abonnement Unibet Coolblue
pi_183112732
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:55 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dit klopt wel.

Vroegah toen wij als jongens uit de stad in de lokale dorpsdiscotheek kwamen was het ook altijd vechten als je iemand te lang aankeek of aanraakte.

Ik vraag me ook af of dit nou echt gezien moet worden als een soort van roofoverval.

Natuurlijk moet niemand dit goed praten, maar wat we in het filmpje zien is nou niet zo heel schokkend. Mag niet, nee zeker niet, maar het is iets dat nou eenmaal kan gebeuren met drank op in een volle zaal.

En ik zie er weinig Marokkaans in terug ook.
Het haalt nu de krant, vroeger haalde het slechts de verhalen op school.
pi_183112788
Met je tyfus merkbril :r
U MAD?
pi_183112850
Van die goedpraters hier omdat het misschien om een buitenlander gaat :') Het is gewoon tuig en zo moet het ook behandeld worden. Er is nooit iets terecht gekomen van dat agressieve klootjesvolk, dus enig medeleven of begrip kan ook wel achterwege gelaten worden.
pi_183113703
Ik had ook vaak fittie met die barbaren. Alles leuk en gezellig maar als je een goeie grap maakt over hun moeder moeten ze altijd vechten. Hun hebben ook niet veel te verliezen, strafblad hebben ze meestal al terwijl ik moeite moet doen om strafbladloos te blijven, is toch iets om trots op te zijn maar het limiteert je wel in het leven.
Diepe zucht.
pi_183115822
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik praat niks goed, je stelt je gewoon ongelooflijk aan en ziet weer eens dingen die er niet zijn zodat je weer kan huilen als een kind dat het allemaal bar en boos is.
Prachtig argument, ik had niks anders verwacht.
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:49:24 #81
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_183123537
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zodra ze dat doen, op basis van ontelbare negatieve ervaringen met dit soort gasten staat er weer een riedeltje "discriminatie" roepers klaar.

In al die jaren dat ik op stap ging heb ik zo'n gasten nog nooit plezier zien maken op stap. Ze dansen niet ze drinken niet nee ze staan in een hoekje te kijken naar anderen en beginnen dan ruzie te zoeken, keer op keer maar weer op welke plek in Nederland, Duitsland of België dan ook waar ik ben wezen stappen.
Inderdaad. Dit is ook mijn ervaring.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')