abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:38:05 #1
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_183134679
Die ‘uitgeknepe’ Ryanair en easyJet piloten doen bizar veel landingen en take offs op een dag, mijn inziens het moeilijkste stukje van de vlucht.

Als ze eenmaal op autopilot staan is het wachten op de landing, hopelijk zonder calamiteiten onderweg.

Maar als ze 12 uur + in die kist zitten op de auto pilot zijn er dan nog veel taken die ze moeten uitvoeren? Of is het vooral wachten op de aankomst?

Over het algemeen krijgen de lange afstand piloten de grootste sommen geld, en worden de korte vlucht easyJet piloten uitgeknepen.... terwijl ze naar mijn mening effectief harder moeten werken?

Voor de duidelijkheid ... ben blij dat ze er zijn, ik zou het niet kunnen :)
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:39:48 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183134719
Ik neem aan gewoon lekker bijklussen. Beetje telefoontjes aannemen van hete huisvrouwtjes. Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar... lekker bellen met elkaar 0906 09.. jetwetog.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183134771
Stewardessen ballen in de cockpit
U MAD?
pi_183134820
De motor in de gaten houden, vliegtuigen in de omgeving in de gaten houden, de dichtstbijzijnde vliegvelden bijhouden zodat je weet waar je heen moet in geval van nood, luisteren naar instructies van air traffic control en, niet geheel onbelangrijk, het aanpassen van de autopilot, zodat die blijft doen wat de bedoeling is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183134821
Mijns inziens doen ze vrij weinig nadat ze de gashendel open duwen. Ding stijgt op via een voorgedefineerde hoek en draait in de juiste richting. Flight management stelt alles in om de naar de bestemming te vliegen. Landing is ook op ILS/DME. Autothrottle regelt de snelheid en de hoogteradar schakelt de motor uit boven de landingsbaan, tenslotte autobrake om te stoppen.

Wat ze ondertussen doen? 10 mile high club natuurlijk.
.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 23:46:43 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183134837
Behoorlijk meer dan je zou denken.
https://www.cntraveler.co(...)y-do-on-long-flights
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183134987
Frituren
Ik zwaai naar dieren.
pi_183135485
Steengrillen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 14 november 2018 @ 01:24:13 #9
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183135709
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:45 schreef Fer het volgende:
Mijns inziens doen ze vrij weinig nadat ze de gashendel open duwen. Ding stijgt op via een voorgedefineerde hoek en draait in de juiste richting. Flight management stelt alles in om de naar de bestemming te vliegen. Landing is ook op ILS/DME. Autothrottle regelt de snelheid en de hoogteradar schakelt de motor uit boven de landingsbaan, tenslotte autobrake om te stoppen.

Wat ze ondertussen doen? 10 mile high club natuurlijk.
Natuurlijk, ze landen op ILS/DME. Gebruik nog wat jargon dat letterlijk niemand begrijpt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  roze woensdag 14 november 2018 @ 01:30:15 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183135744
Joint roken
Your beauty never ever scared me.
pi_183135806
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183136439
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Behoorlijk meer dan je zou denken.
https://www.cntraveler.co(...)y-do-on-long-flights
Ik vind het eigenlijk wel tegenvallen wat ze alsnog doen. Komt bij dat een heel stuk beter geautomatiseerd kan worden. Gaat de veiligheid ook nog eens flink omhoog. Dit klinkt als iemand die z'n baan onmisbaar zit te praten.
pi_183136477
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 06:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel tegenvallen wat ze alsnog doen. Komt bij dat een heel stuk beter geautomatiseerd kan worden. Gaat de veiligheid ook nog eens flink omhoog. Dit klinkt als iemand die z'n baan onmisbaar zit te praten.
juist automatiseren maakt het denk ik onveiliger vanwege zoveel variabelen waar een computer niet tijdig op kan anticiperen
pi_183136489
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 06:24 schreef mschol het volgende:

[..]

juist automatiseren maakt het denk ik onveiliger vanwege zoveel variabelen waar een computer niet tijdig op kan anticiperen
Een computer is daar juist vele malen beter in. En is daarnaast niet onderhevig aan vermoeidheid of verveling.
  woensdag 14 november 2018 @ 08:36:36 #15
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183137255
die mensen hebben het ook makkelijk eigenlijk he
Man of Steal.
pi_183137311
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:39 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem aan gewoon lekker bijklussen. Beetje telefoontjes aannemen van hete huisvrouwtjes. Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar... lekker bellen met elkaar 0906 09.. jetwetog.
11...
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183138774
Ik heb wel eens het gevoel dat ze die uurtjes gebruiken voor salarisonderhandelingen. :P

Ik had eens een vlucht van cuba naar amsterdam waar de piloot onderweg het liveblog van een knockout-wedstrijd van het nederlands elftal voorlas. Die had het niet druk.
-nee-
pi_183139095
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb wel eens het gevoel dat ze die uurtjes gebruiken voor salarisonderhandelingen. :P

Ik had eens een vlucht van cuba naar amsterdam waar de piloot onderweg het liveblog van een knockout-wedstrijd van het nederlands elftal voorlas. Die had het niet druk.
Dat vind ik wel service! ^O^
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:01:32 #19
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183139154
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:45 schreef Fer het volgende:

Wat ze ondertussen doen? 10 mile high club natuurlijk.
Bij NASA misschien, in je bus is dat toch een flinke uitdaging.
pi_183145785
Ik ben via een bevriende piloot eens meegevlogen op een friends and family flight (piloot of stewardess mag x keer per jaar een bekende mee laten vliegen, puur heen en direct terug). Dat was van München naar Lissabon, zo'n 3 uurtjes.

Heb de hele heen- en terugvlucht in de cockpit gezeten, en geloof me, ze hebben genoeg te doen. Het klinkt allemaal niet als veel, dat "communiceren, weer in de gaten houden, autopilot bijsturen, etc.", maar je bent elke 5 minuten met iets anders bezig. Al is het maar een knopje omzetten. Je moet alert en geconcentreerd blijven. Gelukkig ben je met z'n tweeën, dus kun je afwisselen (en de één kan af en toe een oogje dicht doen). Maar ze zitten echt niet te niksen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')