abonnement Unibet Coolblue
pi_183102271
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ik wel verwacht. Niet gehoopt.

Als Willeke zich nou eens zou bemoeien met de levenden en zeggen waar haar vergane fysieke vorm is.
Naja, precies. Ik had het ook gehoopt. Treurig verhaal. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183102280
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zwijg ook meestal maar, zo ook bij god niet weten hoe ik hierop zou moeten reageren.

Nu loopt er iemand te klagen dat er zoveel geld is afgeschreven van de creditcard. Klopt....en om er geld bij te krijgen moet je bij mij je bonnetjes inleveren, op een andere manier lukt het niet. Maar tja....die bonnetje krijg ik maar niet want die vergeet ze steeds. Ik help haar iedere dag herinneren, maar ik pas ervoor om haar 's avonds een smsje te sturen.

Morgenavond een etentje met de "ouwe hap" van hier. Allemaal (min of meer) normale mensen die ook bijna allemaal weg zijn.
Stop eens heel gauw met herinneren o|O Je bent haar moeder niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183102281
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2018 15:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat te eten. En ik wil niet naar buiten.
[ afbeelding ]
_O-

Herkenbaar wel.
Spoilers!
  maandag 12 november 2018 @ 15:29:51 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183102314
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zwijg ook meestal maar, zo ook bij god niet weten hoe ik hierop zou moeten reageren.

Nu loopt er iemand te klagen dat er zoveel geld is afgeschreven van de creditcard. Klopt....en om er geld bij te krijgen moet je bij mij je bonnetjes inleveren, op een andere manier lukt het niet. Maar tja....die bonnetje krijg ik maar niet want die vergeet ze steeds. Ik help haar iedere dag herinneren, maar ik pas ervoor om haar 's avonds een smsje te sturen.

Morgenavond een etentje met de "ouwe hap" van hier. Allemaal (min of meer) normale mensen die ook bijna allemaal weg zijn.
Je bent gek jij zeg :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 15:30:41 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183102330
Oliebollen :9 :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183102338
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:30 schreef derLudolf het volgende:
Oliebollen :9 :9
Geef! :9~

Of had je het over de collega’s van Kaatje :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183102355
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Stop eens heel gauw met herinneren o|O Je bent haar moeder niet.
Ik heb er deze week. Volgende week heb ik een gigaconcentratieklus, daar kan ik dat niet bij gebruiken. Ik wil het vrijdag doen, als ik thuis werk (heb al een verzameling declaraties liggen).
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 12 november 2018 @ 15:33:15 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183102388
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:30 schreef derLudolf het volgende:
Oliebollen :9 :9
Ok, pizza met veel kaas, tequila sunrise én oliebollen :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183102403
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb er deze week. Volgende week heb ik een gigaconcentratieklus, daar kan ik dat niet bij gebruiken. Ik wil het vrijdag doen, als ik thuis werk (heb al een verzameling declaraties liggen).
Nou, als zij er dan vrijdagmiddag mee komt aankakken heb jij er de komende week geen tijd voor. Klaar.
Anders leren ze het nooit hoor. Je moet zorgde dat het haar probleem wordt en niet het jouwe blijft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183102467
Kaatjes werk klinkt inderdaad als een gekkenhuis ja. Mensen zijn echt raar. De meesten wel maar het valt zo op als ze elkaar opzoeken.

Ik zei gisteren tegen mijn collega "He, ik verveel me. Hoe kunnen we er voor zorgen dat ik meer doe, dat jou niet meer werk oplevert en we er nog meer geld mee verdienen ook?". Nou, een paar uur en een ruzietje verder heb ik weer een volle to do lijst en is er een nieuw Masterplan.

Dat zelfsturend werken, is dat hetzelfde als van die kerel met die thuiszorgorganisatie Nieuwe Stijl waar iedereen zo lyrisch over was?

En hoe is het eigenlijk met dat verzorgingshuis nieuwe stijl van zo'n politicus of BN'er?
Spoilers!
pi_183102557
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je moet zorgde dat het haar probleem wordt en niet het jouwe blijft.
Hear hear. Als ik iets goed geleerd heb de laatste jaren is het idee van 'Jij hebt een probleem, ik niet. Het is en blijft jouw probleem. Ik wil je op verzoek misschien helpen of adviseren, maar dan blijft het nog steeds jouw probleem'

Mijn vroegere team op het werk ging geloof ik ook zelf sturend werken, zonder manager of teamleider. Het grootste deel van dat team is inmiddels weg of overgeplaatst. Gene idee of het daar aan lag 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183102636
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nou, als zij er dan vrijdagmiddag mee komt aankakken heb jij er de komende week geen tijd voor. Klaar.
Anders leren ze het nooit hoor. Je moet zorgde dat het haar probleem wordt en niet het jouwe blijft.
Zij heeft eigenlijk het probleem. Want morgen, woensdag en donderdag zit ze extern in een vergadering en ik ben vrijdag niet op kantoor. Nou denk ik dat haar inkomen meer dan hoog genoeg is om die onkosten te overbruggen. Maar volgende week is het, als het goed is niet mogelijk. Jammer dan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183102828
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hear hear. Als ik iets goed geleerd heb de laatste jaren is het idee van 'Jij hebt een probleem, ik niet. Het is en blijft jouw probleem. Ik wil je op verzoek misschien helpen of adviseren, maar dan blijft het nog steeds jouw probleem'

Mijn vroegere team op het werk ging geloof ik ook zelf sturend werken, zonder manager of teamleider. Het grootste deel van dat team is inmiddels weg of overgeplaatst. Gene idee of het daar aan lag 8-)
Zelfsturende teams zijn gewoon een bezuigingsslag met een sausje er overheen.
Mag jij je collega’s gaan aanspreken. Discussie voeren als je er onderling niet aan uitkomt. Extra taken doen waarvoor je niet bent opgeleid en niet bent aangenomen enzovoort.
En de rol van de manager beperkt zich tot: ‘ ik hoor jullie probleem, welke ideeën hebben jullie om dit op te lossen? Ga eens samen in overleg’. Echt :r

Niet alles is de schuld van de manager, want wat overblijft na het gesnoei heeft een veel te grote span of control en kan zijn werk ook niet meer doen op de manier waarop het voorheen goed werkte.

Bij baas2 werken we al zelfsturend. Diverse goede collega’s zijn vertrokken. Veel teveel verantwoordelijkheid, teveel nieuwe taken zonder extra uren, alle shit moeten oplossen maar geen mandaat hebben etc. Gelukkig zit ik daar in een positie dat ik me aan veel kan onttrekken, maar in overleggen wel kan benoemen wat ik zie misgaan en welke rol zelfsturing daar m.i. in heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183102869
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zij heeft eigenlijk het probleem. Want morgen, woensdag en donderdag zit ze extern in een vergadering en ik ben vrijdag niet op kantoor. Nou denk ik dat haar inkomen meer dan hoog genoeg is om die onkosten te overbruggen. Maar volgende week is het, als het goed is niet mogelijk. Jammer dan.
Loslaten dus. Laat haar maar ooit met bonnetjes komen. En dan kijk jij wanneer jij het in haar planning kan inpassen.

Zoals ik zeg: jij maakt het nu je probleem, zij heeft nu nog echt geen probleem en geen motivatie om jouw probleem op te lossen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183103172
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Loslaten dus. Laat haar maar ooit met bonnetjes komen. En dan kijk jij wanneer jij het in haar planning kan inpassen.

Zoals ik zeg: jij maakt het nu je probleem, zij heeft nu nog echt geen probleem en geen motivatie om jouw probleem op te lossen.
Als ze geld komt lenen als niets meer heeft zien we wel weer verder.

Maar echt, ik heb in mijn secretariele leven veel vreemde mensen mogen ontmoeten, maar wat hier zit slaat echt alles. Directie die onder de oppervlakte elkaar zwart maakt, iemand die op kosten van het bedrijf een coachingsopleiding heeft gedaan en nu (volgens mij) daar geld mee verdiend in de tijd van de baas. Zen.....verbaas u niet verwonder u slechts zei mijn moeder altijd. En dat doe ik dan maar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183103331
Het wordt ongeveer dit, vanavond.

Tenminste, dat is het idee:
https://marleyspoon.nl/ar(...)balsamico-ui-en-kaas
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183103787
ha, Cat, enorm vergelijkbare issues op mijn werk. Heel irritant.
Bij wat voor organisatie werk je?
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 12 november 2018 @ 16:33:51 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183103849
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:30 schreef Lot_1 het volgende:
ha, Cat, enorm vergelijkbare issues op mijn werk. Heel irritant.
Bij wat voor organisatie werk je?
Hebben ze je inmiddels weer in 't mooie Holland afgeleverd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183103934
Nee, ik zit op het vliegveld in Dublin. Om half vijf (tijd hier) vlieg ik. Ben aan het lunchen. Voor de geïnteresseerden: droge kipfilet met vieze kruiden, rijst met doperwten/mais, broccoli/zongedroogde tomaat/feta, en een rode kool/rode biet salade. Dit alles koud.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183104006
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:38 schreef Lot_1 het volgende:
Nee, ik zit op het vliegveld in Dublin. Om half vijf (tijd hier) vlieg ik. Ben aan het lunchen. Voor de geïnteresseerden: droge kipfilet met vieze kruiden, rijst met doperwten/mais, broccoli/zongedroogde tomaat/feta, en een rode kool/rode biet salade. Dit alles koud.
Wow, dat is matig...

Ik deed net het licht aan met mijn gloednieuwe app zodat Piep en ik lekker onder ons dekentje kunnen blijven zitten. #fattiesforlife
Spoilers!
  maandag 12 november 2018 @ 16:44:31 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183104050
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:38 schreef Lot_1 het volgende:
Nee, ik zit op het vliegveld in Dublin. Om half vijf (tijd hier) vlieg ik. Ben aan het lunchen. Voor de geïnteresseerden: droge kipfilet met vieze kruiden, rijst met doperwten/mais, broccoli/zongedroogde tomaat/feta, en een rode kool/rode biet salade. Dit alles koud.
De vieze kruiden waren een selectiecriterium? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 12 november 2018 @ 16:44:51 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183104052
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wow, dat is matig...

Ik deed net het licht aan met mijn gloednieuwe app zodat Piep en ik lekker onder ons dekentje kunnen blijven zitten. #fattiesforlife
Groeilamp?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 12 november 2018 @ 16:49:16 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183104135
Heb al 2 zegeltjes Lucky.... voor wanneer moet jij ze hebben?

Cata..... bedrijfsleven is bijna overal hetzefde, helaas.

Wij eten sperziebonen, rijst , kipsate en zelfgemaakte satesaus. Met zoetzure komkommer.

Bijna de hele dag bij de tandarts geweest :')
Vanochtend eerst bespreking van foto's e.d. daarna mocht ik om half 1 een complete opmeting van de tandvlees ondergaan (duurt gvd anderhalf uur, bloeden jonguh), daarna nog half uur wachten voor vervolg, daarna nog vervolg inplannen..
Ik ga in ieder geval afvallen :W 5 kiezen, 2 wortelkanaalbehandelingen en een intensieve begeleiding van ruim een jaar om iets gezonds te vormen aan mijn tandvlees.
Dit terwijl ik altijd trouw 2 x poets, altijd flos... Beetje meh wel -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183104216
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 16:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Groeilamp?
Nee, die ga ik in januari pas voor het eerst aanzetten :P Ik verheug me er nu al op.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb al 2 zegeltjes Lucky.... voor wanneer moet jij ze hebben?

Cata..... bedrijfsleven is bijna overal hetzefde, helaas.

Wij eten sperziebonen, rijst , kipsate en zelfgemaakte satesaus. Met zoetzure komkommer.

Bijna de hele dag bij de tandarts geweest :')
Vanochtend eerst bespreking van foto's e.d. daarna mocht ik om half 1 een complete opmeting van de tandvlees ondergaan (duurt gvd anderhalf uur, bloeden jonguh), daarna nog half uur wachten voor vervolg, daarna nog vervolg inplannen..
Ik ga in ieder geval afvallen :W 5 kiezen, 2 wortelkanaalbehandelingen en een intensieve begeleiding van ruim een jaar om iets gezonds te vormen aan mijn tandvlees.
Dit terwijl ik altijd trouw 2 x poets, altijd flos... Beetje meh wel -O-
De spaaractie duurt nog tot februari, ik heb geen haast.

Heftig allemaal hoor met de tandarts. Maar wel goed dat je doorzet.
Spoilers!
pi_183104442
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

De vieze kruiden waren een selectiecriterium? :D
Nee jonge, je ziet toch niet altijd hoe iets smaakt :+


uniek :o wat moet er een boel gebeuren zeg! Wel fijn dat dit alvast achter de rug is. Hoe ging het met je angst?
freedom is just another word for nothing left to lose
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')