abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183108524
Beste Fokkers,

Het volgende speelt er bij mij: iets waar ik best onzeker over ben. Op werk/of (vroeger tijdens mijn studie) kom ik soms collega's tegen die er dan bijv. langer dan 1 jaar werken. Er zijn intussen enkele werkgerelateerde zaken besproken. Zoals een scherm dat uitvalt. Hij doet iets met computers. Je zou denken...genoeg om in elk geval het bestaan van de ander te erkennen door een groet of gewoon totaal Niks.

Ik pak dus een koffietje en loop toevallig langs hem heen. Optie twee gebeurt dus. Dan is er niet echt een klik, dat kan allemaal. Maar als dit zich voordoet, voel ik me toch wel onzichtbaar en genegeerd. Alsof ik niet belangrijk genoeg ben om te groeten. Zo iemand kijkt je niet aan, maar hoort je echt wel aanlopen. Ik kan niet eens groeten, krijg er de kans niet voor. Ik zie hem bij enkele anderen gewoon wel opkijken als diegene langsloopt.

Maar het punt is dus het volgende: ik loop voorbij en dan zie ik hem in de weerspiegeling van het raam. Hij draait pas zijn hoofd richting mij als ik voorbij ben. Ik zie hem mij gewoon van achteren bekijken en dat secondenlang tot ik bij mijn plek ben. Dus echt kijken en niet per ongeluk kijken. Hij had mij dus gewoon wel gezien. Ik snap dit gedrag niet, omdat ik dat nooit zou doen. Ik groet of zeg niets en kijk ook niet na.

Dit maak ik dus zo nu en dan mee. Bewust niet groeten, maar toch wel nakijken zodra je er voorbij bent. Zowel man als vrouw.

Wat is dit? Ik vat het als lichtelijk negatief op. Waarom zeg je niets in mijn gezicht, maar kijk je wel van achteren na? Dan kijk ik in de spiegel en denk ik, verdien ik geen hoi? Waarom zou iemand zo doen?
pi_183108554
Omdat 'ie heimelijk verliefd is?

Gewoon omdraaien en strak in z'n porum aankijken en hoi zeggen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183108667
Misschien heb je gewoon een mooie bibs.
pi_183108669
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
Omdat 'ie heimelijk verliefd is?

Gewoon omdraaien en strak in z'n porum aankijken en hoi zeggen.
Ik denk niet dat ik zo een effect op een man heb hoor. Dat hij gelijk verliefd is
pi_183108693
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien heb je gewoon een mooie bibs.
Valt mee. Ik weeg maar 56 kg bij 165 cm. Dus te dun nog
pi_183108901
Ik gok dat hij je leuk vindt en je niet durft aan te spreken. Draai je de volgende keer om als je ziet dat hij je na kijkt en zeg zelf 'hoi'.
pi_183108917
Maar zeg je zelf dan wel hoi?
pi_183108919
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:27 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Valt mee. Ik weeg maar 56 kg bij 165 cm. Dus te dun nog
Sommige mannen houden van kleine kontjes ;)
pi_183109016
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 20:34 schreef qajariaq het volgende:
Maar zeg je zelf dan wel hoi?
Ik kan moeilijk in zijn richting hoi roepen als hij me niet eens aankijkt
pi_183109061
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:37 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk in zijn richting hoi roepen als hij me niet eens aankijkt
Tuurlijk kan dat wel. Doe ik ook zo vaak tegen mensen. Kom je juist spontaan over.
Niet Fokken met mij.
pi_183109068
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:37 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk in zijn richting hoi roepen als hij me niet eens aankijkt
Dan forceer je het toch een keer. Misschien inderdaad omkijken als je al voorbij bent. Of een keer om andere reden aanspreken.

Maar eh voel je aangetrokken of vind je hem gewoon raar?
pi_183109132
Bij mensen in de IT is het wel vaker dan gemiddeld dat ze niet weten hoe ze met sociale situaties moeten omgaan, dus...
pi_183109240
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 20:38 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dan forceer je het toch een keer. Misschien inderdaad omkijken als je al voorbij bent. Of een keer om andere reden aanspreken.

Maar eh voel je aangetrokken of vind je hem gewoon raar?
Nee ik voel me niet tot hem aangetrokken. Maar ik zie een patroon bij sommige mannen. Hoofd wegdraaien als ze mijn blik vangen, niet meer aankijken. Snel wegdraaien. Wel kijken wanneer ik langsloop, ik zie dat gewoon in mijn ooghoeken. Of in het begin wel normaal doen en daarna pas ontwijken. Misschien vinden ze me heel raar of heel lelijk :') ? Ik weet het niet hoor. Ik aan mezelf twijfelen.
pi_183109279
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
Bij mensen in de IT is het wel vaker dan gemiddeld dat ze niet weten hoe ze met sociale situaties moeten omgaan, dus...
Ik hoor hem normaal praten tegen anderen. Het is geen autist en ook niet verlegen
pi_183109324
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:44 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Nee ik voel me niet tot hem aangetrokken. Maar ik zie een patroon bij sommige mannen. Hoofd wegdraaien als ze mijn blik vangen, niet meer aankijken. Snel wegdraaien. Wel kijken wanneer ik langsloop, ik zie dat gewoon in mijn ooghoeken. Of in het begin wel normaal doen en daarna pas ontwijken. Misschien vinden ze me heel raar? Ik weet het niet hoor. Ik aan mezelf twijfelen.
Misschien vinden ze je raar maar vinden ze wel dat je een goeie kont hebt? Maar eerlijk gezegd denk ik gewoon dat ze je lekker vinden en verlegen zijn of gewoon geen zin hebben in gedoe op het werk met een collega die ze niet zo vaak zien.

Zeker als hij verder normaal doet zoals je zei denk ik gewoon dat hij je nakijkt omdat hij je lekker vindt. Ik kijk ook zo vaak naar knappe dames, wil niet zeggen dat ik meteen zin heb om een heel gesprek te voeren of diegene wil proberen te versieren. Zie het als compliment zou ik zeggen.
  Forum Admin maandag 12 november 2018 @ 20:47:51 #16
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_183109335
Hij kijkt gewoon naar je kont uiteraard. Verder niets achter zoeken.
pi_183109346
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:45 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Ik hoor hem normaal praten tegen anderen. Het is geen autist en ook niet verlegen
Het engste maar beste wat je kan doen is een keer naar hem toe gaan en direct vragen waarom hij je blik ontwijkt. Je kan een ontwijkend antwoord krijgen maar natuurlijk ook een eerlijk antwoord waar je mogelijk van gaat schrikken. In ieder geval heb je dan wel feedback op je houding naar anderen. Kennelijk is er iets met je wat anderen van je laat weg kijken.
Je bent hier eerlijk en dapper om het te melden. Als je het wilt weten zal je het moeten vragen. Sterkte en succes.
pi_183109525
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Doe ik ook zo vaak tegen mensen. Kom je juist spontaan over.
Degene die een ruimte betreed die groet, niet andersom.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183109726
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Misschien vinden ze je raar maar vinden ze wel dat je een goeie kont hebt? Maar eerlijk gezegd denk ik gewoon dat ze je lekker vinden en verlegen zijn of gewoon geen zin hebben in gedoe op het werk met een collega die ze niet zo vaak zien.

Zeker als hij verder normaal doet zoals je zei denk ik gewoon dat hij je nakijkt omdat hij je lekker vindt. Ik kijk ook zo vaak naar knappe dames, wil niet zeggen dat ik meteen zin heb om een heel gesprek te voeren of diegene wil proberen te versieren. Zie het als compliment zou ik zeggen.
Ik vind het een beetje sneaky. Wel van achter durven te kijken, maar niet mijn hoofd. Tja. Kan het eigenlijk bijna niet als compliment zien
pi_183109796
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 20:48 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Het engste maar beste wat je kan doen is een keer naar hem toe gaan en direct vragen waarom hij je blik ontwijkt. Je kan een ontwijkend antwoord krijgen maar natuurlijk ook een eerlijk antwoord waar je mogelijk van gaat schrikken. In ieder geval heb je dan wel feedback op je houding naar anderen. Kennelijk is er iets met je wat anderen van je laat weg kijken.
Je bent hier eerlijk en dapper om het te melden. Als je het wilt weten zal je het moeten vragen. Sterkte en succes.
Wow. Voordat ik dat ga doen, moet er wel meer gebeurd zijn :). ''waaroom groet je me niet,maar kijk je wel naar mijn kont?'' :D :')
pi_183109845
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:00 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje sneaky. Wel van achter durven te kijken, maar niet mijn hoofd. Tja. Kan het eigenlijk bijna niet als compliment zien
Mja als hij dat consequent doet is het inderdaad wel een beetje treurig. Maar anderzijds ook weer niet echt iets om je druk over te maken, tenzij anderen het ook consequent doen. Kan ook gewoon zijn dat deze persoon verlegen van je wordt.
  maandag 12 november 2018 @ 21:05:51 #22
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_183109901
Of je zegt gewoon eens een keer goedemorgen als je langs loopt met je koffie! Misschien breekt dat het ijs.
pi_183110006
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:20 schreef geeldruifje het volgende:
Ik kan niet eens groeten, krijg er de kans niet voor.
Hoezo niet? :? Kan toch gewoon, ook als hij niet eerst op kijkt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 21:09:59 ]
pi_183110062
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:02 schreef geeldruifje het volgende:

[..]

Wow. Voordat ik dat ga doen, moet er wel meer gebeurd zijn :). ''waaroom groet je me niet,maar kijk je wel naar mijn kont?'' :D :')
Gewoon iets implicieter en zinspelen op de weerspiegeling.
pi_183110110
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Of je zegt gewoon eens een keer goedemorgen als je langs loopt met je koffie! Misschien breekt dat het ijs.
Ok.Ik roep wel hoi tegen mannen die hun hoofd wegdraaien. HOIIIIIIII,*je draait je hoofd weg en staart me aan als je denkt dat ik het niet zie, maar maakt niet uit joh*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')