abonnement Unibet Coolblue
pi_183165647
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183165694
quote:
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2156: Van geel ROT OP - forum.fok.nl
forum.fok.nl/topic/2430164
14 mrt. 2018 - 25 posts - ‎12 auteurs
ik zocht naar een plaatje van martin van geel en toen kwam ik net zelf op een site terecht waar ze petities maken.....en daar stonden deze .
GOOGLE

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183165892
Rotterdam stevent met Feyenoord City af op nieuw debacle

https://www.nrc.nl/nieuws(...)4bVHt4wb5PTSc7NnnOlI
pi_183165909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Clown

die spelers die er nu rond lopen zijn echt niet slechter of misschien zelfs beter dan karsdorp kongolo clasie en noem heel de meut maar op van de afgelopen 10 jaar.....

die gasten hadden mazzel dat het geld helemaal op was en dat er een trainers liepen die genoodzaakt waren ze op te stellen....

ik zou niet weten waarom die gasten er niest van zouden kunnen ze spelen gewoon tegen ajax psv in de jeugdcompetities en daar laten ze gewoon zien dat ze net zo goed zijn

alleen bij psv en ajax snappen ze dat zonder doorstroming van de jeugd je kapot gaat

feyenoord is op dit moment kapot

waar moeten ze in de toekomst geld vandaan halen om nieuwe spelers te kopen...

Ik zie geen enkele transfer aankomen

Feyenoord is op dit moment keihard failliet op het veld....

Er loopt geen kapitaal op het veld op dit moment....die lopen op varkenoord
Als Zirkzee en Chong waren behouden, dan had iedereen onze jeugdopleiding geroemd. Van Persie, Vilhena, Bijlow, Zirkzee en Chong in je elftal: dan was je hele as zelf opgeleid, en ook nog in verschillende leeftijden. Spelers als Vente en Malacia zijn dan minder storend: het zijn dan niet je grootste talenten maar meer leuke 'extra's'. Nu hebben we teveel van dat soort jonge spelers.

Bij ajax zijn het ook maar 2 a 3 jonkies die echt uitblinken. Naast de Ligt en De Jong heb je v.d. Beek nog, en de rest van de jeugdspelers is niet veel beter dan bij ons. Ik ben niet onder de indruk van zo'n Sierhuis of Eiting, jij wel? En die Mocro die twee keer scoorde in de CL, mja.. Los daarvan valt ie niet op.
  donderdag 15 november 2018 @ 16:28:18 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183165938
Zo. Duidelijke TT.
pi_183166034
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:26 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als Zirkzee en Chong waren behouden, dan had iedereen onze jeugdopleiding geroemd. Van Persie, Vilhena, Bijlow, Zirkzee en Chong in je elftal: dan was je hele as zelf opgeleid, en ook nog in verschillende leeftijden. Spelers als Vente en Malacia zijn dan minder storend: het zijn dan niet je grootste talenten maar meer leuke 'extra's'. Nu hebben we teveel van dat soort jonge spelers.

Bij ajax zijn het ook maar 2 a 3 jonkies die echt uitblinken. Naast de Ligt en De Jong heb je v.d. Beek nog, en de rest van de jeugdspelers is niet veel beter dan bij ons. Ik ben niet onder de indruk van zo'n Sierhuis of Eiting, jij wel? En die Mocro die twee keer scoorde in de CL, mja.. Los daarvan valt ie niet op.
Het zegt eigenlijk helemaal geen klote hoe ze in de jeugdopleiding presteren

ze hebben talent en dan is het een kwestie van laten doorstromen in het eerste

Mooiste voorbeeld is wel Dennis Bergkamp .....

Die was in de jeugd gewoon een doorsnee talent. Speelde gewoon mee

Alleen Cruiff herkende het verschil...

De grootste talenten zijn vaak niet de spelers die in de jeugdelftallen iedere week 4 man passeren....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183166318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:25 schreef Luni het volgende:
Rotterdam stevent met Feyenoord City af op nieuw debacle

https://www.nrc.nl/nieuws(...)4bVHt4wb5PTSc7NnnOlI
Rotterdam niet goed met bouwprojecten? Volgens mij is er geen stad in Nederland waar zoveel (met succes) gebouwd is in de afgelopen 30 jaar als bij ons. En dat het uitloopt? Noem eens een groot bouwproject dat NIET uitliep? Die Noord-Zuid lijn, DAT noem ik uitlopen. Voor de rest: Erasmusbrug, station Rotterdam, de Markthal etc.: allemaal natuurlijk niet zulke grote projecten als dat stadion maar volgens mij zijn al die projecten zonder opvallende problemen verlopen toch?

Iets wat ik dan nog wel enigzins hoopvol vond in dit hele verhaal was het feit dat Goldman Sachs gekozen is, hoe raar het misschien ook klinkt. Die schijnen maar maximaal 2 a 3 van dit soort projecten per jaar te doen en leggen nog liever een keer een stapel miljoentjes bij dan dat ze niet de 100 % score van succesvolle voetbalprojecten vast houden. Feyenoord is een klus voor op hun CV. Niet de allergrootste klus (ze doen ook een stadion van een miljard geloof ik) Wel een klus met genoeg potentie. Een stadion van richting de 450 miljoen, dat is maar bij 15 a 20 clubs in Europa überhaupt een optie lijkt me?
pi_183166505
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:51 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Rotterdam niet goed met bouwprojecten? Volgens mij is er geen stad in Nederland waar zoveel (met succes) gebouwd is in de afgelopen 30 jaar als bij ons. En dat het uitloopt? Noem eens een groot bouwproject dat NIET uitliep? Die Noord-Zuid lijn, DAT noem ik uitlopen. Voor de rest: Erasmusbrug, station Rotterdam, de Markthal etc.: allemaal natuurlijk niet zulke grote projecten als dat stadion maar volgens mij zijn al die projecten zonder opvallende problemen verlopen toch?

Iets wat ik dan nog wel enigzins hoopvol vond in dit hele verhaal was het feit dat Goldman Sachs gekozen is, hoe raar het misschien ook klinkt. Die schijnen maar maximaal 2 a 3 van dit soort projecten per jaar te doen en leggen nog liever een keer een stapel miljoentjes bij dan dat ze niet de 100 % score van succesvolle voetbalprojecten vast houden. Feyenoord is een klus voor op hun CV. Niet de allergrootste klus (ze doen ook een stadion van een miljard geloof ik) Wel een klus met genoeg potentie. Een stadion van richting de 450 miljoen, dat is maar bij 15 a 20 clubs in Europa überhaupt een optie lijkt me?
Dit staat er over de auteur onder dat stuk:

quote:
Marijke Mulder is woordvoerder van Stadion op Zuid, een verband van supporters van Feyenoord en Rotterdam
Gewoon weer z'n figuur waar je geen aandacht aan moet besteden dus.
pi_183166580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het zegt eigenlijk helemaal geen klote hoe ze in de jeugdopleiding presteren

ze hebben talent en dan is het een kwestie van laten doorstromen in het eerste

Mooiste voorbeeld is wel Dennis Bergkamp .....

Die was in de jeugd gewoon een doorsnee talent. Speelde gewoon mee

Alleen Cruiff herkende het verschil...

De grootste talenten zijn vaak niet de spelers die in de jeugdelftallen iedere week 4 man passeren....
Het slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat het helemaal niets zegt. Je kan 7 a 8 van de 10 keer op iemands 16e echt wel zien of hij talent heeft of dat het een hele middelmatige voetballer is. Echter: talent hebben dat is pas stap 1.

Het zegt vaak wel erg veel, maar soms ontwikkelen ze zich op wat latere leeftijd pas, of wat gestager. Dat zijn echter eerder de uitzonderingen. Van Persie was al jong een enorm talent b.v., Van Nistelrooy was op z'n 20e nog niet eens exceptioneel. Toch hebben ze allebei gelijksoortige prachtige carrieres gehad. Hele andere voetballers, maar je snapt waar ik op doel.

Wel ben ik het met je eens dat je in de eredivisie gewoon je betere talenten op hun 18e moet kunnen laten debuteren. Niet alleen op talent, maar ook op hoe het in je hoofd zit. Want als je dat niveau op je 18e niet aankan, hoe wil je dan op je 21e in Engeland je hoofd boven water houden?
pi_183166663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:05 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat het helemaal niets zegt. Je kan 7 a 8 van de 10 keer op iemands 16e echt wel zien of hij talent heeft of dat het een hele middelmatige voetballer is. Echter: talent hebben dat is pas stap 1.

Het zegt vaak wel erg veel, maar soms ontwikkelen ze zich op wat latere leeftijd pas, of wat gestager. Dat zijn echter eerder de uitzonderingen. Van Persie was al jong een enorm talent b.v., Van Nistelrooy was op z'n 20e nog niet eens exceptioneel. Toch hebben ze allebei gelijksoortige prachtige carrieres gehad. Hele andere voetballers, maar je snapt waar ik op doel.

Wel ben ik het met je eens dat je in de eredivisie gewoon je betere talenten op hun 18e moet kunnen laten debuteren. Niet alleen op talent, maar ook op hoe het in je hoofd zit. Want als je dat niveau op je 18e niet aankan, hoe wil je dan op je 21e in Engeland je hoofd boven water houden?
Maar je moet wel je talenten op een bepaalde manier zien te prikkelen. Het is natuurlijk ontzettend pijnlijk dat de talenten die bij ons zijn weggegaan buitencategorie waren (Ake, Chong). Wat er nu aan zit te komen is volgens mij gewoon weer allemaal net-niet, de échte knallers zijn we kwijt terwijl ze bij Ajax grotendeels wél gewoon in het eerste staan nu (al zijn die er ook een paar kwijt natuurlijk).

Ik vraag me ook wel af wat ze nou daadwerkelijk doen om de écht exceptionele talenten aan ons te binden. Ik weet niet of veel van jullie die Chong hebben zien spelen, maar die Chong heeft zoveel talent dat zelfs een blinde het ziet. Die was in de jeugd een paar klassen beter dan kleine Kluivertje. Ik ben benieuwd wat die jongen had gedaan als je hem een geweldig salaris en vooruitzicht had beloofd op speeltijd in het eerste.

[ Bericht 1% gewijzigd door Keyos op 15-11-2018 17:16:23 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 15 november 2018 @ 17:54:57 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183167429
Waarom lijkt iedereen vergeten dat De Jong helemaal geen Ajax talent is? Zat op z'n 18e gewoon nog bij Willem II.
pi_183167857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar je moet wel je talenten op een bepaalde manier zien te prikkelen. Het is natuurlijk ontzettend pijnlijk dat de talenten die bij ons zijn weggegaan buitencategorie waren (Ake, Chong). Wat er nu aan zit te komen is volgens mij gewoon weer allemaal net-niet, de échte knallers zijn we kwijt terwijl ze bij Ajax grotendeels wél gewoon in het eerste staan nu (al zijn die er ook een paar kwijt natuurlijk).

Ik vraag me ook wel af wat ze nou daadwerkelijk doen om de écht exceptionele talenten aan ons te binden. Ik weet niet of veel van jullie die Chong hebben zien spelen, maar die Chong heeft zoveel talent dat zelfs een blinde het ziet. Die was in de jeugd een paar klassen beter dan kleine Kluivertje. Ik ben benieuwd wat die jongen had gedaan als je hem een geweldig salaris en vooruitzicht had beloofd op speeltijd in het eerste.
Zirkzee ook , Bayern ziet in hem de nieuwe Lewandowski.
pi_183167882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar je moet wel je talenten op een bepaalde manier zien te prikkelen. Het is natuurlijk ontzettend pijnlijk dat de talenten die bij ons zijn weggegaan buitencategorie waren (Ake, Chong). Wat er nu aan zit te komen is volgens mij gewoon weer allemaal net-niet, de échte knallers zijn we kwijt terwijl ze bij Ajax grotendeels wél gewoon in het eerste staan nu (al zijn die er ook een paar kwijt natuurlijk).

Ik vraag me ook wel af wat ze nou daadwerkelijk doen om de écht exceptionele talenten aan ons te binden. Ik weet niet of veel van jullie die Chong hebben zien spelen, maar die Chong heeft zoveel talent dat zelfs een blinde het ziet. Die was in de jeugd een paar klassen beter dan kleine Kluivertje. Ik ben benieuwd wat die jongen had gedaan als je hem een geweldig salaris en vooruitzicht had beloofd op speeltijd in het eerste.
omdat ze door buitenlandse clubs zijn weggeplukt zijn ake en chong buitencategorie talenten?

Er is vast wel heel veel belangstelling voor de talenten die er nu ook zitten maar die blijven gewoon in rotterdam omdat het hun keuze is...

ik geef wel toe dat ake en chong door snel naar het buitenland te gaan veel sneller hebben kunnen ontwikkelen dan de jongens die in rotterdam blijven...want het nivo van al die jongens waar mee ze in engeland voetballen ligt natuurlijk veel hoger
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183167896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

omdat ze door buitenlandse clubs zijn weggeplukt zijn ake en chong buitencategorie talenten?

Er is vast wel heel veel belangstelling voor de talenten die er nu ook zitten maar die blijven gewoon in rotterdam omdat het hun keuze is...

ik geef wel toe dat ake en chong door snel naar het buitenland te gaan veel sneller hebben kunnen ontwikkelen dan de jongens die in rotterdam blijven...want het nivo van al die jongens waar mee ze in engeland voetballen ligt natuurlijk veel hoger
Ake staat lekker te ballen in de PL, Chong moeten we nog zien.
Al heeft Ajax ook gewoon Malen en Redang verloren.
pi_183168362
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:05 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat het helemaal niets zegt. Je kan 7 a 8 van de 10 keer op iemands 16e echt wel zien of hij talent heeft of dat het een hele middelmatige voetballer is. Echter: talent hebben dat is pas stap 1.

Het zegt vaak wel erg veel, maar soms ontwikkelen ze zich op wat latere leeftijd pas, of wat gestager. Dat zijn echter eerder de uitzonderingen. Van Persie was al jong een enorm talent b.v., Van Nistelrooy was op z'n 20e nog niet eens exceptioneel. Toch hebben ze allebei gelijksoortige prachtige carrieres gehad. Hele andere voetballers, maar je snapt waar ik op doel.

Wel ben ik het met je eens dat je in de eredivisie gewoon je betere talenten op hun 18e moet kunnen laten debuteren. Niet alleen op talent, maar ook op hoe het in je hoofd zit. Want als je dat niveau op je 18e niet aankan, hoe wil je dan op je 21e in Engeland je hoofd boven water houden?
Spelers moeten sowieso niet op hun 21ste naar Engeland gaan.
Nederlandse spelers kunnen dat conditioneel ook helemaal niet aan.

En je hebt gelijk inderdaad, talent is niet alles, mentaliteit is misschien nog wel belangrijker.
Maar je moet ook de kans krijgen, Van Persie werd gepasseerd ten faveure van Lurling, want die werkte zo lekker hard...

Bij Gio krijg je alleen een kans als het niet anders kan, Malacia en Bijlow vallen daar net zo goed onder bij mij.
pi_183168374
Volgens de BBC hebben we een angstaanjagend stadion:

quote:
1. Estadio Alberto J. Armando / La Bombonera, Buenos Aires – Boca Juniors
2. Rajko Mitic Stadium/The Marakana – Rode Ster Belgrado
3. Estadio Hernando Siles, La Paz, Bolivia
4. Türk Telekom Arena, Istanboel - Galatasaray S.K.
5. Stadio San Paolo – ssc Napoli
6. Stadion Feijenoord / De Kuip, Rotterdam - Feyenoord
7. Mestalla Stadium – Valencia CF​
pi_183168428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Ake staat lekker te ballen in de PL, Chong moeten we nog zien.
Al heeft Ajax ook gewoon Malen en Redang verloren.
Geloof me, die Chong wordt een grote. Dat had de revelatie van de Eredivisie geweest als hij in het eerste had gespeeld. Maar goed, wij hebben Gio als coach, die jongen had dus lekker op het bankie gezeten.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183168491
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Geloof me, die Chong wordt een grote. Dat had de revelatie van de Eredivisie geweest als hij in het eerste had gespeeld. Maar goed, wij hebben Gio als coach, die jongen had dus lekker op het bankie gezeten.
Of had gewoon gespeeld omdat hij itt de rest wel goed genoeg is.

Zoals Bijlow.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2018 19:02:29 ]
pi_183168588
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Of had gewoon gespeeld omdat hij itt de rest wel goed genoeg is.

Zoals Bijlow.
Ja daarom begon Jones als aanvoerder dit seizoen....die had dan gebankt zeker.
pi_183168623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja daarom begon Jones als aanvoerder dit seizoen....die had dan gebankt zeker.
Ja. Bijlow eerste keeper zat er al aan te komen vanaf eind vorig seizoen.
pi_183168640
Ja en je maakt je reservekeeper aanvoerder, ja joh
pi_183171840
Koeman zou Jørgensen en Ayoub naar Fenerbahce willen halen.
  donderdag 15 november 2018 @ 21:24:30 #23
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183172272
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Koeman zou Jørgensen en Ayoub naar Fenerbahce willen halen.
20 miljoen strik erom, 30 miljoen krijg je berghuis erbij en voor 40 krijg je vilhena en toornstra kado. Kan mooi al dat geld in het stadion verdampen + kwalitatieve opschaling jeugdopschaling en lekker 10 jaar wachten op de resultaten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183172458
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Koeman zou Jørgensen en Ayoub naar Fenerbahce willen halen.
11+3 miljoen
pi_183172991
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:32 schreef Mansjester het volgende:

[..]

11+3 miljoen
11 voor Jorgensen is lachwekkend.
pi_183173406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

11 voor Jorgensen is lachwekkend.
Meer ga je er denk niet voor krijgen hoor. Heeft internationaal nog niks bereikt en heeft maar 1 seizoen goed gepresteerd bij wat nu een subtopper is in NL
  donderdag 15 november 2018 @ 22:14:58 #28
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_183173414
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Koeman zou Jørgensen en Ayoub naar Fenerbahce willen halen.
Locadia ophalen bij Brighton.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_183173669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar je moet wel je talenten op een bepaalde manier zien te prikkelen. Het is natuurlijk ontzettend pijnlijk dat de talenten die bij ons zijn weggegaan buitencategorie waren (Ake, Chong). Wat er nu aan zit te komen is volgens mij gewoon weer allemaal net-niet, de échte knallers zijn we kwijt terwijl ze bij Ajax grotendeels wél gewoon in het eerste staan nu (al zijn die er ook een paar kwijt natuurlijk)

Ik vraag me ook wel af wat ze nou daadwerkelijk doen om de écht exceptionele talenten aan ons te binden. Ik weet niet of veel van jullie die Chong hebben zien spelen, maar die Chong heeft zoveel talent dat zelfs een blinde het ziet. Die was in de jeugd een paar klassen beter dan kleine Kluivertje. Ik ben benieuwd wat die jongen had gedaan als je hem een geweldig salaris en vooruitzicht had beloofd op speeltijd in het eerste.
Voor 100 % mee eens. Ik ben er natuurlijk niet bij geweest, en je houdt niet elke jeugdspeler tegen maar het komt gewoon totaal niet op me over alsof Feyenoord er echt alles aan doet om de toptalenten alsnog zo lang mogelijk probeert te behouden. Het 'nuchtere' bij Feyenoord is tegelijkertijd de eigen vijand soms. Ik heb het idee dat ze heus wel zien wanneer er een groot talent rondloopt, maar dat ze zo iemand dan teveel behandelen als alle andere jeugdspelers. Dat is niet meer van deze tijd, weg met die 'kop boven het maaiveld'-cultuur. Geef die beste paar jongens idd gewoon een dik contract en beloof ze speeltijd in het eerste. Zolang ze zich niet als complete vedettes gaan gedragen en ook accepteren dat ze nu (harder) beoordeeld worden als de oudere spelers met soortgelijke salarissen is het prima.

Nu heb ik het idee dat Feyenoord blijft zeggen: "we gaan niemand dat beloven, ook jou niet" (die houding een beetje) en ook trots blijft vasthouden en salarisplafonds e.d. Alsof dat iets goeds is. Je blijft gvd constant 4 miljoen aan spelers als Bilal uitgegeven, dan kun je ook je toptalenten een contract voor een miljoen salaris geven op hun 17e. Natuurlijk proberen ze zo'n jongen vast te paaien, maar naar mijn gevoel niet ver genoeg.
pi_183173872
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Locadia ophalen bij Brighton.
Sol natuurlijk _O_

Al schijnt die ook in de belangstelling van Fenerbahce te staan.
pi_183176413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Spelers moeten sowieso niet op hun 21ste naar Engeland gaan.
Nederlandse spelers kunnen dat conditioneel ook helemaal niet aan.
Maar er spelen toch ook spelers uit andere landen van die leeftijd daar? Conditioneel krijg je in Nederland echt te weinig weerstand. Daarom pleit ik echt voor een Beneliga. Dan heb je er met Brugge en Standard etc. tenminste weer wat potten bij op een klein beetje niveau, en ben je af van FC Emmen, VVV in de eredivisie. Maar de eerste divisie zal dus sterker worden, en dat is weer goed voor de weerstand van de Jong-elftallen.
quote:
En je hebt gelijk inderdaad, talent is niet alles, mentaliteit is misschien nog wel belangrijker.
Maar je moet ook de kans krijgen, Van Persie werd gepasseerd ten faveure van Lurling, want die werkte zo lekker hard...
Toch stond Lurling ooit als groot talent bekend :o Van Persie passeren was gewoon puur treiteren idd. En typisch gedrag waardoor de grote talenten weg willen bij Feyenoord.
quote:
Bij Gio krijg je alleen een kans als het niet anders kan, Malacia en Bijlow vallen daar net zo goed onder bij mij.
Snap dat niet, hij kent heel de jeugd zo'n beetje op z'n duimpje. Laat eens wat jongens van O19 wat vaker meedoen. Neem d'r deze winterstop b.v. eens 5 mee op trainingskamp.

Ik heb echt heimwee naar Koeman. Hoewel die ook wel een beetje op de juiste tijd op de juiste plek was, raakte hij spelers wel. Dat zie je nu ook weer bij Oranje.
pi_183176457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:24 schreef govie het volgende:

[..]

20 miljoen strik erom, 30 miljoen krijg je berghuis erbij en voor 40 krijg je vilhena en toornstra kado. Kan mooi al dat geld in het stadion verdampen + kwalitatieve opschaling jeugdopschaling en lekker 10 jaar wachten op de resultaten.
Dit. En in de scouting. Ik snap niet dat Feyenoord zich zo richt op die 25 miljoen bij het nieuwe stadion. Al geven ze 30 miljoen per jaar uit: zolang je alleen wat subtoppers leeg-vreet, blijf je zelf een subtopper. Met 15-20 miljoen en een goede scouting en jeugd kun je misschien wel meer dan met een zak met 25-30 miljoen. Van Geel wordt daar ontzettend lui van, terwijl als ie weinig/geen geld krijgt, hij tenminste nog met Jorgensen, Pelle, Guidetti etc. aan komt zetten.
pi_183176472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

11 voor Jorgensen is lachwekkend.
Dit. In de huidige spelersmarkt en met Jorgensen die z'n normale vorm weer heeft, is 17 het minimale. Vilhena weg voor 12 en je bent alweer een eindje.
pi_183176579
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sol natuurlijk _O_

Al schijnt die ook in de belangstelling van Fenerbahce te staan.
Ben ik de enige die in Sol een leuke speler ziet, maar wel een speler die (nu) gewoon net niet goed genoeg is voor de top? Probleem is alleen dat als jij hem niet haalt, AZ of Utrecht hem halen. En dan zul je wel opeens zien dat ie straks 15 miljoen waard is, en dan is het te laat. Maar sowieso, we moeten stoppen met de eredivisie leeg te kopen. Er spelen in 2 jaar tijd geen 8 a 9 spelers bij de subtop die geschikt zijn voor de top. Toch hebben we Ayoub, Haps, St. Juste, Larsson, Tapia gehaald en hadden we al Toornsta, v.d. Heijden, Botteghin etc.

Als je dan spelers wil halen daar, haal dan 1 a 2 keer per jaar Zyech, De Jong, Schuurs, Dumpries etc.
pi_183176603
Heel stom misschien, maar ik zie nu pas dat Rosario bij ons in de jeugd heeft gespeeld :@ (en tevens bij Ajax). Heeft PSV als enige toch weer goed gezien.
pi_183178384
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 01:33 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ben ik de enige die in Sol een leuke speler ziet, maar wel een speler die (nu) gewoon net niet goed genoeg is voor de top? Probleem is alleen dat als jij hem niet haalt, AZ of Utrecht hem halen. En dan zul je wel opeens zien dat ie straks 15 miljoen waard is, en dan is het te laat. Maar sowieso, we moeten stoppen met de eredivisie leeg te kopen. Er spelen in 2 jaar tijd geen 8 a 9 spelers bij de subtop die geschikt zijn voor de top. Toch hebben we Ayoub, Haps, St. Juste, Larsson, Tapia gehaald en hadden we al Toornsta, v.d. Heijden, Botteghin etc.

Als je dan spelers wil halen daar, haal dan 1 a 2 keer per jaar Zyech, De Jong, Schuurs, Dumpries etc.
Ja dan moet je wel een technische directeur hebben met meer dan 2 hersencellen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:38:28 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183178414
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2018 01:35 schreef Roland010 het volgende:
Heel stom misschien, maar ik zie nu pas dat Rosario bij ons in de jeugd heeft gespeeld :@ (en tevens bij Ajax). Heeft PSV als enige toch weer goed gezien.
gewoon een laatbloeier, kan toch gebeuren, hij is niet direct door PSV opgepikt maar via Almere toch?
pi_183178879
17 jarige spelers met een contract van 1 miljoen? Ik ben blij dat wij dan Van Geel als TD hebben... _O-
#12 is not for sale!
  vrijdag 16 november 2018 @ 09:31:05 #39
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183178927
Wat een geschreeuw in de TT.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 16 november 2018 @ 09:31:27 #40
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183178929
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:27 schreef Haringkop het volgende:
17 jarige spelers met een contract van 1 miljoen? Ik ben blij dat wij dan Van Geel als TD hebben... _O-
Ongelooflijk, allemaal dezelfde geboortedag?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_183178935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:51 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Rotterdam niet goed met bouwprojecten? Volgens mij is er geen stad in Nederland waar zoveel (met succes) gebouwd is in de afgelopen 30 jaar als bij ons. En dat het uitloopt? Noem eens een groot bouwproject dat NIET uitliep? Die Noord-Zuid lijn, DAT noem ik uitlopen. Voor de rest: Erasmusbrug, station Rotterdam, de Markthal etc.: allemaal natuurlijk niet zulke grote projecten als dat stadion maar volgens mij zijn al die projecten zonder opvallende problemen verlopen toch?

Iets wat ik dan nog wel enigzins hoopvol vond in dit hele verhaal was het feit dat Goldman Sachs gekozen is, hoe raar het misschien ook klinkt. Die schijnen maar maximaal 2 a 3 van dit soort projecten per jaar te doen en leggen nog liever een keer een stapel miljoentjes bij dan dat ze niet de 100 % score van succesvolle voetbalprojecten vast houden. Feyenoord is een klus voor op hun CV. Niet de allergrootste klus (ze doen ook een stadion van een miljard geloof ik) Wel een klus met genoeg potentie. Een stadion van richting de 450 miljoen, dat is maar bij 15 a 20 clubs in Europa überhaupt een optie lijkt me?
GS gaat echt geen geld bijleggen. Ja, om meer te lenen maar dan stijgen je financieringslasten gewoon lekker mee. Daarnaast zullen eventuele tekorten denk ik als eerst op het bordje van de gemeente worden gelegd.
#12 is not for sale!
pi_183179032
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 01:33 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ben ik de enige die in Sol een leuke speler ziet, maar wel een speler die (nu) gewoon net niet goed genoeg is voor de top? Probleem is alleen dat als jij hem niet haalt, AZ of Utrecht hem halen. En dan zul je wel opeens zien dat ie straks 15 miljoen waard is, en dan is het te laat. Maar sowieso, we moeten stoppen met de eredivisie leeg te kopen. Er spelen in 2 jaar tijd geen 8 a 9 spelers bij de subtop die geschikt zijn voor de top. Toch hebben we Ayoub, Haps, St. Juste, Larsson, Tapia gehaald en hadden we al Toornsta, v.d. Heijden, Botteghin etc.

Als je dan spelers wil halen daar, haal dan 1 a 2 keer per jaar Zyech, De Jong, Schuurs, Dumpries etc.
Alsof Schuurs zo'n zekerheidje is, grote kans dat hij het ook niet gaat halen. Dumpfries is wel het makkelijke voorbeeld, maar wij halen St. Juste en Larsson van Heerenveen die vallen een stuk minder op. Terwijl je beleidsmatig dan niet anders handelt dan PSV, namelijk opvallende subtoppers weghalen. Of zulke jongens dan slagen heeft ook wel te maken met het elftal waar ze in terecht komen, in lekker draaiend elftal gaat het allemaal eenvoudiger.
#12 is not for sale!
pi_183179180
Ook hoe een trainer handelt. ik blijf denken dat Gio gewoon geen goede trainer is.
Niet goed omgaan met reservespelers, tactisch maar elke keer hetzelfde.
pi_183179368
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:32 schreef Haringkop het volgende:

[..]

GS gaat echt geen geld bijleggen.
Ja, om meer te lenen maar dan stijgen je financieringslasten gewoon lekker mee. Daarnaast zullen eventuele tekorten denk ik als eerst op het bordje van de gemeente worden gelegd.
Wel of niet bijleggen, het is speculatie want jullie weten het allebei niet.
pi_183179470
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:31 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een geschreeuw in de TT.
wat bedoel je precies
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183180504
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wel of niet bijleggen, het is speculatie want jullie weten het allebei niet.
Klopt, maar de bank die vrijwillig gaat bijleggen zonder er zelf beter van te worden moet nog opgericht worden. Dus als daar het vertrouwen op gebaseerd is vind ik dat behoorlijk broos. Noem dan de expertise van GS op dit gebied, voor wat dat waard is dan..

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 16-11-2018 11:31:43 ]
#12 is not for sale!
pi_183180643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dan moet je wel een technische directeur hebben met meer dan 2 hersencellen
Graag samen met Gio weg na dit seizoen idd. Door de voordeur.
pi_183182616
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:32 schreef Haringkop het volgende:

[..]

GS gaat echt geen geld bijleggen. Ja, om meer te lenen maar dan stijgen je financieringslasten gewoon lekker mee. Daarnaast zullen eventuele tekorten denk ik als eerst op het bordje van de gemeente worden gelegd.
Bijleggen weet ik niet, maar ze gaan het project in elk geval niet laten mislukken. En 30 miljoen oid is voor hen natuurlijk wisselgeld.
pi_183182872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

11 voor Jorgensen is lachwekkend.
vorig jaar ja, nu is zijn waarde wel gekelderd
pi_183182878
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:27 schreef Haringkop het volgende:
17 jarige spelers met een contract van 1 miljoen? Ik ben blij dat wij dan Van Geel als TD hebben... _O-
Dus jij zou een De Ligt, Chong, Ake of Zirkzee laten vertrekken omdat je er geen miljoentje in durfde te steken? Een miljoen, dat je er al 40 keer uithebt als ook maar 1 van die 3 doorbreekt. Sorry, maar je leeft echt in 2010.

Maar nee, je hebt gelijk. Vooral de miljoenen uitgeven aan transfersommen/lonen voor alle Bilals, Larssons, Clasie's, Boetius' en Veijnovice's.
pi_183182888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:16 schreef Adames het volgende:

[..]

vorig jaar ja, nu is zijn waarde wel gekelderd
Niet als ie in deze vorm blijft.
pi_183186250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:17 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dus jij zou een De Ligt, Chong, Ake of Zirkzee laten vertrekken omdat je er geen miljoentje in durfde te steken? Een miljoen, dat je er al 40 keer uithebt als ook maar 1 van die 3 doorbreekt. Sorry, maar je leeft echt in 2010.

Maar nee, je hebt gelijk. Vooral de miljoenen uitgeven aan transfersommen/lonen voor alle Bilals, Larssons, Clasie's, Boetius' en Veijnovice's.
Nee, natuurlijk zou ik dat niet doen. De totale salariskosten lagen vorig jaar nog geen eens op de 35mio voor heel Feyenoord. Dan ga je jeugdspelers toch geen 1 mio geven..

De Ligt bezorgde op z'n 17e Feyenoord de titel met z'n persoonlijke fouten, dat had ook in de marge kunnen eindigen. Zoals bijvoorbeeld R. Kongolo, die zou beter worden dan z'n broer, maar voorlopig speelt hij nog tamelijk onopvallend bij Heerenveen. Je zou hem maar een miljoen hebben betaald :D Of Achabar :D ga zo maar door...

Die Zirkzee is helemaal een apart verhaal, heeft net een jaar in de jeugd gespeeld, kon een driejarig contract tekenen maar wilde toch naar het buitenland. Daar is als club moeilijk tegen op te boksen. Kan je wel met dikke contracten gaan zwaaien, maar dat is totaal niet realistisch. Zelfs in de A-selectie zitten maar een paar spelers boven het miljoen.
#12 is not for sale!
pi_183186402
waarom zou je de echte supertalenten geen 1 miljoen kunnen geven?

Wel Toornstra een topsalaris geven terwijl die er geen reet van kan....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183186458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:16 schreef Adames het volgende:

[..]

vorig jaar ja, nu is zijn waarde wel gekelderd
Nu stijgt die weer, gewoon goed jaar draaien en 20-25 miljoen vragen, hij heeft nog lang contract ook.
  vrijdag 16 november 2018 @ 16:36:45 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183186470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nu stijgt die weer, gewoon goed jaar draaien en 20-25 miljoen vragen, hij heeft nog lang contract ook.
Dat ga je er nooit voor krijgen.
pi_183186594
Ik zou dit topic wel eens willen zien op t moment dat we talenten zonder enige staat van dienst mega contracten geven _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 16 november 2018 @ 16:48:58 #57
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183186742
T.a.v. de jeugdopleiding en jeugdscouting moeten we niet vergeten dat wij ze bij derden weghalen en engeland ze weer bij ons weghalen op dit moment. In de toekomst mogen engelse clubs nog maar een paar buitenlanders in hun opleidingselectie hebben zitten. Op het moment dat dit mechanisme in werking wordt gesteld, behoud je al je toptalenten die nu wegtrekken. Daarnaast geldt dit ook voor ajax en psv jeugd wat ook voor feyenoord gunstig is omdat je dan eventueel afgedankte talenten van de ajax/az/psv/vitesse/heerenveen/willem2-opleiding eerder aan je kan binden dan nu het geval is. Volgens mij is de jeugdopleiding en jeugdscouting nog steeds wel redelijk intact gebleven, maar is die op de achtergrond verdreven door vangeel omdat hij prioriteit geeft aan spelers waar hij zelf met de vinger in de pap kan roeren. Daarom moet vangeel ook weg, die gozer is echt van de korte termijn wat prima was voor feyenoord, maar nu niet meer.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 november 2018 @ 18:56:35 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183189211
de jongens gingen lekker basketballen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183189983
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
de jongens gingen lekker basketballen.
Nu lekker lang weekend vrij.

:')

Godver. Stuur die gasten op een voetbalclinic.
pi_183190010
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zou je de echte supertalenten geen 1 miljoen kunnen geven?

Wel Toornstra een topsalaris geven terwijl die er geen reet van kan....
Toornsta is in de meeste wedstrijden van Feyenoord gewoon één van de betere spelers. Afgelopen weekend ook, dus mijn stelling is bewezen.
pi_183190865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 19:33 schreef dopemin het volgende:

[..]

Toornsta is in de meeste wedstrijden van Feyenoord gewoon één van de betere spelers. Afgelopen weekend ook, dus mijn stelling is bewezen.
mad _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 16 november 2018 @ 21:46:19 #62
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_183193879
In ander nieuws, Jørgensen heeft gescoord voor Denemarken.
pi_183193900
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
In ander nieuws, Jørgensen heeft gescoord voor Denemarken.
Wijnaldum bij Nederland. Ook een Feyenoorder.
  Moderator vrijdag 16 november 2018 @ 22:55:33 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183195954


_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183198504
quote:
_O- _O-
pi_183199074
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:26 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk zou ik dat niet doen. De totale salariskosten lagen vorig jaar nog geen eens op de 35mio voor heel Feyenoord. Dan ga je jeugdspelers toch geen 1 mio geven..

De Ligt bezorgde op z'n 17e Feyenoord de titel met z'n persoonlijke fouten, dat had ook in de marge kunnen eindigen.
Wat een totale bullshit, sorry.... ELKE speler van 17 maakt soms nog een fout op basis van gebrek aan ervaring. Messi leverde op z'n 17e geheid ook nog wel eens een enorm dom een bal in. Bij een centrale verdediger of keeper is 1 fout echter vaak een directe tegengoal. Het feit dat hij ondanks die paar fouten onder 3 clubcoaches en 2 bondscoaches gewoon mocht blijven spelen, geeft juist aan hoe exceptioneel goed je voor de rest bent. Zelfs bij Ajax niet, en als er ergens de eigen spelers snel kritiek na een mindere paar weekjes krijgen is het daar wel.

Als jij zegt dat het met zo'n speler alle kanten op kan gaan dan ben IK blij dat jij geen TD bent.

quote:
Zoals bijvoorbeeld R. Kongolo, die zou beter worden dan z'n broer, maar voorlopig speelt hij nog tamelijk onopvallend bij Heerenveen. Je zou hem maar een miljoen hebben betaald :D Of Achabar :D ga zo maar door...
Ik zeg nergens dat elk toptalent slaagt. Maar als je 4 grote talenten hebt, daar 4 miljoen aan salariskosten in steekt dan hoeft er maar 1tje van door te breken en je hebt 40 miljoen terugverdiend. In het worst case scenario moet je die andere 3 dan verhuren/verkopen en heb je dat al op z'n minst weer 'terug verdiend'. Als structureel jaar in jaar uit je grote talenten toch niet doorbreken, dan zit de fout bij je zelf als club.
Achabar valt overigens niet in die categorie.

quote:
Die Zirkzee is helemaal een apart verhaal, heeft net een jaar in de jeugd gespeeld, kon een driejarig contract tekenen maar wilde toch naar het buitenland. Daar is als club moeilijk tegen op te boksen. Kan je wel met dikke contracten gaan zwaaien, maar dat is totaal niet realistisch.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=281419 het was realistisch dat Chong zou blijven. Maar ze hebben hem geen vertrouwen laten voelen.
En Chong is niet de eerste speler die vertrekt met precies ditzelfde verhaal, dus dit zal niet aan hem liggen.

quote:
Zelfs in de A-selectie zitten maar een paar spelers boven het miljoen.
En dat zal moeten veranderen. Dat is een salarisplafond uit 2010 ofzo. De salarissen moeten meegroeien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roland010 op 17-11-2018 02:14:15 ]
pi_183199117
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zou dit topic wel eens willen zien op t moment dat we talenten zonder enige staat van dienst mega contracten geven _O-
Uh. Daar pleit niemand voor. Ik heb het alleen over de exceptionele talenten, niet de Allah Akbars.
Exceptionele talenten komen in een jaar of vijf 3 of 4 keer voorbij als je geluk hebt en een goede jeugdopleiding.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 november 2018 @ 02:22:42 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183199200
Is een transfer die ik van Geel wel zie doen.

Bruma overweegt vertrek bij Wolfsburg
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183199232
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:48 schreef govie het volgende:
T.a.v. de jeugdopleiding en jeugdscouting moeten we niet vergeten dat wij ze bij derden weghalen en engeland ze weer bij ons weghalen op dit moment. In de toekomst mogen engelse clubs nog maar een paar buitenlanders in hun opleidingselectie hebben zitten. Op het moment dat dit mechanisme in werking wordt gesteld, behoud je al je toptalenten die nu wegtrekken. Daarnaast geldt dit ook voor ajax en psv jeugd wat ook voor feyenoord gunstig is omdat je dan eventueel afgedankte talenten van de ajax/az/psv/vitesse/heerenveen/willem2-opleiding eerder aan je kan binden dan nu het geval is. Volgens mij is de jeugdopleiding en jeugdscouting nog steeds wel redelijk intact gebleven, maar is die op de achtergrond verdreven door vangeel omdat hij prioriteit geeft aan spelers waar hij zelf met de vinger in de pap kan roeren. Daarom moet vangeel ook weg, die gozer is echt van de korte termijn wat prima was voor feyenoord, maar nu niet meer.
Alleen hierom al zou Van Geel al moeten vertrekken, ELKE keer dit bijna exacte verhaal weer: ttps://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=281419

Bij deze soort spelers zeg ik zelfs: geef Van Benthum een veel grotere invloed. Die weet precies wat gebruikelijk is anno 2018 op het gebied van contracten en bepaling van het salaris, kent vermoedelijk die jeugdspelers en hun karakter al jaren via Varkenoord. EN als je rechters vanuit een bijna onmogelijke situatie om je vingers windt dan lukt zo'n spelertje ook wel.
pi_183200511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is een transfer die ik van Geel wel zie doen.

Bruma overweegt vertrek bij Wolfsburg
Van Geel z'n werkdag ziet er volgens mij een beetje als volgt uit:

-2 wedstrijden van AZ, Vitesse of Utrecht terugkijken om een wekelijkse ranking van de 4 beste spelers die hij daar ziet bij te houden per seizoenshelft
- bepalen of hij er daar nou 1 of 2 spelers van wil hebben
- daarna nog even z'n dagelijkse Google alerts-mail op de namen van z'n lijst nog-actieve oud-spelers doornemen qua nieuws om er daar even 5 van bellen hoe het nou gaat.
- bidden dat Gio deze zomer opstapt. Die psychopathische lul zal wel wéér een beker pakken dit seizoen, en een trainer die in 5 jaar de prijzenkast meer heeft gevuld dan z'n 10 voorgangers samen kun je op geen enkele wijze ontslaan.
pi_183200631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zou je de echte supertalenten geen 1 miljoen kunnen geven?

Wel Toornstra een topsalaris geven terwijl die er geen reet van kan....
Welke supertalenten bij Feyenoord ( :D ) zou je een miljoen willen geven dan?
pi_183200862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Welke supertalenten bij Feyenoord ( :D ) zou je een miljoen willen geven dan?
De 2 misschien wel grootste Nederlandse aanstormende talenten komen allebei uit onze opleiding. Chong is al gedebuteerd in de CL met ManU en Zirkzee zit ook tegen z'n officiële debuut aan bij Bayern.

Omdat, zoals ik al zei: je niet elk seizoen een nieuw supertalent hebt, zijn er MOMENTEEL geen jeugdspelers die je nu een miljoen salaris zou moeten geven. Mensen, is het verschil tussen 'geef elke talentvolle jeugdspeler van 17 een miljoen salaris' en 'geef 2 of 3 keer per 5 a 6 jaar de exceptionele talenten zo'n contract (en perspectief) vlak voordat de Europese topclubs echt concreet kunnen worden' jullie nou echt niet duidelijk?

Met de Brexit hoop ik overigens dat die ellende voorbij is straks.
  zaterdag 17 november 2018 @ 09:58:10 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183200962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:45 schreef Roland010 het volgende:

[..]

De 2 misschien wel grootste Nederlandse aanstormende talenten komen allebei uit onze opleiding. Chong is al gedebuteerd in de CL met ManU en Zirkzee zit ook tegen z'n officiële debuut aan bij Bayern.

Omdat, zoals ik al zei: je niet elk seizoen een nieuw supertalent hebt, zijn er MOMENTEEL geen jeugdspelers die je nu een miljoen salaris zou moeten geven. Mensen, is het verschil tussen 'geef elke talentvolle jeugdspeler van 17 een miljoen salaris' en 'geef 2 of 3 keer per 5 a 6 jaar de exceptionele talenten zo'n contract (en perspectief) vlak voordat de Europese topclubs echt concreet kunnen worden' jullie nou echt niet duidelijk?

Met de Brexit hoop ik overigens dat die ellende voorbij is straks.
het is wel risicovol om dat zo jong al te doen, doe het dan met jongens die uit de jeugd het eerste halen en daar ook nog eens wat toevoegen, dat je die een jaar of zelfs 2 langer kan houden
pi_183201036
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is wel risicovol om dat zo jong al te doen, doe het dan met jongens die uit de jeugd het eerste halen en daar ook nog eens wat toevoegen, dat je die een jaar of zelfs 2 langer kan houden
Dat gebeurt toch al wel een beetje?

En als we het over risicovol hebben: risico's nemen zijn spelers als Bilal, Veijnovic, Tapia halen. Hebben met z'n drie bijna een miljoen of 10 gekost en leverden net de helft op. Bovendien blokkeerden ze juist die eigen grote en normale jeugdtalenten.
  zaterdag 17 november 2018 @ 10:08:52 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183201054
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch al wel een beetje?

En als we het over risicovol hebben: risico's nemen zijn spelers als Bilal, Veijnovic, Tapia halen. Hebben met z'n drie bijna een miljoen of 10 gekost en leverden net de helft op. Bovendien blokkeerden ze juist die eigen grote en normale jeugdtalenten.
kan je nagaan, die hadden zich al in de subtop/middenmoot bewezen, bij een jeugdspeler is dat nog veel moeilijker inschatten.
pi_183201354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is een transfer die ik van Geel wel zie doen.

Bruma overweegt vertrek bij Wolfsburg
Zal ik niet eens verkeerd vinden, je zult toch wat moeten in de verdediging.
pi_183201680
Je zal met jonge spelers wat moeten gaan opbouwen wil je verder komen. Bruma kopen of huren zou weer typisch Van Geel zijn.
Wat mij betreft rotten ze die er uit en komt er een nieuwe vent die verplicht 6 spelers onder de 25 en 3 onder de 20 opstelt.

Misschien kunnen we dan nog een keer getuige zijn van daadwerkelijk spelersontwikkeling en cashen we voor de verandering ook een keer op de transfermarkt.
blablablabla
  zaterdag 17 november 2018 @ 11:47:45 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183202216
Alsof Bruma naar Feyenoord gaat _O-
pi_183202589
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is een transfer die ik van Geel wel zie doen.

Bruma overweegt vertrek bij Wolfsburg
Het zou voornamelijk erg knap van hem zijn en gaat natuurlijk ook niet gebeuren
pi_183203030
Feyenoorders die denken Bruma ff binnen te halen. :') :') :')

Alleen Ajax of PSV zou dat misschien nog lukken, alleen hebben zij hem niet nodig.
pi_183205922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 02:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Wat een totale bullshit, sorry.... ELKE speler van 17 maakt soms nog een fout op basis van gebrek aan ervaring. Messi leverde op z'n 17e geheid ook nog wel eens een enorm dom een bal in. Bij een centrale verdediger of keeper is 1 fout echter vaak een directe tegengoal. Het feit dat hij ondanks die paar fouten onder 3 clubcoaches en 2 bondscoaches gewoon mocht blijven spelen, geeft juist aan hoe exceptioneel goed je voor de rest bent. Zelfs bij Ajax niet, en als er ergens de eigen spelers snel kritiek na een mindere paar weekjes krijgen is het daar wel.

Als jij zegt dat het met zo'n speler alle kanten op kan gaan dan ben IK blij dat jij geen TD bent.

[..]

Ik zeg nergens dat elk toptalent slaagt. Maar als je 4 grote talenten hebt, daar 4 miljoen aan salariskosten in steekt dan hoeft er maar 1tje van door te breken en je hebt 40 miljoen terugverdiend. In het worst case scenario moet je die andere 3 dan verhuren/verkopen en heb je dat al op z'n minst weer 'terug verdiend'. Als structureel jaar in jaar uit je grote talenten toch niet doorbreken, dan zit de fout bij je zelf als club.
Achabar valt overigens niet in die categorie.

[..]

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=281419 het was realistisch dat Chong zou blijven. Maar ze hebben hem geen vertrouwen laten voelen.
En Chong is niet de eerste speler die vertrekt met precies ditzelfde verhaal, dus dit zal niet aan hem liggen.

[..]

En dat zal moeten veranderen. Dat is een salarisplafond uit 2010 ofzo. De salarissen moeten meegroeien.

Van welk geld? Een transfersom is simpelweg niet hetzelfde als loonkosten. Jij wilt gewoon roulette spelen, in de hoop dat het goed afloopt. Lees je eigen link eens door bij Chong ging het niet om het geld. Ook De Ligt ontving bij z’n eerste profcontract echt geen miljoen. Frenkie de Jong verdient dat nu misschien net, na zijn contractverlenging.

1 miljoen euro is in de eredivisie gewoon nog heel veel geld, wat alleen voor de beste spelers is weggelegd (die zich reeds hebben bewezen). Als je nu een ventje van 17, die nog alles te bewijzen heeft, gaat betalen, weet je gewoon dat de dag daarna de gehele A-selectie bij je op stoep staat voor meer salaris.

Dat Feyenoord meer moeten inzetten op de jeugd(opleiding) staat voor mij ook vast, maar investeer dan vooral in perspectief. Dat is minder riskant dan achterlijke salarissen te bieden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Haringkop op 17-11-2018 14:38:56 ]
#12 is not for sale!
pi_183214096
WAT MOET FEYENOORD MET BRUMA?

is dat zo een uitzonderlijke speler ofzo.....gewoon een 2e toornstra
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183214283
Jeugdspelers een miljoen geven :') . Koekoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183214367
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:33 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Van welk geld? Een transfersom is simpelweg niet hetzelfde als loonkosten. Jij wilt gewoon roulette spelen, in de hoop dat het goed afloopt. Lees je eigen link eens door bij Chong ging het niet om het geld. Ook De Ligt ontving bij z’n eerste profcontract echt geen miljoen. Frenkie de Jong verdient dat nu misschien net, na zijn contractverlenging.

1 miljoen euro is in de eredivisie gewoon nog heel veel geld, wat alleen voor de beste spelers is weggelegd (die zich reeds hebben bewezen). Als je nu een ventje van 17, die nog alles te bewijzen heeft, gaat betalen, weet je gewoon dat de dag daarna de gehele A-selectie bij je op stoep staat voor meer salaris.

Dat Feyenoord meer moeten inzetten op de jeugd(opleiding) staat voor mij ook vast, maar investeer dan vooral in perspectief. Dat is minder riskant dan achterlijke salarissen te bieden.
Volledig eens.
Meer dan eens hoor je jeugdspelers die zijn vertrokken dat ze zich een beetje in de steek gelaten voelen bij hun eigen club en dan komt er opeens een grote buitenlandse club aan die hun helemaal hebben doorgelicht vanaf 12 jaar, weten wat hun sterke en zwakke punten zijn en wat het plan is om ze echt groot te maken.
Daar zit natuurlijk een hoop gebakken lucht bij, maar ik kan me voorstellen dat je dan wel wil vertrekken.

Ik ben ook heel erg eens met het jeugdbeleid van Ajax, zeker dat van een paar jaar geleden. Af en toe een talentvolle speler voor de leeuwen gooien in een A-wedstrijd. Niet omdat hij het niveau echt aan kan, maar vooral om te laten zien dat hij nog wel even moet groeien in vergelijking met zijn jeugdelftal.
En je geeft zo'n jongen vertrouwen.

Feyenoord en het vroegere PSV laten spelers vooral veel te lang in jeugdelftallen spelen totdat ze er echt gewoon totaal niet meer omheen kunnen. Vaak resulteert dat in een mislukking.
pi_183215313
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:37 schreef Adames het volgende:

[..]

Volledig eens.
Meer dan eens hoor je jeugdspelers die zijn vertrokken dat ze zich een beetje in de steek gelaten voelen bij hun eigen club en dan komt er opeens een grote buitenlandse club aan die hun helemaal hebben doorgelicht vanaf 12 jaar, weten wat hun sterke en zwakke punten zijn en wat het plan is om ze echt groot te maken.
Daar zit natuurlijk een hoop gebakken lucht bij, maar ik kan me voorstellen dat je dan wel wil vertrekken.

Ik ben ook heel erg eens met het jeugdbeleid van Ajax, zeker dat van een paar jaar geleden. Af en toe een talentvolle speler voor de leeuwen gooien in een A-wedstrijd. Niet omdat hij het niveau echt aan kan, maar vooral om te laten zien dat hij nog wel even moet groeien in vergelijking met zijn jeugdelftal.
En je geeft zo'n jongen vertrouwen.

Feyenoord en het vroegere PSV laten spelers vooral veel te lang in jeugdelftallen spelen totdat ze er echt gewoon totaal niet meer omheen kunnen. Vaak resulteert dat in een mislukking.
nja, zo hebben bij Feyenoord de laatste jaren ook natuurlijk wel de nodige spelers hun debuut gemaakt, terwijl ze er niet echt klaar voor waren/zijn. Geertruida, Dammers, Hansson, Sleegers en Touré bijvoorbeeld. En in mindere mate Mo, Vente, Malacia, Verdonk, Nieuwkoop (die allemaal wel serieuzere minuten maken terwijl ze (nog) niet het beoogde niveau hebben).

Op zich is dat wel een motiverende manier om spelers te laten proeven aan een stapje hogerop, maar op hun 16e/17e hebben de meeste spelers nog lang en na niet het niveau daarvoor, en dat is wel de leeftijd dat ze weggeplukt worden.. :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 17 november 2018 @ 23:55:57 #86
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183215816
B
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT MOET FEYENOORD MET BRUMA?

is dat zo een uitzonderlijke speler ofzo.....gewoon een 2e toornstra
B garnituur. Past prima bij Feyenoord
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_183216677
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 23:24 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

nja, zo hebben bij Feyenoord de laatste jaren ook natuurlijk wel de nodige spelers hun debuut gemaakt, terwijl ze er niet echt klaar voor waren/zijn. Geertruida, Dammers, Hansson, Sleegers en Touré bijvoorbeeld. En in mindere mate Mo, Vente, Malacia, Verdonk, Nieuwkoop (die allemaal wel serieuzere minuten maken terwijl ze (nog) niet het beoogde niveau hebben).

Op zich is dat wel een motiverende manier om spelers te laten proeven aan een stapje hogerop, maar op hun 16e/17e hebben de meeste spelers nog lang en na niet het niveau daarvoor, en dat is wel de leeftijd dat ze weggeplukt worden.. :{
Het probleem is dat die jongens 1x mee mogen doen en dan nooit meer. Terwijl echte kenners ze toch wel talent toekennen.
  zondag 18 november 2018 @ 01:18:01 #88
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_183216766
Mensen die denken dat Bruma geen aanwinst voor Feyenoord zou zijn :D
  zondag 18 november 2018 @ 05:17:07 #89
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_183217474
Mensen die hier nog praten over Feyenoord als topclub :') Ik zie geen enkele route naar topclubschap op korte, middellange en lange termijn. Het stadion wordt de doodsteek.
  zondag 18 november 2018 @ 05:17:23 #90
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_183217476
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 01:18 schreef Heeinz het volgende:
Mensen die denken dat Bruma geen aanwinst voor Feyenoord zou zijn :D
BotteGOD _O_
pi_183217979
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 05:17 schreef Bugno2 het volgende:
Mensen die hier nog praten over Feyenoord als topclub :') Ik zie geen enkele route naar topclubschap op korte, middellange en lange termijn. Het stadion wordt de doodsteek.
Je bent pas topclub als je prijzen wint voorlopig staat jouw club al 5 jaar helemaal droog :s)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 november 2018 @ 09:17:02 #92
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183218126
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je bent pas topclub als je prijzen wint voorlopig staat jouw club al 5 jaar helemaal droog :s)
Sorry hoor maar ik had liever gezien dat de rollen waren omgekeerd en het voetbal+jeugddoorstroming wel goed was, maar de prijzen even niet. Of je een prijs wint of niet is afhankelijk van zoveel dingen waarvan je er een aantal niet in de hand hebt. Maar jeugddoorstroming en degelijk voetbal voor het oog geeft hoop dat je zo lang mogelijk mee kan doen. Who fucking cares about the knvb beker of de johan cruijf schaal, ik wil gewoon zolang mogelijk meedoen om de grotere prijzen, dan hoef ik ze niet eens te winnen....
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183219882
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:17 schreef govie het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik had liever gezien dat de rollen waren omgekeerd en het voetbal+jeugddoorstroming wel goed was, maar de prijzen even niet. Of je een prijs wint of niet is afhankelijk van zoveel dingen waarvan je er een aantal niet in de hand hebt. Maar jeugddoorstroming en degelijk voetbal voor het oog geeft hoop dat je zo lang mogelijk mee kan doen. Who fucking cares about the knvb beker of de johan cruijf schaal, ik wil gewoon zolang mogelijk meedoen om de grotere prijzen, dan hoef ik ze niet eens te winnen....
Lul toch niet zo dom ....de beker en de jc schaal zijn ook gewoon prijzen

het zou een beetje triest als een seizoen alleen maar om 1 prijs zou gaan

En uiteindelijke gaat het alleen om prijzen winnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 november 2018 @ 11:46:15 #94
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183220041
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom ....de beker en de jc schaal zijn ook gewoon prijzen

het zou een beetje triest als een seizoen alleen maar om 1 prijs zou gaan

En uiteindelijke gaat het alleen om prijzen winnen
Leer eens lezen dan, veel mensen geven geen ruk om de beker (loterijvoetbal) of de JCschaal (1 wedstrijdje waarbij de transferdeadline nog open is). Er zijn ook veel mensen die gewoon zo lang mogelijk willen meedoen en iedere wedstrijd mooi voetbal willen zien. Waarom hebben heracles supporters meer plezier tijdens wedstrijden dan de supporters van feyenoord, ik zou me kapotschamen als ik giovanni, de voorzitter of vangeel was. Het is al 2 jaar niet om aan te zien en bijna alle transfers vallen fout uit, jeugd stroomt niet door en spelers zijn ontevreden gezien amrabat en die spits kroket van vorig jaar. Blijkbaar wordt er niet goed met spelers omgegaan. En dan vergeet ik nog dat getransfereerde spelers voetballer van het jaar worden in Belgie, dan ga je toch even nadenken, niet?

De enige echte prijzen die voor mij gelden zijn de competitie en europese bekers, maar van mij hoeven ze niet eens zozeer te winnen, zolang ze maar meedoen en goed voetbal laten zien. Dan is het een kwestie van tijd tot ze wel eens een keertje landskampioen worden of de finale halen van de uefacup ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door govie op 18-11-2018 11:54:34 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 18 november 2018 @ 11:49:18 #95
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183220075
.

[ Bericht 99% gewijzigd door govie op 18-11-2018 11:49:28 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183220186
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:46 schreef govie het volgende:

[..]

Leer eens lezen dan, veel mensen geven geen ruk om de beker (loterijvoetbal) of de JCschaal (1 wedstrijdje waarbij de transferdeadline nog open is). Er zijn ook veel mensen die gewoon zo lang mogelijk willen meedoen en iedere wedstrijd mooi voetbal willen zien. Waarom hebben heracles supporters meer plezier tijdens wedstrijden dan de supporters van feyenoord, ik zou me kapotschamen als ik giovanni, de voorzitter of vangeel was. Het is al 2 jaar niet om aan te zien en bijna alle transfers vallen fout uit, jeugd stroomt niet door en spelers zijn ontevreden gezien amrabat en die spits kroket van vorig jaar. Blijkbaar wordt er niet goed met spelers omgegaan. En dan vergeet ik nog dat getransfereerde spelers voetballer van het jaar worden in Belgie, dan ga je toch even nadenken, niet?

De enige echte prijzen die voor mij gelden zijn de competitie en europese bekers, maar van mij hoeven ze niet eens zozeer te winnen, zolang ze maar meedoen en goed voetbal laten zien. Dan is het een kwestie van tijd tot ze wel eens een keertje landskampioen worden of de finale halen van de uefacup ofzo.
Hee clown iedereen snapt dat de landstitel het belangrijkste is

meedoen is belangrijker dan winnen?

Nou Feyenoord doet op dit moment gewoon nog mee...het gat is maar 10 punten en als psv er eentje verliest 7....

:+

Feyenoord doet dus gewoon nog mee om de beker en de landstitel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 november 2018 @ 12:10:54 #97
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183220327
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord doet dus gewoon nog mee om ...... de landstitel.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183224942
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 05:17 schreef Bugno2 het volgende:
Mensen die hier nog praten over Feyenoord als topclub :') Ik zie geen enkele route naar topclubschap op korte, middellange en lange termijn. Het stadion wordt de doodsteek.
Wens is de vader van de gedachte in jouw geval. Maar dat is prima.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 19 november 2018 @ 22:12:46 #99
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183253303
Kreeg zojuist een beetje een Wilkshere dejavu

Weet ook niet precies waarom.
Makkelijk tweede.
  maandag 19 november 2018 @ 22:35:06 #100
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_183254078
Dat deed Vilhena toch wel aardig.
  maandag 19 november 2018 @ 22:42:40 #101
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183254339
Dankzij Tonny :)

Dit had ie nodig.
Makkelijk tweede.
pi_183254344
Transferwaarde Vilhena +2 miljoen
  maandag 19 november 2018 @ 22:43:59 #103
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183254383
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kreeg zojuist een beetje een Wilkshere dejavu

Weet ook niet precies waarom.
Ben je weer hersteld?
  maandag 19 november 2018 @ 22:47:02 #104
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183254468
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef fetX het volgende:

[..]

Ben je weer hersteld?
Ja, dankzij onze Tonny natuurlijk :)
Makkelijk tweede.
pi_183262534
Wat was ie goed hé, onze Tonny?
  dinsdag 20 november 2018 @ 13:01:49 #106
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183262607
VilhenaGOD
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 13:11:11 #107
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183262773
Tonny is beter in een vooruitgeschoven rol zoals gisteren het geval was.
pi_183262812
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:11 schreef Slobeend het volgende:
Tonny is beter in een vooruitgeschoven rol zoals gisteren het geval was.
Wel alleen met de punt naar achteren, niet met hem als enige vooruitgeschoven middenvelder zoals wij spelen. Dus zonder nummer 10 kan hij dat wel ja.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 13:13:49 ]
pi_183262862
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wel alleen met de punt naar achteren, niet met hem als enige vooruitgeschoven middenvelder zoals wij spelen. Dus zonder nummer 10 kan hij dat wel ja.
Was het niet zo dat wij telkens met de punt naar achter probeerden te spelen vorig seizoen maar dat toen het hele elftal daardoor in elkaar zakte? Ligt me iets van bij dat dat vrij snel weer omgezet werd toen het niet bleek te werken.
pi_183262897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Was het niet zo dat wij telkens met de punt naar achter probeerden te spelen vorig seizoen maar dat toen het hele elftal daardoor in elkaar zakte? Ligt me iets van bij dat dat vrij snel weer omgezet werd toen het niet bleek te werken.
Kan ook niet met zo´n slapzak als Clasie nu natuurlijk. :+
pi_183262925
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Kan ook niet met zo´n slapzak als Clasie nu natuurlijk. :+
Vorig seizoen zonder Clasie nog dus, geloof dat El Ahmadi dan in de punt naar achter zat, en daarvoor Vilhena / Toornstra. Maar weet niet meer zeker.
pi_183264693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Vorig seizoen zonder Clasie nog dus, geloof dat El Ahmadi dan in de punt naar achter zat, en daarvoor Vilhena / Toornstra. Maar weet niet meer zeker.
Ja, klopt ja, terwijl we in het kampioensjaar met Toornstra op 10 en Vilhena en El Ahmadi erachter speelden, waarbij die laatste twee dan hun momenten kozen om mee de diepte in te gaan. Dat werkte veel beter. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 20 november 2018 @ 15:47:44 #114
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183265160
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:23 schreef F.M.D. het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)uw-stadion~a9e0195c/

Gaat het er dan toch van komen?
Zelfde blaat van de Jong om wat meer druk te zetten op de gemeenteraad. Maar in mijn ogen kan het ook tegen hem werken, op het moment dat de beslissingsbevoegden het niet meer realistisch vinden, en de stekker eruit trekken. Natuurlijk kost dit dan ook de lokale carriere van de betreffende politici. Dus dat is wel interessant steekspel waar ze voor gaan kiezen, ik zou zelf niet ingeven aan een schreeuwende directeur in de media die zo druk op mij zou zetten, maarja, als het je broodwinning is dan denk je snel anders en de kans is aannemelijk dat die nieuwe kuip er toch gaat komen zodra je bent vervangen, dusja wie weet.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:13:56 #115
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183265739
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:11 schreef Slobeend het volgende:
Tonny is beter in een vooruitgeschoven rol zoals gisteren het geval was.
Tonny is ook een speler die zich op kan trekken aan het niveau van het team om hem heen.
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:56:55 #116
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183266677
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Vorig seizoen zonder Clasie nog dus, geloof dat El Ahmadi dan in de punt naar achter zat, en daarvoor Vilhena / Toornstra. Maar weet niet meer zeker.
Klopt. Maar was het niet eerste jaar van Gio? Met Vejinovic, El Ahmadi en..... Toornstra/Immers? Kuyt stond toen rechtsbuiten. Gustafson kwam er later ook nog bij ipv Toornstra. Vilhena werd hierdoor mad en wou contract niet verlengen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_183267781
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt. Maar was het niet eerste jaar van Gio? Met Vejinovic, El Ahmadi en..... Toornstra/Immers? Kuyt stond toen rechtsbuiten. Gustafson kwam er later ook nog bij ipv Toornstra. Vilhena werd hierdoor mad en wou contract niet verlengen.
Nee was echt vorig jaar. Kan wel zijn dat we dat in het eerste jaar ook probeerden.
  dinsdag 20 november 2018 @ 19:23:38 #118
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_183269776
quote:
Feyenoord en Richard Grootscholten gaan per 1 maart 2019 uit elkaar. Grootscholten is tot die tijd vrijgesteld van werkzaamheden, zodat hij zich in alle rust kan oriënteren op een nieuwe functie buiten de club. De aard van het vertrek ligt in een verschil van inzicht over het te voeren beleid. Partijen hebben overeenstemming bereikt over de tussentijdse beëindiging van zijn contract en hebben besloten geen verdere mededelingen te doen over het vertrek van het hoofd van Feyenoord Academy.

Richard Grootscholten begon in april 2016 bij Feyenoord Academy. Hij kwam destijds over van Zaglebie Lubin FC in Polen, waar hij de functie van technisch manager bekleedde en verantwoordelijk was voor het opzetten van een professionele jeugdopleiding in Nederlandse stijl. Daarvoor was hij werkzaam bij het Russische Kuban Krasnodar, de Vancouver Whitecaps in Canada en bij Sparta Rotterdam als hoofd jeugdopleiding en later technisch directeur.

Feyenoord dankt Richard Grootscholten voor zijn inzet voor de Academy. Onder Grootscholten stroomden onder anderen Tyrell Malacia, Lutsharel Geertruida, Mo El Hankouri, Dylan Vente, Wouter Burger, Orkun Kökcu en Ramon ten Hove door naar de eerste elftal selectie van Feyenoord.
pi_183269921
nou gelijk Brard binnenhalen.
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 19:36:22 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 20 november 2018 @ 19:54:17 #121
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183270587
iets met opruimen en netjes staan.
Makkelijk tweede.
pi_183272607
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Las dat hij veel conflicten had met jeugdtrainers over het gebruik van nieuwe methoden van training en analyse.

Ik hoop maar dat hij tégen die methodes was...
Van alles is weer waardeloos.
pi_183272936
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Geloof me, die Chong wordt een grote. Dat had de revelatie van de Eredivisie geweest als hij in het eerste had gespeeld. Maar goed, wij hebben Gio als coach, die jongen had dus lekker op het bankie gezeten.
Op basis waarvan dan precies :')? Het enige waardoor mr Chong vooralsnog opvalt is z'n opvallende kapsel.
pi_183273652
Die Bannis is 16 en zat vandaag bij Jong en heeft ook gescoord. Iemand enige kijk op dat ventje? Hoorde dat ie ook in de belangstelling stond van enkele grote Europese clubs. Ik besef dat hij waarschijnlijk in de basis stond omdat de andere spelers nationale verplichtingen hebben, maar ben alsnog benieuwd.
pi_183274143
Jeugd doet het wel lekker verder. Touré en Geertruida gescoord voor Oranje onder 19, Vente gescoord voor Oranje onder 20, en Summerville en Azarkan gescoord voor Oranje onder 18.
  dinsdag 20 november 2018 @ 22:48:49 #126
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183274861
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Benieuwd wie er voor terug komt. :)
  woensdag 21 november 2018 @ 01:50:51 #127
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183277588
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Benieuwd wie er voor terug komt. :)
Het was altijd al een droom voor Gerard de Nooijer om hoofd jeugdopleiding te worden; “ik zie jonge spelers als de toekomst, zij maken het spel wat we nu nog niet zien”. Over veranderingen is hij nog gesloten: “ik probeer op dezelfde manier door te gaan als mijn voorgangers, de jeugdopleiding van een grote club als Feyenoord moet jaarlijks nieuwe talenten brengen en het wordt mijn taak dat wij deze spelers leveren”
Makkelijk tweede.
pi_183278068
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:50 schreef dopemin het volgende:
Hoorde Las net als de rest van de mensen die dit topic volgen op fr12 dat ie ook in de belangstelling stond van enkele grote Europese clubs.
O-)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_183278070
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:47 schreef govie het volgende:

[..]

Zelfde blaat van de Jong om wat meer druk te zetten op de gemeenteraad. Maar in mijn ogen kan het ook tegen hem werken, op het moment dat de beslissingsbevoegden het niet meer realistisch vinden, en de stekker eruit trekken. Natuurlijk kost dit dan ook de lokale carriere van de betreffende politici. Dus dat is wel interessant steekspel waar ze voor gaan kiezen, ik zou zelf niet ingeven aan een schreeuwende directeur in de media die zo druk op mij zou zetten, maarja, als het je broodwinning is dan denk je snel anders en de kans is aannemelijk dat die nieuwe kuip er toch gaat komen zodra je bent vervangen, dusja wie weet.
Ik word echt moe van die vent, en ik word al helemaal moe van hoe lang het wel niet duurt voordat er eens een knoop wordt doorgehakt. Het originele plan was dat het nieuwe stadion er al minimaal een half jaar geleden zou staan! 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_183278077
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:42 schreef dopemin het volgende:
Transferwaarde Vilhena +2 miljoen
Het zou wel enorm schelen als hij zich bij het NL elftal in de basis werkt (of als hij nog een keer kampioen wordt, maar dat zal vast niet ;( ).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 21 november 2018 @ 08:58:39 #131
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183279001
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 01:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het was altijd al een droom voor Gerard de Nooijer om hoofd jeugdopleiding te worden; “ik zie jonge spelers als de toekomst, zij maken het spel wat we nu nog niet zien”. Over veranderingen is hij nog gesloten: “ik probeer op dezelfde manier door te gaan als mijn voorgangers, de jeugdopleiding van een grote club als Feyenoord moet jaarlijks nieuwe talenten brengen en het wordt mijn taak dat wij deze spelers leveren”
_O-

De naam van Brard en Moniz zingen rond.
pi_183279287
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 08:58 schreef fetX het volgende:

[..]

_O-

De naam van Brard en Moniz zingen rond.
Die Moniz is me een engnek, zat een week of 2 geleden bij De Tafel Van Kees.
  woensdag 21 november 2018 @ 09:22:45 #133
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183279334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Die Moniz is me een engnek, zat een week of 2 geleden bij De Tafel Van Kees.
Heeft echt wel kijk op het spelletje. Alleen is wel zo'n type die na 8 maanden met iedereen ruzie heeft en dan boos vetrekt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 november 2018 @ 09:35:15 #134
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183279497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Die Moniz is me een engnek, zat een week of 2 geleden bij De Tafel Van Kees.
Ik ken hem niet zo goed, ook als trainer niet. Vond het wel grappig dat toen Trencin won hij opeens onze trainer moest gaan worden.
  woensdag 21 november 2018 @ 09:37:38 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183279544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ken hem niet zo goed, ook als trainer niet. Vond het wel grappig dat toen Trencin won hij opeens onze trainer moest gaan worden.
Hij komt wel over als iemand die 534 keer meer voetbalverstand heeft dan Gio. Dus ergens begrijp ik het wel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 november 2018 @ 09:52:20 #136
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183279733
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Hij komt wel over als iemand die 534 keer meer voetbalverstand heeft dan Gio.
Dat is ook niet zo moeilijk.
  woensdag 21 november 2018 @ 09:56:35 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183279801
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Die Moniz is me een engnek, zat een week of 2 geleden bij De Tafel Van Kees.
hij was wel een goeie techniek trainer, Coerver methode dacht ik dus niet zo raar dat ze aan hem denken al zal hij wel te duur zijn voor zo'n functie
  woensdag 21 november 2018 @ 11:06:48 #138
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_183280896
Moniz is altijd wel erg snel weg bij werkgevers, zal toch ook voor groot gedeelte aan hem zelf liggen. Dan liever Brard terug, heeft het destijds geweldig gedaan bij ons.
  woensdag 21 november 2018 @ 11:09:57 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183280945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:06 schreef Rocket Ride het volgende:
Moniz is altijd wel erg snel weg bij werkgevers, zal toch ook voor groot gedeelte aan hem zelf liggen. Dan liever Brard terug, heeft het destijds geweldig gedaan bij ons.
je moet ook wel geluk hebben, er was toch 1 lichting waarvan zowat het hele elftal het eerste heeft gehaald, dat komt zelden voor.
pi_183280965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

je moet ook wel geluk hebben, er was toch 1 lichting waarvan zowat het hele elftal het eerste heeft gehaald, dat komt zelden voor.
Dat kwam ook wel omdat ze toen vrijwel iedereen de kans moesten geven omdat er geen geld was, het is de vraag of Feyenoord een jong talent als De Vrij toen nu ook zomaar in het diepe had gegooid.
Oh.
pi_183280971
Dit is in elk geval een hele goede stap in de richting.
Terug naar de basispraktijk in plaats van allerlei vormen van vage specialisaties.

In combinatie met het nieuwe trainingscomplex heb ik er weer wat meer vertrouwen in. Nu nog een trainer die ze durft op te stellen!
blablablabla
  woensdag 21 november 2018 @ 11:12:50 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183280978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat kwam ook wel omdat ze toen vrijwel iedereen de kans moesten geven omdat er geen geld was, het is de vraag of Feyenoord een jong talent als De Vrij toen nu ook zomaar in het diepe had gegooid.
dat heeft er ook mee te maken inderdaad
pi_183281022
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat kwam ook wel omdat ze toen vrijwel iedereen de kans moesten geven omdat er geen geld was, het is de vraag of Feyenoord een jong talent als De Vrij toen nu ook zomaar in het diepe had gegooid.
Die lichting van De Vrij was ook (in elk geval voor Feyenoord-begrippen) gewoon heel erg talentvol.
Maar zoals zoveel dingen die " toevallig" heel goed uitpakken in het voetbal heeft daar onder Brard wel een sterk fundament aan ten grondslag gelegen.
blablablabla
pi_183281124


Deze hele lichting gold in 2012-2013 als extreem getalenteerd is eigenlijk geen klote van terecht gekomen. Nadat er andere mensen met een andere filosofie zijn komen te zitten.
blablablabla
  woensdag 21 november 2018 @ 11:24:54 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183281208
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

je moet ook wel geluk hebben, er was toch 1 lichting waarvan zowat het hele elftal het eerste heeft gehaald, dat komt zelden voor.
Niet alleen vanwege talent, maar ook vanwege noodzaak.

Ik vraag me vaak af hoe het ons zou vergaan als we nu weer in een positie waren waarin er 0 geld is en we bijna volledig op eigen jeugd moeten bouwen. Mulder, Leerdam, Nelom, Martins Indi, Clasie, Cabral (en eigenlijk ook Ramsteijn tot z'n zware blessure) braken toen door. Daarnaast moesten we noodgedwongen jongens als Van Deelen (die rood pakte in de Klassieker _O_ ), Van Haaren en Van Huijgevoort gebruiken Die stonden allemaal echt niet bekend als enorme talenten of waren zelfs ronduit te slecht voor Feyenoord 1.

Mensen gebruiken vaak het argument "bij andere clubs presteren ze ook niets, dus er is de afgelopen jaren nauwelijks nog goeie jeugd doorgekomen", maar ik denk dat ze onderschatten hoe belangrijk het is om langere tijd de kans te krijgen. Na één slechte prestatie geen kans meer krijgen en twee jaar op de bank zitten om vervolgens pas verhuurd te worden doet geen enkele jeugdspeler goed. Het lijkt me ook behoorlijk demotiverend om Gio te hebben als trainer, die niet omkijkt naar spelers die weinig minuten maken en geen uitzicht biedt op speeltijd.
  woensdag 21 november 2018 @ 11:28:50 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183281279
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Deze hele lichting gold in 2012-2013 als extreem getalenteerd is eigenlijk geen klote van terecht gekomen. Nadat er andere mensen met een andere filosofie zijn komen te zitten.
zal toch ook wel een beetje aan hunzelf liggen
pi_183281427
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

zal toch ook wel een beetje aan hunzelf liggen
De nieuwe Messi zal er niet rondgelopen hebben nee, maar de juiste begeleiding op het juiste moment is wel een dingetje hoor.
Zou dat zeker niet onderschatten.

quote:
De jeugdopleiding van Feyenoord blijkt streng en rechtvaardig en werd al vier keer op rij uitgeroepen tot de beste van Nederland. De opleiding wil nieuwe spelers afleveren voor Feyenoord 1, het doel dat de spelers een seizoen lang wordt voorgehouden.

Dat is toch wat anders dan zoals nu als hoogste doel hebben verhuurd worden aan WIllem II en in de anonimiteit verdwijnen. Is Gio ook debet aan.
blablablabla
  woensdag 21 november 2018 @ 11:49:19 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183281645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:37 schreef Elan het volgende:

[..]

De nieuwe Messi zal er niet rondgelopen hebben nee, maar de juiste begeleiding op het juiste moment is wel een dingetje hoor.
Zou dat zeker niet onderschatten.

[..]

Dat is toch wat anders dan zoals nu als hoogste doel hebben verhuurd worden aan WIllem II en in de anonimiteit verdwijnen. Is Gio ook debet aan.

het zijn toch andere tijden wat dat betreft, ook in 2013 al werd er met die jochies geleurd van heb ik jou daar, als je het dan niet bij Feyenoord redt is er wel een andere club waar je het weer kan proberen
pi_183281807
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zijn toch andere tijden wat dat betreft, ook in 2013 al werd er met die jochies geleurd van heb ik jou daar, als je het dan niet bij Feyenoord redt is er wel een andere club waar je het weer kan proberen
Dat zeker maar het hele beleid is toch anders nu, toen kon je het met nog 3 of 4 spelers uit Jong gaan proberen bij het eerste en mocht je ook fouten maken.

Nu moet je je vanaf je debuut direct dusdanig profileren anders weet je in elk geval zeker dat A Gio je gewoon nooit meer opstelt en B Van Geel voor jouw positie een of andere middelmatige kutspeler koopt die zogenaamd routine zou brengen.

Even los daarvan lijkt het ook alsof spelers op het moment vaak überhaupt niet klaar zijn voor het eerste. Ook mentaal niet. Dan schort er toch wel het e.e.a. aan qua voorbereiding.
blablablabla
  woensdag 21 november 2018 @ 12:16:26 #150
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183282134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zeker maar het hele beleid is toch anders nu, toen kon je het met nog 3 of 4 spelers uit Jong gaan proberen bij het eerste en mocht je ook fouten maken.

Nu moet je je vanaf je debuut direct dusdanig profileren anders weet je in elk geval zeker dat A Gio je gewoon nooit meer opstelt en B Van Geel voor jouw positie een of andere middelmatige kutspeler koopt die zogenaamd routine zou brengen.

Even los daarvan lijkt het ook alsof spelers op het moment vaak überhaupt niet klaar zijn voor het eerste. Ook mentaal niet. Dan schort er toch wel het e.e.a. aan qua voorbereiding.
teveel kroketjes.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 21 november 2018 @ 13:27:09 #151
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183283293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Niet alleen vanwege talent, maar ook vanwege noodzaak.

Ik vraag me vaak af hoe het ons zou vergaan als we nu weer in een positie waren waarin er 0 geld is en we bijna volledig op eigen jeugd moeten bouwen. Mulder, Leerdam, Nelom, Martins Indi, Clasie, Cabral (en eigenlijk ook Ramsteijn tot z'n zware blessure) braken toen door. Daarnaast moesten we noodgedwongen jongens als Van Deelen (die rood pakte in de Klassieker _O_ ), Van Haaren en Van Huijgevoort gebruiken Die stonden allemaal echt niet bekend als enorme talenten of waren zelfs ronduit te slecht voor Feyenoord 1.

Mensen gebruiken vaak het argument "bij andere clubs presteren ze ook niets, dus er is de afgelopen jaren nauwelijks nog goeie jeugd doorgekomen", maar ik denk dat ze onderschatten hoe belangrijk het is om langere tijd de kans te krijgen. Na één slechte prestatie geen kans meer krijgen en twee jaar op de bank zitten om vervolgens pas verhuurd te worden doet geen enkele jeugdspeler goed. Het lijkt me ook behoorlijk demotiverend om Gio te hebben als trainer, die niet omkijkt naar spelers die weinig minuten maken en geen uitzicht biedt op speeltijd.
van Deelen pakte rood tegen Twente.

En van Haaren stond JUIST bekend als groot talent.

Verder wel met je eens. Calvin Verdonk had als er geen geld was al in zijn 4e seizoen in Feyenoord 1 kunnen zitten. En nu staat hij evengoed basis(niet goed genoeg). Wellicht had hij dan wel wat verder kunnen zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 november 2018 @ 13:52:26 #152
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183283740
Hoe dan ook, ik vraag me af of we die Grootscholten echt gaan missen. Ik vermoed van niet.
  woensdag 21 november 2018 @ 14:14:37 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183284140
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:27 schreef satecl het volgende:

[..]

van Deelen pakte rood tegen Twente.

En van Haaren stond JUIST bekend als groot talent.

Verder wel met je eens. Calvin Verdonk had als er geen geld was al in zijn 4e seizoen in Feyenoord 1 kunnen zitten. En nu staat hij evengoed basis(niet goed genoeg). Wellicht had hij dan wel wat verder kunnen zijn.
Ohja, wist dat het een belangrijke wedstrijd was, die waren toen natuurlijk nog een top 5 club. Van Haaren was inderdaad een slecht voorbeeld, want heeft ook een stuk minder wedstrijden gespeeld dan de spelers uit dat andere rijtje (muv Ramsteijn). Past dan misschien meer bij Achahbar of Schuurman, die altijd bekend stonden als grote talenten en het niet hebben waargemaakt
  woensdag 21 november 2018 @ 14:15:17 #154
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_183284152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:52 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, ik vraag me af of we die Grootscholten echt gaan missen. Ik vermoed van niet.
Wie?

Nee, denk het ook niet.
  woensdag 21 november 2018 @ 14:49:55 #155
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183284720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:15 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Wie?

Nee, denk het ook niet.
  woensdag 21 november 2018 @ 14:54:18 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183284827
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:27 schreef satecl het volgende:

[..]

van Deelen pakte rood tegen Twente.

En van Haaren stond JUIST bekend als groot talent.

Verder wel met je eens. Calvin Verdonk had als er geen geld was al in zijn 4e seizoen in Feyenoord 1 kunnen zitten. En nu staat hij evengoed basis(niet goed genoeg). Wellicht had hij dan wel wat verder kunnen zijn.
Verdonk had zonder geld nog altijd achter Kongolo en Nelom gestaan en vorig jaar kreeg Malacia de voorkeur dus wat loop je nu te ijlen?
Laffe huichelaar
  woensdag 21 november 2018 @ 15:37:27 #157
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183285672
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Verdonk had zonder geld nog altijd achter Kongolo en Nelom gestaan en vorig jaar kreeg Malacia de voorkeur dus wat loop je nu te ijlen?
1. Verdonk is eigenlijk een centrale verdediger, dus wat heeft Nelom en Malacia hiermee te maken?
2. Als Feyenoord geen geld had, hadden ze na het WK 2014 Kongolo allang moet verkopen voor een paar miljoen.

Verder gaat het niet alleen om Verdonk, maar om de hele lichting t.o.v. de lichting die er MOESTEN staan als De Vrij, Indi, Clasie etc. toen er geen geld was.

Hou gewoon je mond als je er geen balle verstand van hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door satecl op 21-11-2018 15:44:36 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 november 2018 @ 16:07:36 #158
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183286222
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:37 schreef satecl het volgende:

[..]

1. Verdonk is eigenlijk een centrale verdediger, dus wat heeft Nelom en Malacia hiermee te maken?
2. Als Feyenoord geen geld had, hadden ze na het WK 2014 Kongolo allang moet verkopen voor een paar miljoen.

Verder gaat het niet alleen om Verdonk, maar om de hele lichting t.o.v. de lichting die er MOESTEN staan als De Vrij, Indi, Clasie etc. toen er geen geld was.

Hou gewoon je mond als je er geen balle verstand van hebt.
Kongolo was vast nog wel een jaar gebleven aangezien ie pas net basisspeler was. Al is het moeilijk zo'n scenario door te drijven aangezien Martins Indi juist gehyped en verkocht werd omdat hij functioneerde in een elftal wat goed draaide en hij het vuile werk mocht opknappen. Als hij wat jonger was geweest of als 2011-2014 niet zo'n goed team was geweest was ie direct achter Kongolo terecht gekomen in de pikorde of had er misschien wel een Van Beek scenario in gezeten.

Mokotjo is ook zo'n speler die zonder Clasie en/of Vilhena misschien wel een veel betere carrière had kunnen hebben, dan hadden we hem namelijk hard nodig gehad en had ie minimaal 2 seizoenen heel veel gespeeld.
  woensdag 21 november 2018 @ 16:10:36 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183286268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:37 schreef satecl het volgende:

[..]

2. Als Feyenoord geen geld had, hadden ze na het WK 2014 Kongolo allang moet verkopen voor een paar miljoen.

Hou gewoon je mond als je er geen balle verstand van hebt.
Ahh, we hebben een helderziende. Tegen zulk 'verstand' kan ik niet op
Laffe huichelaar
pi_183289981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Heeft echt wel kijk op het spelletje. Alleen is wel zo'n type die na 8 maanden met iedereen ruzie heeft en dan boos vetrekt.
Dat werd ook gevraagd waarom hij overal zo snel weg gestuurd werd, lag aan iedereen, behalve aan hem zelf. Denk wel dat hij er kijk op heeft.
  woensdag 21 november 2018 @ 19:37:51 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183290031
Moniz :`)

Die is nog enger dan Andries Jonker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183290216
Ik gok dat Brard gewoon terug komt eigenlijk. Kan het me niet voorstellen dat ze zo'n Moniz aan zouden stellen.
  woensdag 21 november 2018 @ 19:50:41 #163
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183290412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik gok dat Brard gewoon terug komt eigenlijk. Kan het me niet voorstellen dat ze zo'n Moniz aan zouden stellen.
Lijkt me ook niet inderdaad.
pi_183306570
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
blablablabla
pi_183306598
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef Elan het volgende:
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
ALS ZIJNDE?!?!?!?!??!
pi_183306733
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ALS ZIJNDE?!?!?!?!??!
Ja leuk, stuur onlogisch maar vast een dm.
blablablabla
  donderdag 22 november 2018 @ 17:25:11 #167
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183306961
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef Elan het volgende:
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
Kunnen we mooi op de bank zetten en dan volgend jaar verkopen aan fenerbache voor de helft minder.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 22 november 2018 @ 18:26:14 #168
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183307853
Als je het zo leest waren de intenties van Grootscholten prima, alleen slaagde zijn aanpak niet. Als je dat zo leest ben ik toch bang dat dit misgelopen is omdat Feyenoord in haar doen te conservatief is.
Makkelijk tweede.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:41:07 #169
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183308133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je het zo leest waren de intenties van Grootscholten prima, alleen slaagde zijn aanpak niet. Als je dat zo leest ben ik toch bang dat dit misgelopen is omdat Feyenoord in haar doen te conservatief is.
Je kan zo de politiek in, zegt niks wel veel moeilijke woorden, pun intended. O+
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183308319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je het zo leest waren de intenties van Grootscholten prima, alleen slaagde zijn aanpak niet. Als je dat zo leest ben ik toch bang dat dit misgelopen is omdat Feyenoord in haar doen te conservatief is.
Er was al heel lang onvrede over die man. Wel weer typisch voor de autistische organisatie dat men in paniek raakt als iemand iets wil veranderen.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:18:43 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183308704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:41 schreef govie het volgende:

[..]

Je kan zo de politiek in, zegt niks wel veel moeilijke woorden, pun intended. O+
Maar als ik het zo lees, heeft hij wel degelijk een punt. Ik denk overigens ook dat Grootscholten gewoon te lief is voor een club als Feyenoord. Geen lekkere match.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:25:11 #172
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183308816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:41 schreef govie het volgende:

[..]

Je kan zo de politiek in, zegt niks wel veel moeilijke woorden, pun intended. O+
Waar is de pun in die zin? :?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_183309992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je het zo leest waren de intenties van Grootscholten prima, alleen slaagde zijn aanpak niet. Als je dat zo leest ben ik toch bang dat dit misgelopen is omdat Feyenoord in haar doen te conservatief is.
Zijn intenties waren al duidelijk na zijn eerste interview toen ie in dienst kwam. Ik maakte hem toen al helemaal af op basis daarvan.

Wederom heb ik gelijk gekregen.
  donderdag 22 november 2018 @ 20:49:38 #174
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183310941
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zijn intenties waren al duidelijk na zijn eerste interview toen ie in dienst kwam. Ik maakte hem toen al helemaal af op basis daarvan.

Wederom heb ik gelijk gekregen.
Scrummiegod _O_
pi_183310975
Wat een visionair die Scrummie

Wellicht dat hij ooit wel kan gaan werken voor z’n kankergeld bij AstroTV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183312059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef Elan het volgende:
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
Leuke speler ja, gelijk inlijven
  donderdag 22 november 2018 @ 22:41:40 #177
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183313903
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar als ik het zo lees, heeft hij wel degelijk een punt. Ik denk overigens ook dat Grootscholten gewoon te lief is voor een club als Feyenoord. Geen lekkere match.
het is govie he
Makkelijk tweede.
pi_183313963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef Elan het volgende:
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
Sparta en Ajax hebben een samenwerking. :)
AFCA!
pi_183314019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef Elan het volgende:
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
Succes met Udinese overbieden.
  donderdag 22 november 2018 @ 22:47:18 #180
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183314048
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

het is govie he
Inderdaad, introduceert niemand wat.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183316415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Succes met Udinese overbieden.
Die hebben nog geen bod uitgebracht.
Daarbij wil ik hij eerst liever nog in de eredivisie uitkomen.
Ik citeer:
quote:
"Ik heb altijd gezegd dat ik nog in de Eredivisie wil voetballen. Op dit moment ligt mijn voorkeur wel daar.

Al is het wat Rens zegt waarschijnlijk Ajax dat de hoogste ogen gooit als ze hem zouden willen inlijven.
blablablabla
pi_183318218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef Elan het volgende:
Loopt wederom een groot talent bij Sparta die je nu nog redelijk goedkoop kunt inlijven als Feyenoord zijnde. Deroy Duarte, onthoud die naam.
Waar zou je die willen inliijven als op Varkenoord gewoon betere talenten rondlopen :?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183318242
quote:
Van Persie lijkt niet op tijd fit voor FC Groningen

Robin van Persie meldde zich vandaag voor het eerst weer op het trainingsveld van Feyenoord. De aanvoerder miste bijna twee weken geleden de laatste competitiewedstrijd tegen Heracles door een lichte spierblessure en is nog altijd niet volledig hersteld.

3
De routinier werkte vandaag de training op trainingscomplex 1908 nog apart af van de groep. De kans dat hij alsnog op tijd fit is voor de competitiewedstrijd tegen FC Groningen, zondagmiddag in Rotterdam, lijkt niet al te groot. Een invalbeurt lijkt momenteel het maximaal haalbare en zelfs dat is hoogst twijfelachtig.
O dan krijgen we natuurlijk weer die kut toornstra weer
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183318325
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:44 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Sparta en Ajax hebben een samenwerking. :)
Jullie zijn dikke maatjes toch ook?
pi_183319204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

O dan krijgen we natuurlijk weer die kut toornstra weer
Als Van Persie maar weer fit is voor psv-thuis :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:14:47 #186
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183320871
Lekker man. Zondag weer naar de Kuip. Altijd kut, zo’n interlandperiode.
pi_183320911
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als Van Persie maar weer fit is voor psv-thuis :)
Dat zal de reden wel zijn want waarschijnlijk is het gewoon uit voorzorg dat hij zondag nog niet meedoet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183320920
Nu Jorgensen terug is zie je dat Van Persie een stapje terug doet en minder gaat spelen. Jammer want zo lang kunnen we niet meer van hem genieten.
pi_183321129
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu Jorgensen terug is zie je dat Van Persie een stapje terug doet en minder gaat spelen. Jammer want zo lang kunnen we niet meer van hem genieten.
Het spel wordt wel langzaamaan wat beter sinds Jorgensen weer mee speelt. Op zich prima dat Van Persie minder zijn stempel drukt, want dat betekent gewoon dat het spel minder voorspelbaar wordt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183321249
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het spel wordt wel langzaamaan wat beter sinds Jorgensen weer mee speelt. Op zich prima dat Van Persie minder zijn stempel drukt, want dat betekent gewoon dat het spel minder voorspelbaar wordt.
Wat bedoel je? want het spel wordt juist veel voorspelbaarder als van persie niet meedoet

Van Persie heeft juist nog een actie of een opening

als toornstra weer op die positie gaat spelen is het weer hard hollen en met 10 man voetballen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183321323
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:14 schreef fetX het volgende:
Lekker man. Zondag weer naar de Kuip. Altijd kut, zo’n interlandperiode.
Nog heel veel kaarten te krijgen, ook op de (duurdere) exchange.

Niet heel onbegrijpelijk, want de kaarten zijn héél erg duur in zijn algemeenheid.

Goedkoopste kaartje (Noordzijde) is 39,00 euro!

Ter vergelijking, in de Arena zit je voor minder (34,00) op een stoeltje ter hoogte van de middenlijn (vergelijkbare prijs in De Kuip: 57,00).

Niet heel gek dat mensen afhaken. Ik woon sinds kort op een steenworp afstand, maar kan het me gewoon niet veroorloven als student om vaak te gaan.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183321480
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:38 schreef Oldground het volgende:

[..]

Nog heel veel kaarten te krijgen, ook op de (duurdere) exchange.

Niet heel onbegrijpelijk, want de kaarten zijn héél erg duur in zijn algemeenheid.

Goedkoopste kaartje (Noordzijde) is 39,00 euro!

Ter vergelijking, in de Arena zit je voor minder (34,00) op een stoeltje ter hoogte van de middenlijn (vergelijkbare prijs in De Kuip: 57,00).

Niet heel gek dat mensen afhaken. Ik woon sinds kort op een steenworp afstand, maar kan het me gewoon niet veroorloven als student om vaak te gaan.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de ploeg die op het veld staat.

Willen mensen nog wel komen om naar toornstra heijden botteghin enzovoorts te kijken

Het is een vrij saai kleurloos elftal waar ze nu wel klaar mee zijn met bepaalde spelers...

Als van Persie niet meedoet zondag heb ik ook al geen zin om naar die klootzak van een toornstra te kijken

De votige wedstrijd heb ik half gemist om dat ik F! zat te kijken en omdat ik klaar ben met toornstra in het elftal.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:57:14 #193
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183321681
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:38 schreef Oldground het volgende:

[..]

Nog heel veel kaarten te krijgen, ook op de (duurdere) exchange.

Niet heel onbegrijpelijk, want de kaarten zijn héél erg duur in zijn algemeenheid.

Goedkoopste kaartje (Noordzijde) is 39,00 euro!

Ter vergelijking, in de Arena zit je voor minder (34,00) op een stoeltje ter hoogte van de middenlijn (vergelijkbare prijs in De Kuip: 57,00).

Niet heel gek dat mensen afhaken. Ik woon sinds kort op een steenworp afstand, maar kan het me gewoon niet veroorloven als student om vaak te gaan.
De prijzen zijn al jaren hoger dan bij Ajax/PSV.

Het heeft denk ik meer te maken met het kutvoetbal wat we al tijden voorgeschoteld krijgen, al gaat het de laatste tijd iets beter. Ook de resultaten helpen daarin niet mee. Bovendien wordt het behoorlijk koud en gaat het regenen. Al met al niet echt triggers om tóch wel te gaan als je een los kaartje moet kopen.

Hoe dan ook, ik heb er zin in 8-)
pi_183321737
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef fetX het volgende:

[..]

De prijzen zijn al jaren hoger dan bij Ajax/PSV.

Het heeft denk ik meer te maken met het kutvoetbal wat we al tijden voorgeschoteld krijgen, al gaat het de laatste tijd iets beter. Ook de resultaten helpen daarin niet mee. Bovendien wordt het behoorlijk koud en gaat het regenen. Al met al niet echt triggers om tóch wel te gaan als je een los kaartje moet kopen.

Hoe dan ook, ik heb er zin in 8-)
allemaal domme excusses

als je attractive spelers heb of je stelt gewoon wat jeugd op dan komt het publiek gewoon weer terug

als je nu bovenaan zou staan zou de kuip weer 2 keer uitverkocht kkunnen zijn zondag....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:01:02 #195
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183321775
Ehh, dat zeg ik toch?
pi_183321841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef fetX het volgende:
Ehh, dat zeg ik toch?
nee

Jij haatl het weer er ook bij...

Het weer heeft er geen kut mee te maken.... :)

Feyenoord supporters liggen echt niet wakker van het weer...die zijn in de haven wel wat gewend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:05:32 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183321882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nee

Jij haatl het weer er ook bij...

Het weer heeft er geen kut mee te maken.... :)

Feyenoord supporters liggen echt niet wakker van het weer...die zijn in de haven wel wat gewend
Zal best, maar op het moment dat het voetbal niet best is en de resultaten ook niet, gaat het weer wel ineens een rol spelen.
pi_183322034
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Zal best, maar op het moment dat het voetbal niet best is en de resultaten ook niet, gaat het weer wel ineens een rol spelen.
ik denk dat als de supporters nog wel potentie in de ploeg zouden zien en er veel jeugd in zou zitten dan zou het niets uitmaken

in de periode dat de jeugd opkwam een x aantal jaar geleden toen we nog met 9 man van varkenoord speelde maakte de stand ook niet zoveel uit...toen begonnen de toeschouwersaantallen gewoon flink op te lopen omdat ze gewoon enthousiast waren dat er zoveel uit de eigen jeugd speelde.

Deze ploeg heeft geen enkele speler behalve van persie dat je naar het stadion naar voor wil komen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:11:04 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183322041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook te maken heeft met de ploeg die op het veld staat.

Willen mensen nog wel komen om naar toornstra heijden botteghin enzovoorts te kijken

Het is een vrij saai kleurloos elftal waar ze nu wel klaar mee zijn met bepaalde spelers...

Als van Persie niet meedoet zondag heb ik ook al geen zin om naar die klootzak van een toornstra te kijken

De votige wedstrijd heb ik half gemist om dat ik F! zat te kijken en omdat ik klaar ben met toornstra in het elftal.
Als mensen doorhebben dat jij niet gaat zal de kaart erkoop wel weer toenemen. Ik zou ook een ander vak uitzoeken als jij ook zit
Laffe huichelaar
pi_183322220
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als mensen doorhebben dat jij niet gaat zal de kaart erkoop wel weer toenemen. Ik zou ook een ander vak uitzoeken als jij ook zit
w/ <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:25:49 #201
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_183322302
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik denk dat als de supporters nog wel potentie in de ploeg zouden zien en er veel jeugd in zou zitten dan zou het niets uitmaken

in de periode dat de jeugd opkwam een x aantal jaar geleden toen we nog met 9 man van varkenoord speelde maakte de stand ook niet zoveel uit...toen begonnen de toeschouwersaantallen gewoon flink op te lopen omdat ze gewoon enthousiast waren dat er zoveel uit de eigen jeugd speelde.

Deze ploeg heeft geen enkele speler behalve van persie dat je naar het stadion naar voor wil komen.....
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:27:44 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183322330
Feyenoord weer naar Marbella deze winterstop. Lopen zeker genoeg lekkere chicks rond :)
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:37:46 #203
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_183322536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:49 schreef fetX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op Boskamp.

Niet echt een topsportklimaat-hoofd.
pi_183326521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op Boskamp.

Niet echt een topsportklimaat-hoofd.
bouwvakker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183332584
Edit: Verkeerde topic
pi_183333258
Grootscholten was nog een vriendje van Gudde :W

Wim Jansen vond het niets
  zaterdag 24 november 2018 @ 11:11:55 #207
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_183339179
Wie is Toon?
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 24 november 2018 @ 11:24:07 #208
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183339326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 11:11 schreef PIETR het volgende:
Wie is Toon?
Gerard Hoetmer (wie?) ook nooit gezien. Toon is de volgende.
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 11:40:48 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183339547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:27 schreef fetX het volgende:
Feyenoord weer naar Marbella deze winterstop. Lopen zeker genoeg lekkere chicks rond :)
Jouw postgedrag is opvallend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 24 november 2018 @ 12:10:57 #210
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183339971
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2018 11:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jouw postgedrag is opvallend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt. Lees al jaren mee en postte héél af en toe, maar ben afgelopen anderhalf jaar (?) pas echt actief gaan posten.

Is deze uitleg voldoende? :)
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 12:11:21 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183339976
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 12:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat klopt. Lees al jaren mee en postte héél af en toe, maar ben afgelopen anderhalf jaar (?) pas echt actief gaan posten.

Is deze uitleg voldoende? :)
Uitleg is niet nodig makker, het viel me gewoon op :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 24 november 2018 @ 12:12:04 #212
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183339992
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Uitleg is niet nodig makker, het viel me gewoon op :)
:) Morgen weer Kuip?
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 12:13:39 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183340012
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 12:12 schreef fetX het volgende:

[..]

:) Morgen weer Kuip?
Zeker.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183340037
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2018 11:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jouw postgedrag is opvallend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu de mods zelf heel erg offtopic gaan, voel ik mij geroepen om deze vraag te stellen: waar kan je dat zien per jaar?
AFCA!
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 12:15:35 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183340046
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 12:14 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nu de mods zelf heel erg offtopic gaan, voel ik mij geroepen om deze vraag te stellen: waar kan je dat zien per jaar?
http://arcee862.com/
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183341902
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2018 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zeker.
wtf

waarom ben jij blauw :?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 14:40:06 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183341925
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wtf

waarom ben jij blauw :?
Om jou in toom te houden en vooral veel notes aan je uit te delen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183342180
Toch een nette 5-3 nederlaag van O19 tegen Volendam O19..
#12 is not for sale!
pi_183342525
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:58 schreef Haringkop het volgende:
Toch een nette 5-3 nederlaag van O19 tegen Volendam O19..
Tweede helft wel gewonnen met 1-2 _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_183342769
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Om jou in toom te houden en vooral veel notes aan je uit te delen.
Ontopic blijven aub
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 16:06:48 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183343196
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ontopic blijven aub
Excuus. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb mezelf een note gegeven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183343280
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Excuus. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb mezelf een note gegeven.
Dit is modereren op hoog niveau. Mijn complimenten maat :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183343364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Om jou in toom te houden en vooral veel notes aan je uit te delen.
Ik schijt op jouw notes :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 16:19:16 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183343377
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik schijt op jouw notes :)
Dat kan. Ik zou het op prijs stellen als je daar een keer een foto van maakt en er een topic in ONZ over opent :)

Maar laten we het hier vooral maar weer over Feyenoord hebben. Anders wordt LBM (terecht) boos.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183343472
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 24 november 2018 @ 16:48:40 #226
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183343797
quote:
Feyenoord kan zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen niet beschikken over Robin van Persie. Dat vertelde trainer Giovanni van Bronckhorst vrijdag op de persconferentie, meldt RTV Rijnmond. Nicolai Jörgensen is wél inzetbaar.

Volgens Van Bronckhorst sluit Van Persie, die herstellende is van een spierblessure, maandag weer aan bij de groepstraining. De 35-jarige aanvaller kan zich daardoor richten op de topper tegen PSV van volgende week. Van Bronckhorst beseft het belang van de komende duels. "Willen we deze competitie nog iets, dan moeten we tot de winterstop een honderd procent score halen."

Dat concurrenten Ajax en PSV makkelijker door de competitie gaan, wuift Van Bronckhorst weg. "Ook PSV wint niet altijd makkelijk de laatste tijd. Wij moeten dat gaan ontwikkelen dat we makkelijker spelen. Net als tegen Heracles wil ik weer veel dynamiek zien in het elftal."

Die dynamiek toonde Tonny Vilhena namens het Nederlands elftal tegen Duitsland. De middenvelder was belangrijk tijdens het 2-2 gelijkspel. "Hij heeft bij Oranje een andere manier van spelen. Hij heeft veel potentie dat is duidelijk. Het is knap om met zo'n invalbeurt er gelijk te staan. Hij moet die lijn doorzetten bij ons."

Van Bronckhorst ziet bij Nederland de hand van Koeman, die hij van dichtbij meemaakte bij Feyenoord. "Ik heb veel geleerd van Koeman. Ik heb van dichtbij kunnen ervaren hoe hij werkt. Je pakt altijd dingen op. Ronald kan zich tactisch vaak aanpassen aan de tegenstander, dat is iets dat ik heb geleerd."

Voetbalprimeur.nl
:D
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 16:50:32 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183343835
Als ie maar op tijd fit is voor tegen PSV :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183349603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:48 schreef fetX het volgende:

[..]

:D
Nee Gio, dat heb je dus niet geleerd :)
Ja tactisch aanpassen aan Willem II om een gelijkspel vast te houden.

Echt die teksten van Gio....
pi_183349648
De eerste finale zondag.....

Als je nu voortaan de eerste wedstrijd van het seizoen beschouwt als finales (in de competitie dan)
pi_183354373
Doen jullie het al in de broek voor de kampioen die op bezoek komt? Dat gaat een afstraffing worden.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 25 november 2018 @ 01:50:46 #231
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183355203
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 00:55 schreef Scarface88 het volgende:
Dat gaat een afstraffing worden.
Dat denk ik ook, ja. PSV zal (weer) traditioneel onderuit gaan. :)
pi_183355436
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 01:50 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, ja. PSV zal (weer) traditioneel onderuit gaan. :)
Vorig seizoen niet gezien dus. Feyenoord werd zoek getikt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183356700
quote:
FEYENOORD - FC GRONINGEN
Aftrap: 14.30 uur
Scheidsrechter: Kevin Blom
Actueel

• Door Heracles Almelo met 0-2 te verslaan sloot Feyenoord het vorige blok duels goed af. De Rotterdammers leden tot nu toe in vier van de elf Eredivisie-duels die ze afwerkten puntenverlies. FC Groningen hield aan zijn laatste twee duels in totaal zes punten over, een opleving die broodnodig was.

• Voorafgaand aan deze speelronde waren twee clubs nog zonder puntenverlies voor eigen publiek: PSV én Feyenoord, dat door het gestaakte duel met VVV-Venlo wel een thuiswedstrijd minder heeft afgewerkt.

• Qua duelkracht moest FC Groningen na twaalf speelrondes alleen zijn meerdere erkennen in PSV. Spelers van de noorderlingen zetten 54,3 procent van hun persoonlijke duels in winst om, 0,3 procentpunt minder dan hun collega's van de Eindhovenaren.

• Feyenoord zegevierde in zijn eerste vijf thuisduels van dit Eredivisie-seizoen. Voor het eerst sinds 2000/01 kunnen de Rotterdammers hun eerste zes thuiswedstrijden zonder averij doorkomen (destijds zelfs louter zeges tijdens de eerste elf Kuip-duels). Drie weken terug werd het thuisduel met VVV-Venlo razendsnel gestaakt wegens de uitvallende lichtmasten.

• Voor het eerst sinds april 2017 staat FC Groningen op twee achtereenvolgende competitiezeges. De laatste keer dat de noorderlingen drie keer op rij wonnen in Eredivisie-verband was in het voorjaar van 2016.

• Feyenoord creëerde dit Eredivisie-seizoen 29 kansen uit standaardsituaties, voorafgaand aan dit weekeinde het hoogste aantal van alle clubs. En dan te bedenken dat de Rotterdammers een wedstrijd minder speelden.

Historie

• Voor de veertigste keer fungeert Feyenoord in het Eredivisie-verband als gastheer van FC Groningen. De Rotterdammers triomfeerden 27 keer en de bezoekers pakten drie keer de volle buit.

• De laatste uitzege dateert uit het seizoen 2006/07, toen het liefst 0-4 werd. In die wedstrijd beleefde Georginio Wijnaldum op zestienjarige leeftijd zijn Eredivisie-debuut.
Kevin Blom :)

Pure provacatie van de knjb om hem in de kuip te laten fluiten :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183356817
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 02:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vorig seizoen niet gezien dus. Feyenoord werd zoek getikt.
In de beker werd PSV zoek getikt.
  zondag 25 november 2018 @ 10:33:20 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183357205
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 02:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vorig seizoen niet gezien dus. Feyenoord werd zoek getikt.
Dat viel ook wel weer mee _O-

Verder kan het gebeuren dat PSV beter is en wint, sluit niet uit dat het dit jaar weer gebeurt. Mijn vorige post was dan ook niet héél serieus bedoeld. Maar bedankt voor het happen.
pi_183359210
Toornstra weer basis......
pi_183359543
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183359870
Sinds wanneer doet het officiële Feyenoordkanaal dan een livestream van de warming-up op youtube?

  zondag 25 november 2018 @ 14:37:09 #239
357045 Grifte
Feijenoord
pi_183360678
DE TOORN _O_
  zondag 25 november 2018 @ 14:37:31 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183360688
Toornstra _O_. Fluwelen baltechniek.
2000 light years from home
pi_183360696
Maar Klaas vindt nog steeds dat ie er niks van kan :D Mooi ingeschoten
pi_183360707
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:38 schreef superwen het volgende:
Maar Klaas vindt nog steeds dat ie er niks van kan :D Mooi ingeschoten
Remember Immers....
pi_183360722
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:37 schreef Grifte het volgende:
DE TOORN _O_
Matige speler
AFCA!
pi_183360748
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

Remember Immers....
Toornstra laat toch met regelmaat blijken dat ie wel iets kan. Dat kan je van Immers niet echt zeggen. Toornstra is echt wel van waarde geweest, ook al is het niet de meest geweldige voetballer. Hij heeft voor dit soort momenten wel een redelijk neusje.
pi_183360754
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 14:39 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Matige speler
Mooie goal, dat telt :)
  zondag 25 november 2018 @ 14:49:39 #246
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183360941
Blom is een grap.
Makkelijk tweede.
  zondag 25 november 2018 @ 15:05:25 #247
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183361360
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blom is een grap.
Dit Feyenoord is een nog grotere grap.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 25 november 2018 @ 15:11:53 #248
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183361507
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 15:05 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dit Feyenoord is een nog grotere grap.
Valt allemaal wel mee toch? Niet heel erg anders dan de afgelopen jaren.
2000 light years from home
  zondag 25 november 2018 @ 15:14:01 #249
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183361549
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 15:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee toch? Niet heel erg anders dan de afgelopen jaren.
Wat ze nu in de Kuip laten zien tegen een hele matige tegenstander vind ik echt bedroevend.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 25 november 2018 @ 15:14:42 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183361554
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Wat ze nu in de Kuip laten zien tegen een hele matige tegenstander vind ik echt bedroevend.
Zal wel aan mij liggen, maar ik ben niet anders gewend van Feyenoord.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')