abonnement Unibet Coolblue
pi_183191381
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 19:29 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hout wat net gekapt is, of droog hout wat nat is geregend? Want dat eerste brand voor geen meter en geeft alleen maar rook. Dat tweede is vanbinnen natuurlijk kurkdroog.
Mijn antwoord was in het licht van degene zijn reactie waarop ik reageerde; die over hout en groene bomen begon(terwijl dit topic gaat over hele huizen die weggevaagd zijn en staal dat brandt en smelt door een bosbrand waar de bomen, gras en struiken dan weer wel blijven staan ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Eficaz op 16-11-2018 20:38:47 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_183194861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:28 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Mijn antwoord was in het licht van degene zijn reactie waarop ik reageerde; die over hout en groene bomen begon(terwijl dit topic gaat over hele huizen die weggevaagd zijn en staal dat brandt en smelt door een bosbrand waar de bomen, gras en struiken dan weer wel blijven staan ...
Ook best gek om het dan een bosbrand te noemen... als het bos niet brandt.

Het wordt steeds spannender. Rotschild wordt er bij betrokken:
Gepubliceerd op 28 feb. 2018


Mevrouw heeft het dus in februari j.l. over een plan dat er zou zijn om noord California dmv DEW's in de fik te zetten.

Lijkt op een mooi doordachte psyop. Ook wordt weer Agenda 21 genoemd.



[ Bericht 8% gewijzigd door DupingDelight op 16-11-2018 22:43:35 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183195835


Mijn brein weigert dit te geloven eigenlijk, maar ik zoek wel een goede verklaring. :{
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183195884
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 18:32 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ik heb die beelden ook gezien, maar vond ze wel twijfelachtig.
Don't be so cynical. How very dare you!
Based on only what I've read here on BNW so far, just a couple of thoughts...
The image of the burnt-out car could easily have been staged/shopped etc.( Judy Woods' 'toasted' cars)
The event is an enormous insurance claim too, whichever way you want to look at it. They look like properties which could've been criminally 'torched'.
Were the celebs etc. at home when it happened ? Was there anything/anyone in the houses?
Some of these houses probably had greenhouses/sheds etc. that would be 'worth' more than most average peoples' houses around the world and most likely be warmer and better equipped than many. Or maybe some people might want to build a replica Vlad the Impaler castle or something, instead of just being happy and feeling lucky to have a lovely old wooden house.

And here he is again -H.G. Wells - the inventor of the word 'atomic'...
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat-Ray

quote:
The Heat-Ray is essentially a directed-energy weapon, albeit that the name of "Heat-Ray" is more commonly applied to the destructive energy it projects than to the weapon itself; the latter described as a box-like or camera-like case mounted on larger machines, including Tripod fighting-machines, whereas the Ray was credited with striking targets at distances of at least two miles.
The novel explains:
"in some way they are able to generate an intense heat in a chamber of practically absolute non-conductivity. This intense heat they project in a parallel beam against any object they choose, by means of a polished parabolic mirror of unknown composition, much as the parabolic mirror of a lighthouse projects a beam of light... it is certain that a beam of heat is the essence of the matter. Heat, and invisible, instead of visible, light. Whatever is combustible flashes into flame at its touch, lead runs like water, it softens iron, cracks and melts glass, and when it falls upon water, incontinently that explodes into steam.[2]
The only visible element of the ray was a flash emitted from the chamber, in which respect Wells' description is consistent with experimental directed-energy weapons of later years (such as a powerful CO2 Laser)[citation needed].
Please excuse my scepticism.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183196224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Don't be so cynical. How very dare you!
Based on only what I've read here on BNW so far, just a couple of thoughts...
The image of the burnt-out car could easily have been staged/shopped etc.( Judy Woods' 'toasted' cars)
The event is an enormous insurance claim too, whichever way you want to look at it. They look like properties which could've been criminally 'torched'.
Were the celebs etc. at home when it happened ? Was there anything/anyone in the houses?
Some of these houses probably had greenhouses/sheds etc. that would be 'worth' more than most average peoples' houses around the world and most likely be warmer and better equipped than many. Or maybe some people might want to build a replica Vlad the Impaler castle or something, instead of just being happy and feeling lucky to have a lovely old wooden house.

And here he is again -H.G. Wells - the inventor of the word 'atomic'...
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat-Ray

[..]

Please excuse my scepticism.
Ja, misschien weer een enorme scam. Verzekeringsfraude maar zodanig vol gepropt met red herrings dat je geneigd bent spoken na te jagen.

Dit heeft ook meerdere malen mijn gedachten gepasseerd.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:25:02 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183196569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:31 schreef DupingDelight het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fascinerend dit.

[ afbeelding ]
Bos nat, huis droog.
Als je hout kapt droogt het hout, en in de VS worden heel veel huizen van hout gemaakt ipv steen.
Dan nog in een stenen huis zit erg veel hout verwerkt.
Als je door een bos loopt ligt er veel hout op de grond, dat hout verbrand.
Staat er stevige wind verbrand alleen dat en niet een boom/bos wat leeft het vuur krijgt er amper tot geen vat op, als je aan de grond staat en niet van de bovenkant kijkt, zal je zien dat het bos aan de onderkant hoogstwaarschijnlijk onder het roet zit.
Bij de auto op de weg, asfalt brand niet dit smelt, de auto heeft veel brandbare aspecten, de weg word zacht maar verhard weer als de brand voorbij is, daarom zie je geen of amper verschil.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183199109
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:28 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Mijn antwoord was in het licht van degene zijn reactie waarop ik reageerde; die over hout en groene bomen begon(terwijl dit topic gaat over hele huizen die weggevaagd zijn en staal dat brandt en smelt door een bosbrand waar de bomen, gras en struiken dan weer wel blijven staan ...
Ik ga er inderdaad van uit dat die huizen o.a. uit houten balken/planken bestonden. Lijkt me geen rare aanname.
  zaterdag 17 november 2018 @ 02:17:37 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183199159
1 van de foto's uit de OP is geen laserbeam, maar een long exposure rocket launch vanuit Vandenberg:



https://www.alamy.com/the(...)-image186878912.html


https://cosmosmagazine.com/space/liftoff
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183200252
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 02:17 schreef ATuin-hek het volgende:
1 van de foto's uit de OP is geen laserbeam, maar een long exposure rocket launch vanuit Vandenberg:

[ afbeelding ]

https://www.alamy.com/the(...)-image186878912.html

[ afbeelding ]
https://cosmosmagazine.com/space/liftoff
Oh ik dacht zelfs dat ze volledig fake waren. Valt nog mee dan.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  zaterdag 17 november 2018 @ 10:04:06 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183201015

One day..Lasers really.. to change the weather? Het is nog "experimental"...incredible interesting..it is.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183201162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:18 schreef DupingDelight het volgende:
Fake News of......?

[ afbeelding ]

Ik stuitte vandaag op Twitter op een heleboel mensen die claimen dat de bosbranden in California het gevolg zijn van het gebruik van DEW's (Direct Energy Weapons). Hierbij zag ik een filmpje van een woonwijk waarbij de bosbrand de voorkeur leek te hebben voor sommige huizen en auto's en bomen en struiken ongemoeid liet.
-zie OP-
Er is sinds kort een nieuwe regel dat hier enkel Nederlandstalige of in het Nederlands bewerkte teksten mogen gepost worden. Dus ik wacht even op die versie. En Google Translate is ook verboden TS😊 Trouwens, ik geloof oprecht dat die foto's toeval zijn. Aangezien ik het niet allemaal heb gelezen wegens te uitgebreid.

[ Bericht 44% gewijzigd door SuperHartje op 17-11-2018 10:47:38 (Point made) ]
pi_183201216
Die laatste foto van TS is wel héél toevallig. Misschien Photoshop of brandstichting van linkse activisten? Of een gekkie die de verzekering wou oplichten maar niet door had de omgeving in de buurt niet in brand stond?

[ Bericht 1% gewijzigd door wodca op 17-11-2018 10:47:49 ]
pi_183201350
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:20 schreef wodca het volgende:

[..]

Er is sinds kort een nieuwe regel dat hier enkel Nederlandstalige of in het Nederlands bewerkte teksten mogen gepost worden. Dus ik wacht even op die versie. En Google Translate is ook verboden TS😊 Trouwens, ik geloof oprecht dat die foto's toeval zijn. Aangezien ik het niet allemaal heb gelezen wegens te uitgebreid.
Ga je gang. :)

En waarom quote je de hele OP?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183201379
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:

One day..Lasers really.. to change the weather? Het is nog "experimental"...incredible interesting..it is.

Vanmiddag ff kijken :)
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 10:43:42 #65
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183201442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:35 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ga je gang. :)

En waarom quote je de hele OP?
Waarschijnlijk om zijn punt te ondersteunen. :P
Het is wel een behoorlijke lap tekst zoals ik eerder meldde. Een wat meer overzichtelijke samenvatting leest fijner :)
A child is born with no state of mind.
pi_183201471
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:43 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om zijn punt te ondersteunen. :P
Het is wel een behoorlijke lap tekst zoals ik eerder meldde. Een wat meer overzichtelijke samenvatting leest fijner :)
Mensen zijn tegenwoordig te lui om meer dan 3 regels tekst te lezen. Dat is het werkelijke probleem hier. ;)
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 10:50:10 #67
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183201525
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:45 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Mensen zijn tegenwoordig te lui om meer dan 3 regels tekst te lezen. Dat is het werkelijke probleem hier. ;)
3.000.000 regels is ook weer het andere uiterste :D

Je bent niet van plan de OP aan te passen?
A child is born with no state of mind.
pi_183201596
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

3.000.000 regels is ook weer het andere uiterste :D

Je bent niet van plan de OP aan te passen?
Ga je gang. Ik heb er geen tijd voor en zit mobiel.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 11:02:11 #69
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183201643
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:56 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ga je gang. Ik heb er geen tijd voor en zit mobiel.
Nou dat is lekker makkelijk ;( zie FB
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 17 november 2018 @ 11:03:15 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183201655
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:45 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Mensen zijn tegenwoordig te lui om meer dan 3 regels tekst te lezen. Dat is het werkelijke probleem hier. ;)
Wat een rare maatregel. Het kostte mij hooguit een minuut of 15 om het even te lezen. Nu is het weg? Als ik het goed begrijp is tekst in Engels niet toegestaan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183201694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is tekst in Engels niet toegestaan?
Dat was een grapje van me dat ts gewoon een copy-paste deed van een Engelstalig internetartikel zonder ook maar de moeite te doen om een mooie en overzichtelijke OP te maken.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 11:10:44 #72
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183201726
En weer ontopic aub.
A child is born with no state of mind.
pi_183201852
Waar gaat dit topic eigenlijk over? Dat slechteriken met lasers huizen in brand schieten en daarbij vergeten de bomen mee te nemen of dat men niet snapt waarom het ene wel brandt en het andere niet?
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 11:26:13 #74
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183201890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:23 schreef Arth_NL het volgende:
Waar gaat dit topic eigenlijk over? Dat slechteriken met lasers huizen in brand schieten en daarbij vergeten de bomen mee te nemen of dat men niet snapt waarom het ene wel brandt en het andere niet?
Tot nu toe wordt er gespeculeerd over de oorzaak.
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 17 november 2018 @ 11:42:18 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183202144

Kost je wel 10 minuten deze video :{ no longer science fiction...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')