abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2018 @ 21:32:57 #1
22592 crew  Ole
pi_183132027
hier dan
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een draagmoeder die op de natuurlijke wijze zwanger van hem geworden is en dan toevallig ook nog van een tweeling?
I call bullshit voor het hele verhaal.

En dat al in november terwijl zijn zoektocht naar een draagmoeder in augustus begon en hij al weet dat het 2 jongetjes waren? Double BS.
EmileRatelband twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 23:36:30 Spiritualiteit , is een te mogen zijn met zo n lief klein mannetje, vast mogen houden en zijn onschuld mogen voelen.Vanessa en Marco dank jullie wel. Na deze ervaring zoek ik een draagmoeder. Stuur me je 06 om details te bespreken. reageer retweet
En 10 oktober dit bericht:
https://www.rtlboulevard.(...)met-zijn-draagmoeder

Volgens mij heeft hij zich niet helemaal ingelezen in hoe eea zich ontwikkelt, als er 10 oktober nog geen zwangerschap was.
De dames zijn ook wel gruwelijk snel geselecteerd en zo snel zwanger (op natuurlijke wijze) is ook wat raadselachtig met zo'n bejaarde vader (ongeacht of hij liegt dat hij 49 is).
quote:
Emile Ratelband: Draagmoeder heeft mijn tweeling verloren

De draagmoeder die een tweeling verwachtte van Emile Ratelband (69) kreeg volgens de ondernemer gisteren een miskraam. De vrouw belandde afgelopen weekend met bloedingen en hevige pijnen in het ziekenhuis, waar de twee jongetjes in haar buik overleden. ,,Ik kan aanvaarden dat het zo moet zijn.’’

De alleenstaande Ratelband, die zeven kinderen heeft bij drie verschillende vrouwen, wil dolgraag nog een keer vader worden. Daarom ging hij afgelopen zomer via Twitter op zoek naar een draagmoeder. Zo’n 90 vrouwen meldden zich.

Een van hen, een hoofdverpleegkundige in een ziekenhuis, raakte volgens Emile vijftien weken geleden zwanger. Kort daarna werd duidelijk dat het om een tweeling ging. Ratelband was dolgelukkig.

De vrouw had echter veel pijn en wilde niet dat Ratelband haar zwangerschap al wereldkundig zou maken. Maar vorige week versprak hij zich - op televisie. ,,Ik heb nu eenmaal het hart op de tong’’, zegt Emile daar nu over. ,,En ik was er natuurlijk zo enorm blij mee.’’

Ondertussen hield de pijn bij de draagmoeder aan. Toch bleef ze aan het werk, aldus Ratelband. Pas anderhalve week geleden stopte ze. Afgelopen weekend ging ze met bloedingen en nauwelijks draaglijke pijn naar het ziekenhuis. Daar bleek dat een van de kindjes was overleden. In het ziekenhuis liet ook de tweede baby het leven.

Emile was op dat moment in Londen. Vlak voordat hij live op de Britse televisie werd geïnterviewd, kwam het telefoontje. Toch ging hij door met zijn geplande mediaoptredens. Niet alleen in Engeland, maar ook hier: Ratelband zat gisteravond bij Pauw en was te gast in de talkshow van Robert Jensen, die vanavond wordt uitgezonden.

,,Dat was moeilijk, maar ik geloof dat alles in het leven betekenis heeft’’, zegt Emile. ,,Dus ik kan aanvaarden dat het zo moet zijn.’’ Ratelband heeft inmiddels alsnog zijn agenda voor even vrijgemaakt. Op het moment van spreken is hij onderweg naar de vrouw, die nog in het ziekenhuis ligt. ,,Ik vind het erg’’, zegt Emile nog maar eens. ,,Ik vind het vreselijk.’’

De 69-jarige Emile kreeg afgelopen zomer veel kritiek op zijn oproep. Talloze mensen vonden het nogal egoïstisch dat een man van zijn leeftijd in zijn eentje een kind wil opvoeden. Maar als het aan Emile ligt, is zijn leeftijd binnenkort anders. Hij voelt zich al lange tijd 20 jaar jonger en wendde zich onlangs tot de rechter om zich officieel 49 jaar te laten verklaren.

Volgens Ratelband lijkt zijn situatie op die van transgenders, oftewel mensen bij wie hun gevoelsmatige geslacht afwijkt van hun lichamelijke. Die vergelijking viel gisteren op de Britse tv niet in goede aarde.
volgens dit bericht was ze al 15 weken zwanger
wat een fantast

[ Bericht 99% gewijzigd door Ole op 13-11-2018 21:44:08 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2018 @ 21:45:44 #2
22592 crew  Ole
pi_183132303
Met dank aan Leandra *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:56:28 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183132562
Dan knal ik die rekenpost ook nog wel even hier neer:
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vandaag 15 weken zwanger is eerste dag laatste menstruatie 31 juli....
Als hij dan nog niet snapt dat ze niet zwanger is van hem, naar aanleiding van zijn oproep op 24 augustus, of de herhaling daarvan op 28 augustus dan is hij nog senieler dan we al dachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:58:01 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183132618
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

een hoofdverpleegkundige in een ziekenhuis, die met 15 weken zwangerschap en hevige pijnen stug blijft doorwerken, ook zo iets
Idd, lijkt mij ook totale nonsens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183132697
Het zou verboden moeten worden dat die vent zich nog zou kunnen voortplanten :')
pi_183132725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:01 schreef FANN het volgende:
Het zou verboden moeten worden dat die vent zich nog zou kunnen voortplanten :')
Preventief castreren :Y
pi_183132743
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:02 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Preventief castreren :Y
Daar ben ik vóór! :D
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2018 @ 22:05:37 #8
22592 crew  Ole
pi_183132781
:7 8-) _O_
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:10:19 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183132868
Het lijkt me typisch zo'n man die het graag zonder condoom doet en dan liegt dat hij gesteriliseerd is, dus het kan echt wel.... echt....

Nou ja, hij komt nu even niet weg met dat excuus natuurlijk.
Aan de andere kant denk ik ook niet dat hij er de ballen voor heeft er in te laten snijden; te laf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:37:50 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183133417
Misschien voelden die foetussen zich wel ouder.... dat kan ook natuurlijk; ze waren feitelijk 5 weken, maar ze voelden zich drie keer zo oud.
Hadden ze van hun vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183134179
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:37 schreef Leandra het volgende:
Misschien voelden die foetussen zich wel ouder.... dat kan ook natuurlijk; ze waren feitelijk 5 weken, maar ze voelden zich drie keer zo oud.
Hadden ze van hun vader.
:D

Dat hij nu een officiële topicreeks op FOK! heeft is wel weer een prestatie voor onze positiviteitsgoeroe.

[ Bericht 7% gewijzigd door miaeak op 13-11-2018 23:44:04 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 november 2018 @ 19:27:07 #12
22592 crew  Ole
pi_183148873
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:15 schreef miaeak het volgende:

[..]

:D

Dat hij nu een officiële topicreeks op FOK! heeft is wel weer een prestatie voor onze positiviteitsgoeroe.
Hij heeft er eerder eentje gehad. Een gate nog wel SHO / Ratelgate: Emile Ratelband verlaten door vrouw
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183149245
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 19:27 schreef Ole het volgende:

[..]

Hij heeft er eerder eentje gehad. Een gate nog wel SHO / Ratelgate: Emile Ratelband verlaten door vrouw
Wordt het een 10jarige traditie?
pi_183157527
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:56 schreef Leandra het volgende:
Dan knal ik die rekenpost ook nog wel even hier neer:

[..]

Gek idee, maar zou het misschien kunnen dat deze draagmoeder al eerder in beeld was dan wij wisten en zij dus al zwanger was voordat zijn idee naar buiten kwam?
pi_183159160
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 01:28 schreef kvd het volgende:

[..]

Gek idee, maar zou het misschien kunnen dat deze draagmoeder al eerder in beeld was dan wij wisten en zij dus al zwanger was voordat zijn idee naar buiten kwam?
Dat hij er al een bezwangerd had en vervolgens nog wat jonge neukertjes wilde scoren?
Kan. Hoe dan ook zit er een enorm BS-gedeelte in dit hele verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183179286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, lijkt mij ook totale nonsens.
zie nu pas deze reeks
ja het is zo ongeloofwaardig allemaal, nederland heeft hem toch nooit echt serieus genomen?
waarom zouden we dit dan wel voor waarheid aannemen
pi_183179612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:37 schreef Leandra het volgende:
Misschien voelden die foetussen zich wel ouder.... dat kan ook natuurlijk; ze waren feitelijk 5 weken, maar ze voelden zich drie keer zo oud.
Hadden ze van hun vader.
Hardop gelachen :D :D

In dit topic moet ik gepost hebben ^O^
Alius aliud dicit
pi_183191835
Emile heeft nu een open housewarming in zijn nieuwe huis in het altijd schitterende Appingedam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')