abonnement Unibet Coolblue
pi_183163925
CUL-gerelateerd: het consultatiebureau, uiteraard fanatieke aanhangers van het Voedingscentrum, flipt volkomen bij het idee dat het vaste voedsel dat een baby krijgt niet bestaat uit 's ochtends en 's middags 'een bruine boterham met margarine uit een kuipje + beleg'. De suggestie dat over de hele wereld talloze babies groot worden op een enorme variatie aan soorten voedsel, ook echt wel in gebieden waar sneetjes brood géén staple food zijn, hielp niet. :') Mafkezen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183163945
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Antwoord: precies.
Heh. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183163983
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mix van veen doen en relaxen. Over activiteiten en mezelf vermaken maak ik me nooit zo druk. Dat doe ik thuis ook wel.

Ik bedacht me wel dat ik waarschijnlijk voor 1e kerstdag wel wat in huis moet halen, aangezien alles dan wel dicht/vol zal zitten.
klopt, mijn vriendinnetje kwam daar vorig jaar of jaar daarvoor, daar rond kerst aan en alles was DICHT
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 november 2018 @ 14:29:21 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183163986
Als ik tijd had zou ik nu alleen maar naar het Lagerhuis kijken.... Heerlijke tv.
Motie van wantrouwen komt eraan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183163993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:25 schreef minilot het volgende:
CUL-gerelateerd: het consultatiebureau, uiteraard fanatieke aanhangers van het Voedingscentrum, flipt volkomen bij het idee dat het vaste voedsel dat een baby krijgt niet bestaat uit 's ochtends en 's middags 'een bruine boterham met margarine uit een kuipje + beleg'. De suggestie dat over de hele wereld talloze babies groot worden op een enorme variatie aan soorten voedsel, ook echt wel in gebieden waar sneetjes brood géén staple food zijn, hielp niet. :') Mafkezen.
Ben je eigenlijk een soort van verplicht om naar het cb te gaan? Hoor wel vaker dat daar vreemde adviezen worden gegeven, of eigenlijk 'wij zijn de enigen die weten hoe het moet" advies.
Voor inentingen enzo snap ik het, misschien ook in de gaten houden hoe kind groeit enzo. Maar ieder kind is toch anders?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183164013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk een soort van verplicht om naar het cb te gaan? Hoor wel vaker dat daar vreemde adviezen worden gegeven, of eigenlijk 'wij zijn de enigen die weten hoe het moet" advies.
Voor inentingen enzo snap ik het, misschien ook in de gaten houden hoe kind groeit enzo. Maar ieder kind is toch anders?
Nee is niet verplicht.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_183164037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:25 schreef minilot het volgende:
CUL-gerelateerd: het consultatiebureau, uiteraard fanatieke aanhangers van het Voedingscentrum, flipt volkomen bij het idee dat het vaste voedsel dat een baby krijgt niet bestaat uit 's ochtends en 's middags 'een bruine boterham met margarine uit een kuipje + beleg'. De suggestie dat over de hele wereld talloze babies groot worden op een enorme variatie aan soorten voedsel, ook echt wel in gebieden waar sneetjes brood géén staple food zijn, hielp niet. :') Mafkezen.
Is universeel dingetje: consternatiebureau is totaal los van de planeet.

(Ik deed die bezoekjes destijds omdat eega daar echt heel erg niet naartoe wilde)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183164048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk een soort van verplicht om naar het cb te gaan? Hoor wel vaker dat daar vreemde adviezen worden gegeven, of eigenlijk 'wij zijn de enigen die weten hoe het moet" advies.
Voor inentingen enzo snap ik het, misschien ook in de gaten houden hoe kind groeit enzo. Maar ieder kind is toch anders?
Niet verplicht, maar om het compleet te omzeilen moet je dan wel met je huisarts regelen dat die de inentingen e.d. overneemt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 november 2018 @ 14:33:35 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183164068
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:25 schreef minilot het volgende:
CUL-gerelateerd: het consultatiebureau, uiteraard fanatieke aanhangers van het Voedingscentrum, flipt volkomen bij het idee dat het vaste voedsel dat een baby krijgt niet bestaat uit 's ochtends en 's middags 'een bruine boterham met margarine uit een kuipje + beleg'. De suggestie dat over de hele wereld talloze babies groot worden op een enorme variatie aan soorten voedsel, ook echt wel in gebieden waar sneetjes brood géén staple food zijn, hielp niet. :') Mafkezen.
Daarmee is het Voedingscentrum af.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183164084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Daarmee is het Voedingscentrum af.
Sowieso lijkt het me dat als je het voedingscentrum weg bezuinigt het land niet omvalt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183164094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk een soort van verplicht om naar het cb te gaan? Hoor wel vaker dat daar vreemde adviezen worden gegeven, of eigenlijk 'wij zijn de enigen die weten hoe het moet" advies.
Voor inentingen enzo snap ik het, misschien ook in de gaten houden hoe kind groeit enzo. Maar ieder kind is toch anders?
Welnee, niks verplichts aan. Je kunt er inderdaad voor kiezen om bijvoorbeeld alleen voor de vaccinaties langs te gaan. Ik vind die bezoekjes zelf altijd wel een lollig meetmoment (niks meer dan dat eigenlijk, want voor medische kwesties klop ik gewoon bij onze huisarts aan), maar ik kan die algemene adviezen (gaan van open deur tot ronduit belachelijk) dan ook heel makkelijk naast me neerleggen. Vind het wel wat droevig als er vaders en moeders reteonzeker door die bureaus worden gemaakt. Het verschilt overigens van bureau tot bureau hoe serieus je ze kunt nemen, ik heb begrepen dat er ook goeie bij zitten. Die hier in het dorp is weinig soeps. :)

Niettemin goed dat de zorg er is hoor, voor gezinnen die wel wat meer hulp kunnen gebruiken
^O^ Wij zijn niet zo heel erg de doelgroep :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 15-11-2018 14:40:28 ]
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 15 november 2018 @ 14:35:37 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183164098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:25 schreef minilot het volgende:
CUL-gerelateerd: het consultatiebureau, uiteraard fanatieke aanhangers van het Voedingscentrum, flipt volkomen bij het idee dat het vaste voedsel dat een baby krijgt niet bestaat uit 's ochtends en 's middags 'een bruine boterham met margarine uit een kuipje + beleg'. De suggestie dat over de hele wereld talloze babies groot worden op een enorme variatie aan soorten voedsel, ook echt wel in gebieden waar sneetjes brood géén staple food zijn, hielp niet. :') Mafkezen.
Phehehehe

Verschilt wel echt per toko, hier altijd enorm fijne begeleiding gehad. Nou ja, begeleiding was niet nodig want makkelijk kind, maar gewoon prima gesprekken en niet dit soort dom gelul

Overigens:


Kijken dit _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183164201
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Phehehehe

Verschilt wel echt per toko, hier altijd enorm fijne begeleiding gehad. Nou ja, begeleiding was niet nodig want makkelijk kind, maar gewoon prima gesprekken en niet dit soort dom gelul

Overigens:


Kijken dit _O-
Mijn nichtje is consternatie arts; in het hele opleidingstraject worden ze richting de eenheidsworst geduwd, pas als die periode is afgelopen kunnen ze hun eigen ding erin gaan doen. En sommigen blijven dan in de eenheidsworst hangen, anderen ontwikkelen met de ouders mee.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183164240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Daarmee is het Voedingscentrum af.
Ja, goed hè? :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 15 november 2018 @ 14:45:54 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183164263
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, goed hè? :')
Mag Günther wel als tussendoortje een glas light Optimel? :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183164286
Of ontbijtkoek?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183164327
Ooooooh, even spammen. O+

Sterkheidsbaas van alles.
pi_183164360
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Mag Günther wel als tussendoortje een glas light Optimel? :)
Heh, van mij mag -ie alles*. :7

Ook zo'n mooie: het Voedingscentrum vindt 'magere yoghurt' een perfect toetje voor een tienmaander. Magere. Yoghurt. Voor een groeiende baby. :')

*Honing, leverproducten en grote hoeveelheden alcohol nog even uitgezonderd
Let me see you stripped down to the bone
pi_183164365
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:49 schreef Lonaa het volgende:
Ooooooh, even spammen. O+

[ afbeelding ]
Wat een toffe foto! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183164369
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, van mij mag -ie alles*. :7

Ook zo'n mooie: het Voedingscentrum vindt 'magere yoghurt' een perfect toetje voor een tienmaander. Magere. Yoghurt. Voor een groeiende baby. :')

*Honing, leverproducten en grote hoeveelheden alcohol nog even uitgezonderd
Cubaan is prima? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183164380
Ze moest op dr rug/zij liggen omdat ik foto's moest maken voor de DA van d'r buik. Ik wilde de DA een bonusfoto doen, dus toen Sally van de bank sprong vroeg ik d'r of ze even leuk wilde kijken voor de DA.


Oke. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183164392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Cubaan is prima? :P
Aangezien je vast geen synthetische koolwaterstof bedoelt, Iwanius gespot! Sigaren zijn geen voedsel. o|O
Let me see you stripped down to the bone
pi_183164398
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Ze moest op dr rug/zij liggen omdat ik foto's moest maken voor de DA van d'r buik. Ik wilde de DA een bonusfoto doen, dus toen Sally van de bank sprong vroeg ik d'r of ze even leuk wilde kijken voor de DA.
[ afbeelding ]

Oke. :')
Poserende hond! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 15 november 2018 @ 14:55:14 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183164402
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, van mij mag -ie alles*. :7

Ook zo'n mooie: het Voedingscentrum vindt 'magere yoghurt' een perfect toetje voor een tienmaander. Magere. Yoghurt. Voor een groeiende baby. :')

*Honing, leverproducten en grote hoeveelheden alcohol nog even uitgezonderd
ja ik heb me daar ook nooit aan gehouden. Als kinderen zelf goed voeding reguleren, niettttt mee klooien met dat soort zut. Eikols

Zelfde hier hoor, behalve eckte koffie, die krijgt ze decaf :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183164406
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Poserende hond! ^O^
Ze kijkt echt alsof ze er geen zin in heeft. :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')