abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183166444



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183166502
Hahaha daar heb je gelijk in. Gestolen klinkt lekker spannend. Jammer dat de categorieën check er zo goed als op zit! Op naar mooie nieuwe projecten!
pi_183166535
Toch wordt er ook veel gestolen. Wij doen niet voor niks tassen controle op het werk.
pi_183166862
Op fb is nu een poll of je liever als mystery shopper opdracht doet of je je liever moet melden.
Van de bijna 200 stemmen doet 70% liever als mysteryshopper.

Het verbaasd me, ik meld me echt 10x liever. Wel met een goed verhaal natuurlijk. Niet zo'n verhaal waarmee je weggestuurd word.
  donderdag 15 november 2018 @ 17:25:57 #5
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183166968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:02 schreef loezzzje het volgende:
Toch wordt er ook veel gestolen. Wij doen niet voor niks tassen controle op het werk.
Waar werk je dan? Kruidvat of Aldi of zoiets? Vraag eens aan je baas of hij weet dat jullie dat helemaal niet mogen, die bevoegdheid hebben jullie niet.
pi_183167229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:25 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waar werk je dan? Kruidvat of Aldi of zoiets? Vraag eens aan je baas of hij weet dat jullie dat helemaal niet mogen, die bevoegdheid hebben jullie niet.
Ik ben al weer vrij lang uit de detailhandel/supermarktwereld, maar heb in 7 jaar veel verschillende banen gehad en dat werd overal gevraagd.
Heel leuk als ze het niet mogen, maar als jij er niet mee akkoord gaat nemen ze wel een ander aan.
Laten we eerlijk wezen, als jij in de detailhandel/supermarkt werkt dan kunnen we wel stellen dat je niet de hoofdprijs betaald krijgt. Misschien dat je de rechtsbijstand er op kan zetten, maar die gaan er echt geen zaak van maken.
  donderdag 15 november 2018 @ 17:42:26 #7
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183167254
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:40 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik ben al weer vrij lang uit de detailhandel/supermarktwereld, maar heb in 7 jaar veel verschillende banen gehad en dat werd overal gevraagd.
Heel leuk als ze het niet mogen, maar als jij er niet mee akkoord gaat nemen ze wel een ander aan.
Laten we eerlijk wezen, als jij in de detailhandel/supermarkt werkt dan kunnen we wel stellen dat je niet de hoofdprijs betaald krijgt. Misschien dat je de rechtsbijstand er op kan zetten, maar die gaan er echt geen zaak van maken.
Nee, ik bedoel vanuit de klant. Ik weiger standaard, laat ze de politie maar halen.
pi_183167305
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:02 schreef loezzzje het volgende:
Toch wordt er ook veel gestolen. Wij doen niet voor niks tassen controle op het werk.
Wordt er ook! Energy is denk bij uitstek zo'n artikel!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2018 17:45:12 ]
pi_183167413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel vanuit de klant. Ik weiger standaard, laat ze de politie maar halen.
Nee, ik werk niet bij een grote keten. Het schijnt (maar ik heb er zelf niet echt verstand van) dat als het staat aangegeven, (er hangt ook een bord bij de ingang) dat je dan tassen controle mag uitvoeren. Ik heb er zelf geen problemen mee, ik heb niks te verbergen en schaam me ook niet voor de inhoud van mijn tas dus ik laat hem gewoon zien hoor.
  donderdag 15 november 2018 @ 18:26:12 #10
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183167892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:53 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nee, ik werk niet bij een grote keten. Het schijnt (maar ik heb er zelf niet echt verstand van) dat als het staat aangegeven, (er hangt ook een bord bij de ingang) dat je dan tassen controle mag uitvoeren. Ik heb er zelf geen problemen mee, ik heb niks te verbergen en schaam me ook niet voor de inhoud van mijn tas dus ik laat hem gewoon zien hoor.
Dat denken die winkels ja. Feit is alleen dat de wet boven eigen regeltjes gaat.
De tweede die vaak misbruikt wordt is: de kassa-prijs is de juiste prijs.
pi_183168950
Ik ga altijd met m'n rugzak naar de supermarkt zodat ik daar m'n boodschappen kan in doen. Heel zelden vragen ze of ik hem even open wil doen, dat doe ik dan ook, maar ik vraag dan wel vaak waarom ze dit niet aan die wat oudere vrouw voor mij in de rij vroegen. Dit gaat nog wel op uiterlijk volgens mij.
pi_183169298
Als die vogel's check nou eens naar een euro of 10 gaat vind ik hem wel de moeite waard :') hij staat al best lang overal open
pi_183169370
Die 'voedsel!' Opdracht in smartspotter...¤1. Ik vind die vergoedingen van hun echt schokkend.
pi_183169587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:41 schreef babbelaar92 het volgende:
Die 'voedsel!' Opdracht in smartspotter...¤1. Ik vind die vergoedingen van hun echt schokkend.
Die slaat werkelijk nérgens op inderdaad.
pi_183169691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:41 schreef babbelaar92 het volgende:
Die 'voedsel!' Opdracht in smartspotter...¤1. Ik vind die vergoedingen van hun echt schokkend.
[sarcasme modus aan]Ja, maar per 15 goedgekeurde opdrachten krijg je ¤5,- bonus. Dan is het natuurlijk dikke prima.
[/sarcasme modus uit]
pi_183169864
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:53 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

[sarcasme modus aan]Ja, maar per 15 goedgekeurde opdrachten krijg je ¤5,- bonus. Dan is het natuurlijk dikke prima.
[/sarcasme modus uit]
Hahaha echt schandalig. En deze morgen kreeg ik zo'n bericht in de app van Smartspotter dat er in bijna iedere supermarkt ¤15! Op me zat te wachten. Over misleiding gesproken. Vreselijk.
pi_183169900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:24 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik ga altijd met m'n rugzak naar de supermarkt zodat ik daar m'n boodschappen kan in doen. Heel zelden vragen ze of ik hem even open wil doen, dat doe ik dan ook, maar ik vraag dan wel vaak waarom ze dit niet aan die wat oudere vrouw voor mij in de rij vroegen. Dit gaat nog wel op uiterlijk volgens mij.
Ja wij vragen het iedereen. Een collega heeft een x gezeik gehad met iemand met een hoofddoek. Volgens haar moest ze haar tas open doen vanwege dat ze een hoofddoek droeg 🙄 Het is al genant genoeg om te vragen dus ik ben altijd blij als mensen er geen probleem van maken.
pi_183170125
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja wij vragen het iedereen. Een collega heeft een x gezeik gehad met iemand met een hoofddoek. Volgens haar moest ze haar tas open doen vanwege dat ze een hoofddoek droeg 🙄 Het is al genant genoeg om te vragen dus ik ben altijd blij als mensen er geen probleem van maken.
Ik heb niets te verbergen en vind het daarom ook prima, maar het steekt wel een beetje als ik zie dat het aan andere in de rij niet wordt gevraagd...en ja ik heb een kleurtje, en ja dan ga je toch ff denken. Daar ben ik eerlijk in.
pi_183170314
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:10 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb niets te verbergen en vind het daarom ook prima, maar het steekt wel een beetje als ik zie dat het aan andere in de rij niet wordt gevraagd...en ja ik heb een kleurtje, en ja dan ga je toch ff denken. Daar ben ik eerlijk in.
Begrijp ik volkomen. Daarom vind mijn bedrijfsleider het zo belangrijk dat we het aan iedereen vragen, krijg je ook geen scheve gezichten.
pi_183170466
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:16 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Begrijp ik volkomen. Daarom vind mijn bedrijfsleider het zo belangrijk dat we het aan iedereen vragen, krijg je ook geen scheve gezichten.
Heel netjes van je bedrijfsleider. Als ze het vragen denk ik wel altijd. Ik heb die tas op m'n rug. Dan zou ik dus midden in de winkel m'n tas van m'n rug halen, hem open doen en dan er spullen in stoppen en dan weer terug op m'n rug doen...hoe kan dit in hemelsnaam stiekem met al die camera's en medewerkers😂😂
pi_183170629
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:10 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb niets te verbergen en vind het daarom ook prima, maar het steekt wel een beetje als ik zie dat het aan andere in de rij niet wordt gevraagd...en ja ik heb een kleurtje, en ja dan ga je toch ff denken. Daar ben ik eerlijk in.
Ik vind het heel erg naar voor je dat het nog steeds zo voelt dat je er daarom uitgepikt word. Ik ben bang dat dat helaas maar al te vaak de reden is. Dat is gewoon echt k*t.

Iedereen eruit pikken vind ik in dat geval dan wel een goede.
pi_183170912
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:26 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik vind het heel erg naar voor je dat het nog steeds zo voelt dat je er daarom uitgepikt word. Ik ben bang dat dat helaas maar al te vaak de reden is. Dat is gewoon echt k*t.

Iedereen eruit pikken vind ik in dat geval dan wel een goede.
Ja het is wat het is. Ik ben sowieso erg nuchter van mezelf en slaap er niet slechter van ook al weet ik diep van binnen ook wel dat het weldeglijk op uiterlijk wordt gedaan. Ik heb alleen geen behoefte om er para van te worden en stennis te gaan schoppen zoals Sylvana Simons. Das mij teveel verspilde energie en negativiteit.
pi_183171352
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:35 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja het is wat het is. Ik ben sowieso erg nuchter van mezelf en slaap er niet slechter van ook al weet ik diep van binnen ook wel dat het weldeglijk op uiterlijk wordt gedaan. Ik heb alleen geen behoefte om er para van te worden en stennis te gaan schoppen zoals Sylvana Simons. Das mij teveel verspilde energie en negativiteit.
Je boven dat soort idioten zetten is misschien ook wel het verstandigste om te doen.
pi_183175783
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:10 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb niets te verbergen en vind het daarom ook prima, maar het steekt wel een beetje als ik zie dat het aan andere in de rij niet wordt gevraagd...en ja ik heb een kleurtje, en ja dan ga je toch ff denken. Daar ben ik eerlijk in.
Het blijft een aanname. Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat er zo makkelijk een racistische, eventuele, invulling wordt gegeven.

Goed dat je hier niet in mee gaat.
pi_183177107
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 00:23 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Het blijft een aanname. Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat er zo makkelijk een racistische, eventuele, invulling wordt gegeven.

Goed dat je hier niet in mee gaat.
Als je een kleurtje hebt en het gebeurt vaker dat je er als enige uit wordt gepikt is het vrij logisch dat je zo gaat denken. Dat begrijp je eigenlijk niet als je blank bent maargoed on topic. Deze discussie kunnen we (hier) beter niet gaan hebben. Ik ga het in ieder geval niet doen en laat het hierbij.☺
pi_183177932
Echt vreselijk dat je in deze tijd nog het gevoel krijgt dat ze alleen jou eruit pikken omdat je een kleurtje hebt.

Ik heb zelf geen 'kleurtje' maar draag wel een hoofddoek. Bij mij denken ze niet dat ik wat gestolen heb maar de boze blikken, het gestaar en gesmoes blijft vervelend.
pi_183179249
Weinig opdrachten op het moment.
Het zal mij benieuwen of er nog shifts bijkomen om dat ze wachten tot dit weg is.
De Etos en ah opdrachten zijn wel weg.

Stiekem hoop ik zo op een aantal babymelkchecks, die zijn altijd makkelijk verdiend.
pi_183180774
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:50 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Weinig opdrachten op het moment.
Het zal mij benieuwen of er nog shifts bijkomen om dat ze wachten tot dit weg is.
De Etos en ah opdrachten zijn wel weg.

Stiekem hoop ik zo op een aantal babymelkchecks, die zijn altijd makkelijk verdiend.
die kwamen toch een keer per 2 weken meen ik
  vrijdag 16 november 2018 @ 11:20:22 #29
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183180779
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:00 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Hahaha echt schandalig. En deze morgen kreeg ik zo'n bericht in de app van Smartspotter dat er in bijna iedere supermarkt ¤15! Op me zat te wachten. Over misleiding gesproken. Vreselijk.
Ze hebben of die opdrachten eruitgehaald of iemand heeft ze gisteravond allemaal gedaan maar ineens zijn ze verdwenen die van 1¤ overal.
  vrijdag 16 november 2018 @ 11:24:30 #30
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183180868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 07:28 schreef Genza het volgende:
Echt vreselijk dat je in deze tijd nog het gevoel krijgt dat ze alleen jou eruit pikken omdat je een kleurtje hebt.

Ik heb zelf geen 'kleurtje' maar draag wel een hoofddoek. Bij mij denken ze niet dat ik wat gestolen heb maar de boze blikken, het gestaar en gesmoes blijft vervelend.
Als ik naar Saudi Arabie ga of Iran en mijn vriendin draagt GEEN hoofddoek dan krijg ik ook boze blikken, gestaar en gesmoes. So whats your point?

Religie hoort niet op straat maar in Kerken, Moskeeën, Synagogen of andere Religieuze gebouwen.
Keppeltjes, hoofddoeken of rokken mogen ze van mij verbieden. Geeft alleen maar oorlogen.
pi_183180891
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:24 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Als ik naar Saudi Arabie ga of Iran en mijn vriendin draagt GEEN hoofddoek dan krijg ik ook boze blikken, gestaar en gesmoes. So whats your point?

Religie hoort niet op straat maar in Kerken, Moskeeën, Synagogen of andere Religieuze gebouwen.
Keppeltjes, hoofddoeken of rokken mogen ze van mij verbieden. Geeft alleen maar oorlogen.
Ga ff deze discussie elders voeren en blijf on topic
pi_183181008
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:20 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

die kwamen toch een keer per 2 weken meen ik
Als ik mijn geschiedenis terugkijk zijn ze al 3 weken achter elkaar geweest. Met een half uur weten we het.

Voedselopdrachten zijn hier ook allemaal weg. Ik ben benieuwd hoeveel er gedaan zijn.

Volgens mij zijn er ah shifts bijgekomen,maar zeker weten doe ik het niet

Net even zitten kijken. Volgens mij heb ik op 13 locaties beide categorieënchecks uitgevoerd. Dat is toch een leuke bonus.
pi_183181051
We hadden het over anders behandeld worden in de winkel als je er anders uit ziet. Het is gewoon niet leuk om boze blikken en gestaar te krijgen. Heeft niks te maken met oorlogen en saoudie Arabië als ik in de Dirk boodschappen loop te doen.

Laten we het weer over opdrachten hebben. Iemand nog halal paté gekocht ofzo haha.
pi_183181071
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:35 schreef Genza het volgende:
We hadden het over anders behandeld worden in de winkel als je er anders uit ziet. Het is gewoon niet leuk om boze blikken en gestaar te krijgen. Heeft niks te maken met oorlogen en saoudie Arabië als ik in de Dirk boodschappen loop te doen.

Laten we het weer over opdrachten hebben. Iemand nog halal paté gekocht ofzo haha.
😂😂
pi_183181160
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:32 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Als ik mijn geschiedenis terugkijk zijn ze al 3 weken achter elkaar geweest. Met een half uur weten we het.

Voedselopdrachten zijn hier ook allemaal weg. Ik ben benieuwd hoeveel er gedaan zijn.

Volgens mij zijn er ah shifts bijgekomen,maar zeker weten doe ik het niet

Net even zitten kijken. Volgens mij heb ik op 13 locaties beide categorieënchecks uitgevoerd. Dat is toch een leuke bonus.
Hoe lang ben je zoal bezig met zo'n categorieëncheck? Nog nooit uitgevoerd, wil er vanmiddag een of 2 mee pakken..
pi_183181164
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:36 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

😂😂
Ik wacht tot die pathé ¤10 is! Bij mij in de jumbo staat ie al weken open. Nu is hij ¤4 waard.
pi_183181297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:42 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Hoe lang ben je zoal bezig met zo'n categorieëncheck? Nog nooit uitgevoerd, wil er vanmiddag een of 2 mee pakken..
Ik kan binnen een kwartier de supermarkt uit zijn voor beide checks, drogisten gaan iets langzamer. Daar waar de supermarkt 2 meters shampoo heeft, heeft de drogist 7 meters.
Eerste paar keer zul je ook wel goed moeten kijken naar de gevraagde producten. Ik ken ze inmiddels uit mijn hoofd dus dat gaat ook sneller.

In de supermarkt moet je goed opletten bij de shampoo. Shampoo voor mannen staat vaak weggestopt in een schap met allemaal mannen spullen. Als je in diezelfde check de scheer op de foto zet en ze zien dat daar ook shampoo staat is hij dus afgekeurd.
Bij de luiers staat op een onderste plank nog wel eens een aantal zwemluiers, ik heb de neiging die over het hoofd te zien als ik te snel wil gaan.
pi_183181636
Wauw 2x een categorie check binnen een kwartier. Ik heb vorige x staan stuntelen bij de Etos. Met mn leesbril +3 kon ik nog niet al die olaz dagcrčme onderscheiden en die verschillende tandenborstels. Ik hoop dat het sneller gaat als ik ze vaker doe.
  vrijdag 16 november 2018 @ 12:34:24 #39
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183182048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:25 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ga ff deze discussie elders voeren en blijf on topic
Ok sorry.

Dan weer de vraag waar zijn de opdrachten van 1¤ gebleven?
pi_183182166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 12:11 schreef Genza het volgende:
Wauw 2x een categorie check binnen een kwartier. Ik heb vorige x staan stuntelen bij de Etos. Met mn leesbril +3 kon ik nog niet al die olaz dagcrčme onderscheiden en die verschillende tandenborstels. Ik hoop dat het sneller gaat als ik ze vaker doe.
Ik ben erg sterk in dat soort dingen onthouden. Na 2x doen weet ik het wel. Drogist ben ik wel 20 min mee bezig hoor.
pi_183182649
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 12:34 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ok sorry.

Dan weer de vraag waar zijn de opdrachten van 1¤ gebleven?
Die voedsel! opdracht staat hier in Groningen weer open in Smartspotter. Nu is de vergoeding ¤1.50...nog steeds kansloos.
pi_183183278
Waarom zou dat paté bedrijf (ik zal de naam niet noemen) dit doen? Zodat supermarkten dan extra voorraad gaan bestellen omdat ze denken dat dit product populair is?
pi_183183590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:34 schreef pickup52 het volgende:
Waarom zou dat paté bedrijf (ik zal de naam niet noemen) dit doen? Zodat supermarkten dan extra voorraad gaan bestellen omdat ze denken dat dit product populair is?
Jup. Is een zeer groot internationaal bedrijf. Vooral actief in andere delen van Europa!
pi_183183605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 12:11 schreef Genza het volgende:
Wauw 2x een categorie check binnen een kwartier. Ik heb vorige x staan stuntelen bij de Etos. Met mn leesbril +3 kon ik nog niet al die olaz dagcrčme onderscheiden en die verschillende tandenborstels. Ik hoop dat het sneller gaat als ik ze vaker doe.
Moet goed te doe zijn. Zie pm. En roamler is niet heel moeilijk, een enkel foutje vinden de prima merk ik.
pi_183183856
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:53 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Moet goed te doe zijn. Zie pm. En roamler is niet heel moeilijk, een enkel foutje vinden de prima merk ik.
Ik heb ook wel vaker dat ik iets niet helemaal goed heb gedaan en dat het toch wordt goed gekeurd. Met de opmerking dat ik het de volgende keer anders moet doen.

Of als iets afgekeurd wordt en je hebt een goede reden dat ze alsnog goed keuren.heel fijn.
pi_183184218
Zijn er wel eens nieuwe opdrachten in het weekend op roamler?
pi_183185240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 14:29 schreef pickup52 het volgende:
Zijn er wel eens nieuwe opdrachten in het weekend op roamler?
Ja, maar niet veel.
pi_183185900
Ik ben benieuwd naar de geldautomaten check. Er zijn er maar heel weinig beschikbaar, ik ben benieuwd of er nog meer komen.


Ik vind roamler inderdaad vrij coulant met goedkeuren.
pi_183186616
Ik heb in oude topics gelezen over ethische bezwaren m.b.t. de TV-check. Dat daargelaten, die kan je niet uitvoeren zonder iets te bestellen meestal neem ik aan? Kan me voorstellen dat het in een heel grote horecgelegenheid misschien zou lukken. Maar als je een drankje van 3 euro moet nemen blijft er niet veel over gezien hij voor 5 euro staat.

EDIT: Nu is ie 4 euro, dan is het echt nauwelijks de moeite.
pi_183190399
Ik zag een opdracht over wachtruimte op stations. Zonder ov chipkaart Kom je tegenwoordig de stations niet meer op toch?
pi_183192604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 19:47 schreef Genza het volgende:
Ik zag een opdracht over wachtruimte op stations. Zonder ov chipkaart Kom je tegenwoordig de stations niet meer op toch?
Ligt aan het station. Bij de grotere niet, maar bij die kleintjes nog wel. Ik kwam er ook een paar tegen vandaag onderweg naar Groningen met de trein maar met deze kou was ik niet van plan om voor ¤3.50 uit te stappen.
pi_183193524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:08 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de geldautomaten check. Er zijn er maar heel weinig beschikbaar, ik ben benieuwd of er nog meer komen.


Ik vind roamler inderdaad vrij coulant met goedkeuren.
Roamler? Zie hem niet binnen 50km
pi_183193870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 19:47 schreef Genza het volgende:
Ik zag een opdracht over wachtruimte op stations. Zonder ov chipkaart Kom je tegenwoordig de stations niet meer op toch?
Bijna niet nee! Soms wel.
pi_183194542
Ik zie ook geen geldautomaten check.

Heb net 6 luier shifts gedaan en nu zijn ze al op. Wie heeft er meer kunnen doen?
pi_183195921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:10 schreef Genza het volgende:
Ik zie ook geen geldautomaten check.

Heb net 6 luier shifts gedaan en nu zijn ze al op. Wie heeft er meer kunnen doen?
Minuut geleden mijn laatste gedaan. Nu nog andere shifts.
Verder vanavond ook 75 euro met buitenopdrachten gepakt. Lekker hoor
pi_183196753
Ik heb 15 mond shifts gedaan.
pi_183198966
Ik ben nu bezig met wat shifts. Doe er even 7 zodat m'n apple music student en videoland abbo weer betaald is.

[ Bericht 9% gewijzigd door babbelaar92 op 17-11-2018 11:59:45 ]
pi_183200228
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:43 schreef pickup52 het volgende:
Ik heb in oude topics gelezen over ethische bezwaren m.b.t. de TV-check. Dat daargelaten, die kan je niet uitvoeren zonder iets te bestellen meestal neem ik aan? Kan me voorstellen dat het in een heel grote horecgelegenheid misschien zou lukken. Maar als je een drankje van 3 euro moet nemen blijft er niet veel over gezien hij voor 5 euro staat.

EDIT: Nu is ie 4 euro, dan is het echt nauwelijks de moeite.
TV check bekijk je of er een tv hangt. Doel is geheel anders.
pi_183203092
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:34 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb 15 mond shifts gedaan.
Ik heb net 18 etos gezicht shifts ingestuurd. Deze is nu ook vol. Heb nu voor ¤50 aan shifts openstaan. Nakijken zal wel na het weekend worden.
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:29:34 #60
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183204748
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:35 schreef Genza het volgende:
We hadden het over anders behandeld worden in de winkel als je er anders uit ziet. Het is gewoon niet leuk om boze blikken en gestaar te krijgen. Heeft niks te maken met oorlogen en saoudie Arabië als ik in de Dirk boodschappen loop te doen.

Laten we het weer over opdrachten hebben. Iemand nog halal paté gekocht ofzo haha.
Ik weet tis offtopic maar toch ff dit.
Dat bedoel ik dus ook als mijn vriendin een winkel binnenkomt als we op vakantie zijn in Iran of S.A.
Ik heb het nergens over oorlogen alleen dat mijn vriendin dan ook zo behandeld wordt zoals jij met je hoofddoek behandeld wordt en dat is echt niet leuk als je ergens te gast bent maar niet het gevoel hebt welkom te zijn omdat je geen hoofddoek draagt.

Sorry maar wilde dit toch ff als laatste kwijt.

Ontopic : 1,50 voor die opdrachten van 12-20uur bij SS. Ik heb er 1 gedaan omdat ik de winkel goedken en wilde uitrekenen wat het dan per uur zou opleveren.

Als ik die kattevoer doe, dat staat dicht bijelkaar dan doe ik er 9min over maar een andere over maggi smaakmakers etc daar ben ik al 13 min mee bezig .
Dan verdien je dus rond de 9¤ per uur ongeveer als je alles ook goed weetvan die winkel.
Amders kun je er beter niet aan beginnen want dat zoeken is soms echt een HEL
pi_183205714
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:29 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ik weet tis offtopic maar toch ff dit.
Dat bedoel ik dus ook als mijn vriendin een winkel binnenkomt als we op vakantie zijn in Iran of S.A.
Ik heb het nergens over oorlogen alleen dat mijn vriendin dan ook zo behandeld wordt zoals jij met je hoofddoek behandeld wordt en dat is echt niet leuk als je ergens te gast bent maar niet het gevoel hebt welkom te zijn omdat je geen hoofddoek draagt.

Sorry maar wilde dit toch ff als laatste kwijt.

Ontopic : 1,50 voor die opdrachten van 12-20uur bij SS. Ik heb er 1 gedaan omdat ik de winkel goedken en wilde uitrekenen wat het dan per uur zou opleveren.

Als ik die kattevoer doe, dat staat dicht bijelkaar dan doe ik er 9min over maar een andere over maggi smaakmakers etc daar ben ik al 13 min mee bezig .
Dan verdien je dus rond de 9¤ per uur ongeveer als je alles ook goed weetvan die winkel.
Amders kun je er beter niet aan beginnen want dat zoeken is soms echt een HEL
Ik ga echt geen opdrachten in winkels doen voor ¤1/¤1.50. Zwaar onderbetaald.
pi_183206009
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:29 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ik weet tis offtopic maar toch ff dit.
Dat bedoel ik dus ook als mijn vriendin een winkel binnenkomt als we op vakantie zijn in Iran of S.A.
Ik heb het nergens over oorlogen alleen dat mijn vriendin dan ook zo behandeld wordt zoals jij met je hoofddoek behandeld wordt en dat is echt niet leuk als je ergens te gast bent maar niet het gevoel hebt welkom te zijn omdat je geen hoofddoek draagt.

Sorry maar wilde dit toch ff als laatste kwijt.

Het verschil is wel dat ik hier niet op vakantie of te gast ben.

Gelukkig zijn er nog een hoop verdraagzame mensen en ben ik in de 16 jaar dat ik bekeerd ben tot de islam een stuk zekerder geworden en lig geen nacht meer wakker van een lelijke opmerking.

Hooguit een halve haha.
pi_183208644
Tvp
pi_183208892
Tvp?
  zaterdag 17 november 2018 @ 22:17:35 #65
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183213846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:20 schreef Bwienet het volgende:
Tvp
te veel p?
pi_183217720
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:42 schreef JeroenVB het volgende:
Tvp?
TerugVindPost :') om een rare reden kwam dit topic niet meer in MyAT. Dus vandaar.

Jammer die was promotiechecks ineens weg zijn. Ze stonden er gister avond om 10uur voor 6¤ in
pi_183219998
Oef 7 shifts achter elkaar afgekeurd. Ik was juist gestopt gisteren met schiften omdat ik dacht ik heb het bedrag eruit wat ik maandag nodig heb.
pi_183220045
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:42 schreef Genza het volgende:
Oef 7 shifts achter elkaar afgekeurd. Ik was juist gestopt gisteren met schiften omdat ik dacht ik heb het bedrag eruit wat ik maandag nodig heb.
Oei, vervelend. Waarom zijn ze afgekeurd?
pi_183220170
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:42 schreef Genza het volgende:
Oef 7 shifts achter elkaar afgekeurd. Ik was juist gestopt gisteren met schiften omdat ik dacht ik heb het bedrag eruit wat ik maandag nodig heb.
Ouch! Dat is zuur. Zijn ze aan het nakijken? Bij mij zijn er nog geen nagekeken vandaag. Ik heb er nog 23 openstaan. Ik ben nu weer bezig met m'n 6de shift, bij 10 stuur ik ze weer in. Meestal bundel ik 5 of 10 shifts.
pi_183220522
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:59 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ouch! Dat is zuur. Zijn ze aan het nakijken? Bij mij zijn er nog geen nagekeken vandaag. Ik heb er nog 23 openstaan. Ik ben nu weer bezig met m'n 6de shift, bij 10 stuur ik ze weer in. Meestal bundel ik 5 of 10 shifts.
Ze zijn bezig met demo en actiemanden. Heb er nu 40 openstaan.
Ik zag zojuist ook dat een shift die ik erg fijn vind maat niet populair is er tussen staat. Eerder heb j hem over het hoofd heb gezien, dus ik hoop daar zo nog mee aan de slag te kunnen.
pi_183221283
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:46 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Oei, vervelend. Waarom zijn ze afgekeurd?
Luiers waren het. En die zijn normaal zo simpel. Ik zou niet goed gelet hebben op de verschillende varianten.

Over dat bundelen he. Ik had er nu 3 gebundeld en alledrie afgekeurd. Ik krijg dan toch het idee dat als de eerste niet goed is,dat ze de rest dan ook makkelijk afkeuren.
pi_183221379
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:59 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ouch! Dat is zuur. Zijn ze aan het nakijken? Bij mij zijn er nog geen nagekeken vandaag. Ik heb er nog 23 openstaan. Ik ben nu weer bezig met m'n 6de shift, bij 10 stuur ik ze weer in. Meestal bundel ik 5 of 10 shifts.
Ze hadden bij mij luiers en actiemanden nagekeken. Heb nu alleen nog ice tea open staan. Die shifts lijken wel oneindig te zijn zeg.
pi_183222007
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:11 schreef Genza het volgende:

[..]

Luiers waren het. En die zijn normaal zo simpel. Ik zou niet goed gelet hebben op de verschillende varianten.

Over dat bundelen he. Ik had er nu 3 gebundeld en alledrie afgekeurd. Ik krijg dan toch het idee dat als de eerste niet goed is,dat ze de rest dan ook makkelijk afkeuren.
Dat bundel idee en afkeuren heb ik ook
pi_183225049
Luiers sla ik altijd over omdat i k die verschillen niet lekker kan zien.

Ik heb dat gevoel van een hele bundel afkeuren juist niet.
Wel verschilt het echt per persoon hoeveel foutjes je 'mag maken.
pi_183225166
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Luiers sla ik altijd over omdat i k die verschillen niet lekker kan zien.

Ik heb dat gevoel van een hele bundel afkeuren juist niet.
Wel verschilt het echt per persoon hoeveel foutjes je 'mag maken.
Ja dat heb ik ook, heb wel een favoriete reviewer. Ook met vragen of als je het niet eens bent met een afkeuring
pi_183225816
Mijn mondshifts zijn goedgekeurd. En alle ice tea ook.
pi_183226401
Kan je ook je shifts terug kijken?
pi_183226547
Er zijn een handjevol, vooral er mannen, welke erg kritisch nakijken. Vaak hebben ze gelijk. Ik vind Lisa uiterst scherp!
pi_183226939
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:07 schreef JeroenVB het volgende:
Kan je ook je shifts terug kijken?
Nee
pi_183226967
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:39 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nee
Ah jammer
pi_183227978
Hoe zit dat met die luiers facing shift? Waarom moet je overal 0 invullen als het merk er niet staat?
pi_183228967
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:26 schreef loezzzje het volgende:
Hoe zit dat met die luiers facing shift? Waarom moet je overal 0 invullen als het merk er niet staat?
Dat willen ze blijkbaar. Deze zijn sowieso wat link wat ze worden waarschijnlijk vandaag niet meer nagekeken en als je ee vanavond dan nog een hoop wilt doen en ze zijn fout ben je echt zuur!
pi_183230566
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 20:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dat willen ze blijkbaar. Deze zijn sowieso wat link wat ze worden waarschijnlijk vandaag niet meer nagekeken en als je ee vanavond dan nog een hoop wilt doen en ze zijn fout ben je echt zuur!
Ik vind dat echt vervelend. Daar ben je echt wel wat tijd mee kwijt. Zat er naar te kijken en dacht; oh die is wel te doen, maar toen zag ik dus dat je overal 0 moet invullen. Nou zie ik er maar vanaf denk ik. We zijn echt verwend met die etos shifts, de rest vind ik nu allemaal te veel moeite _O-
pi_183231007
Ik vind dat elke x 0 invullen op zich niet zo vervelend maar ze hebben soms van die kleine spullen staan waarvan ik niet goed kan zien of het luiers zijn, billendoekjes of weet ik veel wat.
pi_183231090
Ik ben bijna level 3 maar snap nog niet helemaal hoe de shifts nou werken? Kan je dan meerdere van dezelfde shift in 1 supermarkt doen? Check je voor 1 "luier shift" niet meteen alle luiers?

Is er ergens iets geschreven over hoe dit werkt? Het instructiedocument uit de app zelf is ook meer algemene informatie over dingen die je moet doen etc het gaat er niet over wat de shifts nou precies inhouden.
pi_183232402
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 21:27 schreef pickup52 het volgende:
Ik ben bijna level 3 maar snap nog niet helemaal hoe de shifts nou werken? Kan je dan meerdere van dezelfde shift in 1 supermarkt doen? Check je voor 1 "luier shift" niet meteen alle luiers?

Is er ergens iets geschreven over hoe dit werkt? Het instructiedocument uit de app zelf is ook meer algemene informatie over dingen die je moet doen etc het gaat er niet over wat de shifts nou precies inhouden.
Shifts zijn foto’s waarbij je moet kijken welke producten er in het schap staan. Vooraf als je begint kun je het document doorlezen, daar staat alles in uitgelegd. Gewoon een x proberen en goed doornemen. Het is ideaal je kan het doen terwijl je thuis zit en er zijn er genoeg!
pi_183233240
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:11 schreef Mandies het volgende:

[..]

Shifts zijn foto’s waarbij je moet kijken welke producten er in het schap staan. Vooraf als je begint kun je het document doorlezen, daar staat alles in uitgelegd. Gewoon een x proberen en goed doornemen. Het is ideaal je kan het doen terwijl je thuis zit en er zijn er genoeg!
Aaah je doet ze vanuit huis, dat was het stukje informatie dat ik miste. Zijn de foto's gemaakt door andere Roamlers die de opdrachten doen of komen ze van andere bronnen?
pi_183233340
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:47 schreef pickup52 het volgende:

[..]

Aaah je doet ze vanuit huis, dat was het stukje informatie dat ik miste. Zijn de foto's gemaakt door andere Roamlers die de opdrachten doen of komen ze van andere bronnen?
Ze zijn van andere roamler. iemand van hier kwam haar eigen foto's tegen tijdens een shift. Het zijn foto's uit de AH , Etos en er is ook een luiershift van een Engelse winkel.

Zorg dat je snel in level 3 komt want shifts zijn een leuke afwisseling vind ik!
pi_183233955
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 21:23 schreef Genza het volgende:
Ik vind dat elke x 0 invullen op zich niet zo vervelend maar ze hebben soms van die kleine spullen staan waarvan ik niet goed kan zien of het luiers zijn, billendoekjes of weet ik veel wat.
Dat is idd wel vervelend ja. Voordat ik mijn dochter had vond ik de luiershift echt de hel. Zoveel verschillende soorten. Nu kan ik ze al veel beter uit elkaar houden maar nog blijft het wel heel goed kijken. Ik kijk altijd maar naar de baby’s die op de verpakking staan en probeer het zo te onthouden. AH luiers zijn veel fijner, die hebben 6 types ofzo en that’s it haha
pi_183234859
Mijn kinderen zijn al een tijdje uit de luiers dus ben er een beetje uit inmiddels.
pi_183236473
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 00:31 schreef Genza het volgende:
Mijn kinderen zijn al een tijdje uit de luiers dus ben er een beetje uit inmiddels.
Bijzonder argument. Ik heb geen kinderen en weet middels het gebruik van de App precies welke soorten er zijn ;)
pi_183236503
Ss heeft ook voeding! Opdrachten samengevoegd. Je moet nu vaak '40' stappen doorlopen ipv '34'. En weer naar 1 euro :-)
pi_183236797
Shit zeg, Frisdrank en vis check waren lekker opgelopen dus wou vanochtend een grote ronde doen van 40 kilometer naar de laatste paar overgeblevenen, zijn ze vanochtend ineens allemaal weg. Hopelijk komt er weer wat nieuws zodat ik naar level 3 kan.
pi_183237886
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 08:56 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Bijzonder argument. Ik heb geen kinderen en weet middels het gebruik van de App precies welke soorten er zijn ;)
Je bent alvast voorbereid voor de toekomst haha.

Even een vraagje. Wie van jullie had nou ook alweer een KvK nummer waar hij/zij deze werkzaamheden mee opgeeft bij de belastingdienst? Ik heb wat vragen daarover. Mss via pm?
  maandag 19 november 2018 @ 10:49:44 #95
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183237913
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:00 schreef Smartroam het volgende:
Ss heeft ook voeding! Opdrachten samengevoegd. Je moet nu vaak '40' stappen doorlopen ipv '34'. En weer naar 1 euro :-)
Ik heb daar ook netjes over gemaild met daarbij dat 1¤ toch wel een slap in the face is voor spotters die al jaren werken voor SS en ik erbij gevraagd hoe ze dat berekenen.

Antwoord was natuurlijk weer PC.

Begonnen met het verhaal dat ze blij zijn dat ik al jaren voor hun spot en dat die berekening niet vertelt gaat worden en dus geheim is eigenlijk🤔.
En natuurlijk een lulverhaal dat ik er 15 in 1 winkel kan doen.

M.a.w. Laat ik ze gewoon oplopen want niemand doet ze toch en snijden ze zich alleen zelf in de vingers omdat er niks binnekomt qua opdrachten.
Als ze ze nu op 2¤ standaard zetten dan wil ik er nog eens over nadenken maar voor 1¤ blijf ik lekker thuis.
pi_183237949


[ Bericht 100% gewijzigd door Genza op 19-11-2018 10:55:08 ]
  maandag 19 november 2018 @ 11:21:10 #97
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183238450
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 10:48 schreef Genza het volgende:

[..]

Je bent alvast voorbereid voor de toekomst haha.

Even een vraagje. Wie van jullie had nou ook alweer een KvK nummer waar hij/zij deze werkzaamheden mee opgeeft bij de belastingdienst? Ik heb wat vragen daarover. Mss via pm?
Stuur maar pm
pi_183238987
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 10:48 schreef Genza het volgende:

[..]

Je bent alvast voorbereid voor de toekomst haha.

Even een vraagje. Wie van jullie had nou ook alweer een KvK nummer waar hij/zij deze werkzaamheden mee opgeeft bij de belastingdienst? Ik heb wat vragen daarover. Mss via pm?
Ik ook. Voor vragen pm!
pi_183239006
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 10:49 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ik heb daar ook netjes over gemaild met daarbij dat 1¤ toch wel een slap in the face is voor spotters die al jaren werken voor SS en ik erbij gevraagd hoe ze dat berekenen.

Antwoord was natuurlijk weer PC.

Begonnen met het verhaal dat ze blij zijn dat ik al jaren voor hun spot en dat die berekening niet vertelt gaat worden en dus geheim is eigenlijk🤔.
En natuurlijk een lulverhaal dat ik er 15 in 1 winkel kan doen.

M.a.w. Laat ik ze gewoon oplopen want niemand doet ze toch en snijden ze zich alleen zelf in de vingers omdat er niks binnekomt qua opdrachten.
Als ze ze nu op 2¤ standaard zetten dan wil ik er nog eens over nadenken maar voor 1¤ blijf ik lekker thuis.
Erg hoor.. Maarja. Vraag en aanbod! Gaat ze lukken denk ik hoor!
  maandag 19 november 2018 @ 12:39:25 #100
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183240173
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:47 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Erg hoor.. Maarja. Vraag en aanbod! Gaat ze lukken denk ik hoor!
Hier in mijn dorp doet niemand ze....
Dus dat scheelt qua opdrachten voor mij.


Maar idd helaas genoeg gekken die denken YES 15¤ kan ik weer een dag wiet roken😂😂😂
pi_183241677
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hier in mijn dorp doet niemand ze....
Dus dat scheelt qua opdrachten voor mij.


Maar idd helaas genoeg gekken die denken YES 15¤ kan ik weer een dag wiet roken😂😂😂
Haha, nou precies! Lijkt me geen opdracht waarvan ze elke locatie de prijzen willen van willen weten. Sluit gewoon bij genoeg ahs etc.
pi_183241703
De Ice tea shifts zitten er ook alweer op..
pi_183241782
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:56 schreef JeroenVB het volgende:
De Ice tea shifts zitten er ook alweer op..
Alweer? Daar waren er volgens mij echt heel veel van. Ik had vannacht de laatste met 28 i.pv 30 pagina's maar vannochtend waren er denk ik nog wat nagekeken en afgekeurd waardoor er weer een paar vrij kwamen. Ze zijn nu druk bezig met shifts nakijken.
pi_183241870
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 13:59 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Alweer? Daar waren er volgens mij echt heel veel van. Ik had vannacht de laatste met 28 i.pv 30 pagina's maar vannochtend waren er denk ik nog wat nagekeken en afgekeurd waardoor er weer een paar vrij kwamen. Ze zijn nu druk bezig met shifts nakijken.
Ik kan er in ieder geval geen meer doen, bij mij zijn er nu 2 nagekeken en that's it.
pi_183242023
Inderdaad die ijsthee ging wel heel lang door!
pi_183243754
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:08 schreef Genza het volgende:
Inderdaad die ijsthee ging wel heel lang door!
Ja thank god. 1 van minn favo shifts
pi_183244007
Ik vond hem ook Heel fijn om te doen.
pi_183244992
Haha volgens mij bedoelt Bwienet dat hij ze juist NIET fijn vond.
pi_183245946
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:25 schreef JeroenVB het volgende:
Haha volgens mij bedoelt Bwienet dat hij ze juist NIET fijn vond.
Haha juist wel! Ik vind juisr sommige etos shifts vervelend door al die verschillende dames producten. Dan mis ik weer een bepaalde categorie enzo. Hoe kan het trouwens dat bij sommige shifts je zo vaak 0 producten kan kiezen. Voorbeeld: ijsthee heel vaak kopstellingen zonder ijsthee terwijl dat een duidelijke categorie is die je moet kiezen bij de kopstellingen shift
pi_183246030
Oh, dan verkeerd geďnterpreteerd van mij ;)
Toch weer 20 shifts gedaan vandaag, morgen verder..
pi_183247683
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 17:12 schreef JeroenVB het volgende:
Oh, dan verkeerd geďnterpreteerd van mij ;)
Toch weer 20 shifts gedaan vandaag, morgen verder..
Hoe snel doe je ze? Merk dst ik ijsthee beter onder de knie krijg. Doe die in ongeveer 10 min
pi_183248092
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:21 schreef b-engel het volgende:

[..]

Stuur maar pm
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:46 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik ook. Voor vragen pm!
Kunnen jullie mij beide pm sturen? Ik kan nog geen pm sturen ivm nog geen 10 reacties...Ben ook benieuwd rond dit thema
pi_183248585
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 18:35 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Hoe snel doe je ze? Merk dst ik ijsthee beter onder de knie krijg. Doe die in ongeveer 10 min
Eerst vond ik de verschillen wel vervelend om te zien, tot ik erachter kwam dat ze verschillende kleuren doppen hadden _O- toen ging het wat sneller :P
pi_183249345
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 11:46 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik ook. Voor vragen pm!
Ik zie je prive bericht wel, maar kan niet reageren..zucht..
DM werkt wel zie ik
pi_183252525
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 18:35 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Hoe snel doe je ze? Merk dst ik ijsthee beter onder de knie krijg. Doe die in ongeveer 10 min
Ik kan er 1 binnen 8 minuten doen, maar dan ben ik er wel echt helemaal mee bezig zonder afleiding etc. Met afleiding ong 13 minuten.
pi_183253496
Ik ben de enige die nog nooit heeft bijgehouden hoe lang ik over een shift doe.
pi_183253641
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:20 schreef Genza het volgende:
Ik ben de enige die nog nooit heeft bijgehouden hoe lang ik over een shift doe.
Dat moet je goed bijhouden, ook voor de belastingdienst (als je dingen wilt aftrekken)
  maandag 19 november 2018 @ 22:28:56 #118
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183253811
Ik ben de enige die nog nooit een shift gedaan heeft of ga doen, haha

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:20 schreef Genza het volgende:
Ik ben de enige die nog nooit heeft bijgehouden hoe lang ik over een shift doe.
pi_183254082
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:28 schreef b-engel het volgende:
Ik ben de enige die nog nooit een shift gedaan heeft of ga doen, haha

[..]

Hahaha, ook niet proberen?
pi_183254462
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:24 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat moet je goed bijhouden, ook voor de belastingdienst (als je dingen wilt aftrekken)
Waarom zou je moeten bijhouden hoelang je over shifts doet? Dat doe ik ook niet.
  maandag 19 november 2018 @ 22:49:21 #121
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183254530
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef JeroenVB het volgende:

[..]

Hahaha, ook niet proberen?

Een keer gedaan, na 2 foto's was ik er klaar mee. Laat mij maar lekker displays bouwen!
  maandag 19 november 2018 @ 22:50:08 #122
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183254552
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:46 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten bijhouden hoelang je over shifts doet? Dat doe ik ook niet.
Als je ZZP-er bent en het urencriterium moet halen, is het belangrijk. Anders niet.
pi_183254554
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef b-engel het volgende:

[..]

Een keer gedaan, na 2 foto's was ik er klaar mee. Laat mij maar lekker displays bouwen!
Ieder zijn ding
pi_183254583
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:46 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten bijhouden hoelang je over shifts doet? Dat doe ik ook niet.
Vind het opzich wel grappig om te weten hoelang ik er gemiddeld over doe, dan kan ik uitreken hoeveel ik zou verdienen als ik het een uurtje doe.
pi_183255106
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:50 schreef b-engel het volgende:

[..]

Als je ZZP-er bent en het urencriterium moet halen, is het belangrijk. Anders niet.
Dus ik moet van alles wat ik doe bijhouden hoe lang ik ermee bezig ben? Dan ook nog de km administratie. Best tijdrovend.
pi_183255463
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:51 schreef JeroenVB het volgende:

[..]

Vind het opzich wel grappig om te weten hoelang ik er gemiddeld over doe, dan kan ik uitreken hoeveel ik zou verdienen als ik het een uurtje doe.
Ja dat snap ik wel. Alleen voor de belastingdienst vind ik het niet relevant. Maarja ik ben ook geen zzp’er. Al vraag ik me uberhaupt af of je zzp’er bent als dit je enige inkomsten zijn. Maar das dan weer een ander punt haha
pi_183255934
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Genza het volgende:

[..]

Dus ik moet van alles wat ik doe bijhouden hoe lang ik ermee bezig ben? Dan ook nog de km administratie. Best tijdrovend.
Nee. Maar je moet een proces beschrijven.
pi_183261800
Alle vergoedingen van de shifts zijn inmiddels verhoogd.
pi_183262071
En de bonussen voor de categoriechecks zijn uitgekeerd. Toch weer 40 euro:)
  dinsdag 20 november 2018 @ 12:31:22 #130
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183262084
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel. Alleen voor de belastingdienst vind ik het niet relevant. Maarja ik ben ook geen zzp’er. Al vraag ik me uberhaupt af of je zzp’er bent als dit je enige inkomsten zijn. Maar das dan weer een ander punt haha
Nee je moet meerdere opdrachtgevers hebben.
pi_183262140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:31 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee je moet meerdere opdrachtgevers hebben.
En met meerdere bedoel je dan dat SS en Roamler volstaan?
pi_183262310
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:34 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

En met meerdere bedoel je dan dat SS en Roamler volstaan?
Ja, en doe er dan nog 1 bij, MV ofzo.
  dinsdag 20 november 2018 @ 12:55:59 #133
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183262512
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:45 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ja, en doe er dan nog 1 bij, MV ofzo.
Ik zou er zeker nog een 'echt' mysteryshoppen-bedrijf bij doen, dat is overtuigender.
Anders kun je het beter opgeven bij 'overige inkomsten' (en hoef je ook de uren niet bij te houden)
pi_183262562
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:45 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ja, en doe er dan nog 1 bij, MV ofzo.
Ik doe naast mijn 'normale baan' alleen aan ss en roamler, dus dan is mijn vraag, kan ik zzper worden en is dat handig?
pi_183262571
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:55 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik zou er zeker nog een 'echt' mysteryshoppen-bedrijf bij doen, dat is overtuigender.
Anders kun je het beter opgeven bij 'overige inkomsten' (en hoef je ook de uren niet bij te houden)
Aah prima, dan is dat voor mij beter.
pi_183262608
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:59 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik doe naast mijn 'normale baan' alleen aan ss en roamler, dus dan is mijn vraag, kan ik zzper worden en is dat handig?
Ik vind van wel.
  dinsdag 20 november 2018 @ 13:09:02 #137
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183262734
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:59 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Aah prima, dan is dat voor mij beter.
Je kunt ZZP-er worden, natuurlijk. Het aantrekkelijkste aan ZZP-er zijn de aftrekposten, zeker in het begin. Die krijg je alleen die als je aan het urencriterium voldoet en de vraag is of je dat redt of aannemelijk kunt maken als je een 'normale baan' van 40u hebt.
En met alleen R en SS is het inderdaad de vraag of de belastingdienst het accepteert als ZZP-werk.
pi_183263146
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:09 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je kunt ZZP-er worden, natuurlijk. Het aantrekkelijkste aan ZZP-er zijn de aftrekposten, zeker in het begin. Die krijg je alleen die als je aan het urencriterium voldoet en de vraag is of je dat redt of aannemelijk kunt maken als je een 'normale baan' van 40u hebt.
En met alleen R en SS is het inderdaad de vraag of de belastingdienst het accepteert als ZZP-werk.
Naast een fulltime baan is dat geen doen. Ik doe dit werk zo'n 20 uur per week. Dan kom je er snel :-).
pi_183263302
Dat uren bijhouden is voor de startersaftrek toch? Voor de startersaftrek voor zzpers is het volgens mij ook een voorwaarde dat je meer tijd besteed aan je zzp werkzaamheden dan aan je gewone baan. Dus als je Daar naast fulltime werkt kom je daar sowieso niet voor in aanmerking.

Heb er nog niet heel veel verstand van hoor. Heb me gisteren ingeschreven bij de kamer van koophandel met mn online handeltje in speenkoorden en sleutelhangers etc.
pi_183263323
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:38 schreef Genza het volgende:
Dat uren bijhouden is voor de startersaftrek toch? Voor de startersaftrek voor zzpers is het volgens mij ook een voorwaarde dat je meer tijd besteed aan je zzp werkzaamheden dan aan je gewone baan. Dus als je Daar naast fulltime werkt kom je daar sowieso niet voor in aanmerking.

Heb er nog niet heel veel verstand van hoor. Heb me gisteren ingeschreven bij de kamer van koophandel met mn online handeltje in speenkoorden en sleutelhangers etc.
Voorwaarden urencriterium
U voldoet meestal aan het urencriterium als u aan de volgende 2 voorwaarden voldoet:

U besteedt in het kalenderjaar minimaal 1.225 uren aan uw onderneming(en). Onderbrak u uw werk als ondernemer door uw zwangerschap? Dan tellen de niet-gewerkte uren over totaal 16 weken toch mee als gewerkte uren.

U moet meer tijd besteden aan uw onderneming dan aan andere werkzaamheden (bijvoorbeeld in loondienst). Was u in 1 van de 5 voorafgaande jaren geen ondernemer? Dan hoeft u niet te voldoen aan deze voorwaarde.

https://www.belastingdien(...)aarden_urencriterium
pi_183263403
Oh dat laatste had ik overheen gelezen dus.
  dinsdag 20 november 2018 @ 13:56:12 #142
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183263564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:39 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Voorwaarden urencriterium
U voldoet meestal aan het urencriterium als u aan de volgende 2 voorwaarden voldoet:

U besteedt in het kalenderjaar minimaal 1.225 uren aan uw onderneming(en). Onderbrak u uw werk als ondernemer door uw zwangerschap? Dan tellen de niet-gewerkte uren over totaal 16 weken toch mee als gewerkte uren.

U moet meer tijd besteden aan uw onderneming dan aan andere werkzaamheden (bijvoorbeeld in loondienst). Was u in 1 van de 5 voorafgaande jaren geen ondernemer? Dan hoeft u niet te voldoen aan deze voorwaarde.

https://www.belastingdien(...)aarden_urencriterium
Plus: die 1225u rekenen ze voor een kalenderjaar. Start je na 1 januari, dan is het erg lastig te halen, deze uren. Ik ben in augustus begonnen, dan heb je dus 5 maanden, dat is ruim 60u per week.
pi_183263679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:39 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Voorwaarden urencriterium
U voldoet meestal aan het urencriterium als u aan de volgende 2 voorwaarden voldoet:

U besteedt in het kalenderjaar minimaal 1.225 uren aan uw onderneming(en). Onderbrak u uw werk als ondernemer door uw zwangerschap? Dan tellen de niet-gewerkte uren over totaal 16 weken toch mee als gewerkte uren.

U moet meer tijd besteden aan uw onderneming dan aan andere werkzaamheden (bijvoorbeeld in loondienst). Was u in 1 van de 5 voorafgaande jaren geen ondernemer? Dan hoeft u niet te voldoen aan deze voorwaarde.

https://www.belastingdien(...)aarden_urencriterium
Dank, heel duidelijk.
pi_183265082
Met de hoge vergoedingen werd ik even verleid om shifts te doen die ik normaal laat liggen. Maaltijdoplosingen heb ik gelijk weggeklikt, veels te veel producten.
2x een frisdrank gedaan. 2e x getimed en ik heb er 20!! min over gedaan.

Als ze goedgekeurd worden zit ik nog boven het mimumumuurloon, maar het risico voor als hij afgekeurd word vind ik wel heel groot.
pi_183267581
Ik heb invites voor Roamler en Smartspotter beschikbaar voor iemand die erg gemotiveerd is. Stuur maar een dm voor meer info
pi_183274307
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:44 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Met de hoge vergoedingen werd ik even verleid om shifts te doen die ik normaal laat liggen. Maaltijdoplosingen heb ik gelijk weggeklikt, veels te veel producten.
2x een frisdrank gedaan. 2e x getimed en ik heb er 20!! min over gedaan.

Als ze goedgekeurd worden zit ik nog boven het mimumumuurloon, maar het risico voor als hij afgekeurd word vind ik wel heel groot.
Ligt dit keer echt aan de week. Als het alleen wereldgerechten zijn, is het echt goed te doen. Maar met de sauzen en droge mixen ben je er wel lang mee bezig
pi_183274770
Hebben jullie ook vaak een foto waarvan jullie je afvragen hoe die ooit goedgekeurd had kunnen worden?
  dinsdag 20 november 2018 @ 22:47:30 #148
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183274840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:43 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie ook vaak een foto waarvan jullie je afvragen hoe die ooit goedgekeurd had kunnen worden?
Eerder andersom. Er was wat mis gegaan met het versturen van een opdracht, dus vroegen ze die foto apart per mail te sturen. Een dag later werd de opdracht alsnog goedgekeurd.
Tot zover goed. Maar later kreeg ik bericht dat de mail nooit geopend was...
pi_183275394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:43 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie ook vaak een foto waarvan jullie je afvragen hoe die ooit goedgekeurd had kunnen worden?
scheve foto’s, schappen waar de onderste plank eraf is gevallen, foto’s met flits genomen dus de helft zie je niet. af en toe vraag ik me af of ze daar zitten te slapen.
pi_183276210
Ja heel irritant. Vooral die wazige foto's zijn vervelend. Er zijn bij mij foto's afgekeurd die van veel betere kwaliteit waren denk ik soms.
pi_183276586
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

scheve foto’s, schappen waar de onderste plank eraf is gevallen, foto’s met flits genomen dus de helft zie je niet. af en toe vraag ik me af of ze daar zitten te slapen.
Haha precies dit
pi_183276875
Sorry jongens, soms zijn het van die smalle gangetjes dan moet het wel scheef :)
pi_183278736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 00:23 schreef pickup52 het volgende:
Sorry jongens, soms zijn het van die smalle gangetjes dan moet het wel scheef :)
de foto’s waar ik het over heb zijn kopstellingen. daar is meestal genoeg ruimte ;)
pi_183278932
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:47 schreef b-engel het volgende:

[..]

Eerder andersom. Er was wat mis gegaan met het versturen van een opdracht, dus vroegen ze die foto apart per mail te sturen. Een dag later werd de opdracht alsnog goedgekeurd.
Tot zover goed. Maar later kreeg ik bericht dat de mail nooit geopend was...
Meer een zekerheid dat je ook echt foto's hebt gemaakt denk ik.
pi_183279669
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 08:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

de foto’s waar ik het over heb zijn kopstellingen. daar is meestal genoeg ruimte ;)
Ook daar staan er nog wel eens actiemanden in de weg of een stapel kratten.
pi_183279767
Net nog gehad, foto waar ik de helft van de producten niet kon zien omdat er een schoonmaak karretje voor stond..
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 10:49:50 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183280657
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:42 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb invites voor Roamler en Smartspotter beschikbaar voor iemand die erg gemotiveerd is. Stuur maar een dm voor meer info
Invites voor SmartSpotter bestaan toch niet :?

En join the club, we hebben allemaal invites voor roamler _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 10:53:39 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183280711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Plus: die 1225u rekenen ze voor een kalenderjaar. Start je na 1 januari, dan is het erg lastig te halen, deze uren. Ik ben in augustus begonnen, dan heb je dus 5 maanden, dat is ruim 60u per week.
Dat wilde ik ook net zeggen, zzper worden aan het eind van het jaar is het stomste dat je kunt doen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183281583
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Invites voor SmartSpotter bestaan toch niet :?

En join the club, we hebben allemaal invites voor roamler _O-
Haha ja ik dacht ik gooi het er weer een keer in.
pi_183281949
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook net zeggen, zzper worden aan het eind van het jaar is het stomste dat je kunt doen.
Je kan zzp worden maar wel alles bijgehouden hebben bijvoorbeeld!
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 12:17:09 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183282147
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:04 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Je kan zzp worden maar wel alles bijgehouden hebben bijvoorbeeld!
Uh nee. De Belastingdienst kijkt naar de datum vanaf wanneer je zelfstandig bent. Als dat november is dan geldt het alleen voor de laatste 2 maanden. De 10 maanden ervoor tellen niet mee!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 21 november 2018 @ 12:49:49 #162
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183282777
Ehhh, invites voor Smartspotter bestaan sinds een aantal maanden juist wel! Als je je aanmeldt zonder invite, moet je heel lang wachten in de meeste gebieden.

En Smartroam heeft deels gelijk: als je het hele jaar alles hebt bijgehouden, EN je je eigen bedrijfje dan met terugwerkende kracht start, kan het. Maar niet als je als startdatum 1 november hebt gekozen. Dan maakt het niet uit wat je daarvoor hebt gedaan of hebt bijgehouden, dat moet je dan apart opgeven bij 'overige inkomsten'.
pi_183283729
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uh nee. De Belastingdienst kijkt naar de datum vanaf wanneer je zelfstandig bent. Als dat november is dan geldt het alleen voor de laatste 2 maanden. De 10 maanden ervoor tellen niet mee!
Dat klopt niet. Voor het ondernemen is het inschrijven in de kamer van koophandel niet noodzakelijk.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 14:02:01 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183283916
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:52 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Voor het ondernemen is het inschrijven in de kamer van koophandel niet noodzakelijk.
Hoe vraag je tegenwoordig dan het ondernemerschap aan? Vroeger was dat via de VAR maar die bestaat niet meer. Dat inschrijving bij KvK niet verplicht is weet ik :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 21 november 2018 @ 14:18:04 #165
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183284205
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe vraag je tegenwoordig dan het ondernemerschap aan? Vroeger was dat via de VAR maar die bestaat niet meer. Dat inschrijving bij KvK niet verplicht is weet ik :Y
Je vraagt het niet aan, je doet het gewoon en zet het onder 'overige inkomsten'. Wordt vaak geaccepteerd als je niet aan alle officiele regeltjes voldoet, je betaalt dan wel de belasting, maar hebt niet de voordelen.
https://zzpdaily.nl/zzp-zonder-kvk/
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 14:24:41 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183284301
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:18 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je vraagt het niet aan, je doet het gewoon en zet het onder 'overige inkomsten'. Wordt vaak geaccepteerd als je niet aan alle officiele regeltjes voldoet, je betaalt dan wel de belasting, maar hebt niet de voordelen.
https://zzpdaily.nl/zzp-zonder-kvk/
Ja maar we hebben het hier toch juist over winst uit onderneming? Daarbij geldt die 1225 uur en de aftrekposten. Resultaat uit overige werkzaamheden is weer iets heel anders, dat kun je inderdaad gewoon "doen".
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183284365
Zojuist de belastingdienst gesproken:

Gaat in vanaf het moment dat je gaat "ondernemen".Even een check :)!
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 14:30:07 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183284382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:29 schreef Smartroam het volgende:
Zojuist de belastingdienst gesproken:

Gaat in vanaf het moment dat je gaat "ondernemen".Even een check :)!
Maar hoe leg je dat vast dan?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 21 november 2018 @ 14:38:53 #169
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183284514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:29 schreef Smartroam het volgende:
Zojuist de belastingdienst gesproken:

Gaat in vanaf het moment dat je gaat "ondernemen".Even een check :)!
Wat was precies je vraag aan de BD? Want met deze vage omschrijving krijg je misverstanden
pi_183285202
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook net zeggen, zzper worden aan het eind van het jaar is het stomste dat je kunt doen.
Startersaftrek heb je toch de eerste 3 jaar recht op? Ben dus net sinds maandag begonnen...
pi_183286315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar hoe leg je dat vast dan?
Dat is aan jou. Je dient de controleur te overtuigen. Er zijn geen kaders voor. Aldus de belastingdienst..!
pi_183286552
Van mijn 18 ingediende shifts 17 goedgekeurd :)
In totaal 41 gedaan :o
pi_183287237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:38 schreef b-engel het volgende:

[..]

Wat was precies je vraag aan de BD? Want met deze vage omschrijving krijg je misverstanden
Of de starters aftrek geldig is vanaf dat je begint met ondernemen of bij inschrijving.
pi_183290309
Je krijgt nu opeens een automatisch bericht van roamler als je een opdracht annuleert.
pi_183290452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:47 schreef Genza het volgende:
Je krijgt nu opeens een automatisch bericht van roamler als je een opdracht annuleert.
En wat staat daar in?
pi_183290677
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:51 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

En wat staat daar in?
You have been unassigned from the job 'Naam opdracht'.
  woensdag 21 november 2018 @ 20:00:40 #177
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183290740
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:59 schreef Smartroam het volgende:

[..]

You have been unassigned from the job 'Naam opdracht'.
En voor een aantal geldt een timeout na annuleren.
pi_183291087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef b-engel het volgende:

[..]

En voor een aantal geldt een timeout na annuleren.
Dat was altijd al toch? Half uur niet kunnen accepteren.
pi_183291258
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat was altijd al toch? Half uur niet kunnen accepteren.
Niet bij alle opdrachten
pi_183291935
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:14 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Niet bij alle opdrachten
Nee niet alle idd. Babymelk voornamelijk wel volgens mij.
pi_183292016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef b-engel het volgende:

[..]

En voor een aantal geldt een timeout na annuleren.
Altijd al zo toch? Al vind ik dat ze daar soepel naar moeten kijken. Maar dat vind ik. Ik annuleer soms ook en accepteer daarna, maar voet ze sowieso uit alleen misschien een half uur later.

Sowieso idee om vanaf level 10 oid drie uur de tijd te geven.
pi_183292369
Ik dacht dat je onbeperkt kon annuleren. Bij sommige opdrachten staat er zelfs als advies in de omschrijving dat je kunt accepteren om de opdracht goed door te nemen van tevoren en dan weer annuleren. Door dat automatisch bericht lijkt het of je een standje krijgt.
  woensdag 21 november 2018 @ 20:55:26 #183
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183292395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:54 schreef Genza het volgende:
Ik dacht dat je onbeperkt kon annuleren. Bij sommige opdrachten staat er zelfs als advies in de omschrijving dat je kunt accepteren om de opdracht goed door te nemen van tevoren en dan weer annuleren. Door dat automatisch bericht lijkt het of je een standje krijgt.
Bij SmartSpotter maken ze dat heel duidelijk.
pi_183292478
Ik ben wel benieuwd hoe de roamler medewerkers over ons praten.
Wij praten hier natuurlijk ook wel eens over de reviewers, dus ik ben benieuwd hoe dat dan andersom gaat.

Zelf heb ik add, ik merk dat mijn hersenen daardoor soms andere wegen nemen dan bij andere mensen.
Ik stel best vaak vragen over dingen die voor hun waarschijnlijk superduidelijk zijn, maar die ik toch nog even wil checken.
Als vb, bij de frisdrank even checken of een zelfde product als losse fles en als 6 pack, geteld moet worden als 2 losse flessen.
Ik kan me dus best voorstellen dat als ze een berichtje van me voorbij zien komen ze zich afvragen met wat voor een idiote vraag ik nu weer kom.

Als ik soms ook zie hoe direct en kritisch mensen hier zijn, dan kan ik me voorstellen dat dat ook wel wat gezucht kan opleveren als je daar weer een bericht van voorbij ziet komen.
pi_183292619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:55 schreef b-engel het volgende:

[..]

Bij SmartSpotter maken ze dat heel duidelijk.
Ja dat vind ik echt irritant van ss. En vond het juist zo fijn dat je bij roamler gewoon kon annuleren.
  woensdag 21 november 2018 @ 21:07:27 #186
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183292763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de roamler medewerkers over ons praten.
Wij praten hier natuurlijk ook wel eens over de reviewers, dus ik ben benieuwd hoe dat dan andersom gaat.

Zelf heb ik add, ik merk dat mijn hersenen daardoor soms andere wegen nemen dan bij andere mensen.
Ik stel best vaak vragen over dingen die voor hun waarschijnlijk superduidelijk zijn, maar die ik toch nog even wil checken.
Als vb, bij de frisdrank even checken of een zelfde product als losse fles en als 6 pack, geteld moet worden als 2 losse flessen.
Ik kan me dus best voorstellen dat als ze een berichtje van me voorbij zien komen ze zich afvragen met wat voor een idiote vraag ik nu weer kom.

Als ik soms ook zie hoe direct en kritisch mensen hier zijn, dan kan ik me voorstellen dat dat ook wel wat gezucht kan opleveren als je daar weer een bericht van voorbij ziet komen.
Nou @martijntj, praat jij ook es mee?
pi_183294622
Ik doe dat haast nooit vragen stellen over een opdracht. Zou ik vaker wel moeten doen, daar mee verklein je de kans dat iets afgekeurd wordt.
pi_183295333
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:41 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Altijd al zo toch? Al vind ik dat ze daar soepel naar moeten kijken. Maar dat vind ik. Ik annuleer soms ook en accepteer daarna, maar voet ze sowieso uit alleen misschien een half uur later.

Sowieso idee om vanaf level 10 oid drie uur de tijd te geven.
Dat zou heel chill zijn ja
pi_183295624
Als iedereen nou even wacht met die geldautomaat opdracht. Dat is er 1 die zie allemaal moeten hebben.

Lopen zeker wel op naar 20,-
pi_183295677
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:51 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

En wat staat daar in?
You have been unassigned from the job "shift naam".

Geen toegevoegde waarde dus
pi_183296412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:12 schreef Prh01 het volgende:
Als iedereen nou even wacht met die geldautomaat opdracht. Dat is er 1 die zie allemaal moeten hebben.

Lopen zeker wel op naar 20,-
Oh echt. Er staat er maar eentje bij mij in de buurt. Ik neem aan dat iemand anders die elk moment weg kaapt.
pi_183296748
Als ze nou gewoon de ranglijst weer beschikbaar maken, dan kan ik zien wat er in mijn omgeving word gedaan.

Ik ben dus zo dom geweest om al wel een geldautomaat te doen.
pi_183296869
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:15 schreef Bwienet het volgende:

[..]

You have been unassigned from the job "shift naam".

Geen toegevoegde waarde dus
De reviewer ziet in 1 oogopslag of jij de hele dag een zoot aan het annuleren bent.
pi_183296875
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de roamler medewerkers over ons praten.
Wij praten hier natuurlijk ook wel eens over de reviewers, dus ik ben benieuwd hoe dat dan andersom gaat.

Zelf heb ik add, ik merk dat mijn hersenen daardoor soms andere wegen nemen dan bij andere mensen.
Ik stel best vaak vragen over dingen die voor hun waarschijnlijk superduidelijk zijn, maar die ik toch nog even wil checken.
Als vb, bij de frisdrank even checken of een zelfde product als losse fles en als 6 pack, geteld moet worden als 2 losse flessen.
Ik kan me dus best voorstellen dat als ze een berichtje van me voorbij zien komen ze zich afvragen met wat voor een idiote vraag ik nu weer kom.

Als ik soms ook zie hoe direct en kritisch mensen hier zijn, dan kan ik me voorstellen dat dat ook wel wat gezucht kan opleveren als je daar weer een bericht van voorbij ziet komen.
Ik denk niet iedereen. Wij kennen een x aantal reviewers, hun reviewen gigantisch veel olddxxhfrn van veel mensen. Is een verschil.

Denk zeker dat sommige er bovenuit STEKEN. zowel negatief als positief.
pi_183296883
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:12 schreef Prh01 het volgende:
Als iedereen nou even wacht met die geldautomaat opdracht. Dat is er 1 die zie allemaal moeten hebben.

Lopen zeker wel op naar 20,-
Hier echt nul in de buurt, nooit geweest, maar ze hebben ze nodig inderdaad 😂. Vind het best wat werk nog als ik die opdracht zo zag. (had geaccepteerd om te kijken)
pi_183296974
Waar zijn die geldautomaten opdrachten? Bij mij binnen 50km niks in ieder geval
pi_183298257
Bij mij 2 op 25km afstand. Staan nu op 8,50
pi_183298540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

Als vb, bij de frisdrank even checken of een zelfde product als losse fles en als 6 pack, geteld moet worden als 2 losse flessen.

Precies datzelfde had ik ook eens gevraagd, is zeker relevant en onduidelijk als er geen losse flessen staan maar wel een aangebroken sixpack.
pi_183298664
En wat was het antwoord dan? Is een sixpack 3 facings of 1?
pi_183298742
Het was voor een check of het op voorraad was, niet voor facings. De enkele fles is dan niet op voorraad, en de aangebroken sixpack telt ook niet mee voor de voorraad sixpacks. Althans zo begreep ik het.
pi_183300269
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:00 schreef Genza het volgende:
En wat was het antwoord dan? Is een sixpack 3 facings of 1?
Sixpack is dus 1 facing. En een sixpack 1,5 liter en dezelfde fles los zijn 2 verschillende producten.
  donderdag 22 november 2018 @ 11:14:49 #202
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183300781
Heeft iemand die Voedsel opdrachten gedaan voor 1,50 want die van de AH zijn ineens foetsie😎
Laat maar, ze zijn samengevoegd zie ik nu...

Die van de Dirk staan er wel nog maar zijn gewoon 39 vragen met daarin 6 tot 8 foto's en dat voor 1,50¤
Still a slap in the face🤔 i think
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 12:00:27 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183301639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:00 schreef Genza het volgende:
En wat was het antwoord dan? Is een sixpack 3 facings of 1?
Je moet altijd per product tellen. Een sixpack is 1 product en dus 1 facing.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183302104
Heeft iemand die vleescheck van de appie al gedaan. In het bedieningsschap lagen hier al 18 bio verpakkingen. Ik ga echt niet van alle 18 de voor en achterkant fotografen voor ¤2,- + ¤0,05 per verpakking.
Ik had haast, dus ik heb hem geannuleerd, maar ik vraag me af of alles dus op de foto moet of dat hij na een x aantal producten klaar is.
pi_183302251
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:15 schreef Bwienet het volgende:

[..]

You have been unassigned from the job "shift naam".

Geen toegevoegde waarde dus
Precies. Foutje, de melding hoor je niet te ontvangen want je weet dat je 'm annuleert.
pi_183302333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:29 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Heeft iemand die vleescheck van de appie al gedaan. In het bedieningsschap lagen hier al 18 bio verpakkingen. Ik ga echt niet van alle 18 de voor en achterkant fotografen voor ¤2,- + ¤0,05 per verpakking.
Ik had haast, dus ik heb hem geannuleerd, maar ik vraag me af of alles dus op de foto moet of dat hij na een x aantal producten klaar is.
Allemaal. Ga ik ook niet aan beginnen. En de kleine lettertjes op de achterkant van alle verpakkingen moeten ook nog eens leesbaar zijn, dat kan mijn camera nauwelijks.
pi_183302620
Er is een nieuwe shift met bierflessen. Ik pas. Vreselijk.
pi_183303927
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:07 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nou @martijntj, praat jij ook es mee?
Ga er vanuit dat wanneer je voldoende effort hebt gestopt in het vinden van het juiste antwoord (lees: je hebt een keer de FAQ gelezen, de opdrachtomschrijving bekeken en extra secuur de vragen gelezen), iedere vraag natuurlijk sowieso prima is.

Kan best eens zijn dat je een heel gekke situatie (bijv. in een winkel tegenkomt) die helemaal niet aansluit bij de opdracht. Gebeurt dat één keer dan kan het een uitzondering zijn, maar als het vaker voorkomt dan kan dat aanleiding zijn om een opdracht nog eens tegen het licht te houden. Altijd nuttig om bij twijfel even een berichtje in te schieten.

Zuchten doen we niet zo snel, tenzij het antwoord op je vraag in de eerste regel van de opdrachtomschrijving staat. :+

..en @jemimapuddleduck: ik heb nog nooit bij je gezucht. haha :)
  donderdag 22 november 2018 @ 14:42:34 #209
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183304437
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:14 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ga er vanuit dat wanneer je voldoende effort hebt gestopt in het vinden van het juiste antwoord (lees: je hebt een keer de FAQ gelezen, de opdrachtomschrijving bekeken en extra secuur de vragen gelezen), iedere vraag natuurlijk sowieso prima is.

Kan best eens zijn dat je een heel gekke situatie (bijv. in een winkel tegenkomt) die helemaal niet aansluit bij de opdracht. Gebeurt dat één keer dan kan het een uitzondering zijn, maar als het vaker voorkomt dan kan dat aanleiding zijn om een opdracht nog eens tegen het licht te houden. Altijd nuttig om bij twijfel even een berichtje in te schieten.

Zuchten doen we niet zo snel, tenzij het antwoord op je vraag in de eerste regel van de opdrachtomschrijving staat. :+

..en @jemimapuddleduck: ik heb nog nooit bij je gezucht. haha :)
Mijn ervaring is dat er vaak dingen zijn die multi-interpreteerbaar zijn. Dan leg ik maar weer uit aan het eind (als ik het nog onthouden heb, haha). Ook vraag ik me soms af of scenario's wel eens doorgelopen worden (IRL) voordat ze online gezet worden. (Is er een X? - nee - Maak dan een foto van een X -??)
Vooral in kleine winkels is het soms lastig om de gevraagde foto's te maken omdat ze het zelf anders oplossen.
Bij SS moet je vaak overzichtsfoto's maken van bijv 2 koppen. Vaak zitten die niet bij elkaar en is het dus gewoon onmogelijk
pi_183305289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat er vaak dingen zijn die multi-interpreteerbaar zijn. Dan leg ik maar weer uit aan het eind (als ik het nog onthouden heb, haha).
Goed opgelost! Ook hier geldt dat als gemerkt wordt dat het vaak onduidelijk is, een opdracht hierop kan worden aangepast.

quote:
Ook vraag ik me soms af of scenario's wel eens doorgelopen worden (IRL) voordat ze online gezet worden. (Is er een X? - nee - Maak dan een foto van een X -??)
Ja.

quote:
Vooral in kleine winkels is het soms lastig om de gevraagde foto's te maken omdat ze het zelf anders oplossen. Bij SS moet je vaak overzichtsfoto's maken van bijv 2 koppen. Vaak zitten die niet bij elkaar en is het dus gewoon onmogelijk
Ik snap je niet. :+
  donderdag 22 november 2018 @ 15:52:48 #211
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183305608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:32 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik snap je niet. :+
2 kopstellingen met bijv food op 1 foto zetten is vaak niet mogelijk. Bijv bij de Jumbo hier heb je naast elkaar: koeling - kop - koffieapparaat - kop - vloerstelling
pi_183307898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:52 schreef b-engel het volgende:

[..]

2 kopstellingen met bijv food op 1 foto zetten is vaak niet mogelijk. Bijv bij de Jumbo hier heb je naast elkaar: koeling - kop - koffieapparaat - kop - vloerstelling
Als je dit aangeeft, ook bij ss vinden ze het altijd prima.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:14:43 #213
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183308626
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:29 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Als je dit aangeeft, ook bij ss vinden ze het altijd prima.
Klopt, dat is het punt ook niet. Is het jou wel eens gelukt om 2 koppen op 1 foto te krijgen?
pi_183308846
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:14 schreef b-engel het volgende:

[..]

Klopt, dat is het punt ook niet. Is het jou wel eens gelukt om 2 koppen op 1 foto te krijgen?
Zolang je 2x food op de foto moet zetten is het wel te doen. Non-food niet.
Dat ze het goedkeuren met een opmerking erbij moet je ook net maar weer weten.
pi_183308926
Ik zie die geldautomaten niet meer staan. Bij jullie wel? Iemand anders zal ze wel gedaan hebben.
pi_183309548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:30 schreef Genza het volgende:
Ik zie die geldautomaten niet meer staan. Bij jullie wel? Iemand anders zal ze wel gedaan hebben.
Staan er nog wel
pi_183314132
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:26 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Dat ze het goedkeuren met een opmerking erbij moet je ook net maar weer weten.
Als je zo dicht mogelijk bij de opdracht blijft en alles dat echt-echt niet gaat toelicht via de laatste vraag ben je bijna altijd safe.
pi_183315910
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:50 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Als je zo dicht mogelijk bij de opdracht blijft en alles dat echt-echt niet gaat toelicht via de laatste vraag ben je bijna altijd safe.
Bij jullie weet ik dat en bij ss ook.
Maar ik kan me zeker bij ss voorstellen dat je dat niet weet als je nieuw bent en de opdracht dan maar overslaat.
Ook omdat je daar niet snel contact kan leggen.
pi_183316320
Bij hele grote winkels lukt het met gemak om 2 koppen op de foto te zetten maar vaak ook niet omdat er gewoon de ruimte niet voor is. Ik geef het dan aan bij opmerkingen en is het meestal gewoon goed.

Oehh black friday. Ik ga mijn zuur verdiende shift geld maar eens gebruiken om eindelijk een dyson te kopen ❤
pi_183319151
Ik was net even bij de dirk voor gewoon boodschappen. Maar vandaag is echt geen ideale dag om opdrachten te gaan doen hoor. Wat een drukte door black friday!

Ik ga kijken Wat er nog open staat aan shifts, blijf lekker thuis.
pi_183319220
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:24 schreef loezzzje het volgende:
Bij hele grote winkels lukt het met gemak om 2 koppen op de foto te zetten maar vaak ook niet omdat er gewoon de ruimte niet voor is. Ik geef het dan aan bij opmerkingen en is het meestal gewoon goed.

Oehh black friday. Ik ga mijn zuur verdiende shift geld maar eens gebruiken om eindelijk een dyson te kopen ❤
Wel goed kijken waar hij het goedkoopste is he, soms word kunstmatig de prijs omhoog gezet tijdens deze dagen..
pi_183324004
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:52 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Wel goed kijken waar hij het goedkoopste is he, soms word kunstmatig de prijs omhoog gezet tijdens deze dagen..
Ik heb gekeken ja thanks. Heb er 1 bij bol.com besteld. Was bij mediamarkt maar zag dat bol.com een nieuwer type had in de aanbieding voor maar 2 tientjes meer. Heb hem dus uiteindelijk daar besteld. Een rib uit mijn lijf maar heb er ook heel wat shifts voor gedaan :P
pi_183328059
Wie heeft er nog een invite liggen? Vriendin van me wil het graag uitproberen.
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:36:17 #224
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183328152
ja hoor, stuur maar een bericht
pi_183333758
Weet iemand of je de azijn mee telt in de shifts allesreiniger?
pi_183337918
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb gekeken ja thanks. Heb er 1 bij bol.com besteld. Was bij mediamarkt maar zag dat bol.com een nieuwer type had in de aanbieding voor maar 2 tientjes meer. Heb hem dus uiteindelijk daar besteld. Een rib uit mijn lijf maar heb er ook heel wat shifts voor gedaan :P
Ik sta op ¤440 deze maand en dat is bij mij weten alleen door shifts! Tikt toch behoorlijk aan.
pi_183338082
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:52 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik sta op ¤440 deze maand en dat is bij mij weten alleen door shifts! Tikt toch behoorlijk aan.
Ik volgens mij iets van ¤250 dus wel lekker idd!
pi_183338391
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:52 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik sta op ¤440 deze maand en dat is bij mij weten alleen door shifts! Tikt toch behoorlijk aan.
Even snel rekenen dan heb je daar 20 uur voor gewerkt. Toch 22,- bruto per uur
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 11:40:36 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183339542
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 10:00 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Even snel rekenen dan heb je daar 20 uur voor gewerkt. Toch 22,- bruto per uur
220 shifts in 20 uur? Dat zijn er ruim 20 per uur, dat kan nooit kloppen :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183339621
¤500 aan shifts deze maand, en nog iets meer aan gewone opdrachten.

Ruim 20 per uur is wel heel veel.
Dat lukt alleen als je shifts heb dat je echt heel snel in bent.
pi_183339950
Volgens mij staan er nu alleen nog maar van die echt bewerkelijke shifts. Heb gisteren een mondverzorging gedaan en beleg. Die stapels pindakaas bijv waren echt irritant en 1 foto duurt dan echt zo lang.
pi_183347066
Deze maand tot nu toe ¤274,- verdiend ook voornamelijk verdiend met shifts :)

Ik doe bijna geen andere opdrachten meer. Ik ging eerder vaak op pad voor de babymelkchecks, maar die zijn tegenwoordig ook niet veel meer waard. Vandaag werden de babymelkchecks af en toe verhoogd met ¤ 0,20/¤0,30. Eerder met ¤ 1,- of ¤ 2,- bij iedere verhoging. Ik heb het idee dat de inkomsten van Roamler teruglopen en dat ze daarom 'bezuinigen' met verhogen.
pi_183347277
De vergoeding van de geldautomaat checks stijgt behoorlijk snel. Ze zijn inmiddels ¤25. Jammer dat je op de kaart niet direct kan zien waar ze zitten zodat je bijvoorbeeld een dagtripje kan doen om er een boel te doen. Op iedere opdracht klikken op de kaart om te zien of dat er eentje is, is niet te doen. Echt jammer en irritant.
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:17 #234
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183348914
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:13 schreef babbelaar92 het volgende:
De vergoeding van de geldautomaat checks stijgt behoorlijk snel. Ze zijn inmiddels ¤25. Jammer dat je op de kaart niet direct kan zien waar ze zitten zodat je bijvoorbeeld een dagtripje kan doen om er een boel te doen. Op iedere opdracht klikken op de kaart om te zien of dat er eentje is, is niet te doen. Echt jammer en irritant.
Je kunt vragen of ze een update-kaartje willen maken, dan krijg je een link
pi_183350509
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:04 schreef Miek95 het volgende:
Deze maand tot nu toe ¤274,- verdiend ook voornamelijk verdiend met shifts :)

Ik doe bijna geen andere opdrachten meer. Ik ging eerder vaak op pad voor de babymelkchecks, maar die zijn tegenwoordig ook niet veel meer waard. Vandaag werden de babymelkchecks af en toe verhoogd met ¤ 0,20/¤0,30. Eerder met ¤ 1,- of ¤ 2,- bij iedere verhoging. Ik heb het idee dat de inkomsten van Roamler teruglopen en dat ze daarom 'bezuinigen' met verhogen.
Heb niet bepaald het idee dat het heel slecht gaat met roamler 😂. Ze hebben veel meer divisies hé zoals tech en roamler zorg sinds kort (opstarten).

Denk eerder dat het nu automatisch omhoog gaat naar gelang er vraag en aanbod is. Eerst deed, denk ik, een projectmanager het zelf.
pi_183356889
Zouden de lagere vergoedingen niet kunnen komen doordat er meer roamlers zijn. Vraag en aanbod.
pi_183357068
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:21 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Heb niet bepaald het idee dat het heel slecht gaat met roamler 😂. Ze hebben veel meer divisies hé zoals tech en roamler zorg sinds kort (opstarten).

Denk eerder dat het nu automatisch omhoog gaat naar gelang er vraag en aanbod is. Eerst deed, denk ik, een projectmanager het zelf.
Kom laten we met zijn allen in paniek al je tegoed laten uitbetalen voordat ze failliet zijn 🤪
pi_183357174
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 10:07 schreef Genza het volgende:
Zouden de lagere vergoedingen niet kunnen komen doordat er meer roamlers zijn. Vraag en aanbod.
Dat was precies wat ik bedoelde!
pi_183357204
Je ziet bijvoorbeeld bij de actiekoppen: 2,00....2,10...2,40....2,90....3,00.... En dan opeens alle locaties 3,50 of 4,00 of 5,00. Denk dat er dan een projectmanager ingrijpt omdat de heer of dame denkt van, oops, gaan de inzendingen niet halen zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2018 10:34:55 ]
pi_183372543
Ik heb ook mijn twijfels nu over het nakijken. Mijn 6 shifts van vrijdag zijn afgekeurd want ik had bij sommige planken niet gevulde plankruimte ingevuld maar alleen gereserveerd. Nou lijkt me verdomd sterk want dat vergeet ik echt niet maar vooruit. En ik had een paar keer de wasverzachters niet goed geteld. Ja lekker fijn tellen met die robijn door elkaar, dan mis je wel eens iets. Ik vind het wel heel toevallig dat ze alle 6 zijn afgekeurd. Misschien hadden ze na 2 zoiets van oh ze zal ze wel allemaal fout hebben gedaan 🙄
  maandag 26 november 2018 @ 07:22:35 #241
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183375246
Ik weet niet wat de logica bij SS is om die voedselopdracht weer terug te zetten na 1,50 maar dat motiveert mij niet echt zo. Ik dacht 2¤ is nice maar dat kan hoger zeker als die opdrachten van een miljardairs bedrijf komt genaamt NESTLE.
Of SS is gierig of NESTLE of misschien wel beide maar het slaat nergens op deze lage vergoeding.

Rijst is tegenwoordig steeds 5¤
Dus dan moet voedsel ook hoger kunnen dan 2¤ lijkt mij?
pi_183376060
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 07:22 schreef Spottertje73 het volgende:
Ik dacht 2¤ is nice maar dat kan hoger zeker als die opdrachten van een miljardairs bedrijf komt genaamt NESTLE.
Huh, wat? :+

quote:
Rijst is tegenwoordig steeds 5¤
Dus dan moet voedsel ook hoger kunnen dan 2¤ lijkt mij?
Volgens mij vergelijk je appels met peren.
pi_183377247
Volgens mij zijn smartspotter en Nestlé beide bedrijven die gewoon zoveel mogelijk winst willen maken, dus waarom meer geld uitgeven als ze met ¤1,50 ook hun target halen. Dat heeft toch niets met gierig te maken.

Overigens wil ik ze voor ¤2,- wel doen, maar ¤1,50 vind ik te weinig.

Ik zit met het dillema dat ik vraag de ring opdracht wil doen, maar weinig tijd alleen heb. Mijn dochter gaat vanmiddag voor het eerst alleen naar balletles van 45 min, dus dan zou ik tijd hebben. Mocht de opdracht niet zo snel gaan dan ben ik wel echt zo'n loedermoeder die haar kind te laat ophaalt 🤔
pi_183377835
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 07:22 schreef Spottertje73 het volgende:
Ik weet niet wat de logica bij SS is om die voedselopdracht weer terug te zetten na 1,50 maar dat motiveert mij niet echt zo. Ik dacht 2¤ is nice maar dat kan hoger zeker als die opdrachten van een miljardairs bedrijf komt genaamt NESTLE.
Of SS is gierig of NESTLE of misschien wel beide maar het slaat nergens op deze lage vergoeding.

Rijst is tegenwoordig steeds 5¤
Dus dan moet voedsel ook hoger kunnen dan 2¤ lijkt mij?
Vraag en aanbod. Misschien biedt Nestlé wel meer Ivm weekend verkrijgbaarheid.
pi_183377847
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:57 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Volgens mij zijn smartspotter en Nestlé beide bedrijven die gewoon zoveel mogelijk winst willen maken, dus waarom meer geld uitgeven als ze met ¤1,50 ook hun target halen. Dat heeft toch niets met gierig te maken.

Overigens wil ik ze voor ¤2,- wel doen, maar ¤1,50 vind ik te weinig.

Ik zit met het dillema dat ik vraag de ring opdracht wil doen, maar weinig tijd alleen heb. Mijn dochter gaat vanmiddag voor het eerst alleen naar balletles van 45 min, dus dan zou ik tijd hebben. Mocht de opdracht niet zo snel gaan dan ben ik wel echt zo'n loedermoeder die haar kind te laat ophaalt 🤔
.. Ik deed er denk 15 minuten over.
  maandag 26 november 2018 @ 11:54:51 #246
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183377981
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:29 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Huh, wat? :+

[..]

Volgens mij vergelijk je appels met peren.
Ik doel hierop dat Lassie wel graag betaalt maar Nestle niet.
Ondertussen staan ze weer op 2¤ dus ga ik zo eens 1 proberen kijken hoelang ik erover doe...
pi_183378172
Wat is de ring opdracht?
pi_183378414
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:05 schreef Genza het volgende:
Wat is de ring opdracht?
Een roamler merchanising opdracht.
pi_183387783
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:54 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ik doel hierop dat Lassie wel graag betaalt maar Nestle niet.
Ondertussen staan ze weer op 2¤ dus ga ik zo eens 1 proberen kijken hoelang ik erover doe...
Aannames.
  maandag 26 november 2018 @ 20:20:12 #250
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183388136
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:08 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Aannames.
Waarom zou een relatief kleine speler op de markt meer willen betalen dan de grootste?
pi_183389998
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:20 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waarom zou een relatief kleine speler op de markt meer willen betalen dan de grootste?
Misschien wil Nestlé wel data van alle winkels en wil Lassie veel minder data.
Bij de Nestlé opdracht zit volgens mij een begeleidingsbrief mede vanuit Nestlé, maar bij Lassie dacht ik niet.
Misschien gaat die data helemaal niet naar Lassie toe.

Ik val nogal in de herhaling maar ik geloof dat de (een van de grootste) doelen is om zo veel mogelijk winst te maken. Dus als ze de gewenste data ook kunnen vergaren voor ¤1,- per opdracht, waarom zouden ze er dan ¤2,- voor betalen.
De bonus voor de Nestlé opdracht krijg je voor kerst dus die opdracht staat waarschijnlijk nog wel 2 weken.
Als tegen die tijd blijkt dat ze hun target niet halen kunnen ze de prijzen altijd nog omhoog doen.
Vraag en aanbod zoals hierboven ook al gezegd is.
pi_183394159
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:20 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waarom zou een relatief kleine speler op de markt meer willen betalen dan de grootste?
Omdat roamler of ss bij de grote speler meer merken aan zich kan binden. Je weet nooit wat daar in de toekomst uit voort komt. Dan zal roamler of ss misschien in prijs ook iets zakken... Onderhandelingen!
pi_183395271
Ik zie op dit moment geen taken in de app, settings staan wel normaal, heeft iemand dat wel eens gehad? Support is nog niet wakker.

EDIT: Nu staan ze er weer, vreemd zeg. Sinds gisterenavond waren ze weg.

[ Bericht 24% gewijzigd door pickup52 op 27-11-2018 07:42:09 ]
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:12:26 #254
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183395961
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:20 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waarom zou een relatief kleine speler op de markt meer willen betalen dan de grootste?
Hoe rijker een bedrijf des te gieriger ze worden....
Kijk na Apple en waar hun producten gemaakt worden...
Kijk na Nike en waar hun producten genaakt worden...
En zo kan ik doorgaan. Kapitalisme is leuk maar minder leuk voor de mensen/kinderen onderaan de ladder.
Die profiteren het minste maar doen het meeste....


En Martijn met zijn aannames😂😂😂
Goeie grap.
pi_183399219
Het is best ironisch eigenlijk dat die wachtruimte checks beter met de auto dan met de trein te doen zijn.
pi_183407649
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:12 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hoe rijker een bedrijf des te gieriger ze worden....
Kijk na Apple en waar hun producten gemaakt worden...
Kijk na Nike en waar hun producten genaakt worden...
En zo kan ik doorgaan. Kapitalisme is leuk maar minder leuk voor de mensen/kinderen onderaan de ladder.
Die profiteren het minste maar doen het meeste....

En Martijn met zijn aannames😂😂😂
Goeie grap.
Gewoon blijven denken dat een multinational de vergoeding per opdracht vaststelt. En dat ze dat doen om jou te plagen.
pi_183414624
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:05 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Gewoon blijven denken dat een multinational de vergoeding per opdracht vaststelt. En dat ze dat doen om jou te plagen.
😂 😂 😂 😂
  woensdag 28 november 2018 @ 16:07:33 #258
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183420989
Ok, SS wil dus nog steeds niet chatten en blijft bij het systeem dat je kunt mailen en 2 dagen later antwoord krijgt. Ze willen er geen plaats voor inruimen in de app.
Klinkt voor mij als een vage reden. Volgens mij hebben ze gewoon te weinig mensen beschikbaar achter de schermen?
pi_183421137
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:07 schreef b-engel het volgende:
Ok, SS wil dus nog steeds niet chatten en blijft bij het systeem dat je kunt mailen en 2 dagen later antwoord krijgt. Ze willen er geen plaats voor inruimen in de app.
Klinkt voor mij als een vage reden. Volgens mij hebben ze gewoon te weinig mensen beschikbaar achter de schermen?
Ik denk niet dat het te maken heeft met het aantal mensen achter de schermen, maar dat men veel sneller geneigd is te klagen als die functie er wel is.
  woensdag 28 november 2018 @ 16:32:25 #260
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183421378
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:18 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het te maken heeft met het aantal mensen achter de schermen, maar dat men veel sneller geneigd is te klagen als die functie er wel is.
Hoezo? Denk je dat het bij R ook voornamelijk gebruikt wordt om te klagen dan?

Ik heb het rechtstreekse nummer van iemand bij SS, dus ik kan bellen als ik er echt niet uit kom. Heb ik nu 2x gedaan. Gewoon omdat het vaak niet helemaal duidelijk is of de situatie heel anders is.
pi_183421598
Ik vind Roamler in bijna alles beter dan smartspotter. Enige wat ik jammer vind bij roamler is dat ik niet de hele opdracht kan lezen, maar eerst fake moet invullen.
  woensdag 28 november 2018 @ 16:53:55 #262
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183421753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:44 schreef Bwienet het volgende:
Ik vind Roamler in bijna alles beter dan smartspotter. Enige wat ik jammer vind bij roamler is dat ik niet de hele opdracht kan lezen, maar eerst fake moet invullen.
Het enige voordeel van SS is dat daar aangegeven wordt hoelang een opdracht nog loopt.
pi_183423850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:32 schreef b-engel het volgende:

[..]

Hoezo? Denk je dat het bij R ook voornamelijk gebruikt wordt om te klagen dan?

Ik heb het rechtstreekse nummer van iemand bij SS, dus ik kan bellen als ik er echt niet uit kom. Heb ik nu 2x gedaan. Gewoon omdat het vaak niet helemaal duidelijk is of de situatie heel anders is.
Nee, ik denk niet dat het daar voornamelijk voor word gebruikt. Ik denk wel dat het de voornaamste reden is dat ze dat niet hebben.
  woensdag 28 november 2018 @ 19:23:20 #264
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183424740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:05 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Gewoon blijven denken dat een multinational de vergoeding per opdracht vaststelt. En dat ze dat doen om jou te plagen.
Dat jij niet snapt hoe kapitalisme werkt, ok.
Maar ga geen onzin roepen martijn want mij plagen ze er nooit mee want ik lach er alleen om.
  woensdag 28 november 2018 @ 19:25:31 #265
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183424819
Zijn hier mensem die HOMERR kennen/gebruiken?
Dan ben je een afhaalpunt voor DHL en komen de mensen bij jou hun pakket ophalen en jij krijgt dan per pakket betaalt.

Misschien interessant voor mensen die veel thuis zijn in de avond....

www.homerr.com
pi_183424877
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:23 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Dat jij niet snapt hoe kapitalisme werkt, ok.
Maar ga geen onzin roepen martijn want mij plagen ze er nooit mee want ik lach er alleen om.
Hij zegt gewoon dat de multinational niet de prijs op en neer laat gaan. Kan toch best? Gewoon een totaal bedrag per opdracht en dan zorgt ss of r wel voor de vergoeding per opdracht.
pi_183425030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:25 schreef Spottertje73 het volgende:
Zijn hier mensem die HOMERR kennen/gebruiken?
Dan ben je een afhaalpunt voor DHL en komen de mensen bij jou hun pakket ophalen en jij krijgt dan per pakket betaalt.

Misschien interessant voor mensen die veel thuis zijn in de avond....

www.homerr.com
Ik zag het.

-36% omzet
-21% BTW

Nou, je houdt veel over!
pi_183425050
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:23 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Dat jij niet snapt hoe kapitalisme werkt, ok.
Maar ga geen onzin roepen martijn want mij plagen ze er nooit mee want ik lach er alleen om.
Goed lezen wat Martijn zegt.
  woensdag 28 november 2018 @ 19:42:52 #269
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183425313
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:23 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Dat jij niet snapt hoe kapitalisme werkt, ok.
Maar ga geen onzin roepen martijn want mij plagen ze er nooit mee want ik lach er alleen om.
Waarom reageer jij altijd zo raar op mensen? Je bent constant mensen aan het aanvallen, dat hoeft toch niet?
pi_183425985
Ik heb op 20 november een mail gestuurd naar ss en nog steeds geen antwoord. 22 november een herinnering maar niks. Kapot irritant.
pi_183426005
En je krijgt jan en alleman aan je deur, nee bedankt. Zal waarschijnlijk ook bijna niks opleveren.

Spottertje is gewoon geirriteerd dat de opdrachten zo’n lage vergoedingen hebben. Gewoon stoppen met SS als het je niet bevalt is natuurlijk ook heel moeilijk ;)
  woensdag 28 november 2018 @ 20:54:20 #272
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183427268
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:03 schreef loezzzje het volgende:
En je krijgt jan en alleman aan je deur, nee bedankt. Zal waarschijnlijk ook bijna niks opleveren.
28 tot 40 cent per pakketje, aldus de site. Dan heb je dus je gang volstaan met grote dozen (bij mij tenminste) en de hele avond loop je heen en weer naar de deur.
Dan ga ik toch nog eens naar die shifts kijken, lijkt me dan nog beter!
pi_183428051
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:54 schreef b-engel het volgende:

[..]

28 tot 40 cent per pakketje, aldus de site. Dan heb je dus je gang volstaan met grote dozen (bij mij tenminste) en de hele avond loop je heen en weer naar de deur.
Dan ga ik toch nog eens naar die shifts kijken, lijkt me dan nog beter!
28 cent. Postnl is 40 cent maar daar werken ze niet mee.
pi_183429622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:54 schreef b-engel het volgende:

[..]

28 tot 40 cent per pakketje, aldus de site. Dan heb je dus je gang volstaan met grote dozen (bij mij tenminste) en de hele avond loop je heen en weer naar de deur.
Dan ga ik toch nog eens naar die shifts kijken, lijkt me dan nog beter!
En dan heb je ook geen vreemde lui aan de deur. Gods ganse dag naar die deur lopen en er zal er maar eentje tussen zitten die niet 100% is, nee bedankt dan doe ik toch liever shifts.

Op dit moment zijn de shifts echt ruk. Ik doe al een week wasmiddel shift (een paar per avond, meer trek ik niet.) Ik zit echt al een eeuwigheid op week 7 en die is echt bloed irritant want alle wasmiddelen zijn in de aanbieding.
pi_183432864
Ik vind het wel ideaal dat de shifts continue beschikbaar zijn in plaats van alleen in het weekend. Ik heb er vandaag ook 4 gedaan, dat vind ik ook wel de max voor van die lange opdrachten. Heb frisdrank en toilet gedaan.
  donderdag 29 november 2018 @ 11:11:48 #276
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183435695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:54 schreef b-engel het volgende:

[..]

28 tot 40 cent per pakketje, aldus de site. Dan heb je dus je gang volstaan met grote dozen (bij mij tenminste) en de hele avond loop je heen en weer naar de deur.
Dan ga ik toch nog eens naar die shifts kijken, lijkt me dan nog beter!
Ik heb het twee dagen gedaan en wat een HEL
Ik was open van 16 tot 20uur
Gisteren kwam de DHL chauffeur niet opdagen om 16uur en 16:15 stonden hier 4 man om pakketten op te halen. Na een hoop gebel en omdat iemand om 18uur weer terug kwam meteen track& trace code kwam ik erachter dat die DHL joepie al om 12uur hier bij mij was geweest en niet om 16uur.

4uur lang mensen aan de deur gehad voor niks
Half 10 kwam er 1 en om 00:00 uur als je in bed ligt staan ze aan te bellen.
En dan vanochtend om 9uur nog een dametje.

Daar was ik dus meteen klaar mee, homerr goed de waarheid gezegt en proberen te eisen dat ik voor die 4uur graag gecompenseerd wil worden in de vorm van bol.com.

Dan zeggen ze dat uitschrijven 4 weken zou duren maar dat het in mijn geval vandaag geregeld wordt.
pi_183438263
Vreselijk. Het leek me al helemaal niks Maar nu ga ik er helemaal niet aan beginnen.
  donderdag 29 november 2018 @ 13:55:54 #278
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183438412
Toch leuk om te zien hoe 2 invites van mij goed gebruikt worden! Het zijn geen wereldbedragen, maar ze zijn best fanatiek!
pi_183439363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:55 schreef b-engel het volgende:
Toch leuk om te zien hoe 2 invites van mij goed gebruikt worden! Het zijn geen wereldbedragen, maar ze zijn best fanatiek!
Bij mij ook 2 die het echt veel doen, alleen de laatste weken weer wat minder. Maargoed, heb er weer een paar dus hoop dat er een paar nieuwe bijkomen die het oppakken. Zou toch leuk zijn.
  donderdag 29 november 2018 @ 15:54:06 #280
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183440550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:55 schreef b-engel het volgende:
Toch leuk om te zien hoe 2 invites van mij goed gebruikt worden! Het zijn geen wereldbedragen, maar ze zijn best fanatiek!
Dat heb ik ook bij SS , een fanatieke spotter die elke dag 5 tot 10 opdrachten doet
Toch 25 tot 50 cent per dag erbij😎😉
pi_183440654
Niemand die ik heb uitgenodigd is er echt aan begonnen haha. Ik ben benieuwd wie mijn vergoedingen van ss ontvangt. Ik had de app gewoon gedownload en kreeg paar dagen erna bericht dat iemand me uitgenodigd had. Mss wel iemand van jullie.
pi_183441960
Iemand die de tomaten basis check al heeft gedaan of gaat doen? Hij is inmiddels al verhoogd naar ¤7.
pi_183442192
Mijn zoon van bijna 14 zei net dat hij op school geselecteerd is voor basketbal challenge. Dus ik vraag hoe duur dat dan wel is. Zegt ie ik denk iets van ¤40, is maar 10 shifts. 🤣🤣🤣
pi_183442257
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:13 schreef Genza het volgende:
Mijn zoon van bijna 14 zei net dat hij op school geselecteerd is voor basketbal challenge. Dus ik vraag hoe duur dat dan wel is. Zegt ie ik denk iets van ¤40, is maar 10 shifts. 🤣🤣🤣
Ik heb vandaag wat kleding voor mezelf en mijn dochter gekocht. ¤55 kwijt. 18 shifts doen en ik heb het weer terug verdiend 😂
  donderdag 29 november 2018 @ 18:13:00 #285
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183443421
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:17 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb vandaag wat kleding voor mezelf en mijn dochter gekocht. ¤55 kwijt. 18 shifts doen en ik heb het weer terug verdiend 😂
Echt mooi soms wat mensen ervoor kopen❤
Dankzij roamler(toen in 2016) en SS heb ik hier nu al twee jaar een lieve kater rondrennen.
Gehaald uit asiel.
pi_183443646
Ik vond het wel grappig dat zoonlief als argument gebruikte 'is maar 10 shifts' haha. Bijdehande puber.
pi_183443649
Genza Loezzzje en spottertje super leuk om te lezen wat mensen van hun 'shifts' kopen. Als ik online iets leuks zie denk ik ook eerst in shifts in plaats van euro's.
pi_183444114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:27 schreef Genza het volgende:
Ik vond het wel grappig dat zoonlief als argument gebruikte 'is maar 10 shifts' haha. Bijdehande puber.
als mijn vriend mij op de laptop ziet zegt hij altijd; ben je weer aan het shiften? of als hij voetbal wil kijken en ik niet dan zegt ie ook; anders ga je toch shifts doen? 😂
pi_183450182
Hoe lastig is het nou om foto's te maken in een supermarkt zonder dat een medewerker het ziet? Ik vind het lastig om te beginnen omdat ik toch wat huiverig ben.
Spoilers!
pi_183450341
Balletlessen voor peuter mede mogelijk gemaakt door roamler <3
  One tough cookie vrijdag 30 november 2018 @ 00:53:15 #291
169210 liesje1979
pi_183450636
Ik kocht gister een nieuw boek, normaal koop ik altijd tweedehands maar ik wilde deze heel graag en kon hem niet tweedehands vinden. Maar voelde toch een beetje bezwaard ofzo, 25 euro voor een boek dus toen in de avond wat shifts gedaan en toen voelde het goed en ben nu oprecht blij met dat boek. :D
Verder vorige week met mijn PayPal een ticket geboekt, die voelde als gratis. :D
En soms laat ik een bedragje uit betalen als extra vakantiegeld. Ik gebruik het dus vooral als extraatjes en luxe en het voelt ook veel meer "echt verdiend" dan mijn normale salaris. Misschien omdat het zulk hersen dodend werk is. :+
Leuk inderdaad om te lezen waar jullie het voor gebruiken!
  One tough cookie vrijdag 30 november 2018 @ 00:58:30 #292
169210 liesje1979
pi_183450664
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 00:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe lastig is het nou om foto's te maken in een supermarkt zonder dat een medewerker het ziet? Ik vind het lastig om te beginnen omdat ik toch wat huiverig ben.
Ik doe nu nooit meer winkelopdrachten maar vroeger heel veel gedaan. Ik weet ook nog goed hoe spannend ik het vooral in het begin maar later ook nog wel eens in bepaalde winkels, vond. Maar ik weet ook dat het wende, Bedenk je vooraf dat het de meeste vakkenvullers enzo niet boeit of je foto's maakt van de schappen. Als je er op let zie je regelmatig mensen foto's maken in winkels en dat zijn echt niet allemaal roamlers. ;) Het hielp voor mij ook bijvoorbeeld een mandje of karretje mee te nemen, Gewoon doen joh, en als je level drie bent kan je lekker shiften! *O*
pi_183451573
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 00:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe lastig is het nou om foto's te maken in een supermarkt zonder dat een medewerker het ziet? Ik vind het lastig om te beginnen omdat ik toch wat huiverig ben.
Ik vind het meestal heel makkelijk, alleen als er teamleiders zijn niet altijd. Soms merk ik ook gewoon dat ik ietsjes te brutaal ben geworden omdat het went. Stond laatst naast een supermarktmanager foto's te maken. Die zei ineens dat ik mij de volgende keer wel even moest melden, maar kon wel gewoon door. Mocht je een i vite willen moet je het maar laten weten.
pi_183451577
De eerste paar keer zijn inderdaad super spannend maar het went snel. Als je het vaker doet gaat het ook sneller.je weet wat ze vragen dus je hoeft niet de opdracht heel goed meer te lezen als je in de winkel staat. Ik neem altijd een mandje mee en doe ook meteen wat kleine boodschappen. Boodschappen hebben we altijd nodig dus ik doe nu elke keer kleine beetjes in plaats van dat ik alles in 1x haal bij 1 supermarkt.

Ik betaal er ook de extraatjes mee. Heb laatst dure schoenen gekocht en gisteren nog een horloge voor dochterlief. Maar ik tank er ook van en haal boodschappen.
pi_183451768
Ik doe nou bijna geen opdrachten meer in de winkel maar toen ik dat nog wel deed nam ik altijd een mandje mee en legde daar 1 of 2 dingen in. Echt geen 1 vakkenvuller let dan op je. Ik stond wel eens bijna 10 min bij een schap en er werd niet gevraagd of ik het kon vinden. Wel slecht eigenlijk van ze maar ik vond het prima :P

Oh gister nog 5 wasmiddel shifts ingestuurd en ze zijn ineens ¤4 geworden :D Mooi want ik zit nog steeds in die verdomde week 7 _O-
pi_183452191
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga er gewoon voor. Ook bedankt voor de aanbiedingen van een invite maar ik ben al voorzien :)

Ik wil een paar van die Voedsel spots doen. Mijn plan was om goed te lezen, in de winkel snel foto's te maken en dan op de parkeerplaats voor de winkel de vragenlijsten in te vullen. Is dat een goede strategie?
Daarnaast zie ik dat ik als Junior Spotter maar 2 opdrachten tegelijk mag accepteren. Dat is een beetje jammer gezien de omvang van de opdracht, in theorie zou ik er vandaag 50 kunnen doen (ben ik niet van plan maar 15 zou leuk zijn). Kan ik zodra ik twee opdrachten heb vervuld gelijk twee nieuwe kiezen?
Spoilers!
pi_183452442
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga er gewoon voor. Ook bedankt voor de aanbiedingen van een invite maar ik ben al voorzien :)

Ik wil een paar van die Voedsel spots doen. Mijn plan was om goed te lezen, in de winkel snel foto's te maken en dan op de parkeerplaats voor de winkel de vragenlijsten in te vullen. Is dat een goede strategie?
Daarnaast zie ik dat ik als Junior Spotter maar 2 opdrachten tegelijk mag accepteren. Dat is een beetje jammer gezien de omvang van de opdracht, in theorie zou ik er vandaag 50 kunnen doen (ben ik niet van plan maar 15 zou leuk zijn). Kan ik zodra ik twee opdrachten heb vervuld gelijk twee nieuwe kiezen?
Nee, dat zou ik absoluut niet doen. Gewoon de vragen in de winkel beantwoorden. Je moet bij alle producten aangeven of ze wel of niet aanwezig zijn op het schap. En als producten er niet zijn moet je close-up foto's van de schapskaartjes maken. Dus dan moet jij vanaf al jou foto's de producten herkennen. Dat is echt vragen of fouten.

Waar ben je bang voor? Ze bellen echt de politie niet hoor.

Je kan als een opdracht ingezonden is gelijk een nieuwe accepteren.
pi_183452470
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga er gewoon voor. Ook bedankt voor de aanbiedingen van een invite maar ik ben al voorzien :)

Ik wil een paar van die Voedsel spots doen. Mijn plan was om goed te lezen, in de winkel snel foto's te maken en dan op de parkeerplaats voor de winkel de vragenlijsten in te vullen. Is dat een goede strategie?
Daarnaast zie ik dat ik als Junior Spotter maar 2 opdrachten tegelijk mag accepteren. Dat is een beetje jammer gezien de omvang van de opdracht, in theorie zou ik er vandaag 50 kunnen doen (ben ik niet van plan maar 15 zou leuk zijn). Kan ik zodra ik twee opdrachten heb vervuld gelijk twee nieuwe kiezen?
Nee gewoon in de winkel alles doen, vooral bij die opdracht en omdat je er meer dan 2 wilt doen. Kan makkelijk, ontspan een beetje en ga er gewoon voor. Er zijn wel opdrschten waarbij ik het achteraf invul maar eigenlijk bijna nooit.
pi_183452619
Ok, bedankt weer :)
Spoilers!
pi_183452851
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, bedankt weer :)
Er zit ook een brief bij van Nestlé. Kan me niet voorstellen dat je weggestuurd zal worden.
pi_183453224
Je kan altijd als je vindt dat je teveel voor een vak hebt gestaan en op gaat vallen, even een rondje lopen en daarna weer terug komen.

Lees thuis de opdracht alvast goed door. Zodat je weet of je echt recht voor het schap moet staan voor de foto of dat schuin ook toegestaan is, of dat het hele schap erop moet of juist een close up. Of het gaat om producten tellen of prijzen noteren etc. Dan ben je binnen sneller klaar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')