abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:20:32 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183330073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar er is wel iets serieus mis met je als het je niks doet....
Hier gaat een pakkie peuken naar 10euro en mag er niet meer gestunt worden bij de verkoop van alcohol. Ik vraag me af of we daarvoor op empathie uit Jemen kunnen rekenen?
pi_183330222
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar er is wel iets serieus mis met je als het je niks doet....
Moslims gona moslim en ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag depressief zijn over wat er in de islamitische wereld gebeurt.

Zelfs de buurlanden kan het geen zak schelen :')
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:39:25 #53
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183330409
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:20 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hier gaat een pakkie peuken naar 10euro en mag er niet meer gestunt worden bij de verkoop van alcohol. Ik vraag me af of we daarvoor op empathie uit Jemen kunnen rekenen?
Aangezien dat een vrij hoog 'lekker belangrijk' gehalte heeft, kun je hiervoor niet eens op empathie van mij rekenen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:42:30 #54
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183330469
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:30 schreef Glazenmaker het volgende:

Moslims gona moslim en ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag depressief zijn over wat er in de islamitische wereld gebeurt.
Ja, want het blijven tenslotte untermenschen....

quote:
Zelfs de buurlanden kan het geen zak schelen :')
Dus je volgt het voorbeeld van de islamitische wereld?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183331109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, want het blijven tenslotte untermenschen....

[..]

Dus je volgt het voorbeeld van de islamitische wereld?
Als een Nederlandse blanke jongeman dezelfde ideeën had als de gemiddelde persoon op het Arabische schiereiland zou hij op weinig sympathie van jou kunnen rekenen. Maar zodra ze een kleurtje hebben is het wel zielig hoor. Als iemand hier lage verwachtingen heeft van de mensen daar vanwege hun ras ben jij het wel.

En ja. Wat moet ik doen dan? Oorlog voeren? Dan zijn we zionistische Amerikaanse schoothondjes. Niks doen? Dan ben ik opeens een klootzak omdat ik niet geld en levens weg wil gooien in de woestijn. Of jouw weg volgen? Een beetje deugen op het internet? Hoeveel kinderen heb jij al gered?
  vrijdag 23 november 2018 @ 20:30:17 #56
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183331303
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 20:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als een Nederlandse blanke jongeman dezelfde ideeën had als de gemiddelde persoon op het Arabische schiereiland zou hij op weinig sympathie van jou kunnen rekenen. Maar zodra ze een kleurtje hebben is het wel zielig hoor. Als iemand hier lage verwachtingen heeft van de mensen daar vanwege hun ras ben jij het wel.

En ja. Wat moet ik doen dan? Oorlog voeren? Dan zijn we zionistische Amerikaanse schoothondjes. Niks doen? Dan ben ik opeens een klootzak omdat ik niet geld en levens weg wil gooien in de woestijn. Of jouw weg volgen? Een beetje deugen op het internet? Hoeveel kinderen heb jij al gered?
Je kunt mij woorden in mijn mond leggen en er vervolgens tegenin gaan, maar dan kun je net zo goed in je eentje discussieren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183331451
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 20:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je kunt mij woorden in mijn mond leggen en er vervolgens tegenin gaan, maar dan kun je net zo goed in je eentje discussieren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, want het blijven tenslotte untermenschen....

[..]
Haha
  vrijdag 23 november 2018 @ 21:22:14 #58
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183332334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:

Haha
Godddd, ze bestaan nog, mensen die sarcasme niet snappen....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183332501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Godddd, ze bestaan nog, mensen die sarcasme niet snappen....
Welke verschrikkelijke woorden heb ik jou in de mond gelegd? Dat jij geen sympathie hebt voor mensen die homo's aan kranen willen laten bungelen? Sorry dat ik er van uitging dat jij voor vrouwen en homorechten was. Zal het niet meer doen.
  vrijdag 23 november 2018 @ 21:31:54 #60
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183332511
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Welke verschrikkelijke woorden heb ik jou in de mond gelegd? Dat jij geen sympathie hebt voor mensen die homo's aan kranen willen laten bungelen? Sorry dat ik er van uitging dat jij voor vrouwen en homorechten was. Zal het niet meer doen.
Nou, dit bijvoorbeeld.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183332600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nou, dit bijvoorbeeld.
Welke andere conclusie had ik moeten trekken dan? Ben oprecht benieuwd waar je origineel over viel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 21:49:41 #62
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183332854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Welke andere conclusie had ik moeten trekken dan? Ben oprecht benieuwd waar je origineel over viel.
Ik val nergens over. Ik zeg alleen dat je net zo goed in je eentje kunt discussieren. En ik zeg nergens dat je een conclusie moet trekken. ik stel je een vraag en daar antwoord je niet op.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183335592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik val nergens over. Ik zeg alleen dat je net zo goed in je eentje kunt discussieren. En ik zeg nergens dat je een conclusie moet trekken. ik stel je een vraag en daar antwoord je niet op.
Die alinea begint met een ja ik volg het voorbeeld van de islamitische wereld.
pi_183335674
quote:
Saudi prince denies Kushner is 'in his pocket'



Asked about the Saudi-funded spread of Wahhabism, the austere faith that is dominant in the kingdom and that some have accused of being a source of global terrorism, Mohammed said that investments in mosques and madrassas overseas were rooted in the Cold War, when allies asked Saudi Arabia to use its resources to prevent inroads in Muslim countries by the Soviet Union.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.4ae189bf7cd3
quote:
Spread of Wahhabism was done at request of West during Cold War - Saudi crown prince



The Saudi-funded spread of Wahhabism began as a result of Western countries asking Riyadh to help counter the Soviet Union during the Cold War, Crown Prince Mohammed bin Salman told the Washington Post. Speaking to the paper, bin Salman said that Saudi Arabia's Western allies urged the country to invest in mosques and madrassas overseas during the Cold War, in an effort to prevent encroachment in Muslim countries by the Soviet Union.

He added that successive Saudi governments had lost track of that effort, saying "we have to get it all back." Bin Salman also said that funding now comes mostly from Saudi-based "foundations," rather than from the government.

The crown prince's 75-minute interview with the Washington Post took place on March 22. Another topic of discussion included a previous claim by US media that bin Salman had said that he had White House senior adviser Jared Kushner "in his pocket."

https://www.rt.com/news/422563-saudi-wahhabism-western-countries/


[ Bericht 24% gewijzigd door Jellereppe op 24-11-2018 01:18:22 ]
  zaterdag 24 november 2018 @ 17:28:00 #65
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183344297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 00:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die alinea begint met een ja ik volg het voorbeeld van de islamitische wereld.
Er staat een vraagteken achter. Meestal is dat een indicatie dat het een vraag is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183346838
Waarom komen er zo weinig Jemenitische vluchtelingen naar Europa / Nederland?

Al die gekke Eritreeërs lopen hier rond in Zwolle, en zondag in Zwolle Zuid is een enorme kerkdienst van die lui... Terwijl Yemen een stuk erger is dan Eritrea . Maar daarvan hebben we nauwelijks vluchtelingen ..
pi_183377460
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Waarom komen er zo weinig Jemenitische vluchtelingen naar Europa / Nederland?

Al die gekke Eritreeërs lopen hier rond in Zwolle, en zondag in Zwolle Zuid is een enorme kerkdienst van die lui... Terwijl Yemen een stuk erger is dan Eritrea . Maar daarvan hebben we nauwelijks vluchtelingen ..
Omdat die geen kant op kunnen...Ze zitten daar vast daarom ook de hongersnood. Lees je in en zie wat voor oorlogsmisdaden daar gepleegd worden. Maar omdat SA daar oorlogje speelt hoor je er natuurlijk niks van in het nieuws.
pi_183385852
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:10 schreef Syd het volgende:

[..]

Omdat die geen kant op kunnen...Ze zitten daar vast daarom ook de hongersnood. Lees je in en zie wat voor oorlogsmisdaden daar gepleegd worden. Maar omdat SA daar oorlogje speelt hoor je er natuurlijk niks van in het nieuws.
Wauw... Ongekend.
Saudi Arabië heeft genoeg geld om die mensen daar te helpen of te verzorgen.

Ook dat Iran onze grote vijand is, volgens SA en Amerika zie ik als een fabeltje.
Het is allemaal een groot politiek schaakspel. En zoals je mooi omschreef , misdaden van SA zien we nauwelijks in het nieuws.

Maar als Assad onder begeleiding van Rusland en Iran een bombardement uitvoert komt het groot in het nieuws hier.
pi_183392312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Moslims gona moslim en ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag depressief zijn over wat er in de islamitische wereld gebeurt.

Zelfs de buurlanden kan het geen zak schelen :')
Kan er ook niet van wakker liggen.Ver van m,n bed show.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_183392628
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Aangezien dat een vrij hoog 'lekker belangrijk' gehalte heeft, kun je hiervoor niet eens op empathie van mij rekenen. :)
Dat jij het niet zo hebt op de vrijheden van mensen was al bekend toch...?
  maandag 26 november 2018 @ 23:13:58 #71
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183392900
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

Dat jij het niet zo hebt op de vrijheden van mensen was al bekend toch...?
Jij bent alleen maar bezig met je eigen vrijheden. Daar is een woord voor: egoist.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183392916
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij bent alleen maar bezig met je eigen vrijheden. Daar is een woord voor: egoist.
Integendeel, ik kom op voor de vrijheden van andere onderdrukten. Raar dat jij dat niet inziet.
  maandag 26 november 2018 @ 23:18:54 #73
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183393013
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

Integendeel, ik kom op voor de vrijheden van andere onderdrukten. Raar dat jij dat niet inziet.
Ik 'zie dat niet in', omdat dat niet is wat jij doet. Jij komt voor niemand op, behalve jezelf.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183393020
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik 'zie dat niet in', omdat dat niet is wat jij doet. Jij komt voor niemand op, behalve jezelf.
Onjuist, fijne avond.
  maandag 26 november 2018 @ 23:19:33 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_183393022
..maar Iran is de echte vijand hoor!

(want die koopt geen 350 miljard dollar aan Amerikaanse wapens)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 november 2018 @ 23:22:40 #76
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183393082
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

Onjuist, fijne avond.
Sure. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183395058
quote:
16s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar wel lekker wapens verkopen aan die kut Saudi's.

Diep triest.

S priateľským pozdravom Flip.
Hoeft de VS de oorlog niet zelf te voeren. Het gaat om het indammen van de invloed van Iran.
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:27:52 #78
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183396080
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:19 schreef speknek het volgende:
..maar Iran is de echte vijand hoor!

(want die koopt geen 350 miljard dollar aan Amerikaanse wapens)
Het gaat niet om wapens. Ze accepteren Pax Americana niet in Teheran. Met andere woorden het accepteren van de orde die de Amerikanen en hun bondgenoten na WOII hebben opgebouwd. Dat kan je ook wel zien als onderdanig zijn aan de Westerse wereldorde. En daarom de Amerikaanse vijandigheid richting dat land. Ze voelen gewoon dat ze heel dichtbij totale Amerikaanse hegemonie zijn als ze Rusland, China, Iran en Noord-Korea definitief gehandicapt kunnen maken. Dit is gewoon Realpolitik. Moraal speelt daar geen rol bij, behalve in het bewerken van de publieke opinie. Het enige wat telt in Realpolitik is hoe de eigen interesses naar een hoger niveau kunnen worden getild. Vergeet alle ideologie waarmee je hersens vanaf de geboorte zijn gevuld door ouders en maatschappij. Het is gewoon een calculatie van 1 + 1 = 2. De prijs die landen voor niet-acceptatie betalen is zwaar en diep omdat ze nooit de ruimte krijgen zich behoorlijk te ontwikkelen als ze daar niet mee akkoord gaan (Cuba, Iran, Noord-Korea).

[ Bericht 2% gewijzigd door Jellereppe op 27-11-2018 09:42:32 ]
pi_183396732
Zolang de Arabieren voor honderden miljarden wapens blijven kopen van de VS, kunnen ze alles maken. Heeft Trump vorige week nog officieel bevestigd.

Met olie heeft het al bijna niks meer van doen, de VS is niet meer van de Arabieren afhankelijk qua olie (andersom overigens wel)
٩๏̯͡๏)۶
pi_183709065
quote:
Ik vind die beelden verschrikkelijk, maar je bent compleet machteloos.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 13 december 2018 @ 19:06:31 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183709099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Zolang de Arabieren voor honderden miljarden wapens blijven kopen van de VS, kunnen ze alles maken. Heeft Trump vorige week nog officieel bevestigd.

Met olie heeft het al bijna niks meer van doen, de VS is niet meer van de Arabieren afhankelijk qua olie (andersom overigens wel)
Niet alleen van de Amerikanen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183709347
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niet alleen van de Amerikanen
Israël en SA komen ook steeds dichter bij elkaar. Zeer treurige ontwikkeling.
pi_183710263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Israël en SA komen ook steeds dichter bij elkaar. Zeer treurige ontwikkeling.
Je kunt niet kieskeurig zijn in het kiezen van je "vrienden" als Iran elk moment Israël van de kaart kan vegen met atoomwapens.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183710972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je kunt niet kieskeurig zijn in het kiezen van je "vrienden" als Iran elk moment Israël van de kaart kan vegen met atoomwapens.
Het is niet alsof het slechts een eendimensionale keuze is. Ook is het niet alsof Israël nu echt heel veel heeft aan SA.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')