abonnement Unibet Coolblue
pi_183167564
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

Batterij van een telefoon krijgt je niet dood. Het ging om de oplader die direct 220 volt door het badwater pompte.
"You might feel it, but you probably won't."
pi_183180126
Moest stiekem wel erg lachen toen ik dit las, mijn god hoe stom kun je zijn. Gek genoeg past dit soort incidenten echt bij de millennials, Het komt niet eens bij me op om mijn smartphone mee te nemen de badkamer in. Maar ja ik ben dan ook een ouwe lul haha
pi_183180591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:44 schreef MakkieR het volgende:
Moest stiekem wel erg lachen toen ik dit las, mijn god hoe stom kun je zijn. Gek genoeg past dit soort incidenten echt bij de millennials, Het komt niet eens bij me op om mijn smartphone mee te nemen de badkamer in. Maar ja ik ben dan ook een ouwe lul haha
hihaho.

Het meisje was zeventien en valt dus niet onder de millenials, maar fijn dat je de dood van dat meisje kon gebruiken om je gal over millenials te spuwen. Laat dat ouwe maar weg.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183180657
TT echt zo'n Black Stories-verhaal. Een bizar ongeval, en dan moet je door middel van ja/nee-vragen zien te achterhalen wat er gebeurd is. Ik dacht : ze heeft een hartinfarct, belde de hulpdiensten, maar haar telefoon viel in het water. Of iets dergelijks :').
Maar gewoon electrocutie dus.
Somebody that I used to know
pi_183180676
Triest, heel triest. Zielig. Wat erg voor die moeder.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183180706
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:25 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat die vent nog leeft :')
Hij weet precies wat hij doet.
pi_183182443
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hij weet precies wat hij doet.
Ik denk ook dat hij zijn hele opstelling met een aardlekschakelaar gebruikt. Hij zou dan misschien een schok kunnen krijgen maar nooit lang genoeg. De vonken zouden gemonteerd kunnen zijn...
Racist
pi_183186673
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:25 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat die vent nog leeft :')
Je weet dat het allemaal nep is hè? Hij weet bijzonder goed wat hij doet. Op het foutje met de Jacob's ladder na dan :X

Edit: spuit elf.....had de laatste posts niet gezien.

[ Bericht 7% gewijzigd door PeeJay1980 op 16-11-2018 16:56:05 ]
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')