abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 november 2018 @ 09:55:10 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183138111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een blind date via een vriendin, de date was nog niet geweest maar we hadden al wel elkaars telefoonnummers. Die gast bleef maar berichtjes sturen, ik werd knettergek _O- Ging ik een dagje winkelen, en maar appen. 'Is het gezellig?' 'Wat heb je allemaal gekocht?' 'Wat antwoord je weinig.'
Jeuk, rode vlekken, alles.
's Avonds naar de bioscoop. 'Leuke film?' 'Aanrader?' 'Je mag wel wat terugsturen hoor.'

Het is nooit van een date gekomen.
:r :r :r :r

Al pagina's lang ben ik binnenmonds zachtjes aan het kotsen maaar nu kan ik het echt niet meer inhouden _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183138578
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een blind date via een vriendin, de date was nog niet geweest maar we hadden al wel elkaars telefoonnummers. Die gast bleef maar berichtjes sturen, ik werd knettergek _O- Ging ik een dagje winkelen, en maar appen. 'Is het gezellig?' 'Wat heb je allemaal gekocht?' 'Wat antwoord je weinig.'
Jeuk, rode vlekken, alles.
's Avonds naar de bioscoop. 'Leuke film?' 'Aanrader?' 'Je mag wel wat terugsturen hoor.'

Het is nooit van een date gekomen.
Haha, ergens zie ik wel overeenkomsten :') ws was het hier op uitgedraaid als ik was in gegaan op zijn herstart voorstel.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183138663
Maandag wordt ik geopereerd... Nu kijken of ik tot die tijd hier kan blijven want thuis kan ik niks.
  woensdag 14 november 2018 @ 10:40:46 #79
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183138779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maandag wordt ik geopereerd... Nu kijken of ik tot die tijd hier kan blijven want thuis kan ik niks.
Heel veel beterschap enzo :* :* :* :*
pi_183141201
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maandag wordt ik geopereerd... Nu kijken of ik tot die tijd hier kan blijven want thuis kan ik niks.
Heel veel sterkte en beterschap!!
pi_183145688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:51 schreef Feddd het volgende:
Gisteren dus de eerste van 3 dates gehad.
Hele gezellige avond gehad, lekker veel zitten kletsen onder het genot van een biertje en een wijntje.
En lekker gezoend :9

vanavond date 2 van 3, hier ben ik al best nerveus voor. Lijkt me van de 3 veruit de leukste meid. O+
Zou je met de date van gisteren nog een keer afspreken?
En succes vanaaf! Wat gaan jullie doen?
pi_183145723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou je met de date van gisteren nog een keer afspreken?
En succes vanaaf! Wat gaan jullie doen?
Ik moet hier serieus bij blijven nadenken over welke date precies het gaat..... :) :)


Maar veel plezier Feddd!
pi_183146497
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:14 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, het gaat heel goed met me. Daar doen dit soort types geen afbreuk aan hoor :D
Ja met jou, maar bij jou, ik dacht dat je wat serieuzer begon te worden met iemand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183146716
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja met jou, maar bij jou, ik dacht dat je wat serieuzer begon te worden met iemand.
Haha, nee hoor, niet dat ik weet :D misschien dat het betreffende heerschap daar anders over denkt maar ik gok van niet. We hebben namelijk op de 2de date ook niet gezoend. Eerst maar eens kijken of er nog een 3de komt en of dat we dat ook gewoon vriendschappelijk houden :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183146772
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:19 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, nee hoor, niet dat ik weet :D misschien dat het betreffende heerschap daar anders over denkt maar ik gok van niet. We hebben namelijk op de 2de date ook niet gezoend. Eerst maar eens kijken of er nog een 3de komt en of dat we dat ook gewoon vriendschappelijk houden :')
Huh, je had hem toch geblokt? Komt er nog een date?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183146811
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Huh, je had hem toch geblokt? Komt er nog een date?
Nee, de geblokte meneer was gewoon een Tindermatch, die had ik zelfs nog nooit irl gezien :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183146832
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:24 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nee, de geblokte meneer was gewoon een Tindermatch, die had ik zelfs nog nooit irl gezien :')
Ahja, lekker extreem.. wat doe jij op Tinder? Je hebt toch Fokdating?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 14 november 2018 @ 17:35:23 #88
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183146993
Bezorgbillen heeft in haar uppie besloten dat ze niet verder wil.. zonder enige ruggespraak..

Lekker kortzichtig.. opeens super afstandelijk in 1 kort berichtje na 3 weken elke dag appen.. Maargoed..
Als je je eigen conclusies verzint en daar dan lekker in je eentje aan vast houd terwijl ik het communicatie probleem uitgelegd had, en ze gister nog zei dat het goed zat, nadat ze zei dat ze verder wou als vrienden.... dan zak je ook maar lekker in de stront hoor.. pfff

"ik wil uitgedaagd worden"
Dus dat doe ik:
"je lijkt op mn ex want je daagt me steeds uit"
Godsgruwel!

Daar had ik de stekker er al uit moeten trekken..

Oh en verder wil donkere tindermatch van 40 met een dochter van 16 nog meer kinderen.. :{w
En de andere superlikemevrouw begon in het 2e bericht al vanuit het niets te zeuren dat ze de eerste drie a vier dates niet tussen de lakens wou belanden.. _O-

So here i am...
pi_183147045
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Bezorgbillen heeft in haar uppie besloten dat ze niet verder wil..
Lekker kortzichtig.. opeens super afstandelijk in 1 kort berichtje na 3 weken elke dag appen.. Maargoed..
Als je je eigen conclusies verzint en daar dan lekker in je eentje aan vast houd terwijl ik het communicatie probleem uitgelegd had, en ze gister nog zei dat het goed zat, nadat ze zei dat ze verder wou als vrienden.... dan zak je ook maar lekker in de stront hoor.. pfff

"ik wil uitgedaagd worden"
Dus dat doe ik:
"je lijkt op mn ex want je daagt me steeds uit"
Godsgruwel!

Daar had ik de stekker er al uit moeten trekken..

Oh en verder wil donkere tindermatch van 40 met een dochter van 16 nog meer kinderen.. :{w
En de andere superlikemevrouw begon in het 2e bericht al vanuit het niets te zeuren dat ze de eerste drie a vier dates niet tussen de lakens wou belanden.. _O-
Zwaar leven man! Ik zou een alcoholverslaving ontwikkelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183147046
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Bezorgbillen heeft in haar uppie besloten dat ze niet verder wil..
Lekker kortzichtig.. opeens super afstandelijk in 1 kort berichtje na 3 weken elke dag appen.. Maargoed..
Als je je eigen conclusies verzint en daar dan lekker in je eentje aan vast houd terwijl ik het communicatie probleem uitgelegd had, en ze gister nog zei dat het goed zat, nadat ze zei dat ze verder wou als vrienden.... dan zak je ook maar lekker in de stront hoor.. pfff

"ik wil uitgedaagd worden"
Dus dat doe ik:
"je lijkt op mn ex want je daagt me steeds uit"
Godsgruwel!

Daar had ik de stekker er al uit moeten trekken..

Oh en verder wil donkere tindermatch van 40 met een dochter van 16 nog meer kinderen.. :{w
En de andere superlikemevrouw begon in het 2e bericht al vanuit het niets te zeuren dat ze de eerste drie a vier dates niet tussen de lakens wou belanden.. _O-
Vrouwen.....ze zijn alleen maar lastig hè....... :D :D :D
pi_183147107
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Bezorgbillen heeft in haar uppie besloten dat ze niet verder wil.. zonder enige ruggespraak..

Lekker kortzichtig.. opeens super afstandelijk in 1 kort berichtje na 3 weken elke dag appen.. Maargoed..
Als je je eigen conclusies verzint en daar dan lekker in je eentje aan vast houd terwijl ik het communicatie probleem uitgelegd had, en ze gister nog zei dat het goed zat, nadat ze zei dat ze verder wou als vrienden.... dan zak je ook maar lekker in de stront hoor.. pfff

"ik wil uitgedaagd worden"
Dus dat doe ik:
"je lijkt op mn ex want je daagt me steeds uit"
Godsgruwel!

Daar had ik de stekker er al uit moeten trekken..

Oh en verder wil donkere tindermatch van 40 met een dochter van 16 nog meer kinderen.. :{w
En de andere superlikemevrouw begon in het 2e bericht al vanuit het niets te zeuren dat ze de eerste drie a vier dates niet tussen de lakens wou belanden.. _O-

So here i am...
Jammer van bezorgbillen.
pi_183147122
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahja, lekker extreem.. wat doe jij op Tinder? Je hebt toch Fokdating?
Strato heeft me nog steeds niet toegevoegd aan die fok speeddating app groep hoor... dus weinig Fokdating voor mij :+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  woensdag 14 november 2018 @ 17:43:06 #93
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183147126
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vrouwen.....ze zijn alleen maar lastig hè....... :D :D :D
Godsamme nou zeg.. Zit je met een fucking grote pan kipmasala omdat ze dat niet kende..
Komt ze niet (ik zou haar ook nog eens halen want ze heeft geen auto) want ze is "ziek" en heeft "koorts"
Een dag later hoor je dat ze haar eigen verzonnen conclusie in een gedachtenkronkel heeft vast gebeiteld... |:(
pi_183147141
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:42 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Strato heeft me nog steeds niet toegevoegd aan die fok speeddating app groep hoor... dus weinig Fokdating voor mij :+
Heb je toch geen Strato voor nodig, vraag maar aan Debsterr
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183147178
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:43 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Godsamme nou zeg.. Zit je met een fucking grote pan kipmasala omdat ze dat niet kende..
Komt ze niet (ik zou haar ook nog eens halen want ze heeft geen auto) want ze is "ziek" en heeft "koorts"
Een dag later hoor je dat ze haar eigen verzonnen conclusie in een gedachtenkronkel heeft vast gebeiteld... |:(
Komt je mij ophalen dan....heb ook geen auto en kip masala klinkt héél lekker...... :D :D :D
  woensdag 14 november 2018 @ 17:46:19 #96
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183147185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jammer van bezorgbillen.
Ja nouja.. blij toe eigenlijk.. want dat was later wel misgelopen..
Lekker in het verleden laten pruttelen.. ^O^
pi_183147223
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou je met de date van gisteren nog een keer afspreken?
En succes vanaaf! Wat gaan jullie doen?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, hangt denk ik ook een beetje af hoe het vanavond gaat.
Had nog niet het wow gevoel iig.

Vanavond gaan we naar Glow in eindhoven.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik moet hier serieus bij blijven nadenken over welke date precies het gaat..... :) :)

Maar veel plezier Feddd!
dank je :)
  woensdag 14 november 2018 @ 17:48:28 #98
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183147230
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Komt je mij ophalen dan....heb ook geen auto en kip masala klinkt héél lekker...... :D :D :D
Ja vanaf station Groningen.. En ik heb een tuinhuis.. dus daar kun je wonen voorlopig..
(dan wil ik best gewoon langskomen namelijk.. O+ :* :* :* )
pi_183147245
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja vanaf station Groningen.. En ik heb een tuinhuis.. dus daar kun je wonen voorlopig..
(dan wil ik best gewoon langskomen namelijk.. O+ :* :* :* )
Ha ha :D :D
pi_183147280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:48 schreef Feddd het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet helemaal over uit, hangt denk ik ook een beetje af hoe het vanavond gaat.
Had nog niet het wow gevoel iig.

Vanavond gaan we naar Glow in eindhoven.

[..]

dank je :)
Waarom dan wel zoenen? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')