abonnement Unibet Coolblue
pi_183180743
Lichaam Corrie van der Valk na zeventien jaar geïdentificeerd.

Na 17 jaar dan eindelijk het lichaam van de vermiste Corrie geïdentificeerd. De meest bizarre scenario’s zijn onderzocht, de vermissing riep enorm veel vragen op. Dus toch waarschijnlijk zelfmoord. AL met al triest verhaal.

https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gevonden~aaaa7914/ :{
Alius aliud dicit
pi_183181766
Fijn voor de familie dat er eindelijk duidelijkheid komt.
pi_183182688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 12:19 schreef maan_man het volgende:
Fijn voor de familie dat er eindelijk duidelijkheid komt.
nou dat inderdaad, al gingen ze er volgens mij vanuit dat ze elders een nieuw leven was begonnen
pi_183182792
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nou dat inderdaad, al gingen ze er volgens mij vanuit dat ze elders een nieuw leven was begonnen
Inderdaad, dat stond mij ook bij.....
pi_183182962
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nou dat inderdaad, al gingen ze er volgens mij vanuit dat ze elders een nieuw leven was begonnen
In het hiernamaals is ook elders ;)
pi_183183372
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:18 schreef Mrmime het volgende:
Lichaam Corrie van der Valk na zeventien jaar geïdentificeerd.

Na 17 jaar dan eindelijk het lichaam van de vermiste Corrie geïdentificeerd. De meest bizarre scenario’s zijn onderzocht, de vermissing riep enorm veel vragen op. Dus toch waarschijnlijk zelfmoord. AL met al triest verhaal.

https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gevonden~aaaa7914/ :{
Daarvoor rij je helemaal naar Namen? Een streek waar ze geen binding mee had.

Had ze net zo goed in Wijchen voor de trein kunnen springen.
pi_183185459
Maar dus ze heeft zelfmoord gepleegd in België en ze is daar begraven door die gemeente, omdat ze niet wisten wie ze was?
I´m back.
  vrijdag 16 november 2018 @ 15:50:32 #8
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_183185599
Is er niet iets toevallig verjaard?
pi_183185737
Als ze in België iemand vinden die ze niet zo kunnen identificeren, dan vragen ze niet aan bijv Europol om recente vermissingen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183185769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ze in België iemand vinden die ze niet zo kunnen identificeren, dan vragen ze niet aan bijv Europol om recente vermissingen?
Dat lijkt me juist wel.

Ze hadden adhv kleding en misschien andere zaken kunnen vaststellen dat ze waarschijnlijk NLse was. Ze hadden leeftijd redelijk accuraat kunnen vaststellen. Lengte, kleur van de haren kleur van de ogen. Dan NLse justitie inschakelen...

Ik vind het maar een vaag verhaal dit.
I´m back.
pi_183185921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist wel.

Ze hadden adhv kleding en misschien andere zaken kunnen vaststellen dat ze waarschijnlijk NLse was. Ze hadden leeftijd redelijk accuraat kunnen vaststellen. Lengte, kleur van de haren kleur van de ogen. Dan NLse justitie inschakelen...

Ik vind het maar een vaag verhaal dit.
Zover ik begrepen heb is er wel degelijk onderzoek gedaan maar is dat gesloten vanwege geen resultaat.
speak only if it improves the silence.
pi_183185946
Interessant gespreksonderwerp voor demense weer dit.
pi_183186044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ze in België iemand vinden die ze niet zo kunnen identificeren, dan vragen ze niet aan bijv Europol om recente vermissingen?
Zal mogelijk langs elkaar heen gegaan zijn, aangezien ze pas na 20 dagen als vermist werd opgegeven ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 16 november 2018 @ 16:18:48 #14
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183186072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:11 schreef EipNiC het volgende:
Interessant gespreksonderwerp voor demense weer dit.
demense weer dit?

wie is dat ??
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183186132
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Zal mogelijk langs elkaar heen gegaan zijn, aangezien ze pas na 20 dagen als vermist werd opgegeven ;)
Ja, maar dat werd natuurlijk op gegeven moment vastgesteld toch, dat ze wrs al eerder vermist was? Dan heb je een vrouw van 58, rood haar, blauwe ogen, 1mzoveel die in NL wordt vermist en dan wordt er een onbekende vrouw van ruim middelbare leeftijd, met rode haren en blauwe ogen en exact ook 1mzoveel aangereden door een trein paar honderd km verderop. Dat is dan toch zeker iets om even te onderzoeken?
I´m back.
pi_183186145
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Zal mogelijk langs elkaar heen gegaan zijn, aangezien ze pas na 20 dagen als vermist werd opgegeven ;)
dit
pi_183186237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat werd natuurlijk op gegeven moment vastgesteld toch, dat ze wrs al eerder vermist was? Dan heb je een vrouw van 58, rood haar, blauwe ogen, 1mzoveel die in NL wordt vermist en dan wordt er een onbekende vrouw van ruim middelbare leeftijd, met rode haren en blauwe ogen en exact ook 1mzoveel aangereden door een trein paar honderd km verderop. Dat is dan toch zeker iets om even te onderzoeken?
17 jaar geleden waren we een stuk minder digitaal dan nu.

Ze was ook compleet onherkenbaar begreep ik. Triest.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183191170
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarvoor rij je helemaal naar Namen? Een streek waar ze geen binding mee had.

Had ze net zo goed in Wijchen voor de trein kunnen springen.
Wellicht had zij daar contacten:

quote:
,,De identificatie van Corrie van der Valk roept veel nieuwe vragen op”, zegt Macq. ,,Had zij contacten in de streek van Dinant? Waarom kwam ze hierheen? Wellicht heeft de Nederlandse politie antwoorden in het dossier dat zij na de verdwijning heeft opgesteld.‘’

https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-parijs~a4a55cbe/
  vrijdag 16 november 2018 @ 20:32:44 #20
14505 OProg
A Life in Music
pi_183191495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
Dan heb je een vrouw van 58, rood haar, blauwe ogen, 1mzoveel die in NL wordt vermist en dan wordt er een onbekende vrouw van ruim middelbare leeftijd, met rode haren en blauwe ogen en exact ook 1mzoveel aangereden door een trein paar honderd km verderop.
Na een botsing met een trein op hoge snelheid kan je de kenmerken die je noemt er niet echt meer uithalen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_183191851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat werd natuurlijk op gegeven moment vastgesteld toch, dat ze wrs al eerder vermist was? Dan heb je een vrouw van 58, rood haar, blauwe ogen, 1mzoveel die in NL wordt vermist en dan wordt er een onbekende vrouw van ruim middelbare leeftijd, met rode haren en blauwe ogen en [b{exact ook 1mzoveel[/b] aangereden door een trein paar honderd km verderop. Dat is dan toch zeker iets om even te onderzoeken?
Ik denk niet dat ze die lengte nog zo exact konden vaststellen, evenals andere kenmerken.
pi_183191932
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze die lengte nog zo exact konden vaststellen, evenals andere kenmerken.
Nou ja, goed, dat weet ik niet hoor. Heb je een dijbeen, dan kun je de lengte al vaststellen binnen bepaalde marges. Was in de jaren 70 nog een aflevering over van Quincy MD.
I´m back.
pi_183192078
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarvoor rij je helemaal naar Namen? Een streek waar ze geen binding mee had.

Had ze net zo goed in Wijchen voor de trein kunnen springen.
Vanaf Parijs.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-parijs~a4a55cbe/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')