abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:54:42 #76
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183122532
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:17 schreef Sigaartje het volgende:
We leven in een weggooimaatschappij,
Helaasch.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183122567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel :Y maar ik vond het personeel eigenlijk helemaal niet zo onvriendelijk trouwens hoor... misschien heeft er ooit iemand een pestbui gehad maar dat herken ik
eigenlijk niet ....
Ligt misschien aan de vestiging, dat kan. In de vestiging waar ik kwam liepen eerst zo’n 5 medewerkers rond. Afgelopen jaar nog maar 2. Je kon er een kanon afschieten. Ik moet heel eerlijk zeggen, als ze bij mij het halve team op straat zouden zetten, zou ik behoorlijk pissig zijn.De winkel was ook gehalveerd. Geen grote stad.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183122644
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ligt misschien aan de vestiging, dat kan. In de vestiging waar ik kwam liepen eerst zo’n 5 medewerkers rond. Afgelopen jaar nog maar 2. Je kon er een kanon afschieten. Ik moet heel eerlijk zeggen, als ze bij mij het halve team op straat zouden zetten, zou ik behoorlijk pissig zijn.De winkel was ook gehalveerd. Geen grote stad.
HIer ook bij de blokker.
Loopt nu alleen nog een oude kerel, en 2 jonge grietjes.

0 kennis, gewoon niets.
Saai, schappen gevuld met te dure spullen die je om de hoek bij Action, of Hema goedkoper kunt krijgen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:06:15 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183122761
En afgelopen zondag nog bij de filiaal van Blokker geweest in het retailpark in Roermond en het viel me op dat het daar best druk was en er ook behoorlijk wat verkocht werd.

Ook in de Big Bazar aldaar was het goed gevuld.
Don't let my username fool you...
pi_183122773
Ik nam altijd eerst de folder door, anders kwam ik daar niet. Ik ben er ook van overtuigd dat die folder hun kracht was. En als die al niet klopt, tja..
Dat logo vond ik een erg slecht idee. Het oude logo stond nog voor de glorietijden. Een nieuw logo moet voor vernieuwing staan, niet voor neergang. Het nieuwe logo kwam, de vernieuwing niet, de neergang wel. Het nieuwe logo staat nu voor ellende.
Dat is een enorme blunder geweest van de directie. Ik snap ook niet wat een nieuwe koper daar te zoeken heeft.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183124604
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ze hebben het nog wel geprobeerd met Blokker.nl maar kunnen toch niet op tegen Bol.com. Die winkels waren er alleen nog voor mensen diue een aversie hebben tegen webwinkelen. Met het verdwijnen van het zoveelste warenhuis vrees ik voor de winkelstraten in de stad. Kans imo groot dat dit een sneeuwbaleffect heeft aangezien grote warenhuizen in een winkelgebied een aanzuigende werking hebben voor de kleinere winkels.
Ik heb in Canada de centra van plaatsen van 30.000 tot 50.000 inwoners compleet zien verloederen. Daar is bijna geen winkel meer over.
pi_183124677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
En afgelopen zondag nog bij de filiaal van Blokker geweest in het retailpark in Roermond en het viel me op dat het daar best druk was en er ook behoorlijk wat verkocht werd.

Ook in de Big Bazar aldaar was het goed gevuld.
Ja, he he, grote stad.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183124858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:09 schreef FANN het volgende:

[..]

en voor afwasborstels, enveloppen etc. etc. kortom voor al die dingen die je nou eenmaal
gewoon nodig hebt en die je dan voor de helft daar kan kopen i.p.v. bij de blokker

oké soms zitten er ook bij dat je denkt........ nou dan maar wat duurder, want dat is het gewoon
Troep :D

en soms zijn er ook wel dingen dat ik denk..... hmmmmmmmmm..... toch wel geinig :@

maar bijvoorbeeld deze deurstopper zag ik daar dus die had ik gekocht... nou niks
mee.. doet gewoon wat ie moet doen en toevallig zag ik dat ding ergens anders en
toen was ie zo 2x duur

ik ben vergeten waar dat was :@

[ afbeelding ]

oh... vergeten........ dat ding kost 1,69 euro trouwens :+

en je hoeft helemaal niet met een tas van de action te lopen, iedereen heeft tegenwoordig
toch wel die opvouw tasjes hoop ik?

en p.s......

Ik mis V&D nog steeds..... :D
Mis V&D ook. Hema had ik minder gemist.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_183124885
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:06 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Mis V&D ook. Hema had ik minder gemist.
Hema heeft ook geen bijster goede spullen hoor, alleen kun je er wel goed terecht voor al je fietsenspullen, dat moet ik wel zeggen. En de lasagna is lekker van de Hema. Beter dan die van AH.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:02:49 #85
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183127173
Ik haalde altijd broodje rookworst bij de Hema, nu bestel ik dat op internet en laat het thuisbezorgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')