abonnement Unibet Coolblue
pi_183121843
Hallo mede tennis liefhebbers,

Zoals jullie kunnen lezen in de topic titel, ben ik op zoek naar een nieuwe tennis racket.
Ik speel nu zoń 6 jaar (met veel plezier) en mijn ranking is een 8 (8,1 op enkel, 7,8 dubbel).
Ik ben dus niet bepaald een top talent maar dat mag de pret niet drukken.
Verder speel ik verschillende competities (Heren dubbel en Gemengd Dubbel) en in de zomer probeer ik met zo veel mogelijk KNLTB toernooien mee te doen om mijn enkel rating een beetje op te krikken.

Het enige wat ik echt goed beheers in het tennis spelletje is de service. Ik heb 20 jaar lang op een redelijk niveau gevolleybald en op een of andere manier het serveren mij heel makkelijk af. De beweging bij de service is bij ook bijna hetzelfde.

Mijn oude is racket was een Babolat Pure Drive Roddick GT, op zich een prima racket (zeker voor mijn service) maar ik vond het wel wat stijf.

Dat racket is nu overleden en ik ben op zoek naar een andere. Heeft iemand hier advies voor mij?

Mijn speelstijl is aanvallend met een middel lange swing, ben zelf 1,90 en niet de lichtste en kan dus altijd veel snelheid achter de bal krijgen (vooral met serveren dus).
pi_183122168
SPT / Recreatief Tennis Topic #59 - Met bondafhakers en tennisrobotjes

Al is het niet zo actief meer daar maar ik denk dat er daar wat meer kenners zitten
pi_183122214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPT / Recreatief Tennis Topic #59 - Met bondafhakers en tennisrobotjes

Al is het niet zo actief meer daar maar ik denk dat er daar wat meer kenners zitten
Dank!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')