abonnement Unibet Coolblue
pi_183126920
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als je wat subjectief op bijzondere gegevens filtert en niet op of iemand bedreigd wordt of niet dan faalt dat filteringssysteem daar tweezijdig. Niet dat jij (vooral jij) en ik het beter zouden doen. Maar goed.
Nou laat ik het zo zeggen, als er een gitzwarte neger met de uiterlijke kenmerken van een 30 jarige voor mij staat zou ik niet blind in het verhaaltje trappen dat het een arme christelijke Syriër is van 14 jaar.
pi_183126979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dat andere mensen dit niet willen, of er misschien zelfs last van ondervinden, dat interesseert ze niet.
Dat maakt ze toch redelijk asociaal.
Zij ondervinden de gevolgen niet. Daarom zijn er in de achterstandswijken of arbeiderswijken ook geen stemmers te vinden die op een linkse partij stemmen omdat zij wel degelijk geconfronteerd worden met de gevolgen van het beleid. Maar dat zijn allemaal racisten natuurlijk, aldus de sneeuwvlokjes massaal in de rijkere wijken waar de hardwerkende Ali woont met zijn eigen bedrijf die zijn vrouw geen hoofddoekje laat dragen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:51:36 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183126983
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het probleem is dat de media ook veelal links georiënteerd is en je dit vanavond niet zal zien als opening bij het 8 uur journaal.
Omdat er dus geen enkele fatsoenlijke bron voor is. Duh.

Daarbij wil ik zeggen dat het me niet zou verbazen als dit gedeeltelijk waar is. Die NGO's kunnen soms compleet criminele organisaties zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183127054
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Enlighten us, SjaakPiraat
Omdat we mensen opvangen die in een bepaalde mate van gevaar zijn in hun eigen land. In sommige landen lopen christenen meer gevaar dan moslims. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
pi_183127090
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat er dus geen enkele fatsoenlijke bron voor is. Duh.

Daarbij wil ik zeggen dat het me niet zou verbazen als dit gedeeltelijk waar is. Die NGO's kunnen soms compleet criminele organisaties zijn.
Tja het zijn journalisten, misschien zouden ze eens een neutraal onderzoek kunnen doen, volgens mij is dat toch hun taak.

Het spijt mij maar ik heb totaal geen vertrouwen in de huidige journalistiek. Het zijn geen feiten meer maar opgedrongen meningen. Niet meteen gerelateerd maar even het zoveelste voorbeeld. Zodra ze even niet over één van de honderden impeachment zaken mbt Trump kunnen schrijven, die vaak een stille dood sterven, gaat het wel over zijn vrouw die ongelukkig is en ook van hem af wilt. Dan komt er deze week een boek uit van mevrouw Obama, en wat blijkt, die hadden flinke huwelijksproblemen. Apart dat je daar dan nooit wat over hoorde? Voor mij het zoveelste voorbeeld dat de media vooral hun eigen politieke agenda voert, tel daarbij de ontelbare verhalen en andere voorbeelden op zoals de linkse cultuur op die scholen dan is het toch niet raar om te denken dat de media niet meer te vertouwen is. Natuurlijk schiet dat bij tegenstanders weer in het verkeerde keelgat, maar argumenten om het te ontkrachten kunnen ze niet aandragen behalve wat persoonlijke aanvallen terwijl ondertussen het aantal voorbeelden gestaag oploopt.
pi_183127126
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Enlighten us, SjaakPiraat
Simpel.

Ze worden niet toegelaten omdat 'geloof x'. Maar wel omdat ze door het aanhangen van geloof x in gevaar zijn in het land waar ze vandaan komen. Het gaat om het 'in gevaar zijn', niet om de specifieke religie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183127142
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Tja het zijn journalisten, misschien zouden ze eens een neutraal onderzoek kunnen doen, volgens mij is dat toch hun taak.

Het spijt mij maar ik heb totaal geen vertrouwen in de huidige journalistiek. Het zijn geen feiten meer maar opgedrongen meningen. Niet meteen gerelateerd maar even het zoveelste voorbeeld. Zodra ze even niet over één van de honderden impeachment zaken mbt Trump kunnen schrijven, die vaak een stille dood sterven, gaat het wel over zijn vrouw die ongelukkig is en ook van hem af wilt. Dan komt er deze week een boek uit van mevrouw Obama, en wat blijkt, die hadden flinke huwelijksproblemen. Apart dat je daar dan nooit wat over hoorde? Voor mij het zoveelste voorbeeld dat de media vooral hun eigen politieke agenda voert, tel daarbij de ontelbare verhalen en andere voorbeelden op zoals de linkse cultuur op die scholen dan is het toch niet raar om te denken dat de media niet meer te vertouwen is. Natuurlijk schiet dat bij tegenstanders weer in het verkeerde keelgat, maar argumenten om het te ontkrachten kunnen ze niet aandragen behalve wat persoonlijke aanvallen terwijl ondertussen het aantal voorbeelden gestaag oploopt.
Bij jou is 'de media' echt één geheel he? Vind ik echt apart. Ik snap dan ook echt niet wat een voorbeeld over Amerikaanse journalistiek ook maar iets zegt over de betrouwbaarheid van Europese (die NGO is brits?) media.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:05:47 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183127227
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
Die Southern is compleet onbetrouwbaar als bron. Ik geloof er vooralsnog geen snars van totdat er daadwerkelijke informatie naar buiten komt.
Je ziet de beelden met audio. Wat heb je daar tegenin te brengen?
pi_183127255
De facebook pagina van de organisatie is inmiddels gesloten en ook de twitter account van de NGO!

Je kunt wel zeggen dat de shit de fan uitspoot! LOL
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183127263
NGO's hebben er keihard baat bij natuurlijk.
Zie de Mediterraanse veerbootlijn die ze hadden opgezet en geheel in lijn met eerdere berichten over 'hulp' die de ngo's aanbieden aan dit soort volk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:09:08 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183127294
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zij ondervinden de gevolgen niet. Daarom zijn er in de achterstandswijken of arbeiderswijken ook geen stemmers te vinden die op een linkse partij stemmen omdat zij wel degelijk geconfronteerd worden met de gevolgen van het beleid. Maar dat zijn allemaal racisten natuurlijk, aldus de sneeuwvlokjes massaal in de rijkere wijken waar de hardwerkende Ali woont met zijn eigen bedrijf die zijn vrouw geen hoofddoekje laat dragen.
Misschien was mijn insteek niet helemaal duidelijk: mensen die zogenaamd heel erg sociaal zijn, zijn dat eigenlijk helemaal niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_183127300
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
Die Southern is compleet onbetrouwbaar als bron. Ik geloof er vooralsnog geen snars van totdat er daadwerkelijke informatie naar buiten komt.
En waarom precies is Southern onbetrouwbaar?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183127303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Bij jou is 'de media' echt één geheel he? Vind ik echt apart. Ik snap dan ook echt niet wat een voorbeeld over Amerikaanse journalistiek ook maar iets zegt over de betrouwbaarheid van Europese (die NGO is brits?) media.
Ik ga ze niet individueel benoemen natuurlijk. Maar laten we eerlijk zijn, media die wat rechtser georiënteerd zijn en zulke verhalen wel plaatsen worden vaak weggezet als nep nieuws en rechtse propaganda.
pi_183127353
Ik ben nog niet eens een halve seconde verbaasd. Het beleid is al jaren naïef, dus wordt er gretig misbruik van gemaakt. Zie bijvoorbeeld ook de uitkeringsfraude door Polen in Nederland.

Interessanter zijn de achterliggende vragen: waarom maak je als christen meer kans op asiel in Nederland (Europa) dan als moslim? En wat zegt dat precies over christen-vervolging en het "fijne" karakter van de islam?

Stukje bij beetje wordt Europa - landen met een goed sociaal vangnet voorop - minder leefbaar en gaan sociale voorzieningen naar de knoppen.
pi_183127360
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ga ze niet individueel benoemen natuurlijk. Maar laten we eerlijk zijn, media die wat rechtser georiënteerd zijn en zulke verhalen wel plaatsen worden vaak weggezet als nep nieuws en rechtse propaganda.
Sommige wel, andere niet. Geldt net zo goed andersom. Jij doet bijvoorbeeld ook niets anders. Gebeurt echt over en weer. Ironisch genoeg vaak de voornaamste overeenkomst tussen verschillende mediabedrijven/platformen van tegenovergestelde politieke overtuigingen.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:16:08 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183127400
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het spijt mij maar ik heb totaal geen vertrouwen in de huidige journalistiek
Dat zal. Interesseert me geen reet, die Southern wordt er niet betrouwbaarder door.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183127674
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal. Interesseert me geen reet, die Southern wordt er niet betrouwbaarder door.
Wat heeft ze precies gedaan dan dat ze voor altijd en met alles onbetrouwbaar is?
pi_183127706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:09 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Misschien was mijn insteek niet helemaal duidelijk: mensen die zogenaamd heel erg sociaal zijn, zijn dat eigenlijk helemaal niet.
Was wel duidelijk hoor.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:38:48 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183127769
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:34 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Was wel duidelijk hoor.
Waarschijnlijk niet voor de zelfbenoemde sociale mensen. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_183127802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat heeft ze precies gedaan dan dat ze voor altijd en met alles onbetrouwbaar is?
Ze is islam-kritisch en tsja....dat mag dus niet he.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183127943
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal. Interesseert me geen reet, die Southern wordt er niet betrouwbaarder door.
Waarom, en wie of wat acht jij wel als betrouwbare bron?

Dankzij social media zal dit wel enige aandacht genereren, eens kijken of bij de "betrouwbare" journalistiek het oude "waar rook is, is vuur" journalistieke honger gaat botvieren hierop, om dit potentiële mega schandaal eens "betrouwbaar" maar vooral ook correct in de groote plaatje te krijgen.

En nee, niet correct zoals "politiek correct" maar gewoon correct zoals het er toe gaat. Waarbij het onvermijdelijk is dat linkse ngo's in een zeer bedenkeijk dachtlicht zullen komen te staan.

Eens zien wat er gaat gebeuren nu.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:50:26 #47
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_183127993
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat heeft ze precies gedaan dan dat ze voor altijd en met alles onbetrouwbaar is?
Wel een beetje naief hoor, om goede onderbouwing van zo'n linkse rakker verwachten.
pi_183128048
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waarom, en wie of wat acht jij wel als betrouwbare bron?

Dankzij social media zal dit wel enige aandacht genereren, eens kijken of bij de "betrouwbare" journalistiek het oude "waar rook is, is vuur" journalistieke honger gaat botvieren hierop, om dit potentiële mega schandaal eens "betrouwbaar" maar vooral ook correct in de groote plaatje te krijgen.

En nee, niet correct zoals "politiek correct" maar gewoon correct zoals het er toe gaat. Waarbij het onvermijdelijk is dat linkse ngo's in een zeer bedenkeijk dachtlicht zullen komen te staan.

Eens zien wat er gaat gebeuren nu.
Ik denk dat we hier bij NOS,NRC etc niets over gaan lezen en een item bij Nieuwsuur zal het ook wel niet worden.
Hoewel ik moet toegeven dat Nieuwsuur me met het item over de Polenfraude positief verrast heeft.
pi_183128085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:52 schreef Twinkel2018 het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier bij NOS,NRC etc niets over gaan lezen en een item bij Nieuwsuur zal het ook wel niet worden.
Hoewel ik moet toegeven dat Nieuwsuur me met het item over de Polenfraude positief verrast heeft.
Dat zijn geen moslims/vluchtelingen he...
pi_183128174
Is in ieder geval twee keer hetzelfde stuk video met andere audio.

4:25 en 6:03....dezelfde ober etc.

Raar.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')