abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 14:08:23 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183122814
quote:
‘Witte, heteroseksuele, mannelijke creatieven’ beschuldigen JWT London van discriminatie

Een groep ‘witte, heteroseksuele, mannelijke creatieven’ van J Walter Thompson London beschuldigt het bureau van discriminatie bij hun ontslag eerder deze zomer. Dat meldt Campaign.

Het ontslag van de mannen kwam na een toespraak van creatief directeur Jo Wallace. Zij presenteerde zich op een conferentie over gelijke behandeling als een homoseksuele vrouw die de reputatie van JWT als bureau vol blanke, Britse, bevoorrechte, heteroseksuele mannen volledig zou laten verdwijnen.

Wallace hield haar toespraak kort na het verschijnen van de eerste verplichte rapportages over beloningsverschillen tussen Britse mannen en vrouwen. Daaruit bleek dat bij J Walter Thompson de grootste kloof in reclame gaapt; mannen verdienen er gemiddeld 44,7% meer dan hun vrouwelijke collega’s.

De witte mannelijke creatieven zagen de bui al hangen na de uitspraken van Wallace. Kort na de conferentie bezochten ze de HR-afdeling om hun bezorgdheid uit te spreken over de mogelijke loopbaan-gevolgen van haar uitspraken. Enkele dagen later werd ze de wacht aangezegd.

De groep heeft juridisch advies ingewonnen en zegt dat er sprake is van discriminatie op basis van geslacht, ras, nationaliteit en seksualiteit. J Walter Thompson weigerde commentaar te geven, aldus Campaign.

https://www.adformatie.nl(...)wt-discrimineert-ons
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:21:22 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183123047
Intersectionele feministen en ander SJW tuiglieden horen dan ook niet thuis in het bedrijfsleven. Al hun beleidsadviezen zullen in principe een vorm van buitenwettelijke discriminatie zijn.

Daar ga je je als bedrijf toch niet vrijwillig aan branden. Mja sommige bedrijven hebben een suïcidaal trekje lijkt wel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183123084
Ah goedzo, je bent tegenwoordig als blanke man met alles het haasje.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 14:26:50 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183123120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:24 schreef julius123 het volgende:
Ah goedzo, je bent tegenwoordig als blanke man met alles het haasje.
Ja ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183123141
Wat een erbarmelijke vertaling weer, 'creatieven'?, srsly?
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:30:31 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_183123181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:24 schreef julius123 het volgende:
Ah goedzo, je bent tegenwoordig als blanke man met alles het haasje.
Ze hebben wel een sterke zaak. Genoeg getuigen die gehoord hebben dat ze een bepaalde groep gaat ontslaan puur op uiterlijke kenmerken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_183123195
Mooi, met gelijke munt terugbetalen en hun eigen tactieken inzetten. Ik doe het jaren niets anders in mijn discussies, maar helaas is dat volk te dom en te hypocriet om het in te zien. Nee dan krijg je weer one liners en persoonlijke aanvallen.

Ik sta in ieder geval klaar om een meldpunt voor de discriminatie van roodharigen op te zetten zodra Zwarte Piet verboden wordt, stoplichten etc. zijn dan discriminerend.
pi_183123249
quote:
als een homoseksuele vrouw die de reputatie van JWT als bureau vol blanke, Britse, bevoorrechte, heteroseksuele mannen volledig zou laten verdwijnen.
Wel vreemde manier om dat te brengen.

Maar aangezien er een dubbele standaard geldt, zal dit wel moeten kunnen. :+
pi_183123252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:24 schreef julius123 het volgende:
Ah goedzo, je bent tegenwoordig als blanke man met alles het haasje.
Behalve als er dadelijk weer een oorlog uitbreekt, dan zijn die racistische blanke mannen natuurlijk wel goed genoeg om aan de front linies te vechten.
pi_183123439
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183123651
Racisme en discriminatie naar blanken/witten bestaat niet!!!
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_183123688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi, met gelijke munt terugbetalen en hun eigen tactieken inzetten. Ik doe het jaren niets anders in mijn discussies, maar helaas is dat volk te dom en te hypocriet om het in te zien. Nee dan krijg je weer one liners en persoonlijke aanvallen.

Ik sta in ieder geval klaar om een meldpunt voor de discriminatie van roodharigen op te zetten zodra Zwarte Piet verboden wordt, stoplichten etc. zijn dan discriminerend.
Het gaat Ratelbanden met rechtszaken!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183123721
Wat een raar bericht. Waarom zijn ze ontslagen?
pi_183123936
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze hebben wel een sterke zaak. Genoeg getuigen die gehoord hebben dat ze een bepaalde groep gaat ontslaan puur op uiterlijke kenmerken.
Jazeker, het wordt ook wel een beetje tijd dat racisme jegens een blank persoon serieus genomen wordt.
pi_183124091
Andere mensen meer rechten geven, betekent niet dat je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als je al 150+ jaar in het voordeel bent.
pi_183124136
quote:
Dat is één manier om aandacht te genereren. Maar de vraag is en blijft waarom het fout zou zijn je vraagtekens te zetten bij wat feitelijk net zo goed raciale discriminatie is - op z'n minst een aantasting van de menselijke waardigheid, maar sowieso niet echt een verschijnsel dat enig probleem ooit op zal lossen, terwijl het genoeg problemen aanwakkert.

Het betreft meestal ook mensen die nog niet de flauwste notie hebben van de sociale baggeromgeving waar genoeg witte Europeanen zich ook nog aan moeten ontworstelen - daarbij doorgaans wonend in omgevingen die soms al eeuwen dienst doen als sociale dumpplaats.

Je krijgt soms het idee dat sommige witjes die het wel goed hebben en inderdaad niet uit een sociaal-maatschappelijk achtergestelde omgeving komen hun zelfhaat richten op hun huidskleur, en dit dan maar projecteren op witjes die een stuk minder mogelijkheden en bereik hebben, ze onderwijl heel gratuit de les lezend over zaken waar ze zelf niet echt mee te maken hebben.

Zodoende lijken we te maken te hebben met de opperhater - alle mooie praat ten spijt leeft men het witst mogelijke leven (tuurlijk, exoten uit een sterk witte omgeving die zich dezelfde monocultuur hebben eigen gemaakt worden als mascotte gehouden) terwijl men cultureel anders gevormde witjes tot vijand nummer één bombardeert.

Het is echt een zielige aanblik aan het worden.
pi_183124139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Andere mensen meer rechten geven, betekent niet dat je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als je al 150+ jaar in het voordeel bent.
onzin, zo oud zijn die mensen echt niet.
pi_183124159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:28 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]

onzin, zo oud zijn die mensen echt niet.
_O-
pi_183124208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Andere mensen meer rechten geven, betekent niet dat je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als je al 150+ jaar in het voordeel bent.
Dat is technisch exact wat het betekent.

Een goed onderbouwd steuntje in de rug voor kwetsbare groepen ben ik niet op tegen overigens. Maar dat zie ik in de huidige ongerichte hysterie niet zo snel meer gebeuren. Zo'n steuntje in de rug zou ik ook niet langs raciale lijnen organiseren, al zou je op bepaalde plekken op voorhand al weten dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in hun aanspraak op genoemde steun.

Dat doet er wmb ook niet toe.
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:32:33 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183124217
Handig als je een bedrijf hebt wat draait op blanke mannen en ze dan als 'creatief directeur' gaat schofferen bij aanvang op functie. Dat is alsof je een katoenplukkerij hebt en zegt het zonder negers te kunnen. Of wacht..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183124250
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:32 schreef ContraCourant het volgende:

[..]

Dat is technisch exact wat het betekent.

Een goed onderbouwd steuntje in de rug voor kwetsbare groepen ben ik niet op tegen overigens. Maar dat zie ik in de huidige ongerichte hysterie niet zo snel meer gebeuren. Zo'n steuntje in de rug zou ik ook niet langs raciale lijnen organiseren, al zou je op bepaalde plekken op voorhand al weten dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in hun aanspraak op genoemde steun.

Dat doet er wmb ook niet toe.
Ja, technisch gezien, en naar verhouding klopt dat.

Als straight white males op 100 zitten, en vrouwen (bijv) op 80, en je trekt vrouwen naar 90, veranderen de verhoudingen waar mannen er relatief op achteruit gaan. Maar fuck dat.
pi_183124303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:34 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, technisch gezien, en naar verhouding klopt dat.

Als straight white males op 100 zitten, en vrouwen (bijv) op 80, en je trekt vrouwen naar 90, veranderen de verhoudingen waar mannen er relatief op achteruit gaan. Maar fuck dat.
Besef je je wat een bandbreedte je genoemde "100" inhoudt?

Ik denk dat het probleem hem ook een beetje zit in de bubbel waar middenklasse NL en hoger zich in bevindt. De mensen die alle programma's maken en kranten schrijven enzo.
pi_183124330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:36 schreef ContraCourant het volgende:

[..]

Besef je je wat een bandbreedte je genoemde "100" inhoudt?

Ik denk dat het probleem hem ook een beetje zit in de bubbel waar middenklasse NL en hoger zich in bevindt. De mensen die alle programma's maken en kranten schrijven enzo.
De vrouwen uit de middenklasse hebben het gemiddeld slechter dan de mannen uit diezelfde klasse, gemiddeld.

En je mag de klasses in die uitspraken vervangen door elke klasse die je wil (zolang je allebei maar tegelijk vervangt).
pi_183124379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:32 schreef LXIV het volgende:
Handig als je een bedrijf hebt wat draait op blanke mannen en ze dan als 'creatief directeur' gaat schofferen bij aanvang op functie. Dat is alsof je een katoenplukkerij hebt en zegt het zonder negers te kunnen. Of wacht..
Waar uit het bericht maak je op dat het bedrijf op mannen draait? Ik lees alleen dat ze gemiddeld een stuk meer verdienen dan de vrouwen in het bedrijf.

In ieder geval heeft de bedrijfsleiding een financieel gunstige oplossing gevonden voor het probleem van de loonkloof waarde vrouwen beter af van gaan zijn. We gaan wat aan de loonkloof doen. In plaats van dat jullie allemaal salarisverhoging gaan krijgen ontslaan we gewoon de duur betaalde mannen. Zo daalt die beloningskloof ook _O-
  Beste debater 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 15:41:48 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183124398
Terecht. Discriminatie is discriminatie, racisme is racisme, hoe graag SJW'ers deze term ook anders willen/kunnen uitleggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:45:32 #26
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183124454
Als ze werkelijk prima functionerende mensen om hun man en blank zijn hebben ontslagen vind ik een rechtszaak terecht. Een veroordelingspercentage trouwens ook ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183124498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

De vrouwen uit de middenklasse hebben het gemiddeld slechter dan de mannen uit diezelfde klasse, gemiddeld.

En je mag de klasses in die uitspraken vervangen door elke klasse die je wil (zolang je allebei maar tegelijk vervangt).
Vaak zijn de mannen en de vrouwen een fiscaal partnerschap aangegaan waarbinnen ze plannen maken voor twee, vrouwen krijgen kinderen, etc, etc, etc. Ik denk ook dat vrouwen het uiteindelijk moeilijker hebben, maar ik weet niet of je die context zomaar weg kunt laten en dan nog kunt stellen dat vrouwen ernstig gediscrimineerd worden.

Waar ik werk verdien je elk jaar meer, maar iedereen hetzelfde. Zo werken hele volksstammen in Nederland. Maar wel buiten de bubbel van fris en fruitig media-NL, dat zijn eigen wereldje dagelijks op het hele land projecteert.

Buiten dat... We willen toch onthaasten? En zijn NL'se vrouwen erg ongelukkig? Zijn er wettelijke kaders die de vrouw duidelijk eenzijdig van het succes afduwen?

Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met de manier waarop je bepaalde zaken interpreteert. Ik heb zelf in ieder geval nog nooit iets onder ogen gekregen waardoor ik dacht "Jezus, wat flikken we die vrouwmensen toch". Ja, door als man ons snor te drukken in het huishouden waardoor de vrouw onevenredig belast wordt wanneer ze ook werkt. Maar verder?

Ik sta er wel voor open hoor, daar niet van. Maar zulke informatie heeft mij nog niet bereikt.
pi_183124678
Wat zijn witte mannen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:01:07 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183124721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Andere mensen meer rechten geven, betekent niet dat je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als je al 150+ jaar in het voordeel bent.
Inderdaad, verloochen gewoon het gelijkheidsbeginsel in naam van ... Nog meer gelijkheid. :')
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:01:21 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183124727
De loonkloof, kan die mythe nu eindelijk een keer bij het grofvuil? Vrouwen in gelijke situatie verdienen meer dan mannen.
pi_183124746
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:01 schreef Nobu het volgende:
De loonkloof, kan die mythe nu eindelijk een keer bij het grofvuil? Vrouwen in gelijke situatie verdienen meer dan mannen.
De onvermijdelijke vraag... Bron?
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:08:35 #32
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183124894
Laat dit een les zijn. Dit soort mensen strijden niet voor gelijkheid, voor een goede nobele zaak.

Ze zijn erop uit om ons te vernietigen. Kapot te maken. Ze haten ons met heel hun hart, net als zoveel moslims. Omdat ze jaloers zijn op ons succes, onze talenten, onze ambitie en creativiteit. Alles wat zij niet bezitten.

Zolang zoveel blanke mannen braaf op progressieve partijen blijven stemmen, zal het alleen maar erger worden. Stop ermee. Stem alleen in je eigen belang. Dat doen vrouwen, homo's en andere minderheden ook. En nogmaals, ze willen geen gelijkwaardigheid, ze willen ons dood. Accepteer die waarheid.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:13:20 #33
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183124987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Andere mensen meer rechten geven, betekent niet dat je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als je al 150+ jaar in het voordeel bent.
Klinkklare onzin. De meeste blanke mannen werkten vroeger op het land, in de fabrieken, in de kolenmijnen. Die hadden geen rechten, geen voordeeltjes, geen privileges.

Trap niet in die geschiedenisvervalsing, die leugens. Blanke mannen hebben nooit, nooit, nooit de overhand gehad. Nooit. De rijke 1%, de adel en de grootverdieners hebben dat gehad, en in het Westen waren dat misschien blanke mannen en vrouwen. Maar mijn voorouders waren het zeker niet!!! Niet die specifieke blanke mannen. Ik heb geen privileges, nooit gehad en ik verdien het niet om te worden gemarginaliseerd.

Sowieso. Mensen zijn individuen. Mensen zijn geen inwisselbare vertegenwoordigers van een ras. Mensen ontslaan omdat ze de verkeerde kleur hebben, is belachelijk.
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 16:16:32 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183125044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi, met gelijke munt terugbetalen en hun eigen tactieken inzetten. Ik doe het jaren niets anders in mijn discussies, maar helaas is dat volk te dom en te hypocriet om het in te zien. Nee dan krijg je weer one liners en persoonlijke aanvallen.

Ik sta in ieder geval klaar om een meldpunt voor de discriminatie van roodharigen op te zetten zodra Zwarte Piet verboden wordt, stoplichten etc. zijn dan discriminerend.
doe dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:25:48 #35
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183125204
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:34 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, technisch gezien, en naar verhouding klopt dat.

Als straight white males op 100 zitten, en vrouwen (bijv) op 80, en je trekt vrouwen naar 90, veranderen de verhoudingen waar mannen er relatief op achteruit gaan. Maar fuck dat.
10 onschuldige individuen raken hun baan kwijt omdat ze het verkeerde geslacht hebben. Fuck dat?

Dit is Marxisme in a nutshell. Het dehumaniseren van mensen en ze terugbrengen tot een kleur, een geslacht, een etiketje.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:32:36 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183125367
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is Marxisme in a nutshell.
_O-
Marxisme. Het nieuwe cultuurmarxisme. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183125608
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

10 onschuldige individuen raken hun baan kwijt omdat ze het verkeerde geslacht hebben. Fuck dat?

Dit is Marxisme in a nutshell. Het dehumaniseren van mensen en ze terugbrengen tot een kleur, een geslacht, een etiketje.
10 onschuldigen zijn bang dat ze het kwijt raken, en beginnen te janken.
pi_183125616
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat dit een les zijn. Dit soort mensen strijden niet voor gelijkheid, voor een goede nobele zaak.

Ze zijn erop uit om ons te vernietigen. Kapot te maken. Ze haten ons met heel hun hart, net als zoveel moslims. Omdat ze jaloers zijn op ons succes, onze talenten, onze ambitie en creativiteit. Alles wat zij niet bezitten.

Zolang zoveel blanke mannen braaf op progressieve partijen blijven stemmen, zal het alleen maar erger worden. Stop ermee. Stem alleen in je eigen belang. Dat doen vrouwen, homo's en andere minderheden ook. En nogmaals, ze willen geen gelijkwaardigheid, ze willen ons dood. Accepteer die waarheid.
:') ^ :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Klinkklare onzin. De meeste blanke mannen werkten vroeger op het land, in de fabrieken, in de kolenmijnen. Die hadden geen rechten, geen voordeeltjes, geen privileges.

Trap niet in die geschiedenisvervalsing, die leugens. Blanke mannen hebben nooit, nooit, nooit de overhand gehad. Nooit. De rijke 1%, de adel en de grootverdieners hebben dat gehad, en in het Westen waren dat misschien blanke mannen en vrouwen. Maar mijn voorouders waren het zeker niet!!! Niet die specifieke blanke mannen. Ik heb geen privileges, nooit gehad en ik verdien het niet om te worden gemarginaliseerd.

Sowieso. Mensen zijn individuen. Mensen zijn geen inwisselbare vertegenwoordigers van een ras. Mensen ontslaan omdat ze de verkeerde kleur hebben, is belachelijk.
^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

10 onschuldige individuen raken hun baan kwijt omdat ze het verkeerde geslacht hebben. Fuck dat?

Dit is Marxisme in a nutshell. Het dehumaniseren van mensen en ze terugbrengen tot een kleur, een geslacht, een etiketje.
:') ^ :')

Wat blijkt .. Als je de plank zo vaak mis slaat, zit er soms toch nog een goede mep tussen. 1/3
"Pools are perfect for holding water"
pi_183126011
Je kunt verschillen in beloning en een scheve samenstelling van de groep werknemers die het gevolg zijn van discriminatie nou eenmaal niet corrigeren zonder daarbij te discrimineren.

Hoe willen de fokkertjes die hier overstuur van raken dat anders doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183131021
Wat een nare en walgelijke combinatie van zowel racisme als mannenhaat.
pi_183131144
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat dit een les zijn. Dit soort mensen strijden niet voor gelijkheid, voor een goede nobele zaak.

Ze zijn erop uit om ons te vernietigen. Kapot te maken. Ze haten ons met heel hun hart, net als zoveel moslims. Omdat ze jaloers zijn op ons succes, onze talenten, onze ambitie en creativiteit. Alles wat zij niet bezitten.

Zolang zoveel blanke mannen braaf op progressieve partijen blijven stemmen, zal het alleen maar erger worden. Stop ermee. Stem alleen in je eigen belang. Dat doen vrouwen, homo's en andere minderheden ook. En nogmaals, ze willen geen gelijkwaardigheid, ze willen ons dood. Accepteer die waarheid.
Toch knap dat je in hetzelfde topic kunt pleiten voor het behandelen van iedereen als individu en tegelijkertijd 'vrouwen, homo's en andere minderheden' wegzetten als homogene groepen die ons dood willen maken.

Bijzonder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183131150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:01 schreef Molurus het volgende:
Je kunt verschillen in beloning en een scheve samenstelling van de groep werknemers die het gevolg zijn van discriminatie nou eenmaal niet corrigeren zonder daarbij te discrimineren.

Hoe willen de fokkertjes die hier overstuur van raken dat anders doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Laten we de verantwoordelijke ook ontslaan op basis van haar geslacht en ras. Want discriminatie los je op met discriminatie.

:')
pi_183132122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:53 schreef havanagila het volgende:

[..]

Precies. Laten we de verantwoordelijke ook ontslaan op basis van haar geslacht en ras. Want discriminatie los je op met discriminatie.

:')
Dus wat is je alternatief? Discriminatie niet oplossen? Ontkennen dat er uberhaupt wordt gediscrimineerd?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183133120
Zijn die mensen daadwerkelijk ontslagen om deze redenen? :? Dat is toch gewoon discriminatie. Lijkt me sterk dat dat is toegestaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_183133806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus wat is je alternatief? Discriminatie niet oplossen? Ontkennen dat er uberhaupt wordt gediscrimineerd?
Ongeacht het geslacht ingrijpen, wanneer werknemers op basis van sekse ontslagen worden of minder betaald krijgen?
pi_183133972
Identitypolitics is de kanker in de hedendaagse politiek. Ik roep het al jaren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:15:21 #47
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183134187
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Andere mensen meer rechten geven, betekent niet dat je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als je al 150+ jaar in het voordeel bent.
Zijn de ontslagen mannen anderhalve eeuw in het voordeel geweest?
pi_183134394
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:55 schreef havanagila het volgende:

[..]

Ongeacht het geslacht ingrijpen, wanneer werknemers op basis van sekse ontslagen worden of minder betaald krijgen?
In individuele gevallen is dat meestal niet aantoonbaar, maar dat verandert helaas weinig aan de treurige statistieken, zeker die in het bedrijf waar dit topic over gaat.

Overigens ben ik wel benieuwd wat in deze casus nu exact de reden van ontslag is geweest. Het bericht is daar minimaal nogal vaag over.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183134420
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:01 schreef Molurus het volgende:
Je kunt verschillen in beloning en een scheve samenstelling van de groep werknemers die het gevolg zijn van discriminatie nou eenmaal niet corrigeren zonder daarbij te discrimineren.

Hoe willen de fokkertjes die hier overstuur van raken dat anders doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je dat op een natuurlijke weg door middel van uitstroom. Racisme bestrijden door zelf te discrimineren :') En in een ander topic staan al die moraalridders nog op de achterste pootjes wanneer het oog om oog, tand om tand is.
pi_183134523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:

Dan doe je dat op een natuurlijke weg door middel van uitstroom.
Dat is dan wel aangenomen dat daarmee werkelijk iets verandert.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')