abonnement Unibet Coolblue
pi_183244049
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

  User die het meest in raadselen spreekt maandag 19 november 2018 @ 16:08:48 #2
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183244669
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef Bblurker2 het volgende:
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef Bblurker2 het volgende:
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

[ afbeelding ]
is dat niet zo dat het nur en MOD openen kann?
pi_183244831
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:08 schreef mario390 het volgende:

[..]

[..]

is dat niet zo dat het nur en MOD openen kann?
En BBlurker. :D

Grapje. Iedereen kan de nieuwe FB openen.
pi_183252649
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:08 schreef mario390 het volgende:

[..]

[..]

is dat niet zo dat het nur en MOD openen kann?
Blijkbaar niet
pi_183280118
De OP afbeelding zonder Jessie *O*

pi_183281818
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:14 schreef Bblurker2 het volgende:
De OP afbeelding zonder Jessie *O*

[ afbeelding ]
Je bent er maar druk mee :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_183282100
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:14 schreef Bblurker2 het volgende:
De OP afbeelding zonder Jessie *O*

[ afbeelding ]
_O_
done
pi_183282443
Tv topic is te ver weggezakt? Ik kan het niet vinden. Met Google vind ik alleen een ouder topic maar niet gereekst lijkt het :?
pi_183282592
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:33 schreef -Magica- het volgende:
Tv topic is te ver weggezakt? Ik kan het niet vinden. Met Google vind ik alleen een ouder topic maar niet gereekst lijkt het :?
UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #2
Klopt, na dit deel kan er geen nieuw deel worden geopend.
SOONY
pi_183283115
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Je bent er maar druk mee :P
Zeg dat wel :P
pi_183283318
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:33 schreef -Magica- het volgende:
Tv topic is te ver weggezakt? Ik kan het niet vinden. Met Google vind ik alleen een ouder topic maar niet gereekst lijkt het :?
Oh.

Jullie mogen wel een deel 3 openen dan zal ik zo de anderen erbij zoeken en ze allemaal reeksen.

Edit: Done. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Gizmogirl28 op 21-11-2018 14:08:08 ]
pi_183283339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #2
Klopt, na dit deel kan er geen nieuw deel worden geopend.
Post hierboven. :)

Edit: Done. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Gizmogirl28 op 21-11-2018 14:08:49 ]
pi_183284029
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:33 schreef -Magica- het volgende:
Tv topic is te ver weggezakt? Ik kan het niet vinden. Met Google vind ik alleen een ouder topic maar niet gereekst lijkt het :?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #2
Klopt, na dit deel kan er geen nieuw deel worden geopend.
Tnx voor het aangeven. ^O^
Er is een deel 3 en alle 3 zijn gereekst nou.

UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #3
pi_183284038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]


[..]

Tnx voor het aangeven. ^O^
Er is een deel 3 en alle 3 zijn gereekst nou.

UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #3
Had het gezien. Tnx ^O^
pi_183306546
ach en er wordt weer lekker geveegd en de trollen mogen blijven trollen...hulde hoor ^O^
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_183307277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:54 schreef Charmian het volgende:
ach en er wordt weer lekker geveegd en de trollen mogen blijven trollen...hulde hoor ^O^
Het gesneer is van beide kanten weggehaald.
pi_183307752
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]


[..]

Tnx voor het aangeven. ^O^
Er is een deel 3 en alle 3 zijn gereekst nou.

UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #3
Nice
SOONY
pi_183308069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het gesneer is van beide kanten weggehaald.
Neemt niet weg dat de trollen kunnen blijven doorgaan.
pi_183309226
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de trollen kunnen blijven doorgaan.
Dan kan er een TR gezet worden, als het te gek gaat dan doen we er wat aan.
Zonder TR vaak ook als we het zien.
Er keihard op in gaan lost helemaal niks op.
pi_183311431
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dan kan er een TR gezet worden, als het te gek gaat dan doen we er wat aan.
Zonder TR vaak ook als we het zien.
Er keihard op in gaan lost helemaal niks op.
Uhuh
pi_183327685
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Uhuh
Wat wil je nu ? Iedereen de rambam bannen ? Heb je tips ? Je hebt altijd commentaar, maar kom dan eens met een oplossing of tip, als je denkt het beter te weten ? En is niet lullig bedoeld, ik meen het oprecht
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:45:49 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_183328313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:06 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Wat wil je nu ? Iedereen de rambam bannen ? Heb je tips ? Je hebt altijd commentaar, maar kom dan eens met een oplossing of tip, als je denkt het beter te weten ? En is niet lullig bedoeld, ik meen het oprecht
Een oplossing waarvoor :? Voor het probleem van Mootie? Joh, daar hoeven jullie toch geen oplossing voor te vinden, dat probleem heeft ze al zolang ik haar ken en dat is lang.l. Fokkers kleuren wel eens een beetje buiten de lijntjes, dat gebeurt overal, in Pol, in Nws en ook in Utopia, gezellig toch. ;)
pi_183328359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Een oplossing waarvoor :? Voor het probleem van Mootie? Joh, daar hoeven jullie toch geen oplossing voor te vinden, dat probleem heeft ze al zolang ik haar ken en dat is lang.l. Fokkers kleuren wel eens een beetje buiten de lijntjes, dat gebeurt overal, in Pol, in Nws en ook in Utopia, gezellig toch. ;)
:D jazeker
pi_183329676
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Uhuh
Je kunt niet van tevoren ingrijpen op trollen. Ik zou niet weten hoe.
pi_183333531
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:06 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Wat wil je nu ? Iedereen de rambam bannen ? Heb je tips ? Je hebt altijd commentaar, maar kom dan eens met een oplossing of tip, als je denkt het beter te weten ? En is niet lullig bedoeld, ik meen het oprecht
Tijdig ingrijpen, terugelezen, users leren kennen, de sfeer aanvoelen. Bijvoorbeeld.
pi_183333545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt niet van tevoren ingrijpen op trollen. Ik zou niet weten hoe.
Door ze te herkennen.
pi_183333568
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Door ze te herkennen.
Dat kan pas als ze wat gepost hebben, en dan herken ik ze zeker en doe er ook wat aan.
pi_183333783
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Door ze te herkennen.
We kennen onze pappenheimers intussen wel. Wat versta je onder tijdig ingrijpen ? Als we meteen gaan vegen, (en daar noten we ook mee ) is het mehhhhhhh wat kinderachtig nu alles verwijderen met zulke smiley's >> :')
Of: Het is hier net een libelle forum, je mag niets meer zeggen en dan krijg je weer een discussie over wat de een zegt, mag de ander dan ook of juist niet.
Zoveel users, zoveel meningen.
Het zal je nooit kunnen bekoren, denk ik.
Elke TR wordt gelezen en als wij het nodig achten, wordt er achter de schermen, echt wel iets mee gedaan.
Je ziet veel dingen niet (en dat is maar goed ook) .
pi_183335102
Die laatste zin vind ik vreemd.
pi_183335573
Ik zie net mijn laatste note en OMG voor zo'n post krijg ik een note?? OMG!!!!
Mensen zetten de meest afschuwelijke dingen en onzin neer. En ik krijg een note voor zoiets???????
Ik reken mezelf tot een van de meer 'serieuzere' cossers en krijg DAAR een note voor.
Het wordt triester en triester.
Trollen kunnen maar doorgaan, en doorgaan en doorgaan met 50x per dag de grootste onzin neerzetten en grofste dingen neerzetten.
NSB-er. IS-ers, Hitler. Komt steeds meer voorbij.
Terwijl er mods aan het posten zijn. Er gebeurt niets mee. Jullie lezen dat toch zelf ook???
En herhaling op herhaling op herhaling op herhaling van sommige mensen. Het lijken wel lp's die blijven hangen met continue maar dezelfde 'kreten'
Sorry hoor, maar ik kan er met mijn pet niet bij.
Wat is dit voor 'beleid'?
Jullie willen gewoon onzin en offtopic topics of zo?
Begint het steeds meer op te lijken.
En sorry mods, maar jullie doen er hard aan mee met off topic geklets en zooi posten.
Het wordt er niet leuker op in ieder geval.
Leuke gesprekken met betrekking tot dingen uit Utopia, (die wat verder gaan dan de oppervlakte) als er weinig op de streams is bijv. zijn totaal niet mogelijk door het getrol.
Als je wat post over de streams krijg je 9 van de 10 keer standaard zeik reacties.
Het is maar wat je wilt. Het is aan jullie mods. Misschien eens wat kritischer gaan kijken naar de dingen i.p.v. aan geintjes mee zitten doen die compleet off topic zijn.

Ik wilde dit even kwijt, want Cossen is niet echt leuk meer en wordt minder en minder en minder.
Meer en meer mensen die echt willen Cossen komen steeds minder posten. Dus er is steeds meer onzin gedoe. (Waarop de standaard reactie komt. Moet kunnen toch? Een geintje af en toe)
En hou jullie niet van de domme. Jullie weten precies waar het over gaat mijns inziens
Wetende dat dit zinloos is om neer te zetten, want gebeuren doet er toch niks.
Echt heel jammer ;(
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183336157
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
*knip
Kom er morgen op terug.
pi_183340589
Ik zie net mijn laatste note en OMG voor zo'n post krijg ik een note?? OMG!!!!
Mensen zetten de meest afschuwelijke dingen en onzin neer. En ik krijg een note voor zoiets??????? Die worden ook genote en gewaarschuwd
Ik reken mezelf tot een van de meer 'serieuzere' cossers en krijg DAAR een note voor.
Het wordt triester en triester. Je begon een discussie dat er geen foto's geplaatst mochten worden van een paar min. geleden, dat mag dus WEL
Trollen kunnen maar doorgaan, en doorgaan en doorgaan met 50x per dag de grootste onzin neerzetten en grofste dingen neerzetten.
NSB-er. IS-ers,<--- zulke opmerkingen mogen niet. Hitler. Komt steeds meer voorbij.
Terwijl er mods aan het posten zijn. Er gebeurt niets mee. Jullie lezen dat toch zelf ook??? Ja, we posten mee, we zijn gewoon cos-users en geen kleuterjuf
En herhaling op herhaling op herhaling op herhaling van sommige mensen. Het lijken wel lp's die blijven hangen met continue maar dezelfde 'kreten' Kreten, herhalingen, daar kunnen we mensen niet op bannen, snap je ook wel
Sorry hoor, maar ik kan er met mijn pet niet bij.
Wat is dit voor 'beleid'?
Jullie willen gewoon onzin en offtopic topics of zo?
Begint het steeds meer op te lijken. Het is een vrijwillig forum, voor gezelligheid, het is wat ik vaker zeg, geen aangenomen werk. Anders krijg je helemaal geen sfeer als NIKS mag
En sorry mods, maar jullie doen er hard aan mee met off topic geklets en zooi posten.
Het wordt er niet leuker op in ieder geval.
Leuke gesprekken met betrekking tot dingen uit Utopia, (die wat verder gaan dan de oppervlakte) als er weinig op de streams is bijv. zijn totaal niet mogelijk door het getrol.
Als je wat post over de streams krijg je 9 van de 10 keer standaard zeik reacties.
Het is maar wat je wilt. Het is aan jullie mods. Misschien eens wat kritischer gaan kijken naar de dingen i.p.v. aan geintjes mee zitten doen die compleet off topic zijn.

Ik wilde dit even kwijt, want Cossen is niet echt leuk meer en wordt minder en minder en minder.
Meer en meer mensen die echt willen Cossen komen steeds minder posten. Dus er is steeds meer onzin gedoe. (Waarop de standaard reactie komt. Moet kunnen toch? Een geintje af en toe)
En hou jullie niet van de domme. Jullie weten precies waar het over gaat mijns inziens
Wetende dat dit zinloos is om neer te zetten, want gebeuren doet er toch niks.
Echt heel jammer ;( Ik denk dat we niemand tevreden kunnen stellen, iedereen heeft weer een andere visie op een goedlopend forum. We zijn vrijwilligers, zijn ook mods die gewoon moeten werken en andere bezigheden hebben. We kunnen niet 24/7 alles checken of voor zijn. Daarom hameren we er ook op om Tr's te zetten, die zien we.

En verder, jammer dat je je hier niet meer op je gemak voelt, dat is zeker niet de bedoeling van een forum. Ik kan namens alle mods spreken, dat we echt wel ons best doen om ruzie te voorkomen. Voor de rest is het aan de user hoe hij of zij zich wil profileren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2018 13:03:04 ]
  zaterdag 24 november 2018 @ 13:29:58 #33
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183340956
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zie net mijn laatste note en OMG voor zo'n post krijg ik een note?? OMG!!!!
Mensen zetten de meest afschuwelijke dingen en onzin neer. En ik krijg een note voor zoiets??????? Die worden ook genote en gewaarschuwd
Ik reken mezelf tot een van de meer 'serieuzere' cossers en krijg DAAR een note voor.
Het wordt triester en triester. Je begon een discussie dat er geen foto's geplaatst mochten worden van een paar min. geleden, dat mag dus WEL
Trollen kunnen maar doorgaan, en doorgaan en doorgaan met 50x per dag de grootste onzin neerzetten en grofste dingen neerzetten.
NSB-er. IS-ers,<--- zulke opmerkingen mogen niet. Hitler. Komt steeds meer voorbij.
Terwijl er mods aan het posten zijn. Er gebeurt niets mee. Jullie lezen dat toch zelf ook??? Ja, we posten mee, we zijn gewoon cos-users en geen kleuterjuf
En herhaling op herhaling op herhaling op herhaling van sommige mensen. Het lijken wel lp's die blijven hangen met continue maar dezelfde 'kreten' Kreten, herhalingen, daar kunnen we mensen niet op bannen, snap je ook wel
Sorry hoor, maar ik kan er met mijn pet niet bij.
Wat is dit voor 'beleid'?
Jullie willen gewoon onzin en offtopic topics of zo?
Begint het steeds meer op te lijken. Het is een vrijwillig forum, voor gezelligheid, het is wat ik vaker zeg, geen aangenomen werk. Anders krijg je helemaal geen sfeer als NIKS mag
En sorry mods, maar jullie doen er hard aan mee met off topic geklets en zooi posten.
Het wordt er niet leuker op in ieder geval.
Leuke gesprekken met betrekking tot dingen uit Utopia, (die wat verder gaan dan de oppervlakte) als er weinig op de streams is bijv. zijn totaal niet mogelijk door het getrol.
Als je wat post over de streams krijg je 9 van de 10 keer standaard zeik reacties.
Het is maar wat je wilt. Het is aan jullie mods. Misschien eens wat kritischer gaan kijken naar de dingen i.p.v. aan geintjes mee zitten doen die compleet off topic zijn.

Ik wilde dit even kwijt, want Cossen is niet echt leuk meer en wordt minder en minder en minder.
Meer en meer mensen die echt willen Cossen komen steeds minder posten. Dus er is steeds meer onzin gedoe. (Waarop de standaard reactie komt. Moet kunnen toch? Een geintje af en toe)
En hou jullie niet van de domme. Jullie weten precies waar het over gaat mijns inziens
Wetende dat dit zinloos is om neer te zetten, want gebeuren doet er toch niks.
Echt heel jammer ;( Ik denk dat we niemand tevreden kunnen stellen, iedereen heeft weer een andere visie op een goedlopend forum. We zijn vrijwilligers, zijn ook mods die gewoon moeten werken en andere bezigheden hebben. We kunnen niet 24/7 alles checken of voor zijn. Daarom hameren we er ook op om Tr's te zetten, die zien we.

En verder, jammer dat je je hier niet meer op je gemak voelt, dat is zeker niet de bedoeling van een forum. Ik kan namens alle mods spreken, dat we echt wel ons best doen om ruzie te voorkomen. Voor de rest is het aan de user hoe hij of zij zich wil profileren.
Goed verwoord en ook helder zo............ ;)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_183341323
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
Ik zie net mijn laatste note en OMG voor zo'n post krijg ik een note?? OMG!!!!
Mensen zetten de meest afschuwelijke dingen en onzin neer. En ik krijg een note voor zoiets???????
Ik reken mezelf tot een van de meer 'serieuzere' cossers en krijg DAAR een note voor.
Het wordt triester en triester.
Trollen kunnen maar doorgaan, en doorgaan en doorgaan met 50x per dag de grootste onzin neerzetten en grofste dingen neerzetten.
NSB-er. IS-ers, Hitler. Komt steeds meer voorbij.
Terwijl er mods aan het posten zijn. Er gebeurt niets mee. Jullie lezen dat toch zelf ook???
En herhaling op herhaling op herhaling op herhaling van sommige mensen. Het lijken wel lp's die blijven hangen met continue maar dezelfde 'kreten'
Sorry hoor, maar ik kan er met mijn pet niet bij.
Wat is dit voor 'beleid'?
Jullie willen gewoon onzin en offtopic topics of zo?
Begint het steeds meer op te lijken.
En sorry mods, maar jullie doen er hard aan mee met off topic geklets en zooi posten.
Het wordt er niet leuker op in ieder geval.
Leuke gesprekken met betrekking tot dingen uit Utopia, (die wat verder gaan dan de oppervlakte) als er weinig op de streams is bijv. zijn totaal niet mogelijk door het getrol.
Als je wat post over de streams krijg je 9 van de 10 keer standaard zeik reacties.
Het is maar wat je wilt. Het is aan jullie mods. Misschien eens wat kritischer gaan kijken naar de dingen i.p.v. aan geintjes mee zitten doen die compleet off topic zijn.

Ik wilde dit even kwijt, want Cossen is niet echt leuk meer en wordt minder en minder en minder.
Meer en meer mensen die echt willen Cossen komen steeds minder posten. Dus er is steeds meer onzin gedoe. (Waarop de standaard reactie komt. Moet kunnen toch? Een geintje af en toe)
En hou jullie niet van de domme. Jullie weten precies waar het over gaat mijns inziens
Wetende dat dit zinloos is om neer te zetten, want gebeuren doet er toch niks.
Echt heel jammer ;(
misschien kunnen jullie je als mods eens afvragen waarom cossers zich niet meer op hun gemak voelen? Tr zetten zeg je? Ik zet ze niet veel omdat ik veel nalees. maar op de tr's die ik wel heb gezet heb ik weinig tot geen reacties gezien van een mod. Verwijzingen naar nazi's en IS blijven gewoon staan. Wat wel geveegd wordt is een opmerking als je daar iets over zegt. Jullie zeggen dat jullie trollen herkennen. Ik vind van niet. Maar goed, ik cos gewoon ff niet meer omdat ik teveel moet scrollen om nog iets normaals over de streams te vinden en teveel op m'n handen moet zitten om de onzin te ontwijken.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 24 november 2018 @ 13:58:37 #35
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183341325
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Tijdig ingrijpen, terugelezen, users leren kennen, de sfeer aanvoelen. Bijvoorbeeld.
Altijd klagen over users en over het functioneren van de mods.....Je zeurt en dramt en het is nooit goed, want nee, Mootie heeft de wijsheid in pacht....Vaak bekruipt bij mij het gevoel dat je bewust op zoek bent naar de/een discussie............Je zoekt je slachtoffers ook doelbewust op........Dit hoort in het kopje "users leren kennen", wat je beschrijft in bovenstaande........Zo lees ik jou.......Verder sluit ik bij deze al een discussie...
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2018 @ 14:09:01 #36
137949 Disana
pi_183341469
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Altijd klagen over users en over het functioneren van de mods.....Je zeurt en dramt en het is nooit goed, want nee, Mootie heeft de wijsheid in pacht....Vaak bekruipt bij mij het gevoel dat je bewust op zoek bent naar de/een discussie............Je zoekt je slachtoffers ook doelbewust op........Dit hoort in het kopje "users leren kennen", wat je beschrijft in bovenstaande........Zo lees ik jou.......Verder sluit ik bij deze al een discussie...
Wat nou, dit vind je niet goed en hetzelfde van Zeyina maar dan uitgebreid wel? Dat is een beetje hypocriet, utopia2.0.
pi_183341643
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat nou, dit vind je niet goed en hetzelfde van Zeyina maar dan uitgebreid wel? Dat is een beetje hypocriet, utopia2.0.
Een mooie gelegenheid om weer eens gratis tegen motie te schoppen is het. Die laat hij zich niet ontnemen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2018 @ 14:22:57 #38
137949 Disana
pi_183341665
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Een mooie gelegenheid om weer eens gratis tegen motie te schoppen is het. Die laat hij zich niet ontnemen
Mootie, aangeschoten wild.
pi_183341666
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Een mooie gelegenheid om weer eens gratis tegen motie te schoppen is het. Die laat hij zich niet ontnemen
Vind ik ook Moot is gewoon inhoudelijk en heeft gelijk, 30% van de COS is een kloon al sowieso
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183341687
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat nou, dit vind je niet goed en hetzelfde van Zeyina maar dan uitgebreid wel? Dat is een beetje hypocriet, utopia2.0.
Dat was geen reactie op Zeyina volgens mij, maar op de reactie van Sjampoeh op Zeyina. Of ik moet me vergissen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2018 @ 14:25:22 #41
137949 Disana
pi_183341704
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:24 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat was geen reactie op Zeyina volgens mij, maar op de reactie van Sjampoeh op Zeyina. Of ik moet me vergissen.
Twee mensen hebben dezelfde kritiek, slechts een ervan wordt aangesproken.
pi_183341750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Twee mensen hebben dezelfde kritiek, slechts een ervan wordt aangesproken.
dat vind ik ook altijd wel raar. Als mootie iets zegt is het nooit goed.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2018 @ 14:30:14 #43
137949 Disana
pi_183341774
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

dat vind ik ook altijd wel raar. Als mootie iets zegt is het nooit goed.
Precies, terwijl ze best zinnige dingen zegt.

Ik moet weg :W
pi_183342284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
----Knip---------
-------------------------------
Die worden ook genote en gewaarschuwd
Dat moet ik maar aannemen dan. Als er al voor zoiets genote wordt, zoals die van mij, ja dan kan ik me voorstellen dat jullie het erg druk hebben. En iedere TR wordt zonder te kijken maar gewoon genote?

Je begon een discussie dat er geen foto's geplaatst mochten worden van een paar min. geleden, dat mag dus WEL [/i]
Kom op. Dat was gewoon een bekende druppel. (En meer dan een paar minuten geleden. De opmerking 'al 10 minuten' was gewoon een aanduiding)
De vraag om niet steeds maar caps te plaatsen die totaal niet actueel zijn. Van iemand op bed, die op de stream allang niet meer op bed ligt. (Vooral het op bed liggen wordt te pas en te onpas maar geplaatst. Puur getrol)
En als je als mod, gewoon in de Cos zegt. Dat het allemaal moet kunnen. Tja..... Dat is wederom een vrijbrief voor een aantal trollers.

NSB-er. IS-ers,<--- zulke opmerkingen mogen niet
Dan vind ik het, zachtjes gezegd, heel opmerkelijk dat het maar blijft staan terwijl mods op die momenten ook gewoon aan het posten zijn

Ja, we posten mee, we zijn gewoon cos-users en geen kleuterjuf
Vraag ik je om kleuterjuf te zijn? Misschien zou je dat inderdaad maar eens niet moeten zijn :P
En ja tuurlijk cos je gewoon mee, maar je hebt wel de mod-tag.
Hetgeen ook inhoudt dat je een voorbeeldfunctie hebt. (Als een mod dingen doet, waarom zouden users het dan niet mogen) (Ik zal de voorbeelden weglaten, maar zijn er genoeg)

Kreten, herhalingen, daar kunnen we mensen niet op bannen, snap je ook wel
Gedeeltelijk snap ik dat. Een heel groot deel totaal niet. Als je ziet wat sommigen doen, waarvan je weet dat het op de rand zit, kun je daar best op inspringen in mijn ogen
(De het 'je users kennen' wat hier al langs kwam is hier enorm van toepassing :Y )
Het is een vrijwillig forum, voor gezelligheid, het is wat ik vaker zeg, geen aangenomen werk. Anders krijg je helemaal geen sfeer als NIKS mag
Waar zeg ik dat er NIKS mag? Er mag nu op een aantal vlakken veel te veel
Het is de CoS geen SC. (Wat het dus wel steeds meer wordt)
Het is zelfs vaste prik als een aantal mods online komen, er standaard 'gezellig' 'gegeind' wordt, tussen mods en een aantal users. (En vaak niet heel even, maar behoorlijk lange tijd)
Bijna vaste prik. En tuurlijk mag het 'gezellig zijn, maar er zijn wel grenzen m.i. Random 'geouwehoer' is de SC voor.
En er zijn nu een aantal users die het voor veel users 'ongezellig' maken, maar dat is blijkbaar geen enkel probleem. ;(

Ik denk dat we niemand tevreden kunnen stellen, iedereen heeft weer een andere visie op een goedlopend forum. We zijn vrijwilligers, zijn ook mods die gewoon moeten werken en andere bezigheden hebben. We kunnen niet 24/7 alles checken of voor zijn. Daarom hameren we er ook op om Tr's te zetten, die zien we.
Alles checken etc. Kan ik me voorstellen dat dat niet kan, maar zoals ik al zei, er gebeuren een hoop dingen terwijl mods gewoon aan het mee posten zijn, dus daar is dit totaal niet van toepassing en een kutsmoes.
En zoals hierboven al iemand post. TR's. Gebeurd geregeld niks mee. Of 12 uur later of zo. Dus zinloos.
En verder, jammer dat je je hier niet meer op je gemak voelt, dat is zeker niet de bedoeling van een forum. Ik kan namens alle mods spreken, dat we echt wel ons best doen om ruzie te voorkomen. Voor de rest is het aan de user hoe hij of zij zich wil profileren.
Ik ben niet de enige, (denk ik zo maar) aan de reacties van velen te zien op bepaalde users.
Ik denk dat daar ook wat meer, 'jullie best op doen', mag liggen.
Tenzij er voor gekozen wordt om een holle, zinloze, niet terug te lezen, CoS te hebben/creeren. Dan zijn jullie op de goede weg ;)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183342299
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 13:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

misschien kunnen jullie je als mods eens afvragen waarom cossers zich niet meer op hun gemak voelen? Tr zetten zeg je? Ik zet ze niet veel omdat ik veel nalees. maar op de tr's die ik wel heb gezet heb ik weinig tot geen reacties gezien van een mod. Verwijzingen naar nazi's en IS blijven gewoon staan. Wat wel geveegd wordt is een opmerking als je daar iets over zegt. Jullie zeggen dat jullie trollen herkennen. Ik vind van niet. Maar goed, ik cos gewoon ff niet meer omdat ik teveel moet scrollen om nog iets normaals over de streams te vinden en teveel op m'n handen moet zitten om de onzin te ontwijken.
^O^
Helemaal mee eens :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183342968
Ik weet niet hoor, maar jullie kunnen wel de schuld steeds in de schoenen schuiven van de mods, maar lees ook even wat jullie zelf allemaal posten ? We worden met het grootste gemak hier neergesabeld en beledigd, en vinden dat schijnbaar wel heel normaal.
En dan het zelf hebben over de sfeer in de cos ?
Als jullie het oneens met de regels of de kwaliteit van het modereren mail naar forum@fok.nl en dien een klacht in.

Nogmaals, Tr's worden altijd gelezen en zo nodig naar gehandeld. Dat hoeft niet te betekenen dat je daar een dm over krijgt. Achter de schermen wordt meer gedaan, dan er gezien kan worden.

En voorbeeldfunctie, ja inderdaad, maar we zijn geen stel idioten die een voorbeeld nodig hebben of wel ? (schijnbaar wel). Iedereen met een beetje verstand, weet wat wel en niet kan.
Ik begrijp werkelijk niet, dat mensen zo'n probleem hiervan kunnen maken.
Ik ben dat ge-emmer meer dan zat hierover.

Wij werken op deze wijze, tips zijn zeker welkom, maar mij beledigen en op me inhakken, nee daar pas ik voor !
Ik doe mijn best naar eer en geweten en vind het echt naar deze reacties hier.
Zeyina, je mag je aanmelden als moderator hoor, mag je het zelf proberen ^O^

Bij deze nog even de policy:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.

Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.

Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!

Wat is bannen en hoe moet het dan verder ?
Als de crew vindt dat je je niet naar wens gedraagt dan kan worden besloten je de toegang tot de site te ontzeggen. De crew bepaalt in alle gevallen hoe lang je ban duurt. Dit wordt op gevoel en specifieke omstandigheden bepaald en kan dus voor iedereen anders zijn. De ban wordt bekend gemaakt in het banmeldtopic in het FOK! mededelingen subforum. Na de duur van de ban moet je zelf mailen met een verzoek voor een unban, vergezeld door een verklaring dat je je gedrag aan zult passen.
Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Tijdens de duur van de ban mag je niet posten. OOK niet met een andere nickname. Doe je dat wel dan zal dat account eveneens gebanned worden en zal je banduur verlengd worden. Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.

En als een ban onterecht is ?
Bans worden niet zomaar gezet. Daar is altijd een reden voor. Dat kan een specifiek voorval zijn, een opeenstapeling van voorvallen of gewoon een algemene indruk van storend gedrag. Als je tegen een ban aanloopt zul je deze dus gewoon moeten uitzitten.

Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3\'s, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijke
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin

Privacy statement
FOK! zal geen mailadressen, telefoonnummers of andere niet door jezelf publiekelijk gemaakte informatie doorgeven aan derden, tenzij dit door een rechter wordt geëist. Wel kunnen we besluiten je provider op de hoogte te stellen als je je grof misdraagt. Lees ook de disclaimer met betrekking tot statistieken en advertising.

Aansprakelijkheid
FOK! aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade geleden door het gebruik van deze site of de inhoud van berichten van users. Users zijn ZELF verantwoordelijk voor hetgeen ze posten.
FOK! behoudt zich het recht voor berichten te verwijderen, verplaatsen of wijzigen en gebruikers de toegang geheel of gedeeltelijk te ontzeggen.
pi_183343336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:50 schreef sjampoeh het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jullie kunnen wel de schuld steeds in de schoenen schuiven van de mods, maar lees ook even wat jullie zelf allemaal posten ? We worden met het grootste gemak hier neergesabeld en beledigd, en vinden dat schijnbaar wel heel normaal.
En dan het zelf hebben over de sfeer in de cos ?
Als jullie het oneens met de regels of de kwaliteit van het modereren mail naar forum@fok.nl en dien een klacht in.

Nogmaals, Tr's worden altijd gelezen en zo nodig naar gehandeld. Dat hoeft niet te betekenen dat je daar een dm over krijgt. Achter de schermen wordt meer gedaan, dan er gezien kan worden.

En voorbeeldfunctie, ja inderdaad, maar we zijn geen stel idioten die een voorbeeld nodig hebben of wel ? (schijnbaar wel). Iedereen met een beetje verstand, weet wat wel en niet kan.
Ik begrijp werkelijk niet, dat mensen zo'n probleem hiervan kunnen maken.
Ik ben dat ge-emmer meer dan zat hierover.

Wij werken op deze wijze, tips zijn zeker welkom, maar mij beledigen en op me inhakken, nee daar pas ik voor !
Ik doe mijn best naar eer en geweten en vind het echt naar deze reacties hier.
Zeyina, je mag je aanmelden als moderator hoor, mag je het zelf proberen ^O^

Tips en ideeën t.a.v. de Cos worden blijkbaar gezien als persoonlijk beledigen en inhakken op...
Het zijn eigenlijk gewoon feiten en voorbeelden, als ik al iets persoonlijks zeg.
Ik heb het over de mods van de CoS

Niets in de reactie, wijst er op, dat er überhaupt eens naar gekeken gaat worden, of met mods onderling overlegd word of er misschien wat in zit? Of er misschien eens naar gekeken zou moeten worden naar wat ook velen users aangeven?
Het is zoals het is en dat is het. Jammer hoor.
Eens serieus kijken naar dingen die velen users ook aangeven kan geen kwaad in mijn ogen.
Erg jammer.

En ja. Hier is iets persoonlijks. Als iemand een FB dingetje post in de Cos, komt er een opmerking. Dat hoort in Facebook topic, terwijl je als mod zelf het gewoon vrolijk doet.
Wat voor signaal geeft dat dan af.
En dan lachen als een user er op reageert met: Ohhh we hebben dus vrij spel (of zoiets).
Dat is dus het signaal
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 24 november 2018 @ 16:20:35 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183343391
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:06 schreef Zeyina het volgende:

[..]

-------------------------------
Die worden ook genote en gewaarschuwd
Dat moet ik maar aannemen dan. Als er al voor zoiets genote wordt, zoals die van mij, ja dan kan ik me voorstellen dat jullie het erg druk hebben. En iedere TR wordt zonder te kijken maar gewoon genote?

Je begon een discussie dat er geen foto's geplaatst mochten worden van een paar min. geleden, dat mag dus WEL [/i]
Kom op. Dat was gewoon een bekende druppel. (En meer dan een paar minuten geleden. De opmerking 'al 10 minuten' was gewoon een aanduiding)
De vraag om niet steeds maar caps te plaatsen die totaal niet actueel zijn. Van iemand op bed, die op de stream allang niet meer op bed ligt. (Vooral het op bed liggen wordt te pas en te onpas maar geplaatst. Puur getrol)
En als je als mod, gewoon in de Cos zegt. Dat het allemaal moet kunnen. Tja..... Dat is wederom een vrijbrief voor een aantal trollers.

NSB-er. IS-ers,<--- zulke opmerkingen mogen niet
Dan vind ik het, zachtjes gezegd, heel opmerkelijk dat het maar blijft staan terwijl mods op die momenten ook gewoon aan het posten zijn

Ja, we posten mee, we zijn gewoon cos-users en geen kleuterjuf
Vraag ik je om kleuterjuf te zijn? Misschien zou je dat inderdaad maar eens niet moeten zijn :P
En ja tuurlijk cos je gewoon mee, maar je hebt wel de mod-tag.
Hetgeen ook inhoudt dat je een voorbeeldfunctie hebt. (Als een mod dingen doet, waarom zouden users het dan niet mogen) (Ik zal de voorbeelden weglaten, maar zijn er genoeg)

Kreten, herhalingen, daar kunnen we mensen niet op bannen, snap je ook wel
Gedeeltelijk snap ik dat. Een heel groot deel totaal niet. Als je ziet wat sommigen doen, waarvan je weet dat het op de rand zit, kun je daar best op inspringen in mijn ogen
(De het 'je users kennen' wat hier al langs kwam is hier enorm van toepassing :Y )
Het is een vrijwillig forum, voor gezelligheid, het is wat ik vaker zeg, geen aangenomen werk. Anders krijg je helemaal geen sfeer als NIKS mag
Waar zeg ik dat er NIKS mag? Er mag nu op een aantal vlakken veel te veel
Het is de CoS geen SC. (Wat het dus wel steeds meer wordt)
Het is zelfs vaste prik als een aantal mods online komen, er standaard 'gezellig' 'gegeind' wordt, tussen mods en een aantal users. (En vaak niet heel even, maar behoorlijk lange tijd)
Bijna vaste prik. En tuurlijk mag het 'gezellig zijn, maar er zijn wel grenzen m.i. Random 'geouwehoer' is de SC voor.
En er zijn nu een aantal users die het voor veel users 'ongezellig' maken, maar dat is blijkbaar geen enkel probleem. ;(

Ik denk dat we niemand tevreden kunnen stellen, iedereen heeft weer een andere visie op een goedlopend forum. We zijn vrijwilligers, zijn ook mods die gewoon moeten werken en andere bezigheden hebben. We kunnen niet 24/7 alles checken of voor zijn. Daarom hameren we er ook op om Tr's te zetten, die zien we.
Alles checken etc. Kan ik me voorstellen dat dat niet kan, maar zoals ik al zei, er gebeuren een hoop dingen terwijl mods gewoon aan het mee posten zijn, dus daar is dit totaal niet van toepassing en een kutsmoes.
En zoals hierboven al iemand post. TR's. Gebeurd geregeld niks mee. Of 12 uur later of zo. Dus zinloos.
En verder, jammer dat je je hier niet meer op je gemak voelt, dat is zeker niet de bedoeling van een forum. Ik kan namens alle mods spreken, dat we echt wel ons best doen om ruzie te voorkomen. Voor de rest is het aan de user hoe hij of zij zich wil profileren.
Ik ben niet de enige, (denk ik zo maar) aan de reacties van velen te zien op bepaalde users.
Ik denk dat daar ook wat meer, 'jullie best op doen', mag liggen.
Tenzij er voor gekozen wordt om een holle, zinloze, niet terug te lezen, CoS te hebben/creeren. Dan zijn jullie op de goede weg ;)
Godkolere... dan maar liever een Trol :{
pi_183343478
8)7 Ik lees dit eens even en ik moet zeggen, dit is belachelijk. Wat een mod ook doet het zal NOOIT goed genoeg zijn want wat de ene user wel wil, wil de andere niet. Accepteer nou maar gewoon dat de mods degenen zijn die die beslissing maken en niet anders.

Zoals al vaker gezegd is fok nu eenmaal geen democratie. En je kunt niet iedereen tevreden stellen. En ja, er zijn regels maar af en toe word er ook wel eens wat toegelaten om de sfeer te behouden denk ik. Als iedereen alleen maar zou posten wat er dat exacte moment op de streams gebeurde, zonder persoonlijke mening, en zonder terug te mogen komen op iets wat eerder is gebeurd, zou de Cos heel snel doodbloeden want dat is gewoon voor de meesten niks aan.
pi_183343624
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:15 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Tips en ideeën t.a.v. de Cos worden blijkbaar gezien als persoonlijk beledigen en inhakken op...
Het zijn eigenlijk gewoon feiten en voorbeelden, als ik al iets persoonlijks zeg.
Ik heb het over de mods van de CoS

Niets in de reactie, wijst er op, dat er überhaupt eens naar gekeken gaat worden, of met mods onderling overlegd word of er misschien wat in zit? Of er misschien eens naar gekeken zou moeten worden naar wat ook velen users aangeven?
Het is zoals het is en dat is het. Jammer hoor.
Eens serieus kijken naar dingen die velen users ook aangeven kan geen kwaad in mijn ogen.
Erg jammer.

En ja. Hier is iets persoonlijks. Als iemand een FB dingetje post in de Cos, komt er een opmerking. Dat hoort in Facebook topic, terwijl je als mod zelf het gewoon vrolijk doet.
Wat voor signaal geeft dat dan af.
En dan lachen als een user er op reageert met: Ohhh we hebben dus vrij spel (of zoiets).
Dat is dus het signaal
Wat wil je nu eigenlijk precies? Dat wordt me niet duidelijk.
Het zal nooit precies zo gaan als jij wilt. Misschien in een perfecte wereld, maar dat is de COS nu eenmaal niet. En mods zijn ook niet perfect, want geen robots.
pi_183343913
Deze hele discussie weerspiegelt voor mij wat voor k*tsfeer er is op dit forumonderdeel en waarom ik er zeer zelden meer ben. En nee, ik heb geen oplossing. Sterker: ik denk dat het niet op te lossen valt, met de paar rotte appels. Probleem is dat de rotte appels voor iedereen verschillend zijn. Ik beperk me vooral tot de OP afbeelding.
pi_183344986
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:27 schreef Soulraven het volgende:
8)7 Ik lees dit eens even en ik moet zeggen, dit is belachelijk. Wat een mod ook doet het zal NOOIT goed genoeg zijn want wat de ene user wel wil, wil de andere niet. Accepteer nou maar gewoon dat de mods degenen zijn die die beslissing maken en niet anders.

Zoals al vaker gezegd is fok nu eenmaal geen democratie. En je kunt niet iedereen tevreden stellen. En ja, er zijn regels maar af en toe word er ook wel eens wat toegelaten om de sfeer te behouden denk ik. Als iedereen alleen maar zou posten wat er dat exacte moment op de streams gebeurde, zonder persoonlijke mening, en zonder terug te mogen komen op iets wat eerder is gebeurd, zou de Cos heel snel doodbloeden want dat is gewoon voor de meesten niks aan.
En toch was het voorheen heel anders, en liep de Cos ook als een trein. Go figure.
pi_183344996
Maar goed, dit is totaal zinloos.
pi_183345055
Ik vind het gewoon enorm jammer dat er blijkbaar niet gecommuniceerd kan worden.
Kritiek of aanmerkingen worden gezien als persoonlijke beledigingen. Dat is totaal niet aan de orde.
De standaardantwoorden kennen we gewoon al, en dat is voor veel van de users niet genoeg. Er is geen ruimte meer voor discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 24-11-2018 18:55:19 ]
pi_183345556
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 18:21 schreef mootie het volgende:
Ik vins het gewoon enorm jammer dat er blijkbaar niet gecommuniceerd kan worden.
Kritiek of aanmerking worden gezien als persoonlijke beledigingen. Dat is totaal niet aan de orde.
De standaardantwoorden kennen we gewoon al, en dat is voor veel van de users niet genoeg. Er is geen ruimte meer voor discussie.
:Y
Dat dus
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183346561
Er mag heus gecommuniceerd worden maar aan het eind vd dag zijn ze je niks verplicht. Jullie hebben 1 mening, en andere users weer een andere. Tja dan kun je niet iedereen tevreden stellen.
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:03:02 #57
241662 Jian
Well, well, well
pi_183347043
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 18:16 schreef mootie het volgende:

[..]

En toch was het voorheen heel anders, en liep de Cos ook als een trein. Go figure.
Dat vindt jij, ja, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is. Hoe oud ben je nu? Ben je er nu nog niet achter dat de wereld zich niet aanpast aan jou ... Go with the flow mens en probeer je toch niet altijd zo verschrikkelijk te verzetten tegen alles dat is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183347103
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat vindt jij, ja, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is. Hoe oud ben je nu? Ben je er nu nog niet achter dat de wereld zich niet aanpast aan jou ... Go with the flow mens en probeer je toch niet altijd zo verschrikkelijk te verzetten tegen alles dat is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:W

Ik zwengelde dit niet eens aan, ga de anderen ook even te lijf. ^O^
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:11:19 #59
241662 Jian
Well, well, well
pi_183347221
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:05 schreef mootie het volgende:

[..]

:W

Ik zwengelde dit niet eens aan, ga de anderen ook even te lijf. ^O^
Goh, dat is snel, lag je op de loer? Laat het gaan, ga gewoon lekker 40plussen of cossen of wat ander gezelligs. :*
pi_183347267
Als het niet persoonlijk is, ben ik gek. Je spreekt de mods aan, dus dat is persoonlijk naar ons 5 gericht.
En dat is dus wél aan de orde. Ik voel me wel aangesproken als mens.
De standaardantwoorden kennen jullie idd wel, net als de standaardopmerkingen.
Wat valt er nog over te communiceren ?
Je kent de regels, meer kunnen we niet doen. We kunnen niet van tevoren 'trollen' waarschuwen of bannen, users lastig vallen; niet doen hoor, mag niehiet, niet doen.
Het is nogmaals een FORUM, geen WERK, geen LIBELLE forum. FOK! is juist zo populair omdat we wat buiten de lijntjes kunnen gaan. En dat iedere offtopic opmerking maar geTR-d (hoe schrijf je dat) moet worden, kom op zeg.
Ik ben ook zeker niet van plan om mezelf te veranderen, ik cos al jaren zo, ik kan niet anders zijn, dan mezelf.
En hey als het je hier niet bevalt, er zijn genoeg andere fora, het is geen verplichting om dagelijks je zo te ergeren aan mods of cossers.

Hier laat ik het bij.
Fijn weekend nog.

Leven en laten leven. Er zijn ergere dingen in de wereld godverdomme
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:16:44 #61
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183347350
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
Als het niet persoonlijk is, ben ik gek. Je spreekt de mods aan, dus dat is persoonlijk naar ons 5 gericht.
En dat is dus wél aan de orde. Ik voel me wel aangesproken als mens.
De standaardantwoorden kennen jullie idd wel, net als de standaardopmerkingen.
Wat valt er nog over te communiceren ?
Je kent de regels, meer kunnen we niet doen. We kunnen niet van tevoren 'trollen' waarschuwen of bannen, users lastig vallen; niet doen hoor, mag niehiet, niet doen.
Het is nogmaals een FORUM, geen WERK, geen LIBELLE forum. FOK! is juist zo populair omdat we wat buiten de lijntjes kunnen gaan. En dat iedere offtopic opmerking maar geTR-d (hoe schrijf je dat) moet worden, kom op zeg.
Ik ben ook zeker niet van plan om mezelf te veranderen, ik cos al jaren zo, ik kan niet anders zijn, dan mezelf.
En hey als het je hier niet bevalt, er zijn genoeg andere fora, het is geen verplichting om dagelijks je zo te ergeren aan mods of cossers.

Hier laat ik het bij.
Fijn weekend nog.

Leven en laten leven. Er zijn ergere dingen in de wereld godverdomme
;) En zo is het............
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_183347594
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat vindt jij, ja, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is. Hoe oud ben je nu? Ben je er nu nog niet achter dat de wereld zich niet aanpast aan jou ... Go with the flow mens en probeer je toch niet altijd zo verschrikkelijk te verzetten tegen alles dat is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik het in de cos prima momenteel. Ik kan me voorstellen dat teruglezen af en toe onhandig is maar dat is ook niet het eerste doel van de Cos lijkt me. Daar hadden we de streamverslagen voor. Jammer dat dat is doodgebloed.
pi_183347680
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Goh, dat is snel, lag je op de loer? Laat het gaan, ga gewoon lekker 40plussen of cossen of wat ander gezelligs. :*
Vind je dit nu echt nodig? Zo is een normale discussie toch helemaal niet mogelijk?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_183347839
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:28 schreef Soulraven het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik het in de cos prima momenteel. Ik kan me voorstellen dat teruglezen af en toe onhandig is maar dat is ook niet het eerste doel van de Cos lijkt me. Daar hadden we de streamverslagen voor. Jammer dat dat is doodgebloed.
Ben het met je eens.
De COS loopt nog steeds als een trein en de sfeer is over het algemeen heel goed. Relaxed zelfs.Gezellig en veel lol. Met soms een scherp randje of een beetje op het kantje maar wat is daar verkeerd aan? Begrijp dus ook echt niks van deze aanval zo vanuit het niets of wat het probleem nu eigenlijk is..
Heb eerder dit al gepost:
'Het zal nooit precies zo gaan als jij wilt. Misschien in een perfecte wereld, maar dat is de COS nu eenmaal niet. En mods zijn ook niet perfect, want geen robots'.

En ja, jammer dat de streamverslagen er niet meer staan.
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:39:50 #65
241662 Jian
Well, well, well
pi_183347844
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:32 schreef Charmian het volgende:

[..]

Vind je dit nu echt nodig? Zo is een normale discussie toch helemaal niet mogelijk?
Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:45:39 #66
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183347951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
Er mankeert ook nix aan de COS, daar is het gezellig, de Trollen zitten duidelijk alleen maar hier, zeiken }:|
pi_183348133
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Er mankeert ook nix aan de COS, daar is het gezellig, de Trollen zitten duidelijk alleen maar hier, zeiken }:|
Dus feedback is alleen maar bedoelt om te vragen of er een topictitel of zo mag worden aangepast volgens jullie? En wij of ik zijn toch niet met jullie in discussie maar met de mods? Ook hier kun je overheen scrollen hoor.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:53:24 #68
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183348153
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

[..]

Dus feedback is alleen maar bedoelt om te vragen of er een topictitel of zo mag worden aangepast volgens jullie? En wij of ik zijn toch niet met jullie in discussie maar met de mods? Ook hier kun je overheen scrollen hoor.
Nee, ik wil er ook effe overheen pissen, ik ben nl ook een COSSER }:|
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:58:29 #69
241662 Jian
Well, well, well
pi_183348296
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

[..]

Dus feedback is alleen maar bedoelt om te vragen of er een topictitel of zo mag worden aangepast volgens jullie? En wij of ik zijn toch niet met jullie in discussie maar met de mods? Ook hier kun je overheen scrollen hoor.
Wat die mummie hierboven zegt :)
pi_183348313
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nee, ik wil er ook effe overheen pissen, ik ben nl ook een COSSER }:|
Maar heb ik het persoonlijk over jou?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_183348328
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat die mummie hierboven zegt :)
Wat ik hierboven tegen die mummie zei.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:02:41 #72
241662 Jian
Well, well, well
pi_183348411
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:59 schreef Charmian het volgende:

[..]

Wat ik hierboven tegen die mummie zei.
Je haalt de post van die Mummie en van mij aan en dan heb je het over jullie, lijkt mij wel duidelijk dat wij in elk geval deel uit maken van jouw "jullie" Maar goed da's een discussie in een discussie. Ik geloof dat de originele discussie wel zo'n beetje is afgelopen. Veel cos-plezier nog vanavond ^O^
pi_183348811
Geloof dat we er zo langzamerhand wel uit zijn? Zullen we dan nu maar weer gewoon feedback doen?
Oh en Roland Holst zei het al:

Laten wij zacht zijn voor elkander, kind -
want, o de maatloze verlatenheden,
die over onze moegezworven leden
onder de sterren waaie' in de oude wind.

O, laten wij maar zacht zijn, en maar niet
het trotse hoge woord van liefde spreken,
want hoeveel harten moesten daarom breken
onder de wind in hulpeloos verdriet.

Wij zijn maar als de blaren in de wind
ritselend langs de zoom van oude wouden,
en alles is onzeker, en hoe zouden
wij weten wat alleen de wind weet, kind -

En laten wij omdat wij eenzaam zijn
nu onze hoofden bij elkander neigen,
en wijl wij same' in 't oude waaien zwijgen
binnen een laatste droom gemeenzaam zijn.

Veel liefde ging verloren in de wind,
en wat de wind wil zullen wij nooit weten;
en daarom - voor we elkander weer vergeten -
laten wij zacht zijn voor elkander, kind.

... uit Verzamelde Gedichten (1948) van Roland Holst (1888-1976) ...
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:31:01 #74
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183349192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Geloof dat we er zo langzamerhand wel uit zijn? Zullen we dan nu maar weer gewoon feedback doen?
Oh en Roland Holst zei het al:

Laten wij zacht zijn voor elkander, kind -
want, o de maatloze verlatenheden,
die over onze moegezworven leden
onder de sterren waaie' in de oude wind.

O, laten wij maar zacht zijn, en maar niet
het trotse hoge woord van liefde spreken,
want hoeveel harten moesten daarom breken
onder de wind in hulpeloos verdriet.

Wij zijn maar als de blaren in de wind
ritselend langs de zoom van oude wouden,
en alles is onzeker, en hoe zouden
wij weten wat alleen de wind weet, kind -

En laten wij omdat wij eenzaam zijn
nu onze hoofden bij elkander neigen,
en wijl wij same' in 't oude waaien zwijgen
binnen een laatste droom gemeenzaam zijn.

Veel liefde ging verloren in de wind,
en wat de wind wil zullen wij nooit weten;
en daarom - voor we elkander weer vergeten -
laten wij zacht zijn voor elkander, kind.

... uit Verzamelde Gedichten (1948) van Roland Holst (1888-1976) ...
Sjah, die softie BS gaat nou weer nét een stapje te ver :{

Laat maar , we geven die Trollen zelf wel die verdiende tik op hun snuit }:|
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2018 @ 21:31:30 #75
137949 Disana
pi_183349206
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Geloof dat we er zo langzamerhand wel uit zijn? Zullen we dan nu maar weer gewoon feedback doen?

Het was ook gewoon feedback totdat een enkeling of twee kwam zieken.
pi_183349278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Het was ook gewoon feedback totdat een enkeling of twee kwam zieken.
Ja. Dat schijnt gezellig te zijn :X
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:36:16 #77
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183349318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Het was ook gewoon feedback totdat een enkeling of twee kwam zieken.
In de SC verder Dames......dit is de FB
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2018 @ 21:36:56 #78
137949 Disana
pi_183349329
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:34 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Dat schijnt gezellig te zijn :X
Ik snap niet dat de moderatie erin trapt. Je hebt je best gedaan.
pi_183349358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik snap niet dat de moderatie erin trapt. Je hebt je best gedaan.
Ineens is de bezem niet zo snel.
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:42:03 #80
241662 Jian
Well, well, well
pi_183349444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

In de SC verder Dames......dit is de FB
^O^
pi_183350524
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Ineens is de bezem niet zo snel.
Dus.. als je wat tegengas krijgt, moet er WEL geveegd worden ? Probeer zelf ook eens te incasseren. Een beetje trollen, ben je zelf ook niet vies van, toch ?
pi_183350561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
^O^ +1
pi_183350747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:21 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dus.. als je wat tegengas krijgt, moet er WEL geveegd worden ? Probeer zelf ook eens te incasseren. Een beetje trollen, ben je zelf ook niet vies van, toch ?
De ironie O+
pi_183350800
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik snap niet dat de moderatie erin trapt. Je hebt je best gedaan.
Waarin trappen ? en haar best gedaan met wat ? Ons afzeiken ? Denk je dat het nog leuk is, om zo te modden ? We worden als vuil behandeld hier soms, is dat fair ? Is dat echt nodig ?
We steken onze vrije tijd hierin, niet om afgezeken te worden. Feedback prima, tips ook altijd welkom.
Aanspreken in dm ook goed.
Maar hier mij de les te laten lezen, no way. :{w
En anders mailen naar forum@fok.nl en dien een klacht in.
pi_183350811
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:30 schreef mootie het volgende:

[..]

De ironie O+
Ja, Mootie de ironie O+
goed verhaal, lekker kort
pi_183350869
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:32 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Waarin trappen ? en haar best gedaan met wat ? Ons afzeiken ? Denk je dat het nog leuk is, om zo te modden ? We worden als vuil behandeld hier soms, is dat fair ? Is dat echt nodig ?
We steken onze vrije tijd hierin, niet om afgezeken te worden. Feedback prima, tips ook altijd welkom.
Aanspreken in dm ook goed.
Maar hier mij de les te laten lezen, no way. :{w
En anders mailen naar forum@fok.nl en dien een klacht in.
Waar zie jij afzeiken. Dat vraag ik me echt af. Waar word je de les gelezen. Waar word je als vuil behandeld.
Er wordt hier wat kritiek gegeven. Dat moet best kunnen in Fb.
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:25:26 #87
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183352304
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar zie jij afzeiken. Dat vraag ik me echt af. Waar word je de les gelezen. Waar word je als vuil behandeld.
Er wordt hier wat kritiek gegeven. Dat moet best kunnen in Fb.
En daar hoort incasseren ook bij.......Een moeilijk begrip voor je.... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:27:04 #88
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183352353
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
Als je een lekker wijf was, had ik je nu even lekker op je bek gepakt.... :7

Maar zo waar als een klontje pik....Helder verhaal...
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_183352382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

En daar hoort incasseren ook bij.......Een moeilijk begrip voor je.... :7
Wat incasseer ik dan niet? Overigens een overbodige sneer die niet in de FB hoort.
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:31:04 #90
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183352467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben het met je eens.
De COS loopt nog steeds als een trein en de sfeer is over het algemeen heel goed. Relaxed zelfs.Gezellig en veel lol. Met soms een scherp randje of een beetje op het kantje maar wat is daar verkeerd aan? Begrijp dus ook echt niks van deze aanval zo vanuit het niets of wat het probleem nu eigenlijk is..
Heb eerder dit al gepost:
'Het zal nooit precies zo gaan als jij wilt. Misschien in een perfecte wereld, maar dat is de COS nu eenmaal niet. En mods zijn ook niet perfect, want geen robots'.

En ja, jammer dat de streamverslagen er niet meer staan.
Is idd niets mis mee...........Zeiken om het zeiken is ook als een kunstwerk verheven........De sfeer is goed en jullie doen jullie taken zoals jullie ze behoren te doen........
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:32:17 #91
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183352511
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat incasseer ik dan niet? Overigens een overbodige sneer die niet in de FB hoort.
De onschuld spelen is je niet onbekend.......Maar meid ga lekker cossen en maak je niet overal druk om. Een gratis advies en daar laat ik het bij..... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_183352550
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

De onschuld spelen is je niet onbekend.......Maar meid ga lekker cossen en maak je niet overal druk om. Een gratis advies en daar laat ik het bij..... :7
Ok, kusjekroel.
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:35:08 #93
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183352577
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Ok, kusjekroel.
Kijk dat vind ik dan wel weer lief....Eng, maar een begin.... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_183352588
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Ok, kusjekroel.
+1 Dat Mod geslijm van Uto en Jian irriteert mij ook mateloos, en dat ze er nog intrappen ook.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183352596
Lama geen zin in een ban, zo word het toch opgelost altijd

[ Bericht 81% gewijzigd door yvonne op 25-11-2018 09:24:20 ]
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183356172
Dit geeft toch wel de sfeer weer die er in de Cos heerst, daarom zit ik in de lurkstand en voel de behoefte niet meer om te posten.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_183356176
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 06:55 schreef notturna het volgende:
Dit geeft toch wel de sfeer weer die er in de Cos heerst, daarom zit ik in de lurkstand en voel de behoefte niet meer om te posten.
:Y
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 11:07:06 #98
388664 crew  Dotteke
pi_183357643
foutje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 11:07:33 #99
388664 crew  Dotteke
pi_183357649
Foutje was voor de cos
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 25 november 2018 @ 11:07:58 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183357655
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Mike grijpt in, hij wil dit gezeik niet meer
SHel baalt dat ze niet met haar behas niet mogen
Pssst. Je zit te lurken in FB.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 11:08:07 #101
388664 crew  Dotteke
pi_183357657
Nog een foutje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183357664
_O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 11:08:27 #103
388664 crew  Dotteke
pi_183357665
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2018 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Pssst. Je zit te lurken in FB.
Oeps Sorry
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † zondag 25 november 2018 @ 14:55:23 #104
137949 Disana
pi_183361084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:32 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Waarin trappen ?


In het geslijm en de pogingen van sommigen om de discussie lam te leggen.

en haar best gedaan met wat ? Ons afzeiken ? Denk je dat het nog leuk is, om zo te modden ? We worden als vuil behandeld hier soms, is dat fair ? Is dat echt nodig ?
We steken onze vrije tijd hierin, niet om afgezeken te worden. Feedback prima, tips ook altijd welkom.


Je denkt dat ik het tegen mootie had, maar ik had het tegen Zeyina. Die heeft op een hele nette manier gezegd wat er volgens haar mis is in de COS. Helaas verzandde dat in gejammer en geklier.
  zondag 25 november 2018 @ 17:21:57 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_183364354
Is hier nog een Mod die ik kan aflikken? :9
  zondag 25 november 2018 @ 18:48:14 #106
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183365850
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 17:21 schreef Jian het volgende:
Is hier nog een Mod die ik kan aflikken? :9
:D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zondag 25 november 2018 @ 22:53:23 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372376
Sinds wanneer is het woord Narcist een verboten woord geworden in de Cos????
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183372429
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 22:53 schreef mazaru het volgende:
Sinds wanneer is het woord Narcist een verboten woord geworden in de Cos????
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 25 november 2018 @ 22:57:00 #109
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372470
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]

:D
Ik denk dat er nu even gegoogeld moet worden wat het woord betekent :{
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 25 november 2018 @ 22:57:11 #110
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183372475
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 22:53 schreef mazaru het volgende:
Sinds wanneer is het woord Narcist een verboten woord geworden in de Cos????
Ist das jetzt verboten geworden gewerden?
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  zondag 25 november 2018 @ 22:58:48 #111
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372511
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Ist das jetzt verboten geworden gewerden?
Ik wacht op antwoord daarop. Zou wel heel eigenaardig zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 25 november 2018 @ 22:59:45 #112
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183372534
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik wacht op antwoord daarop. Zou wel heel eigenaardig zijn
Volgens mij niet.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  zondag 25 november 2018 @ 23:00:14 #113
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372544
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Dan wil ik weten waarom mijn post is weggehaald
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 25 november 2018 @ 23:02:03 #114
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183372584
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan wil ik weten waarom mijn post is weggehaald
Omdat die dode Duitse leider met die snor ook narcist werd genoemd misschien.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  zondag 25 november 2018 @ 23:02:54 #115
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372605
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Omdat die dode Duitse leider met die snor ook narcist werd genoemd misschien.
Daar had ik het helemaal niet over in mijn post
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183372609
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Omdat die dode Duitse leider met die snor ook narcist werd genoemd misschien.
Dat lijkt me stug.
Dan zou bijvoorbeeld snor ook een verboden woord moeten zijn.
  zondag 25 november 2018 @ 23:03:48 #117
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183372638
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug.
Dan zou bijvoorbeeld snor ook een verboden woord moeten zijn.
Ik weet het niet, gaf maar een voorzetje. :@
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  zondag 25 november 2018 @ 23:08:28 #118
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372744
Een post dat Tim een Narcist is wordt binnen tien seconden verwijderd. Maar een antwoord in FB op de vraag waarom kan blijkbaar wachten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183372781
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:08 schreef mazaru het volgende:
Een post dat Tim een Narcist is wordt binnen tien seconden verwijderd. Maar een antwoord in FB op de vraag waarom kan blijkbaar wachten
Komt omdat we even aan het teruglezen zijn wat er gisternacht aan de hand was.
  zondag 25 november 2018 @ 23:11:30 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372802
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:10 schreef Punkman het volgende:

[..]

Komt omdat we even aan het teruglezen zijn wat er gisternacht aan de hand was.
Wat heeft dat te maken met het feit dat Tim een Narcist is? Geen idee wat er gisterenavond was. Daar was ik niet bij. Dus dit slaat echt helemaal nergens op.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183372842
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het feit dat Tim een Narcist is? Geen idee wat er gisterenavond was. Daar was ik niet bij. Dus dit slaat echt helemaal nergens op.
Er werd een opmerking over gemaakt en ineens moet er gezegd worden dat Tim een narcist is, waar direct op in gesprongen werd en om weer een kettingreactie aan discussie daarover te stoppen hebben we het verwijderd.
  zondag 25 november 2018 @ 23:17:52 #122
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183372940
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Er werd een opmerking over gemaakt en ineens moet er gezegd worden dat Tim een narcist is, waar direct op in gesprongen werd en om weer een kettingreactie aan discussie daarover te stoppen hebben we het verwijderd.
Belachelijk! Als er nou gezegd werd dat Tim Hitler was dan zou ik dat heel goed kunnen begrijpen. Maar een post verwijderen omdat die een Narcist wordt genoemd slaat echt helemaal nergens op!
Ik noem hem regelmatig een Narcist en dat zal ik blijven doen zolang hij het gedrag vertoont van een Narcist.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183373197
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Belachelijk! Als er nou gezegd werd dat Tim Hitler was dan zou ik dat heel goed kunnen begrijpen. Maar een post verwijderen omdat die een Narcist wordt genoemd slaat echt helemaal nergens op!
Ik noem hem regelmatig een Narcist en dat zal ik blijven doen zolang hij het gedrag vertoont van een Narcist.
Even alles nagelopen, ook even het gedeelte van gisternacht erbij gepakt.
Als je hem een narcist vind dan mag dat ook gewoon.

We hebben alleen nu even die posten verwijderd om te zien wat er allemaal aan de hand was, voordat er een hele discussie kwam.
  zondag 25 november 2018 @ 23:31:01 #124
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183373237
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:29 schreef Punkman het volgende:

[..]

Even alles nagelopen, ook even het gedeelte van gisternacht erbij gepakt.
Als je hem een narcist vind dan mag dat ook gewoon.

We hebben alleen nu even die posten verwijderd om te zien wat er allemaal aan de hand was, voordat er een hele discussie kwam.
Dan had je net zo goed de Cos dicht kunnen gooien tot je wist wat er aan de hand was. Je gaat toch niet zo maar posten verwijderen waar geen fout woord in geschreven wordt!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183373292
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan had je net zo goed de Cos dicht kunnen gooien tot je wist wat er aan de hand was. Je gaat toch niet zo maar posten verwijderen waar geen fout woord in geschreven wordt!
Er kwam al een discussie van, en de hele COS daarvoor dichtgooien kunnen we niet zomaar doen.
  zondag 25 november 2018 @ 23:34:29 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183373308
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Er kwam al een discussie van, en de hele COS daarvoor dichtgooien kunnen we niet zomaar doen.
Het wordt hier echt steeds gekker
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 26 november 2018 @ 07:33:29 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183375290
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:29 schreef Punkman het volgende:

We hebben alleen nu even die posten verwijderd om te zien wat er allemaal aan de hand was, voordat er een hele discussie kwam.
Dit is de absurdste moderatie-argumentatie die ik ooit heb gezien op FOK!. En ik heb wat ‘pareltjes’ zien langskomen.
Niet aanvallend bedoeld, maar als feedback. Dat was namelijk nr 2.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 november 2018 @ 15:45:37 #128
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_183382313
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 07:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is de absurdste moderatie-argumentatie die ik ooit heb gezien op FOK!. En ik heb wat ‘pareltjes’ zien langskomen.
Niet aanvallend bedoeld, maar als feedback. Dat was namelijk nr 2.
Hooi Cc, wat is dit nu precies?

Het superlatief van 'absurd' gebruiken en dan evengoedbeterbest nog doen alsof er sprake is van een poging tot feedback? Yeah right :R

"die ik ooit gezien heb" lijkt ook wel een standaardzinnetje van the Donald, nog los van eerder genoemd superlatief. Tremendous :B

https://www.theguardian.c(...)mp-on-florence-video

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 26-11-2018 15:56:33 ]
love & heet
  maandag 26 november 2018 @ 15:46:03 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183382324
Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 november 2018 @ 15:46:59 #130
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_183382344
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2018 15:46 schreef Copycat het volgende:
Oké.
Govvedomme, wat ben je snel :o . zat je stiekem op me te wachten, ouwe :*
love & heet
  maandag 26 november 2018 @ 15:48:03 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183382364
Je hebt hier sinds kort zoiets als quote alert. Best handig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 november 2018 @ 15:50:33 #132
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_183382423
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2018 15:48 schreef Copycat het volgende:
Je hebt hier sinds kort zoiets als quote alert. Best handig.
Oh kut :( , hoopte dat je op me zat te wachten. Uit liefde zeg maar..
love & heet
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 16:57:38 #133
58651 crew  murp
murp
pi_183383737
Wat is er allemaal aan de hand hier?
Kunnen jullie niet gewoon lekker UTOpia kijken en er gezellig over hebben?
Of is het allemaal weer kut en doet crew weer alles fout?

Ik wil het graag horen.
kort en bondig graag.
pi_183385209
Niet allemaal tegelijk! :o
pi_183385923
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:18 schreef mootie het volgende:
Niet allemaal tegelijk! :o
Wij hadden jou in gedachten als eerste. ;)
pi_183386165
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 16:57 schreef murp het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand hier?
Kunnen ze niet gewoon lekker UTOpia kijken en er gezellig over hebben?
Of is het allemaal weer kut en doet crew weer alles fout?

Ik wil het graag horen.
kort en bondig graag.
2e regel: nee!
pi_183386914
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:59 schreef -sabine- het volgende:

[..]

2e regel: nee!
Lekker kort en accuraat :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_183387088
Er is hier genoeg geschreven lijkt me.Wat mij voornamelijk opviel is dat de moderatie weer werd aangevallen.Terwijl wij diegene moeten zijn die de COS maken.Denk eens bij jezelf na voordat je post.Dat scheelt namelijk al een boel.
En leven en laten leven,we zijn niet allemaal hetzelfde.
En hulde voor de MODS.
Mvg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183387666
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is hier genoeg geschreven lijkt me.Wat mij voornamelijk opviel is dat de moderatie weer werd aangevallen.Terwijl wij diegene moeten zijn die de COS maken.Denk eens bij jezelf na voordat je post.Dat scheelt namelijk al een boel.
En leven en laten leven,we zijn niet allemaal hetzelfde.
En hulde voor de MODS.
Mvg.
Eens
  maandag 26 november 2018 @ 20:39:18 #140
111260 Charmian
a little joy
pi_183388718
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is hier genoeg geschreven lijkt me.Wat mij voornamelijk opviel is dat de moderatie weer werd aangevallen.Terwijl wij diegene moeten zijn die de COS maken.Denk eens bij jezelf na voordat je post.Dat scheelt namelijk al een boel.
En leven en laten leven,we zijn niet allemaal hetzelfde.
En hulde voor de MODS.
Mvg.
Pardon? Aanval? Volgens mij is er niemand van de crew aangevallen, sowieso niet persoonlijk. Zie jij ergens een onvertogen woord? Dat Sjampoeh zich persoonlijk aangevallen voelt kan ik ook niks aan doen. Ik heb hier een post neergezet omdat als ik eens een TR zet omdat er verwijzingen zijn naar IS of Hitler of weet ik veel dat daar mijn inziens niets mee wordt gedaan. Het wordt niet eens weggehaald, maar als je daar een user op aanspreekt dan wordt die opmerking wel weggehaald. Daar mag ik dan geen vraag over stellen of een opmerking over maken omdat het dan crewbashen is? En dan zie ik hier in FB Mootie aangevallen worden, dat zij de zeikerd zou zijn. Zeyina krijgt een hele tirade over haar heen. Zeik dan ook tegen mij. Voor mij hoeft het geen Libelle-forum te zijn waarbij elk woord op een gouden schaaltje hoeft te worden gelegd. Off topic of ff een zijpad ingaan, prima. Dat vraag ik allemaal niet, maar ik vraag wel oog voor bepaalde verwijzingen en getrol. Maar laat maar, de zin om te cossen is me bij deze echt ontnomen. Heel jammer.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_183388847
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is hier genoeg geschreven lijkt me.Wat mij voornamelijk opviel is dat de moderatie weer werd aangevallen.Terwijl wij diegene moeten zijn die de COS maken.Denk eens bij jezelf na voordat je post.Dat scheelt namelijk al een boel.
En leven en laten leven,we zijn niet allemaal hetzelfde.
En hulde voor de MODS.
Mvg.
De moderatie werd absoluut niet aangevallen.
Een beetje kritiek staat niet gelijk aan aanvallen.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2018 @ 20:52:58 #142
137949 Disana
pi_183389126
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is hier genoeg geschreven lijkt me.Wat mij voornamelijk opviel is dat de moderatie weer werd aangevallen.Terwijl wij diegene moeten zijn die de COS maken.Denk eens bij jezelf na voordat je post.Dat scheelt namelijk al een boel.
En leven en laten leven,we zijn niet allemaal hetzelfde.
En hulde voor de MODS.
Mvg.
Ik heb geen enkele aanval op de moderatie gezien. Dat sjampoeh zich persoonlijk aangevallen voelt is haar probleem, ze voelde zich ook door mij aangevallen terwijl ik alleen maar schreef dat Zeyina haar best had gedaan. Ik vind het wel een methode om mensen het zwijgen op te leggen als mensen niets meer kunnen zeggen zonder dat de moderatie gaat kermen.
pi_183389981
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef Charmian het volgende:

[..]

Pardon? Aanval? Volgens mij is er niemand van de crew aangevallen, sowieso niet persoonlijk. Zie jij ergens een onvertogen woord? Dat Sjampoeh zich persoonlijk aangevallen voelt kan ik ook niks aan doen. Ik heb hier een post neergezet omdat als ik eens een TR zet omdat er verwijzingen zijn naar IS of Hitler of weet ik veel dat daar mijn inziens niets mee wordt gedaan. Het wordt niet eens weggehaald, maar als je daar een user op aanspreekt dan wordt die opmerking wel weggehaald. Daar mag ik dan geen vraag over stellen of een opmerking over maken omdat het dan crewbashen is? En dan zie ik hier in FB Mootie aangevallen worden, dat zij de zeikerd zou zijn. Zeyina krijgt een hele tirade over haar heen. Zeik dan ook tegen mij. Voor mij hoeft het geen Libelle-forum te zijn waarbij elk woord op een gouden schaaltje hoeft te worden gelegd. Off topic of ff een zijpad ingaan, prima. Dat vraag ik allemaal niet, maar ik vraag wel oog voor bepaalde verwijzingen en getrol. Maar laat maar, de zin om te cossen is me bij deze echt ontnomen. Heel jammer.
Eens.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:28:08 #144
58651 crew  murp
murp
pi_183390106
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef Charmian het volgende:

[..]

Pardon? Aanval? Volgens mij is er niemand van de crew aangevallen, sowieso niet persoonlijk. Zie jij ergens een onvertogen woord? Dat Sjampoeh zich persoonlijk aangevallen voelt kan ik ook niks aan doen. Ik heb hier een post neergezet omdat als ik eens een TR zet omdat er verwijzingen zijn naar IS of Hitler of weet ik veel dat daar mijn inziens niets mee wordt gedaan. Het wordt niet eens weggehaald, maar als je daar een user op aanspreekt dan wordt die opmerking wel weggehaald. Daar mag ik dan geen vraag over stellen of een opmerking over maken omdat het dan crewbashen is? En dan zie ik hier in FB Mootie aangevallen worden, dat zij de zeikerd zou zijn. Zeyina krijgt een hele tirade over haar heen. Zeik dan ook tegen mij. Voor mij hoeft het geen Libelle-forum te zijn waarbij elk woord op een gouden schaaltje hoeft te worden gelegd. Off topic of ff een zijpad ingaan, prima. Dat vraag ik allemaal niet, maar ik vraag wel oog voor bepaalde verwijzingen en getrol. Maar laat maar, de zin om te cossen is me bij deze echt ontnomen. Heel jammer.
Dus je bent boos dat je TR's niet worden gehonoreerd en dat er dingen staan die weg moeten.
De mods doen dat niet en laten ze het zelfs staan! :o

Je kan ook over posts heen lezen hoor.
Ik vind dat de mods hier prima werk doen hoor.. Als ze iets laten staan dan laten ze het staan omdat het binnen de lijntjes valt van het toelaatbare.
pi_183390151
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:28 schreef murp het volgende:

[..]

Dus je bent boos dat je TR's niet worden gehonoreerd en dat er dingen staan die weg moeten.
De mods doen dat niet en laten ze het zelfs staan! :o

Je kan ook over posts heen lezen hoor.
Ik vind dat de mods hier prima werk doen hoor.. Als ze iets laten staan dan laten ze het staan omdat het binnen de lijntjes valt van het toelaatbare.
Over posts heen lezen geldt dan vice versa.
pi_183390153
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:28 schreef murp het volgende:

[..]

Dus je bent boos dat je TR's niet worden gehonoreerd en dat er dingen staan die weg moeten.
De mods doen dat niet en laten ze het zelfs staan! :o

Je kan ook over posts heen lezen hoor.
Ik vind dat de mods hier prima werk doen hoor.. Als ze iets laten staan dan laten ze het staan omdat het binnen de lijntjes valt van het toelaatbare.
Hier ben ik het helemaal mee eens. ^O^
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:30:57 #147
58651 crew  murp
murp
pi_183390197
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:29 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Over posts heen lezen geldt dan vice versa.
Hoe bedoel je?
pi_183390339
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef murp het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat er eenzijdig wordt gezegd dat mensen over posts heen kunnen lezen. Dat geldt voor iedereen. Ook voor mods. Zelf vind ik dat als het beleid is dat je bepaalde uitingen (zoals nazi verwijzingen of racistische uitspraken) niet toestaat, je dat beleid ook moet handhaven. En dan vind ik het een beetje flauw dat je de uitspraak doet dat je er maar overheen moet lezen.
pi_183390359
Maar laat ik me er verder niet in mengen, in dit geneuzel.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:38:39 #150
58651 crew  murp
murp
pi_183390432
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:35 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Dat er eenzijdig wordt gezegd dat mensen over posts heen kunnen lezen. Dat geldt voor iedereen. Ook voor mods. Zelf vind ik dat als het beleid is dat je bepaalde uitingen (zoals nazi verwijzingen of racistische uitspraken) niet toestaat, je dat beleid ook moet handhaven. En dan vind ik het een beetje flauw dat je de uitspraak doet dat je er maar overheen moet lezen.
Ja erg flauw.

De mods zijn hier uitgekozen om het hier gezellig te houden, het gezellig maken moet je zelf doen.
pi_183390456
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:38 schreef murp het volgende:

[..]

Ja erg flauw.

De mods zijn hier uitgekozen om het hier gezellig te houden, het gezellig maken moet je zelf doen.
Klopt. En die gezelligheid wordt niet bevorderd als er onwenselijke uitingen blijven staan. Onwenselijk in de zin van jullie eigen beleid, ook.
pi_183390496
Gezellig *O*
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:41:08 #153
58651 crew  murp
murp
pi_183390500
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Klopt. En die gezelligheid wordt niet bevorderd als er onwenselijke uitingen blijven staan. Onwenselijk in de zin van jullie eigen beleid, ook.
Wat ook onwenselijk is dat je niet op een normale toon kan reageren. Het is de toon die de muziek maakt.

Verder vind ik de toon naar de mods toe ook onwenselijk.
pi_183390515
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:41 schreef murp het volgende:

[..]

Wat ook onwenselijk is dat je niet op een normale toon kan reageren. Het is de toon die de muziek maakt.

Verder vind ik de toon naar de mods toe ook onwenselijk.
Heb je het nu over mij? Of wat bedoel je precies?
pi_183390521
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:38 schreef murp het volgende:

[..]

Ja erg flauw.

De mods zijn hier uitgekozen om het hier gezellig te houden, het gezellig maken moet je zelf doen.
Wat ik dus ook in mijn post zeg.Jammer dat mensen het niet leuk vinden,maar dan ga je maar ergens anders posten.Btw jouw post klopt niet helemaal.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183390538
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wat ik dus ook in mijn post zeg.Jammer dat mensen het niet leuk vinden,maar dan ga je maar ergens anders posten.Btw jouw post klopt niet helemaal.
Ah, als mensen het niet ‘gezellig’ vinden, maar gewoon willen Cossen moeten ze maar lekker opbokken.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:43:11 #157
58651 crew  murp
murp
pi_183390548
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:41 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Heb je het nu over mij? Of wat bedoel je precies?
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wat ik dus ook in mijn post zeg.Jammer dat mensen het niet leuk vinden,maar dan ga je maar ergens anders posten.Btw jouw post klopt niet helemaal.
Als je maar begrijp wat ik bedoel :')

Ik zit hier ook gewoon voor een gezellig FOK! he, laten we dat nou gewoon met zn allen doen.. En niet na een moderatie steeds ja maar te roepen
pi_183390549
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Klopt. En die gezelligheid wordt niet bevorderd als er onwenselijke uitingen blijven staan. Onwenselijk in de zin van jullie eigen beleid, ook.
Maar wie beslist wat er onwenselijk is? Je kunt je mening er over uiten door een TR te zetten maar jouw mening is niet de doorslaggevende.
pi_183390573
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, als mensen het niet ‘gezellig’ vinden, maar gewoon willen Cossen moeten ze maar lekker opbokken.
Ja daar komt het wel op neer dus. Te triest voor woorden.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_183390590
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:43 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar wie beslist wat er onwenselijk is? Je kunt je mening er over uiten door een TR te zetten maar jouw mening is niet de doorslaggevende.
Ik verwijs naar het eigen beleid.
pi_183390635
Haal dan ook gewoon de topicpointer weg, pas de FAQ aan, en de boodschap in de OP.
En hernoem Cos meteen naar SC. Dan is het volkomen duidelijk.
pi_183390636
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:43 schreef murp het volgende:

[..]

[..]

Als je maar begrijp wat ik bedoel :')

Ik zit hier ook gewoon voor een gezellig FOK! he, laten we dat nou gewoon met zn allen doen.. En niet na een moderatie steeds ja maar te roepen
Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt. Vooral niet als je het in dit geval over de toon hebt. Volgens mij is de toon die ik hier net gebruik niet raar of vervelend. Maar goed dat is blijkbaar jouw perceptie. Typisch, vind ik dan wel.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:47:01 #163
58651 crew  murp
murp
pi_183390691
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:45 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt. Vooral niet als je het in dit geval over de toon hebt. Volgens mij is de toon die ik hier net gebruik niet raar of vervelend. Maar goed dat is blijkbaar jouw perceptie. Typisch, vind ik dan wel.
Door je laatste zin heb ik niet eens zin om te reageren.
pi_183390692
Kan iemand mij vertellen wat er de laatste 3 dagen dan verkeerd ging in de COS?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:47:32 #165
58651 crew  murp
murp
pi_183390700
Ik snap gewoon niet dat jullie lekker UTO gaan kijken, daar gaat het immers om
pi_183390723
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door murp op 26-11-2018 21:48:23 ]
pi_183390728
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:43 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Ik verwijs naar het eigen beleid.
En het is aan de mods om de uiteindelijke beslissing te maken over wat daar wel of niet onder valt.
pi_183390740
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:47 schreef murp het volgende:
Ik snap gewoon niet dat jullie lekker UTO gaan kijken, daar gaat het immers om
Dat bedoel ik. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2018 @ 21:49:16 #169
137949 Disana
pi_183390762
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er de laatste 3 dagen dan verkeerd ging in de COS?
Dit begon met de note van Zeyina.
pi_183390779
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En het is aan de mods om de uiteindelijke beslissing te maken over wat daar wel of niet onder valt.
We zijn het helemaal eens. Alleen staan sommige zaken daar al heel expliciet in verwoord.
pi_183390807
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:49 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

We zijn het helemaal eens. Alleen staan sommige zaken daar al heel expliciet in verwoord.
Dan nog is dat niet aan jullie.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:51:01 #172
58651 crew  murp
murp
pi_183390814
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:49 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

We zijn het helemaal eens. Alleen staan sommige zaken daar al heel expliciet in verwoord.
mocht je er niet uit komen kan je altijd een Fa aanschieten. Mocht hij/zei je niet gelijk geven dan heb je gewoon pech.
pi_183390880
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:50 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dan nog is dat niet aan jullie.
Het verandert niets aan mijn opvatting dat als er verwijzingen naar Obersturmführer (nazi verwijzing) en Makaak (racistische uiting) blijven staan het er niet gezelliger van wordt. Maar uiteraard ieder zijn opvatting. En aan de mods hun beleid. Is mijn toon zo goed?
pi_183390893
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:51 schreef murp het volgende:

[..]

mocht je er niet uit komen kan je altijd een Fa aanschieten. Mocht hij/zei je niet gelijk geven dan heb je gewoon pech.
Zie mijn laatste post hierboven.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:55:09 #175
58651 crew  murp
murp
pi_183390942
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:53 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Het verandert niets aan mijn opvatting dat als er verwijzingen naar Obersturmführer (nazi verwijzing) en Makaak (racistische uiting) blijven staan het er niet gezelliger van wordt. Maar uiteraard ieder zijn opvatting. En aan de mods hun beleid. Is mijn toon zo goed?
En wat is de context van die nazi verwijzing?
pi_183390957
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:55 schreef murp het volgende:

[..]

En wat is de context van die verwijzing?
Zie mijn tr's. Daarin staat voldoende uitleg, m.i.
pi_183390976
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:55 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Zie mijn tr's. Daarin staat voldoende uitleg, m.i.
Die post is allang weggehaald.
Goed niet binnen 2 minuten maar hij is de ochtend erna verwijderd.

Hitler uitlatingen zijn ook weggehaald en ja we zien niet alles, maar dat is ook niet te doen in het tempo van de cossen.
pi_183390994
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit begon met de note van Zeyina.
Klopt,en nu hebben we het er nog over.In feite is het gewoon sneu.
Wat Murp ook zegt,ga COSsen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:57:07 #179
58651 crew  murp
murp
pi_183390996
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Die post is allang weggehaald.
Goed niet binnen 2 minuten maar hij is de ochtend erna verwijderd.
serieus? Waar hebben we het dan over? :')
pi_183391003
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Die post is allang weggehaald.
Goed niet binnen 2 minuten maar hij is de ochtend erna verwijderd.

Hitler uitlatingen zijn ook weggehaald en ja we zien niet alles, maar dat is ook niet te doen in het tempo van de cossen.
Top!
pi_183391014
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

serieus? Waar hebben we het dan over? :')
Ik was je voor. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183391016
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

serieus? Waar hebben we het dan over? :')
Sorry, ik heb de dag erna niet meer gecheckt of de post verwijderd was.
pi_183391017
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

serieus? Waar hebben we het dan over? :')
Geen idee.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:57:54 #184
58651 crew  murp
murp
pi_183391022
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Top!
Heb je niet eens zelf gecontroleerd of het is weggehaald? :')
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 21:58:12 #185
58651 crew  murp
murp
pi_183391049
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

Heb je niet eens zelf gecontroleerd of het is weggehaald? :')
Niet meer een dag erna, zoals de goede lezer hierboven kan zien.
pi_183391054
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

serieus? Waar hebben we het dan over? :')
Over het feit dat de mods niet opspringen zodra bepaalde mensen ergens moeite mee hebben. Helaas. Sommige mensen hier vergeten dat mod zijn een vrijwillige functie is en geen fulltime baan.
pi_183391056
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Klopt,en nu hebben we het er nog over.In feite is het gewoon sneu.
Wat Murp ook zegt,ga COSsen.
Je kan er ook over heen scrollen, wel zo gezellig *O* *O*
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_183391064
Conclusie: ik zet geen tr meer. Iedereen blij.
pi_183391096
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Conclusie: ik zet geen tr meer. Iedereen blij.
Je mag altijd een TR zetten. Je kunt alleen niet verwachten dat er altijd op gereageerd en op stel en sprong.
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 22:00:13 #191
58651 crew  murp
murp
pi_183391098
Nou, fijne avond allemaal en ga lekker UTOpia kijken :*
pi_183391118
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Sorry, ik heb de dag erna niet meer gecheckt of de post verwijderd was.
Kan gebeuren, maar je kan het altijd even vragen in DM of hier.

Er kan ook iets fout gaan met verwijderen of in een gesloten topic die naar onderen zakt dat we een TR niet zien.

We zijn gelukkig niet perfect.
pi_183391121
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 22:00 schreef murp het volgende:
Nou, fijne avond allemaal en ga lekker UTOpia kijken :*
:* bedankt voor je nuttige bijdrage
pi_183391142
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 22:00 schreef murp het volgende:
Nou, fijne avond allemaal en ga lekker UTOpia kijken :*
Fijne avond Murp.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183391157
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Kan gebeuren, maar je kan het altijd even vragen in DM of hier.

Er kan ook iets fout gaan met verwijderen of in een gesloten topic die naar onderen zakt dat we een TR niet zien.

We zijn gelukkig niet perfect.
Bedankt voor de toelichting. Ik houd het bij wat ik net zei.
  maandag 26 november 2018 @ 23:06:34 #196
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183392739
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

serieus? Waar hebben we het dan over? :')
We hebben het eigenlijk nergens over. Mensen kunnen ook gewoon ergens overheen lezen, maar dat schijnt toch erg moeilijk te wezen. Zoals Fresh al memoreerde, de sfeer in de cos is goed en de moderatoren doen hun werk goed. Voor de rest zou ik de discussie sluiten en weer over gaan tot de order van de dag en dat is Utopia volgen.
Wat een gezeik om niets.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 26 november 2018 @ 23:22:07 #197
241662 Jian
Well, well, well
pi_183393076
Mag je FA's ook aflikken? :9
  Forum Admin maandag 26 november 2018 @ 23:22:57 #198
58651 crew  murp
murp
pi_183393086
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:22 schreef Jian het volgende:
Mag je FA's ook aflikken? :9
Klein likje
  dinsdag 27 november 2018 @ 00:07:43 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183393797
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:22 schreef Jian het volgende:
Mag je FA's ook aflikken? :9
Vroeger... ja toen Vonny nog wel es kwam om jou een schop onder je reet te geven.. en nou likken... :6
pi_183403864
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:55 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Zie mijn tr's. Daarin staat voldoende uitleg, m.i.
Volgens mij heb ik je een dm gestuurd over die TR en weggehaald ? :?
pi_183433616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:06 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je een dm gestuurd over die TR en weggehaald ? :?
Zie een van mijn posts erna. Ik heb de dag erna niet meer gecheckt of deze verwijderd waren. Is dat zo voldoende info voor je? Of ga je je er nog op door?
pi_183433625
Zie ook deze quotes, sjampoeh. Dan hoef je niet meer te zoeken. Ik was er verder al lang weer klaar mee.

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Die post is allang weggehaald.
Goed niet binnen 2 minuten maar hij is de ochtend erna verwijderd.

Hitler uitlatingen zijn ook weggehaald en ja we zien niet alles, maar dat is ook niet te doen in het tempo van de cossen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Top!
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

serieus? Waar hebben we het dan over? :')
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Sorry, ik heb de dag erna niet meer gecheckt of de post verwijderd was.
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:57 schreef murp het volgende:

[..]

Heb je niet eens zelf gecontroleerd of het is weggehaald? :')
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:58 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Niet meer een dag erna, zoals de goede lezer hierboven kan zien.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Kan gebeuren, maar je kan het altijd even vragen in DM of hier.

Er kan ook iets fout gaan met verwijderen of in een gesloten topic die naar onderen zakt dat we een TR niet zien.

We zijn gelukkig niet perfect.
pi_183433803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 06:08 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Zie een van mijn posts erna. Ik heb de dag erna niet meer gecheckt of deze verwijderd waren. Is dat zo voldoende info voor je? Of ga je je er nog op door?
Nou zeg :? Ik zeg alleen dat ik je dm-ed heb, maar jij vond het nodig om hier in fb erover door te gaan, terwijl je dus al wist, dat ik hem had verwijderd.

En dooor
Ben er ook klaar mee
pi_183439003
quote:
15s.gif Op donderdag 29 november 2018 07:25 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Nou zeg :? Ik zeg alleen dat ik je dm-ed heb, maar jij vond het nodig om hier in fb erover door te gaan, terwijl je dus al wist, dat ik hem had verwijderd.

En dooor
Ben er ook klaar mee
Dat wist ik niet. Want anders begon ik er hier niet over. Voor mij ook basta nu.
  donderdag 29 november 2018 @ 15:57:18 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183440617
Fautje
pi_183441363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Fautje
cheen brobleim
pi_183458061
Mag het woordje iets in de TT ertussen geplaatst worden.Ik was wat te snel.
BVD.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183458192
Thanks.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183460240
Hoi,even een vraagje.Ik zie in een groep op FB hele leuke verslagen voorbij komen.Mag ik die in het streamverslagen topic plaatsen?
Ik zet er natuurlijk geen naam bij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183460690
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoi,even een vraagje.Ik zie in een groep op FB hele leuke verslagen voorbij komen.Mag ik die in het streamverslagen topic plaatsen?
Ik zet er natuurlijk geen naam bij.
Deze vraag slinger ik even de blauwe kamer in.

We komen er op terug.
pi_183460930
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Deze vraag slinger ik even de blauwe kamer in.

We komen er op terug.
^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2018 @ 19:23:05 #212
137949 Disana
pi_183462898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoi,even een vraagje.Ik zie in een groep op FB hele leuke verslagen voorbij komen.Mag ik die in het streamverslagen topic plaatsen?
Ik zet er natuurlijk geen naam bij.
Oh, dat zou wel leuk zijn dus ik hoop dat het mag.
pi_183463277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, dat zou wel leuk zijn dus ik hoop dat het mag.
De eerste staat er al. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183463362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:37 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

De eerste staat er al. :D
Ik zou er wel even een bron bijzetten, en misschien de bijnamen weghalen. Heb nu al geen idee wie schnitzel is. :@
pi_183463407
Mag dat wel? Weet de persoon dat het hier wordt geplaatst?
SOONY
pi_183463439
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:42 schreef DKUp het volgende:
Mag dat wel? Weet de persoon dat het hier wordt geplaatst?
En inderdaad even toestemming vragen op die FB-pagina.
pi_183463613
Ik heb toestemming van de Mods en van de diegene die het schrijft.
Jammer joh.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183463665
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb toestemming van de Mods en van de diegene die het schrijft.
Jammer joh.
Wat een gekke reactie. Het waren gewoon tips. :{w
pi_183463686
Jezus het is ook nooit goed he? Waar bemoeien jullie je toch mee. Ff heeft toestemming van beide kanten.

Hij heeft dit specifiek geregeld omdat mensen zo graag willen teruglezen wat er gebeurd is dit een grappige manier vind en de zuurtjes zijn er weer meteen bij.

Misschien eens een beetje minder mod spelen? Als je mod wil zijn moet je je aanmelden. Dit gezeur elke keer word nogal vermoeiend.
pi_183463734
Huh? Wat een overtrokken reactie. Het is heel normaal om bij zo'n vraag te vragen of tips te geven omtrent bron. Dat heet behulpzaam zijn. Volgens mij zullen velen blij zijn met zo'n sv.

Misschien kan je je advies hier ook weer zelf opvolgen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_183463761
FF heeft toestemming van degene die het schrijft en toestemming van de mods.

Leuk initiatief en een SV om te lezen.
pi_183463772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
FF heeft toestemming van degene die het schrijft en toestemming van de mods.

Leuk initiatief en een SV om te lezen.
:Y
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_183463784
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:55 schreef Voxs het volgende:
Huh? Wat een overtrokken reactie. Het is heel normaal om bij zo'n vraag te vragen of tips te geven omtrent bron. Dat heet behulpzaam zijn.

Misschien kan je je advies hier ook weer zelf opvolgen?
Vraagt FF om tips? Nee. Bovendien zijn de gegeven tips onzin. Tuurlijk gaat hij de naam van diegene hier niet zomaar posten. En toestemming is er al, daar hoeven de users niet naar te vragen. Dat doen de mods wel als het nodig is.
pi_183463831
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Vraagt FF om tips? Nee. Bovendien zijn de gegeven tips onzin. Tuurlijk gaat hij de naam van diegene hier niet zomaar posten. En toestemming is er al, daar hoeven de users niet naar te vragen. Dat doen de mods wel als het nodig is.
Heeft FF jou gevraagd om dit hier te plaatsen? Op fok en in fb's is het vrij normaal om mee te denken met initiatieven. Als iemand dat doet hoeft dat niet te betekenen dat het een aanval is. Dat is het gewoon niet.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_183463866
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:59 schreef Voxs het volgende:

[..]

Heeft FF jou gevraagd om dit hier te plaatsen? Op fok en in fb's is het vrij normaal om mee te denken met initiatieven. Als iemand dat doet hoeft dat niet te betekenen dat het een aanval is. Dat is het gewoon niet.
Ik kan heel goed voor mezelf denken gelukkig. Het word alleen nogal vermoeiend als bepaalde mensen denken zich overal mee te moeten bemoeien. En het ZIJN elke keer dezelfde.

Verder zal ik het er bij laten want dit heeft weinig met feedback te maken.
pi_183463868
Maar goed. Leuk initiatief FF, fijn dat de maker toestemming gaf! ^O^
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:01:17 #227
58651 crew  murp
murp
pi_183463873
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
FF heeft toestemming van degene die het schrijft en toestemming van de mods.
Dat.

Als je het kut vind hoef je daar niet te reageren, anders wil ik men ook wel helpen hoor, geen probleem :)
pi_183463877
Mensen, het is met FF geregeld.

Laten we hier verder niet een hele discussie van maken en dat de lol er straks vanaf is.

Alles is in orde.
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:02:52 #229
58651 crew  murp
murp
pi_183463916
Verdere discussie wisde ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door murp op 30-11-2018 22:24:25 ]
pi_183467812
Weet je wat? Laat maar. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2018 @ 22:19:38 #231
137949 Disana
pi_183467891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Weet je wat? Laat maar. :W
Oh kom op, er zijn ook positieve reacties. Ik zou het leuk vinden als je dit op je neemt zodat ik iets bij te lezen heb.
pi_183467955
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh kom op, er zijn ook positieve reacties. Ik zou het leuk vinden als je dit op je neemt zodat ik iets bij te lezen heb.
Goede reactie en we kijken het gewoon even aan toch?, dat lijkt me de beste instelling.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2018 @ 22:22:27 #233
137949 Disana
pi_183467968
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Goede reactie en we kijken het gewoon even aan toch?, dat lijkt me de beste instelling.
Helemaal mee eens. Zet hem op, FF.
pi_183468010
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Goede reactie en we kijken het gewoon even aan toch?, dat lijkt me de beste instelling.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zet hem op, FF.
Heb ik niks aan toe te voegen. ^O^
pi_183468328
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Heb ik niks aan toe te voegen. ^O^
Ik ook niet. Prima actie ^O^
pi_183469330
Leuk FF ^O^ gewoon doen .
  zaterdag 1 december 2018 @ 11:22:14 #237
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183474046
FreshFruit heeft toestemming van de schrijver en moderators voor het plaatsen van deze stukjes in het topic streamverslagen, leuk en hopelijk volgen er nog meer. ^O^ Alleen, ik vind deze niet passen in het topic streamverslagen, maar meer in een eigen topic: Hersenspinsel van streamers.

UTO / Streamverslagen UTO2 #1

UTO / Streamverslagen UTO2 #1

quote:
  Moderator zaterdag 1 december 2018 @ 11:24:48 #238
388664 crew  Dotteke
pi_183474077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, dat zou wel leuk zijn dus ik hoop dat het mag.
ZIjn hersenspinsel van een streamer die nergens op slaan
Ik zie er liever een aparte topic voor komen
Nu denk je dat het waar is wat er daar geschreven wordt
Hersenspinsel van streamers is wel een leuke topic titel :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183474763
Er zijn al 2 sticky topics over verslagen :
Ik zou hem onder brengen onder updates ?
  zaterdag 1 december 2018 @ 12:32:03 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183474902
Zoiets hoeft toch niet sticky? Waarom niet gewoon een eigen topic ipv die ingewikkeldheid?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183474941
‘Verslagen van een Facebookgroepje’ lijkt me toptitel voor zoiets en sticky lijkt me ook overdreven. :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator zaterdag 1 december 2018 @ 12:37:40 #242
388664 crew  Dotteke
pi_183474987
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:32 schreef Copycat het volgende:
Zoiets hoeft toch niet sticky? Waarom niet gewoon een eigen topic ipv die ingewikkeldheid?
^O^ Dat dus
Ik dacht gisteren echt een SV, toen ik het las dacht ik wat is dit
Inderdaad een eigen topic hersenspinsels van streamers, dan is het wel leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:05:11 #243
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183475400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:22 schreef sjampoeh het volgende:
Er zijn al 2 sticky topics over verslagen :
Ik zou hem onder brengen onder updates ?
Dit soort waarheden/Hersenspinsel/verzinsels zijn ook geen update, totaal niet.





quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:40 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Hoi moeder, mijn naam is Gerrit, ook bekend als Geile Gerrit.
Twee werelden die botsen, ik de gevoelige student
Sjel, uw ijskoude dochter
We kunnen geen inhoudsvolle gesprekken met elkaar houden, wat ik wel met His kan trouwens
Sjel is gied neukvoer, hetgeen ik buiten deze poort nog nooit heb ervaren.
Ik ben oprecht verliefd op dit clowntje en schrijf u daarom deze brief
Vraag niet om haar hand, enkel om haar punani
Mvg Geile Gerrit
en deze kan ook in het eventuele nieuwe topic. Leuk zo in de maand december, *O*
pi_183475710
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:05 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dit soort waarheden/Hersenspinsel/verzinsels zijn ook geen update, totaal niet.

[ afbeelding ]

[..]

en deze kan ook in het eventuele nieuwe topic. Leuk zo in de maand december, *O*
Ja heb je ook weer gelijk in.
We denken nog even verder na ;)
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:29:07 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183475764
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:25 schreef sjampoeh het volgende:

Ja heb je ook weer gelijk in.
We denken nog even verder na ;)
Waarom? Wat is het discussiepunt waar zo over moet worden gedelibereerd?
Gewoon een topic. Niks bijzonders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183475781
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom? Wat is het discussiepunt waar zo over moet worden gedelibereerd?
Gewoon een topic. Niks bijzonders.
Nou, er is geen probleem hoor... We bekijken even of het stickey moet of een gewoon topic ervan gemaakt kan worden. that's all
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:35:51 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183475847
Sinds wanneer is modereren op FOK! zo’n bureaucratisch geneuzel geworden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183475939
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:35 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer is modereren op FOK! zo’n bureaucratisch geneuzel geworden?
Valt echt wel mee hoor
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:42:21 #249
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183475969
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:30 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Nou, er is geen probleem hoor... We bekijken even of het stickey moet of een gewoon topic ervan gemaakt kan worden. that's all
Ik was zo vrij om er eentje te openen, want ik las met plezier de hersenspinsels van de anonieme Utopia facebookschrijver, gepost door FreshFruit. En mrmojorisin3 kan ook spinselen en nog veel meer mensen, dus ga lekker schrijven en veel leesplezier. Mogen ook Utopia gedichten zijn.

UTO / Lees en post hersenspinsels/verzinsels Utopia.
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:46:19 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183476037
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:

Ik was zo vrij om er eentje te openen, want ik las met plezier de hersenspinsels van de anonieme Utopia facebookschrijver, gepost door FreshFruit. En mrmojorisin3 kan ook spinselen en nog veel meer mensen, dus ga lekker schrijven en veel leesplezier. Mogen ook Utopia gedichten zijn.

UTO / Lees en post hersenspinsels/verzinsels Utopia.
Doortastendheid! Sowieso, waarom zou zo’n garppig topic sticky moeten/mogen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:48:02 #251
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_183476070
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doortastendheid! Sowieso, waarom zou zo’n garppig topic sticky moeten/mogen?
Die kunnen we zelf omhoog houden. Veel plezier, jij kan denk ik ook dichten, spinsel etc.
  Moderator zaterdag 1 december 2018 @ 13:56:58 #252
388664 crew  Dotteke
pi_183476227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ik was zo vrij om er eentje te openen, want ik las met plezier de hersenspinsels van de anonieme Utopia facebookschrijver, gepost door FreshFruit. En mrmojorisin3 kan ook spinselen en nog veel meer mensen, dus ga lekker schrijven en veel leesplezier. Mogen ook Utopia gedichten zijn.

UTO / Lees en post hersenspinsels/verzinsels Utopia.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 1 december 2018 @ 18:23:05 #253
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183480056
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:48 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Die kunnen we zelf omhoog houden. Veel plezier, jij kan denk ik ook dichten, spinsel etc.
Gaat wel lukken denk ik :Y
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 09:50:29 #254
388664 crew  Dotteke
pi_183489336
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O zie nu dat ik een leeg bericht verstuurd heb
Ik wilde zeggen, fijn voor FF nu een topic waar dit in kan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 2 december 2018 @ 21:41:48 #255
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_183504272
Wil een modje even een spatie voor Gerrit zetten in de TT.
Voor Struis :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 21:47:16 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_183504407
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:41 schreef tonja het volgende:
Wil een modje even een spatie voor Gerrit zetten in de TT.
Voor Struis :D
Tuurlijk!
  zondag 2 december 2018 @ 21:47:45 #257
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_183504426
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2018 21:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tuurlijk!
^O^
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_183551695
Wil er een modje een m in de topictitel plaatsen?

is moet mis zijn
  donderdag 6 december 2018 @ 18:40:47 #259
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_183570876
Bestweldonker heeft in het donker de cosnummers verneukt, kan er even een modje naar kijken?......... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_183570893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Bestweldonker heeft in het donker de cosnummers verneukt, kan er even een modje naar kijken?......... :7
:s)
pi_183625220
Gmidd.. kan een mod ff 3 lege berichten in het Facb topic
weg knippen

< had ff de verkeerde afslag genomen |:(
pi_183625585
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd.. kan een mod ff 3 lege berichten in het Facb topic
weg knippen

< had ff de verkeerde afslag genomen |:(
Done ;)
  dinsdag 11 december 2018 @ 00:36:03 #263
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_183653784
Likmeversje moet likmevestje zijn.
Nog een mod wakker die het kan aanpassen?
pi_183654181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:36 schreef spapaars het volgende:
Likmeversje moet likmevestje zijn.
Nog een mod wakker die het kan aanpassen?
Done ;)
  dinsdag 11 december 2018 @ 14:40:13 #265
241662 Jian
Well, well, well
pi_183661322
Zo iedereen een ban zeg. Was vast weer Murp die wat knopjes zat uit te proberen _O-
pi_183661378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:40 schreef Jian het volgende:
Zo iedereen een ban zeg. Was vast weer Murp die wat knopjes zat uit te proberen _O-
Dat was schrikken :o _O-
pi_183680465
Wat schreef kimkimkim slotje.gif?
Sellout
SOONY
pi_183703113
Zou de TT aangepast kunnen worden? Het moet goed snik zijn.
Alvast bedankt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Forum Admin donderdag 13 december 2018 @ 14:11:24 #269
58651 crew  murp
murp
pi_183703245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:40 schreef Jian het volgende:
Zo iedereen een ban zeg. Was vast weer Murp die wat knopjes zat uit te proberen _O-
B-)
pi_183735565
Hoi,er staat per ongeluk een topic van Onpartijdigert.
Mag die weg?
Alvast bedankt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 23:22:41 #271
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_183736151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoi,er staat per ongeluk een topic van Onpartijdigert.
Mag die weg?
Alvast bedankt.
Thanks :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_183736169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Thanks :)
Topper. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183785529
Klopt het dat je op Android (v 7.0) tablet geen icoon ziet om een TR in te dienen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2018 14:33:16 ]
pi_183786044
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 14:32 schreef Crabapple het volgende:
Klopt het dat je op Android (v 7.0) tablet geen icoon ziet om een TR in te dienen?
Ik kan op mijn telefoon idd ook het icoontje niet zien. Wat je wel kunt doen is dan even in je instellingen desktop site weergeven activeren.
pi_183788472
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 14:58 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik kan op mijn telefoon idd ook het icoontje niet zien. Wat je wel kunt doen is dan even in je instellingen desktop site weergeven activeren.
Ook dan verschijnt het icoontje niet. Wel staat er bij een enkele user de tekst 'rapporteren' in beeld. Gyazo is traag, zal zo wat screenshots plaatsen.
pi_183795907
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 17:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ook dan verschijnt het icoontje niet. Wel staat er bij een enkele user de tekst 'rapporteren' in beeld. Gyazo is traag, zal zo wat screenshots plaatsen.
Wie wil je rapporteren dan
pi_183796572
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 22:16 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Wie wil je rapporteren dan
Ik wil gewoon weten hoe ik een TR kan doen.
pi_183796658
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 22:33 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik wil gewoon weten hoe ik een TR kan doen.
Je moet denk ik kiezen voor desk-top lay-out. Weet even niet waar dat staat mobiel.
Bij mij lukt het wel mobiel trouwens.
Welke browser gebruik je op je telefoon ?
pi_183797805
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 22:36 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Je moet denk ik kiezen voor desk-top lay-out. Weet even niet waar dat staat mobiel.
Bij mij lukt het wel mobiel trouwens.
Welke browser gebruik je op je telefoon ?
Op mijn tablet gebruik ik Chrome, zal zo de screenshots uploaden.
pi_183798437
In desktop modus zie ik onderaan iets wat op TR icoon lijkt




Hier zie ik bij een user 'rapporteer' staan




Bij anderen staat niets




Ook niet bij dezelfde user



Dit is mijn tabletscherm in gewone modus







[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2018 23:36:03 ]
pi_183799125
En rechtsonderin geen rapporteer?
In een gesloten topic kun je trouwens sowieso geen TR zetten.
  One tough cookie dinsdag 18 december 2018 @ 00:05:57 #282
169210 liesje1979
pi_183799260
Op de laptop moet je boven een post gaan hangen met je cursor en dan verschijnt ie. Misschien is het zoiets?
pi_183799304

Onder het vinkje moet je op rapporteer drukken (aan de rechterkant van de afbeelding boven Let op......en Policy).
SOONY
pi_183799359
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:08 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Onder het vinkje moet je op rapporteer drukken (aan de rechterkant van de afbeelding boven Let op......en Policy).
Die bedoelde ik!
pi_183799384
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 23:59 schreef mootie het volgende:
En rechtsonderin geen rapporteer?
In een gesloten topic kun je trouwens sowieso geen TR zetten.
Dank je, ik wist niet dat je alleen 'op heterdaad' een TR kan zetten.
Mijn voorbeeld was in een 'lopend' topic. En ik zie bij mij rechtsonder geen rapporteer.

Het is geen ramp dat ik geen TR kan zetten, maar lees regelmatig over een TR en vroeg mij af hoe dat moest.
Vraag mij ook af hoe een note eruit ziet, en of ik die wel zie als ik er een krijg
O-)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2018 00:21:37 ]
pi_183799632
Dank jullie wel!

Gevonden
*O*




Maar je rapporteert dus eigenlijk het hele topic waarbij je aangeeft waarom je een TR zet en vermeld dan het bericht nr(s) erbij.
  dinsdag 18 december 2018 @ 02:34:25 #287
241662 Jian
Well, well, well
pi_183800996
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:21 schreef Crabapple het volgende:
Dank jullie wel!

Gevonden
*O*


[ afbeelding ]

Maar je rapporteert dus eigenlijk het hele topic waarbij je aangeeft waarom je een TR zet en vermeld dan het bericht nr(s) erbij.
Tip; Luister naar mootie, da's een expert ^O^
pi_183802668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 02:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Tip; Luister naar mootie, da's een expert ^O^
Alsof je er een kwartje ingooit. :D
pi_183802798
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:21 schreef Crabapple het volgende:
Dank jullie wel!

Gevonden
*O*


[ afbeelding ]

Maar je rapporteert dus eigenlijk het hele topic waarbij je aangeeft waarom je een TR zet en vermeld dan het bericht nr(s) erbij.
Eigenlijk moet je dan handmatig de quote in de TR zetten.
SOONY
pi_183803422
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:44 schreef DKUp het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je dan handmatig de quote in de TR zetten.
^O^ ^O^ ^O^
pi_183803438
Een nieuwe OP afbeelding ivm de komst van die vieze gladjakker.

  Moderator dinsdag 18 december 2018 @ 11:54:05 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_183804721
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef Bblurker2 het volgende:
Een nieuwe OP afbeelding ivm de komst van die vieze gladjakker.

[ afbeelding ]
In de OP van de COS gezet, thanks! :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_183815297
Modje , TT brengen moet zijn
haast en spoed .. hysterisch
en ook nog gekaapt.. jah jah sorry heur
pi_183816664
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef Bblurker2 het volgende:
Een nieuwe OP afbeelding ivm de komst van die vieze gladjakker.

[ afbeelding ]
Foto van Jessie van nu.
Misschien aanpassen in de OP?

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:04:41 #295
111260 Charmian
a little joy
pi_183816691
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:03 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Foto van Jessie van nu.
Misschien aanpassen in de OP?

[ afbeelding ]
ja die bolle marokkaan istie allang niet meer :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_183816841
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Modje , TT brengen moet zijn
haast en spoed .. hysterisch
en ook nog gekaapt.. jah jah sorry heur
Beter laat dan niet. :P

Done. :)
pi_183820859
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:03 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Foto van Jessie van nu.
Misschien aanpassen in de OP?

[ afbeelding ]
In de OP plaat gebruik ik alleen de officiële foto's van Utopia, al was het maar omdat er daar 1 formaat wordt gebruikt. Die ik gebruikt heb was nog van UTO 1, omdat er geen recentere foto op de site van Utopia stond op het moment dat ik de aanpassing deed. De recentere foto staat er nu inmiddels wel, idd. Ik zal er morgenavond naar kijken.
pi_183820916
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

In de OP plaat gebruik ik alleen de officiële foto's van Utopia, al was het maar omdat er daar 1 formaat wordt gebruikt. Die ik gebruikt heb was nog van UTO 1, omdat er geen recentere foto op de site van Utopia stond op het moment dat ik de aanpassing deed. De recentere foto staat er nu inmiddels wel, idd. Ik zal er morgenavond naar kijken.
Top. Tnx. ^O^
pi_183820936
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

In de OP plaat gebruik ik alleen de officiële foto's van Utopia, al was het maar omdat er daar 1 formaat wordt gebruikt. Die ik gebruikt heb was nog van UTO 1, omdat er geen recentere foto op de site van Utopia stond op het moment dat ik de aanpassing deed. De recentere foto staat er nu inmiddels wel, idd. Ik zal er morgenavond naar kijken.
De foto waar ik de link van zette dat is de officiële foto van de site. Ik wilde het je alleen gemakkelijk maken door de link te geven. (klik foto en gij zult zien). Sorry hoor dat ik behulpzaam wilde zijn
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183820957
Oh. Wilde bericht wijzigen en per ongeluk gequote :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183821020
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2018 00:01 schreef Zeyina het volgende:

[..]

De foto waar ik de link van zette dat is officële foto van de site. Ik wilde het je alleen gemakkelijk maken door de link te geven. Sorry hoor
Weet ik. Ik geef alleen aan hoe de foto van Uto 1 erin kwam en dat idd die update op de Uto site later is gekomen. Of mocht ik dat niet zeggen? Het was geen aanval oid op jou. Lange tenen weer, hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')