abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 november 2018 @ 23:59:59 #1
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183215879
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, anaal op de eerste date, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
  zondag 18 november 2018 @ 00:02:56 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183215931
Heb ik een Tindermatch, blijkt ze 120km verderop te wonen.. dus ik kijk: staat mn afstand op max 35km..
Dus ik vraag even: "Ja ik was gister in Groningen" :')

Wat is dat toch met al die matches over ver? }:|
  zondag 18 november 2018 @ 00:14:45 #3
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183216102
Ik matchte ook vaak met dames die qua afstand twee keer verder woonden dan ik ingesteld had op de app.

Wat dat aangaat is het principe van Happn veel beter als je veel in beweging bent tussen diverse plaatsen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 18 november 2018 @ 00:39:02 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183216377
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 00:14 schreef M1stral het volgende:
Ik matchte ook vaak met dames die qua afstand twee keer verder woonden dan ik ingesteld had op de app.

Wat dat aangaat is het principe van Happn veel beter als je veel in beweging bent tussen diverse plaatsen.
Maar Happn werkt alleen via facebook toch? Dat heb ik nog steeds niet :@ _O-
pi_183219141
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 00:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar Happn werkt alleen via facebook toch? Dat heb ik nog steeds niet :@ _O-
Heb je nu nog alleen maar Tinder?
pi_183219285
Hebben jullie ook allemaal snowboarden; klimmen en duiken als hobby en daar ook foto's van op jullie profiel?
pi_183219869
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 00:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Heb ik een Tindermatch, blijkt ze 120km verderop te wonen.. dus ik kijk: staat mn afstand op max 35km..
Dus ik vraag even: "Ja ik was gister in Groningen" :')

Wat is dat toch met al die matches over ver? }:|
120 km is toch niet onoverkomelijk?
pi_183219910
quote:
5s.gif Op zondag 18 november 2018 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie ook allemaal snowboarden; klimmen en duiken als hobby en daar ook foto's van op jullie profiel?
Alle drie niet. Duiken doe ik overigens wel, maar niet echt heel fanatiek.

Hoezo? Krijg jij toevallig steeds van die profielen?
pi_183220492
quote:
5s.gif Op zondag 18 november 2018 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie ook allemaal snowboarden; klimmen en duiken als hobby en daar ook foto's van op jullie profiel?
1 foto, ik op een schaatsbaan in Leeuwarden en een kleine tekst. Works like a charm
  zondag 18 november 2018 @ 12:27:15 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183220576
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 10:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je nu nog alleen maar Tinder?
Nee hoor.. ook Happy Pancake en Badoo ;)
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

120 km is toch niet onoverkomelijk?
Voor mij wel.. 240 km rijden om elkaar even te zien gaat hem niet worden.. :N Ga ik me kapot aan ergeren..
pi_183220631
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alle drie niet. Duiken doe ik overigens wel, maar niet echt heel fanatiek.

Hoezo? Krijg jij toevallig steeds van die profielen?
Ja :D

quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 12:21 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

1 foto, ik op een schaatsbaan in Leeuwarden en een kleine tekst. Works like a charm
^O^
pi_183221540
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 12:21 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

1 foto, ik op een schaatsbaan in Leeuwarden en een kleine tekst. Works like a charm
Klimmen over de boarding, met een aanloop snowboarden, of stiekem de stroomtoevoer afgesneden zodat je daar kan duiken?
pi_183221569
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 12:27 schreef Zolderkamer het volgende:

Voor mij wel.. 240 km rijden om elkaar even te zien gaat hem niet worden.. :N Ga ik me kapot aan ergeren..
Je moet er dan ook weekenden van maken. ;)
  zondag 18 november 2018 @ 13:47:46 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183222044
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je moet er dan ook weekenden van maken. ;)
Dat is dan meer een latrelatie.. en dan draait het al snel alleen maar om seks.. (want bij zo weinig contact kom ik nergens anders aan toe in zo'n weekend..)
Ik wil gewoon even kunnen aanwaaien.. of andersom..
Even een klein kort bezoekje kunnen doen tussendoor oid..
Anders word het zo'n agendapuntrelatie.. das niet mijn ding.. :N
  zondag 18 november 2018 @ 13:53:34 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183222145
quote:
5s.gif Op zondag 18 november 2018 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie ook allemaal snowboarden; klimmen en duiken als hobby en daar ook foto's van op jullie profiel?
Ja alleen maar uiteraard, geeft dan een goed beeld van het dagelijks leven.
pi_183222178
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 13:47 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is dan meer een latrelatie.. en dan draait het al snel alleen maar om seks.. (want bij zo weinig contact kom ik nergens anders aan toe in zo'n weekend..)
Ik wil gewoon even kunnen aanwaaien.. of andersom..
Even een klein kort bezoekje kunnen doen tussendoor oid..
Anders word het zo'n agendapuntrelatie.. das niet mijn ding.. :N
Ik snap het wel, het is niet ideaal. Maar als het een beetje loopt kun je ook dichter bij elkaar gaan wonen.

En tussen het neuken door kun je ook iets leuks gaan doen, dus het hoeft echt niet alleen maar om seks te draaien. ;)
pi_183222246
Hallo, mijn laatste date is alweer van Augustus en liep helaas niet al te best af. Recent alle datingapps van mijn telefoon gegooid en maar besloten dat ik het in elk geval niet meer over die boeg ga gooien.

Te vaak geprobeerd met dingen als Meetme/Tinder/Paiq etc en te weinig echt leuke dates gehad, en eigenlijk helemaal geen dates die 3x of langer waren :') Dus word tijd voor misschien toch mezelf wat meer openstellen en minder een gesloten houding aannemen en kijken of de vrouwen er dan wél brood in zien
  zondag 18 november 2018 @ 14:01:11 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183222260
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap het wel, het is niet ideaal. Maar als het een beetje loopt kun je ook dichter bij elkaar gaan wonen.

En tussen het neuken door kun je ook iets leuks gaan doen, dus het hoeft echt niet alleen maar om seks te draaien. ;)
Ja maar het gaat dus niet lopen als ik haar alleen in de weekenden zou zien..
En verhuizen zit er voor mij niet in.. ik wil in de omgeving blijven..
Heb een koophuis en het mooiste plekje van de wereld enzo.. Ik weet ook niet of ik uberhaupt wel wil samenwonen...

Tussendoor iets leuks doen in het weekend kan natuurlijk wel, maar is verre van ideaal.. je leeft dan al vijf dagen naar elkaar toe dan.. neh.. dat gaat hem voor mij niet worden..
pi_183222279
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2018 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja :D

[..]

^O^
Vergeet skydiven niet. Owja en schommelen boven het water of een ravijn _O-
pi_183222491
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap het wel, het is niet ideaal. Maar als het een beetje loopt kun je ook dichter bij elkaar gaan wonen.

En tussen het neuken door kun je ook iets leuks gaan doen, dus het hoeft echt niet alleen maar om seks te draaien. ;)
Haha mbt seks is het altijd wel grappig. Leuk gesprek op Tinder, wat ze allemaal wel niet wil doen met mij, knuffelen en zoenen.. Hoop gein en gedoe, weet ik wel.

Dus ik stel voor dat we dan maar eens afspreken. Gaat ze vragen wat de insteek is, ja ehm, elkaar leren kennen enzo.. En ineens kwam er geen fatsoenlijk woord meer uit :{w 8)7.

En ik sta hier niet voor seks, 2 tellen later was de match opgeheven.. *zucht.

OT: Aanstaande donderdag een wandeldate *O*
pi_183223088
Gisterenavond was ik nog behoorlijk enthousiast over hoe het gegaan is de afgelopen week met m'n 3 dates. 2 van de 3 waren best succesvol.
Eigenlijk had ik vandaag met de eerste weer afgesproken, kreeg ik vanmorgen in eens een berichtje dat ze het toch niet meer ziet zitten :(

Ik krijg steeds meer het gevoel dat mensen de moeite niet eens meer willen nemen om iemand te leren kennen en als het na 1 of 2 dates nog niet helemaal perfect is dat ze al weer door gaan naar de volgende potentiële date.
Ik word er een beetje moedeloos van.

Hopelijk gaat het met die meid van gisteren beter, we hadden gisteren voor we afscheid namen al wel toegezegd elkaar weer te willen zien. Maar ja ik weet nu ook niet meer of dat dan ook gaat gebeuren na de situatie van vanmorgen :{
pi_183223105
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:55 schreef Feddd het volgende:
Gisterenavond was ik nog behoorlijk enthousiast over hoe het gegaan is de afgelopen week met m'n 3 dates. 2 van de 3 waren best succesvol.
Eigenlijk had ik vandaag met de eerste weer afgesproken, kreeg ik vanmorgen in eens een berichtje dat ze het toch niet meer ziet zitten :(

Ik krijg steeds meer het gevoel dat mensen de moeite niet eens meer willen nemen om iemand te leren kennen en als het na 1 of 2 dates nog niet helemaal perfect is dat ze al weer door gaan naar de volgende potentiële date.
Ik word er een beetje moedeloos van.

Hopelijk gaat het met die meid van gisteren beter, we hadden gisteren voor we afscheid namen al wel toegezegd elkaar weer te willen zien. Maar ja ik weet nu ook niet meer of dat dan ook gaat gebeuren na de situatie van vanmorgen :{
Jij hebt 3 verschillende dates in 1 week? Hoe zie je dat voor je dan als ze alle 3 willen blijven afspreken?
pi_183223124
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij hebt 3 verschillende dates in 1 week? Hoe zie je dat voor je dan als ze alle 3 willen blijven afspreken?
1 was er sowieso al afgevallen, en ik kan niet na 1 of 2 dates altijd al zeggen of ik op die persoon verliefd ga worden. Dus wil ik ze beter leren kennen.
pi_183223134
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:57 schreef Feddd het volgende:

[..]

1 was er sowieso al afgevallen, en ik kan niet na 1 of 2 dates altijd al zeggen of ik op die persoon verliefd ga worden. Dus wil ik ze beter leren kennen.
Mja je zegt dat mensen te snel gaan naar een volgende date wat ik ook met je eens ben maar 3 verschillende dates in 1 week is dat ook wel toch?
pi_183223164
Het is wel echt waardeloos als het wel heel leuk klikt met een match, maar de afstand echt te ver is.......dan zijn verhuizen en/of samenwonen uiteindelijk toch wel heftigere beslissingen......
pi_183223219
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja je zegt dat mensen te snel gaan naar een volgende date wat ik ook met je eens ben maar 3 verschillende dates in 1 week is dat ook wel toch?
Klopt, had ook al eerder gezegd hier dat ik er niet zo'n fan was om meerdere mensen tegelijk te daten.
Maar de frustratie zit hem er nu meer in dat mensen niet de tijd willen nemen om iemand te leren kennen, terwijl ik in de meeste gevallen pas verliefd wordt op iemand als ik die wat beter ken.

En eerst enthousiast zijn om af te spreken en dan op de ochtend zelf ineens aankomen dat ze het toch niet zien zitten.
pi_183223237
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:04 schreef Feddd het volgende:

[..]

Klopt, had ook al eerder gezegd hier dat ik er niet zo'n fan was om meerdere mensen tegelijk te daten.
Maar de frustratie zit hem er nu meer in dat mensen niet de tijd willen nemen om iemand te leren kennen, terwijl ik in de meeste gevallen pas verliefd wordt op iemand als ik die wat beter ken.

En eerst enthousiast zijn om af te spreken en dan op de ochtend zelf ineens aankomen dat ze het toch niet zien zitten.
Mja das niet tof nee. :{ Is pech.

Maar beter dit dan iemand die je aan het lijntje houdt...
pi_183223335
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja das niet tof nee. :{ Is pech.

Maar beter dit dan iemand die je aan het lijntje houdt...
Aan het lijntje houden is het andere uiterste natuurlijk en zeker niet leuk, maar neem gewoon de tijd om iemand te leren kennen. Ik had met die meid 2 leuke dates gehad, derde was afgesproken en ineens hoeft het niet meer...

Ik weet ook van mezelf dat ik pas echt mezelf kan zijn na 1 of 2 dates, afhankelijk van wanneer ik me op mijn gemak voel, en is het dus ontzettend frustrerend als ik zelden verder kom als 1 of 2 dates.

Maar genoeg over mijn frustraties, die moest ik gewoon even kwijt hier :P
Tijd voor succesverhalen :D
pi_183223388
Hier nog even geen succesverhalen......pffft....over frustratie gesproken....ha ha :D :D
pi_183223696
Ik merk het ook wel hoor, dat mensen snel afhaken, best irritant. Maar het is niet anders. Het is graag of niet!

Mensen geloven op hun woord doe ik niet meer. Laat maar zien dat je interesse hebt en af wil spreken..

En als je dan eens een leuk persoon treft en je elkaar graag wil zien, dan ben je die "slechte" matches ook zo weer vergeten.
pi_183223917
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:12 schreef Feddd het volgende:

[..]

Aan het lijntje houden is het andere uiterste natuurlijk en zeker niet leuk, maar neem gewoon de tijd om iemand te leren kennen. Ik had met die meid 2 leuke dates gehad, derde was afgesproken en ineens hoeft het niet meer...

Ik weet ook van mezelf dat ik pas echt mezelf kan zijn na 1 of 2 dates, afhankelijk van wanneer ik me op mijn gemak voel, en is het dus ontzettend frustrerend als ik zelden verder kom als 1 of 2 dates.

Maar genoeg over mijn frustraties, die moest ik gewoon even kwijt hier :P
Tijd voor succesverhalen :D
Wist ze dat je meerdere dates had trouwens? Ik zelf zou namelijk afhaken als ik een date zou hebben die er meerdere gepland had staan.
pi_183224143
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik merk het ook wel hoor, dat mensen snel afhaken, best irritant. Maar het is niet anders. Het is graag of niet!

Mensen geloven op hun woord doe ik niet meer. Laat maar zien dat je interesse hebt en af wil spreken..

En als je dan eens een leuk persoon treft en je elkaar graag wil zien, dan ben je die "slechte" matches ook zo weer vergeten.
Slechte matches horen erbij natuurlijk......maar soms heb je wel een leuke match maar lukt het uiteindelijk toch niet.....
pi_183224391
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wist ze dat je meerdere dates had trouwens? Ik zelf zou namelijk afhaken als ik een date zou hebben die er meerdere gepland had staan.
Nee, dat is niet iets wat ik vertel.
Als ik het idee heb dat het met een. Van die dates echt ergens heen gaat heb ik wel het fatsoen om de andere af te kappen.
pi_183224430
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 14:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja maar het gaat dus niet lopen als ik haar alleen in de weekenden zou zien..
En verhuizen zit er voor mij niet in.. ik wil in de omgeving blijven..
Heb een koophuis en het mooiste plekje van de wereld enzo.. Ik weet ook niet of ik uberhaupt wel wil samenwonen...

Tussendoor iets leuks doen in het weekend kan natuurlijk wel, maar is verre van ideaal.. je leeft dan al vijf dagen naar elkaar toe dan.. neh.. dat gaat hem voor mij niet worden..
Verhuizen zit er voor mij ook niet in, dus ik moet ze lokken met een mooi stulpje. :)

Mijn zoekafstand is ook klein hoor, maar ja, als er dan een match is op afstand, dan reis ik wel. En als ze dan leuk genoeg is, wie weet.
  zondag 18 november 2018 @ 16:17:34 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183224452
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:12 schreef Feddd het volgende:

[..]

Aan het lijntje houden is het andere uiterste natuurlijk en zeker niet leuk, maar neem gewoon de tijd om iemand te leren kennen. Ik had met die meid 2 leuke dates gehad, derde was afgesproken en ineens hoeft het niet meer...

Ik weet ook van mezelf dat ik pas echt mezelf kan zijn na 1 of 2 dates, afhankelijk van wanneer ik me op mijn gemak voel, en is het dus ontzettend frustrerend als ik zelden verder kom als 1 of 2 dates.

Maar genoeg over mijn frustraties, die moest ik gewoon even kwijt hier :P
Tijd voor succesverhalen :D
Mee eens, hoewel het lastig is want je weet ook niet echt waarom iemand het afkapt, welllicht hebben ze ook iemand op het oog die leuker is.
pi_183224481
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 14:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha mbt seks is het altijd wel grappig. Leuk gesprek op Tinder, wat ze allemaal wel niet wil doen met mij, knuffelen en zoenen.. Hoop gein en gedoe, weet ik wel.

Dus ik stel voor dat we dan maar eens afspreken. Gaat ze vragen wat de insteek is, ja ehm, elkaar leren kennen enzo.. En ineens kwam er geen fatsoenlijk woord meer uit :{w 8)7.

En ik sta hier niet voor seks, 2 tellen later was de match opgeheven.. *zucht.

OT: Aanstaande donderdag een wandeldate *O*
Ik swipe denk ik vooral andere vrouwen.

De insteek is eigenlijk altijd wel breder dan alleen seks. Maar dat blijft toch altijd een belangrijk onderdeel. Voor mij althans.
pi_183224508
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:55 schreef Feddd het volgende:
Gisterenavond was ik nog behoorlijk enthousiast over hoe het gegaan is de afgelopen week met m'n 3 dates. 2 van de 3 waren best succesvol.
Eigenlijk had ik vandaag met de eerste weer afgesproken, kreeg ik vanmorgen in eens een berichtje dat ze het toch niet meer ziet zitten :(

Ik krijg steeds meer het gevoel dat mensen de moeite niet eens meer willen nemen om iemand te leren kennen en als het na 1 of 2 dates nog niet helemaal perfect is dat ze al weer door gaan naar de volgende potentiële date.
Ik word er een beetje moedeloos van.

Hopelijk gaat het met die meid van gisteren beter, we hadden gisteren voor we afscheid namen al wel toegezegd elkaar weer te willen zien. Maar ja ik weet nu ook niet meer of dat dan ook gaat gebeuren na de situatie van vanmorgen :{
Jij date er 3 in een week en klaagt over gebrek aan commitment.

Vind je dat zelf ook niet een tikje hypocriet? ;)
pi_183224588
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het is wel echt waardeloos als het wel heel leuk klikt met een match, maar de afstand echt te ver is.......dan zijn verhuizen en/of samenwonen uiteindelijk toch wel heftigere beslissingen......
Klopt. Maar uiteindelijk zou ik ook wel weer idioot genoeg zijn om voor de liefde naar het buitenland te vertrekken. Heeft alleen wel een paar hele vervelende praktische nadelen.

Dus ik hou het op lokken in mijn richting. Vind samenwonen toch ook wel prettig, naast dat het een pain in the ass kan zijn.
pi_183224623
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:04 schreef Feddd het volgende:

[..]

Klopt, had ook al eerder gezegd hier dat ik er niet zo'n fan was om meerdere mensen tegelijk te daten.
Maar de frustratie zit hem er nu meer in dat mensen niet de tijd willen nemen om iemand te leren kennen, terwijl ik in de meeste gevallen pas verliefd wordt op iemand als ik die wat beter ken.

En eerst enthousiast zijn om af te spreken en dan op de ochtend zelf ineens aankomen dat ze het toch niet zien zitten.
Soms weet je vrijwel direct dat iemand het niet voor je is. Dat zegt niets over of die ander bereid is om een kans te geven. In zijn algemeenheid geven mensen wel erg snel op onder invloed van de huidige apps.
pi_183224647
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:12 schreef Feddd het volgende:

[..]

Aan het lijntje houden is het andere uiterste natuurlijk en zeker niet leuk, maar neem gewoon de tijd om iemand te leren kennen. Ik had met die meid 2 leuke dates gehad, derde was afgesproken en ineens hoeft het niet meer...

Ik weet ook van mezelf dat ik pas echt mezelf kan zijn na 1 of 2 dates, afhankelijk van wanneer ik me op mijn gemak voel, en is het dus ontzettend frustrerend als ik zelden verder kom als 1 of 2 dates.

Maar genoeg over mijn frustraties, die moest ik gewoon even kwijt hier :P
Tijd voor succesverhalen :D
Weet die ander dat? Dat jij een derde date nodig hebt om jezelf te kunnen zijn?
pi_183224652
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Soms weet je vrijwel direct dat iemand het niet voor je is. Dat zegt niets over of die ander bereid is om een kans te geven. In zijn algemeenheid geven mensen wel erg snel op onder invloed van de huidige apps.
Ik heb nog geen twijfel geval mee gemaakt op date. Denk dat bij twijfel ik wel een 2e date zou willen.
pi_183224663
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt. Maar uiteindelijk zou ik ook wel weer idioot genoeg zijn om voor de liefde naar het buitenland te vertrekken. Heeft alleen wel een paar hele vervelende praktische nadelen.

Dus ik hou het op lokken in mijn richting. Vind samenwonen toch ook wel prettig, naast dat het een pain in the ass kan zijn.
Tja jeetje......ik zie ook veel beren op de weg.....maar als het écht een match bent kun je ook wel offers brengen inderdaad.....
pi_183224687
quote:
6s.gif Op zondag 18 november 2018 16:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mee eens, hoewel het lastig is want je weet ook niet echt waarom iemand het afkapt, welllicht hebben ze ook iemand op het oog die leuker is.
Maar dan heb ik liever dat ze dat dan ook gewoon zeggen.
Nu krijg je zo'n wazig verhaal waar je niks mee kan.
pi_183224701
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:

Ik heb nog geen twijfel geval mee gemaakt op date. Denk dat bij twijfel ik wel een 2e date zou willen.
Ja, ik ook. Al is het maar omdat ik daten op zichzelf ook al leuk vind. Dus ook al leidt het nergens toe, het is dan gewoon weer een leuke avond.
pi_183224714
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij date er 3 in een week en klaagt over gebrek aan commitment.

Vind je dat zelf ook niet een tikje hypocriet? ;)
Denk je dat die vrouwen dat niet doen?
1 van de 3 zei dat trouwens ook gewoon.
pi_183224742
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Soms weet je vrijwel direct dat iemand het niet voor je is. Dat zegt niets over of die ander bereid is om een kans te geven. In zijn algemeenheid geven mensen wel erg snel op onder invloed van de huidige apps.
Soms wel ja, maar deze was na date 2 en. Was date 3 afgesproken.
pi_183224780
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:29 schreef Feddd het volgende:

[..]

Soms wel ja, maar deze was na date 2 en. Was date 3 afgesproken.
Hmm ja dan heeft ze het toch een kans gegeven?

Al begrijp ik wel dat het fucking zuur is. Zeker als iemand van te voren zegt graag nog op date te willen. Kijk je daar naar uit alles en dan toch afzeggen.
pi_183224818
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:29 schreef Feddd het volgende:

[..]

Soms wel ja, maar deze was na date 2 en. Was date 3 afgesproken.
Ik ben 'm echt kwijt.....date 1, 2 én 3..... :) :)
pi_183224927
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik ben 'm echt kwijt.....date 1, 2 én 3..... :) :)
Haha dit gaat over 1 meisje waar ik 2 dates mee heb gehad en vandaag 3e zou hebben

Ik moet m'n dates ook eens bijnamen gaan geven hier ;)
pi_183224972
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:38 schreef Feddd het volgende:

[..]

Haha dit gaat over 1 meisje waar ik 2 dates mee heb gehad en vandaag 3e zou hebben

Ik moet m'n dates ook eens bijnamen gaan geven hier ;)
Bijnamen graag ha ha! Ach als je het zelf maar kan bijhouden :)
pi_183225211
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:28 schreef Feddd het volgende:

[..]

Denk je dat die vrouwen dat niet doen?
1 van de 3 zei dat trouwens ook gewoon.
Natuurlijk doen ze dat ook. Maar nou mis je het punt
pi_183225249
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:29 schreef Feddd het volgende:

[..]

Soms wel ja, maar deze was na date 2 en. Was date 3 afgesproken.
Misschien had ze ook 3 dates lopen en was er een leuk genoeg om de rest af te kappen.

Weet je, als het echt leuk genoeg was, dan was die derde date wel gekomen. Dus je hebt niets verloren. Alleen gewonnen. Tijd om te besteden aan iemand die wel potentie heeft.
pi_183225341
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:38 schreef Feddd het volgende:

[..]

Haha dit gaat over 1 meisje waar ik 2 dates mee heb gehad en vandaag 3e zou hebben

Ik moet m'n dates ook eens bijnamen gaan geven hier ;)
Hoe staat het met de andere dates dan die je hebt gehad?
pi_183225439
Ben eigenlijk ook nog welbenieuwd naar de dates van VEM of heb ik daar de verslagen van gemist?? :)
pi_183225450
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe staat het met de andere dates dan die je hebt gehad?
1 was gewoon meteen geen klik, dus dat was duidelijk.
De laatste gisteren was leuk, toegezegd om nog eens af te spreken... maar nog niks concreets afgesproken.
Dus we gaan zien of dat wat wordt.
pi_183225518
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:05 schreef Feddd het volgende:

[..]

1 was gewoon meteen geen klik, dus dat was duidelijk.
De laatste gisteren was leuk, toegezegd om nog eens af te spreken... maar nog niks concreets afgesproken.
Dus we gaan zien of dat wat wordt.
Ben benieuwd! Hoezo app je niet nu wanneer je haar weer ziet? Afleiding van die muts van vandaag :P
pi_183225551
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Hoezo app je niet nu wanneer je haar weer ziet? Afleiding van die muts van vandaag :P
Omdat ze had aangegeven niet zo fijn te vinden als mannen heel erg pushen :P
pi_183225560
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:10 schreef Feddd het volgende:

[..]

Omdat ze had aangegeven niet zo fijn te vinden als mannen heel erg pushen :P
Oh? Dus nu wacht je een paar dagen? Of wacht je totdat zij het vraagt?
  zondag 18 november 2018 @ 17:11:34 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183225569
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 16:27 schreef Feddd het volgende:

[..]

Maar dan heb ik liever dat ze dat dan ook gewoon zeggen.
Nu krijg je zo'n wazig verhaal waar je niks mee kan.
Zeker maar helaas is dat vaak gewoon niet zo.
pi_183225585
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh? Dus nu wacht je een paar dagen? Of wacht je totdat zij het vraagt?
Nee, we appen al wel een beetje vandaag, en zal straks ofzo ook nog wel vragen of we misschien al een datumpje kunnen prikken.
pi_183225595
Het positieve aan het hele verhaal is trouwens dat ik van die date van gisteren eigenlijk het minste had verwacht, en dat die eigenlijk toch wel erg leuk was :)
pi_183225604
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben eigenlijk ook nog welbenieuwd naar de dates van VEM of heb ik daar de verslagen van gemist?? :)
Ik maak eigenlijk nooit verslagen. Maar de date van afgelopen maandag was erg leuk. Krijgt een vervolg dinsdag.

Date van gisteren was erg gezellig, leuke vrouw, maar ze bracht gisteren in ieder geval nog niet bij mij boven wat ander wel boven brengt. China Girl zit nog in Taipei. Dus dat moet nog gepland worden.
pi_183225621
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:13 schreef Feddd het volgende:
Het positieve aan het hele verhaal is trouwens dat ik van die date van gisteren eigenlijk het minste had verwacht, en dat die eigenlijk toch wel erg leuk was :)
Dat is vaak zo. Je moet toch snuffelen aan elkaar.
pi_183225624
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik maak eigenlijk nooit verslagen. Maar de date van afgelopen maandag was erg leuk. Krijgt een vervolg dinsdag.

Date van gisteren was erg gezellig, leuke vrouw, maar ze bracht gisteren in ieder geval nog niet bij mij boven wat ander wel boven brengt. China Girl zit nog in Taipei. Dus dat moet nog gepland worden.
China girl :) :)

Maar leuk dat het goed gaat met daten!
pi_183225662
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is vaak zo. Je moet toch snuffelen aan elkaar.
Snuffelen... Als iemand aan mij gaat snuffelen ben ik toch wel snel weg :p
pi_183225689
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Snuffelen... Als iemand aan mij gaat snuffelen ben ik toch wel snel weg :p
Biologisch gezien doe je dat toch ook echt zelf!
pi_183225699
Heerlijk.....snuffelen :) :)!!!
pi_183225707
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

China girl :) :)

Maar leuk dat het goed gaat met daten!
Having fun.

Vergeet overigens bijna mijn ‘date’ van vanavond die er nog plotsklaps tussen kwam. ;)
pi_183225726
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Having fun.

Vergeet overigens bijna mijn ‘date’ van vanavond die er nog plotsklaps tussen kwam. ;)
Druk mee ha ha......veel snuffelplezier dan vanavond :)
pi_183225801
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Druk mee ha ha......veel snuffelplezier dan vanavond :)
Zie de haakjes. Geen gesnuffel vanavond. 😇
  zondag 18 november 2018 @ 17:28:52 #71
545 dop
:copyright: dop
pi_183225805
Ik ben wel iemand die ook even de diepte in wil.
Dat gaat bij mij niet op 1 date.
Vandaag diep gesprek gehad.
Fijn als iemand dat ook durft.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183225828
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zie de haakjes. Geen gesnuffel vanavond. 😇
Oh.....nouja toch veel plezier :)
pi_183225841
quote:
12s.gif Op zondag 18 november 2018 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Biologisch gezien doe je dat toch ook echt zelf!
Ik heb de date van laatste zondag meerdere malen gebeten.. Misschien is dat nog wat vreemder.
pi_183225860
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2018 17:28 schreef dop het volgende:
Ik ben wel iemand die ook even de diepte in wil.
Dat gaat bij mij niet op 1 date.
Vandaag diep gesprek gehad.
Fijn als iemand dat ook durft.
Dat is een kwestie van durven, maar fijn als dat lukt!
pi_183226142
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb de date van laatste zondag meerdere malen gebeten.. Misschien is dat nog wat vreemder.
Not really.
  zondag 18 november 2018 @ 17:54:08 #76
545 dop
:copyright: dop
pi_183226172
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb de date van laatste zondag meerdere malen gebeten.. Misschien is dat nog wat vreemder.
mwhaaa beetje afhankelijk waar je hebt gebeten.
Niet in mijn edele delen graag.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183226191
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:54 schreef dop het volgende:

[..]

mwhaaa beetje afhankelijk waar je hebt gebeten.
Niet in mijn edele delen graag.
Nee is ook niet echt mijn ding :P
  zondag 18 november 2018 @ 18:03:57 #79
545 dop
:copyright: dop
pi_183226338
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee is ook niet echt mijn ding :P
ik sta nergens meer van te kijken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183226402
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 18:03 schreef dop het volgende:

[..]

ik sta nergens meer van te kijken.
_O-
pi_183228779
Mijn date vanavond is verplaatst naar morgen. Wel prima, we zijn allebei vet moe en het kon pas vanaf 9 uur vanavond. Morgen wat meer tijd 😊
pi_183228789
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 20:05 schreef Classic_Smoseby het volgende:
Mijn date vanavond is verplaatst naar morgen. Wel prima, we zijn allebei vet moe en het kon pas vanaf 9 uur vanavond. Morgen wat meer tijd 😊
Was dit de eerste? Ik ben het even kwijt.
pi_183228958
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 20:05 schreef Classic_Smoseby het volgende:
Mijn date vanavond is verplaatst naar morgen. Wel prima, we zijn allebei vet moe en het kon pas vanaf 9 uur vanavond. Morgen wat meer tijd 😊
Veel plezier!
pi_183230301
Zou een tijdje terug ook met een leuke dame gaan daten van middelbare leeftijd, helaas afgeblazen omdat het haar te ingewikkeld werd. Was voor mij een uur rijden naar haar en voor haar met de bus 1,5 uur naar mij, jammer want was serieus echt een leuke vrouw.
pi_183231293
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was dit de eerste? Ik ben het even kwijt.
3e alweer!
pi_183231692
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 21:01 schreef MisterLastName het volgende:
Zou een tijdje terug ook met een leuke dame gaan daten van middelbare leeftijd, helaas afgeblazen omdat het haar te ingewikkeld werd. Was voor mij een uur rijden naar haar en voor haar met de bus 1,5 uur naar mij, jammer want was serieus echt een leuke vrouw.
Balen!
pi_183231721
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Balen!
Ja zonde, had met weinig mensen zo'n klik als met haar! Hoop dat ze iemand vind die het haar niet te ingewikkeld maakt
pi_183231991
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2018 21:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja zonde, had met weinig mensen zo'n klik als met haar! Hoop dat ze iemand vind die het haar niet te ingewikkeld maakt
Dat ligt misschien meer aan haar :)
pi_183232268
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat ligt misschien meer aan haar :)
Zou aan haar kunnen liggen, begreep ook niet helemaal wat er precies zo ingewikkeld was aan reizen. Meermaals duidelijk gemaakt dat het voor mij geen probleem was om haar kant op te komen maar daar moest ze nog over nadenken en 2 dagen later wilde ze mijn kant wel opkomen. Helemaal prima en hartstikke leuk natuurlijk! Totdat ze opeens meldde dat het misschien toch wat te ingewikkeld zou worden, maar ze wenste mij nog wel het beste toe. Nou ja.. Beetje raar vond ik het wel, maar gun haar ook het beste.
pi_183232433
Gewoon een blauwtje gelopen. Overkomt iedereen weleens.
pi_183232596
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:12 schreef no_id123 het volgende:
Gewoon een blauwtje gelopen. Overkomt iedereen weleens.
Ja, is zo.
Maar weet je wat het is, als het nou een saaie doos is dan heb ik zoiets van oke, move on.
Maar het was zeker geen saaie doos en het klikte op persoonlijk vlak, maar ook de wat meer getinte gesprekken verliepen heerlijk, dus zodoende vind ik het toch vervelend.
pi_183232655
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:20 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, is zo.
Maar weet je wat het is, als het nou een saaie doos is dan heb ik zoiets van oke, move on.
Maar het was zeker geen saaie doos en het klikte op persoonlijk vlak, maar ook de wat meer getinte gesprekken verliepen heerlijk, dus zodoende vind ik het toch vervelend.
Gewoon alsnog een bericht sturen dat het jou het helemaal waard is omdat ze naar jouw gevoel echt een hele leuke vrouw is...

Als het zo lekker loopt altijd stelt dat uurtje reizen geen flikker voor..
Niks zeggen = 0% kans, wel iets zeggen = 10% kans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183232709
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewoon alsnog een bericht sturen dat het jou het helemaal waard is omdat ze naar jouw gevoel echt een hele leuke vrouw is...

Als het zo lekker loopt altijd stelt dat uurtje reizen geen flikker voor..
Niks zeggen = 0% kans, wel iets zeggen = 10% kans.
Dat is waar, heb alleen d`r nummer niet meer... Oeps ;(
Uurtje reizen is inderdaad niets, als het echt klikt is zelfs 2 uur nog wel te overwegen.
pi_183232861
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:25 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat is waar, heb alleen d`r nummer niet meer... Oeps ;(
Uurtje reizen is inderdaad niets, als het echt klikt is zelfs 2 uur nog wel te overwegen.
E-mailen dan, Facebooken..

Niks te verliezen sowieso...

Geef het wel echt heel weinig kans verder maarja fuck it.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183232953
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

E-mailen dan, Facebooken..

Niks te verliezen sowieso...

Geef het wel echt heel weinig kans verder maarja fuck it.
Nee dat vind ik ook weer zo opdringerig, kan alleen maar negatief uitpakken dan.
pi_183233029
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:35 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nee dat vind ik ook weer zo opdringerig, kan alleen maar negatief uitpakken dan.
Waar jij je goed bij voelt. Snap je wel hoor ik zit ook maar te brainstormen.

Stuurt Robert ten Brink. All you need is love.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183233138
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar jij je goed bij voelt. Snap je wel hoor ik zit ook maar te brainstormen.

Stuurt Robert ten Brink. All you need is love.
Ja, ik waardeer je input, Maar denk dat dat soort dingen niet echt werken.
  zondag 18 november 2018 @ 23:01:30 #98
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183233496
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:41 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, ik waardeer je input, Maar denk dat dat soort dingen niet echt werken.
Niet geschoten is altijd mis.
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 18 november 2018 @ 23:03:43 #99
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183233538
Kwam donderdag nog een ex tegen in de sportschool, altijd een zwak voor haar gehouden. Wetende dat het toch niet meer gaat gebeuren en drukte met werk en studie het hele dating gebeuren maar even doorgeschoven naar volgend jaar. Studie zou in januari klaar moeten zijn, scheelt weer 2 dagen in de week.
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 18 november 2018 @ 23:08:06 #100
107525 Caithlinn
Still me....
pi_183233628
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 23:01 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis.
Robert ten Brink is wel gelijk erg grof geschut :D :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183233658
Mijn date die ik donderdag zou hebben is zojuist gecanceld. Ze is gisteren iemand tegen gekomen en dat wil ze "onderzoeken"..

Pff schering en inslag de laatste tijd hier, lijkt wel of ik er een abonnement op heb ofzo :')
pi_183233821
En toen waren we weer terug op 0
pi_183234213
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:54 schreef dop het volgende:

[..]

mwhaaa beetje afhankelijk waar je hebt gebeten.
Niet in mijn edele delen graag.
Zo lang niet doorgebeten wordt, prima hoor.
pi_183234724
Hoeft toch echt niemand in mijn edele delen te bijten :') Die word begroet met een tik.
pi_183234892
Ik ben 25

Heb in 2017 wel 2 korte relaties gehad (1 tinder, en 1 meid via uitgaan)
maar dit jaar helemaal niets.....

Ik krijg soms maar 3 matches per week, terwijl ik echt leuke foto's heb. (Ik op een brommertje in Griekenland met de zee als achtergrond) 1 in een kabelbaan van Barcelona, 1 dat ik de auto schoonspuit, en 1 waar ik achter de laptop zit met een bakje koffie.

Ben wel half Irakees en in mijn hoofd speelde het helemaal dat ik misschien niet in trek was door, omdat ik toch wel een moslim uiterlijk heb.

Maar lees dat meer mannen last hebben van weinig interactie via tinder.

Had dus om te testen, een nep vrouwen profiel aangemaakt.
Gewoon een foto van een dood normale meid expres niet te knap om het experiment eerlijk te laten verlopen.

En met een gemiddeld vrouwen uiterlijk, had ik bijna bij elke 'swipe' een match.
Binnen de kortste tijd zat ik op 200 matches........

Dus als vrouw heb je 1 veel meer keus dan wij mannen.....
Hun kunnen heel selectief te werk gaan
- knappe vent
- een met een goede opleiding

etc etc.... En ik mag blij zijn met 1 match, wat vaak helemaal niet veel soeps is... en die ook nog eens niet terug antwoord.

Wat is die verhouding schreef.
Als vrouw geboren worden in dit leven heeft dus heel veel voordelen t.o.v het geboren worden als man... Zeker op relatie gebied heb je veel meer aanbod als wij .

Vind het eigenlijk best discriminatie dat wij mannen zo weinig keus hebben

En vraag mij echt oprecht af hoe dit komt !!

De man vrouw verhouding ligt in Nederland toch redelijk 50 - 50 % maar het voelt eerder 80% man en 20% vrouw..........

Soms denk ik wel eens... Woon liever in een Afrikaans land met weinig levensmiddelen, maar wel met een knappe vrouw... Dan rijk in Europa en door het leven moeten alleen zonder vriendin.
  maandag 19 november 2018 @ 01:00:31 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183235141
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 00:34 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik ben 25

Heb in 2017 wel 2 korte relaties gehad (1 tinder, en 1 meid via uitgaan)
maar dit jaar helemaal niets.....

Ik krijg soms maar 3 matches per week, terwijl ik echt leuke foto's heb. (Ik op een brommertje in Griekenland met de zee als achtergrond) 1 in een kabelbaan van Barcelona, 1 dat ik de auto schoonspuit, en 1 waar ik achter de laptop zit met een bakje koffie.

Ben wel half Irakees en in mijn hoofd speelde het helemaal dat ik misschien niet in trek was door, omdat ik toch wel een moslim uiterlijk heb.

Maar lees dat meer mannen last hebben van weinig interactie via tinder.

Had dus om te testen, een nep vrouwen profiel aangemaakt.
Gewoon een foto van een dood normale meid expres niet te knap om het experiment eerlijk te laten verlopen.

En met een gemiddeld vrouwen uiterlijk, had ik bijna bij elke 'swipe' een match.
Binnen de kortste tijd zat ik op 200 matches........

Dus als vrouw heb je 1 veel meer keus dan wij mannen.....
Hun kunnen heel selectief te werk gaan
- knappe vent
- een met een goede opleiding

etc etc.... En ik mag blij zijn met 1 match, wat vaak helemaal niet veel soeps is... en die ook nog eens niet terug antwoord.

Wat is die verhouding schreef.
Als vrouw geboren worden in dit leven heeft dus heel veel voordelen t.o.v het geboren worden als man... Zeker op relatie gebied heb je veel meer aanbod als wij .

Vind het eigenlijk best discriminatie dat wij mannen zo weinig keus hebben

En vraag mij echt oprecht af hoe dit komt !!

De man vrouw verhouding ligt in Nederland toch redelijk 50 - 50 % maar het voelt eerder 80% man en 20% vrouw..........

Soms denk ik wel eens... Woon liever in een Afrikaans land met weinig levensmiddelen, maar wel met een knappe vrouw... Dan rijk in Europa en door het leven moeten alleen zonder vriendin.
Reteaantrekkelijk dit iig ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183235212
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Reteaantrekkelijk dit iig ^O^
Wat bedoel je als ik vragen mag?
  maandag 19 november 2018 @ 01:16:19 #108
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235241
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 00:34 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik ben 25

Heb in 2017 wel 2 korte relaties gehad (1 tinder, en 1 meid via uitgaan)
maar dit jaar helemaal niets.....

Ik krijg soms maar 3 matches per week, terwijl ik echt leuke foto's heb. (Ik op een brommertje in Griekenland met de zee als achtergrond) 1 in een kabelbaan van Barcelona, 1 dat ik de auto schoonspuit, en 1 waar ik achter de laptop zit met een bakje koffie.

Ben wel half Irakees en in mijn hoofd speelde het helemaal dat ik misschien niet in trek was door, omdat ik toch wel een moslim uiterlijk heb.

Maar lees dat meer mannen last hebben van weinig interactie via tinder.

Had dus om te testen, een nep vrouwen profiel aangemaakt.
Gewoon een foto van een dood normale meid expres niet te knap om het experiment eerlijk te laten verlopen.

En met een gemiddeld vrouwen uiterlijk, had ik bijna bij elke 'swipe' een match.
Binnen de kortste tijd zat ik op 200 matches........

Dus als vrouw heb je 1 veel meer keus dan wij mannen.....
Hun kunnen heel selectief te werk gaan
- knappe vent
- een met een goede opleiding

etc etc.... En ik mag blij zijn met 1 match, wat vaak helemaal niet veel soeps is... en die ook nog eens niet terug antwoord.

Wat is die verhouding schreef.
Als vrouw geboren worden in dit leven heeft dus heel veel voordelen t.o.v het geboren worden als man... Zeker op relatie gebied heb je veel meer aanbod als wij .

Vind het eigenlijk best discriminatie dat wij mannen zo weinig keus hebben

En vraag mij echt oprecht af hoe dit komt !!

De man vrouw verhouding ligt in Nederland toch redelijk 50 - 50 % maar het voelt eerder 80% man en 20% vrouw..........

Soms denk ik wel eens... Woon liever in een Afrikaans land met weinig levensmiddelen, maar wel met een knappe vrouw... Dan rijk in Europa en door het leven moeten alleen zonder vriendin.
In Rusland is het net andersom.. Daar nemen de vrouwen genoegen met een man die ze het minste slaat en die het minste zuipt.. (kid u not)

En in China heb je de leftover women (Sheng Nu) een vrouw die voor haar 25 a 30e niet aan een man is gekomen die maakt geen enkele kans meer.. 24 miljoen meer mannen dan vrouwen in 2020..

De wereld mag best eens in de blender ja... :Y
pi_183235253
Zeker weten.
Heb mijn badoo profiel ook wel eens op locatie Nairobi Kenia gezet,
En had binnen 1 dag 2 telefoon nummers in mijn badoo inbox.

We leven in een maatschappij waar vrouwen zo zelfstandig geworden zijn, dat de behoefte wegvalt om persé een relatie te nemen. Is in heel Noord / west europa wel zo
  maandag 19 november 2018 @ 01:21:53 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183235277
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 01:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

In Rusland is het net andersom.. Daar nemen de vrouwen genoegen met een man die ze het minste slaat en die het minste zuipt.. (kid u not)

En in China heb je de leftover women (Sheng Nu) een vrouw die voor haar 25 a 30e niet aan een man is gekomen die maakt geen enkele kans meer.. 24 miljoen meer mannen dan vrouwen in 2020..

De wereld mag best eens in de blender ja... :Y
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 01:25:06 #111
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235296
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 01:21 schreef Dven het volgende:

[..]

:')
Goede reactie in een datingtopic wel.. :O
  maandag 19 november 2018 @ 01:26:19 #112
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235304
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 01:18 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Zeker weten.
Heb mijn badoo profiel ook wel eens op locatie Nairobi Kenia gezet,
En had binnen 1 dag 2 telefoon nummers in mijn badoo inbox.

We leven in een maatschappij waar vrouwen zo zelfstandig geworden zijn, dat de behoefte wegvalt om persé een relatie te nemen. Is in heel Noord / west europa wel zo
Daarvoor hoef ik alleen maar mn zoekgebied op wereldwijd te zetten.. _O-
  maandag 19 november 2018 @ 01:32:42 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183235326
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 01:25 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Goede reactie in een datingtopic wel.. :O
Als je wil neem ik morgenochtend uitgebreid de tijd voor je om toe te lichten. Het komt er op neer dat sheng nu een verkapt compliment is en je opmerking over Russische vrouwen die genoegen nemen met een man die hen het minste slaat en het minste zuipt :') Sorry, dat is niets anders dan :') waardig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 01:39:32 #114
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235369
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 01:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je wil neem ik morgenochtend uitgebreid de tijd voor je om toe te lichten. Het komt er op neer dat sheng nu een verkapt compliment is en je opmerking over Russische vrouwen die genoegen nemen met een man die hen het minste slaat en het minste zuipt :') Sorry, dat is niets anders dan :') waardig.
Sheng Nu is gewoon een term voor succesvolle ongehuwde vrouwen.. en die komen absoluut niet aan een Chinese man, die altijd een vrouw uit een klasse lager wil trouwen...

Leg me morgen inderdaad maar even uit wat jij beter weet dan een Russische vrouw zelf..

En dan had je die huillach morgen ook wel even kunnen neerpleuren he?
  maandag 19 november 2018 @ 01:55:44 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183235469
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 01:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Sheng Nu is gewoon een term voor succesvolle ongehuwde vrouwen.. en die komen absoluut niet aan een Chinese man, die altijd een vrouw uit een klasse lager wil trouwen...

Leg me morgen inderdaad maar even uit wat jij beter weet dan een Russische vrouw zelf..

En dan had je die huillach morgen ook wel even kunnen neerpleuren he?
Ik ben bekend met sheng nu en nee, het is absoluut niet zo dat die vrouwen 'absoluut' geen kans meer maken. En wat ik beter weet dan de mening die jij van een enkele Russische vrouw te weten hebt gekregen zal ik je ook haarfijn uitleggen. Sterker nog, ik ga er graag uitgebreid de tijd voor nemen (daarom morgen) waarom een gemiddelde Russische vrouw waarschijnlijk nog wel veeleisender is dan hetgeen in Nederland het geval is.

De huillach is direct 'neergepleurd' omdat ik er een 'pleurishekel' aan heb wanneer dit soort nonsens lukraak wordt 'neergetyft' als ware het een correcte weergave van de dagelijkse realiteit aldaar. Daar gaan mijn vingers enorm van jeuken want je bent moedwillig desinformatie aan het verstrekken.

Goede nacht nog.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 02:04:21 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235505
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 01:55 schreef Dven het volgende:

De huillach is direct 'neergepleurd' omdat ik er een 'pleurishekel' aan heb wanneer dit soort nonsens lukraak wordt 'neergetyft' als ware het een correcte weergave van de dagelijkse realiteit aldaar. Daar gaan mijn vingers enorm van jeuken want je bent moedwillig desinformatie aan het verstrekken.
:')
Open een topic met je persoonlijke aanvallen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het over daten.. *O*
  maandag 19 november 2018 @ 02:28:39 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183235581
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 02:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

:')
Open een topic met je persoonlijke aanvallen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het over daten.. *O*
Persoonlijke aanvallen? :? Jij doet boude bewering omtrent dating, krijgt daar (terecht) kritiek op en dan moet het snel weer ergens anders over gaan. Wat een vent joh :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 02:32:58 #118
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235595
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 02:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen? :? Jij doet boude bewering omtrent dating, krijgt daar (terecht) kritiek op en dan moet het snel weer ergens anders over gaan. Wat een vent joh :D
Jup.. je begint een heel verhaal om te zeggen dat je morgen gaat reageren en vervolgens begin je met slowchat..
Post dan gewoon wat je wilt zeggen.. :')

Om het topic niet verder vol te blaten vind ik het wel ff mooi zo..
Zoals ik al zei.. open een topic of ga verder over dingen die met daten te maken hebben en niet met mij of je aanvallen tegen mij..
  maandag 19 november 2018 @ 02:53:07 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183235621
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 02:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jup.. je begint een heel verhaal om te zeggen dat je morgen gaat reageren en vervolgens begin je met slowchat..
Post dan gewoon wat je wilt zeggen.. :')

Om het topic niet verder vol te blaten vind ik het wel ff mooi zo..
Zoals ik al zei.. open een topic of ga verder over dingen die met daten te maken hebben en niet met mij of je aanvallen tegen mij..
Het gaat niet om jou man :') Ik geef aan dat Russische vrouwen waarschijnlijk veeleisender zijn dan Nederlandse vrouwen en jij doet ze af als 'zolang hij mij maar niet de pleuris inslaat en niet iedere dag met een liter vodka in z'n kraag thuis arriveert dan is het wel prima'.

Dat is A. behoorlijk date-gerelateerd en B. nogal tegenovergesteld aan elkaar dus een prima reden om op een opmerking te reageren. Dat jij van die opmerking de afzender bent is verder niet van belang. Maar prima, mooi zo voor nu maar ik ben erg benieuwd waar jij je stelling op baseert.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 02:58:29 #120
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235632
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 02:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou man :') Ik geef aan dat Russische vrouwen waarschijnlijk veeleisender zijn dan Nederlandse vrouwen en jij doet ze af als 'zolang hij mij maar niet de pleuris inslaat en niet iedere dag met een liter vodka in z'n kraag thuis arriveert dan is het wel prima'.

Dat is A. behoorlijk date-gerelateerd en B. nogal tegenovergesteld aan elkaar dus een prima reden om op een opmerking te reageren. Dat jij van die opmerking de afzender bent is verder niet van belang. Maar prima, mooi zo voor nu maar ik ben erg benieuwd waar jij je stelling op baseert.
#114

En je zou nog even uitgebreid een verhaal typen waarom dat niet zo zou zijn..
Je kunt echt vreselijk veel praten maar niets zeggen.. _O_
  maandag 19 november 2018 @ 03:00:10 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183235635
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 02:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

#114

En je zou nog even uitgebreid een verhaal typen waarom dat niet zo zou zijn..
Je kunt echt vreselijk veel praten maar niets zeggen.. _O_
Dat is zoals gezegd voor morgen, dat is namelijk iets waar ik graag meer dan een paar minuten aan besteed. Verder : /insertgejammeroverpersoonlijkeaanvallen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183235661
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 03:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is zoals gezegd voor morgen, dat is namelijk iets waar ik graag meer dan een paar minuten aan besteed. Verder : /insertgejammeroverpersoonlijkeaanvallen
Ga je met een wetenschappelijke onderbouwing komen?

Of is het gewoon een kwestie van dat je er een paar geneukt hebt en dat ze dan wel een exquisiete smaak moeten hebben?
pi_183235704
Gelukkig heb ik deze onzinnige discussie nog kunnen lezen voordat die wordt verwijdert :P
pi_183235706
Dat wat Zolderkamer zegt over Chinese en Russische vrouwen heb ik ook gezien. Voor de rest geen idee of het waar is :P
pi_183235707
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 23:21 schreef Feddd het volgende:
En toen waren we weer terug op 0
Hoezo weer op nul?
  maandag 19 november 2018 @ 06:18:58 #126
545 dop
:copyright: dop
pi_183235764
Kinders waarom waren jullie zo laat nog wakker. Waarom gaan jullie niet braaf slapen. Papa is best wel een beetje verdrietig nu :(

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 19-11-2018 08:12:58 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 19 november 2018 @ 07:27:05 #127
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183235942
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2018 00:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Heb ik een Tindermatch, blijkt ze 120km verderop te wonen.. dus ik kijk: staat mn afstand op max 35km..
Dus ik vraag even: "Ja ik was gister in Groningen" :')

Wat is dat toch met al die matches over ver? }:|
Dat valt me ook op: als ik zelf ergens anders ben en ik swipe een beetje heb ik ook eerder matches dan wanneer ik dat in mijn woonplaats doe.

Misschien hebben jij en ik nogal slechte reputaties in de directe omgeving :D
pi_183236025
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 07:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat valt me ook op: als ik zelf ergens anders ben en ik swipe een beetje heb ik ook eerder matches dan wanneer ik dat in mijn woonplaats doe.

Misschien hebben jij en ik nogal slechte reputaties in de directe omgeving :D
Daar is toch een uitdrukking van: wat je van ver haalt is lekkerder? :) :)


Maar tis wel waardeloos dat het zo werkt......denk je een leuke match te hebben is de afstand te groot.....
pi_183236026
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 00:34 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik ben 25

Heb in 2017 wel 2 korte relaties gehad (1 tinder, en 1 meid via uitgaan)
maar dit jaar helemaal niets.....

Ik krijg soms maar 3 matches per week, terwijl ik echt leuke foto's heb. (Ik op een brommertje in Griekenland met de zee als achtergrond) 1 in een kabelbaan van Barcelona, 1 dat ik de auto schoonspuit, en 1 waar ik achter de laptop zit met een bakje koffie.

Ben wel half Irakees en in mijn hoofd speelde het helemaal dat ik misschien niet in trek was door, omdat ik toch wel een moslim uiterlijk heb.

Maar lees dat meer mannen last hebben van weinig interactie via tinder.

Had dus om te testen, een nep vrouwen profiel aangemaakt.
Gewoon een foto van een dood normale meid expres niet te knap om het experiment eerlijk te laten verlopen.

En met een gemiddeld vrouwen uiterlijk, had ik bijna bij elke 'swipe' een match.
Binnen de kortste tijd zat ik op 200 matches........

Dus als vrouw heb je 1 veel meer keus dan wij mannen.....
Hun kunnen heel selectief te werk gaan
- knappe vent
- een met een goede opleiding

etc etc.... En ik mag blij zijn met 1 match, wat vaak helemaal niet veel soeps is... en die ook nog eens niet terug antwoord.

Wat is die verhouding schreef.
Als vrouw geboren worden in dit leven heeft dus heel veel voordelen t.o.v het geboren worden als man... Zeker op relatie gebied heb je veel meer aanbod als wij .

Vind het eigenlijk best discriminatie dat wij mannen zo weinig keus hebben

En vraag mij echt oprecht af hoe dit komt !!

De man vrouw verhouding ligt in Nederland toch redelijk 50 - 50 % maar het voelt eerder 80% man en 20% vrouw..........

Soms denk ik wel eens... Woon liever in een Afrikaans land met weinig levensmiddelen, maar wel met een knappe vrouw... Dan rijk in Europa en door het leven moeten alleen zonder vriendin.
Not this shit again.
pi_183236043
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2018 07:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Not this shit again.
_O-
pi_183236154
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 01:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

In Rusland is het net andersom.. Daar nemen de vrouwen genoegen met een man die ze het minste slaat en die het minste zuipt.. (kid u not)
Volgens mij ben je in de war met Britse vrouwen. Want de Engelse mannen van tegenwoordig zijn grotere varkens dan de Russen...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 19 november 2018 @ 08:18:44 #132
545 dop
:copyright: dop
pi_183236211
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 00:34 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik ben 25

Heb in 2017 wel 2 korte relaties gehad (1 tinder, en 1 meid via uitgaan)
maar dit jaar helemaal niets.....

Ik krijg soms maar 3 matches per week, terwijl ik echt leuke foto's heb. (Ik op een brommertje in Griekenland met de zee als achtergrond) 1 in een kabelbaan van Barcelona, 1 dat ik de auto schoonspuit, en 1 waar ik achter de laptop zit met een bakje koffie.

Ben wel half Irakees en in mijn hoofd speelde het helemaal dat ik misschien niet in trek was door, omdat ik toch wel een moslim uiterlijk heb.

Maar lees dat meer mannen last hebben van weinig interactie via tinder.

Had dus om te testen, een nep vrouwen profiel aangemaakt.
Gewoon een foto van een dood normale meid expres niet te knap om het experiment eerlijk te laten verlopen.

En met een gemiddeld vrouwen uiterlijk, had ik bijna bij elke 'swipe' een match.
Binnen de kortste tijd zat ik op 200 matches........

Dus als vrouw heb je 1 veel meer keus dan wij mannen.....
Hun kunnen heel selectief te werk gaan
- knappe vent
- een met een goede opleiding

etc etc.... En ik mag blij zijn met 1 match, wat vaak helemaal niet veel soeps is... en die ook nog eens niet terug antwoord.

Wat is die verhouding schreef.
Als vrouw geboren worden in dit leven heeft dus heel veel voordelen t.o.v het geboren worden als man... Zeker op relatie gebied heb je veel meer aanbod als wij .

Vind het eigenlijk best discriminatie dat wij mannen zo weinig keus hebben

En vraag mij echt oprecht af hoe dit komt !!

De man vrouw verhouding ligt in Nederland toch redelijk 50 - 50 % maar het voelt eerder 80% man en 20% vrouw..........

Soms denk ik wel eens... Woon liever in een Afrikaans land met weinig levensmiddelen, maar wel met een knappe vrouw... Dan rijk in Europa en door het leven moeten alleen zonder vriendin.
als je problemen hebt met je geaardheid, kun je beter een nieuw topic openen.
Wij kunnen er niet zoveel mee dat je een meisje wil zijn. Zie ook niet helemaal hoe dit dating gerelateerd is?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183236300
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 04:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo weer op nul?
Ik had gisteren het meisje van zaterdag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk vond en haar graag beter wilde leren kennen.
En als reactie kreeg ik dat ze dat toch niet ziet zitten en dat ze zaterdag iets te impulsief ja had gezegd toen ik zei dat ik haar graag weer wilde zien. :{

Ik begin me echt af te vragen wat ik verkeerd doe, moet ik me dan echt anders voor gaan doen dan ik ben om wat verder te komen? wordt hier echt niet goed van :N
pi_183236348
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 03:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is zoals gezegd voor morgen, dat is namelijk iets waar ik graag meer dan een paar minuten aan besteed. Verder : /insertgejammeroverpersoonlijkeaanvallen
Er zit 1,5 uur tussen je eerste en laatste bericht dat het voor morgen zou zijn. Ga je een heel boek typen ofzo :')
  maandag 19 november 2018 @ 09:01:51 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183236514
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 03:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga je met een wetenschappelijke onderbouwing komen?

Of is het gewoon een kwestie van dat je er een paar geneukt hebt en dat ze dan wel een exquisiete smaak moeten hebben?
*exquisite.

Verder aardig geprobeerd maar ik heb continu 'volgens mij' genoemd. Wanneer ik het met andermans 'wetenschappelijke onderbouwing' zou doen dan had ik dat gisteren zoals hij graag noemt hier wel 'neergepleurd' hebben, denk je niet?

Laatste gedeelte is verder wel schattig. Het zit nog steeds diep bij je.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 09:04:35 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183236551
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 08:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Er zit 1,5 uur tussen je eerste en laatste bericht dat het voor morgen zou zijn. Ga je een heel boek typen ofzo :')
Nee, was in een gesprek zonder einde en daardoor bleef ik wat langer op dan verwacht. 04:00 terwijl de wekker de dag nadien om 08:00 gaat is ook voor mij geen dagelijkse kost :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183236600
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 08:34 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik had gisteren het meisje van zaterdag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk vond en haar graag beter wilde leren kennen.
En als reactie kreeg ik dat ze dat toch niet ziet zitten en dat ze zaterdag iets te impulsief ja had gezegd toen ik zei dat ik haar graag weer wilde zien. :{

Ik begin me echt af te vragen wat ik verkeerd doe, moet ik me dan echt anders voor gaan doen dan ik ben om wat verder te komen? wordt hier echt niet goed van :N
Dat laatste moet je sowieso niet doen.

En waarom zo wanhopig? Dat ruiken vrouwen van kilometers afstand en is niet aantrekkelijk. Gewoon daten, jezelf zijn, genieten van de dates en vanzelf kom je iemand tegen die jou kan tolereren en vise versa.
pi_183236652
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:01 schreef Dven het volgende:

[..]

*exquisite.

Verder aardig geprobeerd maar ik heb continu 'volgens mij' genoemd. Wanneer ik het met andermans 'wetenschappelijke onderbouwing' zou doen dan had ik dat gisteren zoals hij graag noemt hier wel 'neergepleurd' hebben, denk je niet?

Laatste gedeelte is verder wel schattig. Het zit nog steeds diep bij je.
Exquise smaak eigenlijk. ;)
  maandag 19 november 2018 @ 09:14:47 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183236659
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Exquise smaak eigenlijk. ;)
I stand corrected :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183236680
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste moet je sowieso niet doen.

En waarom zo wanhopig? Dat ruiken vrouwen van kilometers afstand en is niet aantrekkelijk. Gewoon daten, jezelf zijn, genieten van de dates en vanzelf kom je iemand tegen die jou kan tolereren en vise versa.
Het is niet zo zeer wanhopig, maar meer de frustratie.
Ik ben een vrij introvert persoon, en behoorlijk onzeker. Dat komt vooral tot uiting op het moment dat ik iemand net leer kennen.
En ik ben altijd gewoon mezelf, maar blijkbaar is dat voor de meeste vrouwen niet interessant genoeg. Daarom ook mijn posts van gisteren dat ik er van baal dat mensen niet de tijd willen nemen om iemand beter te leren kennen.
  maandag 19 november 2018 @ 09:16:47 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183236689
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste moet je sowieso niet doen.

En waarom zo wanhopig? Dat ruiken vrouwen van kilometers afstand en is niet aantrekkelijk. Gewoon daten, jezelf zijn, genieten van de dates en vanzelf kom je iemand tegen die jou kan tolereren en vise versa.
Iets over potjes en pannetjes. Maar hij kan altijd nog in Rusland een poging wagen zolang hij maar geen alcoholische vrouwenmepper is :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183236706
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Iets over potjes en pannetjes. Maar hij kan altijd nog in Rusland een poging wagen zolang hij maar geen alcoholische vrouwenmepper is :+
_O-
  maandag 19 november 2018 @ 09:20:02 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183236733
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:16 schreef Feddd het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer wanhopig, maar meer de frustratie.
Ik ben een vrij introvert persoon, en behoorlijk onzeker. Dat komt vooral tot uiting op het moment dat ik iemand net leer kennen.
En ik ben altijd gewoon mezelf, maar blijkbaar is dat voor de meeste vrouwen niet interessant genoeg. Daarom ook mijn posts van gisteren dat ik er van baal dat mensen niet de tijd willen nemen om iemand beter te leren kennen.
Dat je introvert bent is niet zo'n probleem. Maar frustratie en onzekerheid zijn nu niet echt een goed beginsel om iets serieus op te bouwen want daar zal een groot deel van de mensen op afknappen. Ik denk dat je eerder daar iets aan moet doen om jezelf een betere uitgangspositie te verschaffen dan door intrinsiek iets aan jezelf te 'veranderen'.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183236760
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:16 schreef Feddd het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer wanhopig, maar meer de frustratie.
Ik ben een vrij introvert persoon, en behoorlijk onzeker. Dat komt vooral tot uiting op het moment dat ik iemand net leer kennen.
En ik ben altijd gewoon mezelf, maar blijkbaar is dat voor de meeste vrouwen niet interessant genoeg. Daarom ook mijn posts van gisteren dat ik er van baal dat mensen niet de tijd willen nemen om iemand beter te leren kennen.
Ik kan mij herinneren dat je eerder deze week aangaf een derde date nodig te hebben om echt jezelf te kunnen zijn.

Zou het niet kunnen dat jij door jouw onzekerheid in het begin jezelf niet echt laat zien en je vooral bezig bent met niemand afstoten? Want dat is een veelgemaakte fout en heeft als nadeel dat iemand daardoor ook een beetje saai overkomt. Juist door stelling te nemen krijg je karakter. Dat kan dan botsen (prima, weet je dat meteen), maar het kan ook iemand aantrekken.
pi_183236837
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat je introvert bent is niet zo'n probleem. Maar frustratie en onzekerheid zijn nu niet echt een goed beginsel om iets serieus op te bouwen want daar zal een groot deel van de mensen op afknappen. Ik denk dat je eerder daar iets aan moet doen om jezelf een betere uitgangspositie te verschaffen dan door intrinsiek iets aan jezelf te 'veranderen'.
Frustratie is iets van de afgelopen week omdat het gewoon allemaal niet lukt :P Dacht goede dates gehad te hebben maar blijkbaar toch niet.
Onzekerheid, ik zou willen dat ik er iets aan kon doen, maar dat is gewoon iets wat in mij zit helaas. Ik kan het via whatsapp en zo prima verbergen, leuke gesprekken enzo, en afsrpeken is dan meestal ook geen probleem.
Maar als ik dan eenmaal op date ben kan ik gewoon hele leuke gesprekken voeren enzo, maar het blijft allemaal heel oppervlakkig. Het is voor mij heel moeilijk om een "move" te maken, dus het fysieke contact op te bouwen en uiteindelijk te zoenen.
Resultaat, ze vinden me allemaal heel aardig en gezellig maar voelen er niks bij.
En wat bedoel je met mezelf een betere uitgangspositie verschaffen?

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat je eerder deze week aangaf een derde date nodig te hebben om echt jezelf te kunnen zijn.

Zou het niet kunnen dat jij door jouw onzekerheid in het begin jezelf niet echt laat zien en je vooral bezig bent met niemand afstoten? Want dat is een veelgemaakte fout en heeft als nadeel dat iemand daardoor ook een beetje saai overkomt. Juist door stelling te nemen krijg je karakter. Dat kan dan botsen (prima, weet je dat meteen), maar het kan ook iemand aantrekken.
Ja klopt, pas als ik iemand wat beter ken of als er bijvoorbeeld gezoend is ben ik een beetje over die barrière heen en kom ik wat meer uit mijn schulp. Maar meestal hebben de dames dan hun oordeel al vast staan dus kom ik meestal niet zo ver.
En dit is meestal moeilijker hoe leuker ik haar vind :')
tot nu toe 2 keer, 1 keer wilde ik wel verder en zij niet, en de andere keer andersom. Maar daar heb ik vrede mee, dan heb je het iig geprobeerd en zij hebben mij ook echt een beetje leren kennen.
pi_183236966
Ik denk niet dat ze met je zoenen en nog op date gaan als hun oordeel al vast staat?
pi_183236999
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:41 schreef Allures het volgende:
Ik denk niet dat ze met je zoenen en nog op date gaan als hun oordeel al vast staat?
Omdat ik vaak niet durf komt het er niet altijd van op de eerste date.
pi_183237017
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:43 schreef Feddd het volgende:

[..]

Omdat ik vaak niet durf komt het er niet altijd van op de eerste date.
nee maar je beschrijft dat het er later wel van komt en dat jij je dan open stelt en zij hun oordeel al klaar hebben en het dan nog niks word
pi_183237027
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:31 schreef Feddd het volgende:

Ja klopt, pas als ik iemand wat beter ken of als er bijvoorbeeld gezoend is ben ik een beetje over die barrière heen en kom ik wat meer uit mijn schulp. Maar meestal hebben de dames dan hun oordeel al vast staan dus kom ik meestal niet zo ver.
En dit is meestal moeilijker hoe leuker ik haar vind :')
tot nu toe 2 keer, 1 keer wilde ik wel verder en zij niet, en de andere keer andersom. Maar daar heb ik vrede mee, dan heb je het iig geprobeerd en zij hebben mij ook echt een beetje leren kennen.
Dan lijkt het dus vooral te beginnen met meer stelling te nemen interessantere onderwerpen aansnijden waarmee je elkaar echt kan leren kennen en ook gewoon zorgen dat ze op ‘grijpafstand’ zit, zodat je tijdens de date haar kan aanraken zodat je ook het fysieke contact kan opbouwen.
pi_183237085
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:45 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar je beschrijft dat het er later wel van komt en dat jij je dan open stelt en zij hun oordeel al klaar hebben en het dan nog niks word
Ja, ik heb het misschien een beetje onduidelijk beschreven :)
Wat ik bedoel is dit.

2 van de dates van afgelopen week heb ik uiteindelijk wel gezoend, maar dan wel redelijk aan het einde van de date.
Beide gaven aan nog wel af te willen spreken, met 1 had ik ook daadwerkelijk al iets gepland en dan laten ze het uiteindelijk afweten.
Terwijl ik voor mijn gevoel dan pas die barrière een beetje voorbij ben maar niet meer de kans heb om te laten zien hoe leuk ik eigenlijk ben ;)
pi_183237096
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan lijkt het dus vooral te beginnen met meer stelling te nemen interessantere onderwerpen aansnijden waarmee je elkaar echt kan leren kennen en ook gewoon zorgen dat ze op ‘grijpafstand’ zit, zodat je tijdens de date haar kan aanraken zodat je ook het fysieke contact kan opbouwen.
ja precies dit!
ik weet het, maar op de een of andere manier laat de uitvoering aardig wat te wensen over :+
pi_183237118
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:49 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja, ik heb het misschien een beetje onduidelijk beschreven :)
Wat ik bedoel is dit.

2 van de dates van afgelopen week heb ik uiteindelijk wel gezoend, maar dan wel redelijk aan het einde van de date.
Beide gaven aan nog wel af te willen spreken, met 1 had ik ook daadwerkelijk al iets gepland en dan laten ze het uiteindelijk afweten.
Terwijl ik voor mijn gevoel dan pas die barrière een beetje voorbij ben maar niet meer de kans heb om te laten zien hoe leuk ik eigenlijk ben ;)
ja het zal aan mij liggen maar daar staat volgens mij het zelfde

En mannen zijn volgens mij eerder van ach dan zoenen we ook al voelen ze niks
In mijn ervaring zijn vrouwen daar minder makkelijk in
Vooral als ze tocj nog af wil spreken lijkt het me niet dat haar mening dan dus al vast ligt dus dan ligt het daar toch gewoon niet aan?

Ik denk eerder dat je het voordeel van de twijfel hebt gehad en het dan alsnog niet waar hebt gemaakt. Ook al kwam je nu wel los
pi_183237177
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:52 schreef Allures het volgende:

[..]

En mannen zijn volgens mij eerder van ach dan zoenen we ook al voelen ze niks
In mijn ervaring zijn vrouwen daar minder makkelijk in
Vooral als ze tocj nog af wil spreken lijkt het me niet dat haar mening dan dus al vast ligt dus dan ligt het daar toch gewoon niet aan?
Sowieso zoen ik niet als ik denk dat het niks is, dus dat gaat voor mij niet op.
Maar die meid van zaterdag zei dus nadat ik gisteren een appje stuurde dat ze iets te impulsief ja had gezegd toen ik na de zoen zei dat ik haar graag nog eens wilde zien.
Dus eigenlijk wilde ze niet afspreken en had ze haar oordeel al wel klaar.
pi_183237210
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:56 schreef Feddd het volgende:

[..]

Sowieso zoen ik niet als ik denk dat het niks is, dus dat gaat voor mij niet op.
Maar die meid van zaterdag zei dus nadat ik gisteren een appje stuurde dat ze iets te impulsief ja had gezegd toen ik na de zoen zei dat ik haar graag nog eens wilde zien.
Dus eigenlijk wilde ze niet afspreken en had ze haar oordeel al wel klaar.
Ik had het dan ook over de vrouw en niet over jou
En dat past prima in wat ik denk hoor
Ja zeggen omdat ze door de zoen toch een positieve indruk krijgt om de dagen er na teleurgesteld te worden

Maar goed dat is dus wat ik denk. Jij ziet duidelijk mee in je eigen verklaring. Kan ook
pi_183237235
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 08:34 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik had gisteren het meisje van zaterdag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk vond en haar graag beter wilde leren kennen.
En als reactie kreeg ik dat ze dat toch niet ziet zitten en dat ze zaterdag iets te impulsief ja had gezegd toen ik zei dat ik haar graag weer wilde zien. :{

Ik begin me echt af te vragen wat ik verkeerd doe, moet ik me dan echt anders voor gaan doen dan ik ben om wat verder te komen? wordt hier echt niet goed van :N
Begrijpelijk dat het frustrerend is, maar niet bij elkaar (denken te) passen hoeft natuurlijk niet per se een fout van jou te zijn. Je kan net zo goed leuk en aardig zijn, zonder dat een van jullie er brood in ziet, maar de meeste mensen daten niet om nieuwe vriendschappen op te doen en dan heb je een kortere contactperiode.

Je zou nog wel eens kritisch kunnen kijken naar je selectieprocedure en in hoeverre wat en hoe je bent wel goed genoeg overkomt bij de tegenpartij. Juist omdat het niet per se een kwestie is van jezelf maar kunnen laten zien om leuk gevonden te worden.

Als het even duurt voor je los komt, zou je kunnen kijken naar wat voor dates je plant. Als je nou eerst wat actievere dates hebt, valt het misschien wat minder op dat je wat terughoudend overkomt tot de derde date.
pi_183237240
Maar wat VEM2012 hierboven zei slaat eigenlijk al de spijker op de kop, ik moet al eerder op de eerste date "interessanter" worden... dan zal ik minder snel tegen dit soort problemen aan gaan lopen waarschijnlijk.

Nu nog uitvinden hoe ik dat voor mezelf kan doen :)
  maandag 19 november 2018 @ 10:03:10 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183237241
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 01:12 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Wat bedoel je als ik vragen mag?
Ga zo door met dit denken en uitstralen en je bent op je 90e nog steeds alleen

In een ander topic heb je het over je autisme wat normaal contact in de weg staat. Zou dit niet ook een heeeeeeeel klein beetje voor daten opgaan?

(Lees: grotendeels, naast je beroerde eigenwaarde en afgunst naar anderen)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 19 november 2018 @ 10:10:59 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183237315
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 10:02 schreef Feddd het volgende:
ik moet al eerder op de eerste date "interessanter" worden... dan zal ik minder snel tegen dit soort problemen aan gaan lopen waarschijnlijk.
Interessanter ja, misschien wel.
of daar ook altijd het fysieke contact bij hoort, vraag ik me af. Of dat zoveel invloed heeft op de uitkomst voor een eventuele tweede date.

Genoeg vrouwen die daar niet op zitten te wachten / niet zoenen op een eerste date.

Volgens mij is een tweede date vooral afhankelijk van hoe gezellig het was, of de gesprekken goed liepen, overeenkomsten zijn gevonden etc.
pi_183237375
quote:
6s.gif Op maandag 19 november 2018 10:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Interessanter ja, misschien wel.
of daar ook altijd het fysieke contact bij hoort, vraag ik me af. Of dat zoveel invloed heeft op de uitkomst voor een eventuele tweede date.

Genoeg vrouwen die daar niet op zitten te wachten / niet zoenen op een eerste date.

Volgens mij is een tweede date vooral afhankelijk van hoe gezellig het was, of de gesprekken goed liepen, overeenkomsten zijn gevonden etc.
Met fysiek contact bedoel ik ook gewoon subtiele dingen zoals een keer een hand op een schouder ofzo, Nu is het meestal niet meer dan bij het groeten even 3 zoenen, en als ik dan probeer te zoenen is het vaak heel ongemakkelijk omdat er niet echt een fysieke opbouw is geweest als je begrijpt wat ik bedoel.

gezellig is het meestal wel, gesprekken lopen ook goed (maar blijven oppervlakkig) en overeenkomsten zijn er vaak ook wel anders spreek ik al niet eens af.
pi_183237469
Dat vind ik zelf altijd zo bewust versierderig als iemand dat gaat zitten doen
Eerder een afknapper dan andersom
pi_183237523
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
Dat vind ik zelf altijd zo bewust versierderig als iemand dat gaat zitten doen
Eerder een afknapper dan andersom
Versieren is per definitie versierderig. ;)

Maar uiteraard is niet iedere vrouw daarvan gediend. Net zo goed als dat er vrouwen zijn die het als gebrek aan interesse zien als je dat niet doet.

Het beste is dus jezelf te zijn. Als je niet zo versierderig bent blijf je dan bij een vrouw hangen die dat prettig vindt en als je dat wel beng bij een vrouw die dat wel prettig vindt.

Eigenlijk kun je niets fout doen als je jezelf bent.
pi_183237587
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Versieren is per definitie versierderig. ;)

Maar uiteraard is niet iedere vrouw daarvan gediend. Net zo goed als dat er vrouwen zijn die het als gebrek aan interesse zien als je dat niet doet.
Aan de andere kant zijn veel vrouwen huiverig om initiatief te nemen omdat het gros van de mannen daar verkeerd op reageert, omdat het 'hun' dominantie als man ondermijnt, en dan voelen ze zich op hun pik getrapt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 19 november 2018 @ 10:32:37 #163
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183237616
Ik heb juist heel vaak dat vrouwen het wel aangeven als ze gezoend willen worden.. (op hun manier dan)
Meestal staan ze op en rennen ze weg.. vragen ze bijv. of ze mn huis mogen zien, dan weet ik al hoe laat het is..
Dan draalt het wat rond en stiekem (totaal niet opvallend hoor dames) blijven ze dan heel dicht bij me in de buurt of komen ze steeds "per ongeluk" tegen me aan..
Het leuke is om dat moment te rekken tot ze bijna wegdraaien omdat je ze niet zoent..
En dan net op dat moment zoen je ze wel..
pi_183237671
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 10:32 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik heb juist heel vaak dat vrouwen het wel aangeven als ze gezoend willen worden.. (op hun manier dan)
Meestal staan ze op en rennen ze weg.. vragen ze bijv. of ze mn huis mogen zien, dan weet ik al hoe laat het is..
Dan draalt het wat rond en stiekem (totaal niet opvallend hoor dames) blijven ze dan heel dicht bij me in de buurt of komen ze steeds "per ongeluk" tegen me aan..
Het leuke is om dat moment te rekken tot ze bijna wegdraaien omdat je ze niet zoent..
En dan net op dat moment zoen je ze wel..
Username checks out...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 19 november 2018 @ 10:37:54 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183237701
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:31 schreef Feddd het volgende:

[..]

Frustratie is iets van de afgelopen week omdat het gewoon allemaal niet lukt :P Dacht goede dates gehad te hebben maar blijkbaar toch niet.
Onzekerheid, ik zou willen dat ik er iets aan kon doen, maar dat is gewoon iets wat in mij zit helaas. Ik kan het via whatsapp en zo prima verbergen, leuke gesprekken enzo, en afsrpeken is dan meestal ook geen probleem.
Maar als ik dan eenmaal op date ben kan ik gewoon hele leuke gesprekken voeren enzo, maar het blijft allemaal heel oppervlakkig. Het is voor mij heel moeilijk om een "move" te maken, dus het fysieke contact op te bouwen en uiteindelijk te zoenen.
Resultaat, ze vinden me allemaal heel aardig en gezellig maar voelen er niks bij.
En wat bedoel je met mezelf een betere uitgangspositie verschaffen?

[..]

Ja klopt, pas als ik iemand wat beter ken of als er bijvoorbeeld gezoend is ben ik een beetje over die barrière heen en kom ik wat meer uit mijn schulp. Maar meestal hebben de dames dan hun oordeel al vast staan dus kom ik meestal niet zo ver.
En dit is meestal moeilijker hoe leuker ik haar vind :')
tot nu toe 2 keer, 1 keer wilde ik wel verder en zij niet, en de andere keer andersom. Maar daar heb ik vrede mee, dan heb je het iig geprobeerd en zij hebben mij ook echt een beetje leren kennen.
Zorgen dat zij die eerste stap zetten :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 19 november 2018 @ 10:40:15 #166
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183237731
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 07:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Daar is toch een uitdrukking van: wat je van ver haalt is lekkerder? :) :)


Maar tis wel waardeloos dat het zo werkt......denk je een leuke match te hebben is de afstand te groot.....
Si si, ik merk toch dat ik echt liever iemand date die om de hoek woont.
pi_183237808
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 10:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Zorgen dat zij die eerste stap zetten :+
Die zijn helaas zeldzaam, wel een paar keer gehad.
  maandag 19 november 2018 @ 10:46:58 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183237841
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 10:15 schreef Feddd het volgende:
Met fysiek contact bedoel ik ook gewoon subtiele dingen zoals een keer een hand op een schouder ofzo, Nu is het meestal niet meer dan bij het groeten even 3 zoenen, en als ik dan probeer te zoenen is het vaak heel ongemakkelijk omdat er niet echt een fysieke opbouw is geweest als je begrijpt wat ik bedoel.

gezellig is het meestal wel, gesprekken lopen ook goed (maar blijven oppervlakkig) en overeenkomsten zijn er vaak ook wel anders spreek ik al niet eens af.
Snap ik, fysieke opbouw kan ook wel heel belangrijk zijn. Maar of het DE oplossing is om daardoor interessanter te zijn bij een eerste date, dat vraag ik me af.

Tuurlijk, als alles perfect klikt, kan het jammer zijn als de ander geen stappen onderneemt. Maar denk dat daar de meeste (vrouwen) dan alsnog de tweede date echt wel een kans geeft.
Tov het was matig gezellig, maar wel veel fysiek contact. Dan zullen de meesten de tweede date eerder afzeggen.
Is mijn idee, geen harde feiten (voor de zekerheid)
pi_183238416
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 01:12 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Wat bedoel je als ik vragen mag?
Als man mag je niet klagen en moet je altijd doen alsof je een godenzoon bent die de vrouwen van ze moet afslaan.

Zit stiekem wel waarheid in. Dat ik een godenzoon ben dan zegmaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183238571
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 08:34 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik had gisteren het meisje van zaterdag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk vond en haar graag beter wilde leren kennen.
En als reactie kreeg ik dat ze dat toch niet ziet zitten en dat ze zaterdag iets te impulsief ja had gezegd toen ik zei dat ik haar graag weer wilde zien. :{

Ik begin me echt af te vragen wat ik verkeerd doe, moet ik me dan echt anders voor gaan doen dan ik ben om wat verder te komen? wordt hier echt niet goed van :N
Gewoon 10 vrouwen gaan daten. Geen idee waar je ze moet treffen alleen maar het heeft geen zin om te generaliseren op basis van de feedback van enkele vrouwen. Dat zegt meer over hen dan over jou zelf. En oefening baart kunst.. focus moet jezelf vermaken zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183238813
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewoon 10 vrouwen gaan daten. Geen idee waar je ze moet treffen alleen maar het heeft geen zin om te generaliseren op basis van de feedback van enkele vrouwen. Dat zegt meer over hen dan over jou zelf. En oefening baart kunst.. focus moet jezelf vermaken zijn.
Haha, de 10 ben ik al ruim voorbij hoor ;)
Misschien dat ik even gewoon een stap terug neem voor ik me weer op Tinder en Happn stort, alleen geen idee hoe lang ik dat ga volhouden.
Want als ik nu verder ga daten kom ik alleen maar meer in een negatieve vibe denk ik, en dat gaat mijn kansen ook niet vergroten.
pi_183238930
Waarom is dat moeilijk vol te houden?
pi_183238974
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:44 schreef Allures het volgende:
Waarom is dat moeilijk vol te houden?
Als ik me een keer een avond zit te vervelen is een beetje swipen goed tijdverdrijf :P
en voor je het weet heb je weer een leuk gesprek en spreek je af :)
pi_183239039
Ik krijg toch altijd een beetje een raar gevoel als mensen zo afhankelijk er van zijn En het is erg onaantrekkelijk
Ga iets anders doen met je avond?

Als je niet zonder daten kunt zit er volgens mij iets anders dat je eerst op moet lossen voor je uberhaubt een aantrekkelijke date bent
pi_183239077
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje een raar gevoel als mensen zo afhankelijk er van zijn En het is erg onaantrekkelijk
Ga iets anders doen met je avond?

Als je niet zonder daten kunt zit er volgens mij iets anders dat je eerst op moet lossen voor je uberhaubt een aantrekkelijke date bent
Jij hebt nooit een avond dat je niks te doen hebt?

En als je dan eenmaal een leuk gesprek hebt spreek je af, heeft niks te maken met afhankelijk zijn van.
pi_183239121
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:59 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over de vrouw en niet over jou
En dat past prima in wat ik denk hoor
Ja zeggen omdat ze door de zoen toch een positieve indruk krijgt om de dagen er na teleurgesteld te worden

Maar goed dat is dus wat ik denk. Jij ziet duidelijk mee in je eigen verklaring. Kan ook
Waar moet ze dan van teleurgesteld geraakt zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239146
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar moet ze dan van teleurgesteld geraakt zijn?
dat weet ik niet want ik heb geen contact met hem maar iets in het contact in de tussentijd lijkt me
Iets waardoor ze het voordeel van de twijfel toch om zet in een nee
Misschien is ie saai op de app. Heeft ie slechte humor. Is ie niet zo betrokken bij de dingen die ze aan geeft. Heeft ie iets verteld over de relatie met zijn moeder
Weet ik het
pi_183239190
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:50 schreef Feddd het volgende:

[..]

Jij hebt nooit een avond dat je niks te doen hebt?

En als je dan eenmaal een leuk gesprek hebt spreek je af, heeft niks te maken met afhankelijk zijn van.
ja maar jij kunt voor jezelf aangeven dat je beter niet gaat swipen nu en ipv bij een avondje niks toch maar even Netflix aan zet ga je toch swipen
Dat vind ik dan nogal typisch als je wel eerst voor jezelf kunt aangeven dat het momenteel niet goed is. Daar spreekt toch een bepaalde afhankelijkheid uit
pi_183239203
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
Dat vind ik zelf altijd zo bewust versierderig als iemand dat gaat zitten doen
Eerder een afknapper dan andersom
Wat? Een aanraking?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239219
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 10:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn veel vrouwen huiverig om initiatief te nemen omdat het gros van de mannen daar verkeerd op reageert, omdat het 'hun' dominantie als man ondermijnt, en dan voelen ze zich op hun pik getrapt.
Bron?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239229
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat? Een aanraking?
iemand die zit te azen op een aanraking ja
Die dat loopt te forceren
pi_183239378
Je kan natuurlijk alles erbij gaan halen. Feit blijft dat als het geen match is van één of beide kanten, dat het dan klaar is..

Als iemand niet (meer) wil, dan kunnen ze wel van alles als "reden" geven. Ongeacht of het waar of een kulsmoes is.

Zelfreflectie is goed, maar je hoeft echt niet alles bij jezelf te leggen. Zij doet ook mee en je gaat samen op date..

Als de wederzijdse klik goed is, dan maakt het bijna niets uit wat je doet of zegt omdat het dan al goed zit.

Kortom gewoon doorgaan met daten en laat je niet afschrikken door dames die de handdoek meteen in de ring gooien bij het minste of geringste.
pi_183239444
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje een raar gevoel als mensen zo afhankelijk er van zijn En het is erg onaantrekkelijk
Ga iets anders doen met je avond?

Als je niet zonder daten kunt zit er volgens mij iets anders dat je eerst op moet lossen voor je uberhaubt een aantrekkelijke date bent
Ik vind jou maar negatief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239453
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:56 schreef Allures het volgende:

[..]

iemand die zit te azen op een aanraking ja
Die dat loopt te forceren
Dat staat toch nergens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239496
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat toch nergens.
hij heeft zelf aan dat het hem niet natuurlijk af gaat maar dat ie het wil doen omdat ie denkt dat het resultaat geeft
Dar is zo ongeveer de definitie van geforceerd
pi_183239532
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:53 schreef Allures het volgende:

[..]

dat weet ik niet want ik heb geen contact met hem maar iets in het contact in de tussentijd lijkt me
Iets waardoor ze het voordeel van de twijfel toch om zet in een nee
Misschien is ie saai op de app. Heeft ie slechte humor. Is ie niet zo betrokken bij de dingen die ze aan geeft. Heeft ie iets verteld over de relatie met zijn moeder
Weet ik het
Het grote gis werk dus. Daar help je niemand mee. Gissen heeft alleen maar nadelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239565
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:07 schreef Allures het volgende:

[..]

hij heeft zelf aan dat het hem niet natuurlijk af gaat maar dat ie het wil doen omdat ie denkt dat het resultaat geeft
Dar is zo ongeveer de definitie van geforceerd
Vrouwen denken vaak dat alles vanzelf gaat.

Het geeft ook resultaat.

Als hij het zijn 2e natuur maakt is het opeens niet meer geforceerd, dit gaat helemaal nergens over behalve wat er rondspeelt in zijn hoofd. En dan bekritiseer je hem daar nog op ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239605
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het grote gis werk dus. Daar help je niemand mee. Gissen heeft alleen maar nadelen.
hij is zelf ook aan het gissen over waarom ze niet willen :D ik gis inderdaad mee
pi_183239635
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:12 schreef Allures het volgende:

[..]

hij is zelf ook aan het gissen over waarom ze niet willen :D ik gis inderdaad mee
Samen mee kappen dan. Misschien samen op date? Ik zie al een overeenkomst tussen jullie.

Is hij ook even van Tinder af. Twee vliegen in één klap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183239698
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Samen mee kappen dan. Misschien samen op date? Ik zie al een overeenkomst tussen jullie.

Is hij ook even van Tinder af. Twee vliegen in één klap.
nah, ik neem even pauze ;)
  Official ESF Kreviewer maandag 19 november 2018 @ 12:33:57 #191
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183240077
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind jou maar negatief.
Zo vanuit de luie getrouwde stoel is het natuurlijk ook wel makkelijk oordelen.
pi_183240139
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 12:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo vanuit de luie getrouwde stoel is het natuurlijk ook wel makkelijk oordelen.
Heeft ze een relatie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer maandag 19 november 2018 @ 13:02:25 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183240626
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heeft ze een relatie?
Voor zover ik weet van haar posts is ze getrouwd, heeft ze sidefucks of extra vriendjes en is ze momenteel op zoek naar een vrouw.

Dat is nogal een andere situatie dan de gemiddelde fokker in dit topic.
pi_183240875
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 13:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Voor zover ik weet van haar posts is ze getrouwd, heeft ze sidefucks of extra vriendjes en is ze momenteel op zoek naar een vrouw.

Dat is nogal een andere situatie dan de gemiddelde fokker in dit topic.
Ze komt nogal gespannen feministisch over voor dat losse profiel dat je schetst.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183242699
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 08:34 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik had gisteren het meisje van zaterdag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk vond en haar graag beter wilde leren kennen.
En als reactie kreeg ik dat ze dat toch niet ziet zitten en dat ze zaterdag iets te impulsief ja had gezegd toen ik zei dat ik haar graag weer wilde zien. :{

Ik begin me echt af te vragen wat ik verkeerd doe, moet ik me dan echt anders voor gaan doen dan ik ben om wat verder te komen? wordt hier echt niet goed van :N
Jammer Feddd!

Ik denk niet dat je iets verkeerds doet maar dat de klik met je dates voor hen gewoon niet genoeg was. Zou het jezelf niet kwalijk nemen.
pi_183243939
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:01 schreef Dven het volgende:

[..]

*exquisite.

Verder aardig geprobeerd maar ik heb continu 'volgens mij' genoemd. Wanneer ik het met andermans 'wetenschappelijke onderbouwing' zou doen dan had ik dat gisteren zoals hij graag noemt hier wel 'neergepleurd' hebben, denk je niet?

Laatste gedeelte is verder wel schattig. Het zit nog steeds diep bij je.
Waar zeg je dan precies 'volgens mij'? Je begint al met een huillach, en verder komt er zoals gewoonlijk niks anders dan de gebruikelijke hautaine kots uit :')

Maar laat je onderbuik maar even lekker spreken hoor :*
pi_183244054
Nou, gaat lekker met mijn date plannen.
Gisteren dus uitgesteld naar vandaag wegens gebrek aan tijd eigenlijk van beide kanten.
Vanochtend wakker geworden met buikgriep.. FML.

Wel gisteren nog een uur gebeld (en ik haat bellen) met haar, dus zit wel goed wat dat betreft.
Hopelijk ben ik niet te lang ziek en kunnen we snel afspreken.
pi_183244128
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef Classic_Smoseby het volgende:
Nou, gaat lekker met mijn date plannen.
Gisteren dus uitgesteld naar vandaag wegens gebrek aan tijd eigenlijk van beide kanten.
Vanochtend wakker geworden met buikgriep.. FML.

Wel gisteren nog een uur gebeld (en ik haat bellen) met haar, dus zit wel goed wat dat betreft.
Hopelijk ben ik niet te lang ziek en kunnen we snel afspreken.
Beterschap!
pi_183244213
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef Classic_Smoseby het volgende:
Nou, gaat lekker met mijn date plannen.
Gisteren dus uitgesteld naar vandaag wegens gebrek aan tijd eigenlijk van beide kanten.
Vanochtend wakker geworden met buikgriep.. FML.

Wel gisteren nog een uur gebeld (en ik haat bellen) met haar, dus zit wel goed wat dat betreft.
Hopelijk ben ik niet te lang ziek en kunnen we snel afspreken.
Waarom haat je bellen? :p
pi_183244264
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom haat je bellen? :p
Haha ja goede vraag. Millenial dingetje denk ik?
Niet echt een goede reden voor, vind appen gewoon veel fijner.
  maandag 19 november 2018 @ 15:52:43 #201
545 dop
:copyright: dop
pi_183244346
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 15:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar zeg je dan precies 'volgens mij'? Je begint al met een huillach, en verder komt er zoals gewoonlijk niks anders dan de gebruikelijke hautaine kots uit :')

Maar laat je onderbuik maar even lekker spreken hoor :*
als het verder nou een interessant verhaal is, dan zou ik niks zeggen. Maar word het geen tijd dat jullie elkaar even negeren.
Er valt volgens mij niets te bewijzen, jullie egotjes zijn allebei aan het woord.
En daar gaat het topic nu juist niet over.
Los van het ego zijn jullie verder lieve jongens. Laat dat stukje maar gewoon zien van jezelf. En negeer je ego even.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 19 november 2018 @ 16:12:01 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183244734
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:52 schreef dop het volgende:

[..]

als het verder nou een interessant verhaal is, dan zou ik niks zeggen. Maar word het geen tijd dat jullie elkaar even negeren.
Er valt volgens mij niets te bewijzen, jullie egotjes zijn allebei aan het woord.
En daar gaat het topic nu juist niet over.
Los van het ego zijn jullie verder lieve jongens. Laat dat stukje maar gewoon zien van jezelf. En negeer je ego even.
Ben jij life coach of yogaleraar ofzo van beroep? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 19 november 2018 @ 16:15:19 #203
545 dop
:copyright: dop
pi_183244792
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 16:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben jij life coach of yogaleraar ofzo van beroep? :D
nee, maar soms moet je gewoon even benoemen wat je ziet.
En ja mijn ego kan het soms ook niet laten 😋
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183245307
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:49 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Haha ja goede vraag. Millenial dingetje denk ik?
Niet echt een goede reden voor, vind appen gewoon veel fijner.
Herken het wel :P

Zou zelf niet als eerste bellen denk ik. Terwijl toen ik jonger was was het zo normaal.
pi_183245432
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Herken het wel :P

Zou zelf niet als eerste bellen denk ik. Terwijl toen ik jonger was was het zo normaal.
Ik begin het juist steeds iets minder vervelend te vinden, maar dat komt denk ik vooral doordat ik voor m'n werk vrij veel moet bellen.
pi_183247590
Iemand nog dates in de planning?
  maandag 19 november 2018 @ 18:40:05 #207
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183247762
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand nog dates in de planning?
Mevrouw Airreet van Badoo is nog steeds alive and kicking.. Schijnbaar is ze mn gezanik toch nog niet zat..
Maar: Ze vermaakt zich prima alleen... Althans dat stuurde ze net..
Dus dan is het waar en is ze niet actief opzoek.. :Y

Verder nog niets in de planning.. :O
pi_183247871
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 18:40 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mevrouw Airreet van Badoo is nog steeds alive and kicking.. Schijnbaar is ze mn gezanik toch nog niet zat..
Maar: Ze vermaakt zich prima alleen... Althans dat stuurde ze net..
Dus dan is het waar en is ze niet actief opzoek.. :Y

Verder nog niets in de planning.. :O
Jammer. Wel nog aan het swipen?
pi_183247916
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand nog dates in de planning?
Ben er wel even klaar mee.....even wat aandacht aan andere zaken besteden hier..... :)
  maandag 19 november 2018 @ 18:53:04 #210
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183248007
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jammer. Wel nog aan het swipen?
Je moet even tussen de regels doorlezen.. O-)
Ze komt nu dus opeens weer berichtjes sturen na die hele discussie die ik hier geplaatst had.. _O-

Ook nog wel aan de tinder, maar dat is niet veel soeps met matches die me morsdood zwijgen.. :'(

Oh en bezorgbillen doet nu heel opeens, zomaar enzo, statusupdates op de app.. :+
pi_183248030
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 18:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je moet even tussen de regels doorlezen.. O-)
Ze komt nu dus opeens weer berichtjes sturen na die hele discussie die ik hier geplaatst had.. _O-

Ook nog wel aan de tinder, maar dat is niet veel soeps met matches die me morsdood zwijgen.. :'(

Oh en bezorgbillen doet nu heel opeens, zomaar enzo, statusupdates op de app.. :+
Ik las dat ze stuurde dat ze zich prima alleen vermaakt dus geen zin in dates had :P

Dus bezorgbillen maakt weer kans?
  maandag 19 november 2018 @ 18:59:06 #212
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183248123
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik las dat ze stuurde dat ze zich prima alleen vermaakt dus geen zin in dates had :P

Dus bezorgbillen maakt weer kans?
Dat heeft ze ook niet.. vandaar dat ze berichtjes op Badoo stuurt.. :7
(Wel een taaie, ik kan alles tegen haar zeggen wat ik normaal nooit zou doen en nog rent ze niet weg.. _O- )

Nou die had ze nog steeds wel.. Maar dan moet ze het maar rechtstreeks zeggen.. die halve hints om toch maar weer aan de praat te raken nadat ze me geloosd had, hou ik niet zo van..
Ik verdenk haar heel sterk van een dateavontuurtje tussendoor wat toch niet zo goed uitpakte, en nu maar een slechte poging doet om weer aan de praat te raken..

Mag wel hoor... want ik heb me heel goed vermaakt met haar.. Maar het was nog steeds haar beurt.. :Y
  maandag 19 november 2018 @ 19:05:11 #213
545 dop
:copyright: dop
pi_183248265
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mag wel hoor... want ik heb me heel goed vermaakt met haar.. Maar het was nog steeds haar beurt.. :Y
Flauw man, daar heb je toch alleen jezelf mee.
Beetje happen dat heeft haar zelfvertrouwen misschien nodig. En dan haar aan de beurt laten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 19 november 2018 @ 19:22:29 #214
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183248705
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:05 schreef dop het volgende:

[..]

Flauw man, daar heb je toch alleen jezelf mee.
Beetje happen dat heeft haar zelfvertrouwen misschien nodig. En dan haar aan de beurt laten.
Eerst was ze ziek op de dag van de tweede date..
(en daarvoor was ze al een beetje kortaf door een misverstand wat we al lang en breed bijgelegd hadden en ze helemaal oke mee was.. dan moet je er ook niet over doorzeuren, vandaar dat het haar beurt was)
Vervolgens hoor ik haar de hele dag en avond niet (terwijl we twee weken elke dag op de app zaten)
En dan out of the blue besluit ze de dag erop dat ze me niet verder wil leren kennen.. Ik vraag om het nog een kans te geven.. we hebben elkaar tenslotte maar 1 keer gezien.. Maar nee, ze was onvermurwbaar..

Nouja goed.. dan houd het op..

Dus nu mag ze zelf even aan de bak hoor... ^O^
(het is ook niet dat ze geen nadelen heeft, en ik heb geen zin in knipperlichtdrama's, dus graag of niet zeg maar)
Klinkt misschien arrogant, maar ik ben al door het stof gegaan voor haar.. dan ga ik niets met loze hints doen en moet ze gewoon duidelijk zijn..
  maandag 19 november 2018 @ 19:44:17 #215
545 dop
:copyright: dop
pi_183249367
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 19:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Eerst was ze ziek op de dag van de tweede date..
(en daarvoor was ze al een beetje kortaf door een misverstand wat we al lang en breed bijgelegd hadden en ze helemaal oke mee was.. dan moet je er ook niet over doorzeuren, vandaar dat het haar beurt was)
Vervolgens hoor ik haar de hele dag en avond niet (terwijl we twee weken elke dag op de app zaten)
En dan out of the blue besluit ze de dag erop dat ze me niet verder wil leren kennen.. Ik vraag om het nog een kans te geven.. we hebben elkaar tenslotte maar 1 keer gezien.. Maar nee, ze was onvermurwbaar..

Nouja goed.. dan houd het op..

Dus nu mag ze zelf even aan de bak hoor... ^O^
(het is ook niet dat ze geen nadelen heeft, en ik heb geen zin in knipperlichtdrama's, dus graag of niet zeg maar)
Klinkt misschien arrogant, maar ik ben al door het stof gegaan voor haar.. dan ga ik niets met loze hints doen en moet ze gewoon duidelijk zijn..
Dat snap ik dan ook wel weer.
Als jij duidelijk genoeg bent geweest ligt de bal inderdaad bij haar.

[ Bericht 9% gewijzigd door dop op 19-11-2018 19:49:30 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 19 november 2018 @ 19:48:26 #216
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183249490
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:44 schreef dop het volgende:

[..]

Dat snap ik dan ook wel weer.
Als jij duidelijk genoeg bent geweest ligt de bal inderdaad bij haar.
:Y Ik heb wel getoond dat ik genoeg voor haar over had.. maar ze bleef erbij dat ik teveel op haar ex leek..
  maandag 19 november 2018 @ 19:50:11 #217
545 dop
:copyright: dop
pi_183249543
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

:Y Ik heb wel getoond dat ik genoeg voor haar over had.. maar ze bleef erbij dat ik teveel op haar ex leek..
Ik ken wel mannen en vrouwen. Waar dit soort gedoe er gewoon even bij hoort als een soort van test. Doen ze doorgaans niet bewust. Maar is wel om te zien of je ze ook ziet staan ondanks al hun gedoe.
Als je dat kunt handelen en er zelf niet van flipt dan is er niets mis aan een tweede kans.
Wel erg belangrijk dat je om je eigen grenzen denkt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183249603
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

:Y Ik heb wel getoond dat ik genoeg voor haar over had.. maar ze bleef erbij dat ik teveel op haar ex leek..
Heb dat ook eens gehad, leek zo op haar ex. Of ik niet haar even anaal keihard kon nemen, dat kon hij ook zo goed. Mega afknapper...
pi_183249889
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand nog dates in de planning?
Morgen weer.
pi_183249950
Woensdag schaatsen met de Juf... Hopelijk breekt dat het ijs een beetje... :+
pi_183249988
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Woensdag schaatsen met de Juf... Hopelijk breekt dat het ijs een beetje... :+
Liever niet dan toch ha ha, veel plezier!
  maandag 19 november 2018 @ 20:19:03 #222
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183250235
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:50 schreef dop het volgende:

[..]

Ik ken wel mannen en vrouwen. Waar dit soort gedoe er gewoon even bij hoort als een soort van test. Doen ze doorgaans niet bewust. Maar is wel om te zien of je ze ook ziet staan ondanks al hun gedoe.
Als je dat kunt handelen en er zelf niet van flipt dan is er niets mis aan een tweede kans.
Wel erg belangrijk dat je om je eigen grenzen denkt.
Nee deze doet het uit zelfbescherming.. en dat is ook helemaal goed.. Maar de oorzaak ligt in haar eigen bedenksel.. (ze zei dat ze uitgedaagd wilde worden en ik heb dat anders geïnterpreteerd dat dat ze bedoelde.. ondanks dat ik haar vertelde dat het daar mis ging, en zij helemaal oke was met die uitleg, was het opeens stil en de rest heb ik net beschreven)

Dus daar ligt echt mijn grens wel ja :Y
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:52 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Heb dat ook eens gehad, leek zo op haar ex. Of ik niet haar even anaal keihard kon nemen, dat kon hij ook zo goed. Mega afknapper...
Ik heb haar nog niet anaal genomen nee.. en ze heeft mij niet gepijpt..
Verder heeft ze wel alle hoeken van het huis gezien zo ongeveer..

Dus dat was niet de reden van de afknapper.. *)
  maandag 19 november 2018 @ 20:19:38 #223
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183250247
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Woensdag schaatsen met de Juf... Hopelijk breekt dat het ijs een beetje... :+
Nu maar hopen op een goed cijfer.. :P
  Official ESF Kreviewer maandag 19 november 2018 @ 20:29:41 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183250384
Ik geloof soms gewoon niet dat dit topic echt is. Met echte mensen. Die echte verhalen vertellen.
Soms denk ik dat elk moment iemand kan komen vertellen dat het één grote graphoaxkloon was.
pi_183250449
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 20:29 schreef Kreator het volgende:
Ik geloof soms gewoon niet dat dit topic echt is. Met echte mensen. Die echte verhalen vertellen.
Soms denk ik dat elk moment iemand kan komen vertellen dat het één grote graphoaxkloon was.
End an zitten we al zo lang op fok, maar het blijft soms verbazen he? 8)7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183250590
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 20:29 schreef Kreator het volgende:
Ik geloof soms gewoon niet dat dit topic echt is. Met echte mensen. Die echte verhalen vertellen.
Soms denk ik dat elk moment iemand kan komen vertellen dat het één grote graphoaxkloon was.
En dan heb je de echt freaky shit zelfs nog gemist...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 19 november 2018 @ 20:40:59 #227
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183250597
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 20:29 schreef Kreator het volgende:
Ik geloof soms gewoon niet dat dit topic echt is. Met echte mensen. Die echte verhalen vertellen.
Soms denk ik dat elk moment iemand kan komen vertellen dat het één grote graphoaxkloon was.
Dan is ie wel heel goed opgezet.. _O-
  maandag 19 november 2018 @ 20:43:14 #228
545 dop
:copyright: dop
pi_183250661
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 20:29 schreef Kreator het volgende:
Ik geloof soms gewoon niet dat dit topic echt is. Met echte mensen. Die echte verhalen vertellen.
Soms denk ik dat elk moment iemand kan komen vertellen dat het één grote graphoaxkloon was.
wat verbaasd je dan zo, of geloof je niet.
Er worden vast wel dingen aangezet of afgezwakt, maar wat maakt dat uit. Ik vind de gevoelens en manier waar er mee om Word gegaan, toch leerzaam.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 19-11-2018 20:54:24 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183250887
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 20:43 schreef dop het volgende:

[..]

wat verbaasd je dan zo, of geloof je niet.
Er worden vast wel dingen aangezet of afgezwakt, maar wat maakt dat uit. Ik vind de gevoel en manier waar er mee om Word gegaan, toch leerzaam.
Ik doe wel mensenkennis op inderdaad, heel leerzaam :) :)
  Official ESF Kreviewer maandag 19 november 2018 @ 21:04:24 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183251388
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 20:43 schreef dop het volgende:


wat verbaast je dan zo, of geloof je niet.

Dat is niet uit te leggen als je dat niet al gezien hebt.
  maandag 19 november 2018 @ 21:16:14 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183251799
Het verschil is ook wel leuk.. sommige mensen nemen alles bloedserieus..
Sommige zien wel.. anderen hebben een hele planning.. de ene date vijf keer per week.. de volgende een keer per vijf week etc..etc..
pi_183254810
Hebben jullie dit trouwens ook gehad? :P

Dat je opeens zo'n moment had waarop je voelde / wist : ja nu ben ik toe aan een relatie?

Ik ben nu dertig, en had op mijn 21 voor het laatst een relatie. Negen tussenliggende jaren waarin ik er echt totaal niet mee bezig was. Soms trouwens wel, maar dan was ik meer bezig met de vraag of ik er niet wat meer mee bezig zou moeten zijn ?! :')

Het idee van een relatie benauwde mij nogal. Maar opeens, ca. 1,5 maand terug had ik zo'n moment waarop ik dacht : ja, nu ben ik er voor mijn gevoel wel aan toe. En sinds dien is dat ook niet echt meer veranderd.

Brengt ook wel wat stress met zich mee merk ik nu, want nu voel ik opeens ook een soort van druk (vanuit mijzelf) omdat ik me nu veel beter besef of veel meer stil sta bij wat ik nu eigenlijk mis en graag zou willen hebben (intimiteit, leuke dingen doen samen, exclusiviteit, etc.). Nu opeens snap ik ook veel beter de stress die mensen kunnen ervaren tijdens het daten, mensen die laat wat terugsturen, etc.
pi_183255072
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef Vigilance het volgende:
Hebben jullie dit trouwens ook gehad? :P

Dat je opeens zo'n moment had waarop je voelde / wist : ja nu ben ik toe aan een relatie?

Ik ben nu dertig, en had op mijn 21 voor het laatst een relatie. Negen tussenliggende jaren waarin ik er echt totaal niet mee bezig was. Soms trouwens wel, maar dan was ik meer bezig met de vraag of ik er niet wat meer mee bezig zou moeten zijn ?! :')

Het idee van een relatie benauwde mij nogal. Maar opeens, ca. 1,5 maand terug had ik zo'n moment waarop ik dacht : ja, nu ben ik er voor mijn gevoel wel aan toe. En sinds dien is dat ook niet echt meer veranderd.

Brengt ook wel wat stress met zich mee merk ik nu, want nu voel ik opeens ook een soort van druk (vanuit mijzelf) omdat ik me nu veel beter besef of veel meer stil sta bij wat ik nu eigenlijk mis en graag zou willen hebben (intimiteit, leuke dingen doen samen, exclusiviteit, etc.). Nu opeens snap ik ook veel beter de stress die mensen kunnen ervaren tijdens het daten, mensen die laat wat terugsturen, etc.
Herkenbaar! Zo'n 15 jaar geleden gescheiden, veel te druk gehad al die jaren met kids en priveomstandigheden.....maar nu weer rust in m'n leventje en open voor nieuwe avonturen.....wat ook wel weer lastig is.....maar ook wel weer leuk :)!
pi_183258204
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:52 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Heb dat ook eens gehad, leek zo op haar ex. Of ik niet haar even anaal keihard kon nemen, dat kon hij ook zo goed. Mega afknapper...
Nou ja, heb je in ieder geval anaal op de eerste date gehad.
pi_183258231
Al dat anaal :D
pi_183258633
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, heb je in ieder geval anaal op de eerste date gehad.
Zoals al aangegeven: Was een afknapper.
pi_183258642
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Al dat anaal :D
Jeetje, ik wist niet dat anaal je zo kon triggeren. ;)
  dinsdag 20 november 2018 @ 08:45:20 #238
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183258673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Al dat anaal :D
Sterren kijken met je date.. heerlijk romantisch.. :9
pi_183259778
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:45 schreef Zolderkamer het volgende:
Sterren kijken met je date.. heerlijk romantisch.. :9
Mwah, kijken naar al die programma's met sterren is het ook niet helemaal hoor... dansen met de sterren, koken met de sterren, springen met de sterren, poepen met de sterren...
pi_183259871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Al dat anaal :D
Hé, mij moet je niet aankijken. Ik heb vandaag nog niemand in haar reet... nou ja, you know. Laten we het voor een keer netjes houden. 😇
pi_183259894
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:41 schreef Aneurism het volgende:
Zoals al aangegeven: Was een afknapper.
Rly? Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik ben een warm voorstander van afwisseling.
  dinsdag 20 november 2018 @ 11:05:06 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183260671
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
Rly? Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik ben een warm voorstander van afwisseling.
Misschien doelt ie op de informatie over haar ex?
  dinsdag 20 november 2018 @ 11:28:20 #243
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183261023
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien doelt ie op de informatie over haar ex?
Lijkt me ook ja. Als ik in bed om een handeling gevraagd wordt die door een ex zo goed werd uitgevoerd ben ik er ook snel klaar mee _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183261097
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. Als ik in bed om een handeling gevraagd wordt die door een ex zo goed werd uitgevoerd ben ik er ook snel klaar mee _O-.
Geen bewijsdrang?

Wat, je dacht dat je ex het goed kon? :7
  dinsdag 20 november 2018 @ 11:37:38 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183261199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:31 schreef rival het volgende:

[..]

Geen bewijsdrang?

Wat, je dacht dat je ex het goed kon? :7
Neuh, ik ben goed genoeg van mezelf :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183261275
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien doelt ie op de informatie over haar ex?
Daar zou ik mij ook niet aan storen. Mijn ex vrouw had de onbedwingbare neiging om ranglijstjes op dat gebied bij te houden en te communiceren. Heel bijzonder wel. Maar ach, lekker laten gaan.
pi_183261290
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. Als ik in bed om een handeling gevraagd wordt die door een ex zo goed werd uitgevoerd ben ik er ook snel klaar mee _O-.
Je moet je tijd nemen daarvoor, is die herinnering snel genoeg vervaagd. ;)
  dinsdag 20 november 2018 @ 11:44:36 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183261314
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
Daar zou ik mij ook niet aan storen. Mijn ex vrouw had de onbedwingbare neiging om ranglijstjes op dat gebied bij te houden en te communiceren. Heel bijzonder wel. Maar ach, lekker laten gaan.
Tja de ene vindt het niet erg, de ander wel.
De ene boeit het niet als het maar niet net voor de seks wordt vertelt, de ander wil er uberhaupt niets over horen.
Everything is possible.
pi_183261332
BTW: date vanavond gaat waarschijnlijk (ik ben eigenwijs en verwacht nog steeds over enkele uren weer topfit te zijn, ahem...) niet door wegens ziekte. Nota bene omdat ik ziek ben.

Maar goed, ze liet meteen weten later deze week oppas te kunnen regelen. Dus laten we het verlangen gewoon verder opborrelen.
pi_183261389
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:44 schreef Cue_ het volgende:

Tja de ene vindt het niet erg, de ander wel.
De ene boeit het niet als het maar niet net voor de seks wordt vertelt, de ander wil er uberhaupt niets over horen.
Everything is possible.
Het hangt wellicht ook af wat er wordt gedeeld. Ik denk ook wel dat ik mijn mojo verlies als ze tijdens de seks gaat zeggen ‘mijn ex deed dit veel lekkerder’.

Van de andere kant: ook weer een mooi moment om dan even te achterhalen wat bij haar beter werkt. :)
  dinsdag 20 november 2018 @ 11:53:25 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183261436
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het hangt wellicht ook af wat er wordt gedeeld. Ik denk ook wel dat ik mijn mojo verlies als ze tijdens de seks gaat zeggen ‘mijn ex deed dit veel lekkerder’.

Van de andere kant: ook weer een mooi moment om dan even te achterhalen wat bij haar beter werkt. :)
Het is iets wat denk ik toch vooral geïnterpreteerd wordt als iets negatiefs, daarnaast zijn exen en voormalig bedpartners niet iets wat vaak open besproken wordt. Ik word daar ook niet zo blij van eigenlijk, het maakt snel onzeker.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183261510
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is iets wat denk ik toch vooral geïnterpreteerd wordt als iets negatiefs, daarnaast zijn exen en voormalig bedpartners niet iets wat vaak open besproken wordt. Ik word daar ook niet zo blij van eigenlijk, het maakt snel onzeker.
Snap ik.

Van de andere kant: er is in bed geen enkele reden om onzeker te zijn. Seks is en blijft iets wat je samen doet. En goede seks kan alleen maar uit die samenwerking ontstaan. Bij een mismatch lukt dat uiteraard niet, maar dat is dan maar zo. Next. Verder is het gewoon een kwestie van open naar elkaar zijn en je aan elkaar overgeven.

Come to think of it, daar hoort geen gelul bij over exen.
  dinsdag 20 november 2018 @ 11:58:50 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183261525
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap ik.

Van de andere kant: er is in bed geen enkele reden om onzeker te zijn. Seks is en blijft iets wat je samen doet. En goede seks kan alleen maar uit die samenwerking ontstaan. Bij een mismatch lukt dat uiteraard niet, maar dat is dan maar zo. Next. Verder is het gewoon een kwestie van open naar elkaar zijn en je aan elkaar overgeven.

Come to think of it, daar hoort geen gelul bij over exen.

Daarom, dan ben je niet in het moment en lukt dat de ander al helemaal niet :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 20 november 2018 @ 12:17:49 #254
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183261866
Over ervaringen praten en wat wel en niet lekker is dat gaat prima.. maar waarom het dan expliciet over exen moet gaan snap ik nooit zo..

Aan de ene kant geef ik er niets om en ervaringen delen is juist helemaal top.. aan de andere kant vind ik het irritant als mensen altijd maar hun ex benoemen.. (ik doe dat zelf echt nooit.. :N )

Het is geen voortzetting van.. het is een nieuw totaal ander persoon imo
  dinsdag 20 november 2018 @ 12:25:44 #255
545 dop
:copyright: dop
pi_183261995
Ik heb echt wel gesprekken gehad over sexuele ervaring. Maar tijdens de sex over je ex lullen?
Sowieso in het begin gaat voor mij de sex veel meer over tederheid en liefde, En elkaar leren kennen. Daar is voor mij weinig presteren aan.
Ik vind exen en wat er mis ging in de relatie best een interessant onderwerp. Vooral om te leren van je eigen fouten en ook verwerking van stukje teleurstelling en verdriet.
Beslist niet als vergelijk of concurrentie. Een relatie moet geen presentatie worden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183263807
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:25 schreef dop het volgende:
Een relatie moet geen presentatie worden.
Niet? Ik maak altijd een powerpoint presentatie met alles wat er mis met me is en waarom mijn relaties stuk zijn gegaan :')

Misschien dat ik daarom single ben.

Mogen we het hier ook over scharrels hebben? Want ik heb op dit moment een scharrel die steeds wil dat ik blijf slapen. Dat is niet iets wat ik bij scharrels doe, uit mijn ervaring gaat zoiets op lange termijn heel erg mis en dat wordt altijd ruzie (niet van mijn kant tot nu toe, maar je weet nooit).

Zaterdag heb ik trouwens wel een date, het lijkt me een leuke vent, hij is alleen geen kletskous op Whatsapp dus ik hoop dat het in het echie wat beter is want ik ben ook geen spraakwaterval.
pi_183266985
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:25 schreef dop het volgende:
Ik heb echt wel gesprekken gehad over sexuele ervaring. Maar tijdens de sex over je ex lullen?
Het kan nog gekker, heb een keer meegemaakt dat ik met een meid bezig was en die zei tijdens de seks dat ik de groeten kreeg van haar oude leraar.
De zin was er direct uit :')
pi_183267030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:12 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Het kan nog gekker, heb een keer meegemaakt dat ik met een meid bezig was en die zei tijdens de seks dat ik de groeten kreeg van haar oude leraar.
De zin was er direct uit :')
Dirty talk of bek dicht is in beginsel een prima regel tijdens seks.
pi_183267112
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dirty talk of bek dicht is in beginsel een prima regel tijdens seks.
Goed idee inderdaad :D :D
  dinsdag 20 november 2018 @ 17:31:25 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183267332
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:12 schreef MisterLastName het volgende:
Het kan nog gekker, heb een keer meegemaakt dat ik met een meid bezig was en die zei tijdens de seks dat ik de groeten kreeg van haar oude leraar.
De zin was er direct uit :')
Had er laatst eentje die begon tijdens de seks over dat ie een relatie wilde en kinderen etc.
:')
Tja, rare mannen (en vrouwen) zijn er nu eenmaal...
  dinsdag 20 november 2018 @ 17:31:52 #261
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183267345
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:12 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Het kan nog gekker, heb een keer meegemaakt dat ik met een meid bezig was en die zei tijdens de seks dat ik de groeten kreeg van haar oude leraar.
De zin was er direct uit :')
Maakte ze ook een boodschappenlijstje enzo? _O-
pi_183268531
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Niet? Ik maak altijd een powerpoint presentatie met alles wat er mis met me is en waarom mijn relaties stuk zijn gegaan :')

Misschien dat ik daarom single ben.

Mogen we het hier ook over scharrels hebben? Want ik heb op dit moment een scharrel die steeds wil dat ik blijf slapen. Dat is niet iets wat ik bij scharrels doe, uit mijn ervaring gaat zoiets op lange termijn heel erg mis en dat wordt altijd ruzie (niet van mijn kant tot nu toe, maar je weet nooit).

Zaterdag heb ik trouwens wel een date, het lijkt me een leuke vent, hij is alleen geen kletskous op Whatsapp dus ik hoop dat het in het echie wat beter is want ik ben ook geen spraakwaterval.
Welkom hier en hou ons vooral op de hoogte van je verhalen :)
pi_183268937
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Welkom hier en hou ons vooral op de hoogte van je verhalen :)
Thanks! Ik kwam hier al jaren geleden af en toe op het forum, maar ben mijn oude gebruikersnaam en e-mail adres vergeten.. dus nieuw account it is :) ik heb een vrij actief dating leven wat soms ook echt rare wendingen maakt dus ik heb verhalen genoeg!

Mannen zijn mysterieuze wezens
pi_183268952
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:45 schreef Halimede het volgende:

[..]

Thanks! Ik kwam hier al jaren geleden af en toe op het forum, maar ben mijn oude gebruikersnaam en e-mail adres vergeten.. dus nieuw account it is :) ik heb een vrij actief dating leven wat soms ook echt rare wendingen maakt dus ik heb verhalen genoeg!

Mannen zijn mysterieuze wezens
Sluit me volledig bij je laatste zin aan :D :D!!
pi_183269437
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sluit me volledig bij je laatste zin aan :D :D!!
Misschien kunnen we beter vrouwen daten.
pi_183269466
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sluit me volledig bij je laatste zin aan :D :D!!
Sluit me er ook bij aan, en dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijpen zijn :')
pi_183269550
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:08 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Sluit me er ook bij aan, en dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijpen zijn :')
Deze :D!
pi_183269563
Eerlijk. Ik denk dat vrouwen veel irritanter zijn.
pi_183269569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien kunnen we beter vrouwen daten.
Hmmm.....neuh.....piemels zijn best leuk :@ :@ :D :D
pi_183269612
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hmmm.....neuh.....piemels zijn best leuk :@ :@ :D :D
Strap on?
pi_183269629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Strap on?
Ha ha nee......liever het echte werk :) :)
pi_183269655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Eerlijk. Ik denk dat vrouwen veel irritanter zijn.
Toch nog 1 wijze vrouw hier 🙄
pi_183269685
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:17 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Toch nog 1 wijze vrouw hier 🙄
Klopt.....ik ben inderdaad heel irritant :D :D
pi_183270217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:45 schreef Halimede het volgende:

[..]

Thanks! Ik kwam hier al jaren geleden af en toe op het forum, maar ben mijn oude gebruikersnaam en e-mail adres vergeten.. dus nieuw account it is :) ik heb een vrij actief dating leven wat soms ook echt rare wendingen maakt dus ik heb verhalen genoeg!

Mannen zijn mysterieuze wezens
Er schiet een gedachte door mijn hoofd. We weten het snel genoeg denk ik.
pi_183270256
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Eerlijk. Ik denk dat vrouwen veel irritanter zijn.
Klopt. Mijn ex vrouw (bi) zei altijd dat ze er niet aan moest denken om nog ooit een relatie met een vrouw te hebben omdat die altijd zo moeilijk doen.

Ze vond zichzelf wel heel makkelijk trouwens. 🤣
pi_183270320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:45 schreef Halimede het volgende:

[..]

Thanks! Ik kwam hier al jaren geleden af en toe op het forum, maar ben mijn oude gebruikersnaam en e-mail adres vergeten.. dus nieuw account it is :) ik heb een vrij actief dating leven wat soms ook echt rare wendingen maakt dus ik heb verhalen genoeg!

Mannen zijn mysterieuze wezens
Heyyyy, ben je er weer... Fena fena
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183270661
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dirty talk of bek dicht is in beginsel een prima regel tijdens seks.
Dirty talk ben ik ook weer niet zo'n voorstander van.
Laatste scharrel was ik mee bezig en die wilde dat ik haar vertelde hoe haar vagina voelde. Ben niet vies van sexting, maar om het in het echt toe te passen mja... :')
  dinsdag 20 november 2018 @ 19:58:39 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183270710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:56 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dirty talk ben ik ook weer niet zo'n voorstander van.
Laatste scharrel was ik mee bezig en die wilde dat ik haar vertelde hoe haar vagina voelde. Ben niet vies van sexting, maar om het in het echt toe te passen mja... :')
Ik weet zeker dat ze geen 'vagina' zei :7
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183270739
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ze geen 'vagina' zei :7
Buiten dat het in het Engels was jawel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 19:59:48 ]
pi_183270745
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:56 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dirty talk ben ik ook weer niet zo'n voorstander van.
Laatste scharrel was ik mee bezig en die wilde dat ik haar vertelde hoe haar vagina voelde. Ben niet vies van sexting, maar om het in het echt toe te passen mja... :')
Bek dicht mocht ook. Ok, een commando hier en daar is vaak ook wel nuttig.
pi_183270756
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bek dicht mocht ook. Ok, een commando hier en daar is vaak ook wel nuttig.
Ja, dan liever bek dicht :')
Hoor liever iemand genieten die verder d'r mond houd, dan iemand die het lekker vind, maar het "lekkerder" wil maken door dirty talk :r
pi_183270757
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heyyyy, ben je er weer... Fena fena
Ik ben dus niet de enige die het denkt. ;)
pi_183270812
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:00 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, dan liever bek dicht :')
Hoor liever iemand genieten die verder d'r mond houd, dan iemand die het lekker vind, maar het "lekkerder" wil maken door dirty talk :r
Ieder zijn voorkeur toch. Maar als iemand wil weten hoe haar kutje voelt dan wil ik dat ook best aan dat lekkere sletje vertellen. ;)
  dinsdag 20 november 2018 @ 20:02:36 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183270842
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:59 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Buiten dat het in het Engels was jawel :')
Oke dan zou ik ook spontaan een slappe lul krijgen ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183271017
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ze geen 'vagina' zei :7
Was is er mis met het woordje vagina?
pi_183271024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:07 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Was is er mis met het woordje vagina?
Niet geil.
pi_183271362
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke dan zou ik ook spontaan een slappe lul krijgen ja.
"Please tell me how tight my pussy is" kan je 1 ding vertellen :') Er is weinig wat mij sneller weer slap krijgt dan dat :')
Dat is zo'n typische porno uitspraak, en dat soort porno heb ik echt een schijthekel aan.. Dus als iemand met dat soort termen komt terwijl ik bezig ben kan je je wel voorstellen wat het doet :r
pi_183271471
Dirty talk komt zo geforceerd over vind ik... word er niet bepaald opgewonden van.
Vind een vrouw met zachte kreuntjes waar echt uit blijkt dat ze geniet veel geiler dan dat porno gedoe.
pi_183271584
Voor de meeste mannen is seks hebben en praten gelijktijdig bijzonder lastig en ik ben daar eerlijk gezegd ook geen uitzondering op, maar als je weet dat ze daar van houdt, why not. Make an effort. :)
pi_183272025
Gaat ie lekker heren?? :D :D
  dinsdag 20 november 2018 @ 20:54:01 #291
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183272225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:07 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Was is er mis met het woordje vagina?
Het is een prima woord wanneer je als gynaecoloog één of andere kutziekte of -situatie uit wil leggen aan je patiënt.

Maar goed, er zullen vast mensen zijn die rode oortjes krijgen als ze 'ik stop mijn penis in jouw vagina want deze voelt zo fijn aan" horen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183272250
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is een prima woord wanneer je als gynaecoloog één of andere kutziekte of -situatie uit wil leggen aan je patiënt.

Maar goed, er zullen vast mensen zijn die rode oortjes krijgen als ze 'ik stop mijn penis in jouw vagina want deze voelt zo fijn aan" horen.
Dat klinkt nergens naar.
pi_183272428
om het weer een beetje richting het daten te brengen ;)
Ik had een tijdje geleden gedate met een antiliaanse, en die was heel consequent in haar vagina haar "puni" te noemen... vond ik ook niet echt heel aantrekkelijk klinken :')
pi_183272542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:02 schreef Feddd het volgende:
om het weer een beetje richting het daten te brengen ;)
Ik had een tijdje geleden gedate met een antiliaanse, en die was heel consequent in haar vagina haar "puni" te noemen... vond ik ook niet echt heel aantrekkelijk klinken :')
Er is toch ook niet echt een goed woord?
pi_183272543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:02 schreef Feddd het volgende:
om het weer een beetje richting het daten te brengen ;)
Ik had een tijdje geleden gedate met een antiliaanse, en die was heel consequent in haar vagina haar "puni" te noemen... vond ik ook niet echt heel aantrekkelijk klinken :')
Sinds wanneer heeft dirty talk niets met daten te maken?
  dinsdag 20 november 2018 @ 21:06:28 #296
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183272550
Zo lekker romantische dateverhalen.. _O-
(Maar ja hier is de koek ook even op..)
pi_183272582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is toch ook niet echt een goed woord?
Kutje werkt prima.
pi_183272612
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Zo lekker romantische dateverhalen.. _O-
(Maar ja hier is de koek ook even op..)
Ik ben ziek, dus mijn romantische date is verzet.

Overigens, met een type waarvan ik heel erg vermoed dat ze dirty talk kan waarderen. ;)
  dinsdag 20 november 2018 @ 21:10:46 #299
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183272651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is toch ook niet echt een goed woord?
Brood en Deelder hebben ooit een paar bij elkaar geraapt...

Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt

refr.

Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram

refr.

Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf

Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk

Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)

Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)

Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)

pi_183272656
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben ziek, dus mijn romantische date is verzet.

Overigens, met een type waarvan ik heel erg vermoed dat ze dirty talk kan waarderen. ;)
Mannen die zo makkelijk ziek zijn...... :6, maar beterschap.....hopelijk kunnen je gauw op herkansing!
pi_183272710
Als een man al 1 keer niest is'ie verkouden :') Ik ga met dit weer nog rustig met druipneus in een shirt met korte mouwen naar buiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')