abonnement Unibet Coolblue
pi_183163561
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:18 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Gaat allemaal wel ver hoor.

Zo hoorde ik dus dat men van plan is een eicel van een andere vrouw in een draagmoeder te stoppen, zodat dus eigenlijk ''niemand'' de baby kan claimen dan de ''wensouders'' zelf.

Geen oordeel over hoe liefdevol het kind opgevoed kan worden, want dan kan prima door 2 vaders, maar toch vind ik het een raar idee, dat stellen zo ver gaan om maar een kind op de wereld brengen, terwijl onderzoek heeft aangetoond dat een percentage kinderen in een identificatiecrisis terecht kan komen.

Eenvandaag - Wensvaders kunnen eindelijk in Nederland terecht
https://eenvandaag.avrotr(...)n-nederland-terecht/
Momenteel is het zo dat degene die het kind baart, als moeder wordt aangemerkt. Ongeacht wiens eicel het was. Dus ook als het DNA niet overeenkomt.

Dus dan zal eerst die wet aangepast moeten worden.
  donderdag 15 november 2018 @ 14:06:11 #33
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_183163635
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:53 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Genetische kenmerken? De theorie van de feministen is toch heden ten dage, dat blauwe ogen zich hebben uitgebreid omdat mannen dat aantrekkelijk vonden….en onze intelligentie is er op vooruit gegaan omdat vrouwen met blond haar en blauwe ogen verliefd worden op rijke witte mannen?
Allemaal evolutietheorie ter overleving van (jouw/mijn) soort .... nageslacht dat zich (beter) weet aan te passen aan de omgeving, zal overleven.

NB: Ik ben tegenwoordig wat van Darwin/Dawkinsschool en maak mij nog maar weinig illusies over vermeende moraliteitsbeginselen die ons bestaan van aantrekkelijkheid omcirkelen.
Hoogdravende redeneringen zijn ook een uitvloeisel van om "het" mindere bestaan te rechtvaardigen. Als je jouw "misbaksels" beter kan laten overleven door "de witte man met z'n domme blondine" te vertrappen, is dat een prima reden zelf zo te oordelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_183163677
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:06 schreef Vallon het volgende:

[..]

Allemaal evolutietheorie ter overleving van (jouw/mijn) soort .... nageslacht dat zich (beter) weet aan te passen aan de omgeving, zal overleven.

NB: Ik ben tegenwoordig wat van Darwin/Dawkinsschool en maak mij nog maar weinig illusies over vermeende moraliteitsbeginselen die ons bestaan van aantrekkelijkheid omcirkelen.
Hoogdravende redeneringen zijn ook een uitvloeisel van om "het" mindere bestaan te rechtvaardigen. Als je jouw "misbaksels" beter kan laten overleven door "de witte man met z'n domme blondine" te vertrappen, is dat een prima reden zelf zo te oordelen.
Hopende dan maar dat ze zo politiek bewogen zijn, dat ze ook anti-vaxxers zijn
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  donderdag 15 november 2018 @ 14:17:14 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183163802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik snap er niets van. Er zijn zoveel weeskinderen die ter adoptie worden aangeboden. Waarom per sé gaan lopen Frankensteinen? :{

Bij homo's is het toch maar één van de ouders die de genen kan doorgeven aan de kinderen. Lijkt mij ongezond voor de relatie, want dan is één ouder de biologische en de ander niet. Dat kan bij een eventuele scheiding vervelend worden.

Dit is inderdaad nog los van de psychische problemen die kinderen krijgen wanneer ze worden gescheiden van hun moeder.
Frankensteinen nog wel zelfs...

Overdrijf je niet een klein beetje (pun intended)?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 15 november 2018 @ 14:21:41 #36
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_183163883
als heterostellen IVF rechten moeten homostellen dat toch zeker kunnen hebben, of heeft de islamisering in NL al zover toegeslagen dat we homo's andere rechten toezeggen dan hetero's?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  donderdag 15 november 2018 @ 14:25:20 #37
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183163924
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Frankensteinen nog wel zelfs...

Overdrijf je niet een klein beetje (pun intended)?
Welke pun? :?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_183163977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:21 schreef slaveloos het volgende:
als heterostellen IVF rechten moeten homostellen dat toch zeker kunnen hebben, of heeft de islamisering in NL al zover toegeslagen dat we homo's andere rechten toezeggen dan hetero's?
Dit.
U MAD?
  donderdag 15 november 2018 @ 14:37:09 #39
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183164127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:21 schreef slaveloos het volgende:
als heterostellen IVF rechten moeten homostellen dat toch zeker kunnen hebben, of heeft de islamisering in NL al zover toegeslagen dat we homo's andere rechten toezeggen dan hetero's?
Nou die gelijke rechten hadden ze ver voor de komst van moslims ook niet. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_183164159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:04 schreef xzaz het volgende:
Kinderen zijn gewoon objecten geworden. Ik WIL een kind.
En wat als dat kind contact wil met de moeder?
  donderdag 15 november 2018 @ 14:41:45 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183164189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik ben normaal gesproken helemaal niet van kinderen uit shithole countries hierheen halen, maar het is kiezen tussen 2 kwaden eigenlijk.
Wat is er dan zo kwaad aan een homostel dat een kind krijgt :D?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 november 2018 @ 14:49:26 #42
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_183164330
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:37 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nou die gelijke rechten hadden ze ver voor de komst van moslims ook niet. :D
precies: kom niet aan onze homo's, dat doen we liever zelf als jullie het land uit zijn :)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_183164436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:21 schreef slaveloos het volgende:
als heterostellen IVF rechten moeten homostellen dat toch zeker kunnen hebben, of heeft de islamisering in NL al zover toegeslagen dat we homo's andere rechten toezeggen dan hetero's?
Oh maar homo's zijn voor veel autochtone Nederlands ook niet meer dan een stok om moslims mee te slaan. Die zogenaamde tolerantie is vaak flinterdunne apathie die al snel omslaat in walging en afkeuring.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 november 2018 @ 14:59:57 #44
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_183164472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh maar homo's zijn voor veel autochtone Nederlands ook niet meer dan een stok om moslims mee te slaan. Die zogenaamde tolerantie is vaak flinterdunne apathie die al snel omslaat in walging en afkeuring.
precies: zodra de moslims door de verdraagzame Nederlanders eruit gegooid zijn vanwege hun onverdraagzaamheid, zijn de homo's weer aan de beurt
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_183164502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh maar homo's zijn voor veel autochtone Nederlands ook niet meer dan een stok om moslims mee te slaan. Die zogenaamde tolerantie is vaak flinterdunne apathie die al snel omslaat in walging en afkeuring.
Dit inderdaad.

En in de gemiddelde provinciekroeg wordt het nog altijd niet gewaardeerd wanneer je als homostel 'je ding doet'. Dat leidt in de meeste gevallen tot ruzie en soms zelfs een handgemeen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183164507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik snap er niets van. Er zijn zoveel weeskinderen die ter adoptie worden aangeboden. Waarom per sé gaan lopen Frankensteinen? :{

Bij homo's is het toch maar één van de ouders die de genen kan doorgeven aan de kinderen. Lijkt mij ongezond voor de relatie, want dan is één ouder de biologische en de ander niet. Dat kan bij een eventuele scheiding vervelend worden.

Dit is inderdaad nog los van de psychische problemen die kinderen krijgen wanneer ze worden gescheiden van hun moeder.
Laten we dan maar snel alle hetero's verbieden kinderen te krijgen.

Genoeg weeskinderen op de wereld. En bij een scheiding (33% van de huwelijken strandt) ruzie over bij wie het kind hoort.

En dat is nog los van de psychische problemen voor het kind bij een heteroseksuele scheiding!
  donderdag 15 november 2018 @ 15:05:18 #47
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183164554
Helaas kunnen niet beiden mannen of vrouwen de vaders of moeders zijn. Er zijn namelijk zowel een man als vrouw nodig voor een kind. Dus als je een homoseksuele relatie heb en krijgt een kleintje door middel van IVF, dan zal er toch 1 slechts, biologisch (en dus ook theoretisch etc.) een verzorger of stiefouder zijn.
  donderdag 15 november 2018 @ 15:16:42 #48
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_183164730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:39 schreef Nober het volgende:

[..]

En wat als dat kind contact wil met de moeder?
Heeft het pech, 't gaat niet om 't kind.
pi_183164804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:16 schreef xzaz het volgende:

[..]

Heeft het pech, 't gaat niet om 't kind.
Mooi. Dan wil ik en mijn hond er ook een samen.
  donderdag 15 november 2018 @ 15:50:31 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183165272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh maar homo's zijn voor veel autochtone Nederlands ook niet meer dan een stok om moslims mee te slaan. Die zogenaamde tolerantie is vaak flinterdunne apathie die al snel omslaat in walging en afkeuring.
Zo waar dit. Zo treurig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 15 november 2018 @ 15:59:57 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_183165430
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh maar homo's zijn voor veel autochtone Nederlands ook niet meer dan een stok om moslims mee te slaan. Die zogenaamde tolerantie is vaak flinterdunne apathie die al snel omslaat in walging en afkeuring.
En terecht natuurlijk we slaan helemaal door in 'wat normaal gevonden moet worden'.
  donderdag 15 november 2018 @ 16:01:33 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183165452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk we slaan helemaal door in 'wat normaal gevonden moet worden'.
Ja, mensen die van elkaar houden en een gezin willen stichten zeg... Waar gaat het heen met de wereld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 15 november 2018 @ 16:02:37 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183165466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk we slaan helemaal door in 'wat normaal gevonden moet worden'.
Het ís normaal, er komt weinig mening aan te pas.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183165919
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk we slaan helemaal door in 'wat normaal gevonden moet worden'.
Welnee. Er zijn natuurlijk vreselijk conservatieve zielen die er niet mee om kunnen gaan, maar als je naar dit soort zaken kijkt is er feitelijk maar één belang dat telt en dat is het belang van het kind. Als twee ouders een kind de zorg en liefde kunnen bieden diet het nodig heeft, dan is dat zelfs te prefereren boven gescheiden werkende ouders die nauwelijks tijd hebben voor een kind, disfunctionele huwelijken en ga zo maar door.
"Zo hoort dat niet" is gewoon een volstrekte drogreden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 november 2018 @ 16:43:30 #55
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_183166185
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja, mensen die van elkaar houden en een gezin willen stichten zeg... Waar gaat het heen met de wereld.
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het ís normaal, er komt weinig mening aan te pas.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welnee. Er zijn natuurlijk vreselijk conservatieve zielen die er niet mee om kunnen gaan, maar als je naar dit soort zaken kijkt is er feitelijk maar één belang dat telt en dat is het belang van het kind. Als twee ouders een kind de zorg en liefde kunnen bieden diet het nodig heeft, dan is dat zelfs te prefereren boven gescheiden werkende ouders die nauwelijks tijd hebben voor een kind, disfunctionele huwelijken en ga zo maar door.
"Zo hoort dat niet" is gewoon een volstrekte drogreden.
Dit bedoel ik dus. :D Het COC staat al weer te wapperen _O-
  donderdag 15 november 2018 @ 16:53:57 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183166366
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:43 schreef xzaz het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dit bedoel ik dus. :D Het COC staat al weer te wapperen _O-
Zucht
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183166377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:43 schreef xzaz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit bedoel ik dus. :D Het COC staat al weer te wapperen _O-
Je trollt gewoon weer slap. Kom nou eerst maar eens met argumenten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 november 2018 @ 17:11:34 #58
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_183166698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

En in de gemiddelde provinciekroeg wordt het nog altijd niet gewaardeerd wanneer je als homostel 'je ding doet'. Dat leidt in de meeste gevallen tot ruzie en soms zelfs een handgemeen.
Mensen verschansen zich maar al te graag achter zg. zekerheden die de moraal van de groep verschaft.
Kan mij dat wel voorstellen, deels opgegroeid in een provinciestadje, waar het agressie opwekte omdat je een andere blikveld had. Het is de visie en perspectief dat vooral wordt ingevuld door kortzichtige pre(di)kers. Niet mis mee totdat daarmee de vrijheid van anderen wordt ingeperkt.

Los daarvan vind ik het zelf onaangenaam wanneer anderen -m/v in whatever combinatie - uitgebreid en publiekelijk op vleselijke wijze hun liefde (be)tonen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 15 november 2018 @ 17:13:32 #59
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183166743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:02 schreef DSVM het volgende:

[..]

Laten we dan maar snel alle hetero's verbieden kinderen te krijgen.

Genoeg weeskinderen op de wereld. En bij een scheiding (33% van de huwelijken strandt) ruzie over bij wie het kind hoort.

En dat is nog los van de psychische problemen voor het kind bij een heteroseksuele scheiding!
Heteros kunnen op een normale manier kinderen verwekken, dus die hoeven niet aan de adoptie of in een Frankenstein laboratorium een kind kweken in een vreemde vrouw. Heteros zijn geen onderdeel van deze discussie.

Bovendien zijn beide ouders dan biologisch en kunnen ze co ouderschap regelen. Kan bij homos niet. Eentje is de pappa en de ander niet en die heeft dus geen rechten.
  donderdag 15 november 2018 @ 17:15:55 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183166785
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Heteros kunnen op een normale manier kinderen verwekken
Álle hetero's?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 november 2018 @ 17:16:59 #61
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183166804
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is er dan zo kwaad aan een homostel dat een kind krijgt :D?
In principe is er niets kwaads aan, het is het product zijn van draagmoederschap dat problemen kan opleveren voor een kind. Dat is waarom ik liever voor adoptie pleit. Ook bij heteros die geen kinderen kunnen krijgen, trouwens. De wereld is al vol genoeg.
pi_183166889
Op die foto kan je zien dat hij gay is omdat hij zo'n kapotte spijkerbroek draagt.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')