbootje met haar jongere man.



Langeafstandsrelatie
Het werd een langeafstandsrelatie en die begon na een tijdje te wegen op de Schotse vrouw. 2 jaar geleden besloot ze daarom haar huis in het Schotse Musselburgh te verkopen en naar Sri Lanka te verhuizen. Met het geld dat ze van haar woning in Schotland kreeg, bouwde ze een nieuw huis in Ahungalla, ten zuiden van de Sri Lankaanse hoofdstad Colombo. Ze kocht haar man ook een minibusje, waarmee hij naar zijn werk kon rijden. Maar haar droom van een idyllisch leven met haar echtgenoot in de zon was snel voorbij.
Al snel begon ze te vermoeden dat hij nog een tweede vrouw had. Hij was soms dagenlang weg en ze werd naar eigen zeggen "een gevangene in haar eigen huis". Het was toen dat ze in zijn persoonlijke spullen een huwelijkscertificaat vond van een man met dezelfde leeftijd als Priyanjana en een vrouw van 18 jaar. Ze kon het niet vertalen, maar vermoedde dat het van haar echtgenoot was.

Op 30 mei vorig jaar liep de situatie plots compleet uit de hand, toen haar man doodgeschoten werd in het huis van een vriend. Diane vermoedt door mannen die hem afpersten. "Ze dachten dat hij rijk was omdat hij een huis en een minibusje had", zegt ze. "Hij betaalde hen, maar ze wilden meer."

Dood
Na zijn dood kreeg ze 'huisarrest' van zijn familie, die maar geld blééf vragen. Ze wilde het huis verkopen, maar kon dat niet omdat het niet op haar naam stond maar op die van haar schoonfamilie. Ondanks dat ze al haar spaargeld kwijt was en intussen duizenden euro's in de schulden stak, slaagde ze er deze maand uiteindelijk in om te vluchten en genoeg geld samen te krijgen om terug naar Schotland te vliegen. Eergisteren landde ze in Edinburgh.

"Ik voel me dom", zei ze aangeslagen bij haar aankomst. "Ik had naar mijn familie en vrienden moeten luisteren, die me waarschuwden dat het hem alleen om het geld te doen was. Ik dacht dat hij me echt graag zag. Maar dat was duidelijk niet waar."



Advocaat
De vrouw verblijft voorlopig bij een familielid en is op zoek naar een advocaat die haar kan helpen om haar huis in Sri Lanka te verkopen en een deel van haar spaarcenten terug te krijgen. Iets wat niet eenvoudig zal worden. "Ik heb niets meer en mijn kredietkaart staat 4.500 euro in het rood. Ik zal werk moeten zoeken om dat te kunnen terugbetalen, want met mijn pensioen alleen zal het niet lukken. Anderzijds ben ik wel blij dat ik eindelijk weer thuis ben."

[ Bericht 13% gewijzigd door slashdotter3 op 22-11-2018 19:28:49 ]
pi_183308034
Tja...handig is anders. Dure levensles
pi_183308091
Echte liefde, dat ziet een blinde nog ^)
´
pi_183308122
Diane heb jij een masker op o nee het is je... Kop
pi_183308378


Ze doet veel voor wat aandacht.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 18:57:21 ]
pi_183308482
Tussen de reacties bij Daily Mail> I remember this story from a few months ago, after her husband "died". She said she had been made to put the house and minibus in his family's name. After he was supposedly been killed she was not allowed to see his body. Isn't it obvious that he isn't dead, just lying low until she left the country.

Of ze heeft hem zelf doodgeslagen wegens te weinig sex :+

'We only had sex nine times a year': British 'Shirley Valentine', 59, whose 'money grabbing' toyboy, 26, was murdered in Sri Lanka reveals she slapped him in rages as passion turned to violence
https://www.dailymail.co.(...)usband-went-sex.html
´
  donderdag 22 november 2018 @ 19:13:35 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_183308607
Negen keer.... Jezus, ik zou bij de eerste keer al kotsend weglopen denk ik :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_183309030
:')
pi_183309357
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Negen keer.... Jezus, ik zou bij de eerste keer al kotsend weglopen denk ik :r
Hij heeft zijn dood in scène gezet
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183309448
Zeer triest verhaal.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 22 november 2018 @ 22:19:15 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183313304
Dit is erg triest.
Heb veel medelijden met die vrouw. Ook al was ze ontzettend dom bezig.
Waarschijnlijk wou ze aan een tweede jeugd beginnen of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 22 november 2018 @ 23:09:15 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_183314635
De zoveelste domme doos die in een dergelijk jank verhaal trapt. Op je 60ste kun je toch zelf wel bedenken dat jongetjes niet meer op je vallen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_183321447
:')
I will do what i must !!
pi_183321579
Je ziet toch zo aan de lelijke apenkop dat hij geen goed in de zin heeft? :')
Zeg maar zoals ~80% van de bevolking daar.. maar ja de waarheid he.

Maar goed, alles is technisch gezien achteraf makkelijk lullen.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:55:57 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183321654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Negen keer.... Jezus, ik zou bij de eerste keer al kotsend weglopen denk ik :r
Dan toch maar liever een leven lang voor minimum op de gabelstapler inderdaad. :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')