abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 18 november 2018 @ 18:38:08 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183226908
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 13:50 schreef Glazenmaker het volgende:
EduardNazarski twitterde op zaterdag 17-11-2018 om 19:21:50 Tradities.....Een traditie die wij onze kinderen in elk geval moeten doorgeven is het recht op de vrijheid van meningsuiting en het recht op vreedzaam demonstreren. reageer retweet
Ik vind het wel grappig dat na jaren van zwijgen opeens dit soort dingen gedeeld worden op linkse sites als joop. Pegida was altijd aan het ''provoceren'' en fascisten mocht je best slaan toch? Maar nu de eigen troepen geweld wordt aangedaan gaan we opeens weer moreel superieur doen.
Nu komt het ze uit, dus staan ze vooraan om hun vermeende superieuriteit ten toon te spreiden. De hypocriete jooppolicor.
Om te kotsen.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 18 november 2018 @ 18:40:37 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183226959
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:36 schreef Red_85 het volgende:
dat werkloze parasiterende tuig.
Deze uitspraken zag ik ook in het Pownews filmpje. Snap niet echt wat dat er mee te maken heeft.
Genoeg werklozen die gewoon normaal doen. En bij die antipieten zitten ook werkende mensen bij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 november 2018 @ 18:41:42 #178
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183226982
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:34 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

An sich eens. Als je de lieve vriendjes van voorpost/pegida/nvu vantevoren hun stickertjes afpakt mogen ze van mij best meelopen met de intocht.

Of de ouders het fijn vinden dat hun kindjes snoep van dergelijke figuren krijgen is vraag 2.

Wellicht een leuk dilemma: liever roetveegpiet of zwarte pegidapiet ;)
Ik denk dat het daar niet eens om gaat. De 'silent majority' kiest zelf voor Zwarte Piet. Bij geen enkele intocht die niet benoemd is geweest, dus de rustige, zijn alleen maar ZP's geweest. Zie diverse foto's op de lokale sites.
De discussie wordt alleen aangewakkerd door de media en wat policorbedrijven, de rest kiest al voor ZP en je kan mij niet wijs maken dat iedereen bij voorpost/nvu/pegida hoort.
1947-2016
pi_183227001
Toch wel fijn dat Red_85 ons uitlegt hoe die arme hooligans eigenlijk het slachtoffer zijn die gedwongen werden tot hun wangedrag. Die capuchons droegen ze zeker ook alleen maar om zich te beschermen tegen de koude Hollandse winter?
  zondag 18 november 2018 @ 18:44:14 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227036
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Deze uitspraken zag ik ook in het Pownews filmpje. Snap niet echt wat dat er mee te maken heeft.
Genoeg werklozen die gewoon normaal doen. En bij die antipieten zitten ook werkende mensen bij.
Wie dan?
Ze haten op alles wat NL is, komen op bij ieder antiNL protest en staan voor aan in de media als ze hun 'gekwetstheid' kunnen tonen.

Maar wel lekker een NLse uitkering trekken.
1947-2016
pi_183227060
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar niet eens om gaat. De 'silent majority' kiest zelf voor Zwarte Piet. Bij geen enkele intocht die niet benoemd is geweest, dus de rustige, zijn alleen maar ZP's geweest. Zie diverse foto's op de lokale sites.
De discussie wordt alleen aangewakkerd door de media en wat policorbedrijven, de rest kiest al voor ZP en je kan mij niet wijs maken dat iedereen bij voorpost/nvu/pegida hoort.
Nee, maar de aanwezigheid van die mensen is de reden voor het heroverwegen.
Of ze daadwerkelijk hun "bescherm europa tegen buitenlanders" stickers bij de pepernoten hebben uitgedeeld weet ik overigens niet zeker - tot dusver wordt dat vooral gemeld op niet geheel onpartijdige sites.
  zondag 18 november 2018 @ 18:45:22 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227063
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Toch wel fijn dat Red_85 ons uitlegt hoe die arme hooligans eigenlijk het slachtoffer zijn die gedwongen werden tot hun wangedrag. Die capuchons droegen ze zeker ook alleen maar om zich te beschermen tegen de koude Hollandse winter?
Airfryer met z'n groupies staan er ook alleen maar omdat ze sinterklaas zo tof vinden...

Toch?
1947-2016
pi_183227108
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Airfryer met z'n groupies staan er ook alleen maar omdat ze sinterklaas zo tof vinden...

Toch?
Wie beweerde dat?
  zondag 18 november 2018 @ 18:57:02 #184
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227320
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:47 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wie beweerde dat?
Dan is het dus niet zo raar dat dat reacties uitlokt. Daarom staan ze er ook. En zeker niet omdat ze 4/5 van NL al 5 jaar uitmaken voor racist/fascist/extreem rechts/nazi/afstammeling van slavenhouders.
1947-2016
pi_183227427
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan is het dus niet zo raar dat dat reacties uitlokt. Daarom staan ze er ook. En zeker niet omdat ze 4/5 van NL al 5 jaar uitmaken voor racist/fascist/extreem rechts/nazi/afstammeling van slavenhouders.
Eigenlijk is dat best raar. Als je je steeds beroept op het feit dat het kinderfeestje niet verpest mag worden, dan ga je toch niet vervolgens zelf dat kinderfeestje verpesten lijkt me. En dan vervolgens naar de anderen wijzen en zeggen "Zie je wel, het kinderfeest is verpest en dat komt door hen" is dan geen hele sterke reactie. Net zoals het nogal vreemd is dat de verpesters van het kinderfeest op dit forum vervolgens als helden onthaald werden. Zou het die mensen dan toch helemaal niet om de kinderen te doen zijn?
pi_183227442
Nederland moet even uit middeleeuwse mentaliteit komen en hun traditie innoveren. In 2018 is dit heel normaal. Aanpassen aan de tijd wordt er toch telkens tegen andere mensen gezegd? Nou laat een goed voorbeeld zien dan.
pi_183227494
Over Antifa gesproken (althans ergens hierboven), waarom zijn ze zo stil op issue ZP?
”Hun geest zit gevangen in hun goede geweten. De domheid van de goeden is ondoorgrondelijk schrander. Maar dat is de waarheid: de goeden moeten farizeers zijn – ze hebben geen keuze.” - F.N.
pi_183227528
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:04 schreef EipNiC het volgende:
Over Antifa gesproken (althans ergens hierboven), waarom zijn ze zo stil op issue ZP?
Ik heb AFA wel gezien met een spandoek.
pi_183227538
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat best raar. Als je je steeds beroept op het feit dat het kinderfeestje niet verpest mag worden, dan ga je toch niet vervolgens zelf dat kinderfeestje verpesten lijkt me. En dan vervolgens naar de anderen wijzen en zeggen "Zie je wel, het kinderfeest is verpest en dat komt door hen" is dan geen hele sterke reactie. Net zoals het nogal vreemd is dat de verpesters van het kinderfeest op dit forum vervolgens als helden onthaald werden. Zou het die mensen dan toch helemaal niet om de kinderen te doen zijn?
Gedraag je eens niet zo zielig. Na een aantal jaar is het gewoon een keertje klaar met dat geouwehoer over racisme en wordt er geheel terecht ingegrepen.
  zondag 18 november 2018 @ 19:06:45 #190
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_183227550
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:40 schreef Harvest89 het volgende:

[dat werkloze parasiterende tuig.]

Het ging vermoedelijk puur over dat tuig van KOZP. En ik vraag me werkelijk af wie er stom genoeg is om dat soort misbaksels in dienst te hebben.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 18 november 2018 @ 19:11:34 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227673
quote:

[..]

Er komt gewoon een keer dat er een druppel te veel in de emmer komt. Dan is het klaar. 5 jaar lang gescheld naar je hoofd krijgen, is al best lang.

kozp hoort daar gewoon niet. Uit.
1947-2016
  zondag 18 november 2018 @ 19:16:19 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227801
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:45 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nee, maar de aanwezigheid van die mensen is de reden voor het heroverwegen.
Of ze daadwerkelijk hun "bescherm europa tegen buitenlanders" stickers bij de pepernoten hebben uitgedeeld weet ik overigens niet zeker - tot dusver wordt dat vooral gemeld op niet geheel onpartijdige sites.
Als dat al waar is, is dat kwalijk. Maar ik geloof daar geen barst van.

Iedere aanwezigheid van kozp, zou ik overwegen volgend jaar. Iedere aanwezigheid. Zij lokken allerlei soorten reacties uit namelijk. Het is gewoon klaar.
1947-2016
pi_183227844
quote:
Correct!

En dat meneer Airfryer en z'n buurmannetje in de organisatie zitten van datingavonden voor mensen met getinte huidskleur. autochtonen Nederlanders zonder buitenlandse oorsprong zijn daarbij niet welkom. dat is dan zeker niet racistisch.
...omdat we dachten dat het wel kon....
  zondag 18 november 2018 @ 19:18:48 #194
3542 Gia
User under construction
pi_183227859
Net even de mooiste intocht van Nederland gekeken. Allemaal volledig geschminkte Zwarte Pieten en geen agent, als zodanig herkenbaar, te bekennen. En geweldig mooi feest.

Trots op mijn stad.
pi_183227876
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er komt gewoon een keer dat er een druppel te veel in de emmer komt. Dan is het klaar. 5 jaar lang gescheld naar je hoofd krijgen, is al best lang.

Dat tuig zocht gewoon een reden om te kunnen matten in een week waarin er wegens interlands geen competitie was. Die rellen hadden helemaal niets met zwarte piet te maken.
Dat jij dat gedrag dan vervolgens goed gaat praten zegt vooral veel over jou.

En nee, natuurlijk hoort zo'n sneue demonstratie niet bij een intocht, daar is vrijwel iedereen het volgens mij ook wel over eens.
Maar mensen die vervolgens geweld bij een intocht gaan toejuichen die kunnen zelf ook maar beter heel ver van kinderen worden gehouden.
  zondag 18 november 2018 @ 19:19:43 #196
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227877
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Correct!

En dat meneer Airfryer en z'n buurmannetje in de organisatie zitten van datingavonden voor mensen met getinte huidskleur. autochtonen Nederlanders zonder buitenlandse oorsprong zijn daarbij niet welkom. dat is dan zeker niet racistisch.
Doet ie toch wat voor de kost, zit er weer een racistisch motief achter
Wtf :D
1947-2016
  zondag 18 november 2018 @ 19:22:19 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183227917
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat tuig zocht gewoon een reden om te kunnen matten in een week waarin er wegens interlands geen competitie was. Die rellen hadden helemaal niets met zwarte piet te maken.
Dat jij dat gedrag dan vervolgens goed gaat praten zegt vooral veel over jou.

En nee, natuurlijk hoort zo'n sneue demonstratie niet bij een intocht, daar is vrijwel iedereen het volgens mij ook wel over eens.
Maar mensen die vervolgens geweld bij een intocht gaan toejuichen die kunnen zelf ook maar beter heel ver van kinderen worden gehouden.
Euhm... Wanneer is er voor het laatst een voetbalrel bij psv geweest? Die staan niet echt bekend om hun escapades...

Of uberhaupt in het voetbal? Dat was nac-willem2. Daarvoor is het jarenlang rustig geweest.

Wat je zegt slaat dus kant noch wal.
1947-2016
pi_183228054
quote:
Net zoals het nogal vreemd is dat de verpesters van het kinderfeest op dit forum vervolgens als helden onthaald werden. Zou het die mensen dan toch helemaal niet om de kinderen te doen zijn?
De felle propieters verzetten zich vooral tegen het verwijt van discriminatie. Dat is een nationale neurose geworden. Sommigen vinden verbaal geweld inclusief bedreigingen en racisme op het internet toepasselijk en kleine groepjes zoeken nu feitelijk de fysieke confrontatie.
En dat met het smoesje een kinderfeestje te beschermen.
Hoewel... voetbalhooligans sowieso dol zijn op relletjes .

Doet me denken aan die Marokkaanse voetbalhooligans .... brulde Wilders toen niet : schiet ze in de knien? Nu zwijgt hij.
Ook over de taakstraffen van blokkeerfriezen. Hij is tegen taakstraffen . Dat is slapgedoe volgens hem, ,,gevangenisstraffen en hoge boetes... dat is zijn ideaal om orde te handhaven.
Zwijjgt hij nog ?
pi_183228105
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Euhm... Wanneer is er voor het laatst een voetbalrel bij psv geweest? Die staan niet echt bekend om hun escapades...

Of uberhaupt in het voetbal? Dat was nac-willem2. Daarvoor is het jarenlang rustig geweest.

Wat je zegt slaat dus kant noch wal.
Bij de JC-schaal een paar maanden geleden kreeg een geestelijk gehandicapte Feyenoordfan klappen, maar die zal er, net als KOZP, ook wel zelf om hebben gevraagd.
Bij PSV - Ajax supporters opgepakt, maar dat had ongetwijfeld ook eenvoudig voorkomen kunnen worden als die Amsterdammers gewoon in Amsterdam waren gebleven.

En vandaag bij MVV - Roda nog ongeregeldheden, maar dat was natuurlijk ook de schuld van KOZP omdat die Maastricht te ver weg vonden, waardoor de hooligans aldaar een ander slachtoffer moesten zoeken.
  zondag 18 november 2018 @ 19:40:02 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183228250
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bij de JC-schaal een paar maanden geleden kreeg een geestelijk gehandicapte Feyenoordfan klappen, maar die zal er, net als KOZP, ook wel zelf om hebben gevraagd.
Bij PSV - Ajax supporters opgepakt, maar dat had ongetwijfeld ook eenvoudig voorkomen kunnen worden als die Amsterdammers gewoon in Amsterdam waren gebleven.

En vandaag bij MVV - Roda nog ongeregeldheden, maar dat was natuurlijk ook de schuld van KOZP omdat die Maastricht te ver weg vonden, waardoor de hooligans aldaar een ander slachtoffer moesten zoeken.
Dat voorval is volgens mij ook veroordeeld en diegene heeft een sv gehad.
Maar dat is natuurlijk wel een hele echte voetbalrel hoor, echt waar.

:')
Je weet dat je ongelijk hebt, alleen zoek je gewoon nog een uitweggetje en komt daar mee aanzetten. Je weet zelf dat het helemaal nergens op slaat wat je zegt.

Triest.
1947-2016
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')