abonnement Unibet Coolblue
pi_183285264


Het is bijna september dus een nieuwe FIFA staat weer voor de deur: FIFA 18 19. De meest populaire en eigenlijk het enige wat boeit op FIFA (lees: wat het meest aan cash oplevert voor EA) is natuurlijk FIFA Ultimate Team, beter bekend als FUT. Dat staat dan ook centraal in deze reeks.

Nieuw dit jaar zijn de tenues van clubs, wat logo updates en nieuwe player faces. Ook is de La Liga een officiële sponsor dus alle stadions en meer faces. Voor de rest hebben ze China toegevoegd dus verwacht veel cheese met spelers als Hulk of Carrasco. Voor de rest kleine updates, fysiek is de shit, pace is shit. Bijna vergeten, de CL en EL is ook aanwezig!



* FUT 19: https://www.easports.com/(...)8/fut-19-icons-other
* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.
pi_183285288
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:13 schreef Martijn_R het volgende:

[..]

Voor mijn eerste keer fut vraag ik me het volgende af.
(Zoals ik al zei ga er voor het eerst aan beginnen, speelde altijd pes)

- Klopt het dat je het beste 2 basis elftallen kan hebben?
- Maakt het uit welk land je in het begin seleteerd om spelers in je team te krijgen?
- Wat is de beste manier om als beginner coins te verzamelen?
- Wat is het voordeel van leenspelers en wat kan je hier mee?
- Als je goede spelers hebt aan het begin, is het dan verstandig om deze pas later in te zetten?
- Kan je op bepaalde spelers gokken om die te krijgen?
- Klopt het dat je het beste 2 basis elftallen kan hebben?
is wel makkelijk want dan kost het je geen conditiekaartjes.
- Maakt het uit welk land je in het begin selecteerd om spelers in je team te krijgen?
Nee dat maakt niet uit.
- Wat is de beste manier om als beginner coins te verzamelen?
EA Bonussen aanzetten en gewoon rivals spelen.
- Wat is het voordeel van leenspelers en wat kan je hier mee?
Zijn vaak goede spelers en die kun je voor een aantal matches gebruiken
- Als je goede spelers hebt aan het begin, is het dan verstandig om deze pas later in te zetten?
Nee waarom?
- Kan je op bepaalde spelers gokken om die te krijgen?
Nee
pi_183285356
- Klopt het dat je het beste 2 basis elftallen kan hebben?
Ligt eraan, ik ga niet met een team van 50k aantreden terwijl ik een team van 1m heb. Pak dus gewoon selectieconditie kaartjes van 1500/1600, veel krijg ik er ook uit de weekly rewards dus het aantal wat ik daadwerkelijk koop valt mee.
- Maakt het uit welk land je in het begin seleteerd om spelers in je team te krijgen?
Nee, deze spelers zijn waardeloos en gebruik je toch niet.
- Wat is de beste manier om als beginner coins te verzamelen?
Wedstrijden spelen, muntenbonus aanzetten (uit de catalogus) dagelijkse/wekelijkse doelstellingen en zodra je wat hebt een aantal Squad Building Challenges (SBC’s) oplossen. Mocht je er echt geld in willen stoppen, vrijdag komen er een hoop aantal speciale pakketten.
- Wat is het voordeel van leenspelers en wat kan je hier mee?
Dit is een speler die je geen geld kost, maar wat wel vaak een goede speler is. Deze kun je voor een bepaald aantal wedstrijden opstellen, om uit te testen bijvoorbeeld of als je echt een overwinning nodig hebt.
- Als je goede spelers hebt aan het begin, is het dan verstandig om deze pas later in te zetten?
Nee, gewoon met de beste 11 beginnen.
- Kan je op bepaalde spelers gokken om die te krijgen?
Nee, of je koopt een speler of je haalt ze uit pakketjes. Pakketjes zijn random.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:13 schreef Martijn_R het volgende:

[..]

Voor mijn eerste keer fut vraag ik me het volgende af.
(Zoals ik al zei ga er voor het eerst aan beginnen, speelde altijd pes)

- Klopt het dat je het beste 2 basis elftallen kan hebben?
- Maakt het uit welk land je in het begin seleteerd om spelers in je team te krijgen?
- Wat is de beste manier om als beginner coins te verzamelen?
- Wat is het voordeel van leenspelers en wat kan je hier mee?
- Als je goede spelers hebt aan het begin, is het dan verstandig om deze pas later in te zetten?
- Kan je op bepaalde spelers gokken om die te krijgen?
- Zijn er andere dingen die belangrijk zijn om te weten?

pi_183285406
Prijzen stijgen trouwens weer licht, hoor ook tegengeluiden dat de dip op BF mee valt. Reden: iedereen zit nu op zn coins en wilt ze vrijdag uitgeven. Vraag mijzelf af of dit waar is, aangezien er een shitload aan pakketjes verkocht gaan worden en de markt overspoeld zal worden met spelers.
pi_183285416
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Roypsv op 21-11-2018 15:24:10 ]
pi_183285699
Muntenbonussen heb je niet als je geen FIFA 18 hebt ;) (wel aanzetten zodra je ze krijgt, t scheelt toch wel)

Vrijdag gaat de markt van de echte topspelers niet heel erg kapot denk ik. Teveel vraag naar die spelers

De markt van de 83/84 wel tenzij ze een paar SBCs gooien waar je die belachelijk hard nodig hebt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183285785
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muntenbonussen heb je niet als je geen FIFA 18 hebt ;) (wel aanzetten zodra je ze krijgt, t scheelt toch wel)

Vrijdag gaat de markt van de echte topspelers niet heel erg kapot denk ik. Teveel vraag naar die spelers

De markt van de 83/84 wel tenzij ze een paar SBCs gooien waar je die belachelijk hard nodig hebt
Spelers als een Matuidi gaan gewoon extreem dalen. mits idd gekke SBC's
pi_183285787
Ik ga waarschijnlijk in Division 5 / Rank 1 eindigen en ik twijfel wat te kiezen deze keer... Munten of tradeables... Ik heb heel erg veel spelers in mijn club (2100) waarvan ook veel untradeables dus als ik weer untradeables zou kiezen heb je kans op veel dubbelen.
pi_183285893
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga waarschijnlijk in Division 5 / Rank 1 eindigen en ik twijfel wat te kiezen deze keer... Munten of tradeables... Ik heb heel erg veel spelers in mijn club (2100) waarvan ook veel untradeables dus als ik weer untradeables zou kiezen heb je kans op veel dubbelen.
ja dan munten he.. 8)7
pi_183285950
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:50 schreef Roypsv het volgende:

[..]

ja dan munten he.. 8)7
Waarom nou weer 8)7 ?

COINS
FUT Division Rivals Rewards for FIFA 19 Ultimate Team 195 Champions Points
💰 58,000 coins

TRADEABLE
FUT Division Rivals Rewards for FIFA 19 Ultimate Team 195 Champions Points
🎴 2 x Jumbo Premium Gold Packs
🎴 1 x Rare Players Pack
🎴 1 x Mega Pack

Bij die 2x Jumbo Premium Gold Packs zitten sowieso wel 3 of 4 Squad Fitness cards, bij die Mega Packs vaak ook wel 4 of 5. Met een beetje geluk heb je er dan 8, en dan heb ik sowieso 11k al binnen alleen aan die kaartjes al.

Hou je over de rest, ik denk dat de kans vrij groot is dat ik minimaal quitte speel hoor. Plus de (minimale) kans op een topspeler.
pi_183286085
pi_183286173
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:44 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Spelers als een Matuidi gaan gewoon extreem dalen. mits idd gekke SBC's
Niemand gaat Matuidi, Sánchez, Willian in een sbc gebruiken joh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183286202
quote:
Ok, SIF Van Dijk wordt voor mij dus *D *D
  woensdag 21 november 2018 @ 16:26:39 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183286537
Gisteren een van Dijk opgepikt voor 110k. Die gaat flink stijgen :D

En een IF Robertson voor 97,5k. Zie nu dat die al 160k is _O-

[ Bericht 34% gewijzigd door GotenSSJ op 21-11-2018 16:32:07 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 21 november 2018 @ 16:35:15 #15
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183286654
Wat vinden jullie van de ultimate scream spelers? Heeft dat zoveel meerwaarde?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 21 november 2018 @ 16:44:40 #16
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183286787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef Fretwork het volgende:
Wat vinden jullie van de ultimate scream spelers? Heeft dat zoveel meerwaarde?
Totaal niet. Echt waardeloze spelers dit jaar helaas. Alleen Fellaini, Diego Costa, Busquets en Mandzukic waren aardig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183286833
Kan iemand mij even helpen? heb nu dit team maar strootman en di maria zijn echt dramatisch.
Met wie zou ik die kunnen vervangen? opstelling mag ook worden aangepast en heb nog 130k

  woensdag 21 november 2018 @ 16:59:21 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183287071
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:47 schreef E-Dubble het volgende:
Kan iemand mij even helpen? heb nu dit team maar strootman en di maria zijn echt dramatisch.
Met wie zou ik die kunnen vervangen? opstelling mag ook worden aangepast en heb nog 130k

[ afbeelding ]
https://www.futbin.com/19/squad/2141559

Zoiets misschien? Strootman en Di Maria zijn lastig te vervangen als je met veel Nederlanders en Ligue 1 wil blijven spelen..

Ipv Dele Alli kun je ook David Silva ofzo nemen. In ieder geval iemand die CAM zou kunnen spelen, of Moussa Dembele als je 3 box to box wil hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183288411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

https://www.futbin.com/19/squad/2141559

Zoiets misschien? Strootman en Di Maria zijn lastig te vervangen als je met veel Nederlanders en Ligue 1 wil blijven spelen..

Ipv Dele Alli kun je ook David Silva ofzo nemen. In ieder geval iemand die CAM zou kunnen spelen, of Moussa Dembele als je 3 box to box wil hebben.
Thanks ziet er niet verkeerd uit, ik ga het eens proberen ^O^
pi_183288468
Volgens mij snap ik iets niet. Met die division rivals kun je je dus kwalificeren voor de WL en spelen voor rewards. Maar als je nou geen WL speelt, dan kun je toch net zo goed in een lage divisie gaan spelen? Heb je je rewards ook zo binnen.
pi_183288755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef Fretwork het volgende:
Wat vinden jullie van de ultimate scream spelers? Heeft dat zoveel meerwaarde?
Forsberg is een monster.
Ook geen 38
pi_183288893
quote:
Heerlijke IF's maargoed Black Friday dus ws eenmalig $$$$$$$$$$$$$$$
  woensdag 21 november 2018 @ 18:47:35 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183288972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Volgens mij snap ik iets niet. Met die division rivals kun je je dus kwalificeren voor de WL en spelen voor rewards. Maar als je nou geen WL speelt, dan kun je toch net zo goed in een lage divisie gaan spelen? Heb je je rewards ook zo binnen.
Hoe hoger de divisie hoe beter de rewards
Laffe huichelaar
pi_183289554
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe hoger de divisie hoe beter de rewards
Dat is dus niet waar. Systeem is flawed. Heel veel topspelers uit divisie 1 laten zich bewust afzakken naar divisie 5, omdat je daar de beste rewards hebt t.o.v. het aantal wedstrijden dat je hoeft te spelen. Dus jij als casual gamer speelt soms tegen dat soort figuren, waardoor je wedstrijden verliest en dan komt er weer eentje voorbij die je makkelijk wint en zo blijf je in divisie 5 hangen. Zoek het internet er maar op na. “Stuck in division 5.”
  woensdag 21 november 2018 @ 19:32:26 #25
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183289861
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Systeem is flawed. Heel veel topspelers uit divisie 1 laten zich bewust afzakken naar divisie 5, omdat je daar de beste rewards hebt t.o.v. het aantal wedstrijden dat je hoeft te spelen. Dus jij als casual gamer speelt soms tegen dat soort figuren, waardoor je wedstrijden verliest en dan komt er weer eentje voorbij die je makkelijk wint en zo blijf je in divisie 5 hangen. Zoek het internet er maar op na. “Stuck in division 5.”
Ja, echt knetter irritant is dat. 1 op de 5 wedstrijden speel je tegen iemand die overduidelijk niet in divisie 5 thuis hoort. Ga je er weer met 5-1 af ofzo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183291408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja, echt knetter irritant is dat. 1 op de 5 wedstrijden speel je tegen iemand die overduidelijk niet in divisie 5 thuis hoort. Ga je er weer met 5-1 af ofzo.
Aan de andere kant maal ik er ook niet om, want tijdens een Weekend League sprokkel je zo 14k punten voor Division Rivals bij elkaar en speel je doordeweeks een paar potjes om donderdagochtend de klappers van pakketten te ontvangen. Ik hoef ook niet zo nodig naar Division 4 of 3. Als EA dit zo wil, prima, het is maar een spelletje.
pi_183291848
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:17 schreef Roypsv het volgende:

[..]

- Klopt het dat je het beste 2 basis elftallen kan hebben?
is wel makkelijk want dan kost het je geen conditiekaartjes.
- Maakt het uit welk land je in het begin selecteerd om spelers in je team te krijgen?
Nee dat maakt niet uit.
- Wat is de beste manier om als beginner coins te verzamelen?
EA Bonussen aanzetten en gewoon rivals spelen.
- Wat is het voordeel van leenspelers en wat kan je hier mee?
Zijn vaak goede spelers en die kun je voor een aantal matches gebruiken
- Als je goede spelers hebt aan het begin, is het dan verstandig om deze pas later in te zetten?
Nee waarom?
- Kan je op bepaalde spelers gokken om die te krijgen?
Nee
Thnx!!

-Zijn er ook competities waar je deel uit kan maken? Of moet je hiervoor wekelijks spelen?

-Ik lees dat het ook goed is om onzin spelers te verkopen, maar hoe weet je welke spelers je het beste kan verkopen?

-Ik dacht dat als je voor een bepaald land kiest je bijv meer kans hebt op spelers uit dat land.

-Wat betreft goeie spelers.
Ik las iets over dat je een bijv robben beter kan gebruiken als je online zou gaan of tegen sterkere tegenstanders.


Wat is dat over vrijdag? Goedkopere spelers?

Ik heb inmiddels fifa in huis liggen maar nog geen moment om te spelen dus hoop dit weekend :D
  woensdag 21 november 2018 @ 22:12:19 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183294501
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:34 schreef Martijn_R het volgende:

[..]


-Ik dacht dat als je voor een bepaald land kiest je bijv meer kans hebt op spelers uit dat land.

Officieel niet, maar ik heb een team vol Duitsers en m'n top draws zijn Ozil en Reus.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 21 november 2018 @ 22:18:37 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183294619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:18 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Aan de andere kant maal ik er ook niet om, want tijdens een Weekend League sprokkel je zo 14k punten voor Division Rivals bij elkaar en speel je doordeweeks een paar potjes om donderdagochtend de klappers van pakketten te ontvangen. Ik hoef ook niet zo nodig naar Division 4 of 3. Als EA dit zo wil, prima, het is maar een spelletje.
Tuurlijk is het maar een spelletje, maar ik speel opzich wel graag tegen mensen met hetzelfde skill niveau. Vind het ook niet zo chill om 15 minuten alle kanten van het veld te zien :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183296621
Ik scoor net 5x tegen een gast en tikte hem helemaal scheel. Een nadeel, hij scoorde ook 5x. 5x met zo'n groen driehoekje vanaf de rand 16. Uit z'n rug, achterstevoren, in de loop. Alles met zo'n groen driehoekje en raak. Wtf is dit? :')
pi_183297176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 00:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik scoor net 5x tegen een gast en tikte hem helemaal scheel. Een nadeel, hij scoorde ook 5x. 5x met zo'n groen driehoekje vanaf de rand 16. Uit z'n rug, achterstevoren, in de loop. Alles met zo'n groen driehoekje en raak. Wtf is dit? :')
Dacht dat jij niet meer zou spelen.
pi_183297197
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dacht dat jij niet meer zou spelen.
Ik werd er zwaar geďrriteerd van ja. Heb het maar los gelaten en ga er maar om lachen. Ik lach me wat af hoor.

Vind FUT echt wel een goede gamemode alleen de gameplay is waardeloos. Zoveel bull shit gezien. Maar goed, ik houd van voetbalspelletjes en ik ben net zoals jij verzamelgeil dus ik zal sporadisch wel wat potjes afwerken om een wat leuker team te krijgen.
pi_183297224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:36 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik werd er zwaar geďrriteerd van ja. Heb het maar los gelaten en ga er maar om lachen. Ik lach me wat af hoor.

Vind FUT echt wel een goede gamemode alleen de gameplay is waardeloos. Zoveel bull shit gezien. Maar goed, ik houd van voetbalspelletjes en ik ben net zoals jij verzamelgeil dus ik zal sporadisch wel wat potjes afwerken om een wat leuker team te krijgen.
Ben benieuwd Wat de nieuwe patch gaat brengen hopelijk maken ze het verdedigen nu weer eens goed.
pi_183298027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja, echt knetter irritant is dat. 1 op de 5 wedstrijden speel je tegen iemand die overduidelijk niet in divisie 5 thuis hoort. Ga je er weer met 5-1 af ofzo.
Is gewoon 'EAIDS'
Gister maar 3 potten gedaan win de eerste 2 vrij makkelijk.
3e kom ik snel op 2-0 en verlies ik 2-5

Keeper dook over alles heen, balaannames alsof de doos nog om de schoenen zat etc.
pi_183298352
Ik wil ook veel liever traden dan dat ik me door die vreselijke gameplay heen moet werken moet ik zeggen :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183298603
Na toch van de week helemaal uit m'n dip gekomen te zijn verlies ik gisteren 2 potten met 2-3 en 1 wat dikker. Wou gewoon even 1 rang omhoog voor de rewards, wat een kut rewards nu :')
D6 - R2 dacht ik;
26k, 1x zelz gebruikeritemspakket (trad) en als laatste 2x zelz gebruikitemspakket (untr).

gelukkig kan ik nu weer even in alle rust RDR2 of CoD WW2 doen en is de drang naar potjes FIFA even weg :')

Heb nu 262K coins (hoogepunt sinds 2 jaar) _O-

Rashford - Vardy - Lucas
Dembele - Fred - Paulinho
Rose - Baily- Rudiger - Aurier
Ederson

Ik twijfel voor Van Dijk.. En ik gebruik Diego Costa vaak als fantastische wissel, wellicht aanpassing zodat ik hem vast erin kan zettten, of een andere opstelling met hem en Vardy voorin? Lekker logisch 8)7
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183298906
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook veel liever traden dan dat ik me door die vreselijke gameplay heen moet werken moet ik zeggen :@
Ik vind het wel een sport om een zo goed mogelijk team bij elkaar te traden/spelen zonder een euro aan fifa punten uit te geven. Voorgaande jaren helaas wel voor de makkelijke weg gekozen.
pi_183299494
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:34 schreef Martijn_R het volgende:

[..]

Thnx!!

-Zijn er ook competities waar je deel uit kan maken? Of moet je hiervoor wekelijks spelen?
Je kunt wekelijks meedoen aan de Weekend league, hier heb je 2000 punten voor nodig

-Ik lees dat het ook goed is om onzin spelers te verkopen, maar hoe weet je welke spelers je het beste kan verkopen?
Spelers die nodig zijn in Squad building challenges zijn vaak wat hoger in prijs

-Ik dacht dat als je voor een bepaald land kiest je bijv meer kans hebt op spelers uit dat land.
Nee

-Wat betreft goeie spelers.
Ik las iets over dat je een bijv robben beter kan gebruiken als je online zou gaan of tegen sterkere tegenstanders.
Robben is vergane glorie.

Wat is dat over vrijdag? Goedkopere spelers?
Vrijdag ik Black friday, EA zal packs uitbrengen waardoor veel mensen deze kopen en veel spelers dus goedkoper gaan worden.

Ik heb inmiddels fifa in huis liggen maar nog geen moment om te spelen dus hoop dit weekend :D
pi_183299609
Zit dus nu in Divisie 3, gister veloor ik gewoon een potje met 10-1. Kastje naar de muur.
pi_183299722
Ziyech uit de player pick voor rewards WL. Rivals veilig voor de coins gegaan :) morgen even het juiste moment zoeken om die te spenderen.
pi_183300018
Weekend League Gold 2: 84 Quaresma als mijn hoogste speler :')
Divison Rivals (ben daardoor weer voor untradeables gegaan op de gok, gelukkig weinig dubbel): Hamsik en Kompany

Man man man. Maar wel ontiegelijk veel zooi voor de SBC's nu.
pi_183300068
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:17 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een sport om een zo goed mogelijk team bij elkaar te traden/spelen zonder een euro aan fifa punten uit te geven. Voorgaande jaren helaas wel voor de makkelijke weg gekozen.
Ik ga geen cent aan EA uitgeven buiten het spel zelf
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 22 november 2018 @ 10:29:02 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183300139
Fifa is voor mij ook steeds meer een kaarten collectie spel geworden eerlijk gezegd. Te vaak vind ik mezelf op een woensdagavond op de bank met het idee dat ik ‘moet’ spelen om in ieder geval divisie 5, rank 3 te halen. Niet per se omdat ik er zin in heb, want de gameplay is dit jaar echt een drama, maar puur voor rewards zodat ik een betere speler in mijn squad kan zetten.

Hoop echt dat de nieuwe patch de gameplay helpt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183301020
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Fifa is voor mij ook steeds meer een kaarten collectie spel geworden eerlijk gezegd. Te vaak vind ik mezelf op een woensdagavond op de bank met het idee dat ik ‘moet’ spelen om in ieder geval divisie 5, rank 3 te halen. Niet per se omdat ik er zin in heb, want de gameplay is dit jaar echt een drama, maar puur voor rewards zodat ik een betere speler in mijn squad kan zetten.

Hoop echt dat de nieuwe patch de gameplay helpt.
heb echt precies hetzelfde haha
pi_183301065
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Fifa is voor mij ook steeds meer een kaarten collectie spel geworden eerlijk gezegd. Te vaak vind ik mezelf op een woensdagavond op de bank met het idee dat ik ‘moet’ spelen om in ieder geval divisie 5, rank 3 te halen. Niet per se omdat ik er zin in heb, want de gameplay is dit jaar echt een drama, maar puur voor rewards zodat ik een betere speler in mijn squad kan zetten.

Hoop echt dat de nieuwe patch de gameplay helpt.
Gameplay is beter dan de vorige 3 of 4 fifa´s.
  donderdag 22 november 2018 @ 11:41:37 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183301228
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Gameplay is beter dan de vorige 3 of 4 fifa´s.
Dat mag jij vinden. De meeste mensen zijn het denkelijk niet met je eens
Laffe huichelaar
pi_183301330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. De meeste mensen zijn het denkelijk niet met je eens
Welke van de afgelopen edities was qua gameplay dan gevarieerder?

Er zijn meer spelers viable dan ooit heb ik het idee. Ook kan ik zonder 4-1-2-1-2 meekomen online, dat was vorig jaar ook wel anders.
pi_183301461
Deze editie is absoluut beter qua gameplay, veel meer balans en de nadruk ligt op het veldspel en tactiek.
Waar ik bij eerdere edities gewoon standaard met 2 snelle buitenspelers, 2 fysiek sterke middenvelders met hoge passing en 2 snelle centrale verdedigers met wederom een goede pass het spelletje redelijk beheerste heb ik me voor het eerst met tactiek bezig gehouden.

Merk ik dat ik mijn tegenstanders meer moet analyseren en kijk of ik via het midden, de flanken en een voorzet ga dan puur als een debiel te rennen met zoveel mogelijk mensen zoals bij eerdere FIFA?s.

Kies ook vaker voor meer fysiek sterke spitsen, nooit gedacht dat ik een FIFA met Lewandowski zou spelen en veel zou scoren _O_ .

Wat ik wel kut vind is dat carričre amper is aangepast en het commentaar al 10 jaar of zo niet is aangepast. Daardoor voelen veel aspecten van de game weinig vernieuwend aan.
blablablabla
  donderdag 22 november 2018 @ 11:51:26 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183301469
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Welke van de afgelopen edities was qua gameplay dan gevarieerder?

Er zijn meer spelers viable dan ooit heb ik het idee. Ook kan ik zonder 4-1-2-1-2 meekomen online, dat was vorig jaar ook wel anders.
Het probleem met de gameplay dit jaar is dat FIFA veel te veel voor je bepaalt. Wedstrijden zijn steeds vaker een coin toss. De ene wedstrijd zit alles mee en de volgende wedstrijd kunnen dezelfde spelers ineens niks.

Ook als je tegen dezelfde tegenstander speelt. Of het nu meezit of niet, ik heb er nauwelijks plezier aan. Want skill is minder belangrijk deze game, dan voelt winnen ook niet goed. Ik speel heel vaak fifa met een vriend van mij. Die is al jaren veel beter, daar win ik nauwelijks van. Nu win ik ook wat wedstrijden, soms zelfs met 4/5-0.

Fifa laat sommige wedstrijden elke pass perfect aankomen, hoe krankzinnig ook, en de andere wedstrijd bepaalt ie ineens dat een simpele tap op pass over 5 meter naar een speler aan de andere kant van het veld moet, om maar een voorbeeld te geven. Dat zijn voorbeelden waar deze gameplay echt heel matig is. Opmerkelijk genoeg met carreer nergens last van, dat is veel gebalanceerder en daar is de gameplay imo wél beter dan de afgelopen paar fifa's
Laffe huichelaar
pi_183301518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het probleem met de gameplay dit jaar is dat FIFA veel te veel voor je bepaalt. Wedstrijden zijn steeds vaker een coin toss. De ene wedstrijd zit alles mee en de volgende wedstrijd kunnen dezelfde spelers ineens niks.

Ook als je tegen dezelfde tegenstander speelt. Of het nu meezit of niet, ik heb er nauwelijks plezier aan. Want skill is minder belangrijk deze game, dan voelt winnen ook niet goed. Ik speel heel vaak fifa met een vriend van mij. Die is al jaren veel beter, daar win ik nauwelijks van. Nu win ik ook wat wedstrijden, soms zelfs met 4/5-0.

Fifa laat sommige wedstrijden elke pass perfect aankomen, hoe krankzinnig ook, en de andere wedstrijd bepaalt ie ineens dat een simpele tap op pass over 5 meter naar een speler aan de andere kant van het veld moet, om maar een voorbeeld te geven. Dat zijn voorbeelden waar deze gameplay echt heel matig is. Opmerkelijk genoeg met carreer nergens last van, dat is veel gebalanceerder en daar is de gameplay imo wél beter dan de afgelopen paar fifa's
Ik win 9 van de 10 keer van dezelfde vrienden. En ik verlies 9 van de 10 keer van degene die beter is in FIFA dan ik.
  donderdag 22 november 2018 @ 12:47:53 #51
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302378
Ik dacht dat het inmiddels 21 topics wel duidelijk was dat aTypisch een andere versie van Fifa 19 lijkt te spelen dan andere mensen.

Hij geniet van Timed Finesse Simulator 19, wij niet. Best simpel toch?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183302382
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik win 9 van de 10 keer van dezelfde vrienden. En ik verlies 9 van de 10 keer van degene die beter is in FIFA dan ik.
Dit Dus,

het enige irritante is dat je zo maar 3-0 voor kan staan maar ook binnen 25 minuten 3 goals tegen kunt krijgen.
pi_183302490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik dacht dat het inmiddels 21 topics wel duidelijk was dat aTypisch een andere versie van Fifa 19 lijkt te spelen dan andere mensen.

Hij geniet van Timed Finesse Simulator 19, wij niet. Best simpel toch?
Raar dat je hier dan nog rondhangt. Je moet toch wel echt gek zijn om een spel te spelen waar je de gameplay niet leuk van vindt.
pi_183302501
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:48 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Dit Dus,

het enige irritante is dat je zo maar 3-0 voor kan staan maar ook binnen 25 minuten 3 goals tegen kunt krijgen.
Is irritant. Maar het heeft ook gewoon te maken met concentratie, reacties en uiteraard ook een flinke dosis RNG.
  donderdag 22 november 2018 @ 12:57:16 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het probleem met de gameplay dit jaar is dat FIFA veel te veel voor je bepaalt. Wedstrijden zijn steeds vaker een coin toss. De ene wedstrijd zit alles mee en de volgende wedstrijd kunnen dezelfde spelers ineens niks.

Ook als je tegen dezelfde tegenstander speelt. Of het nu meezit of niet, ik heb er nauwelijks plezier aan. Want skill is minder belangrijk deze game, dan voelt winnen ook niet goed. Ik speel heel vaak fifa met een vriend van mij. Die is al jaren veel beter, daar win ik nauwelijks van. Nu win ik ook wat wedstrijden, soms zelfs met 4/5-0.

Fifa laat sommige wedstrijden elke pass perfect aankomen, hoe krankzinnig ook, en de andere wedstrijd bepaalt ie ineens dat een simpele tap op pass over 5 meter naar een speler aan de andere kant van het veld moet, om maar een voorbeeld te geven. Dat zijn voorbeelden waar deze gameplay echt heel matig is. Opmerkelijk genoeg met carreer nergens last van, dat is veel gebalanceerder en daar is de gameplay imo wél beter dan de afgelopen paar fifa's
Passing is een drama dit jaar inderdaad. Heb nog nooit zo vaak een simpele pass onderschept gezien als een Fifa 19. Buiten passing, de timed shooting is de meest idiote toevoeging ooit aan Fifa. Het is echt te belachelijk voor worden dat een timed finesse schot er 8 van de 10 keer invliegt van buiten de 16 en binnen de 30 meter, terwijl een 1 tegen 1 schot binnen de 16 er 3 van de 10 keer in gaat. Echt absurd.

Heb ook al vaker aangegeven dat er zeker goede toevoegingen zijn aan Fifa 19, erg lekker om met bijna elke gouden speler te kunnen spelen ipv altijd te moeten kiezen uit een stuk of 30. Meer tactiek is ook lekker, in plaats van steekpass naar de vleugel en rennen maar. Maar er zijn gewoon teveel dingen mis met deze versie, zelfs nu nog (2 fucking maanden na release!). Nieuwe patch ziet er weer veelbeloved uit, kijken wat ze nu weer verneuken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183302527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik dacht dat het inmiddels 21 topics wel duidelijk was dat aTypisch een andere versie van Fifa 19 lijkt te spelen dan andere mensen.

Hij geniet van Timed Finesse Simulator 19, wij niet. Best simpel toch?
:')

Liever aTypisch dan dat eeuwige gejank van je.
  donderdag 22 november 2018 @ 12:58:03 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302534
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Raar dat je hier dan nog rondhangt. Je moet toch wel echt gek zijn om een spel te spelen waar je de gameplay niet leuk van vindt.
Je zou ook kunnen lezen. Heb 10 posts hierboven aangegeven dat het een kaarten collectie spel is geworden voor mij. Maar zelfs dat schijnt te lastig te zijn voor jou.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 22 november 2018 @ 12:58:49 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Liever aTypisch dan dat eeuwige gejank van je.
Hey! Even je VBL makkertje steunen _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183302631
Waardeloze packs :'). Niets leuks.

Wel wat spelers verkocht nu, morgen ga ik mijn rechterflank + voorin opnieuw vormgeven.
  donderdag 22 november 2018 @ 13:05:46 #60
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waardeloze packs :'). Niets leuks.

Wel wat spelers verkocht nu, morgen ga ik mijn rechterflank + voorin opnieuw vormgeven.
Niet eens uit de WL? Jij had toch ook player picks vandaag? Dat is echt kut, TOTW is bizar deze week.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183302659
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waardeloze packs :'). Niets leuks.

Wel wat spelers verkocht nu, morgen ga ik mijn rechterflank + voorin opnieuw vormgeven.
Waar ga je voor?
pi_183302682
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Niet eens uit de WL? Jij had toch ook player picks vandaag? Dat is echt kut, TOTW is bizar deze week.
Ja, had 1 player pick. Beste wat ik kon kiezen was een 81 rated linksachter, Jedvaj. Daarnaast 3 mega packs, beste was een 84 TOTW speler, een Schot.. voor de rest 82 rated of lager.
  donderdag 22 november 2018 @ 13:08:08 #63
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, had 1 player pick. Beste wat ik kon kiezen was een 81 rated linksachter, Jedvaj. Daarnaast 3 mega packs, beste was een 84 TOTW speler, een Schot.. voor de rest 82 rated of lager.
Pfff, dat is echt balen man. Zie zoveel mensen met Van Dijk, Salah etc uit hun 1 player pick :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183302695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:06 schreef jesseax het volgende:

[..]

Waar ga je voor?
Ik wil Depay als spits, de rest weet ik nog niet :').

Ik had op rechts Premier League; RA Walker, MC Da Silva, RW Mahrez, SP Arnoutovich, LW Mané.
SP weet ik zeker dat ik Depay wil, de rest moet ik nog invullen.
pi_183302718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Pfff, dat is echt balen man. Zie zoveel mensen met Van Dijk, Salah etc uit hun 1 player pick :{
Volgende keer beter. Al zal het TOTW dan vast niet zo goed zijn als dit keer :(. Maar ja, niets aan te doen :). Packs blijven een geluksdingetje natuurlijk. Doublepain had Ginigod en Ziyech bijvoorbeeld. Ik was met Gini ook wel tevreden geweest :).
  donderdag 22 november 2018 @ 13:10:17 #66
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik wil Depay als spits, de rest weet ik nog niet :').

Ik had op rechts Premier League; RA Walker, MC Da Silva, RW Mahrez, SP Arnoutovich, LW Mané.
SP weet ik zeker dat ik Depay wil, de rest moet ik nog invullen.
Als je de coins hebt zou je Depay met Mbappe kunnen linken? Moet je wel met een formatie beginnen waar spits en RW niet met teveel andere spelers linken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 22 november 2018 @ 13:10:58 #67
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183302739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Volgende keer beter. Al zal het TOTW dan vast niet zo goed zijn als dit keer :(. Maar ja, niets aan te doen :). Packs blijven een geluksdingetje natuurlijk. Doublepain had Ginigod en Ziyech bijvoorbeeld. Ik was met Gini ook wel tevreden geweest :).
Ja ik heb 2 weekenden terug WL gespeeld, kut TOTW. Had beter afgelopen week kunnen spelen _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183302788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Als je de coins hebt zou je Depay met Mbappe kunnen linken? Moet je wel met een formatie beginnen waar spits en RW niet met teveel andere spelers linken.
Neh, 300k ongeveer beschikbaar en daar moet Depay nog vanaf. Maar ja, morgen maar even de zogenaamde crash afwachten en kijken wat er dan beschikbaar is.
pi_183303076
Ja ik heb iedere week WL gespeeld behalve deze keer omdat ik echt geen zin had.
pi_183303108
Jongons, ik heb bijna 2 millie en het spel bijna niet gespeeld. Ik wil een team met Ibrahimovic, iemand creatieve suggesties?
pi_183303120
Oh en IF Bats flink inkopen met BF lijkt mij een heel goed idee.
pi_183303286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef Apekoek het volgende:
Oh en IF Bats flink inkopen met BF lijkt mij een heel goed idee.
Hoezo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183303353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef Apekoek het volgende:
Jongons, ik heb bijna 2 millie en het spel bijna niet gespeeld. Ik wil een team met Ibrahimovic, iemand creatieve suggesties?
Welke opstelling?
Ibra-Prime Larsson voorin.
pi_183303528
Hoe laat beginnen die lightning rounds op BF meestal? Is dat heel de dag door of vanaf 19.00?
Ik moet nog wel een aantal spelers kopen voordat ik aan de WL kan beginnen.
pi_183303625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hoezo?
Is nu goedkoop, morgen nog goedkoper. Prima 84 rated IF, die moet straks duiten gaan opleveren na BF.
pi_183303871
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:01 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Is nu goedkoop, morgen nog goedkoper. Prima 84 rated IF, die moet straks duiten gaan opleveren na BF.
Wordt wel relatief veel gepacked natuurlijk voor een IF, als ie nu al zo goedkoop is betwijfel ik of ie veel gebruikt gaat worden.

Als ie echter gunstig wordt voor een SBC is ie wel heerlijk. Misschien 2/3 proberen in te slaan naast mn andere investeringen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 22 november 2018 @ 14:30:14 #77
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183304239
Guilavogui gehaald met de swap deals. Ben benieuwd of hij lekker rendeert
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_183304408
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wordt wel relatief veel gepacked natuurlijk voor een IF, als ie nu al zo goedkoop is betwijfel ik of ie veel gebruikt gaat worden.

Als ie echter gunstig wordt voor een SBC is ie wel heerlijk. Misschien 2/3 proberen in te slaan naast mn andere investeringen
Interessante competitie, goedkoop alternatief voor Suarez (koppen en sterk) en Belgjes is nog redelijke vraag naar, 84 rated en eventueel voor SBCs. Wil bakken van hem gaan inkopen.
  donderdag 22 november 2018 @ 15:20:45 #79
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183305075
iemand op pc voor paar friendly season matches? moet nog de weekly objective van 10 online games voltooien en heb geen zin in de input delay/speed up lag van division rivals
pi_183306550
zoveelste keer in rivals dat bij 0 1 achter het spelt disconnect. hoe doet de tegenstander dit?
:]
pi_183307283
Voor morgen; packs tijdens lightning rounds zijn voor helft vd prijs toch?

Is dat alleen voor de helft van hun coin waarde of ook de helft van de FIFA points? Wil er morgen dan maar eens 40,- tegenaan gooien namelijk
  donderdag 22 november 2018 @ 17:52:16 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183307396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:44 schreef Doevelaer het volgende:
Voor morgen; packs tijdens lightning rounds zijn voor helft vd prijs toch?

Is dat alleen voor de helft van hun coin waarde of ook de helft van de FIFA points? Wil er morgen dan maar eens 40,- tegenaan gooien namelijk
Haha, EA en halve prijs zo vroeg in de Fifa cycle? Nee hoor. Volgens mij met Black friday gewoon de volle mep betalen.

Enige ‘aanbieding’ die je krijgt is de mogelijkheid om 100k en 125k packs te kopen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183307399
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:44 schreef Doevelaer het volgende:
Voor morgen; packs tijdens lightning rounds zijn voor helft vd prijs toch?

Is dat alleen voor de helft van hun coin waarde of ook de helft van de FIFA points? Wil er morgen dan maar eens 40,- tegenaan gooien namelijk
Geen idee of ze voor de helft van de prijs zijn eigenlijk.
pi_183307581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:54 schreef wootahH het volgende:
zoveelste keer in rivals dat bij 0 1 achter het spelt disconnect. hoe doet de tegenstander dit?
Ik had dit afgelopen weekend tijdens de WL. Kreeg ook een verlies. Is een glitch geloof ik.
pi_183307688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:44 schreef Doevelaer het volgende:
Voor morgen; packs tijdens lightning rounds zijn voor helft vd prijs toch?

Is dat alleen voor de helft van hun coin waarde of ook de helft van de FIFA points? Wil er morgen dan maar eens 40,- tegenaan gooien namelijk
Zo zonde van je geld man. Ik geef nooit een cent uit aan EA, behalve om het spel aan te schaffen.
pi_183307749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zo zonde van je geld man. Ik geef nooit een cent uit aan EA, behalve om het spel aan te schaffen.
Mag iedereen zelf bepalen wat zonde is.
pi_183307774
Hm, idd niks geen aanbiedingen (kan er niks over vinden). In m'n herinnering was dat andere jaren wel zo, maar ook daar vind ik niks over. :')
pi_183307862
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mag iedereen zelf bepalen wat zonde is.
Volgens mij is dit een discussieforum waar je je mening kunt geven
pi_183308851
Tsja packs kopen == coins kopen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183312220
Ik heb volgens mij nog nooit zoveel geluk gehad met mijn packs. In het begin uit mijn eerste pack een Ronaldo OTW. Vandaag weer Ronaldo (normale versie) uit mijn Marquee Matchup rewards. Beide ook verkocht.
pi_183316218
Achtereenvolgens Boateng en Ribery en daarna Azpilicueta en Hamsik uit mijn Dortmund en Werder packs. Niets mis mee. Ik wil die Gnabry voor mijn BL team. :)
pi_183316870
Spelen jullie ook allemaal met de tactiek constante druk x10? Denk 8 vd 10 tegenstanders die ik tegenkom spelen daarmee en zo wordt het potje net Russische roulette. Geen middenveld meer te bekennen en het spel verplaatst zich met een lichtjaar per seconde.

Ik vind het prima hoor. Met een loss haal ik net zo goed punten binnen voor mn rewards.
pi_183316970
Ik zie op marktplaats dat mensen hun fifa account te koop of te ruil aanbieden.... hoe dan..
pi_183317006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 01:31 schreef Martijn_R het volgende:
Ik zie op marktplaats dat mensen hun fifa account te koop of te ruil aanbieden.... hoe dan..
MOET JE KOPEN? IK HEB RONALDO EN MBAPPE!!!!
  vrijdag 23 november 2018 @ 06:33:38 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183317648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:26 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een discussieforum waar je je mening kunt geven
Maakt het niet minder dom om voor anderen te bepalen wat zonde is van hun geld
Laffe huichelaar
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:46:50 #96
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_183320183
Stilte voor de storm met de speciale BF packs tot nu toe..
🍆
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 10:51:51 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183320313
Jammer dat het pas om 3 uur begint, vanavond heb ik een sociaal leven :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183320505
Ik zit nu allemaal goudenpacks te openen van 7,5k
pi_183321147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:59 schreef Apekoek het volgende:
Ik zit nu allemaal goudenpacks te openen van 7,5k
Waarom? Fucking zonde van je coins man.
pi_183321278
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom? Fucking zonde van je coins man.
Maar het is toch zwarte vrijdag, ja toch of niet dan
pi_183321498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:36 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar het is toch zwarte vrijdag, ja toch of niet dan
Vanaf 7 uur vanavond ja
pi_183321662
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vanaf 7 uur vanavond ja
Oh dan pas, heb inmiddels alles er doorheen gejast met die 7,5k packs. Wel 4 Ronaldos getrokken.
pi_183321678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Oh dan pas, heb inmiddels alles er doorheen gejast met die 7,5k packs. Wel 4 Ronaldos getrokken.
Lekker maat

Na 9 jaar nog steeds geen CR7
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 11:57:32 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183321691
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vanaf 7 uur vanavond ja
3 uur vanmiddag*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183322160
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Lekker maat

Na 9 jaar nog steeds geen CR7
Gewoon twee keer in twee maanden tijd. En ook beide keren verkocht.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:20:02 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183322222
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vanaf 7 uur vanavond ja
3 uur vanmiddag geloof ik? Zullen niet direct beginnen met de 100k packs, maar vanaf een uurtje of 5 zullen die wel aanwezig zijn. Flash SBCs vanaf 3 uur neem ik aan.

Edit: Oh, was al op gereageerd :') Faal.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:27:29 #107
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_183322326
Vorig jaar 4 125k pakketen geopend met als beste Mane.
🍆
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 12:27:49 #108
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183322333
hoop dat ze beginnen met mega packs
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:31:11 #109
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_183322387
Wat is eigenlijk het ''best'' beschikbare pakket?
🍆
pi_183322704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:31 schreef Johnbon het volgende:
Wat is eigenlijk het ''best'' beschikbare pakket?
Ultimate pack - 125k
30 spelers, 30 gold, 30 rare.
pi_183323188
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ultimate pack - 125k
30 spelers, 30 gold, 30 rare.
Ja en compleet zonde van je coins. Sowieso de helft van dat hele pack is discard, levert je 7 ŕ 8k op. Hou je 15 spelers over die wat meer waard zijn dan 700, dus om dat hele pakket eruit te krijgen (gemiddeld dan hč), moet je 118k / 15 = ~8k gemiddeld per speler eruit halen, dus dan heb je het over 84's en 85's (gemiddeld). No... fucking... way.

Het enige waarom mensen die packs openen is de hoop dat er toevallig 1 of 2 toppers bij zitten. Maar je kunt beter 25 Gold Packs kopen t.w.v. 5k per stuk, dan 1 Ultimate Pack.
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 13:20:01 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183323251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja en compleet zonde van je coins. Sowieso de helft van dat hele pack is discard, levert je 7 ŕ 8k op. Hou je 15 spelers over die wat meer waard zijn dan 700, dus om dat hele pakket eruit te krijgen (gemiddeld dan hč), moet je 118k / 15 = ~8k gemiddeld per speler eruit halen, dus dan heb je het over 84's en 85's (gemiddeld). No... fucking... way.

Het enige waarom mensen die packs openen is de hoop dat er toevallig 1 of 2 toppers bij zitten. Maar je kunt beter 25 Gold Packs kopen t.w.v. 5k per stuk, dan 1 Ultimate Pack.
Ja, en je kunt beter 12 Bronze packs kopen dan 1 gold pack.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183323322
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja en compleet zonde van je coins. Sowieso de helft van dat hele pack is discard, levert je 7 ŕ 8k op. Hou je 15 spelers over die wat meer waard zijn dan 700, dus om dat hele pakket eruit te krijgen (gemiddeld dan hč), moet je 118k / 15 = ~8k gemiddeld per speler eruit halen, dus dan heb je het over 84's en 85's (gemiddeld). No... fucking... way.

Het enige waarom mensen die packs openen is de hoop dat er toevallig 1 of 2 toppers bij zitten. Maar je kunt beter 25 Gold Packs kopen t.w.v. 5k per stuk, dan 1 Ultimate Pack.
Hier krijg je wel 30 rare GOLD players

die 25 5k packs zitten vaak niet eens een rare gold speler in.

Die 125k packs zijn prima als je geld hebt, komen vast nog wel wat sbcs waardoor je bijna alles voor 1k kwijt kan.

Ik open meestal packs en reken nergens op. Valt het allemaal mee
pi_183323455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, en je kunt beter 12 Bronze packs kopen dan 1 gold pack.
Exact.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Hier krijg je wel 30 rare GOLD players

die 25 5k packs zitten vaak niet eens een rare gold speler in.

Die 125k packs zijn prima als je geld hebt, komen vast nog wel wat sbcs waardoor je bijna alles voor 1k kwijt kan.

Ik open meestal packs en reken nergens op. Valt het allemaal mee
Nee, nee, nee! Zeldzame gouden spelers zijn an sich geen flikker waard, tenzij ze een rating van >83 hebben, ňf heel gewild zijn in bepaalde (league) SBC's. Doe mij maar lekker een pakketje met verbruiksitems erin, die squad fitness kaarten verkoop ik altijd voor 1.500 coins en soms heb je geluk en zit er een Shadow teamgeest in, die zijn direct weg voor 5k. Zit jij lekker met je Glik, Bürki, Götze en Kagawa...
pi_183324209
Ik heb de SBC van vorig jaar bekeken, maar veel nation SBC's zie ik

Dus heb tering veel brazilianen, argentijnen, spanjaarden van allerlei competities ingeslagen nu ze nog 400c ps zijn :9
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 14:34:28 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183324878
ach tenzij je 6+ verschillende competities moet is dat niet heel belangrijk. Er zijn genoeg Braziliaantjes die in alle leipe competities spelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183325303
Ik heb een kleine 2200 spelers, zit altijd wel wat bij voor die SBC's :P
pi_183325354
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach tenzij je 6+ verschillende competities moet is dat niet heel belangrijk. Er zijn genoeg Braziliaantjes die in alle leipe competities spelen
Juist wel, dan zit je met argentijnen en brazilianen goed
pi_183325395
Sow Beste TOTW in pack :o
pi_183325431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:00 schreef Doublepain het volgende:
Sow Beste TOTW in pack :o
Wat?
pi_183325453
Pogba in mn eerste pack, feest! :D
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 15:04:06 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183325466
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Juist wel, dan zit je met argentijnen en brazilianen goed
Die zijn nooit verkeerd om te hebben, maar ik denk dat er niet 1 of 2 specifieke spelers nodig gaan zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183325468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat?
pi_183325474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die zijn nooit verkeerd om te hebben, maar ik denk dat er niet 1 of 2 specifieke spelers nodig gaan zijn
Ik ook niet
pi_183325492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice. Nou ja, ik wacht op de SBC's.
pi_183325505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:03 schreef Doevelaer het volgende:
Pogba in mn eerste pack, feest! :D
Welke, uit dat zeldzaam goud pakket?
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:06:09 #127
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183325508
_O- _O- Jezus, EA gaat zoveel geld verdienen dit weekend :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 15:08:27 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183325555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
_O- _O- Jezus, EA gaat zoveel geld verdienen dit weekend :D
Hopelijk ga ik veel coins verdienen dit weekend, dan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:11:19 #129
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183325613
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hopelijk ga ik veel coins verdienen dit weekend, dan
Dat zou lekker zijn.

Blijkbaar 2 nieuwe flashback SBCs vandaag ook.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183325656
ik ga helemaal niets verdienen, geen flauw idee wat ik moet doen anders dan normaal :')
SBC'S?
270k te besteden. Maar mn team is nog ruk
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183325668
Check voor de gein eens hoe vaak Neymar (gewone gouden) nu op de markt komt... alles vanaf minuut 48 (te gaan) in VEELVOUD t.o.v. de wat oudere _O-

Lekker elkaar onderbieden jongens!
pi_183325680
Ik heb 180K voor SBC’s dit weekend
pi_183325693
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb 180K voor SBC’s dit weekend
Ik 150k.
pi_183325711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Welke, uit dat zeldzaam goud pakket?
Nein, zeldzame spelers pakket. :) Waren ook zo weg, toen ik stopte met hyped zijn vanwege Pogba waren alle packs op. :')
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:16:15 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183325715
Heb 845k. Moet nog ~160 af voor Varane. Denk dat ik de Mertens IF wel op ga pikken ipv de normale versie die ik nu heb :)

Benieuwd wat ik er mee kan, denk niet dat er heel veel te investeren valt buiten IFs en Squad fitness, teveel risico met hoeveel packs er nu open gemaakt worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183325736
Ik wil SIF Van Dijk :{
pi_183325871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik 150k.
Geld moet rollen maat
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 15:25:10 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183325885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb 845k. Moet nog ~160 af voor Varane. Denk dat ik de Mertens IF wel op ga pikken ipv de normale versie die ik nu heb :)

Benieuwd wat ik er mee kan, denk niet dat er heel veel te investeren valt buiten IFs en Squad fitness, teveel risico met hoeveel packs er nu open gemaakt worden.
de goedkope goed in te passen 84s zou nog kunnen maar is wel een beetje een risico natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:26:39 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183325912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

de goedkope goed in te passen 84s zou nog kunnen maar is wel een beetje een risico natuurlijk
Yep, dacht aan batsman voor onder de 17k en 1 van alle 81/82 als ze naar 11k gaan. Kan je bijna geen verlies op draaien, ondanks de gigantische supply.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:34:17 #140
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183326076
Ik hoop op een Flashback Robben trouwens. Ben benieuwd wie het gaan worden, zou mijn geld zetten op Torres en David Luiz.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183326506
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop op een Flashback Robben trouwens. Ben benieuwd wie het gaan worden, zou mijn geld zetten op Torres en David Luiz.
Flashback Ibra
Ook geen 38
pi_183326528
Van Persie moet weer zo'n birthday card krijgen. Dat was echt genot vorig seizoen.
pi_183326556
Ik wil een gewone van Dijk en een gewone Salah. Die kon ik ook bijna betalen totdat de totw uitkwam
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:04:11 #144
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183326658
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Flashback Ibra
Denk dat ze daarmee wachten tot hij bij Milan zit?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183326676
3 keer 25k packs gekocht, alles shit.

TERING BLACK FRIDAY #BLACKFRIDAYISRACISM
pi_183326705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
3 keer 25k packs gekocht, alles shit.

TERING BLACK FRIDAY #BLACKFRIDAYISRACISM
voor 75k ??dommert
pi_183326816
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:07 schreef Roypsv het volgende:

[..]

voor 75k ??dommert
Ja.
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:17:25 #148
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183326844
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:07 schreef Roypsv het volgende:

[..]

voor 75k ??dommert
Waarom is dat dom?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:21:04 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183326904
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:17 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Waarom is dat dom?
Les 1 van Fifa: Koop nooit packs met coins, het is het in 99 van de 100 gevallen niet waard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183326908
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:17 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Waarom is dat dom?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Les 1 van Fifa: Koop nooit packs met coins, het is het in 99 van de 100 gevallen niet waard.
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 16:23:21 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183326931
Mwah, bronze pack method heeft toch een aantal jaar goed gewerkt zover ik weet.

Maar de regel is: hoe duurder het pakketje, hoe dommer er coins aan te besteden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:24:31 #152
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183326949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Les 1 van Fifa: Koop nooit packs met coins, het is het in 99 van de 100 gevallen niet waard.
:')

Je mening aankleden met een getal maakt het nog niet waar.


Ik koop altijd zilver packs en die betalen zich gemakkelijk uit.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_183326968
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Denk dat ze daarmee wachten tot hij bij Milan zit?
Snap hm, maar hoop het niet. Dan gaat hij veel te duur worden. Dat geld spaar ik liever uit voor icons om hem mee te linken oid.
Ook geen 38
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:25:50 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183326971
Geen sbc's op de webapp?
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:28:08 #155
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183327001
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:24 schreef Fretwork het volgende:

[..]

:')

Je mening aankleden met een getal maakt het nog niet waar.

Ik koop altijd zilver packs en die betalen zich gemakkelijk uit.
Je moet hier echt alles specificeren, allemachtig.

Ik zal het speciaal voor jou anders verwoorden:
Les 1 van Fifa: Koop nooit GOLD packs met coins, het is het in 99 van de 100 gevallen niet waard.

Maar, ga jij lekker packs kopen met je coins, hoop dat je IF neymar packt. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door GotenSSJ op 23-11-2018 16:33:29 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:29:55 #156
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183327020
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:25 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Snap hm, maar hoop het niet. Dan gaat hij veel te duur worden. Dat geld spaar ik liever uit voor icons om hem mee te linken oid.
Ibra Milan SBC zal wel rond de 500k zijn ofzo inderdaad. No way dat dat een 87 rated 125-150k SBC gaat worden zoals de vorige Flashbacks.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:40:42 #157
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183327207
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je moet hier echt alles specificeren, allemachtig.

Ik zal het speciaal voor jou anders verwoorden:
Les 1 van Fifa: Koop nooit GOLD packs met coins, het is het in 99 van de 100 gevallen niet waard.

Maar, ga jij lekker packs kopen met je coins, hoop dat je IF neymar packt. :)
Thanks man, fijn dat je zo'n schappelijke en relaxte kerel bent
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:48:16 #158
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183327332
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:40 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Thanks man, fijn dat je zo'n schappelijke en relaxte kerel bent
Geen probleem, zou het wel waarderen als je de volgende keer iets uitgebreider verteld wat je bedoelt met schappelijk. Ik begrijp het niet helemaal namelijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183327375
Ligt het aan mij of is Fifa 19 een enorm kleurloze en saaie editie qua gameplay. Ik kan er niet meer warm of koud van worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2018 16:50:31 ]
pi_183327631
Nog steeds geen SBC's? Wat een flop tot nu toe
pi_183327902
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
Nog steeds geen SBC's? Wat een flop tot nu toe
He joh geduld lafbek.
Ook geen 38
pi_183327951
Lekker op 83-rated players (vooral Kagawa) aan het bieden voor 800-1000 per stuk. Die moet wel meer waard worden met komende sbc's.
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:46:54 #163
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183328331
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker op 83-rated players (vooral Kagawa) aan het bieden voor 800-1000 per stuk. Die moet wel meer waard worden met komende sbc's.
Met een TOTW SBC gaan alle 83-rated naar ~4k ofzo inderdaad. Droppen ze die niet ben je wel de sjaak :P Probleem in mijn ogen is een beetje dat EA tot nu toe alles wat vorig jaar coins opleverde lijkt te vermijden in SBCs..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183328386
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Met een TOTW SBC gaan alle 83-rated naar ~4k ofzo inderdaad. Droppen ze die niet ben je wel de sjaak :P Probleem in mijn ogen is een beetje dat EA tot nu toe alles wat vorig jaar coins opleverde lijkt te vermijden in SBCs..
Inderdaad! Ze zijn nu echt makkelijk op te pikken voor 800-900 per stuk door het vele aanbod, terwijl je ze vervolgens direct weer kwijt kunt voor 1400 a 1500 als je wil. Paar keer geprobeerd net en was meteen binnen 30 sec weer verkocht. Maar ga ze allemaal lekker bewaren, vrijwel geen risico.
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:55:11 #165
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183328483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:49 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Inderdaad! Ze zijn nu echt makkelijk op te pikken voor 800-900 per stuk door het vele aanbod, terwijl je ze vervolgens direct weer kwijt kunt voor 1400 a 1500 als je wil. Paar keer geprobeerd net en was meteen binnen 30 sec weer verkocht. Maar ga ze allemaal lekker bewaren, vrijwel geen risico.
Ja, en ik bedenk me net dat veel 83/84 rated wel degelijk gestegen zijn tijdens deze fifa met al die Flashback SBCs :) Bijna geen risico inderdaad :) Zijn vaak wel gebonden aan nationaliteit (Spanje, Frankrijk etc), als je het hebt over grote stijging.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 18:26:05 #166
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183329082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Geen probleem, zou het wel waarderen als je de volgende keer iets uitgebreider verteld wat je bedoelt met schappelijk. Ik begrijp het niet helemaal namelijk.
Jezus wat dom, 99 van de 100 mensen weet wat schappelijk is.

Maar die kunnen dan ook "vertellen" vervoegen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_183329103
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:26 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Jezus wat dom, 99 van de 100 mensen weet wat schappelijk is.

Maar die kunnen dan ook "vertellen" vervoegen
Doe eens normaal.
pi_183329123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
Nog steeds geen SBC's? Wat een flop tot nu toe
Staat duidelijk een timer dat sbc om 7 uur begint maat
pi_183329136
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Staat duidelijk een timer dat sbc om 7 uur begint maat
Ja? Zit tot nu toe alleen op de web app
pi_183329148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:29 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja? Zit tot nu toe alleen op de web app
Als je opstart zie je timer rechts met SBC logo erboven
pi_183329245
Wel slim trouwens om de prijzen van de high rated spelers zo in stand te houden met die IF's

Smart move
  vrijdag 23 november 2018 @ 18:49:36 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183329464
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Wel slim trouwens om de prijzen van de high rated spelers zo in stand te houden met die IF's

Smart move
Ieder jaar krijgt EA meer grip op de markt inderdaad, best indrukwekkend :Y Over 11 minuten 100k packs neem ik aan, en SBCs, crash in 3, 2, 1.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:01:41 #173
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183329736
Die 50k packs waren snel weg :D
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:02:15 #174
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183329753
Minder dan een minuut voor 40.000 50k packs, mijn god _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:03:25 #175
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183329782
Ben benieuwd hoeveel iemand er maximaal heeft gekocht
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:18:58 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183330047
RIP Varane. 168k vanmiddag nu 190k :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183330354
Sturridge voor ong 60K kunnen doen _O_

Ook nog walkout gepacked, helaas weer Isco (36K)
  vrijdag 23 november 2018 @ 20:15:30 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183331086
Varane toch maar gekocht/gesniped voor 186k. Hopen op een repeatable TOTW waarin je ook 'the best Of' kunt packen en dan morgen IF Mertens oppikken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 20:21:37 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183331185
Mijn zus packte net naast mij Piqué uit die gold players pack :')

Sommige mensen hebben al t geluk he
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183331242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zus packte net naast mij Piqué uit die gold players pack :')

Sommige mensen hebben al t geluk he
30k, meh :P
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 20:29:49 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183331294
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 20:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

30k, meh :P
Tsja, als dat je score is in een pack met 1 rare...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183331395
En alweer een kut pack bij die flash sbc, sla ook die mooi over
pi_183331526
Nieuwe Flash SBC, Jumbo Premium Gold Pack, heb ik gvd voor de 12e keer Kagawa gekregen...

Pleur op :r
  vrijdag 23 november 2018 @ 20:41:33 #184
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183331564
net een ea chat gehad met misschien wel de minst capabele persoon die er te vinden was. in elke gamemode van fifa werkt mijn controller prima maar zodra ik fut rivals wil spelen is ie fucked up en kan ik niks anders doen dan de game leaven. krijg ik te horen dat ze eigenlijk geen controllers op PC supporten, WTF!!! ik speel al fifa op pc met controller sinds fifa 14, de fifa 19 launcher heeft zelfs een optie om te kiezen wat voor controller setup je hebt !!! dus daarop gereageert dat dat bullshit was en toen kreeg ie in de gaten dat ie mis zat. nu zou ik een troubleshooting guide in mijn mail moeten krijgen (half uur voorbij nog steeds niks). ea bewijst maar weer eens hoe goed hun klantenservice is _O-
pi_183331909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Nieuwe Flash SBC, Jumbo Premium Gold Pack, heb ik gvd voor de 12e keer Kagawa gekregen...

Pleur op :r
Jonny hier.
  vrijdag 23 november 2018 @ 20:58:29 #186
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183331954
teller staat op 2x if rashica, immobile en verder wat 84 rateds, meuk dus
  vrijdag 23 november 2018 @ 21:12:45 #187
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183332213
Ik had Allan uit de SBC, ook niets bijzonders.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183332322
Doe mij maar zo’n Mega Pack zo om 21:30.
pi_183332428
Pfoeh haha wat wennen dit voor het eerst spelen.
Ik ben net begonnen..maar ik snap er nog geen zak van haha zoveel tapbladeren.. ik had net voor het eerst 3 pakketjes open gemaakt.. waarin ik spelers kon kiezen.. maar ik kan die spelers nergens vinden.. is er hier niet iemand die me een beetje op weg kan helpen haha
pi_183332461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:26 schreef Martijn_R het volgende:
Pfoeh haha wat wennen dit voor het eerst spelen.
Ik ben net begonnen..maar ik snap er nog geen zak van haha zoveel tapbladeren.. ik had net voor het eerst 3 pakketjes open gemaakt.. waarin ik spelers kon kiezen.. maar ik kan die spelers nergens vinden.. is er hier niet iemand die me een beetje op weg kan helpen haha
Alles wat je hebt staat in de tab My Club.
pi_183332513
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:28 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Alles wat je hebt staat in de tab My Club.
Dan hoop ik niet dat ik meneer cruif en andere spelers verkocht heb..
pi_183332759
Volgende SBC.... 82 Fejsa als hoogste, mijn god...
  vrijdag 23 november 2018 @ 21:45:55 #193
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183332760
Sven Bender uit de nieuwe flash SBC _O_ #PackLuckOP
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183332830
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Sven Bender uit de nieuwe flash SBC _O_ #PackLuckOP
O ja, die heb ik naast Kagawa en Glik het meest gepacked denk ik.
  vrijdag 23 november 2018 @ 21:50:34 #195
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183332881
brahimi en hrdecky, tenminste hoog rated voor toekomstige sbc's
pi_183332979
Als ik naar mijn club ga, spelers statistieken, en dan topspelers.. hoe kan ik deze dan actief maken? Of kan dat pas later?
pi_183333051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:53 schreef Martijn_R het volgende:
Als ik naar mijn club ga, spelers statistieken, en dan topspelers.. hoe kan ik deze dan actief maken? Of kan dat pas later?
Je kunt toch selecties maken? Gewoon een van die tabs...
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 22:05:49 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183333251
Deze sbc was wel prima vond ik. Alexis gepacked, kon slechter
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183333267
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je kunt toch selecties maken? Gewoon een van die tabs...
Ik bedoelde hier voor je hebt 6 tabs.
Centrum fut, singelplayer, online, selecties,transfers, winkel,mijn club.
Ik ben nu een beetje aan het ontdekken wat alles een beetje inhoud.. voel me echt een leek nog haha..
Moet ik perce 2 selecties of een concept selectie maken als ik andere spelers wil toevoegen aan mn team?
Die spelers uit pakketjes staan naast tapje actieve spelers in mijn club..die wil ik dus toevoegen aan mijn selectie
  vrijdag 23 november 2018 @ 22:10:39 #200
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183333381
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:06 schreef Martijn_R het volgende:

[..]

Ik bedoelde hier voor je hebt 6 tabs.
Centrum fut, singelplayer, online, selecties,transfers, winkel,mijn club.
Ik ben nu een beetje aan het ontdekken wat alles een beetje inhoud.. voel me echt een leek nog haha..
Moet ik perce 2 selecties of een concept selectie maken als ik andere spelers wil toevoegen aan mn team?
Die spelers uit pakketjes staan naast tapje actieve spelers in mijn club..die wil ik dus toevoegen aan mijn selectie
in selecties een formatie kiezen en dan staat onderin beeld een knop (denk x, of vierkantje als je playstation controller hebt) waarmee je spelers uit je club aan je selectie kan toevoegen
pi_183333625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:10 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

in selecties een formatie kiezen en dan staat onderin beeld een knop (denk x, of vierkantje als je playstation controller hebt) waarmee je spelers uit je club aan je selectie kan toevoegen
Is er hier anders niet iemand die ik kan benadere via fb ofzo 😁😁😁
  vrijdag 23 november 2018 @ 22:34:27 #202
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183333860
UCL Soares uit de nieuwe SBC _O_ Kans op iets goeds uit een 1 player pack is ook best klein natuurlijk :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183333940
Barzagli uit die UCL rare sbc, toch 25k
pi_183334042
Had geen zin meer, dus 125K pack gehaald, krijg ik walkout, Spanje, CV!!! en dan Chelsea :r
  Redactie Sport vrijdag 23 november 2018 @ 22:48:13 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183334092
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:34 schreef GotenSSJ het volgende:
UCL Soares uit de nieuwe SBC _O_ Kans op iets goeds uit een 1 player pack is ook best klein natuurlijk :P
Achja die sbc kon je voor <3000 doen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 23 november 2018 @ 22:48:50 #206
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183334106
alberto moreno... tenminste geen verlies gemaakt
beste uit die ucl packs blijft toch wel sane, hoef ik geen coins te besteden aan de inform
  vrijdag 23 november 2018 @ 22:50:01 #207
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183334126
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Achja die sbc kon je voor <3000 doen
Precies, 7 bronzen spelers, geen problemen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183334520
100k pack nemen met coins?
pi_183334788
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
100k pack nemen met coins?
Tuurlijk niet.
pi_183334837
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 23:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.
Oké Saekerhett. Duurde te lang dus IF Neymar gepackt.
pi_183335546
Ik heb 1.5 miljoen. Iemand aanraders voor een leuk team?

In-game speel ik graag 4231 met 2 wingers.
pi_183335662
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2018 00:09 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb 1.5 miljoen. Iemand aanraders voor een leuk team?

In-game speel ik graag 4231 met 2 wingers.
BL team. SIF Werner in de spits. En IF Sabitzer. Neuer op doel. Kan niet mis gaan.
  zaterdag 24 november 2018 @ 00:58:46 #213
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183336374
Varane is een beest in de verdediging. Chiellini-Benatia was al goed, maar Chiellini-Varane is nog een niveautje hoger. _O_

Edit: 15000 50k packs weg in 3 minuten in de Europese nacht, sjezus :D

[ Bericht 28% gewijzigd door GotenSSJ op 24-11-2018 01:05:06 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183337818
Is het eigenlijk mogelijk om opnieuw te beginnen vanaf het begin?
  Redactie Sport zaterdag 24 november 2018 @ 09:52:49 #215
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183338342
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:30 schreef Martijn_R het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om opnieuw te beginnen vanaf het begin?
Kan wel, als je daar zin in hebt.. :D Moet je denk ik een ander account maken

Cheap mega pack in die SBC nu... maar ook een waardeloos 35k pakketje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 24 november 2018 @ 10:30:08 #216
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183338676
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kan wel, als je daar zin in hebt.. :D Moet je denk ik een ander account maken

Cheap mega pack in die SBC nu... maar ook een waardeloos 35k pakketje.
waardeloos? godin, otamendi en tolisso hiero _O_
pi_183339466
Lol nu een sbc waar je een 81 tot 83 rated player voor krijgt en een rare consumable pack

Je haalt het er overigens wel weer uit met de squad fitness die je krijgt

[ Bericht 32% gewijzigd door tompsv18 op 24-11-2018 11:44:43 ]
pi_183339639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kan wel, als je daar zin in hebt.. :D Moet je denk ik een ander account maken

Cheap mega pack in die SBC nu... maar ook een waardeloos 35k pakketje.
Een ander ea account?? Hoe doe je dat?
  Redactie Sport zaterdag 24 november 2018 @ 12:36:00 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183340288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 11:35 schreef tompsv18 het volgende:
Lol nu een sbc waar je een 81 tot 83 rated player voor krijgt en een rare consumable pack

Je haalt het er overigens wel weer uit met de squad fitness die je krijgt
het zijn vaak geen bijzondere pakketjes (misschien buiten die mega pack) maar je pakt wel gewoon gratis geld door alle squad fitness kaartjes en het feit dat je de SBCs vol discards kunt gooien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 24 november 2018 @ 16:52:16 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183343865
3-0 voor in Champs, ‘You’ve lost connection to the EA servers’. Bedankt EA, internet werkt prima hier.

Edit: Ah, tegenstander heeft de disconnection glitch gebruikt. Wat een fucking trieste figuren heb je ook in Fifa.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183345284
Het is nu wachten op de TOTW SBC om me helemaal leeg te roven
pi_183345299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Het is nu wachten op de TOTW SBC om me helemaal leeg te roven
Sommigen zeggen dat die om 19:00 uur komt.
pi_183345313
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 18:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Sommigen zeggen dat die om 19:00 uur komt.
Ons eerst nog even leeg roven met die competitie SBC _O-

Voor de zekerheid IF Batsu gehaald
pi_183345324
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 18:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ons eerst nog even leeg roven met die competitie SBC _O-

Voor de zekerheid IF Batsu gehaald
Jep, om daarna weer lekker packs te laten kopen.
pi_183345605
Gister WL begonnen, alles verloren. Vandaag, win ik alles. Zit daar logica in? Dat zaterdag middag de mindere goden (zoals ik) spelen?
pi_183345908
easportspl twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 19:01:00 Powtarzalne wyzwanie budowania składu #TOTW jest teraz dostępne (wymienne i niewymienne). Zawiera piłkarzy „Najlepsi z TOTW”. Będzie ono dostępne do godz. 19:00 w środę. #FUT #FIFA19 https://t.co/Nfc2D9Uurx reageer retweet
Volgens onze Poolse vrienden komt ie
  zaterdag 24 november 2018 @ 19:30:57 #227
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183346318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 18:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gister WL begonnen, alles verloren. Vandaag, win ik alles. Zit daar logica in? Dat zaterdag middag de mindere goden (zoals ik) spelen?
Ik lees juist vaak dat vrijdag rond 18.00 en zondagavond de ‘makkelijkere’ tegenstanders spelen. Maar geen idee of dat waar is tbh.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183346351
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik lees juist vaak dat vrijdag rond 18.00 en zondagavond de ‘makkelijkere’ tegenstanders spelen. Maar geen idee of dat waar is tbh.
Kan ook heel goed aan mij liggen hoor _O-.
  zaterdag 24 november 2018 @ 19:53:20 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183346822
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Kan ook heel goed aan mij liggen hoor _O-.
Ik heb hetzelfde probleem hoor, speel je 2-3 potjes op een rij als een patatje om vervolgens 2-3 potjes op rij kans op kans te krijgen. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183347005
TOTW SBC is live, heb een tradeable en untradeable gedaan, heb 84 Kolarov (untradeable) en 84 Valencia (tradeable) gekregen. Had op Van Dijk gehoopt :P
pi_183347148
Ik heb hem nu 10x gedaan en bij mijn laatste UT kreeg ik een walkout logo, belgie en ST.. gelukkig was het Batsu, maargoed enige WO van de 10 :')
pi_183347242
SIF Van Dijk wordt nu wel vies goedkoper trouwens, omdat heel veel hem nu packen :P
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:13:39 #233
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183351966
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
SIF Van Dijk wordt nu wel vies goedkoper trouwens, omdat heel veel hem nu packen :P
Al die spelers zijn zo hard naar beneden gegaan inderdaad _O- Mertens opgepikt voor 147k en Alex Sandro voor 140k _O_

Normale kaarten verkocht voor 50k en 92k respectievelijk :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183357362
Eergister 50 Kagawa’s gekocht voor gemiddeld 900 per stuk. Nu verkocht voor 3k per stuk. Tikt aardig aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door tompsv18 op 25-11-2018 11:02:42 ]
  Redactie Sport zondag 25 november 2018 @ 14:18:03 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183360235
De Vrij was eergisteren 2000, die verkoopt nu ook aardig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 november 2018 @ 15:26:01 #236
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183361876
Boh, vies mad in de WL de laatste potjes. Alle rebounds en bounces lijken naar de aanvallers van mijn tegenstanders te vallen :{ Mijn lange ballen naar voren om wat druk van de verdediging af te krijgen gaat ook niet echt lekker, worden te vaak tegen de aanvallers van de tegenstander aan geschoten :')

Wel lekker coins gemaakt met 83/84 rated spelers _O_ Had er ~120 ingeslagen en allemaal verkocht voor 3.8k (83 rated) en 5.8k (84 rated). _O_ 600k nu :D Heb ook nog een stuk of 12 IFs te verkopen, maar die zijn nu niet gigantisch veel waard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183365307
Domme vraag incoming: hoe weten jullie nu wie er goed verkocht gaat worden dan? Zoals die Kagawa bijvoorbeeld.
pi_183365633
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Domme vraag incoming: hoe weten jullie nu wie er goed verkocht gaat worden dan? Zoals die Kagawa bijvoorbeeld.
De voorspellingen voor een TOTW SBC was dat er o.a. een 83 rated squad voor nodig was. Goedkope 83’s, zoals dus bijvoorbeeld Kagawa, zijn dan heel erg gewild. En dus schiet de prijs omhoog op de markt.

Ondertussen toen iedereen lekker met de TOTW bezig was, heb ik voor 1200-1300 coins heel veel UCL rare players ingeslagen. Je kunt er donder op zeggen dat die komende dinsdag of woensdag met een SBC het dubbele of driedubbele waard zijn :)
  Redactie Sport zondag 25 november 2018 @ 19:48:14 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183367190
Oh kun je weer ucl rares voor cheap inslaan? Effe doen dan.

Moet wel nog wat budget voor sturridge overhouden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183367482
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

De voorspellingen voor een TOTW SBC was dat er o.a. een 83 rated squad voor nodig was. Goedkope 83’s, zoals dus bijvoorbeeld Kagawa, zijn dan heel erg gewild. En dus schiet de prijs omhoog op de markt.

Ondertussen toen iedereen lekker met de TOTW bezig was, heb ik voor 1200-1300 coins heel veel UCL rare players ingeslagen. Je kunt er donder op zeggen dat die komende dinsdag of woensdag met een SBC het dubbele of driedubbele waard zijn :)
Dus kijken welke SBC's er (misschien) gaan komen en op basis daarvan spelers inslaan.
pi_183367567
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dus kijken welke SBC's er (misschien) gaan komen en op basis daarvan spelers inslaan.
Juist. En als je IFs voor discard (10k) op kan pikken, kun je daar ook geen verlies mee lijden. Die kunnen alleen maar stijgen in waarde.
pi_183369355
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Domme vraag incoming: hoe weten jullie nu wie er goed verkocht gaat worden dan? Zoals die Kagawa bijvoorbeeld.
Tjsah dat voel je aan, sommigen hier zijn oude veteranen dus dit soort dingen doe je op instinct
pi_183369434
Nog 1 win nodig voor zilver 1.. met nog maar 1 game. Dat gaat heel spannend worden.
  Redactie Sport zondag 25 november 2018 @ 21:35:54 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183370241
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tjsah dat voel je aan, sommigen hier zijn oude veteranen dus dit soort dingen doe je op instinct
Je bedoelt: EA heeft dezelfde/vergelijkbare SBC vaker gedaan ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183375866
Goud 1 gehaald gister, merk wel dat het na het behalven goud 3 echt veel moeilijker wordt.
Sturridge SBC gedaan, wat een speler! Uit die packs Kante gekregen dus het was een goed weekend!
pi_183375888
Mijn packluck is helemaal weg. Uit een Rare Mega Pack haal ik als beste speler (weer voor de tiende keer) 82 Biglia.

En uit de SB rewards 83 Luiz Gustavo, die nu gelukkig wat meer waard is door die PL upgrades.
pi_183375909
Is het al donderdag?
pi_183375915
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Is het al donderdag?
Bijna. Zilver 1 nog gehaald dan?
pi_183375936
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Bijna. Zilver 1 nog gehaald dan?
Yes :). Zondagavond spelen de mindere goden, zoveel werd wel duidelijk.
pi_183375944
Wat is slim om nu te investeren met 200k ?
pi_183375955
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 09:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Yes :). Zondagavond spelen de mindere goden, zoveel werd wel duidelijk.
Jup. Ook veel ragequits omdat mensen in tijdnood zitten en ze die tijd niet willen besteden aan iemand die beter is en 2-0 voor staat, prachtig is dat :D
pi_183375961
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 09:16 schreef Roypsv het volgende:
Wat is slim om nu te investeren met 200k ?
UCL rare players, die schieten morgen en woensdag omhoog is de verwachting.
pi_183375981
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:19 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

UCL rare players, die schieten morgen en woensdag omhoog is de verwachting.
Rares zijn boven 81 ? of hoe zie je dat die rare zijn ?
pi_183376032
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 09:20 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Rares zijn boven 81 ? of hoe zie je dat die rare zijn ?
Andere vorm van de kaartjes:



Linker UCL is non-rare, rechter is rare.
pi_183376044
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Andere vorm van de kaartjes:

[ afbeelding ]

Linker UCL is non-rare, rechter is rare.
top man bedankt!
pi_183376162
11 winst gepakt in WL met 14 potten over.
Was een drama, Scoorde in de 90 +2 de 4-3 (van de 92 min) en ja hoor.
mozes splijt de zee, en 4-4 tegen.

Ook nog 52!!! keer de premium upgrade BPL gedaan, beste was ederson.
ongeveer 70x de normale upgrade gedaan.

Van de upgrades untradable SBC gedaan.. ook zonder succes.

Was niet mijn weekend.
pi_183376203
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:38 schreef JaafkeJunior het volgende:
11 winst gepakt in WL met 14 potten over.
Was een drama, Scoorde in de 90 +2 de 4-3 (van de 92 min) en ja hoor.
mozes splijt de zee, en 4-4 tegen.

Ook nog 52!!! keer de premium upgrade BPL gedaan, beste was ederson.
ongeveer 70x de normale upgrade gedaan.

Van de upgrades untradable SBC gedaan.. ook zonder succes.

Was niet mijn weekend.
11 winst en nog 14 over dan is goud 3 nog te doen
pi_183376260
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 09:40 schreef Roypsv het volgende:

[..]

11 winst en nog 14 over dan is goud 3 nog te doen
Makkelijk zelfs..
Alleen ik was er helemaal klaar mee, alles zat tegen (incl huilende baby thuis)
11 is dan genoeg voor een player pick (waar ik wss toch een crap kaart krijg) maar wel plaatsing voor de volgende WL als ik zin heb.

Normaal haal ik Gold zonder problemen.
pi_183376306
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:44 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Makkelijk zelfs..
Alleen ik was er helemaal klaar mee, alles zat tegen (incl huilende baby thuis)
11 is dan genoeg voor een player pick (waar ik wss toch een crap kaart krijg) maar wel plaatsing voor de volgende WL als ik zin heb.

Normaal haal ik Gold zonder problemen.
Ja ik moest nog 3 wins voor Goud 1, ik was er daarna echt he-le-maal klaar mee. Sommige potten lijken meer op Shaolin soccer dan fifa.
pi_183376392
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 09:47 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ja ik moest nog 3 wins voor Goud 1, ik was er daarna echt he-le-maal klaar mee. Sommige potten lijken meer op Shaolin soccer dan fifa.
Sub sane erin (95 pace) en stuur hem diep, zijn leeggespeelde cm loopt gewoon mee alsof het niets is.. Dan weet ik al dat het afgelopen is.

Die kaart van Javier Hernández haat ik nu ook al met elke vezel in mijn lichaam. Kopt alle corners binnen.
pi_183376430
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:52 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Sub sane erin (95 pace) en stuur hem diep, zijn leeggespeelde cm loopt gewoon mee alsof het niets is.. Dan weet ik al dat het afgelopen is.

Die kaart van Javier Hernández haat ik nu ook al met elke vezel in mijn lichaam. Kopt alle corners binnen.
haha ja , kabouter van 1.76 met springen 88 :')
  Redactie Sport maandag 26 november 2018 @ 10:42:20 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183377053
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 09:08 schreef Roypsv het volgende:
Goud 1 gehaald gister, merk wel dat het na het behalven goud 3 echt veel moeilijker wordt.
Sturridge SBC gedaan, wat een speler! Uit die packs Kante gekregen dus het was een goed weekend!
Das beter, uit al m'n packs vandaag alleen IF Orban gepakt. Nouja tis beter dan niets.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 26 november 2018 @ 11:18:13 #263
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183377544
Had op een gegeven moment een WL record van 9-7 en wou stoppen op Zilver 1, maar de laatste 2 potjes gingen zo goed dat ik doorspeelde tot m’n eerste loss. Uiteindelijk de eerste wedstrijd verloren nadat ik Goud 3 haalde. 14-8 dus :)

Kan wel echt niet wachten tot die patch er is. 9 van de 10 speelt constant pressure en alle ballen vallen als een magneet recht in de voeten van de aanvaller na een perfect getimede tackle :r En ondanks de constant pressure kan een vers ingebrachte POTM Lucas niet los komen van compleet uitgeputte Mendy/Robertson of andere rechtsback, in de laatste 10 minuten. _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183377691
En penaltys blijft ook een grijs gebied hoor
Kwam 1 op 1 met de keeper en krijg een gigantische beuk in de rug = Geen penalty
Corner weggewerkt met mijn cb, die valt op de grond, staat op en komt tegen een tegenstander aan en ja hoor, penalty tegen.

Ook het inschieten is bijzonder tijdens WL, neem ze altijd hetzelfde en soms rolt die bal net aan tot de lijn en soms vlam ik hem old trafford uit
  maandag 26 november 2018 @ 11:38:51 #265
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183377792
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:29 schreef JaafkeJunior het volgende:
En penaltys blijft ook een grijs gebied hoor
Kwam 1 op 1 met de keeper en krijg een gigantische beuk in de rug = Geen penalty
Corner weggewerkt met mijn cb, die valt op de grond, staat op en komt tegen een tegenstander aan en ja hoor, penalty tegen.

Ook het inschieten is bijzonder tijdens WL, neem ze altijd hetzelfde en soms rolt die bal net aan tot de lijn en soms vlam ik hem old trafford uit
Heb ik ook inderdaad. Zit af en toe met stijgende verbazing naar mijn tv te kijken hoe ik dáár geen penalty voor heb gekregen :D Inschieten ook, neem ze altijd hetzelfde, en soms gaan ze niet lekker in de hoek en soms wel. Snap er weinig van :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183377856
Ik heb al vijf penalty's op rij gemist. Steeds gokt mijn tegenstander de juiste hoek, of blijft in het midden staan als ik denk dat hij gaat duiken.

Wtf man ;(
  maandag 26 november 2018 @ 11:46:44 #267
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183377884
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb al vijf penalty's op rij gemist. Steeds gokt mijn tegenstander de juiste hoek, of blijft in het midden staan als ik denk dat hij gaat duiken.

Wtf man ;(
Wanneer ik een penalty in de wedstrijd tegen krijg, duik ik altijd naar de kant waarmee de speler schiet. Dus rechtsbenige speler, duik rechts en hetzelfde voor links. Ik denk dat ik ongeveer 7 van de 10 penalties hiermee stop, in reguliere tijd, in strafschoppen series werkt het niet.

Geen idee of het puur toeval is, zou best kunnen, of dat mensen niet graag ‘kruisend over’ het lichaam willen schieten.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183377890
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb al vijf penalty's op rij gemist. Steeds gokt mijn tegenstander de juiste hoek, of blijft in het midden staan als ik denk dat hij gaat duiken.

Wtf man ;(
Ik neem ze altijd op dezelfde manier: Speler zelf recht achter de bal zetten
Pookje langzaam naar rechts en dan half volle bar, gaan ze eigenlijk altijd vol in het zijnetje en kan de keeper hem bijna niet pakken
als ik zie dat iemand zijn keeper veel beweegt doe ik altijd een panenka naar de zelfde hoek
pi_183378211
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Had op een gegeven moment een WL record van 9-7 en wou stoppen op Zilver 1, maar de laatste 2 potjes gingen zo goed dat ik doorspeelde tot m’n eerste loss. Uiteindelijk de eerste wedstrijd verloren nadat ik Goud 3 haalde. 14-8 dus :)

Kan wel echt niet wachten tot die patch er is. 9 van de 10 speelt constant pressure en alle ballen vallen als een magneet recht in de voeten van de aanvaller na een perfect getimede tackle :r En ondanks de constant pressure kan een vers ingebrachte POTM Lucas niet los komen van compleet uitgeputte Mendy/Robertson of andere rechtsback, in de laatste 10 minuten. _O-
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wanneer ik een penalty in de wedstrijd tegen krijg, duik ik altijd naar de kant waarmee de speler schiet. Dus rechtsbenige speler, duik rechts en hetzelfde voor links. Ik denk dat ik ongeveer 7 van de 10 penalties hiermee stop, in reguliere tijd, in strafschoppen series werkt het niet.

Geen idee of het puur toeval is, zou best kunnen, of dat mensen niet graag ‘kruisend over’ het lichaam willen schieten.
Dit geloof ik allebei niet. :)
  maandag 26 november 2018 @ 12:20:14 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378375
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 12:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]


[..]

Dit geloof ik allebei niet. :)
Dat mag :)

Edit: Ik heb ze niet geteld, de pingels tegen, maar ik weet zo goed als zeker dat ik er meer gestopt heb dit jaar dan dat er in gegaan zijn. Penalty serie buiten beschouwing gelaten. En aangezien ik niet veel pingels tegen krijg kom je al gauw op 6 uit 10 of 7 uit 10.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 26 november 2018 @ 12:38:14 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378577
Heeft iemand trouwens een goed idee voor CDM? Heb nu Matuidi en Nainggolan, maar beiden hebben high attacking workrates en het is een beetje vervelend dat ze vaak beide in de aanval te vinden zijn, ondanks dat ze beide op 'Stay back while attacking' staan.

Zou een Icon/Real Madrid of Serie A speler kunnen zijn. Qua icons is eigenlijk alleen Vieira geschikt denk ik? Die is een beetje te duur :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183378662
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft iemand trouwens een goed idee voor CDM? Heb nu Matuidi en Nainggolan, maar beiden hebben high attacking workrates en het is een beetje vervelend dat ze vaak beide in de aanval te vinden zijn, ondanks dat ze beide op 'Stay back while attacking' staan.

Zou een Icon/Real Madrid of Serie A speler kunnen zijn. Qua icons is eigenlijk alleen Vieira geschikt denk ik? Die is een beetje te duur :P
Wat als je instelt dat de beide cdm's achterin blijven tijdens aanval ?
  maandag 26 november 2018 @ 12:46:47 #273
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378707
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 12:44 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Wat als je instelt dat de beide cdm's achterin blijven tijdens aanval ?
Staat in de tekst, heb ik gedaan. Maar te vaak zijn ze allebei te ver voorin te vinden (10 meter achter het strafschopgebied van de tegenstander), wat te vaak mijn middenveld compleet uit balans brengt, en tot gevolg heeft dat de tegenstander een counter krijgt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport maandag 26 november 2018 @ 12:48:50 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183378732
CL Rares zijn nu echt geen top investering denk ik, prijzen zijn niet laag genoeg. Misschien komt er deze keer alleen een SBC waarvoor je commons nodig hebt.

Tenzij je ze voor 1500 weet te snipen natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183378737
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Staat in de tekst, heb ik gedaan. Maar te vaak zijn ze allebei te ver voorin te vinden (10 meter achter het strafschopgebied van de tegenstander), wat te vaak mijn middenveld compleet uit balans brengt, en tot gevolg heeft dat de tegenstander een counter krijgt.
en het zijn CDM? geen CM's ?
pi_183378750
Ben benieuwd of het de moeite is om te investeren in spelers die wss in TOTW gaan komen
  maandag 26 november 2018 @ 12:54:23 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378818
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 12:49 schreef Roypsv het volgende:

[..]

en het zijn CDM? geen CM's ?
Yep, speel in de 4-2-3-1 formatie, dus ze spelen zeker als CDM.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL Rares zijn nu echt geen top investering denk ik, prijzen zijn niet laag genoeg. Misschien komt er deze keer alleen een SBC waarvoor je commons nodig hebt.

Tenzij je ze voor 1500 weet te snipen natuurlijk.
Ik heb er een paar opgepikt van dezelfde teams voor de chem, maar inderdaad niet teveel. De prijs voor common players een week of 2 terug waren beter _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 26 november 2018 @ 12:55:46 #278
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378848
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 12:49 schreef Roypsv het volgende:
Ben benieuwd of het de moeite is om te investeren in spelers die wss in TOTW gaan komen
Gezien hoe ver we al zijn in de Fifa cycle denk ik dat dit het niet meer waard is. Tenzij je een echte meta player verwacht (Ik had bijv Van Dijk voor 110k gekocht en voor 135k verkocht), maar dat was ook enigszins geluk want EA had ook van Dijk buiten TOTW kunnen laten :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183378863
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gezien hoe ver we al zijn in de Fifa cycle denk ik dat dit het niet meer waard is. Tenzij je een echte meta player verwacht (Ik had bijv Van Dijk voor 110k gekocht en voor 135k verkocht), maar dat was ook enigszins geluk want EA had ook van Dijk buiten TOTW kunnen laten :P
Hoe de hell kan je dan nog winst maken door te traden ?
pi_183378906
Welke van de 2 squads zal ik maken

Hazard - Sturridge flashback - Lucas potm
kante - eriksen - fernandinho
alba - umtiti - varane - walker
courtois

OF

Martial / lucas potm (7chem?) - sturridge - mahrez SIF
fred - eriksen - kante
marcelo - ramos - varane - lala IF
courtois
  maandag 26 november 2018 @ 12:59:46 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378910
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 12:56 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Hoe de hell kan je dan nog winst maken door te traden ?
Discard TOTW spelers, op een gegeven moment gaan ze omhoog. Kijk maar naar Duitse IFs en Bundesliga IFs voor de Sancho SBC.

Je had 83/84-rated spelers kunnen kopen voor de TOTW SBCs die nu gaande zijn. Enigszins vooruit kijken en je plannen daarop aanpassen. Ik had bijvoorbeeld IF Robertson gekocht voor 97,5k in de anticipatie dat of Wijnaldum of Van Dijk een IF ging krijgen. Toen dat TOTW met 4 Liverpool spelers op Twitter verscheen heb ik hem direct verkocht voor 152k. Mensen krijgen 1/2/3 Player Picks op een donderdag, en ze willen allemaal hun nieuwe aanwinsten showen in de WL wanneer het goede spelers zijn, dus dan moet je nieuwe spelers kopen om ze te linken :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 26 november 2018 @ 13:04:27 #282
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183378985
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 12:59 schreef Roypsv het volgende:
Welke van de 2 squads zal ik maken

Hazard - Sturridge flashback - Lucas potm
kante - eriksen - fernandinho
alba - umtiti - varane - walker
courtois

OF

Martial / lucas potm (7chem?) - sturridge - mahrez SIF
fred - eriksen - kante
marcelo - ramos - varane - lala IF
courtois
Ik weet je coin aantal niet, en heb met veel van deze spelers niet gespeeld, maar puur gebaseerd op mijn tegenstanders zou ik altijd voor Ramos-Varane gaan, jezus wat is dat een lastig koppel om tegen te spelen. Je zou ook Ramos voor van Dijk kunnen vervangen en dan IF Robertson ofzo op LB kunnen zetten. Denk dat Van Dijk en Varane de verdedigers zijn waar ik het meeste moeite mee heb om tegen te scoren. Allebei bloed snel en koppen alles weg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183379018
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik weet je coin aantal niet, en heb met veel van deze spelers niet gespeeld, maar puur gebaseerd op mijn tegenstanders zou ik altijd voor Ramos-Varane gaan, jezus wat is dat een lastig koppel om tegen te spelen. Je zou ook Ramos voor van Dijk kunnen vervangen en dan IF Robertson ofzo op LB kunnen zetten. Denk dat Van Dijk en Varane de verdedigers zijn waar ik het meeste moeite mee heb om tegen te scoren. Allebei bloed snel en koppen alles weg.
Is het geen probleem dat je een Rechtspoot op LCV hebt staan ? En ik heb donderdag sowieso 350k te besteden.

En Varane over Ramos kiezen ja ?

En zou je dan Fernandinho op LCM zetten of Fred? (linkspoot)

En LALA voor Walker?
  maandag 26 november 2018 @ 13:08:01 #284
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183379052
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 13:06 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Is het geen probleem dat je een Rechtspoot op LCV hebt staan ? En ik heb donderdag sowieso 350k te besteden.

En Varane over Ramos kiezen ja ?
Linkspoot is wel beter inderdaad, daar had ik niet over nagedacht. Al heb ik wel vaak genoeg met 2 rechtspoten gespeeld en leek het geen dramatisch effect te hebben.

Ik heb persoonlijk niet met Ramos gespeeld, maar heb voor deze WL Varane gekocht en hij is echt bizar goed. Lees op Reddit etc. ook veel comments dat Varane deze Fifa de beste non-icon CB is.

Edit: fernandinho vs Fred en Lala vs Walker kan ik niets over zeggen, heb met alle 4 niet gespeeld. Afgaand op Youtubers kiezen de meeste voor SIF Lala en speelt eigenlijk niemand met Fernandinho of Fred volgens mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183379075
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Linkspoot is wel beter inderdaad, daar had ik niet over nagedacht. Al heb ik wel vaak genoeg met 2 rechtspoten gespeeld en leek het geen dramatisch effect te hebben.

Ik heb persoonlijk niet met Ramos gespeeld, maar heb voor deze WL Varane gekocht en hij is echt bizar goed. Lees op Reddit etc. ook veel comments dat Varane deze Fifa de beste non-icon CB is.
Ik heb op Rechtsbuiten POTM lucas en SIF Mahrez nog, zou je een van deze op de plek van normale Martial zetten? Kost me wel 2 chem?
  maandag 26 november 2018 @ 13:11:38 #286
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183379111
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 13:09 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik heb op Rechtsbuiten POTM lucas en SIF Mahrez nog, zou je een van deze op de plek van normale Martial zetten? Kost me wel 2 chem?
Lucas gebruik ik als super sub vanwege z'n snelheid (Ook al haalt iedere kreupele je bij), Martial is denk ik een beetje vergelijkbaar met mijn Perisic, kan er af en toe nog eens een voorzet inkoppen etc. Ik zou met (IF) Martial en SIF Mahrez beginnen en Lucas inbrengen als je druk wil blijven zetten op de verdediging door een lob steekbal te geven en als een kip zonder kop erachter aan rennen en wat minuten van de klok af te halen.

Edit: Mahrez moet je altijd als linksbuiten opstellen trouwens. Finesse shots zijn compleet broken, en Mahrez is links dacht ik. Naar binnen kappen en schieten.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183379123
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:11 schreef GotenSSJ het volgende:
j), Martial is denk ik een beetje vergelijkbaar met mijn Perisic, kan er af en toe nog eens een voorzet inkoppen etc. Ik zou met (IF) Martial en SIF Mahrez beginnen en Lucas inbrengen als je druk wil blijven zetten op de verdediging door een lob st
Goede tip, Kutte is dat nu van dijk op 6 chem komt omdat ik met courtois en varan speel.
pi_183379150
Heb IF Batshuayi gepacked en zit te twijfelen of ik hem samen met IF Ben Yedder en IF Iago Aspas wil gebruiken voorin in mijn La Liga team. Die laatste twee doen het echt geweldig bij mij dus die wil ik laten staan, en heb nu Griezmann erachter die daar een beetje 'meh' is. Ook heeft Griezmann maar 3* weak foot. Sommigen zeggen dat Ben Yedder als CAM het heel goed doet, dus dan kan ik Batshuayi in de spits zetten samen met Iago Aspas en Ben Yedder erachter (4-1-2-1-2 wide). Griezmann dan verkopen en met het geld daarvan en wat ik nog heb, wil ik SIF Van Dijk kopen voor mijn PL team i.p.v. Alderweireld.

Goed idee?
pi_183379162
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:13 schreef Saekerhett het volgende:
Heb IF Batshuayi gepacked en zit te twijfelen of ik hem samen met IF Ben Yedder en IF Iago Aspas wil gebruiken voorin. Die laatste twee doen het echt geweldig bij mij dus die wil ik laten staan, en heb nu Griezmann erachter die daar een beetje 'meh' is. Ook heeft Griezmann maar 3* weak foot. Sommigen zeggen dat Ben Yedder als CAM het heel goed doet, dus dan kan ik Batshuayi in de spits zetten samen met Iago Aspas en Ben Yedder erachter (4-1-2-1-2 wide). Griezmann dan verkopen en met het geld daarvan en wat ik nog heb, wil ik SIF Van Dijk kopen voor mijn PL team i.p.v. Alderweireld.

Goed idee?
Als je ze toch al hebt zou i khet gewoon proberen ? Verkopen kan altijd!
pi_183379184
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 13:14 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Als je ze toch al hebt zou i khet gewoon proberen ? Verkopen kan altijd!
Da's waar, maar ik denk dat ik dan snel moet bepalen wat ik wil, als straks SIF Van Dijk uit de packs is, zal zijn prijs alleen maar omhoog gaan denk ik. Griezmann is wel stabiel, die schommelt tussen 270k-300k.
  maandag 26 november 2018 @ 13:16:07 #291
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183379190
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 13:12 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Goede tip, Kutte is dat nu van dijk op 6 chem komt omdat ik met courtois en varan speel.
https://www.futbin.com/19/squad/2332175

Fabinho ipv Fernandinho? Je kan ook IF Wijnaldum daar neer zetten als je niet 2 CDMs wilt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183379194
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL Rares zijn nu echt geen top investering denk ik, prijzen zijn niet laag genoeg. Misschien komt er deze keer alleen een SBC waarvoor je commons nodig hebt.

Tenzij je ze voor 1500 weet te snipen natuurlijk.
;(

Ik heb er een heel aantal gekocht. Tussen de 1800 en 2500. En ik heb ook nog een sloot non-rares voor max 800 verkocht. Heel mijn transferlijst vol staan met CL's.
pi_183379209
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

https://www.futbin.com/19/squad/2332175

Fabinho ipv Fernandinho? Je kan ook IF Wijnaldum daar neer zetten als je niet 2 CDMs wilt.
poh dan heb je toch wel een beest middenveld zeg. die 2 cdms lope ndwars door je heen :P
pi_183379223
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:13 schreef Saekerhett het volgende:
Heb IF Batshuayi gepacked en zit te twijfelen of ik hem samen met IF Ben Yedder en IF Iago Aspas wil gebruiken voorin in mijn La Liga team. Die laatste twee doen het echt geweldig bij mij dus die wil ik laten staan, en heb nu Griezmann erachter die daar een beetje 'meh' is. Ook heeft Griezmann maar 3* weak foot. Sommigen zeggen dat Ben Yedder als CAM het heel goed doet, dus dan kan ik Batshuayi in de spits zetten samen met Iago Aspas en Ben Yedder erachter (4-1-2-1-2 wide). Griezmann dan verkopen en met het geld daarvan en wat ik nog heb, wil ik SIF Van Dijk kopen voor mijn PL team i.p.v. Alderweireld.

Goed idee?
ik vond die gewone Bats in het begin een god. Die schoot er echt alles in.
  maandag 26 november 2018 @ 13:18:46 #295
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183379250
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 13:17 schreef Roypsv het volgende:

[..]

poh dan heb je toch wel een beest middenveld zeg. die 2 cdms lope ndwars door je heen :P
Maar dit hele team kan de deur uit als je liever met Ramos-Varane speelt natuurlijk :P Heb zelf meer moeite tegen van Dijk dan tegen Ramos in ieder geval. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het andersom hebben! :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183379261
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Maar dit hele team kan de deur uit als je liever met Ramos-Varane speelt natuurlijk :P Heb zelf meer moeite tegen van Dijk dan tegen Ramos in ieder geval. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het andersom hebben! :)
Ja maar ik ga denk ik voor deze want de stamina van Robertson IF / LALA IF en Fabinho IF zijn ook on point zeg

En dan als wissel, Fred/fernandinho/Lucas POTM/ King IF/ Ozil/ Antonio sbc
pi_183379288
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

ik vond die gewone Bats in het begin een god. Die schoot er echt alles in.
Dan ga ik vanavond een paar potjes Rivals doen met Ben Yedder op CAM en Bats en Aspas in de spits. Kijken hoe dat gaat.

Iemand trouwens nog tips voor een goeide La Liga RM? Heb nu OTW Malcom, maar die kan op zich niet bijzonder veel behalve dat hij heel veel snelheid heeft. Bale hoor ik ook niet zulke goede verhalen over.
pi_183379304
Is trouwens niet slim om Van Dijk nu al te kopen ofwel ?
pi_183379322
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2018 13:21 schreef Roypsv het volgende:
Is trouwens niet slim om Van Dijk nu al te kopen ofwel ?
Dat denk ik wel, maar dan moet je wel genoeg coins hebben :P

Hij wordt vanaf woensdag of donderdag alleen maar duurder denk ik.
pi_183379330
Mijn middenveld is op dit moment: Kroos (MC), Casemiro (CVM), Modric (CM). Vind het heerlijk :).

En Depay kon ik in het begin niet aan wennen (de 85 IF card) maar god wat speelt die heerlijk inmiddels. Is sterk, kan aardig dribbelen, goed schot.

Flanken heb ik nu IF Di Maria LW en Robben RW, maar dat moet nog verbeteren. Vooral aan Di Maria kan ik niet wennen qua speelstijl. Heb het gevoel daar veel meer uit te kunnen halen dan dat ik doe, maar misschien is het gewoon mijn type speler niet. Had hetzelfde met UCL Mané eigenlijk.
pi_183379331
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:22 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, maar dan moet je wel genoeg coins hebben :P

Hij wordt vanaf woensdag of donderdag alleen maar duurder denk ik.
de normale he, niet de IF
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')