abonnement Unibet Coolblue
pi_183222418
ik heb even hulp nodig!

Dit is de eerste post van mij op Fok en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben 19 jaar(jongen) en mijn vriendin is 17. We hebben nu zo'n 3 weken een relatie en er is meer voortgang op sexueel gebied dan ik dacht. Zij kwam altijd wel als een heel preuts meisje over maar nu we een relatie hebben valt dat heel erg mee. Ik ben ook een keertje bij haar blijven slapen en uiteindelijk lag zij met onbloot bovenlichaam naast/op me met alleen een broekje en ondergoed aan. Dit had ik zeker niet verwacht.

Het dingetje waar ik jullie bij nodig heb is het probleem dat ik niet weet of ik verder mag gaan bij haar. Zij heeft mijn bezem wel schoongemaakt als je begrijpt wat ik bedoel maar als ik met me hand bij haar kom dan weet ik niet of ze het fijn vind. Ik heb vorige keer gevraagd waarom ze het niet wilde en volgens mij vond ze het gewoon een beetje eng. Ik heb ook het gevoel dat ze het niet bij zichzelf doet. Ze wilde vorige keer wel dat ik bij haar vreef ( :s) ) maar ook alleen over de broekje en niet over of onnder der ondergoed.

Wil wel heel graag bij haar verder gaan, is ook zo saai als ze alleen dingen bij mij doet.Heeft iemand tips over hoe ik dit aan moet pakken?

Alvast heel erg bedankt!
pi_183222448
Je kunt het toch gewoon vragen?
pi_183222456
oohja ik heb trouwens haast omdat ze over 2 dagen weer bij mij blijft slapen _O_
pi_183222475
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:14 schreef BlackMolly77 het volgende:
Je kunt het toch gewoon vragen?
Ja ik heb gevraagd waarom ze het niet wilde, aangezien ze steeds me hand weg deed, en toen zei ze dat ze het nog een beetje eng vond.
pi_183222477
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:14 schreef BlackMolly77 het volgende:
Je kunt het toch gewoon vragen?
Dat ^^ op je 19/17e is over seks praten toch geen taboe meer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183222489
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:16 schreef appeltaart81 het volgende:

Ja ik heb gevraagd waarom ze het niet wilde, aangezien ze steeds me hand weg deed, en toen zei ze dat ze het nog een beetje eng vond.
Dan wil ze nog niet. Klaar. Gewoon doen wat je tot nu toe gedaan hebt en een andere keer weer praten (niet te vaak, dan wordt het dwingend).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183222502
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:16 schreef appeltaart81 het volgende:

[..]

Ja ik heb gevraagd waarom ze het niet wilde, aangezien ze steeds me hand weg deed, en toen zei ze dat ze het nog een beetje eng vond.
Dan heb je toch al antwoord? Ze wil gewoon rustig aan doen.
pi_183222518
Je kan zoiets niet dwingen, zeker niet bij een meisje van 17. Als ze nog niet wil en ze laat dat merken moet je het vooral niet pushen
pi_183222551
Oké dank jullie wel!

Dan wacht ik inderdaad nog even.

Fijn weekend allemaal!
pi_183223137
Gewoon beetje wrijven over dr ondergoed, als ze het fijn vind gaat het vanzelf wel goed komen en zo niet dan stop je gewoon en ga je niet over dr grenzen heen.

Is soms best moeilijk dat stoppen terwijl je verder wil gaan, maar toch hoort dat erbij eigenlijk zeker als je wat voor elkaar voelt lijkt mij zo.
pi_183223314
Bezem schoongemaakt :D
Ik zou inderdaad niet met je hand bij haar naar binnen gaan nee. Tenzij ze daarop kickt maar dat zal ze heus wel kenbaar maken.
  zondag 18 november 2018 @ 20:22:37 #12
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183229118
quote:
6s.gif Op zondag 18 november 2018 14:13 schreef appeltaart81 het volgende:
Zij heeft mijn bezem wel schoongemaakt als je begrijpt wat ik bedoel
:? :?
Man of Steal.
  zondag 18 november 2018 @ 20:23:28 #13
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183229143
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef MisterLastName het volgende:
Je kan zoiets niet dwingen, zeker niet bij een meisje van 17. Als ze nog niet wil en ze laat dat merken moet je het vooral niet pushen
:') 17 is oud genoeg hoor

hij is zelf 19, ongeveer dezelfde leeftijd
Man of Steal.
pi_183229269
Als er één ding is wat je niet hebt.. is het haast.

Praat open met elkaar en geniet van elkaar... Laat haar op der gemak voelen en maak een verbinding met haar... Dat hoeft niet seksueel te zijn maar aanrakingen worden wel gewaardeerd vaak.

Gewoon een stapje terug doen als je merkt dat het te veel voor der is. Lekker binnen de lijntjes kleuren..

Maar de mogelijkheid tot seks is totaal niet zo belangrijk als een diepere connectie..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183229416
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 20:29 schreef ludovico het volgende:
Als er één ding is wat je niet hebt.. is het haast.

Praat open met elkaar en geniet van elkaar... Laat haar op der gemak voelen en maak een verbinding met haar... Dat hoeft niet seksueel te zijn maar aanrakingen worden wel gewaardeerd vaak.

Gewoon een stapje terug doen als je merkt dat het te veel voor der is. Lekker binnen de lijntjes kleuren..

Maar de mogelijkheid tot seks is totaal niet zo belangrijk als een diepere connectie..
op je 17e?
pi_183229614
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 20:33 schreef Adames het volgende:

[..]

op je 17e?
Dat weet je als je wat dieper bij jezelf te raden gaat ook wel. Het is makkelijk om die prioriteiten dus zo scheef en stom op seks te zetten terwijl dat meisje juist het belangrijke is. En haasten is daarin geen goed idee.

Lijkt mij een goed advies voor TS.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183229846
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 20:23 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

:') 17 is oud genoeg hoor

hij is zelf 19, ongeveer dezelfde leeftijd
Ja leuk dat ze oud genoeg is, maar als zo'n meisje (Want dat is het nog) het niet wil kan je gaan dwingen maar verklein je die kans alleen maar.
pi_183232336
Ik heb werkelijk geen idee wat die bezem schoonmaken nou betekent
pi_183235699
Niet teveel focussen op de grote dingen (borsten, vagina). Mannen zijn vaak te doelgericht. Besteed juist aandacht aan andere delen van haar lichaam (zoenen, strelen, masseren) en dan wordt ze vanzelf wel "warm".
  maandag 19 november 2018 @ 13:45:16 #20
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183241480
Je praat helemaal niet over wat je met haar ontblote bovenlijf hebt gedaan.

Misschien zit daar de sleutel naar meer.

Streel haar hals, Kus haar rug, ga met je tong over haar buik, en dan vooral richting haar zij en heupbeen, streel haar vorsten en dan niet enkel haar tepels.

En knijp maar in je handjes dat ze wel met jou speelt. Langzaamaan, ze laat het wel Merken als ze wil dat je met je hand in haar broekje gaat.

Zorg dat je ten allen tijde een condoom op zak hebt.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183246137
Je moet niet haasten.. Wordt alleen maar beter als je rustig op elkaar wacht. Ga niks zitten te forceren, zeker niet bij iemand die waarschijnlijk nog maagd is. Geef haar anders een uitgebreide massage (met olie) op haar rug. Als er een ding is waar vrouwen opgewonden van worden zijn dat wel goede, ontspannende massages. Maar dan nog moet je in de gaten houden of ze het echt wil, voordat ze spijt krijgt en je nooit meer de kans krijgt om iets met haar te doen.
jaja
  maandag 19 november 2018 @ 17:32:43 #22
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_183246410
Bezem schoongemaakt. Ik ben te oude denk ik. Wat is dat? Waarom noem je dingen niet gewoon bij naam? En PRAAT met haar.
  Vis een optie? maandag 19 november 2018 @ 17:43:47 #23
70532 loveli
N
pi_183246648
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:16 schreef appeltaart81 het volgende:

[..]

Ja ik heb gevraagd waarom ze het niet wilde, aangezien ze steeds me hand weg deed, en toen zei ze dat ze het nog een beetje eng vond.
Jullie zijn jong, hebben nog maar net een relatie. Geef het wat tijd, het komt vanzelf als ze eraan toe is. Zorg ervoor dat ze niet het gevoel krijgt dat er druk op staat.
crap in = crap out
  maandag 19 november 2018 @ 21:30:11 #24
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_183252237
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 17:32 schreef Flogging het volgende:
Bezem schoongemaakt. Ik ben te oude denk ik. Wat is dat? Waarom noem je dingen niet gewoon bij naam? En PRAAT met haar.
Ze heeft op zijn lolly gesabbeld
pi_183257920
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:30 schreef oppanganjastyle het volgende:

[..]

Ze heeft op zijn lolly gesabbeld
Ik denk dat TS de preutse is in dit verhaal
Als je na 3 weken mag blijven slapen in bed bij een vrijwel naakt meisje die ook je bezem nog schoonmaakt dan zie ik dat niet als preuts.
Taalgebruik van TS bespeur ik toch wel wat preutsheid.

Je hebt haar gevraagd waarom ze niet verder wilde maar dan denk je … en vermoed je...
Wat heb je gevraagd dan? Of je haar bezemkast mocht afstoffen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')