abonnement Unibet Coolblue
pi_183107528
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 november 2018 @ 19:47:30 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_183107570
Toch mooi een 40 edities topictitelloze streak gehad.
disclaimer
pi_183107595
Sterkte PP.

Vandaag overdag een beetje te weinig gegeten en vooral gedronken. Zat te trillen in de trein :')
pi_183107602
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Toch mooi een 40 edities topictitelloze streak gehad.
Verhip!
pi_183108038
Oei PP, hopelijk valt het mee.

SQ, op wat onmogelijke foto's na die ik moest maken, was een vervangende Fitbit zo geregeld toen de mijne na 10? maanden een barst had.
pi_183108531
Ik heb besloten, door oa jullie (wakker geschud vandaag), om wat meer te eten.. Ik zat te denken aan een schaaltje kwark oid... maar weten jullie nog meer koolhydratenarme en kcal-arme tussendoortjes? Groente en fruit eet ik al voldoende. Zijn die Snack A Jacks een beetje oke? In de ochtend en middag wil ik een tussendoortje (van wat zal ik eens zeggen, 50~100kcal? is dat redelijk?), 's avonds al mijn fruit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183108679
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten, door oa jullie (wakker geschud vandaag), om wat meer te eten.. Ik zat te denken aan een schaaltje kwark oid... maar weten jullie nog meer koolhydratenarme en kcal-arme tussendoortjes? Groente en fruit eet ik al voldoende. Zijn die Snack A Jacks een beetje oke? In de ochtend en middag wil ik een tussendoortje (van wat zal ik eens zeggen, 50~100kcal? is dat redelijk?), 's avonds al mijn fruit
Jaaaa misschien gewoon niet te veel op die kcals letten als je te weinig eet?? Cracker kaas, bakje kwark met iets, gekookt eitje, handje noten..
pi_183108785
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jaaaa misschien gewoon niet te veel op die kcals letten als je te weinig eet?? Cracker kaas, bakje kwark met iets, gekookt eitje, handje noten..
Goede tips! Crackers haal ik niet, want dan eet ik geen brood meer.
Maar de andere dingen ga ik zeker proberen...

En is humus met stukjes wortel eten een goede td? Ik ga eens rondkijken in de supermarkt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183108846
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goede tips! Crackers haal ik niet, want dan eet ik geen brood meer.
Maar de andere dingen ga ik zeker proberen...

En is humus met stukjes wortel eten een goede td? Ik ga eens rondkijken in de supermarkt
Humus met wortel is altijd een goed idee :9 :Y
pi_183108956
Morgen operatie, schouder kop is kapot en ook nog uit de kom waars. Krijg zo nog echo en CT scan. Laat jullie morgten weten
pi_183108999
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Morgen operatie, schouder kop is kapot en ook nog uit de kom waars. Krijg zo nog echo en CT scan. Laat jullie morgten weten
Sterkte. Kop of de kom kapot?
Geen ervaring met de kop wel met kom kapot en schouder uit de kom
pi_183109021
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Morgen operatie, schouder kop is kapot en ook nog uit de kom waars. Krijg zo nog echo en CT scan. Laat jullie morgten weten
dit was de situatie waar je voor het weekend al mee liep??
pi_183109081
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Morgen operatie, schouder kop is kapot en ook nog uit de kom waars. Krijg zo nog echo en CT scan. Laat jullie morgten weten
Gatver wat naar en wat je een pijn zal je hebben... He meissie toch :* Heel erg veel sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183109752
De kop, ik heb m'n foto net gezien, de kop zeg maar da ronde ding, ligt er helemaal af en is helemaal verplaatst. Morgen dus operatie, zo nog CT scan waars.
pi_183109799
Nee heb scooter ongeluk gehad. Er lag een stoeptegel eruit en op 't fietspad, zo op gereden en van m'n scooter gelanceerd en op rechts gekomen. Heb 't uitgeschreeuwx.

Verder wat schaafwonden, maar die schouder is gewoon helemaal naar de kloten
pi_183109863
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nee heb scooter ongeluk gehad. Er lag een stoeptegel eruit en op 't fietspad, zo op gereden en van m'n scooter gelanceerd en op rechts gekomen. Heb 't uitgeschreeuwx.

Verder wat schaafwonden, maar die schouder is gewoon helemaal naar de kloten
Dus dit komt bovenop de schouderpijn die je al had? Dat is dan wel dubbel pech zeg.
pi_183109883
Had je die pillen geslikt voordat je ging rijden?
pi_183110363
ben je nou net onderuit gegaan of begrijp ik t verkeerd? Morgen al een operatie is wel fijn, waar zijn de wachtlijsten zo kort?

Lijstje

O dubbele boterham pindakaas, glas drinkyoghurt
T appel, boterham hoemoes
L bouillon, dubbele boterham hoemoes, snacktomaatjes
T appel, boterham
D spruitjesstamp met spekjes
T rijstdesert
  maandag 12 november 2018 @ 21:32:41 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183110642
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dus dit komt bovenop de schouderpijn die je al had? Dat is dan wel dubbel pech zeg.
Rugpijn.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 november 2018 @ 21:33:01 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183110652
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nee heb scooter ongeluk gehad. Er lag een stoeptegel eruit en op 't fietspad, zo op gereden en van m'n scooter gelanceerd en op rechts gekomen. Heb 't uitgeschreeuwx.

Verder wat schaafwonden, maar die schouder is gewoon helemaal naar de kloten
Sterkte!
The love you take is equal to the love you make.
pi_183111605
Nee niks ingenomen van tevoren. Die tegel lag op het fietspad en niet gezien, tegen aan gereden en van x scooter gevlogen.


Voor de liefhebbers hier m'n röntgen foto van de schouder

pi_183111871
Aiai, sterkte pizza!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 12 november 2018 @ 22:24:22 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183111945
;(

Pijnlijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183113506
Chirurg is net geweest, ligt in 3 delen en moet toch een plaat in. Hij zei dat het er echt niet goed uitzag op de CT scan.

Nu lig ik met de morfine pomp in bed maar 't helpt niet echt. Wordt een lange nacht.
pi_183114087
Mocht morgen ook nog niet naar huis zei hij... Pff ik baal zo hard.
pi_183115324
Lig nog altijd wakker vd pijn.
Ik ben wel een beetje angstig voor de operatie, maargoed probeer me daar even niet druk om te maken, de operatie is noodzakelijk dus er zit niks anders op.

Heb honger trouwens haha, maar mag niks eten nu.
pi_183115621
Toch anderhalf uur geslapen uiteindelijk. Nu wakker van de honger, arme kamergenoot joh, mijn buik knort mega hard. Maar mag niks eten.

Ik ben zenuwachtig. Hekel aan operaties, bang dat ik niet meer wakker word of juist dat ik halverwege al wakker wordt.

Dit schopt ook een beetje heeln planning in de war maargoed, 't is niet anders.
  dinsdag 13 november 2018 @ 07:28:39 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183115876
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent, PP.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183115881
Succes met je operatie Pp
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183116262
Sterkte PP!
pi_183116267
Gewoon even met de flow meegaan, Pizzapuntje. Het is nu eenmaal even zo en daar kan je zelf nu toch niets aan veranderen. Piekeren maakt het alleen maar nog vervelender :* (ik snap wel dat je enorm baalt hoor) Heel erg veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed verloopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183116376
Helemaal niet goed.

Chirurg is net geweest. Hij zei dat het dusdanig kapot is, dat het een aantal uren zal duren voor de operatie klaar is (dus sws kijken of het vandaag wordt of later deze week). En hij zei dat het dusdanig kapot is dat ik er zeer zeker rekening mee moet houden dat het voor altijd stijf kan blijven, dat het niet meer functioneert zoals het hoort en ik op jongere leeftijd al een nieuwe schouder zou moeten misschien.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:39:39 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183116405
Bah, wat een tegenvaller. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_183116418
Die foto ziet er dan ook echt niet goed uit PP. Bah. Sterkte. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:42:53 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_183116441
Godsamme pizza, wat een ontzettende pech! Ik hoop voor je dat ze je snel in kunnen plannen en dat je meer duidelijkheid krijgt over de schade. :*
disclaimer
pi_183116474
Pfoe wat een tegenvaller. Blijf je zolang wel opgenomen? Lijkt me thuis erg lastig zo.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:54:16 #37
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_183116562
Sterkte PP! Hopelijk snel meer duidelijkheid.
pi_183116569
Gossie PP dat is balen zeg -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183117301
Ja net brak ik effe hoor, toen ie dat zo zei dat ik daar zeer zeker rekening mee moet houden, en toen nog dat ik vandaag niet geopereerd werd.

Blijf idd tot de operatie opgenomen, en misschien daarna ook nog, dat weet ik niet.
pi_183117466
Sterkte pp!
Hopelijk ben je ook snel aan de beurt
pi_183117512
En stom om nu ergens anders over te beginnen maar....

Heb nu officieel een jaar lang elke dag minstens 10k stappen gezet *O*

Ik weet dat het voor de meeste hier niet zo bijzonder is, maar voor de fitbit waren er heel veel dagen dat ik de 3k niet haalde.
En toen in het begin van de fitbit was 7,5 mijn doel en nu gewoon al een jaar lang 10 *O*
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:05:36 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_183117815
Netjes hoor sarabi! Ik haal het nog lang niet elke dag, al zit ik gemiddeld geloof ik wel aan 12/13 k, maar wat minder uitgebalanceerd dus :')

[ Bericht 85% gewijzigd door SQ op 13-11-2018 10:25:05 ]
disclaimer
pi_183118199
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Netjes hoor sarabi! Ik haal het nog lang niet elke dag, al zit ik gemiddeld geloof ik wel aan 12/13 k, maar wat minder uitgebalanceerd dus :')
Ja gemiddeld kom jij een stuk hoger uit :Y

Lijstje voor vandaag
O: Griekse yoghurt met honing
L: kikkererwtensalade
T: mandarijntjes
D: pastinaak/tomaat soep met een stuk Turkse brood
S: Evy of een rondje Glow lopen
pi_183118204
Wat een tegenvaller pp sowieso is een schouder een complex gewricht wat moeilijk te herstellen is.

Sarabi supergoed Ik haal de 10.000 echt niet elke dag
pi_183118290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:48 schreef Sarabi het volgende:
En stom om nu ergens anders over te beginnen maar....

Heb nu officieel een jaar lang elke dag minstens 10k stappen gezet *O*

Ik weet dat het voor de meeste hier niet zo bijzonder is, maar voor de fitbit waren er heel veel dagen dat ik de 3k niet haalde.
En toen in het begin van de fitbit was 7,5 mijn doel en nu gewoon al een jaar lang 10 *O*
Super knap _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:40:08 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_183118330
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja gemiddeld kom jij een stuk hoger uit :Y

Lijstje voor vandaag
O: Griekse yoghurt met honing
L: kikkererwtensalade
T: mandarijntjes
D: pastinaak/tomaat soep met een stuk Turkse brood
S: Evy of een rondje Glow lopen
Oh ja, glow schuifelen, dat moet ik ook nog ergens inpassen deze week :')
Ik ben een trouw bezoeker, maar echt, die HORDES tegenwoordig. Ik denk dus dat ik heel laat ga, dan is het ergste achter de rug.

In the old days kon je nog gewoon rustig de route wandelen en genieten O+ #vroegerwasallesbeter #moppersmurf

Ik heb me gisteren nog best aardig aan mijn eetplan gehouden, er kwam nog een eetlepel pindakaas en een flinke klauw zure matjes bij :') maar uiteindelijk op 1700 uitgekomen, dus dat vond ik best netjes.

Vanavond eten we chili con carne uit de vriezert en ik moet straks in de kantine nog even proteïnen halen voor in mijn middagsalade, want thuis was alles op.
disclaimer
pi_183118370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:48 schreef Sarabi het volgende:
En stom om nu ergens anders over te beginnen maar....

Heb nu officieel een jaar lang elke dag minstens 10k stappen gezet *O*

Ik weet dat het voor de meeste hier niet zo bijzonder is, maar voor de fitbit waren er heel veel dagen dat ik de 3k niet haalde.
En toen in het begin van de fitbit was 7,5 mijn doel en nu gewoon al een jaar lang 10 *O*
*O* *O*

Flauwe cycluspiek tegelijk met m'n voornemen om op onderhoud te gaan eten. :') Plots ben ik blij dat ik al die onzin bijhoud. _O-

Eten overdag is hetzelfde als anders, alleen vandaag met jam ipv chocopasta. :9 Vanavond waarschijnlijk rijst, stapel groente en vegablokjes-met-saus, dus niet heel spannend. Ergens nog wat fruit en Sint Maarten-snoep (2! kinderen aan de deur gehad. Zoveel snoep in huis is heul niet goed voor me. _O- ).

Qua sport/beweging is het nu al matig, want nat buiten. :+ Denk dat ik er richting winkel een wat langere wandeling aan vastplak, verder is het rustdag na hardlooptraining van gisteren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183118374
Wat is 'glow schuifelen'?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183118376
Vandaag gaat denk ik een beetje een bizarre eetdag worden :')

Net naar de tandarts geweest. Tijdens psychoses poets ik niet. Dus straks worden er drie gaatjes gevuld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183118393
Dankjewel allemaal

@SQ ik haat mensenmassa's dus snap niet waarom ik ieder jaar ga :D maarja ziet er toch altijd wel mooi uit
pi_183118395
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat is 'glow schuifelen'?
Ik zie een trage horde langs verlichte zaken gaan. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:44:27 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_183118398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat is 'glow schuifelen'?
Glow is een lichtfestival in de binnenstad van Eindhoven, een wandelroute langs lichtkunst.
Alleen komt heel Nederland daar tegenwoordig op af, dus is het een soort 5 kilometer lange rij voor de Droomvlucht geworden :')
disclaimer
pi_183118450
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

Glow is een lichtfestival in de binnenstad van Eindhoven, een wandelroute langs lichtkunst.
Alleen komt heel Nederland daar tegenwoordig op af, dus is het een soort 5 kilometer lange rij voor de Droomvlucht geworden :')
_O- Wat erg! Alles lijkt wel massaal te zijn geworden :D Iedereen op zoek naar vertier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183118451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Glow is een lichtfestival in de binnenstad van Eindhoven, een wandelroute langs lichtkunst.
Alleen komt heel Nederland daar tegenwoordig op af, dus is het een soort 5 kilometer lange rij voor de Droomvlucht geworden :')
Klinkt wel als iets heel erg leuks :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:57:05 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_183118567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt wel als iets heel erg leuks :@
als je tegen hordes kan is het ook best leuk!
Je kunt je er beter gewoon op instellen denk ik, dan kan het niet zo tegenvallen :')
disclaimer
pi_183118596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je tegen hordes kan is het ook best leuk!
Je kunt je er beter gewoon op instellen denk ik, dan kan het niet zo tegenvallen :')
Het is mij een beetje te ver vanuit Groningen ;)

Om heel eerlijk te zijn kan ik niet goed tegen hordes :@ Ach.. misschien een keer in de toekomst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183119032
Ik heb vroeger wel eens de lichtjesroute gefietst in Eindhoven, maar dat is wat anders toch? :)
Goede herinneringen aan de lichtjesroute. Vooral de gekleurde lampen in het witte dorp O+

PP wat naar, sterkte :*

Ik heb hier een tijd niet meegeschreven omdat ik vond dat ik hier niet hoorde :@ maar in het sport-eet-topic hoor ik ook niet echt. Dus ik denk dat ik hier maar weer meedoe. Ik kan het wel gebruiken om wat netter te gaan eten weer :')
pi_183119083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

Het is mij een beetje te ver vanuit Groningen ;)

Om heel eerlijk te zijn kan ik niet goed tegen hordes :@ Ach.. misschien een keer in de toekomst
Ze hebben zoiets ook hier ieder jaar, eind december. Ziet er op de foto's wel heel erg leuk en goed georganiseerd uit, ik heb zelf nog nooit mee gewandeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183119155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben zoiets ook hier ieder jaar, eind december. Ziet er op de foto's wel heel erg leuk en goed georganiseerd uit, ik heb zelf nog nooit mee gewandeld.
Je bedoelt Groningen of een andere hier?

Hier heb je wel altijd langs de grachten allemaal boten met lampjes en kramen... Dit jaar heb ik rustig de tijd om daar eens te kijken O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183119172
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vroeger wel eens de lichtjesroute gefietst in Eindhoven, maar dat is wat anders toch? :)
Goede herinneringen aan de lichtjesroute. Vooral de gekleurde lampen in het witte dorp O+

PP wat naar, sterkte :*

Ik heb hier een tijd niet meegeschreven omdat ik vond dat ik hier niet hoorde :@ maar in het sport-eet-topic hoor ik ook niet echt. Dus ik denk dat ik hier maar weer meedoe. Ik kan het wel gebruiken om wat netter te gaan eten weer :')
Waarom zou je hier niet horen?

Welkom terug :)
pi_183119325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Glow is een lichtfestival in de binnenstad van Eindhoven, een wandelroute langs lichtkunst.
Alleen komt heel Nederland daar tegenwoordig op af, dus is het een soort 5 kilometer lange rij voor de Droomvlucht geworden :')
En dat terwijl ik Glow zelf een paar jaar geleden veel vetter vond. Maar misschien speelt die massa daar ook wel in mee.

Ga iig nog wel :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:03:17 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_183119751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vroeger wel eens de lichtjesroute gefietst in Eindhoven, maar dat is wat anders toch? :)
Goede herinneringen aan de lichtjesroute. Vooral de gekleurde lampen in het witte dorp O+

PP wat naar, sterkte :*

Ik heb hier een tijd niet meegeschreven omdat ik vond dat ik hier niet hoorde :@ maar in het sport-eet-topic hoor ik ook niet echt. Dus ik denk dat ik hier maar weer meedoe. Ik kan het wel gebruiken om wat netter te gaan eten weer :')
lichtjesroute is inderdaad iets anders! Dat is een 20 kilometer lange auto/fietsroute ter nagedachtenis aan de bevrijding van Eindhoven na WW2. Ook heel knus O+

En welkom terug!
disclaimer
pi_183120119
Ik heb even advies nodig, mijn eetstoornis speelt een beetje op

Vanavond komt er een vriendin. Elke keer als ik uit de kliniek kom, bak ik scones voor ons samen (en ik weet het, is heel slecht om aan zoiets eten te koppelen :@). Door haar werkrooster kan ze de komende tijd niet rond lunchtijd afspreken, dus we eten ze als avondeten.
Ten eerste weet ik niet hoeveel scones een portie zijn.
Daarnaast heb ik vanochtend twee handjes pepernoten op. Ik weet echt niet wat ik de rest van de dag met eten moet doen :@ Om half twee word ik geboord aan drie gaatjes (heel gênant, als ik een psychose heb poets in mijn tanden niet meer en douch ik pas als iemand me eronder stuurt). Dus na het boren is het ook even niet eten.

Ik weet dat dit te weinig is (op twee handjes pepernoten en wat scones win je de oorlog niet). Alleen ik weet bij god niet hoe ik het moet aanpakken :@ Hoe doen jullie zoiets
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:19:52 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_183120159
Wat voor soort antwoord wil je?
disclaimer
pi_183120179
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor soort antwoord wil je?
Uhm.. een advies met wat ik erbij kan eten? Eet ik twee boterhammen, of vier? Moet ik straks al warm eten voordat ze komt? Ik weet het niet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183120205
Oh en hoeveel scones zijn normaal?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:24:56 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183120322
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en hoeveel scones zijn normaal?
Een klassieke cream tea, scones met jam en clotted cream, is twee scones per persoon.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183120381
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een klassieke cream tea, scones met jam en clotted cream, is twee scones per persoon.
Oke! Dank je wel :*
Ik bak ze zelf, maar volgens mij zijn ze een gemiddelde scone
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:26:36 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183120387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uhm.. een advies met wat ik erbij kan eten? Eet ik twee boterhammen, of vier? Moet ik straks al warm eten voordat ze komt? Ik weet het niet?
Eet een paar boterhammen voor je naar de tandarts gaat. Stuk fruit erbij en een beker melk.

Een warme maaltijd voor de scones zou ik niet doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183120430
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eet een paar boterhammen voor je naar de tandarts gaat. Stuk fruit erbij en een beker melk.

Een warme maaltijd voor de scones zou ik niet doen.
Check! Dan doe ik dat :) Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183120473
Ik zou vanavond gewoon normaal warm eten, en de scone dan als toetje. Alleen scones lijkt mij in ieder geval geen avondeten.
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:37:31 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183120686
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vanavond gewoon normaal warm eten, en de scone dan als toetje. Alleen scones lijkt mij in ieder geval geen avondeten.
Voor een keer kan dat best.

Als toetje vind ik ze vrij machtig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183120857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vanavond gewoon normaal warm eten, en de scone dan als toetje. Alleen scones lijkt mij in ieder geval geen avondeten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor een keer kan dat best.

Als toetje vind ik ze vrij machtig.
Mee eens... En in theorie doe ik dit amper tot nooit. En het zijn wel enorme maagvullers. Ik haal zo wat snoepgroente en eet gewoon fruit op de markt. Dus dan krijg ik mijn vitamine wel binnen :) En nu zit ik op een tosti te knagen met een hele plak klaas. Dus van alles wat binnen.

Dus met beide van jullie eens ;) ik moet wel wat vitamine binnen krijgen en eiwitten, maar een hele maaltijd erbij is me iets te

Dus het plan is nu:
O. 2 handjes pepernoten (woehoe het is me gelukt om dit zonder eetbui te eten)
L. Tosti met een hele plak kaas :9 glas melk
T. zakje worteltjes + mandarijnen
D. 2 scones met roomkaas en lemon curt. Glas melk

Hm... dat ziet er volgens mij wel goed uit

bedankt :*
(en morgen eet ik weer normaal)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:47:02 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183120962
Scones met roomkaas en lemon curd?! Dat hóórt niet! -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_183120999
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Scones met roomkaas en lemon curd?! Dat hóórt niet! -O-
Klopt, maar zo vinden wij ze het lekkers :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183121708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vanavond gewoon normaal warm eten, en de scone dan als toetje. Alleen scones lijkt mij in ieder geval geen avondeten.
Dit zou ook mijn keuze zijn :Y
Zeker als de rest van de dag ook al niet zo voedzaam is
pi_183121872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vanavond gewoon normaal warm eten, en de scone dan als toetje. Alleen scones lijkt mij in ieder geval geen avondeten.
Eens. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:27:47 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183121992
Boh, sterkte Pizza! :o Niet niks allemaal, dan heb je een beste smak gemaakt :{ Hopelijk word je snel geholpen en gaat het herstel beter dan verwacht.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit zou ook mijn keuze zijn :Y
Zeker als de rest van de dag ook al niet zo voedzaam is
Ikke ook ja :Y Het hoeft ook niet altijd mega-uitgebreid te zijn.

Maar ik hou dan ook van avondeten :+ Of nouja, van eten :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_183122127
COTS, als ik het zo lees zou het misschien handig zijn om een diëtiste te raadplegen die je op de goede weg kunt helpen. Volgens mij ben je heel erg zoekende.
pi_183122143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:


Maar ik hou dan ook van avondeten :+ Of nouja, van eten :')
Dat sowieso :D
pi_183123726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
COTS, als ik het zo lees zou het misschien handig zijn om een diëtiste te raadplegen die je op de goede weg kunt helpen. Volgens mij ben je heel erg zoekende.
Ik heb al een goede eetlijst hangen :) Alleen dit zijn van die rare dagen waarop ik me geen raad weet. Andere dagen gaan best goed, zolang ik geen kcal ga tellen. En TD's zijn in huis nu. Dus dan doe ik precies wat de diëtiste zegt

(het is alleen dat ik het idee heb het meest van iedereen te eten als ik dat doe :@)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183123836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb al een goede eetlijst hangen :) Alleen dit zijn van die rare dagen waarop ik me geen raad weet. Andere dagen gaan best goed, zolang ik geen kcal ga tellen. En TD's zijn in huis nu. Dus dan doe ik precies wat de diëtiste zegt

(het is alleen dat ik het idee heb het meest van iedereen te eten als ik dat doe :@)
Als dit al zou kloppen, dan maakt dat helemaal niets uit. Het gaat erom dat het gezond is voor jóu.

En dan niet alleen gezond qua lijf, maar ook qua hoofd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:11:55 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183123844
Handig, dames. Heeft CotS een beslissing genomen dat ze de scones níet als toetje gaat doen, gaan jullie weer allemaal leuk lopen instemmen met het idee om ze wél als toetje te doen.

Ja, dát werkt goed bij iemand die chronisch onzeker is, altijd zoekt naar wat het beste is terwijl het vaak niet helemaal niet zo zwart-wit is dat het ene goed is en het andere fout.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183123890
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Handig, dames. Heeft CotS een beslissing genomen dat ze de scones níet als toetje gaat doen, gaan jullie weer allemaal leuk lopen instemmen met het idee om ze wél als toetje te doen.

Ja, dát werkt goed bij iemand die chronisch onzeker is, altijd zoekt naar wat het beste is terwijl het vaak niet helemaal niet zo zwart-wit is dat het ene goed is en het andere fout.
Ik stem vooral in met het idee om een normaal avondmaal te eten.

En laten we eerlijk wezen, het blijft een topic met als voornaamste doel afvallen/op gewicht blijven, niet een therapietopic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183123898
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Handig, dames. Heeft CotS een beslissing genomen dat ze de scones níet als toetje gaat doen, gaan jullie weer allemaal leuk lopen instemmen met het idee om ze wél als toetje te doen.

Ja, dát werkt goed bij iemand die chronisch onzeker is, altijd zoekt naar wat het beste is terwijl het vaak niet helemaal niet zo zwart-wit is dat het ene goed is en het andere fout.
Dank je wel lieverd :*
en ik houd me gewoon aan mijn plan hoor :*
Sterker nog, ik heb besloten om drie scones te eten, omdat pepernoten eerder een TD zijn en geen ontbijt. Dus dan kom ik zeker goed uit (en gewoon omdat scones erg lekker zijn).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183123913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik stem vooral in met het idee om een normaal avondmaal te eten.

En laten we eerlijk wezen, het blijft een topic met als voornaamste doel afvallen/op gewicht blijven, niet een therapietopic.
Oh shit sorry :{ Ik wilde geen last zijn :@ Vroeg me gewoon af hoe anderen dan zouden doen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183123919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik stem vooral in met het idee om een normaal avondmaal te eten.

En laten we eerlijk wezen, het blijft een topic met als voornaamste doel afvallen/op gewicht blijven, niet een therapietopic.
:Y

En ja misschien is het beter om geen advies te geven aan CotS, maar dan moeten we al haar posts gaan negeren
pi_183123933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh shit sorry :{ Ik wilde geen last zijn :@ Vroeg me gewoon af hoe anderen dan zouden doen :@
Gewoon avondeten en een scone als toetje dus. :P

Dat ik het niet eens met iemand ben, is niet hetzelfde als boos zijn of wat dan ook he. En als je hier weer sorry op zegt, word ik wel boos. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183123945
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:Y

En ja misschien is het beter om geen advies te geven aan CotS, maar dan moeten we al haar posts gaan negeren
Sorry :{ ik had niet door dat ik zoveel om advies vraag. -O- Ik zal (proberen) dat niet meer te doen. Mijn excuses als er wel een vraag tussendoor schiet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:18:16 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183123955
Ik zou vooral gaan bedenken hoeveel scones je wilt eten.
Eentje maar? dan als toetje.

3 of 4 of meer, dan gewoon als avondeten
pi_183123959
Ik persoonlijk zou een gewone lichte avondmaaltijd doen ivm de toch wat zware scones en dan gewoon lekker een scone eten als toetje.

Maar eehj als jij 3 scones wilt eten en het past Is dat ook prima he :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183123962
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry :{ ik had niet door dat ik zoveel om advies vraag. -O- Ik zal (proberen) dat niet meer te doen. Mijn excuses als er wel een vraag tussendoor schiet
Stop eens met sorry zeggen ;)

Je mag advies vragen maar we kunnen niet beloven dat we 1 juist antwoord geven
pi_183123980
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Stop eens met sorry zeggen ;)

Je mag advies vragen maar we kunnen niet beloven dat we 1 juist antwoord geven
Wannnnt.... <drumroll>....

er is nooit één juist antwoord. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183123998
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Stop eens met sorry zeggen ;)

Je mag advies vragen maar we kunnen niet beloven dat we 1 juist antwoord geven
Nee, dat begrijp ik ook! En ik laat me zeker niet gek maken en doe wat bij mij past! En ik vind het heel fijn om jullie lijstjes te lezen! En daar haal ik ook de nodige dingen uit (al krijg je mij echt niet aan de yoghurt en kwark in ochtend, bijv. Dus ik let wel op wat ik zelf wil).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183123999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wannnnt.... <drumroll>....

er is nooit één juist antwoord. :+
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183124014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wannnnt.... <drumroll>....

er is nooit één juist antwoord. :+
_O- De boodschap is duidelijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183124038
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Schokkend toch. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183124060
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Schokkend toch. :o
Ik ben helemaal in de war nu ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183124065
(en *kijkt streng* ik ben geen teer vogeltje dat met zijden handschoentjes benaderd moet worden he! Ik ben een dikke olifantenhuid en kan echt wel wat hebben)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:24:51 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183124075
Het was idd niet verkeerd bedoeld, ik ging er vanuit dat er gevraagd werd wat men hier zou doen. Ik zou zelf niet avondeten met scones, maar ik heb uiteraard de wijsheid niet in pacht en er leiden vele wegen naar Rome enzo :+

Maar goed, er is een plan, houden zo zou ik zeggen :7

Edit: oh lol het was al zo'n beetje klaar :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_183124089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het was idd niet verkeerd bedoeld, ik ging er vanuit dat er gevraagd werd wat men hier zou doen. Ik zou zelf niet avondeten met scones, maar ik heb uiteraard de wijsheid niet in pacht en er leiden vele wegen naar Rome enzo :+

Maar goed, er is een plan, houden zo zou ik zeggen :7
Dat was precies ook mijn vraag :* En ik ben dankbaar met de antwoorden en weet nu hoe ik het aan moet pakken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183124172
(en gvd ik had gaatjes in oa mijn boventanden en nu loopt alle koffie uit mijn mond door de verdoving _O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:46:20 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183124473
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en *kijkt streng* ik ben geen teer vogeltje dat met zijden handschoentjes benaderd moet worden he! Ik ben een dikke olifantenhuid en kan echt wel wat hebben)
Nou... Als we dat afmeten aan hoe vaak je sorry zegt! :D

Ik denk dat wel allemaal best eens een duwtje kunnen geven om een bepaalde knoop door te hakken over het een of ander. Maar als je heel vaak advies vraagt, is er imo iets anders aan de hand. En dat probleem kunnen wij niet oplossen met onze adviezen. In die zin is het hier geen therapie, zoals iemand ook wel terecht opmerkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183124517
Lijstje:

O: Halfvolle vanille yoghurt met All Bran
T: Plakjes kipfilet
L: 3 mokken courgettesoep
T: Banaan
T: 2 grote glazen dun aangemaakte ijsthee limonade (was het water even zat)
D: Roti zonder roti (Kip kerrie, aardappel, veel sperziebonen en een ei)
pi_183124569
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou... Als we dat afmeten aan hoe vaak je sorry zegt! :D

Ik denk dat wel allemaal best eens een duwtje kunnen geven om een bepaalde knoop door te hakken over het een of ander. Maar als je heel vaak advies vraagt, is er imo iets anders aan de hand. En dat probleem kunnen wij niet oplossen met onze adviezen. In die zin is het hier geen therapie, zoals iemand ook wel terecht opmerkte.
I know... en ik zal erop letten... Ik had echt niet door dat ik zoveel advies vroeg :@ En ik beschouw dit zeker niet als therapie... Alleen jullie doen het gewoon allemaal zo goed en daar wil ik van leren :@ Zeker jullie lijstjes zijn een enorme inspiratiebron voor me. En zelf lijstjes posten biedt houvast voor me. Ik ga er echt op letten (en als er af en toe een vraag doorheen slipt... het is niet mijn bedoeling dan. Ik heb de neiging soms eerst te typen en dan na te denken. Gewoon dom van me)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:57:22 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183124663
allemaal zo goed.. :o

mijn lijstje van vandaag :

O: 2 plakken spek, 2 eieren, gebakken
t: 4 pepernoten en 2 tumtummetjes
t2: 2 dadels en wat amandelen
L: couscous salade van gister met stukjes worst + uiensoep
t: 4 pepernoten + 1 dadel en wat amandelen
D: procureur lapje met iets van bonen /pesto salade van de MS
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:57:52 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183124673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

I know... en ik zal erop letten... Ik had echt niet door dat ik zoveel advies vroeg :@ En ik beschouw dit zeker niet als therapie... Alleen jullie doen het gewoon allemaal zo goed en daar wil ik van leren :@ Zeker jullie lijstjes zijn een enorme inspiratiebron voor me. En zelf lijstjes posten biedt houvast voor me. Ik ga er echt op letten (en als er af en toe een vraag doorheen slipt... het is niet mijn bedoeling dan. Ik heb de neiging soms eerst te typen en dan na te denken. Gewoon dom van me)
Vragen stellen mag altijd, ook veel vragen stellen. Het is niet dat dat erg is ofzo. Enkel dat hoe meer vragen je hebt, of mbt bepaalde onderwerpen, dat wij niet altijd de geschikte personen zijn om hier antwoord op te geven.

Dus dat je dan een keer wordt doorverwezen bv naar een dietist of iets door iemand. Daar hoef je dan geen sorry voor te zeggen dat je die vraag stelde. Of dat wij het erg vinden.

Gewoon vragen, als je vragen hebt. Niet inhouden.
pi_183124773
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vragen stellen mag altijd, ook veel vragen stellen. Het is niet dat dat erg is ofzo. Enkel dat hoe meer vragen je hebt, of mbt bepaalde onderwerpen, dat wij niet altijd de geschikte personen zijn om hier antwoord op te geven.

Dus dat je dan een keer wordt doorverwezen bv naar een dietist of iets door iemand. Daar hoef je dan geen sorry voor te zeggen dat je die vraag stelde. Of dat wij het erg vinden.


Gewoon vragen, als je vragen hebt. Niet inhouden.
Precies. Ik bedoelde dat ook zeker niet aanvallend, meer om een steuntje in de rug te geven :) Ik lees je regelmatig COTS en ik heb het beste met je voor. Misschien ervaar je wat meer rust als je weet wat je moet doen eettechnisch.
pi_183124973
Eetlijst van de diëtst:
O. 2 boterhammen, halvarine en beleg + glas melk
T. cracker oid en fruit (en ik heb dan van die luxe crackers van ongeveer 100kcal per stuk)
L. 2 boterhammen met halvarine en beleg + glas melk
T. Cracker oid en fruit
D. 400gr groente (maar dat is aanpassen van haar op mij, ik eet graag groente) 150gr. aardappel/rijst/pasta/etc en een vlees vervanger
T. Kwark met fruit
2x per week iets ongezonds

Aldus de diëtiste. En een variatielijst.
Dussss... ik weet wat me voorlopig te doen staat. Niet tellen maar eten
Die lijst gaat de keuken weer in

[ Bericht 5% gewijzigd door ChildoftheStars op 13-11-2018 16:42:04 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183125030
(oh en ik flikker een beetje chiazaad en lijnzaad in mijn kwark. Want dat vind ik lekker)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183125372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en accepteren dat ik dus altijd de grootste eter ben, iemand moet dan zijn).


Maak je geen zorgen dat ben je echt niet
pi_183125534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dussss... ik weet wat me voorlopig te doen staat. Niet tellen maar eten (en accepteren dat ik dus altijd de grootste eter ben, iemand moet dan zijn).
En stoppen met dat soort gedachten. Voor jezelf, maar ook voor andere. Want dat is een heel normaal lijstje en dat soort opmerkingen zijn voor niemand tof.
pi_183125549
Ik zal het niet meer zeggen :@ en weggehaald. Wil niemand tegen het hoofd stoten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183125656
De grootste eter.. Oh nee dat ben je niet.

:@ :@ :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183126069
Vriendinnetje zegt net af... Maar wel lekker aan de scones
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183126116
Die lijst van de diëtiste ziet er voor mij heel normaal uit, dus zou dat inderdaad gewoon eens een tijdje proberen te doen.

Mijn eet lijstje slaat nergens op vandaag, maar ik post hem toch, want wel zo eerlijk tegenover mezelf om niet alleen de nette lijstjes te komen posten.
Vanmorgen ging het een beetje mis, de rest is opzich wel prima, al hoeft lunchen met een bakje sushi opzich niet al te vaak ;) .
O: 100g witte chocola
T: 3 plakjes gerookte kipfilet
L: 6 nigiri zalm, 6 uramaki zalm&avocado (doosje sushi van de ah verse sushi mevrouw)
D: gegrilde paprika en courgette, 75g zalm
T: worteltjes, appel, kiwi
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:13:21 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_183126226
Nou, vandaag weer niet gesnaaid op kantoor, ik boek progressie *O*
Heb vandaag keurig in de kantine 2 eitjes gehaald voor in mijn salade. Moest nog even de muffins omzeilen, maar snel doorgelopen mijn vergadering in dus yay!

Cots, je eet op die manier echt niet meer dan ik eet hoor :P Ik eet alleen veel minder brood, maar dat komt omdat brood mijn honger nooit stilt. Maar even qua hoeveelheden dus:

O: 200ml volle yoghurt, 1 banaan, 30 gram muesli, koffie met suiker
T: 2 koffie met suiker, 2 mandarijnen
L: 150 gram rauwe spinazie, 250 gram komkommer, 2 grote eieren
T: Grote appel, 2 mandarijnen
D: Chili con carne met kidneybonen, ca. 550 gram in totaal
T: waarschijnlijk nog een paar klauwen snoep of pepernoten :') want bovenstaande lijst is maar 1400 kcal en dat is echt veel te weinig voor mij.
disclaimer
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:16:27 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_183126263
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:07 schreef vlindertje89 het volgende:
O: 100g witte chocola
T: 3 plakjes gerookte kipfilet
L: 6 nigiri zalm, 6 uramaki zalm&avocado (doosje sushi van de ah verse sushi mevrouw)
D: gegrilde paprika en courgette, 75g zalm
T: worteltjes, appel, kiwi
Nou ja, stel dat je ontbijt dan 550 kcal was, dan is de rest van je dagmenu mager genoeg om alsnog erg laag uit te komen volgens mij :P
O= 550
T=30
L=500
D=250
T= 200

Alsnog maar 1500 kcal, dus zo erg lijkt het me niet :P
disclaimer
pi_183126337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou ja, stel dat je ontbijt dan 550 kcal was, dan is de rest van je dagmenu mager genoeg om alsnog erg laag uit te komen volgens mij :P
O= 550
T=30
L=500
D=250
T= 200

Alsnog maar 1500 kcal, dus zo erg lijkt het me niet :P
Heb je ook gelijk in - heb m'n D ook wel wat aangepast (normaal zou ik er 200g gebakken aardappeltjes bij gedaan hebben en een eetlepel yofresh) maar qua kcal valt het daardoor idd wel mee. Alleen 1/3 van m'n inname aan chocola is dan weer niet echt waar ik naar streef ;).

Jij goed bezig met niet gesnaaid op werk!
pi_183126367
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk in - heb m'n D ook wel wat aangepast (normaal zou ik er 200g gebakken aardappeltjes bij gedaan hebben en een eetlepel yofresh) maar qua kcal valt het daardoor idd wel mee. Alleen 1/3 van m'n inname aan chocola is dan weer niet echt waar ik naar streef ;).

Jij goed bezig met niet gesnaaid op werk!
Hahahaha, die enkele keer dat ik ongesteld word, streef ik wel naar die hoeveelheid chocola ;)
En ach... keertje moet toch kunnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:24:17 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_183126433
Fitbit heeft trouwens teruggemaild, ze zeggen dat het niet onder de garantie valt, maar in de garantie vind ik alleen iets over "cosmetic damage such as scratches and dents" en ik vind een barst in het scherm wel meer dan "cosmetic" , zeker omdat dit ding 50 meter waterproof moet zijn.

En als compensatie krijg ik 25% korting op een nieuwe :') Nee dus.
disclaimer
pi_183126457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Fitbit heeft trouwens teruggemaild, ze zeggen dat het niet onder de garantie valt, maar in de garantie vind ik alleen iets over "cosmetic damage such as scratches and dents" en ik vind een barst in het scherm wel meer dan "cosmetic" , zeker omdat dit ding 50 meter waterproof moet zijn.

En als compensatie krijg ik 25% korting op een nieuwe :') Nee dus.
Als je wil mag je mijn fitbit wel hebben? Ik werd er wat obsessief van en gebruik hem niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183126482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Fitbit heeft trouwens teruggemaild, ze zeggen dat het niet onder de garantie valt, maar in de garantie vind ik alleen iets over "cosmetic damage such as scratches and dents" en ik vind een barst in het scherm wel meer dan "cosmetic" , zeker omdat dit ding 50 meter waterproof moet zijn.

En als compensatie krijg ik 25% korting op een nieuwe :') Nee dus.
Ow...dat is voor het eerst dat ik zo'n antwoord hoor.

Mijn vriend had ook een barst en kreeg toen een nieuw schermpje. (Die we niet terug hoefde te sturen dus hebben we een familielid blij meegemaakt).

Wel erg stom zo.
pi_183126483
Ik word gelukkig nooit ongesteld, anders had ik elke maand dat probleem haha (ik slik de pil door).

En een keer is zeker geen probleem, het probleem is alleen dat ik van een periode met heel veel van dat soort "ach af en toe kan dat best" kom. En ik merk dat ik het dus best lastig vind om het dan daadwerkelijk bij 'een keer' of 'af en toe' te houden. Maargoed, vallen en opstaan, morgen weer een dag en zo. Eigenlijk moet ik even afkicken van snoep/chocolade want ik merk wel altijd dat als ik het een tijdje niet gegeten heb, ik er ook veel minder trek in heb.

Edit: oh wat stom SQ van Fitbit! Heeft het zin om er nog wat op terug te sturen? Dat het niet een cosmetisch krasje is maar echt een barst dat gewenst gebruik van de Fitbit bij bv zwemmen onmogelijk maakt oid?
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:26:03 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_183126486
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als je wil mag je mijn fitbit wel hebben? Ik werd er wat obsessief van en gebruik hem niet
nee, da's lief, maar ik wil gewoon een passende oplossing vanuit fitbit ;)
disclaimer
pi_183126568
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word gelukkig nooit ongesteld, anders had ik elke maand dat probleem haha (ik slik de pil door).

En een keer is zeker geen probleem, het probleem is alleen dat ik van een periode met heel veel van dat soort "ach af en toe kan dat best" kom. En ik merk dat ik het dus best lastig vind om het dan daadwerkelijk bij 'een keer' of 'af en toe' te houden. Maargoed, vallen en opstaan, morgen weer een dag en zo. Eigenlijk moet ik even afkicken van snoep/chocolade want ik merk wel altijd dat als ik het een tijdje niet gegeten heb, ik er ook veel minder trek in heb.

Edit: oh wat stom SQ van Fitbit! Heeft het zin om er nog wat op terug te sturen? Dat het niet een cosmetisch krasje is maar echt een barst dat gewenst gebruik van de Fitbit bij bv zwemmen onmogelijk maakt oid?
Ik word ongeveer 1 á 2 keer per jaar ongesteld (hormoonafwijking).
En je ontwent de suikers vanzelf weer... En inderdaad, elk moment is een nieuwe kans. Ik weer niet of het eetgestoord is wat ik nu ga zeggen: maar kun je niet met jezelf een vaste dag afspreken waarop je even uit de band mag springen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183126582
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, da's lief, maar ik wil gewoon een passende oplossing vanuit fitbit ;)
Oke :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183126655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik word ongeveer 1 á 2 keer per jaar ongesteld (hormoonafwijking).
En je ontwent de suikers vanzelf weer... En inderdaad, elk moment is een nieuwe kans. Ik weer niet of het eetgestoord is wat ik nu ga zeggen: maar kun je niet met jezelf een vaste dag afspreken waarop je even uit de band mag springen?
Nah, dat lijkt me niet eetgestoord hoor. Best een goed idee, al ligt het probleem dan weer bij me daar ook echt aan houden, maar dan kan ik mooi wat discipline oefenen. Op zondag en donderdag hockey ik altijd en dan verbrand ik dus stuk meer dan de andere dagen, dus één van die dagen is daar wel een goede voor. Denk de zondag dan, dan heb ik wat meer tijd om echt van wat lekkers te genieten ipv opstaan-werk-thuiskomen-uur hebben om te eten-omkleden-hockey-douchen-slapen haha.
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:36:08 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_183126693
Dat heb ik nu ook gedaan vlinder ;) ik ga ook echt niet akkoord met dit antwoord.
disclaimer
pi_183126882
Pp in welk ziekenhuis lig je?
Als ik je een advies mag geven vraag of ze je u de Maartenskliniek willen opereren. Die zijn er meer in gespecialiseerd dan mmc of cath.

Dat is ook geen leuk antwoord sq
pi_183127293
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom zou je hier niet horen?

Welkom terug :)
Dankjewel voor het welkom! :)

Qua BMI enzo zou ik eerder in het Slank-topic horen, maar daar gebeurt niks. Ik kan me herinneren dat er eens in de zoveel tijd hier weer een vlaag is van "ja maar jullie snappen niet waar we mee bezig zijn, 5 kg vanaf 70 willen afvallen is heel anders dan van zwaar overgewicht komen, als je het niet goed snapt kun je beter je mond houden" zoiets. Nou komen daar daarna weer een heleboel mensen overheen met dat je gewoon mee kunt doen als je dat wilt en er wat aan hebt enzo, maar de "ga weg" dingen blijven toch meer hangen als ik al niet zo heel best in mijn vel zit.

Dat is ook waarom ik weer meer wil meeposten hier, mijn hoofd doet al maanden stom en het lukt me niet heel goed om dan netjes te blijven eten. Er gaat veel te veel chocola in op sommige dagen, en op andere dagen mag ik al blij zijn als ik een cup a soup en een boterham op krijg als avondeten. Ik zit nu in de wachttijd voor een psycholoog, na doorverwezen te zijn omdat de studentenpsycholoog me niet genoeg kon helpen, dus ik ga wel hulp krijgen. Misschien als ik weer eetlijstjes ga posten, dat ik dan weer een wat zinniger eetpatroon krijg.

Vandaag is een beetje een gekke dag, want ik heb zonet drie vegan burgers getest. Ik heb ze alledrie helemaal opgegeten, dus de rest van mijn avondeten is wat kleiner.
O: havermout, sojamelk, appel, lijnzaad, rozijnen
L: 2 boterhammen hummus spinazie-amandel, 2 boterhammen vegan smeerworst, 2 wortels
D: 3 vegan burgers, en geroosterde pastinaak en wortel
B: verspreid over de dag een halfuur fietsen, 10 trappen op en af.
S: vanavond als het lukt nog een halfuur yoga.
pi_183127472
Nou wat belachelijk van fitbit.. Als ze maar niet de Garmin kant op gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183128216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als je wil mag je mijn fitbit wel hebben? Ik werd er wat obsessief van en gebruik hem niet
Als je er echt vanaf wil, wil ik hem wel van je overnemen? En dat hoeft echt niet gratis, maar ik wil er eentje aan mn moeder cadeau geven. Is ook flink bezig met afvallen, gaat ook goed maar ik vermoed dat het misschien een extra stimulans is.

Wat voor model heb je?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183128430
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:01 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Als je er echt vanaf wil, wil ik hem wel van je overnemen? En dat hoeft echt niet gratis, maar ik wil er eentje aan mn moeder cadeau geven. Is ook flink bezig met afvallen, gaat ook goed maar ik vermoed dat het misschien een extra stimulans is.

Wat voor model heb je?
https://www.bol.com/nl/p/(...)9191100/#product_tip

Doosje hebt ik niet meer, maar hij is zo goed als nieuw :) (en de app Mi Fit hoort erbij)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:16:59 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_183128632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)9191100/#product_tip

Doosje hebt ik niet meer, maar hij is zo goed als nieuw :) (en de app Mi Fit hoort erbij)
da's geen fitbit he :D
disclaimer
pi_183128682
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's geen fitbit he :D
Ow... ik zocht destijds op het woord fitbit en toen kwam dit naar voren
Sorry voor de dode mus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183128697
Ik vond het al vreemd dat ik een betaalbare vond _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183128739
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:16 schreef Stormqueen het volgende:

da's geen fitbit he :D
Hij is ook een klein beetje goedkoper dan de ionic 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183128766
* ChildoftheStars kruipt beschaamd in een hoekje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183129318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars kruipt beschaamd in een hoekje
Haha, evengoed hartstikke lief bedoeld van je! :)
En misschien is de moeder van Lunatic ook wel blij met zo eentje.
pi_183129346
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:43 schreef Felientje11 het volgende:

[..]

Haha, evengoed hartstikke lief bedoeld van je! :)
En misschien is de moeder van Lunatic ook wel blij met zo eentje.
Ik dacht echt dat het een fitbit was :@

Naja... als ik er iemand blij mee kan maken graag. Ik hoef er geen geld voor :) En hij telt stappen en hartslag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183130169
Weer even snel wat bijgelezen. Veel sterkte PP. En SQ wat balen van je Fitbit, mijn ervaring met de service van fitbit is erg positief dus ik hoop voor je dat ze met een betere oplossing gaan komen.
Ik ben ook van plan om deze week (waarschijnlijk morgen) de Glow route te gaan lopen. In ieder geval goed voor mijn stappen van deze week want door de vele rapportvergaderingen op school weinig tijd om te wandelen.

Lijstje van vandaag:
O 1 sneetje meergranenbrood met grillham en komkommer
T peer en mandarijn
L 2 sneetjes meergranenbrood met grillham en komkommer
T appel, 2 mandarijnen
D kommetje wortelsoep, 3 kleine gehaktballetjes in tomatensaus met zilvervliesrijst
T vanillekwark met granola, hennepzaad en wat rozijnen
pi_183130516
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:43 schreef Felientje11 het volgende:

[..]

Haha, evengoed hartstikke lief bedoeld van je! :)
En misschien is de moeder van Lunatic ook wel blij met zo eentje.
Zeker lief!

Maar dan laat ik hem even voor iemand anders :) niet dat dit niet werkt, maar het is juist met name dat ze dan mee kan doen in challenges met mij, mn vriendin, en familie, om zo elkaar een beetje op afstand te motiveren :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183130560
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:26 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Zeker lief!

Maar dan laat ik hem even voor iemand anders :) niet dat dit niet werkt, maar het is juist met name dat ze dan mee kan doen in challenges met mij, mn vriendin, en familie, om zo elkaar een beetje op afstand te motiveren :)
Ah oke :)
(omg... ik dacht echt dat het een fitbit was :@ ... )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183130740
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah oke :)
(omg... ik dacht echt dat het een fitbit was :@ ... )
Vond het ik al een heel (te) gul gebaar zo gratis (dacht dat het misschien een oud/simpel model was ;)) vandaar ook dat het dan zeker niet gratis hoefde :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183130779
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Vond het ik al een heel (te) gul gebaar zo gratis (dacht dat het misschien een oud/simpel model was ;)) vandaar ook dat het dan zeker niet gratis hoefde :P
Ja.. ik vond hem op de zoekterm fitbit :')
Alleen voor mij is het echt een triggerding, dus ik gebruik hem niet meer... Ik moet alleen een manier verzinnen om er vanaf te komen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183130826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja.. ik vond hem op de zoekterm fitbit :')
Alleen voor mij is het echt een triggerding, dus ik gebruik hem niet meer... Ik moet alleen een manier verzinnen om er vanaf te komen
Er zijn altijd manieren om van iets af te komen ;)
Desnoods de prullenbak O-)
pi_183130850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Er zijn altijd manieren om van iets af te komen ;)
Desnoods de prullenbak O-)
Prullenbak ben ik op tegen.
Uhm... misschien gooi ik hem morgen in marktplaatssubforum van hier.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183130959
Jeey, stappendoel eindelijk weer eens gehaald *O*

O: mobloats
L: 4 speltboterhammetjes (zijn niet heel groot en 1 was een kapje) met sandwichspread en 35+ kaas
T: kant en klaar bakje vanillekwark met muesli
D: Marley Spoon: 2 volkoren pita met kofte en salade :9 :9
T: 2 digestives

Geen idee van de kcal. Ik heb echt de tijd niet meer om alles te wegen en in te voeren -O-
pi_183130980
Oeh lekker... Sandwichspread met kaas vind ik ware traktatie :9 Moet ook weer eens een potje van dat spul kopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183130999
hehe ja guilty pleasure.. heb bijna altijd wel een pot gewone en/of komkommerspread staan. Met ham is het ook lekker.
pi_183131039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe ja guilty pleasure.. heb bijna altijd wel een pot gewone en/of komkommerspread staan. Met ham is het ook lekker.
Die komkommer lust ik niet. Maar die met tomaat en die mexicaanse en die gele :9

Ham eet ik niet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183131090
Maar dan is het nog steeds lekker :P
pi_183131101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

Die komkommer lust ik niet. Maar die met tomaat en die mexicaanse en die gele :9

Ham eet ik niet ;)
Laaaang geleden dat ik dat spul heb gehad, maar ik herinner me dat die met tomaat idd echt lekker was :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183131116
Ik heb die andere smaken nog nooit geprobeerd eigenlijk.. :D
pi_183131153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar dan is het nog steeds lekker :P
Hahaha, maar ik ga er niet mijn vegaprincipes voor breken...

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laaaang geleden dat ik dat spul heb gehad, maar ik herinner me dat die met tomaat idd echt lekker was :Y
Ik weet niet meer wanneer ik het voor het laatst heb gegeten. Mijn eetstoornisdiëtist is anti-sandwichspread en de andere pro. Dus als ik het met kaas combineer is het voor beide dames goed ;) Dus ik koop volgend weekend een pot

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb die andere smaken nog nooit geprobeerd eigenlijk.. :D
:P Gewoon doen. Verslavend...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183131235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahaha, maar ik ga er niet mijn vegaprincipes voor breken...
Dat vraagt ook niemand. Het was een mededeling :P
pi_183131266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat vraagt ook niemand. Het was een mededeling :P
Hahahaha true
Wat nog lekkerder is (gaat op mijn lijstje met tussendoortjes) is een rijstewafel met kaas en sandwichspread
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183131281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha true
Wat nog lekkerder is (gaat op mijn lijstje met tussendoortjes) is een rijstewafel met kaas en sandwichspread
En dan goed dik belegd :9
pi_183131291
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha true
Wat nog lekkerder is (gaat op mijn lijstje met tussendoortjes) is een rijstewafel met kaas en sandwichspread
Oh, dat klinkt geweldig! Ga ik testen, haha!
Gek? kan je dat eten?
pi_183131295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En dan goed dik belegd :9
je maakt me helemaal lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183131682
Nou ruim 2 uur langs Glow gewandeld :)
Drukte viel nog mee, verder wel het minste jaar qua de licht installaties
pi_183131866
Sandwich spread heb ik echt al jaren niet meer op. Het was wel altijd lekker. Hoewel ik bij een soort altijd een enorme big mac associatie heb. :P

Verder een matige eetdag, laat ontbeten, geen lunch en een beetje lopen snaaien uit zo’n zakje marsepeinen aardappelbolletjes. Dag was heel rommelig ivm een uitvaart, veel op pad dus de dag hangt van tussendoortjes aan elkaar. Qua kcals zou ik redelijk safe moeten zitten maar ik heb weinig gedronken en sporten geskipt.
Aids.
pi_183131880
Hoezo een Big Mac associatie? Is het niet gezond?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183131900
Die ene saus smaakt volgens mij een beetje naar die big Mac saus.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183131923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die ene saus smaakt volgens mij een beetje naar die big Mac saus.
Ooooooh 'k dacht al :')

Ik dacht dat ik weer een subwayfout maakte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:38:17 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183132121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:15 schreef Sarabi het volgende:
Nou ruim 2 uur langs Glow gewandeld :)
Drukte viel nog mee, verder wel het minste jaar qua de licht installaties
Nog een dikke pluim voor je jaarchallenge! ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_183132210
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nog een dikke pluim voor je jaarchallenge! ^O^
Dankjewel O+
pi_183132238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die ene saus smaakt volgens mij een beetje naar die big Mac saus.
Dat ja!
Aids.
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:23:00 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183133116
Ik kan me niet herinneren sandwich spread gegeten te hebben, maar is dus lekkerder dan het eruit ziet? :P

Ook lekker: kaas en muhammara op een boterham O+

Ohja en Sarabi had een jaar lang dagelijks 10.000 stappen gedaan he :o Knap _O_
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_183133131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan me niet herinneren sandwich spread gegeten te hebben, maar is dus lekkerder dan het eruit ziet? :P

Ook lekker: kaas en muhammara op een boterham O+

Ohja en Sarabi had een jaar lang dagelijks 10.000 stappen gedaan he :o Knap _O_
Ja het is echt heel lekker :9 Gewoon fris. Zeker met kaas eten, kaas met sandwichspread is hemel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183133134
Nu heb ik sandwichspread in m'n mandje gedaan.
pi_183133169
muhammara :9~ ook maar weer eens halen.. Doe tegenwoordig zelf de boodschappen niet meer en dan komt dat niet vanzelf zomaar mee.. -O-
pi_183133205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
muhammara :9~ ook maar weer eens halen.. Doe tegenwoordig zelf de boodschappen niet meer en dan komt dat niet vanzelf zomaar mee.. -O-
Wa tis Muhammara?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183133268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wa tis Muhammara?
Rode groente prut
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muhammara
pi_183133408
quote:
Met walnoten O+ Zo lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183133761
quote:
Ziet er best uit als iets dat ik niet lust :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183133869
Er komt nog een kop chocolademelk met slagroom bij mijn lijst :9
Komt het totaal op 1800kcal uit.
pi_183136848
vers van de weegschaal want ik sta er nog op: -20!!

op naar de -30 :P
pi_183136858
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:46 schreef DrSauvignon het volgende:
vers van de weegschaal want ik sta er nog op: -20!!

op naar de -30 :P
*O*
Goed bezig!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183136953
Ik ben de afgelopen maand stil blijven staan. Is ook niet erg *O* een soort onderhoudsmaand na de eerste 25 kilo. Hopelijk over niet al te lange tijd toch onder de 100.

Maar ben hier al heel blij mee. Heb geen haast. O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183136985
Jullie zijn zo goed bezig! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183137180
Oké, ik ga er weer vol voor

O. 2 boterhammen appelstroop. Glas melk
T. een klein voorverpakt koffiekoekje bij de tekenles
L. 2 boterhammen eiersalade. Glas melk
T. Cracker en twee mandarijnen
D. ? Bij een vriendin
T. Glas melk en een twee mandarijnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183137469
Ik ben niet persee aan het diëten, maar ik ben wel bezig gezonder te leven. Veel fruit vooral. Groenten eet ik ook wel elke dag, maar meer als prak. Ik voel me gemotiveerd, maar misschien té gemotiveerd...

Nu heb ik mijn zinnen gezet op de appelflappen in de aanbieding voor straks in mijn pauze. Het stomme is, ik zit serieus in dubio of ik dat zou doen. Ik kan net zo goed een stuk fruit eten... Hebben jullie dat ook?
pi_183137496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben niet persee aan het diëten, maar ik ben wel bezig gezonder te leven. Veel fruit vooral. Groenten eet ik ook wel elke dag, maar meer als prak. Ik voel me gemotiveerd, maar misschien té gemotiveerd...

Nu heb ik mijn zinnen gezet op de appelflappen in de aanbieding voor straks in mijn pauze. Het stomme is, ik zit serieus in dubio of ik dat zou doen. Ik kan net zo goed een stuk fruit eten... Hebben jullie dat ook?
Dit is heel herkenbaar... Alleen de diëtist zei tegen mij dat wanneer je jezelf af en toe zulke dingen gunt, de kans op een "terugval" veel kleiner is. Het is dan meer een levensritme geworden dan een dieet. Persoonlijk zeg ik doen, zeker omdat je zegt te gemotiveerd te zijn. Het is jouw keuze, maar gun jezelf af en toe wat...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 14 november 2018 @ 09:13:18 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183137608
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben niet persee aan het diëten, maar ik ben wel bezig gezonder te leven. Veel fruit vooral. Groenten eet ik ook wel elke dag, maar meer als prak. Ik voel me gemotiveerd, maar misschien té gemotiveerd...

Nu heb ik mijn zinnen gezet op de appelflappen in de aanbieding voor straks in mijn pauze. Het stomme is, ik zit serieus in dubio of ik dat zou doen. Ik kan net zo goed een stuk fruit eten... Hebben jullie dat ook?
Je moet natuurlijk voortdurend keuzes maken. Dus in dubio zitten komt nogal eens voor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183137750
Eten gaat nog steeds goed hier 8-) Alleen vanavond uit eten en morgen met een vriendin bier drinken en eten bestellen dus moet me even inhouden overdag :')
pi_183138004
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: kikkererwtensalade
S: Evy
T: mandarijntjes
D: andijviestamppot
T: iets van crackers
  woensdag 14 november 2018 @ 09:49:32 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_183138040
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:46 schreef DrSauvignon het volgende:
vers van de weegschaal want ik sta er nog op: -20!!

op naar de -30 :P
yay wat goed, kanjer!! *O*

Pics 8-)
disclaimer
pi_183138062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:46 schreef DrSauvignon het volgende:
vers van de weegschaal want ik sta er nog op: -20!!

op naar de -30 :P
*O* super bezig
  woensdag 14 november 2018 @ 09:51:04 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_183138063
Sunshine, als je prima zonder die flappen kunt vandaag, pak ze dan gewoon niet. Bewaar dat moment voor als je het echt héél graag wil ;)
disclaimer
  woensdag 14 november 2018 @ 09:53:22 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_183138100
Ik heb net pas mijn ontbijt op omdat de ochtend stroef verliep en ik eerst het kind naar school moest brengen en meteen daarna de buuf op de koffie kwam. Afijn. Vandaag:

O: 3 mini vloerboterhammen (70 gram) waarvan 2 met filet americain en 1 met cashewpasta
T: mandarijnen
L: denk hetzelfde als mijn O
T: appel.
D: stoofpannetje rundvlees, uien, peen en paprika :9
B: glow schuifelen
disclaimer
pi_183138115
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben niet persee aan het diëten, maar ik ben wel bezig gezonder te leven. Veel fruit vooral. Groenten eet ik ook wel elke dag, maar meer als prak. Ik voel me gemotiveerd, maar misschien té gemotiveerd...

Nu heb ik mijn zinnen gezet op de appelflappen in de aanbieding voor straks in mijn pauze. Het stomme is, ik zit serieus in dubio of ik dat zou doen. Ik kan net zo goed een stuk fruit eten... Hebben jullie dat ook?
Als je eigenlijk net zoveel zin hebt in fruit, dan lekker fruit doen.

Sterker nog, da's een van m'n snaai-afkickmethodes. Bij iedere snaaizin die ik krijg, stel ik mezelf de vraag "Zou je het ook eten als het een appel was?" Is het antwoord nee, dan heb ik blijkbaar geen échte trek. Is het antwoord ja dan volgt meteen de vraag "Waarom pak je geen appel dan?". Meestal heb ik mezelf dan al zo richting de appel geduwd, dat ik daar eigenlijk meer trek in heb gekregen dan de random bende. _O-

En als ik dan nog steeds zin heb in m'n bende, dan heb ik er blijkbaar écht zin in. Dan pak ik het ook gewoon.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183138119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeey, stappendoel eindelijk weer eens gehaald *O*

O: mobloats
L: 4 speltboterhammetjes (zijn niet heel groot en 1 was een kapje) met sandwichspread en 35+ kaas
T: kant en klaar bakje vanillekwark met muesli
D: Marley Spoon: 2 volkoren pita met kofte en salade :9 :9
T: 2 digestives

Geen idee van de kcal. Ik heb echt de tijd niet meer om alles te wegen en in te voeren -O-
wat zijn mobloats?

o: 300 gram kwark met gedroogde vijgen (stuk of 8) en paranoten
l: Twee boterhammen met pindakaas en een rauwkostsalade met een halve komkommer, augurken en vegatonijn
t: 200 gram hüttenkäse met een grote schep hennepzaad en overgebleven tuttifrutti
d: krokante spruitjes uit de oven met geitenkaas, honing, druiven en feta - daar komen nog aardappeltjes of rijst bij
t: Kopje thee met een chocoladekoekje

ik las dat apettina/apetina/appetina nu ook Paneer in de supermarkt gaat brengen *O*
pi_183138126
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

yay wat goed, kanjer!! *O*

Pics 8-)
eerst eens kijken of ik dat durf O+
pi_183138128
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:56 schreef DrSauvignon het volgende:
ik las dat apettina/apetina/appetina nu ook Paneer in de supermarkt gaat brengen
Ligt er al! Hier in de Jumbo iig. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183138157
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ligt er al! Hier in de Jumbo iig. :P
*O* *O* *O* palak paneer
pi_183138286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:59 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

*O* *O* *O* palak paneer
Gaaf, dat kan ik eten. Misschien voor morgen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183138452
Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat als ik 3x op deze weegschaal ga staan, hij 3x hetzelfde aan geeft.
Mijn vorige weegschaal kon echt grote verschillen laten zien dan.
pi_183138474
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat als ik 3x op deze weegschaal ga staan, hij 3x hetzelfde aan geeft.
Mijn vorige weegschaal kon echt grote verschillen laten zien dan.
Dat eerste is normaal ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183138482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat eerste is normaal ;)
Ja I know :D maar zelfs na een paar jaar voelt het nog vreemd
pi_183138652
Maandag middag operatie pas. Hoop en denk dat ik in zh kan blijven, kan niks zelf. Laat 't jullie weten.
pi_183138698
Balen dat je dan pas kan pp, hopelijk kan je daar blijven!

Verder zag ik lekkere lijstjes en enorm indrukwekkende getallen!!

Bij mij was er vanmorgen voor het eerst in weet ik het hoe lang iets af ipv bij/gelijk. Maandag begon ik weer, dinsdag +0.2, vanmorgen -0.3. ja, gezeur in de marge, maar man het is toch fijn om dat ding eens omlaag te zien gaan. Ik dacht bijna dat t aan m'n weegschaal lag :P
  woensdag 14 november 2018 @ 10:40:52 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_183138783
Ik snap het niet, eerst heb je het over "Weet ik hoe lang" en daarna dat je maandag weer bent begonnen.
Ben je in de tussentijd dan gelijk gebleven? Dat is toch juist hartstikke mooi, gelijk blijven als je er niet mee bezig bent?

Pizza, dat is wel extreem lang wachten ja. Hopelijk kun je in het ziekenhuis blijven!
disclaimer
  woensdag 14 november 2018 @ 10:47:35 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183138946
Oe paneer! *gaat receptjes zoeken* Bij Indiaas eten denk ik altijd aan mijn flatgenootjes toen ik een semester in het buitenland studeerde, zij waren Indiaas en wilden me altijd alles laten proeven (ik denk vooral omdat ze het hilarisch vonden hoe ik reageerde op pittig eten :') :+ ).

Pizza, maandag pas :o Hopelijk mag je daar blijven dan, heb je iig goede ondersteuning. Ik duim :*

Vlinder :D Da's idd een keer goed poepen, maar ik snap dat het fijn is als het naar beneden gaat ipv omhoog :+

Vandaag werk ik lekker thuis, dus uiteraard was ik relatief laat op en zit ik nu nog half in pyjama achter m'n computer :') Voorheen werkte ik iedere week 2 vd 5 dagen thuis, toen was ik het toch wat meer gewend, hehe.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_183139768
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het niet, eerst heb je het over "Weet ik hoe lang" en daarna dat je maandag weer bent begonnen.
Ben je in de tussentijd dan gelijk gebleven? Dat is toch juist hartstikke mooi, gelijk blijven als je er niet mee bezig bent?
Ik ben maandag weer (voor de zoveelste keer) begonnen, maar heb in de afgelopen drie, vier maanden wel al vaker een poging gedaan om weer te beginnen maar dat dat niet lukte wegens gebrek aan zelfbeheersing. Maar ook als ik dan een paar dagen wel normaal deed, ging 'ie maar niet omlaag, bleef ik telkens exact hetzelfde of kwam er een ons bij ipv dat er eens wat af ging.

En helaas zeker niet gelijk gebleven in totaal, in afgelopen vier maanden is er zo'n 3 kilo bij gekomen.

Maar het ging me meer om dat ik sinds vier maanden geleden ondanks een aantal pogingen en paar keer wel paar dagen achter elkaar gewoon netjes eten, er geen een keer iets af ging maar steeds gelijk of iets bij.

Dus vandaar dat ik het nu heel fijn vind om te zien dat er nu wél een keer iets af gaat, ondanks dat dat netto maar 0.1 kg is want dinsdag er juist wat bij, want het is zo vreselijk demotiverend om steeds wel je best te doen maar alleen maar gelijk te blijven of iets erbij te krijgen op de weegschaal (en dat verklaart ook dat die eerdere pogingen dan steeds mislukten, dan dacht ik ja als ik dan toch niet af val dan ga ik wel gewoon lekker eten). En I know, het gaat om de lange termijn enzo, maar ik merk dat ik dit soort kleine dingen (echt, 0.1 eraf vind ik al genoeg) wel nodig heb om het daadwerkelijk lang genoeg vol te houden om over lange termijn te kunnen spreken.
pi_183139986
Vlindertje, als de weegschaal je zo demotiveert, is het dan niet handiger om eerst een tijdje netjes te eten en het wegen even te laten voor wat het is? Per dag valt er dankzij hoe lichamen werken écht geen conclusie te verbinden aan hoe goed of slecht je bezig bent.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183140445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maandag middag operatie pas. Hoop en denk dat ik in zh kan blijven, kan niks zelf. Laat 't jullie weten.
Maandag pas :o Heb je ook pijn>
Hoe is het eten daar :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 november 2018 @ 12:17:40 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183140659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maandag middag operatie pas. Hoop en denk dat ik in zh kan blijven, kan niks zelf. Laat 't jullie weten.
Houd vol! ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_183140916
Vanavond weer op mijn werk eten dus ik ben benieuwd wat ze hebben deze keer.

O: cracker kaas, rijstwafel kipfilet
T: banaan
L: kwark met een appel en lijnzaad
T: minder suiker ontbijtkoek
D: op werk, nog één grote verrassing, maar ik heb nog ongeveer 900 kcals ruimte.
Aids.
pi_183141203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maandag pas :o Heb je ook pijn>
Hoe is het eten daar :+
Ondanks morfine pomp nog steeds veel pijn.

Eten is.... Het is goed voor m'n lijn, laat ik het zo zeggen hahahaha.
  woensdag 14 november 2018 @ 12:46:42 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183141334
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:41 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ondanks morfine pomp nog steeds veel pijn.

Eten is.... Het is goed voor m'n lijn, laat ik het zo zeggen hahahaha.
Heb je je arm in een mitella? Kun je wel een beetje rondlopen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_183141653
Dat is misschien wel een goed idee, IJsdraakje. Gewoon even twee weken me aan m'n daglijsten houden en dan eens een keer op de weegschaal gaan staan ipv elke ochtend.
Poging waard in elk geval!

Mijn lijst vandaag:
O: 350g skyr, 40g muesli/zaden/pitten/gedroogd fruit mix
L: twee boterhammen, 2 plakjes kipfilet, 2 gekookte eitjes
T: appel
D: 80g pasta, 115g pompoen-zoete aardappelburger, 200g worteltjes
T: kiwi

En dan heb ik nog +-110 kcal over voor een klein hapje bij de receptie van de promotie waar ik vanmiddag heen ga.
pi_183142189
(met wat meer eten in mijn buik ben ik toch actiever en blijer :@ Nu doorzetten)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183142647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
(met wat meer eten in mijn buik ben ik toch actiever en blijer :@ Nu doorzetten)
Fijn *O*
pi_183142659
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je je arm in een mitella? Kun je wel een beetje rondlopen?
In een sling (ofzoiets, zo'n blauwe klittenband ding). Enige wat ik rondloop is naar het toilet heen en terug, want dan moet de morfine pomp ook elke x mee van de stroom af enzo dus is nogal een gedoe.
pi_183142825
Hardlopen was weer fijn. Waarom kost het altijd zoveel moeite om te gaan, maar als je dan klaar bent is het heerlijk.
  woensdag 14 november 2018 @ 15:20:34 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183144218
Vandaag moest ik noodgedwongen ( ok ok ik had het kut geplanned ) bij de benzinepomp een broodje halen. het werd een sandwich met bacon, een appelflap en een flesje water.

bij het afrekenen kreeg ik door de kassamevrouw een of andere nutella reep toegestopt ( "gratis ")

Ik heb de reep terug gegeven.

de lunch leverde dus 10 punten voor de weegschaal op ( ivm tankstation broodje) en 1 punt voor mij ivm het afslaan van de nutella reep :6
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183144789
Hier ging vandaag kut, te herkennen aan de lepel met Nutella die halverwege de dag in m'n mond zat.

Maar ook maar een lijstje om het eerlijk te houden:

O: magere vruchtenkwark met all bran
L: 2 boterhammen, 2 gebakken eitjes, kipfilet, komkommer, mad sauce. :')
T: 1 theelepel Nutella :')
T: Courgettesoep
D: Bij m'n moeder, mince and cheese pie volgens mij.

Als ik het zo uittyp is het ook weer niet het einde van de wereld. Eigenlijk was dit 1.5 week geleden een 'normale' dag geweest. Dus laat ik maar blij zijn met de dagen die wel beter gingen, morgen weer verder.
pi_183145445
Bij mij kwam er een eierkoek bij :')
Aids.
pi_183145930
Een theelepel valt nog best mee.. Ik die datzelfde met soep lepels :') |:(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183146011
Chocola :r
Nutella :{
Een enorm blok kaas :9~
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183146083
Goed.. er wordt thuiszorg geregeld. Die gaat met een heleboel dingen bemoeien, maar ook met de vraag of er voldoende eten in mijn huis is en dat soort dingen (en helpt met het maken van een weekmenu). En verder nog duizend dingen die niet in dit topic thuis horen. Dit is eigenlijk ook behoorlijk off topic, maar ik wilde even laten horen dat er ook op het gebied van eten hulp onderweg is (volgens de HA zag ik er slecht uit :'))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183146099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:48 schreef Messina het volgende:
Chocola :r
Nutella :{
Een enorm blok kaas :9~
Ja kaas!

De reden dat ik het maar heel soms in huis heb
  woensdag 14 november 2018 @ 16:58:29 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_183146219
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:53 schreef Myraela het volgende:
Hier ging vandaag kut, te herkennen aan de lepel met Nutella die halverwege de dag in m'n mond zat.

Maar ook maar een lijstje om het eerlijk te houden:

O: magere vruchtenkwark met all bran
L: 2 boterhammen, 2 gebakken eitjes, kipfilet, komkommer, mad sauce. :')
T: 1 theelepel Nutella :')
T: Courgettesoep
D: Bij m'n moeder, mince and cheese pie volgens mij.

Als ik het zo uittyp is het ook weer niet het einde van de wereld. Eigenlijk was dit 1.5 week geleden een 'normale' dag geweest. Dus laat ik maar blij zijn met de dagen die wel beter gingen, morgen weer verder.
je maakt je toch niet druk om 1 theelepel nutella op een verder keurig lijstje? :*
disclaimer
  woensdag 14 november 2018 @ 17:01:07 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_183146289
Barrel, supergoed van je gratis reep! Dat vind ik echt knap hoor! *O*

Cots, fijn dat er hulp onderweg is.
disclaimer
pi_183146362
Ja :) dat is wel een opluchting
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183146499
Cots fijn dat er hulp onderweg is.
pi_183146518
Top COTS!
pi_183147123
Ja :) Ik hoop dat het ellende gaat voorkomen

Oké... mijn lijstje is totaal verkeerd gegaan vandaag:
O. 2 boterhammen stroop
L. 3 scones (die zijn nu op) met roomkaas en lemoncurt
D. Sushi (ik heb echt even geen fut voor koken, ben op)
B. uur fietsen

Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 14 november 2018 @ 17:57:00 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_183147368
Geen gek lijstje toch, cots? Wat vind je er zelf slecht aan?
Ik vind je goed bezig!
disclaimer
pi_183147387
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:41 schreef Pizzapuntje het volgende:

Ondanks morfine pomp nog steeds veel pijn.

Eten is.... Het is goed voor m'n lijn, laat ik het zo zeggen hahahaha.
Ja, eten in het ziekenhuis is echt veel minder dan ik thuis zou eten. Al zou ik thuis heel andere keuzes maken en bijv veel meer groente eten. Rot dat je zoveel pijn hebt :*

Cots: ^O^ Komt goed ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:20 schreef Barreltje het volgende:

bij het afrekenen kreeg ik door de kassamevrouw een of andere nutella reep toegestopt ( "gratis ")

Ik heb de reep terug gegeven.
_O_

Ik moest vandaag ook al afslaan, afslaan, afslaan. Ging met niet-biologische zus stad in. Die wilde me steeds maar voeren. Bij haar thuis had ze nog geklaagd dat ze zo dik werd. Tsja. Uiteindelijk half koekje bij de koffie opgegeten. Was niet speciaal of heel lekker, dus vond het niet de moeite waard helemaal op te eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183147411
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Geen gek lijstje toch, cots? Wat vind je er zelf slecht aan?
Ik vind je goed bezig!
Een scone te veel en sushi is niet gezond :@ maar ik ben zo gesloopt van deze dag (eerst tekenles, was vet leuk! Iedereen vond mijn werk mooi) en daarna een heftig gesprek bij de HA en heftige gevolgen... Ik had gewoon gisteren vooruit moeten koken, alleen daar had ik niet aan gedacht
Maar goed... morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183147455
Sushi hoeft helemaal niet ongezond te zijn. Vis is gezond
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183147531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sushi hoeft helemaal niet ongezond te zijn. Vis is gezond
Ik had vega sushi :) maar je hebt gelijk (leek em het beste van thuisbezorgd). Voor morgen heb ik alles uit de vriezer gehaald, dus dat komt goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183147549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik had vega sushi :)
Nog gezonder ;)

Lekker lijstje hoor
pi_183147567
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog gezonder ;)

Lekker lijstje hoor
Ik heb er wel van genoten :9 En morgen lekker aan de vga en overmorgen ook
Dus, hup CotS, houd op met miepen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183148585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:56 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

wat zijn mobloats?

Havermoutpap a la Motorbloempje :9 met banaan, rozijnen en kaneel
  woensdag 14 november 2018 @ 19:14:06 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183148639
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed.. er wordt thuiszorg geregeld. Die gaat met een heleboel dingen bemoeien, maar ook met de vraag of er voldoende eten in mijn huis is en dat soort dingen (en helpt met het maken van een weekmenu). En verder nog duizend dingen die niet in dit topic thuis horen. Dit is eigenlijk ook behoorlijk off topic, maar ik wilde even laten horen dat er ook op het gebied van eten hulp onderweg is (volgens de HA zag ik er slecht uit :'))
Goed zo, voor de hulp! Niet leuk dat je er slecht uitzag, maar aan een goede huisarts kun je een hoop steun hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183148657
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 19:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Goed zo, voor de hulp! Niet leuk dat je er slecht uitzag, maar aan een goede huisarts kun je een hoop steun hebben.
Het was mij niet opgevallen dat ik er slecht uitzag :') maar dat doet er niet toe.
Ik heb een heel goede HA :) dat is echt een zegen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183156053
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je maakt je toch niet druk om 1 theelepel nutella op een verder keurig lijstje? :*
Mn lunch was ook 700 kcal, was de kaas vergeten te noemen. Maar was ook nog wel te overzien. Was even een stom gevoel.

Lijstje is nog langer geworden, want mn broer had 4 gangen gekookt. 😅 maar daar voel ik me niet slecht over. Was superlekker! Morgen vliegt die weer naar huis, Nieuw-Zeeland.

Mashed avocado - feta spinazie fritatta - mince and cheese pie met salade en friet - pavlova.
pi_183158436
Mogge!
Heb een schop onder m’n kont nodig. Gisteren weer chocola op, en een grote avondmaaltijd. Gelukkig is de chocola nu op.
  donderdag 15 november 2018 @ 07:29:48 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183158458
Myr, je broer is er vast niet altijd, dus af en toe zo'n etentje is vast niet erg.

Hier zit de daling er ondanks het tankstation voedsel ( En de bij behorende snaaizin erna) weer in.. w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183158481
Vandaag
O:2 crackers met marmelade
T: snoeptomaatjes
L: 4 crackers en 4 rijstwafels met appelstroop en een mandarijn. Heb geen pauze dus moet snel tussendoor
T: appel
D: witlofstamppot zit kaas doorheen en een slavink
Stoofpeertjesvla
T yoghurt met havermout en muesli

Ergens een koekje of wat chocola

Nu ga ik morgen typen wat ik echt gegeten heb, heb het even nodig 63,5 vanmorgen
pi_183158624
Goedemorgen allemaal,

Even een plan voor deze dag

O. 2 boterhammen stroop
T. Rijstwafel sandwichspread en kaas
L. 2 boterhammen eiersalade
T. 2 mandarijnen en een luxe cracker
D. Witlof, aardappeltjes en kaas over de witlof
T 2 mandarijnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 08:46:03 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_183158928
Oh dat diner klinkt goed myraela!

Ik ben gisteren ook wat boven mijn planning uitgekomen, op 2130 kcal, maar goed, volgens fitbit ook 3000 verbrand dus zelfs als het ding 25% te veel aangeeft zit ik nog wel safe ;)

Extra kcal zaten in: een worstenbroodje en een hand dropjes tijdens Glow, in de middag een beetje banaan met yoghurt en nog 2 oreo's. En 2 koffie suiker. En 4 plakjes kipfilet. En een blokje chocolade. :')
disclaimer
pi_183159057
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat diner klinkt goed myraela!

Ik ben gisteren ook wat boven mijn planning uitgekomen, op 2130 kcal, maar goed, volgens fitbit ook 3000 verbrand dus zelfs als het ding 25% te veel aangeeft zit ik nog wel safe ;)

Extra kcal zaten in: een worstenbroodje en een hand dropjes tijdens Glow, in de middag een beetje banaan met yoghurt en nog 2 oreo's. En 2 koffie suiker. En 4 plakjes kipfilet. En een blokje chocolade. :')
En anders gaat een dagje mis.. Je bent een avondje uit geweest (glow) leef mens, leef ;)

(sorry...ik vind het gewoon heel knap je dat soort dingen weet te relativeren :@ )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 09:07:58 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_183159130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En anders gaat een dagje mis.. Je bent een avondje uit geweest (glow) leef mens, leef ;)

(sorry...ik vind het gewoon heel knap je dat soort dingen weet te relativeren :@ )
ik haal mezelf of mijn gedrag toch ook niet neer? ;)
disclaimer
pi_183159144
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik haal mezelf of mijn gedrag toch ook niet neer? ;)
Ja... daar heb je gelijk in :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183159171
ik eet best wel meer als mijn doel momenteel en toch is de lijn dalend. Dat is toch heel wat anders dan jezelf uithongeren op 1200 kcal zoals vroeger de norm was hier.

Vandaag geen idee wat mijn eetlijstje word. Het is de 1e sterfdag van mijn vader. Ik heb een dagje vrijgenomen en ga zo naar mijn moeder toe - die aangaf wel een rondje te willen lopen. Ik heb echt zo nog niet het idee dat het al een jaar is.
pi_183159187
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:11 schreef DrSauvignon het volgende:
ik eet best wel meer als mijn doel momenteel en toch is de lijn dalend. Dat is toch heel wat anders dan jezelf uithongeren op 1200 kcal zoals vroeger de norm was hier.

Vandaag geen idee wat mijn eetlijstje word. Het is de 1e sterfdag van mijn vader. Ik heb een dagje vrijgenomen en ga zo naar mijn moeder toe - die aangaf wel een rondje te willen lopen. Ik heb echt zo nog niet het idee dat het al een jaar is.
:{ Hele dikke knuffel en heel veel sterkte voor jou en je familie *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 09:13:04 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183159192
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:11 schreef DrSauvignon het volgende:
ik eet best wel meer als mijn doel momenteel en toch is de lijn dalend. Dat is toch heel wat anders dan jezelf uithongeren op 1200 kcal zoals vroeger de norm was hier.

Vandaag geen idee wat mijn eetlijstje word. Het is de 1e sterfdag van mijn vader. Ik heb een dagje vrijgenomen en ga zo naar mijn moeder toe - die aangaf wel een rondje te willen lopen. Ik heb echt zo nog niet het idee dat het al een jaar is.
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 november 2018 @ 09:21:58 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_183159296
Sterkte, sauvignon. Dat eerste jaar is heftig :*
disclaimer
  donderdag 15 november 2018 @ 09:23:52 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183159316
mijn vriend had gisteravond mijn ontbijt van vanmorgen opgegeten }:|
dus een beetje weird ontbijt vandaag..

O: 4 maiscrackers , 2 met pindakaas en 2 met beetje mayo, half stukje uitgebakken spek, 1/2 gekookt ei ( dus 1 uitgebakken spek en 1 ei in toteel : )
t: medjoul dadels en wat amandelen
L: salade en soep
t: medjoul dadels en amandelen
D: het procureur lapje van MS, dinsdag was het spaghetti geworden, dus vandaag deze maar ^O^

en nu kijken hoe goed ik me aan dit lijstje kan gaan houden O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 15 november 2018 @ 09:24:31 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183159324
en sterkte Sauvignon! :* lijkt me een hele heftige dag zo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183159372
(OMG... tegen de verandering in eens met kleding aan en na een ontbijt en koffie gewogen. En alsnog een kilo lichter *O*)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183159397
Sterkte Sauvignon!

Weegschaal gaat heel langzaam na beneden, nog niet op het laagste punt van deze ronde.

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 harde broodjes met oude kaas
T: 3 sultanas
D: macaroni
T: vast nog wel iets maar geen idee, kan crackers, kwark, speciaal biertje of mok chocolademelk met slagroom zijn
pi_183160045
Sauvignon :*

Ik ga het Sint Maartensnoep maar achter slot en grendel laten zetten ofzo. }:| Verder vandaag een lange dag van inactiviteit, dus hopelijk blijft het vanmiddag mooi en kan ik lekker een rondje wandelen. Dankzij net te laat opstaan, mis ik m'n fietstochtje ook al. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183163302
Eventjes huilen hoor... Ik ben uitbehandeld verklaard. Ook mijn eetstoornis (waarmee ik inmiddels achttien jaar vrienden mee ben) is ook chronisch verklaard. Reactie toen ik thuiskwam... eetbui... Om het maar even te bevestigen of zo ;(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183163407
Sterkte Sauvignon, fijn dat je vandaag even met je moeder kunt zijn. :*
En kut om te horen, Cots. Kun je dan helemaal geen behandeling meer krijgen?

Ik heb een simpel dagje vandaag, alleen werken, verder niets. Wel gereageerd op een vacature. Daarvoor moet ik altijd maar net in de mood zijn, en vandaag was dat dus zo. Fijn.

Lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, tonijn en komkommer
T: Banaan
L: 2 crackers met kipfilet en tomaat, 1 cracker met pindakaas
D: Roti zonder roti
pi_183163431
Het hele verhaal staat in de depressie en angst topic. Ik krijg aan alle kanten hulp die ik nodig heb, maar moet accepteren dat ik altijd gek zal zijn

R&P / Depressie & Angst #154 Op naar de winter...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 14:05:19 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183163618
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eventjes huilen hoor... Ik ben uitbehandeld verklaard. Ook mijn eetstoornis (waarmee ik inmiddels achttien jaar vrienden mee ben) is ook chronisch verklaard. Reactie toen ik thuiskwam... eetbui... Om het maar even te bevestigen of zo ;(
Maar betekent uitbehandeld ook echt geen behandeling meer? Op geen enkele manier?

Dus succes ermee en eet jezelf maar ter dood bv?
  donderdag 15 november 2018 @ 14:07:00 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_183163650
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar betekent uitbehandeld ook echt geen behandeling meer? Op geen enkele manier?

Dus succes ermee en eet jezelf maar ter dood bv?
nee, maar ze proberen je niet meer te genezen. Alleen leren mee te dealen.
Lijkt me inderdaad tamelijk heftig om te horen cots :* het is wat het is, maar je blijft toch altijd hoop houden...
disclaimer
pi_183163669
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar betekent uitbehandeld ook echt geen behandeling meer? Op geen enkele manier?

Dus succes ermee en eet jezelf maar ter dood bv?
Ik krijg wel hulp, in zo goed mogelijk leven... maar het zal altijd een struggle blijven (soort thuiszorg, praktische hulp, maatschappelijk werk en zo op het alledaagse leven). Zodat ik niet telkens in de kliniek beland. Dus als het goed werkt, wordt de kwaliteit van leven wel beter.

En op zich eet ik eerder te weinig dan teveel (elke keer boven de 1000kcal is voor mij een moment van paniek)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183163711
_O- die eetbui was ook meer honger. Om 12:00 had ik het gesprek met de psych en ik had nog niet gegeten. Dus de schade valt wel mee. Het is gewoon oerstom van me. Emotie en honger...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 14:17:25 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_183163808
Zullen we dan met punt 1 van acceptatie beginnen: stop met jezelf zo afstraffen. Je had honger. Je at. Je bent dus nog wel een beetje normaal. :P
disclaimer
pi_183163975
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we dan met punt 1 van acceptatie beginnen: stop met jezelf zo afstraffen. Je had honger. Je at. Je bent dus nog wel een beetje normaal. :P
hahaha, ja alleen wel veel te veel (ik ga niet rekenen,maar ik gok rond de 750kcal):@ maar goed... ik kijk wel even hoe ik dat oplos. :) Even de boel laten bezinken

(ik voel het niet vaak, maar ik heb echt even enorm veel zelfmedelijden :'))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 14:32:50 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_183164052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahaha, ja alleen wel veel te veel (ik ga niet rekenen,maar ik gok rond de 750kcal):@ maar goed... ik kijk wel even hoe ik dat oplos. :) Even de boel laten bezinken

(ik voel het niet vaak, maar ik heb echt even enorm veel zelfmedelijden :'))
als je vandaag pas 750 kcal op hebt, heb je significant minder gegeten dan ik tot nu toe. Dus echt alsje alsje alsjeblieft laat het los en wees lief voor jezelf. En dat zeg ik niet eens omdat ik het irritant vind, maar omdat ik het je zo ontzettend gun. :*
disclaimer
pi_183164124
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je vandaag pas 750 kcal op hebt, heb je significant minder gegeten dan ik tot nu toe. Dus echt alsje alsje alsjeblieft laat het los en wees lief voor jezelf. En dat zeg ik niet eens omdat ik het irritant vind, maar omdat ik het je zo ontzettend gun. :*
Ja dat is waar :@ ach... vanavond eet ik gewoon een prakje. Op de borduurclub neem ik een koekje. En nu verwen ik mezelf even met een beker warme melk. Daar word ik altijd (lekker placebo) rustig van. Serietje op. En je lief zijn voor mijn eigen. Ophouden met miepen

Dank je wel :*

*en als ik wel irritant ben, vooral schoppen! Ik wil geen mensen irriteren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 14:38:56 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183164151
CotS: :* Heftig allemaal zeg. Wat SQ zegt, wees lief voor jezelf. Altijd en zeker als je je rot voelt :Y

En ook een :* voor Sauvignon.

Verders duim ik hard voor mijn vriend. Hij heeft uitzicht op een nieuwe baan en het is iets heel anders dan wat hij tot dusver heeft gedaan, dus ik hoop heul heul hard dat 'ie het leuk gaat vinden. O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_183164170
Ja, ik heb dat besluit ook even genomen. Even doen wat ik altijd anderen adviseer ;) Ik ben op NPO plus Wie is de Mol aan het bingen... Beetje chatten tussendoor... Eventjes bijkomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 14:41:46 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_183164191
Oh spannend Maria!

Ik encounterde net een schaal met gevulde speculaas bij de kassa van de HEMA :9 lekker 2 plakjes van gesnoept :Y)
disclaimer
pi_183164203
Hier momenteel op 810 oid (met trek, maar m'n fruit ligt thuis. }:| ), dus 750 valt gewoon in de normaal range wat mij betreft. :Y

En ik sluit me ook aan bij SQ, ik hoop dat je op een punt kan komen dat je het allemaal wat beter los kan laten. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183164218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
CotS: :* Heftig allemaal zeg. Wat SQ zegt, wees lief voor jezelf. Altijd en zeker als je je rot voelt :Y

En ook een :* voor Sauvignon.

Verders duim ik hard voor mijn vriend. Hij heeft uitzicht op een nieuwe baan en het is iets heel anders dan wat hij tot dusver heeft gedaan, dus ik hoop heul heul hard dat 'ie het leuk gaat vinden. O+
Ik duim met je mee!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183164225
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh spannend Maria!

Ik encounterde net een schaal met gevulde speculaas bij de kassa van de HEMA :9 lekker 2 plakjes van gesnoept :Y)
Ooooh lekker :9 jaloers ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183166093
Sauvignon sterkte
Cots niet het nieuws dat je hooote te horen. Hopelijk wordt je kwaliteit van leven wel steeds beter voor je
Maria spannend.

Mijn lijstje gaat so far so good alleen 2 doosjes rozijntjes extra tot nu toe. 's avonds is wel het lastigste moment van de dag merk ik
  donderdag 15 november 2018 @ 16:42:14 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_183166171
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Sauvignon sterkte
Cots niet het nieuws dat je hooote te horen. Hopelijk wordt je kwaliteit van leven wel steeds beter voor je
Maria spannend.

Mijn lijstje gaat so far so good alleen 2 doosjes rozijntjes extra tot nu toe. 's avonds is wel het lastigste moment van de dag merk ik
't is ook gewoon een lastige tijd in het jaar wat dat betreft. Hoe korter de dagen worden, hoe meer behoefte ik krijg tot vreten. Alsof ik in mijn winterslaap moet binnenkort :')
disclaimer
pi_183166268
Ach ik heb wel een goede kwaliteit van leven.
Nu een pot thee achter de kiezen, dekentje, serie... Straks een handwerkclubje... Met andere woorden: nait soezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 16:56:19 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183166413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahaha, ja alleen wel veel te veel (ik ga niet rekenen,maar ik gok rond de 750kcal):@ maar goed... ik kijk wel even hoe ik dat oplos. :) Even de boel laten bezinken

(ik voel het niet vaak, maar ik heb echt even enorm veel zelfmedelijden :'))
Misschien spuit 11, maar dit is toch oké als combi lunch en tussendoortje?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183166465
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien spuit 11, maar dit is toch oké als combi lunch en tussendoortje?
ja klopt... ik was inderdaad al gerust :) Het was even de emotie die de overhand had.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183168291
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

't is ook gewoon een lastige tijd in het jaar wat dat betreft. Hoe korter de dagen worden, hoe meer behoefte ik krijg tot vreten. Alsof ik in mijn winterslaap moet binnenkort :')
En koud. En overal chocolade ed. Net of mijn lichaam idd en extra laagje aan wil leggen
pi_183168419
Hier ook koud. En ik heb ontdekt dat de Jumbo Engelse ginger nut cookies heeft :(
Ik heb er al 7 op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183168543
Hm... De antihongertabletjes zijn bij mij opgehoogd. Dus ik heb bijna nooit honger, tenzij het echt ernstig tijd is om te gaan eten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 15 november 2018 @ 19:14:11 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_183168750
Antihongertabletjes? Wtfbbqsauce?
disclaimer
pi_183169281
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Antihongertabletjes? Wtfbbqsauce?
Je hebt ook biergisttabletten (ik dacht dat ze zo heten) die moet je voor het eten innemen en dan eet je minder.
  donderdag 15 november 2018 @ 19:45:37 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183169481
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je hebt ook biergisttabletten (ik dacht dat ze zo heten) die moet je voor het eten innemen en dan eet je minder.
Zeker met twee glazen water (waardoor je vol raakt :+)
pi_183169668
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeker met twee glazen water (waardoor je vol raakt :+)
Volgens mij wel. Ik heb ze niet dus weet het niet meer precies
  donderdag 15 november 2018 @ 20:29:01 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183170687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook koud. En ik heb ontdekt dat de Jumbo Engelse ginger nut cookies heeft :(
Ik heb er al 7 op.
Step away from the ginger nuts!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 november 2018 @ 20:55:14 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183171497
De hele dag ging 't goed en dan nu aan de koekjes en bittergarnituur :X
pi_183171744
Koekjes zijn (wat mij betreft) de moeilijkste verleiding... Te lekker.

Sterkte voor vandaag, DrSauvignon.

:* voor COTS. Heftig nieuws.

Na een overlijden in de (schoon)familie vorige week kreeg ik net te horen dat een goede vriend van mijn ouders onverwacht is overleden. Ik ben er wel een beetje van slag van. (En eet dus... Koekjes)
pi_183172853
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je hebt ook biergisttabletten (ik dacht dat ze zo heten) die moet je voor het eten innemen en dan eet je minder.
Oh dat soort zooi gebruik ik niet meer hoor!
Dit is mijn reguliere medicatie die dat als bijwerking hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183172863
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:05 schreef Hupje het volgende:
Koekjes zijn (wat mij betreft) de moeilijkste verleiding... Te lekker.

Sterkte voor vandaag, DrSauvignon.

:* voor COTS. Heftig nieuws.

Na een overlijden in de (schoon)familie vorige week kreeg ik net te horen dat een goede vriend van mijn ouders onverwacht is overleden. Ik ben er wel een beetje van slag van. (En eet dus... Koekjes)
Voor jou een hele dikke knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183173004
dankjewel voor alle liefs. We zijn samen een rondje gaan lopen en toen heb ik de lokale kledingwinkels leeggekocht. Soort retailtherapie met een pak (ja, echt!) waarvan t jasje en de broek een andere maat waren en mij perfect pasten als hoogtepunt.

Al met al geen vervelende dag omdat de zon scheen, we knetterhard hebben gelachen om verhalen over mijn vader en ik ook mijn kledingkast heb bijgevuld.
pi_183173065
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:56 schreef DrSauvignon het volgende:
dankjewel voor alle liefs. We zijn samen een rondje gaan lopen en toen heb ik de lokale kledingwinkels leeggekocht. Soort retailtherapie met een pak (ja, echt!) waarvan t jasje en de broek een andere maat waren en mij perfect pasten als hoogtepunt.

Al met al geen vervelende dag omdat de zon scheen, we knetterhard hebben gelachen om verhalen over mijn vader en ik ook mijn kledingkast heb bijgevuld.
*;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183173081
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:56 schreef DrSauvignon het volgende:
Al met al geen vervelende dag omdat de zon scheen, we knetterhard hebben gelachen om verhalen over mijn vader en ik ook mijn kledingkast heb bijgevuld.
Fijn. :*
pi_183177714
Fijn sauvignon
Hupje sterkte
pi_183178327
Nieuwe ronde nieuwe kansen

O. 2 boterhammen appelstroop + beker melk
T. Koekje bij het breicafé
L. 2 boterhammen kaas + sandwichspread
T. 2 snack a jacks + 2 mandarijnen + beker melk
D. Roerbakpannetje met aardappel, witlof en tofu
T. 2 mandarijnen + beker melk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183178481
Gisteren netjes aan mijn lijstje gehouden. Geen yoghurt meer gehad wel wat dropjes en 4 blokjes pure chocolade
pi_183178525
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook koud. En ik heb ontdekt dat de Jumbo Engelse ginger nut cookies heeft :(
Ik heb er al 7 op.
ja, die had ik een tijdje geleden al ontdekt, als dat dezelfde zijn in een geeloranje verpakking. Te lekker. Kop Bengal Spice thee, Gember koekjes en proppen maar.

Ik heb twee enorme wraakkilo's aan mijn kont kleven. Gister heb ik chinees gegeten en floeps - daar zitten ze hoor. Eikels. Gelukkig is het vocht. Dat gaat ook weer weg dit weekend :)

Dag -20 hallo -18 :'(

o: Magere franse kwark (350 gram), een stuk of 8 paranoten en eenzelfde aantal gedroogde vijgen
l: Twee boterhammen met pindakaas en rauwkost (komkommer, augurk O+ en wat ander spul - inclusief lekkere dressing!)
t: een bakje huttenkase met gedroogd fruit en een flinke lepel hennepzaad
d: iets makkelijks - ik denk aan tortilla's met vegaspul in chipotle saus en veel groente of geroosterde groente in de oven met halloumi. Dat is ook wel lekker.
T: chocolademelk

daarnaast mealprep voor morgen - dagje werken op de boerderij en ik wil geen troep eten. We eten dan vaak pizza savonds en die gewoonte wil ik doorbreken.

in ieder geval nu we een maand vol lekkers voor de deur hebben :Y dan helpen alle kleine beetjes

[ Bericht 35% gewijzigd door DrSauvignon op 16-11-2018 09:02:11 ]
  vrijdag 16 november 2018 @ 09:04:05 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183178618
Nooit wegen na Chinees, Sauvignon :D Mooi dat gisteren toch fijn was O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 16 november 2018 @ 09:11:51 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183178701
ik was gisteravond gewoon lichter dan vanmorgen :o :X :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')