abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 11 november 2018 @ 22:18:37 #76
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183090670
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zal de boerderij uiteindelijk overnemen, dat is niet te vergelijken met het standaard doorzongezinnetje in een Vinex-wijk.
Dat is leuk, maar die ouders zijn nog lang niet met pensioen en Steffi woont bij haar ouders. Dus tenzij Roel zin heeft om te wachten tot ze 40+ zijn en die ouders eindelijk met pensioen gaan, zou ik toch opperen voor een eigen plekkie. En dat kan best op datzelfde terrein of in die straat, maar no way dat ik in hetzelfde huis als mijn schoonouders zou gaan wonen. Tenzij je écht broer en zus wilt zijn. Misschien krijgt Roel daar wel kriebels van, maar ik zou er van moeten kotsen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183091216
Jaap & Marian.
Marnix & Janneke.
Michelle & Maarten.
Steffi & Roel.
Wim & Paula /neverforget ;( Marit

Roel en Maarten heb ik dus wel goed :7 Handig van Steffi.. Heeft ze met Peru meteen een leukere reisbestemming dan ergens een weekendje weg in Europa :P Maarten en Michelle passen wel bij elkaar. Al vraag ik me af hoe lang Maarten het als werknemer te worden toegesnauwd leuk blijft vinden :+

Marit en Wim. Dat gaat wel snel zo van niks doen naar alles wat je kunt. Goed gewerkt zei Wim met een grijns :7 huehue. Marian dringt aan maar denk dat Jaap voor Petra gaat. Al wil ie nog geen keuze maken. Bij Marnix was de sfeer om te snijden. Lekker passief aggressief boeltje daar. Zou het Bertine het meest gunnen maar Marnix is het meest in zijn sas met Janneke.

Dus Jaap en Wim ga ik denk ik niet goed hebben. Al ben ik het meest benieuwd naar de terugblikaflevering. Kijken of Michelle met Maarten komt opdagen en Marnix met Janneke. Jaap en Steffi komen denk ik wel gewoon met Marian/Petra en Roel aan.
mag het weten
pi_183091306
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:27 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn voorspelling:

Wim - Marit
Jaap - die brunette (naam kwijt)
Michelle - Maarten (maar houdt niet stand)
Marnix - Janneke (weet nog niet wie hij wegstuurt, maar hij is wel kritisch op de beweegredenen van Willemijn en Bertine)
Steffi - Harrold Roel. Harrold is te voor de hand liggend.
Dit is mijn voorspelling van zo'n drie weken (?) geleden

Gaat best goed :7
Somebody that I used to know
  zondag 11 november 2018 @ 22:48:46 #79
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_183091589
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 21:27 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Maarten is een soort Joran van der Sloot figuur. Moet ook wel, want Michelle heeft laten doorschemeren dat ze wel vaker op rare gasten is gevallen.
Eeej Patrick, Opeens lag Michelle te trillen, je weet toch Conjo
Sue Me
pi_183091770
Ik kwam deze tegen op Twitter :D _O- Hoe bedenk je het _O_

MPV___ twitterde op zondag 11-11-2018 om 20:29:15 Yvon neemt tegenwoordig haar hond mee als subtiele hint om de dates wat meer spanning te geven.. #bzv #boerzoektvrouw. reageer retweet
Somebody that I used to know
pi_183091859
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:30 schreef twiFight het volgende:
En dan Wim en Marit. Marit twijfelde eerst sterk omdat Wim niks liet blijken, maar nu Paula weg is durft Wim meer en is Marit opeens tevreden. Maar pas op meisje, Wim ging van gezellig vrienden zijn naar tong in de bek hoteldebotel naar je, maar pas nadat Paula de keuze voor hem maakte. Weet je zeker dat hij verliefd is op jou en niet gewoon zijn piemel wil steken in de enige vrouw die nog bij hem is? Ik heb mijn twijfels voor de lange termijn.
Op het ene moment is Marit vol twijfels, en de volgende dag als Yvon terugkomt is het opeens een koppel.


Het lijkt inderdaad wel niet te kloppen.
pi_183091865
Wat zijn die Bertine en Marianne dezelfde soort irritante wijven zeg. Brrr....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2018 @ 23:00:12 #83
862 Arcee
Look closer
pi_183091885
Steffi en Roel had ik wel gedacht. *O*

En ik dacht ook dat Michelle voor de iets mysterieuzere Maarten zou gaan in plaats van voor de gewone Roel.

Na een niet erg meeslepende aanloop van dit seizoen vond ik dit toch mooie ontknopingen vandaag. :)
  zondag 11 november 2018 @ 23:05:00 #84
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183091998
Het outro-filmpje van Harrold is wel echt wat je verwacht van hem. Ik gun die gozer wel een leuke meid! Als hij nu zelf even boer wordt (leg een moestuin aan of zo) dan kan hij volgend jaar meedoen. 100+ brieven!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183092643
Heb zo'n idee dat het gezicht van de Maarten niet af is :') Er mist wat.
  zondag 11 november 2018 @ 23:37:46 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183092711
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn die Bertine en Marianne dezelfde soort irritante wijven zeg. Brrr....
Dit idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183093383
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2018 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
Janneke is wel een beetje agressief in haar woorden ('nee hoor, je mag er gerust bij komen zitten')
Wat is daar agressief aan?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_183093408
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2018 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap wel wat de struggles van Marnix zijn. Hij wil Janneke, maar die geeft niet echt duidelijkheid over of zij het wil. Bettine biedt zich op een presenteerblaadje aan, maar die hoeft hij niet. Dus neemt hij een risico of speelt hij op safe?
Bertine wil hij wel, waarom anders die zeer innige omhelsing na dat briefje?

Yvon heeft al eerder bij DWDD gezegd dat niet alle boeren de liefde hebben gevonden. Dus bij een aantal loopt het nog spaak of komen ze er niet uit of wat dan ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door W00fer op 12-11-2018 00:57:50 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_183093701
Ik vind het voor Harrold echt heel erg. Ik lees veel kritiek op zijn humor op Twitter maar weet je wat het is, veel mensen hebben er het lef niet voor, zijn niet authentiek in groepen. Kijk naar Wim, die gast is gewoon so passief als wat met verschillende mensen erbij. Waar is zijn karakter? Ik zie dat niet echt. Alles is wel prima voor hem.

Ik gunde het Harrold ook heel erg omdat hij het heel graag wilde. Maar door de montage weet je het eigenlijk ook al, tijdens de dagdate begon ik al een vermoeden te krijgen toen Steffi zei we hebben Harrold erbij gelukkig dat haalt de spanning er wat af. Naderhand in de afleveringen wist ik al dat ze niet echt een gesprek hadden van bewondering of echte diepgaande interesse in hem. Althans zo leek het. Harrold voelde dat ook wel, toen hij vorige week zei jij kan er binnenkort uren naar kijken Roel.

Van Roel krijg ik weinig tot geen hoogte. Jullie wel?

Bij Michelle tja, ik wist ook wel toen ze zei je moet meer hebben dan mooie ogen. En bij Ruud had ze tijdens het opzetten van dat zwembad geen diepgang die ze wel wilde. Hij vond alles "wel leuk, wel prima". Daar zou ik het zelf ook benauwd van krijgen. Dan is de keus snel gemaakt.

Bij Jaap wordt het Petra denk ik.

Bij Marnix denk ik overigens nog steeds dat het Bertine wordt. Zeker na dat briefje en die omhelzing.
Friettent dikke Willie, met Willie
  roze maandag 12 november 2018 @ 01:20:35 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_183093733
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:38 schreef W00fer het volgende:
Yvon heeft al eerder bij DWDD gezegd dat niet alle boeren de liefde hebben gevonden.
Oeh. Hmm.. :o
Your beauty never ever scared me.
  maandag 12 november 2018 @ 02:07:30 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183094019
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 01:14 schreef W00fer het volgende:
Van Roel krijg ik weinig tot geen hoogte. Jullie wel?
Het is grappig, maar van Roel hebben we eigenlijk nagenoeg niks nada noppes gezien op beeld. Half nederland was opeens #teamroel omdat ze zelf de humor van Harrold niet leuk vinden, maar al sla je me dood we hebben op camera niks gezien waardoor ze Roel leuk zou moeten vinden. Ja, hij is graag rond Steffi, maar dat waren ze alledrie wel. Dus ik hoop maar voor Steffi dat ze off-camera wat meer aan elkaar hebben gehad.

En achteraf is het dubbel sneu, want die on-camera bekentenissen van Harrold tijdens dat tuinfeest klopten dus wel. Steffi keek niet meer naar hem en Harrold voelde opeens wat afstand.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183094717
Steffi had gewoon 2 hele goede jongens. Echte lieverds. Echt van die mannen die je met pijn in je hart in een friendzone zet maar ja. Steffi is zelf ook een goede meid dus wie ze ook koos, die past wel bij haar. Roel is een goede jongen voor haar.

Bettine en Marjanne zijn echt afgrijselijke vrouwen. Jaap is ook wel een lul trouwens want die wentelt heerlijk in de luxepositie dat hij het voor het kiezen heeft, zo gedraagt hij zich. Alsof hij zelf geen moeite hoeft te doen.

En dan kiest Michelle Maarten, de man met een brein nog kleiner dan champignon. De tyfus, die is volgens mij onvoorstelbaar dom.
Go hard or go home
pi_183094740
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 08:10 schreef Noek het volgende:
Steffi had gewoon 2 hele goede jongens. Echte lieverds. Echt van die mannen die je met pijn in je hart in een friendzone zet maar ja. Steffi is zelf ook een goede meid dus wie ze ook koos, die past wel bij haar. Roel is een goede jongen voor haar.

Bettine en Marjanne zijn echt afgrijselijke vrouwen. Jaap is ook wel een lul trouwens want die wentelt heerlijk in de luxe positie dat hij het voor het kiezen heeft, zo gedraagt hij zich. Alsof hij zelf geen moeite hoeft te doen.

En dan kiest Michelle Maarten, de man met een brein nog kleiner dan champignon. De tyfus, die is volgens mij onvoorstelbaar dom.
Over Jaap heb je wel gelijk ja, die zei ook letterlijk straks komt er een vrouw bij mij wonen. Alsof dat de gegarandeerde prijs is. Michelle wil toch vooral een slaaf dus vandaar dat ze dan naar jouw redenering een logische keus heeft gemaakt.
pi_183094747
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:30 schreef twiFight het volgende:
Nou, gaan we weer.

Steffi, leuk dat ze echt verliefd is. Mijn hart breekt voor Harrold. Maar die broer en zus vibe tussen Steffi en Roel past wel bij ze. Nu moet ze uit de donder op zichzelf gaan wonen zodat ze kunnen neuken, want dat ze nog bij haar ouders woont vind ik echt om te kotsen.

Jaap, errr... Ja wat eigenlijk. Kwam weer niks concreets uit bij hem. Je zal toch voor iemand moeten kiezen jaap, je kan wel lacherig doen dat je met zijn drieen wilt blijven maar dat wil je echt en dat gaat niet.

Michelle blijft een emotionele crash en ze ziet het vast zitten met Maarten, maar dat is geen happy ever after. Die Maarten wordt haar psycholoog en de relatie gaat mis na een paar maanden. Er wordt wel geneukt.

Marnix kan m.i. beter voor Janneke kiezen. Zij trapt niet in zijn bullshit en staat haar mannetje. Het is wel aan Marnix om daarna te veranderen, want zij is te leuk om de hele tijd met die bullshit om te gaan. Als Marnix zijn ware aard laat zien zie ik dat nog wel werken, anders rent Janneke weg na een paar maanden. Bertine of whatever wil wel maar is te passief en weet Marnix niet in te teugelen.

En dan Wim en Marit. Marit twijfelde eerst sterk omdat Wim niks liet blijken, maar nu Paula weg is durft Wim meer en is Marit opeens tevreden. Maar pas op meisje, Wim ging van gezellig vrienden zijn naar tong in de bek hoteldebotel naar je, maar pas nadat Paula de keuze voor hem maakte. Weet je zeker dat hij verliefd is op jou en niet gewoon zijn piemel wil steken in de enige vrouw die nog bij hem is? Ik heb mijn twijfels voor de lange termijn.
Romantisch typ ben jij.
pi_183094796
Janneke was erg agressief opeens, geen humor. Toch leuk om 10 woorden op te schrijven om te omschrijven wat ze er tot nu toe van vonden? Wat is daar zo erg aan? Of ze wil dat Marnix snel en meteen voor haar kiest en krijgt daarvan woede-aanvallen, lijkt me ook geen goeie start voor een lange relatie.
Bertine biedt zichzelf aan zonder te checken of het echt wederzijds is.
Als Yvon heeft gezegd: niet alle boeren, dan denk ik dat dat bij Marnix is.

Ik was nogal verrast door de keuze van Steffi, had Harold verwacht. Keuze van Michelle had ik ook verkeerd geraden. Leuke tv!

[ Bericht 6% gewijzigd door Loekie1 op 12-11-2018 08:27:10 ]
  maandag 12 november 2018 @ 08:39:24 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183094951


Dit logeerbed lijkt op een afstandje meer op kledingkast. Zou Marit daar echt geslapen hebben? :D

Boer Wim heeft Marit dan wel voor zich alleen op het boerenerf, hij is er nog lang niet. Want van een ’ik vind het echt leuk dat je er bent’ gaan de vlinders van Marit echt niet in beweging komen. Gelukkig blijkt de afwezigheid van een tweede vrouw hem dat laatste zetje te geven. De fysieke afstand tussen die twee lijkt per scène kleiner te worden.

Bij Wim in bed?
De oplettende kijker móet dan ook gezien hebben hoe het logeerbed van Marit er de volgende ochtend bij lag. Daar was namelijk weinig van te zien, met alle kleding die daarop uitgestald lag. Zou Marit dat bed inmiddels als kledingkast gebruiken en er zelf bij Wim ingekropen zijn vannacht? Aan de ontbijttafel lijkt het alleen maar meer duidelijk te worden. Wim spreekt over „lekkere druifjes” terwijl hij Marit zo’n beetje uitkleedt met zijn ogen. Dit kan niet meer misgaan!



Wim kleedt Marit hier zo’n beetje uit met zijn flirtende blik :D

En dat blijkt wel als Yvon langskomt, want de twee hebben wel wat te vieren. „We zien het wel zitten volgens mij. Wim heeft laten blijken wat hij voelt”, zegt Marit met een ondeugende blik in haar ogen. De laatste prangende vraag van Yvon lijkt dan ook overbodig. Ja natuurlijk is er gezoend Yvon, kijk naar die twee!



https://www.telegraaf.nl/(...)arit-roept-vragen-op
pi_183095246
Ikweethetookniet hooligans!!
pi_183095281
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 08:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Over Jaap heb je wel gelijk ja, die zei ook letterlijk straks komt er een vrouw bij mij wonen. Alsof dat de gegarandeerde prijs is.
Het komt ook over alsof de keus tussen de twee vrouwen het enige is dat nog in de weg staat tussen Jaap en zijn prijs. :') Welke vrouw het dan wordt lijkt ondergeschikt te zijn. De vrouwen ervaren die instelling blijkbaar niet zo, of niet als storend.
pi_183095404
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 08:10 schreef Noek het volgende:
Steffi had gewoon 2 hele goede jongens. Echte lieverds. Echt van die mannen die je met pijn in je hart in een friendzone zet maar ja. Steffi is zelf ook een goede meid dus wie ze ook koos, die past wel bij haar. Roel is een goede jongen voor haar.

Voor types als Steffi en ook Roel is het programma ontwikkeld, rest is vulling, niet echt dat ze programma nodig hebben.
life is like a box of chocolates
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 09:26:40 #100
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183095466
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Het komt ook over alsof de keus tussen de twee vrouwen het enige is dat nog in de weg staat tussen Jaap en zijn prijs. :') Welke vrouw het dan wordt lijkt ondergeschikt te zijn. De vrouwen ervaren die instelling blijkbaar niet zo, of niet als storend.
Die Jaap komt zo ontzettend slecht uit zijn woorden dat het ontzettend grappig wordt. Ik denk niet vlinders maar als er een woord in mijn op komt is het vlinders. Hij ontkent de hele tijd een woord om vervolgens toch dat woord maar te gebruiken. En als hij dan een keer een goede grap maakt "co-relatie" dan heeft hij het zelf niet eens door... vermoeiende man :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')