abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:39:56 #51
163650 Greys
pi_183156427
Maar geen Jan is reden voor een feestje *O* w/

Als we hem kunnen geloven dan :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183156450
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:22 schreef Cee het volgende:
Ben nu op het punt gekomen dat ik heb gekeken welke artiesten Cornald op Twitter volgt en vervolgens of ze ESF-fähig zijn (ervaren, eigenzinnig, benaderbaar) en daarna of ze nog ruimte hebben in hun agenda in april/mei. Kom niet verder dan Typhoon en Jacqueline Govaert.
Maan volgt hij niet ik weet niet of dat verder nog hoopgevend is. Misschien wordt het gewoon tijd dat ze ons uit ons lijden verlossen. _O-
Ik zou eerder het account van Jan Smit checken :D Volgens mij is het Muziekfeest op het plein-clubje weer aan zet :P
~The present is all there is~
pi_183156480
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:39 schreef Greys het volgende:
Maar geen Jan is reden voor een feestje *O* w/

Als we hem kunnen geloven dan :o
Schakel Klubbb 3 niet uit, dus missch moeten we niet te vroeg juichen :P
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:50:22 #54
163650 Greys
pi_183156559
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:36 schreef grazz het volgende:
Idd, geen Jan *O* Fijn dat hij zelf ook inziet dat we met hem voor lul zouden staan, al zei hij dat niet letterlijk zo :P En hij zegt dus net dat er nog geen concrete plannen zijn gemaakt. Dus het wordt een lange winter. Heerlijk overigens :D
Ik denk nog steeds dit:

quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2018 15:38 schreef Greys het volgende:
- Er zijn diverse mensen gevraagd te schrijven, zo lijkt het.
- Daarvan kiezen ze het beste lied.
- Als dat (mede) geschreven is door een artiest die het zelf kan en wil brengen doet diegene het.
- Als dat beste nummer er eentje is van een songwriter die voor anderen schrijft kiezen ze daar een andere zanger(es) bij.

Dus stél, Ilse en die Rise Like A Phoenix guy schrijven samen voor het ESF, en stél dat is het beste nummer, dan zal ze dat vast zelf willen brengen.

En stél een producer/songwriter komt met het tofste nummer, dan zoeken ze daar iemand als Glennis of Davina of Vinchenzo of zoiets bij.

Denk ik. En dat dat de reden is dat ze nog helemaal niet KUNNEN zeggen wie er gaat en het - zoals Cornald zei - nog wel even duurt. Want als het lied nog niet gekozen is, weten ze ook niet wie het zingt als ze het op bovenstaande manier doen.
Wat volgens mij al vrij voor de hand liggend is dat ze het zo doen, als ze zelf hebben gezegd zich eerst op de song te concentreren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:50:59 #55
163650 Greys
pi_183156565
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:44 schreef grazz het volgende:

[..]

Schakel Klubbb 3 niet uit, dus missch moeten we niet te vroeg juichen :P
Die gaan dan maar lekker voor Duitsland *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183156666
Jan Smit is behoorlijk aan het lobbyen om een DJ aan boord te krijgen, zo lijkt het iig. Ik hoor hem er vaker over en ook zeker terecht als je het mij vraagt, maar dan moet het geen B-plaatje zijn die ze nog ergens hadden liggen. Ik zie die Jan al helemaal nat worden (excuse my language) zodra de eerste DJ zich aanmeldt. Maar ho even, zo werkt dat niet. Blijf kritisch!
~The present is all there is~
pi_183156672
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Die gaan dan maar lekker voor Duitsland *O*
Scheisse, wanneer gaat Helene dan ;( *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2018 @ 00:07:31 #58
163650 Greys
pi_183156793
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:58 schreef grazz het volgende:
Jan Smit is behoorlijk aan het lobbyen om een DJ aan boord te krijgen, zo lijkt het iig. Ik hoor hem er vaker over en ook zeker terecht als je het mij vraagt, maar dan moet het geen B-plaatje zijn die ze nog ergens hadden liggen. Ik zie die Jan al helemaal nat worden (excuse my language) zodra de eerste DJ zich aanmeldt. Maar ho even, zo werkt dat niet. Blijf kritisch!
Oh potver. Er vormt zich een plaatje in m'n hoofd.. Met die meerdere schrijvers.

Jan lijkt idd per se een DJ te willen, dus die heeft vast geopperd om de verkering van Maan (Tony Pepperoni of hoe heet ie, die is DJ) een nummer te laten maken voor Maan. Die hij vast tijdens De Beste Zangers al een belofte had gedaan destijds.

En Cornald dacht NEEEEEEEE toen hij dit JanPlan vernam. En die heeft oa Ilse met Mister Rise Like A Phoenix aan het schrijven gezet.

En nu moeten ze nog onderling gaan afwachten en uitvechten wat het beste is. Vandaar dat het allemaal zo lang duurt.

Nou? Nou...?

Ik zuig het volledig uit m'n duim maar ik geloof hier voor nu in op basis van aanvoelingen, mijn duim, koffiedik, m'n water, de windrichting en vage aanwijzingen. B-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183157102
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh potver. Er vormt zich een plaatje in m'n hoofd.. Met die meerdere schrijvers.

Jan lijkt idd per se een DJ te willen, dus die heeft vast geopperd om de verkering van Maan (Tony Pepperoni of hoe heet ie, die is DJ) een nummer te laten maken voor Maan. Die hij vast tijdens De Beste Zangers al een belofte had gedaan destijds.

En Cornald dacht NEEEEEEEE toen hij dit JanPlan vernam. En die heeft oa Ilse met Mister Rise Like A Phoenix aan het schrijven gezet.

En nu moeten ze nog onderling gaan afwachten en uitvechten wat het beste is. Vandaar dat het allemaal zo lang duurt.

Nou? Nou...?

Ik zuig het volledig uit m'n duim maar ik geloof hier voor nu in op basis van aanvoelingen, mijn duim, koffiedik, m'n water, de windrichting en vage aanwijzingen. B-)
:D zou me niks verbazen als mevrouw Greys weer gelijk krijgt hoor. De naam Maan werd idd nog genoemd bij RTLLN.
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 00:45:16 #60
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_183157158
Een goed dance nummer van een DJ sta ik ook wel echt open voor. Maar dan inderdaad een goede commerciële plaat van een echte DJ. Geen halve feest BNer DJ of carnaval josties.
pi_183157664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:45 schreef Momo... het volgende:
carnaval josties.
Maan met de Snollebollekes :'(
pi_183157681
Wende heeft binnenkort ook een nieuw album uit toch? :+
dag
pi_183158581
Ik verdenk Greys dat ze stiekem inside information heeft......kloon van Jan en/of Cornald...... :D :D :D :6
pi_183158641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Scheisse, wanneer gaat Helene dan ;( *O*
Helene Fischer?
Die heeft dat niet nodig lijkt me.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183158707
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh potver. Er vormt zich een plaatje in m'n hoofd.. Met die meerdere schrijvers.

Jan lijkt idd per se een DJ te willen, dus die heeft vast geopperd om de verkering van Maan (Tony Pepperoni of hoe heet ie, die is DJ) een nummer te laten maken voor Maan. Die hij vast tijdens De Beste Zangers al een belofte had gedaan destijds.

En Cornald dacht NEEEEEEEE toen hij dit JanPlan vernam. En die heeft oa Ilse met Mister Rise Like A Phoenix aan het schrijven gezet.

En nu moeten ze nog onderling gaan afwachten en uitvechten wat het beste is. Vandaar dat het allemaal zo lang duurt.

Nou? Nou...?

Ik zuig het volledig uit m'n duim maar ik geloof hier voor nu in op basis van aanvoelingen, mijn duim, koffiedik, m'n water, de windrichting en vage aanwijzingen. B-)
Oh fuck ja, ik zie dit zo gebeuren :')

JanPlan; dat begrip houden we erin :D Kan in ons ESF woordenboek samen met fisten en pannecouckifiëren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 15 november 2018 @ 08:27:43 #66
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183158755
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:09 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Helene Fischer?
Die heeft dat niet nodig lijkt me.
Duitsland heeft haar wel nodig :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_183159325
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:45 schreef Momo... het volgende:
Een goed dance nummer van een DJ sta ik ook wel echt open voor. Maar dan inderdaad een goede commerciële plaat van een echte DJ. Geen halve feest BNer DJ of carnaval josties.
Ik snap het enthousiasme rond die dj's niet helemaal. Dat hadden we eerder moeten doen, nu zou het een soort slap aftreksel van Euphoria worden, vrees ik.
  donderdag 15 november 2018 @ 09:27:19 #68
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183159359
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik snap het enthousiasme rond die dj's niet helemaal. Dat hadden we eerder moeten doen, nu zou het een soort slap aftreksel van Euphoria worden, vrees ik.
Nouja. Dancemuziek is toch wel anders nu tov 5 jaar terug, zijn toch wel nieuwe stromingen in ontstaan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 november 2018 @ 09:28:36 #69
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183159373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:45 schreef Momo... het volgende:
Een goed dance nummer van een DJ sta ik ook wel echt open voor. Maar dan inderdaad een goede commerciële plaat van een echte DJ. Geen halve feest BNer DJ of carnaval josties.
Carnaval. O+
Carnavalsmuzikanten buiten de carnaval speriode zijn idd wel :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183159454
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:27 schreef MaLo het volgende:

[..]

Duitsland heeft haar wel nodig :+
Dat misschien wel ja :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183159814
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:27 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nouja. Dancemuziek is toch wel anders nu tov 5 jaar terug, zijn toch wel nieuwe stromingen in ontstaan.
Dat klopt, veel kun je ook nauwelijks dance meer noemen. Vaak gewoon pop, geproduceerd door een ghost producer. Maar dan heb je die dj's ook niet nodig.

Dan moeten ze bv. Giorgio Tuinfort bellen, man achter een aantal hits van David Guetta en Martin Garrix.
pi_183159815
Als die DJ sowieso maar niet op het podium staat dan. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2018 @ 10:14:57 #73
163650 Greys
pi_183160043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:59 schreef Em31 het volgende:
Als die DJ sowieso maar niet op het podium staat dan. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals die vrouw met die draagbare platenspeler achter de Toppers. Oh jongens oh jongens... _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2018 @ 10:16:57 #74
43556 miss_dynastie
pi_183160073
Misschien kan Sven Kramer dan ook een stukje schaatsen en Epke aan de rekstok. #Amsterdam2020 w/
pi_183161165
Als Maan het al helemaal commerciëel en op de ESF manier wil doen dan huurt ze een paar Zweedse songwriters in. Die weten altijd wel een hit neer te zetten. :P

Maar ja, zo'n lied gaat dus echt niet winnen. De afgelopen jaren hebben alle winnaars enig gevoel van emotie en een boodschap achter hun liedjes gehad. Met een commerciëel dancenummer heb je dat dus niet.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')