abonnement Unibet Coolblue
pi_183232943
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Matige vreetschuur inderdaad. Kun je rustig overslaan :Y
Behalve de vestiging in Zoetermeer! Goede bediening (niet zo jong), genoeg ruimte en eten lekker.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_183233445
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 20:23 schreef Molo het volgende:
Kwamen vanmiddag goudgele aardappelstaafjes op tafel

Hele schoonfamilie inclusief Koos roept 'hey, friet'. En mijn kind wijst en zegt 'patat!'

Moest lachen O+
Mod in spé >:)
pi_183233474
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:30 schreef Isabeau het volgende:

Bij mij op fb begon iemand in september al met berichtjes voor zwarte piet. Hij is 26 en heeft geen kinderen. Ik kan me daar bijzonder slecht in verplaatsen. Dat je je van alle misstanden in de wereld, in Nederland, hier het meest druk over maakt. Waarom is dit zo belangrijk?

Omdat 'we' dit altijd al zo gedaan hebben, zo hoort het dus en zo moet het blijven.
Verandering is moeilijk, zo niet onmogelijk voor veel mensen.

Ken je dit?
https://theses.ubn.ru.nl/(...)_T._1.pdf?sequence=1
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 november 2018 @ 23:07:12 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183233607
La Cubanita in Haarlem kan je overslaan idd. Maar ze zijn verhuist... Wellicht ooit nog eens een kans geven :+.

Al weer even terug uit Rotterdam. Wat meer gezichten gezien van de users in het blauw :+. Gezellige meet :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183233622
Politie gebeld, het is weer feest.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 18 november 2018 @ 23:09:06 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183233648
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Politie gebeld, het is weer feest.
Agenten gaan vast doortastend optreden. “Foei” enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183233655
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik nog even melden hoe absurd de wereld is dat er steeds als hoofdartikel op nu.nl iets staat als 'Sinterklaasoptocht in X is rustig verlopen'. De absurditeit van zo'n berichtje doet me denken dat het nieuws De Speld is geworden.

("voor- en tegenstanders gooien pepernoten naar elkaar" hielp ook al niet :X )
Eens. Ik snap daar echt niets van.


Heeft onze Ludolf zich vandaag hier niet laten zien, muv het gepruts aan de topictitel? ;)

Het was vandaag echt een matige dag. Veel te vroeg wakker, hele dag moe, snipverkouden. Hopelijk morgen een betere dag. Ik heb zo echt geen zin om te gaan werken maar het zou wel erg onhandig uitkomen als ik niet bij bepaalde gesprekken kan zijn.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183233665
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 23:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Agenten gaan vast doortastend optreden. “Foei” enz
ben er bang voor ja.
F. Heeft al oordoppen in, ik durf dat dan niet ook. Plus hond is nog steeds niet lekker in orde en die hoor ik dan niet. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183233753
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Politie gebeld, het is weer feest.
Ach wat een ellende, kon er ook nog wel bij dit weekend bij jullie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183233806
Sterkte Lonaa.
Spoilers!
pi_183234228
quote:
9s.gif Op zondag 18 november 2018 23:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Omdat 'we' dit altijd al zo gedaan hebben, zo hoort het dus en zo moet het blijven.
Verandering is moeilijk, zo niet onmogelijk voor veel mensen.

Ken je dit?
https://theses.ubn.ru.nl/(...)_T._1.pdf?sequence=1
Een informatieve link, waarvoor dank.

En ook van hier, sterkte voor Lonaa en F. vannacht.
Of is het al voorbij?
  maandag 19 november 2018 @ 00:31:06 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183234849
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Politie gebeld, het is weer feest.
Hoe is het nu?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183235391
quote:
9s.gif Op zondag 18 november 2018 23:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Omdat 'we' dit altijd al zo gedaan hebben, zo hoort het dus en zo moet het blijven.
Verandering is moeilijk, zo niet onmogelijk voor veel mensen.

Ken je dit?
https://theses.ubn.ru.nl/(...)_T._1.pdf?sequence=1
Nee, ken het niet, maar echt iets voor mij om te lezen :+

Lonaa :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183235702
* FranticDJ wuift naar eenieder aan de NL westkust/op platformpjes

Rond 15u bij de loods op de Steenbank :7 staat vast weer een heel welkomstcomite op de boulevard in Vlissingen :+
pi_183235865
Hoe is het gegaan Lonaa?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 19 november 2018 @ 08:34:45 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183236306
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 04:53 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ wuift naar eenieder aan de NL westkust/op platformpjes

Rond 15u bij de loods op de Steenbank :7 staat vast weer een heel welkomstcomite op de boulevard in Vlissingen :+
Wanneer ga je weer terug? Ik zit bij falck :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183236352
De politie kwam. De buurvrouw had ook gebeld. Bij aanbellen gingen ze heel hard gillen en wilde ze niet open doen.Naja, dat deden ze uiteindelijk wel omdat POLITIE toch iets indruk maakt.
Er was een praatje, de muziek ging uit, daarna was het zeker nog een uur onrustig met net te hard praten/schreeuwen en shit.

Oh, en bij het vertrekken van de politie vond ze het nodig om tegen haar visite nog even helemaal te keer te gaan over ons. Kankerburen ditdat.

Mooi man.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183236484
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 08:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer terug? Ik zit bij falck :+
Uh eind van de week. Agent is niet zo loslippig over hoe lang t allemaal gaat duren.
pi_183236489
Ongelooflijk Lonaa.. Werkelijk ongelofelijk :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 19 november 2018 @ 08:59:09 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183236494
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 08:42 schreef Lonaa het volgende:
De politie kwam. De buurvrouw had ook gebeld. Bij aanbellen gingen ze heel hard gillen en wilde ze niet open doen.Naja, dat deden ze uiteindelijk wel omdat POLITIE toch iets indruk maakt.
Er was een praatje, de muziek ging uit, daarna was het zeker nog een uur onrustig met net te hard praten/schreeuwen en shit.

Oh, en bij het vertrekken van de politie vond ze het nodig om tegen haar visite nog even helemaal te keer te gaan over ons. Kankerburen ditdat.

Mooi man.
Dergelijk doortastend ingrijpen van de politie vergroot het respect voor deze mannen natuurlijk enorm.
Echt ze zorgen ervoor dat iedereen zich veilig voelt, en het idee krijgt dat ze ergens voor staan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183236528
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 08:42 schreef Lonaa het volgende:
De politie kwam. De buurvrouw had ook gebeld. Bij aanbellen gingen ze heel hard gillen en wilde ze niet open doen.Naja, dat deden ze uiteindelijk wel omdat POLITIE toch iets indruk maakt.
Er was een praatje, de muziek ging uit, daarna was het zeker nog een uur onrustig met net te hard praten/schreeuwen en shit.

Oh, en bij het vertrekken van de politie vond ze het nodig om tegen haar visite nog even helemaal te keer te gaan over ons. Kankerburen ditdat.

Mooi man.
Afschuwelijk. Nog wel wat kunnen slapen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183236530
Ja, het is prachtig allemaal.

In other news, mijn hand doet minder zeer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183236536
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Afschuwelijk. Nog wel wat kunnen slapen?
Joah, vanaf half 1 ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183236538
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 08:59 schreef fietsie het volgende:

Dergelijk doortastend ingrijpen van de politie vergroot het respect voor deze mannen natuurlijk enorm.
Echt ze zorgen ervoor dat iedereen zich veilig voelt, en het idee krijgt dat ze ergens voor staan.
Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183236546
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 23:07 schreef borisz het volgende:
La Cubanita in Haarlem kan je overslaan idd. Maar ze zijn verhuist... Wellicht ooit nog eens een kans geven :+.

Al weer even terug uit Rotterdam. Wat meer gezichten gezien van de users in het blauw :+. Gezellige meet :)
La Cubanita in Spijkenisse ook trouwens. Eten vergeleken bij Ridderkerk en Rotterdam is matig. Snap het niet, want het zijn toch dezelfde producten. Maar goed, niet voor herhaling vatbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')