abonnement Unibet Coolblue
pi_183095793
Hallo iedereen, ik zou heel graag de race van gisteren + de volledige nabeschouwing willen als mp4, weet iemand hoe ik dat kan doen of waar ik dit kan vinden?
Ik kan het via de ziggo app terugkijken maar ik heb geen idee hoe je dan het kunt opslaan? Als het veel moeite voor iemand is en er wat voor wilt hebben kan dat, ik ben benieuwd. De Sky uitzendingen heb ik wel online via een illegale site gevonden, maar dus niet van Ziggo.
pi_183095805
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:46 schreef Eagles89 het volgende:
Hallo iedereen, ik zou heel graag de race van gisteren + de volledige nabeschouwing willen als mp4, weet iemand hoe ik dat kan doen of waar ik dit kan vinden?
Ik kan het via de ziggo app terugkijken maar ik heb geen idee hoe je dan het kunt opslaan? Als het veel moeite voor iemand is en er wat voor wilt hebben kan dat, ik ben benieuwd. De Sky uitzendingen heb ik wel online via een illegale site gevonden, maar dus niet van Ziggo.
Via Ziggo opslaan is voor zover ik weet niet mogelijk. Terugkijken kan wel.

Ik zou kijken op usenet; daar staat de race vast al op.

Even in DIG kijken hoe usenet werkt, daar loopt een reeks. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 12 november 2018 @ 09:49:40 #253
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183095843
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 09:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Heeft ie daar destijds niet sorry voor gezegd middels een brief en dattie die taakstraf kreeg voor opzettelijk aanrijden van Lewis in Baku?? Althans dat dacht ik.
Lees het topic nu na, klopt idd niet, was het dan voor eigen rechtertje spelen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183095872
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 09:49 schreef daNpy het volgende:

[..]

Lees het topic nu na, klopt idd niet, was het dan voor eigen rechtertje spelen?
Ik dacht voor botsautootje (en daarna de vermoorde onschuld) spelen, maar dat weet ik niet meer zeker.

Voor zijn scheldpartij tegen Charlie heeft ie sorry gezegd en dacht dat toen de kous af was. Maar ik kan er ook naast zitten hoor :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183095917
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 07:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zijn fix halen bij opa Frans.
De verstappen's hebben nou eenmaal een probleem met alles dat "Frans" is. :X
Check it out
  maandag 12 november 2018 @ 09:56:43 #256
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_183095968
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:44 schreef SnowOokami het volgende:
wut :o

Villeneuve verdedigt duwende Verstappen: "Zeer ingetogen reactie"
https://www.gpupdate.net/(...)r-ingetogen-reactie/
Iemand die zich valselijk uitgeeft voor Villeneuve o|O
pi_183095991
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 09:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Jos ging netjes aan de kant en verremde zich. Was in de verste verte geen gevecht.
Dat is waar. Maar die al actie werd hem in de F1 totaal niet in dank afgenomen.
pi_183096008
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:53 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

De verstappen's hebben nou eenmaal een probleem met alles dat "Frans" is. :X
Gasly kan Ocon ook wel schieten.
pi_183096028
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:46 schreef Eagles89 het volgende:
Hallo iedereen, ik zou heel graag de race van gisteren + de volledige nabeschouwing willen als mp4, weet iemand hoe ik dat kan doen of waar ik dit kan vinden?
Ik kan het via de ziggo app terugkijken maar ik heb geen idee hoe je dan het kunt opslaan? Als het veel moeite voor iemand is en er wat voor wilt hebben kan dat, ik ben benieuwd. De Sky uitzendingen heb ik wel online via een illegale site gevonden, maar dus niet van Ziggo.
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 09:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Via Ziggo opslaan is voor zover ik weet niet mogelijk. Terugkijken kan wel.

Ik zou kijken op usenet; daar staat de race vast al op.

Even in DIG kijken hoe usenet werkt, daar loopt een reeks. :)
Via Ziggo opslaan is zeker wel mogelijk. Hoe legaal dat is laat ik even in het midden. Het plaatje onder gemist staat op dezelfde lokatie, en heeft dezelfde naam als de mp4. Enkel het volgnummer (_xx) is er uit.
Dus als je de link van het plaatje kopieert via de rechtermuisknop (afbeeldingslokatie kopieren), en die dan plakt en aanpast naar .mp4 (zonder de _11) dan opent de mp4 direct, en kun je die via rechtermuisknop en video opslaan als... gewoon opslaan.

En dat werkt ook zonder ZST go abo.
pi_183096038
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 09:28 schreef Tinos85 het volgende:
Mercedes was met Hamilton op plek 2 ook gewoon kampioen geworden.
Sorry, je hebt gelijk. Ferrari moest 13 punen winnen op Mercedes om het kampioenschap uit te stellen, niet andersom.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183096248
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:53 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

De verstappen's hebben nou eenmaal een probleem met alles dat "Frans" is. :X
:D
pi_183096280
Jacques, zo ken ik je weer! O+
pi_183096310
Ik las dat Ocon zei dat ie sneller was dan Max.
http://en.mclarenf-1.com/(...)n&dr2=Esteban%20Ocon

Als je de tijden erbij pakt dan valt dat vies tegen. Na zijn pit is hij welgeteld 1 ronde sneller geweest dan Max tot aan de crash. Maar liefst 0,464s

Nou dan ben je echt enorm sneller ja. :')

In de hele race maar 5 rondes sneller geweest dan Max en dan heb ik de pitstops van Max meegeteld als dat Ocon daar sneller was. Due eigenlijk is hij maar 3 rondjes in de hele race sneller geweest dan Max en maar 1 ervan de ronde voor de crash.

Wat een pannenkoek :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183096331
Verstappen hield zich nog in ook. Een paar duwtjes. Het zal je maar gebeuren en dan staat Ocon ook nog te beweren dat Max fout zat en dan die grijns op die smoel. En dan zit je nog vol Adrenaline. Villeneuve had wel wat klappen uitgedeeld. :)
pi_183096334
Dat zuigende gezicht van Ocon.

pi_183096348
Dus Ocon was welgeteld 3 rondes sneller dan Max, 1 ervan voor de crash, 1 ervan de ronde van de crash en 1 in ronde 68.

En dan met droge ogen beweren ik was sneller. De tering :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183096358
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:26 schreef potjecreme het volgende:
Dat zuigende gezicht van Ocon.

[ afbeelding ]
Ik had hem echt vol op zn irritante kutkop geslagen. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 10:36:24 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183096454
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 10:27 schreef vosss het volgende:
Dus Ocon was welgeteld 3 rondes sneller dan Max, 1 ervan voor de crash, 1 ervan de ronde van de crash en 1 in ronde 68.

En dan met droge ogen beweren ik was sneller. De tering :')
Niet te vergeten dat ie een kleine 30s voor de crash gelapt was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183096461
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 10:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik had hem echt vol op zn irritante kutkop geslagen. :)
Er is nog een foto van het moment dat Max wegloopt en hij hem nakijkt met inderdaad zo’n misselijk hoofd.
Max heeft zich echt enorm beheerst.
pi_183096524
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:26 schreef potjecreme het volgende:
Dat zuigende gezicht van Ocon.

[ afbeelding ]
Volgend jaar doet hij niet mee, maar hij heeft zijn stoeltje bij Mercedes in 2020 wel verdiend.
Check it out
pi_183096563
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:40 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Volgend jaar doet hij niet mee, maar hij heeft zijn stoeltje bij Mercedes in 2020 wel verdiend.
Dat valt nog maar te bezien. Timo Glock heeft ook geen stoeltje verdient in 2009 bij McLaren is het wel? :+

Was overigens ook op dit circuit in de laatste ronde. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183096592
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:40 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Volgend jaar doet hij niet mee, maar hij heeft zijn stoeltje bij Mercedes in 2020 wel verdiend.
Natuurlijk. De enige die de actie van Ocon verdedigen zijn Ocon en zijn team en Hamilton. Wel netjes van Hamilton dat hij nu voor de eerste keer eens niet klaagt over achterblijvers maar hij het nu normaal vind dat ook achterblijvers zich mogen mengen in strijd bij de wedstrijdleiders. Toch wel netjes van Hamilton die normaal altijd wel klaagt als het om achterblijvers en blauwe vlaggen gaat.
pi_183096623
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 10:45 schreef Cherni het volgende:

[..]

Natuurliik. De enige die de actie van Ocon verdedigen zijn Ocon en zijn team en Hamilton. Wel netjes van Hamilton dat hij nu voor de eerste keer eens niet klaagt over achterblijvers maar hij het nu normaal vind dat ook achterblijvers zich mogen mengen in strijd bij de wereldleiders. Toch wel netjes van Hamilton die normaal altijd wel klaagt als het om achterblijvers en blauwe vlaggen gaat.
Hopelijk wordt Lewis er volgende GP af getikt wordt door een backmarker. Zou als ik Max was dan gewoon naar Lewis gaan en zeggen dat heb je niet handig gedaan vriend, waarom neem je zoveel risico? Ik had dat heel anders gedaan. :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183096633
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 10:45 schreef Cherni het volgende:

[..]

Natuurlijk. De enige die de actie van Ocon verdedigen zijn Ocon en zijn team en Hamilton. Wel netjes van Hamilton dat hij nu voor de eerste keer eens niet klaagt over achterblijvers maar hij het nu normaal vind dat ook achterblijvers zich mogen mengen in strijd bij de wedstrijdleiders. Toch wel netjes van Hamilton die normaal altijd wel klaagt als het om achterblijvers en blauwe vlaggen gaat.
Nee, Hamilton vindt dat Max het anders had kunnen aanpakken.
pi_183096634
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:40 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Volgend jaar doet hij niet mee, maar hij heeft zijn stoeltje bij Mercedes in 2020 wel verdiend.
mocht dat uitkomen dat ie daardoor z,n stoeltje heeft verdiend bij mercedes, dan is het exit Toto.. (zie crashgate)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')