abonnement Unibet Coolblue
pi_183130620
quote:
'Feyenoord-fans bedreigden Kuipers na Klassieker tegen Ajax'

Björn Kuipers is na afloop van De Klassieker tussen Ajax en Feyenoord bedreigd door supporters van de Rotterdammers. Fans van Feyenoord wisten het mobiele nummer van de scheidsrechter te achterhalen, waarna hij serieus is bedreigd.

Dat heeft Kuipers maandagavond laten weten bij een theatercollege in Zwolle. De arbiter uit Oldenzaal gaf na vijf minuten al een rode kaart aan Feyenoorder Jeremiah St. Juste, die een forse overtreding op Nicolas Tagliafico maakte. Kuipers gaf eerst geel, maar op advies van de VAR werd dat vervolgens rood.

Dat hebben de Feyenoord-fans hem niet vergeven. Kuipers laat weten dat supporters achter zijn mobiele nummer zijn gekomen. Hij werd continu gebeld en geappt en kreeg 'de meest gruwelijke bedreigingen en verwensingen' naar zijn hoofd geslingerd. Duidelijk is niet of Kuipers aangifte heeft gedaan.

De wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord eindigde in een 3-0 overwinning voor de Amsterdammers.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183132349
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:59 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar dit seizoen mogen spelers als Kökcu, Geertruida en El Bouchataoui wel wat minuten maken. Zij blinken bijna elke wedstrijd uit die ze in een jeugdelftal spelen. Gewoon om wat meer weerstand te krijgen en te kijken hoe ze zich staande houden op Eredivisie-niveau (en eventueel ontwikkelen). Het hoeven ook niet per sé basisspelers te zijn oid.
Dit seizoen kun je inmiddels wel als opbouwend tussenjaar gebruiken ja.

Net als de komende zeventien trouwens.
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:52:22 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183132469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Eckte supporters met hart voor de club.
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:11:22 #204
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183132892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Malacia is gewoon uitstekend bezig voor een speler van zijn leeftijd.

Geertruide Kokcu Burger gewoon zo snel mogelijk speelminuten geven

Dan wordt je een seizoen maar lekker 6e ofzo lekker belangrijk maar op lange termijn kunnen ze zeker zich verder ontwikkelen dan de huidige 11 die we nu wekelijks zien. Daar is 0,0 ontwikkeling in en die gaan nooit meer voor een hogere plek dan plek 3 voetballen.

Het Feyenoord publiek is gewoon klaar met de huidige spelers.

Ze willen gewoon weer terug naar de periode dat er zelfs 8 talenten uit de jeugd van Feyenoord op het veld stonden.

Wil jij nog steeds botteghin Heyden toornstra Berghuis zien? ik niet....
Tegen Swift speelde Geertruida geloof ik en dan kijk ik denkelijk nog liever naar je moeder centraal.

Man man man die kon er tegen swift al niks van in dat kwartiertje. Hoe kan je dan met de grote jongens mee hopen te doen
Laffe huichelaar
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:51:06 #205
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183134903
Het probleem is ook dat de kern al 2 jaar niet goed is, dragende spelers heb je niet, wel een stabiele jorgenson en rvp met magnifieke momentjes. Natuurlijk zijn vilhena en berghuis wat geld waard, maar dragend nee. Die jonge jongens die kunnen hier niet veel mee denk ik. Wat moet je van nieuwkoop of toornstra nou leren of tegenop kijken?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183134930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tegen Swift speelde Geertruida geloof ik en dan kijk ik denkelijk nog liever naar je moeder centraal.

Man man man die kon er tegen swift al niks van in dat kwartiertje. Hoe kan je dan met de grote jongens mee hopen te doen
MAAR ONZE TALENTEN REEEEEEEEEEEEE

HELEMAAL eens met deze post. Die gozer kan er nog minder van dan malaciaids
  woensdag 14 november 2018 @ 00:09:21 #207
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183135190
Echt knap hoor. Dat sommigen dat zien in 1 (halve) wedstrijd.

Kanonnen wat dom :')
  woensdag 14 november 2018 @ 00:22:17 #208
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183135318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mijn hemel :')
  woensdag 14 november 2018 @ 00:26:42 #209
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183135369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 00:09 schreef fetX het volgende:
Echt knap hoor. Dat sommigen dat zien in 1 (halve) wedstrijd.

Kanonnen wat dom :')
Het irritante is dat die discussies over of we nou wel of niet een aantal prima talenten rond hebben lopen puur bij speculeren blijft. Met uitzondering van Bijlow en Malacia zien we ze nooit spelen en als ze spelen is het tegen tegenstand die echt geen ruk voorstelt.

Als ze wekelijks in de KKD zouden spelen krijgen ze niet alleen een goed wedstrijdritme en genoeg weerstand, maar kunnen wij ze ook nog fatsoenlijk beoordelen.
pi_183135431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 00:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het irritante is dat die discussies over of we nou wel of niet een aantal prima talenten rond hebben lopen puur bij speculeren blijft. Met uitzondering van Bijlow en Malacia zien we ze nooit spelen en als ze spelen is het tegen tegenstand die echt geen ruk voorstelt.

Als ze wekelijks in de KKD zouden spelen krijgen ze niet alleen een goed wedstrijdritme en genoeg weerstand, maar kunnen wij ze ook nog fatsoenlijk beoordelen.
Kk van cheel

Alles weg
  woensdag 14 november 2018 @ 00:41:27 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183135496
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 00:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kk van cheel

Alles weg
Heb je ook nog iets anders in huis dan sarcastische oneliners?
  woensdag 14 november 2018 @ 02:17:32 #212
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183135994
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 00:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets anders in huis dan sarcastische oneliners?
Nog wat autisme bij vlagen, maar te weinig om vermakelijk te zijn.
Makkelijk tweede.
pi_183136364
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tegen Swift speelde Geertruida geloof ik en dan kijk ik denkelijk nog liever naar je moeder centraal.

Man man man die kon er tegen swift al niks van in dat kwartiertje. Hoe kan je dan met de grote jongens mee hopen te doen
BEETJE KORTZICHGTIG

want karsdorp kongolo en BMI de Vrij speelde ook van dat soort wedstrijden

Het is juist de kunst van een goede trainer om zo een talent daar dan een paar wedstrijden neer te zetten

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 14-11-2018 05:47:10 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183137157
Het punt is dat je dit seizoen toch wel derde wordt en niet meer.

Geef die gasten speeltijd en dat weet je of je volgend jaar nieuwe spelers moet hebben of dat die jeugdspeler kan doorgroeien.

Je kan toch geen 5 goeie jongens halen, dus dan moet je ze evenwel laten spelen of verder gaan met Toornstra en Nieuwkoop en dat soort jongens. Dan wordt je zeker geen kampioen voorlopig.

En als je ze toch niet laat spelen, leen ze dan uit. Nu is dit een verloren jaar.
  woensdag 14 november 2018 @ 09:04:30 #215
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183137509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 00:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het irritante is dat die discussies over of we nou wel of niet een aantal prima talenten rond hebben lopen puur bij speculeren blijft. Met uitzondering van Bijlow en Malacia zien we ze nooit spelen en als ze spelen is het tegen tegenstand die echt geen ruk voorstelt.

Als ze wekelijks in de KKD zouden spelen krijgen ze niet alleen een goed wedstrijdritme en genoeg weerstand, maar kunnen wij ze ook nog fatsoenlijk beoordelen.
even los van het feit of het talent er is een probleem is dat die jongens waarschijnlijk niet eens de conditie hebben om een eredivisie wedstrijd behoorlijk uit te spelen
  woensdag 14 november 2018 @ 09:12:07 #216
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183137592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

even los van het feit of het talent er is een probleem is dat die jongens waarschijnlijk niet eens de conditie hebben om een eredivisie wedstrijd behoorlijk uit te spelen
zonder jong feyenoord gaat feyenoord het niet meer redden tot topclub.
je kan je jeugd gewoon niet bieden wat nodig is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183137647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:26 schreef macca728 het volgende:
Het punt is dat je dit seizoen toch wel derde wordt en niet meer.

Geef die gasten speeltijd en dat weet je of je volgend jaar nieuwe spelers moet hebben of dat die jeugdspeler kan doorgroeien.

Je kan toch geen 5 goeie jongens halen, dus dan moet je ze evenwel laten spelen of verder gaan met Toornstra en Nieuwkoop en dat soort jongens. Dan wordt je zeker geen kampioen voorlopig.

En als je ze toch niet laat spelen, leen ze dan uit. Nu is dit een verloren jaar.
Lekker dat het topsportklimaat waar zo vaak over geklaagd wordt wel diep in de supporters zit verweven zeg. En dat terwijl de selectie in vrijwel ieder interview aangeeft dat ze ook vinden dat het verldspel beter moet en ze zeker nog naar boven kijken.Het kampioenschap lijkt wel erg ver weg, maar je staat maar 4 verliespunten achter op Ajax, die voorlopig nog wel Europees actief zijn. Als Feyenoord mag en moet je echt wel de ambitie hebben om dan omhoog te kijken. Plaats 2 is gewoon vCL.

Ja, Ajax wint zijn wedstrijden (voorlopig) veel makkelijker. Ja, er staat meer kapitaal op het veld, maar uiteindelijk winnen wij ook nog wel overtuigend/terecht in een uitwedstrijd op kunstgras van de nr 4, en dat nog zonder Van Persie. Dat betekent dat ook wij niet veel punten hoeven te laten liggen dit seizoen.

Ik ben het wel eens dat de jeugd meer minuten zou mogen maken hoor, maar meestal (tenzij hoge nood) doe je dat in wedstrijden die al gespeeld zijn, het laatste half uur oid, en niet onbelangrijk, in teams die op zichzelf wel aardig draaien, dan kunnen die spelers makkelijker wennen. Zolang het veldspel niet best is en je moeite moet doen de punten veilig te stellen zouden de invallers er wel direct moeten staan. In dat geval mag Ayoub bv nog wel meer minuten maken,

Het gejank hier is echt wel heel treurig hoor, dat er geen topsportklimaat heerst, en tegelijk het gejank dat het seizoen al gespeeld is is echt treurig. Is het niet over de jeugd, is het over de andere wisselspelers die moeten spelen, ofwel dat die spelers miskopen zijn en Van Geel weg moet, is het niet daarover, dan maar over het nieuwe stadion, dan heeft Jan de Jong het weer gedaan, tenzij hij die 25 mln wel over de balk trekt, maar dan was het weer vuil vies spel van die joden-vrienden, die Feyenoord alleen maar kapot willen maken.

Ik ben het eens dat er wel dingen beter kunnen, maar Gio heeft gewoon de beschikking over de jeugdspelers, ziet ze dagelijks trainen, en als hij zou denken dat ze het beter zouden doen dan de huidige bezetting, zouden ze heus wel minuten maken, zeker nu er meer commentaar is op zijn functioneren zou dat namelijk heel makkelijk zieltjes winnen zijn.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183137705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zonder jong feyenoord gaat feyenoord het niet meer redden tot topclub.
je kan je jeugd gewoon niet bieden wat nodig is.
Het ziet er niet naar uit dat die Jong-teams nog geschrapt gaan worden, dus ik hoop wel dat we dan alsnog (dan maar via de 3e divisie) in gaan stromen, maar we zouden die tussentijd dan nog altijd wel kunnen overbruggen, maar dan moet je je beleid daar gewoon op aanpassen. Alle andere clubs deden dat tot een jaar of 5 geleden ook. Gewoon verhuren of een samenwerkingsverband aan gaan met andere clubs.

Alleen heeft Feyenoord momenteel nog steeds niet voldoende contractspelers om de talenten een halfjaar of heel jaar kwijt te zijn. Het voordeel van die jeugdteams (wat het tevens competitievervalsing maakt in de Jupiler League) is dat je die selectie wekelijks mag aanpassen. Bij ons sluiten de beste talenten nu aan bij het eerste, maar maken dan amper minuten meer. Als je selectie nog iets breder is, kun je wel gewoon verhuren en heb je die Jong Feyenoord niet per se nodig (al blijft het natuurlijk wel een groot voordeel om het wel te hebben).
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183137720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

even los van het feit of het talent er is een probleem is dat die jongens waarschijnlijk niet eens de conditie hebben om een eredivisie wedstrijd behoorlijk uit te spelen
ja dat klopt

Maar dan wissel je zo een speler of je brengt hem in de zestigste minuut in

maar op dit moment gebeurt er helemaal geen klote

en dat is al 3 jaar zo

in het kampioensjaar waren statistieken van de eredivisie dat feyenoord het slechtste was in speeltijd voor jeugdspelers

en gio is er mee weg gekomen en blijft het structureel vasthouden terwijl al die jaren ervoor met Koeman en zijn voorgangers de ene speler na de andere speler speeltijd kregen.

Het is gewoon wanbeleid wat gio doet op dit moment

Hij maakte er een showtje van om in de eerste oefenwedstrijd allemaal jeugdspelers op te stellen en de rest van het seizoen zien we niemand meer

ALs hij in deze kwestie geen verandering brengt is dit het laatste seizoen wat mij betreft.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183137734
Eljero Elia heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Feyenoord. In een openhartig interview met Voetbal International geeft de 31-jarige aanvaller van Istanbul Basaksehir aan dat pas dan het Boek van Elia compleet is.

Tevreden constateert Elia dat hij het uitstekend voor elkaar heeft. 'Ik ben onafhankelijk, heb een prachtig gezin, succesvolle bedrijven met miljoenen omzet, prachtige huizen. En dat alles heb ik bereikt door gewoon mezelf te blijven en harder te werken dan iedereen denkt, maar om nou te zeggen dat ik trots ben... Nee, eigenlijk niet. Trots ben ik pas als straks mijn dochters het huis uit zijn en goed terechtkomen. Tot die tijd weet je nooit wat er kan gebeuren in het leven, maar voor die meiden moet en wil ik blijven presteren. Nu bij Basaksehir, straks weer in Oranje, hoop ik en wie weet volgend jaar weer bij Feyenoord. Dat zou het wel helemaal afmaken.'

Elia nam in de zomer van 2017 afscheid van Feyenoord, waarmee hij kort daarvoor kampioen geworden was. De titel met Feyenoord is een hoogtepunt in de historie van de club, die er achttien jaar op moest wachten. 'Ik koester het moment, maar ik denk gewoon niet in hoogtepunten', stelt Elia. 'Misschien dat ik er na afloop van mijn carrière tijd voor heb, maar nu wil ik kampioen worden met Basaksehir en dan terug naar Feyenoord om het daar ook wéér te worden en Nederland nog een keer de echte Eljero Elia te laten zien.'

In het uitgebreide interview met Elia in de nieuwe editie van Voetbal International en op VI PRO gaat de dertigvoudig Oranje-international ook uitgebreid in op het Nederlands elftal, de beste en slechtste trainers die hij meemaakte, zijn muzikale carrière en zijn succesvolle zakelijke imperium.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 14 november 2018 @ 09:34:01 #221
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183137812
EliaGod _O_
  woensdag 14 november 2018 @ 09:36:02 #222
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183137854
Feyenoord zal hem ook wel weer met open armen ontvangen, wat tevens een groot probleem aan stipt bij de club Feyenoord.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 november 2018 @ 09:42:27 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183137949
Van Geel houdt wel van wat oudere spelers met Eredivisie ervaring & zonder restwaarde inderdaad.
  woensdag 14 november 2018 @ 09:43:19 #224
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183137959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het ziet er niet naar uit dat die Jong-teams nog geschrapt gaan worden, dus ik hoop wel dat we dan alsnog (dan maar via de 3e divisie) in gaan stromen, maar we zouden die tussentijd dan nog altijd wel kunnen overbruggen, maar dan moet je je beleid daar gewoon op aanpassen. Alle andere clubs deden dat tot een jaar of 5 geleden ook. Gewoon verhuren of een samenwerkingsverband aan gaan met andere clubs.

Alleen heeft Feyenoord momenteel nog steeds niet voldoende contractspelers om de talenten een halfjaar of heel jaar kwijt te zijn. Het voordeel van die jeugdteams (wat het tevens competitievervalsing maakt in de Jupiler League) is dat je die selectie wekelijks mag aanpassen. Bij ons sluiten de beste talenten nu aan bij het eerste, maar maken dan amper minuten meer. Als je selectie nog iets breder is, kun je wel gewoon verhuren en heb je die Jong Feyenoord niet per se nodig (al blijft het natuurlijk wel een groot voordeel om het wel te hebben).
Ze hebben afgelopen zomer de keuze gemaakt om het Jong team serieuzer te nemen, met een eigen staf en een enigszins vaste kern aan spelers. Dat lijkt me een voorschot op instroom in de piramide.

Jong Feyenoord en Feyenoord 1 hebben nu samen meer dan 30 spelers (exclusief A-jeugd dat z'n Feyenoord 1 debuut nog niet heeft gemaakt), dat is echt wel meer dan in vorige seizoenen. Ik denk niet dat een Ten Hove, Verdonk, Schuurman of El Hankouri nog bij Feyenoord had gezeten als ze dat Jong elftal niet serieuzer wilden nemen. Die waren dan al lang verhuurd of verkocht.

Alleen jammer dat er dit jaar nog geen vruchten van worden geplukt omdat je nog steeds in die treurige beloftencompetitie zit.
  woensdag 14 november 2018 @ 09:44:07 #225
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183137969
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 00:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het irritante is dat die discussies over of we nou wel of niet een aantal prima talenten rond hebben lopen puur bij speculeren blijft. Met uitzondering van Bijlow en Malacia zien we ze nooit spelen en als ze spelen is het tegen tegenstand die echt geen ruk voorstelt.

Als ze wekelijks in de KKD zouden spelen krijgen ze niet alleen een goed wedstrijdritme en genoeg weerstand, maar kunnen wij ze ook nog fatsoenlijk beoordelen.
Helemaal eens. We hebben de boot gemist met Jong. Maar ik zou toch de talenten wat vaker willen zien op het hoogste niveau. Al is het maar een invalbeurt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')