abonnement Unibet Coolblue
pi_183122661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:56 schreef DSS24 het volgende:
Nee 30 minuten is inderdaad niet te doen. Begrijp me niet verkeerd ik vind het een leip spel. Het is alleen wel zo dat als je geen 3 uur per dag kan spelen kom je er moeilijker in
Ik gok dat dat straks met de multiplayer wel anders zal zijn. Er zullen uiteindelijk ook veel spelers zijn die in de singleplayer alleen maar het verhaal doorlopen en de randzaken links laten liggen om daarna vooral korte mp potjes te doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_183123326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef rival het volgende:
En je hoeft niks te craften natuurlijk. Je kan gewoon spelen zonder iets van dat.
Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Je kan i.d.d. gewoon het hele spel uitspelen zonder ook maar een ding te veranderen aan je basis uitrusting.
Vooral de wapens voelen allemaal vrij generiek aan, er zijn niet echt grote verschillen tussen.
Je zou in pinciepe het hele spel kunnen uitspelen met een catle mans revolver en een sniper rifle.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2018 @ 14:40:58 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183123361
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Je kan i.d.d. gewoon het hele spel uitspelen zonder ook maar een ding te veranderen aan je basis uitrusting.
Vooral de wapens voelen allemaal vrij generiek aan, er zijn niet echt grote verschillen tussen.
Je zou in pinciepe het hele spel kunnen uitspelen met een catle mans revolver en een sniper rifle.
Maar mijn zwart/gouden Volcanic's zijn veel toffer 8-)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183123373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Je kan i.d.d. gewoon het hele spel uitspelen zonder ook maar een ding te veranderen aan je basis uitrusting.
Vooral de wapens voelen allemaal vrij generiek aan, er zijn niet echt grote verschillen tussen.
Je zou in pinciepe het hele spel kunnen uitspelen met een catle mans revolver en een sniper rifle.
Dat kan.
Ik snap niet waarom dat jammer is.

Want je kan het op nog 32846 manieren doen. Lekker zelf bepalen.
Bijna elke missie kan je kiezen, ga ik hier de cowboy uithangen of probeer ik het als sneaky sluiper.
pi_183123402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:54 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat, daarnaast is jagen/craften niet van belang toch? Je kunt de missies gewoon afgaan en het spel ook uitspelen. Of mensen moeten al moeite hebben met de paar missies die als introductie voor het vissen/jagen gelden.
Jagen en vissen hebben slechts een 'belangrijk' doel.
De enige manier om je lichaamsgewicht op pijl te houden is door regelmatig flink te eten.
De stew in het kamp is niet voldoende.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_183123479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar mijn zwart/gouden Volcanic's zijn veel toffer 8-)
Ik heb de Volcano gun ook als mijn main wapen; maar noodzakelijk zijn ze niet en zo heel veel krachtiger dan een cattle mans revolver is het eigenlijk ook niet.
Met beide revolvers heb je meestal nog steeds twee shoten (chest shots) nodig om iemand neer te halen.... tenzij de persoon dichterbij staat dan is een schot met de volcano voldoende.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_183123678
Sooo die eindmissie van Chapter 4 -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183123799
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:00 schreef StateOfMind het volgende:
Sooo die eindmissie van Chapter 4 -O-
Ik ben benieuwd... vanavond ga ik die doen. :)
Heel gisterenavond alleen nog de resterende side missions gedaan.
Sowieso wordt het verhaal langzaam aan steeds beter.... met de nadruk op 'langzaam' :P
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:15:36 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183123910
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:00 schreef StateOfMind het volgende:
Sooo die eindmissie van Chapter 4 -O-
Echt je post teveel spoilers bro met die icoontjes
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183124306
Man man man. Gister moest ik van Saint-Denis naar Annesburg voor die sidemissie met die gunslingers. Voor 1 minuut werk aldaar.

Toen was ik eigenlijk wel klaar met de game.

Afgesloten en niet meer opstarten die onzin :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2018 15:37:08 ]
pi_183124380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:36 schreef J.Caesar het volgende:
Man man man. Gister moest ik van Saint-Denis naar Annesburg voor die sidemissie met die gunslingers. Voor 1 minuut werk aldaar.

Toen was ik eigenlijk wel klaar met de game.

Afgesloten en niet meer opstarten die onzin :'(
Yup heb ik gisteren ook gedaan, samen met nog een paar andere side quests, en ergerde mij groen en geel over het vele paardrijden.
Ik hoop dat R* luisterd naar de spelers en uiteindelijk een patch uitbrengt waarin fast travel wordt verwerkt.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_183124496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Yup heb ik gisteren ook gedaan, samen met nog een paar andere side quests, en ergerde mij groen en geel over het vele paardrijden.
Ik hoop dat R* luisterd naar de spelers en uiteindelijk een patch uitbrengt waarin fast travel wordt verwerkt.
Ik snap echt niet wat er leuk aan is om op die knol wat rond te hobbelen. Dat heb ik echt na 5 minuten wel gezicht.

En button bashen is een beetje jaren 90 gameplay.
pi_183124529
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Je kan i.d.d. gewoon het hele spel uitspelen zonder ook maar een ding te veranderen aan je basis uitrusting.
Vooral de wapens voelen allemaal vrij generiek aan, er zijn niet echt grote verschillen tussen.
Je zou in pinciepe het hele spel kunnen uitspelen met een catle mans revolver en een sniper rifle.
Ik heb geprobeerd een kleine vergelijking te maken:
- Cattleman is een goed standaardwapen, gemiddelde slagkracht, redelijk hoge vuursnelheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- double action revolver is vooral dankzij de enorme vuursnelheid heel handig, laadt ook sneller dan de overige revolver. Twee bij elkaar en je kan een ware kogelhagel ontketenen.
- Schofield vuurt trager en laadt trager, maar je hebt veel meer kans op one shot one kill,. ook zonder deadeye
- Vulcan is eigenlijk te licht en als je het laadproces niet onder de knie hebt ook te langzaam qua vuursnelheid, maar met een lange loop is ie accurater dan de meeste andere wapens en in dual wield neemt de vuursnelheid flink toe.
- Borchardt en Mauser pistolen zijn te licht voor one-shots, dat is meestal een doubletap. Beide wapens vuren heel snel maar gaan ook snel door hun munitie heen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de geweren is de Bolt Action mn favoriet, met scope en betere rifling zelfs beter dan een Carcano. De RBR (rolling block rifle) is nr 2. Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen de repeaters, behalve dat de Winchester (Lancaster) en de Henry (Litchfield) meer kogels per magazijn afvuren. De Standaard Spencer (carbine repeater) is een prima wapen om tot ver in het spel te gebruiken.

Een ding, ik mis de Le Mat uit RDR1, heerlijk one shot wapen met negen kogels ipv zes. Vonden ze zeker te overpowered om hier te gebruiken. Jammer eigenlijk, want het was een standaard wapen voor de Confererated Army in de Civil War, waar ook de Lemoyne Raiders vanaf komen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_183124543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:42 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Jagen en vissen hebben slechts een 'belangrijk' doel.
De enige manier om je lichaamsgewicht op pijl te houden is door regelmatig flink te eten.
De stew in het kamp is niet voldoende.
ik leef al best lang op koekjes en droog brood. Ik zie geen verschil?
pi_183124705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:47 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat er leuk aan is om op die knol wat rond te hobbelen. Dat heb ik echt na 5 minuten wel gezicht.

En button bashen is een beetje jaren 90 gameplay.
Fast travel hadden ze wmb inderdaad in het camp mogen laten dat je kan opzetten, desnoods met een geld penalty oid. Maar misschien is dat ook de bedoeling van R* geweest, Fast Travel eruit slopen om je niet te snel door alles heen te laten gaan, je steeds weer met andere zaken af te leiden, je uitdagen tot langer spelen.

Wat paardrijden betreft ik vindt de onderlinge verschillen wel grappig. Het Shire paard torent overal bovenuit, is niet echt snel maar heeft veel stamina. De halfbreed hungarian was een favoriet uit de vorige game, die is nu iets meer op stamina gericht en minder op snelheid (is ook groter gemaakt). De Arabian is samen met de Apaloosa de kleinere soort, maar dat dier kan zo snel lopen dat het allemaal wel meevalt. Ik moest mn gevangen Arabian naar een stal brengen vanuit Isabella, met mn Hungarian nog in sleeptouw. Arabian draaft op haar gemakje, Hungarian moet volgas galloperen om bij te blijven ook al is ze een kop groter.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:03:36 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183124780
de wereld is fantastisch kan er uren in rondrijden met mn paard
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183124925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
de wereld is fantastisch kan er uren in rondrijden met mn paard
En dan bij een bruggetje even stoppen en van het uitzicht genieten O+ (ik zie graag de riviertjes etc)
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2018 @ 16:13:53 #68
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183125001
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:59 schreef Sabata het volgende:

[..]

Fast travel hadden ze wmb inderdaad in het camp mogen laten dat je kan opzetten, desnoods met een geld penalty oid. Maar misschien is dat ook de bedoeling van R* geweest, Fast Travel eruit slopen om je niet te snel door alles heen te laten gaan, je steeds weer met andere zaken af te leiden, je uitdagen tot langer spelen.

Wat paardrijden betreft ik vindt de onderlinge verschillen wel grappig. Het Shire paard torent overal bovenuit, is niet echt snel maar heeft veel stamina. De halfbreed hungarian was een favoriet uit de vorige game, die is nu iets meer op stamina gericht en minder op snelheid (is ook groter gemaakt). De Arabian is samen met de Apaloosa de kleinere soort, maar dat dier kan zo snel lopen dat het allemaal wel meevalt. Ik moest mn gevangen Arabian naar een stal brengen vanuit Isabella, met mn Hungarian nog in sleeptouw. Arabian draaft op haar gemakje, Hungarian moet volgas galloperen om bij te blijven ook al is ze een kop groter.
Als je de horseman challenges gaat doen merk je pas hoeveel je eigenlijk onderweg tegenkomt normaal gesproken. Je hebt daarin van die time trials dat je binnen een bepaalde tijd van de ene naar de andere stad moet. Maar je komt echt overal random events tegen en je gaat dan echt waarderen hoeveel er wel niet in het spel zit _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183125393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Yup heb ik gisteren ook gedaan, samen met nog een paar andere side quests, en ergerde mij groen en geel over het vele paardrijden.
Ik hoop dat R* luisterd naar de spelers en uiteindelijk een patch uitbrengt waarin fast travel wordt verwerkt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:47 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat er leuk aan is om op die knol wat rond te hobbelen. Dat heb ik echt na 5 minuten wel gezicht.

En button bashen is een beetje jaren 90 gameplay.
Wat vond je van het vele autorijden in GTA dan?
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:40:42 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183125527
Er is toch gewoon fast travel? Wel alleen vanuit het kamp maar toch...

Ik vind het niet zo erg, alleen frustrerend dat je na een jacht gedwongen wordt een flink stuk op je knol te kachelen en het risico loopt dood te gaan en dus je huiden/karkassen kwijt te raken. Als ze die gewoon lekker laten zitten, is het niet zo erg om een stuk te moeten rijden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183125594
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:40 schreef wonderer het volgende:
Er is toch gewoon fast travel? Wel alleen vanuit het kamp maar toch...

Ik vind het niet zo erg, alleen frustrerend dat je na een jacht gedwongen wordt een flink stuk op je knol te kachelen en het risico loopt dood te gaan en dus je huiden/karkassen kwijt te raken. Als ze die gewoon lekker laten zitten, is het niet zo erg om een stuk te moeten rijden.
Met fast travel, de koetsen en als je met de trein gaat staat je paard je op bestemming op te wachten, de pelts inclusief.

Minder risico.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:46:54 #72
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183125646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:44 schreef rival het volgende:

[..]

Met fast travel, de koetsen en als je met de trein gaat staat je paard je op bestemming op te wachten, de pelts inclusief.

Minder risico.
Oh, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, bedankt voor de tip.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2018 @ 18:37:22 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183127751
Ik ben echt heel benieuwd hoe je in godsnaam een beetje gewicht kunt aankomen ... Heb eerst een half wildpark geroosterd, vervolgens 99 blikken corned beef 1 blik perzikken op en vervolgens nog 99 stukken smoked verison. En alsnog staat er in rode letters 'underweight' -O-

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183127822
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

[..]

Wat vond je van het vele autorijden in GTA dan?
Helikopter FTW!!

Ik snap de kritiek ook niet, wat had je verwacht... Cowboyspel, grote map, open world, GTA stijl. Ik vind het prachtig.
pi_183127857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe je in godsnaam een beetje gewicht kunt aankomen ... Heb eerst een half wildpark geroosterd, vervolgens 99 blikken corned beef 1 blik perzikken op en vervolgens nog 99 stukken smoked verison. En alsnog staat er in rode letters 'underweight' -O-

[ afbeelding ]
Ik heb ook geprobeerd viesdik te worden, gaat niet lukken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')