abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183068107



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
[cimg=512,288]https://www.wisselkoers.nl/dollar-euro
[img=515,1]http://i.imgur.com/aywre.gif[/img]
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chin
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183068132
De meeste 11.11 Single's day deals die ik zag zijn 30ct goedkoper dan normaal ofzo. _O- :')
(En dat waarschijnlijk na 40ct kunstmatige inflatie)

-- waarom mist de OP het laatste stuk? Re-phrase, waarom is de OP stuk?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183068963
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:28 schreef tokko1 het volgende:
Op aliexprss is singles day inmiddels begonnen.. toch maar wat Lepin gescoord met prima korting :7
Ooh, die hebben ook automodellen met o.a. Koenigsegg, Porsche, Bugatti. :9
Die van LEGO zijn een beetje overdreven qua prijs. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183071103
Die van LEGO zijn niet echt overdreven qua prijs, ze zitten over t algemeen rond de 5 tot 8 cent per onderdeel per setje.
En LEGO draagt wel de licentiekosten af aan de automerken (oa) en dat kan ik niet vinden bij Lepin.
pi_183071372
Op de Porsche website betaal je er 349,- voor. :P Hoe is dat schappelijk?
Reken dat eens om naar Gulden. Dat had je vroeger niet voor mogelijk gehouden.
Daar kreeg je rond Sinterklaas misschien eens zo'n klein doosje LEGO van de Shell die je met een spaarkaart kreeg ofzo. :+
Voor dat geld heb je een Bleekemolens Raceplanet driving experience dagvullend programma in een echte 911, Formule RP1, BMW 1-serie, etc.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 10 november 2018 @ 23:09:20 #6
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_183071872
@Tokko, wat heb je besteld?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_183072449
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2018 20:00 schreef shiznuts het volgende:
De meeste 11.11 Single's day deals die ik zag zijn 30ct goedkoper dan normaal ofzo. _O- :')
(En dat waarschijnlijk na 40ct kunstmatige inflatie)

-- waarom mist de OP het laatste stuk? Re-phrase, waarom is de OP stuk?
Kan de op ook niet repareren :'(. Zal wel even bugje rapporten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183074363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Op de Porsche website betaal je er 349,- voor. :P Hoe is dat schappelijk?
Niet.

Die Porsche is bij de gebruikelijke websites voor ongeveer 200 te krijgen, met aanbiedingen van ongeveer 170.

Ik heb het er niet voor over, ik koop liever huisjes (expert en city)
pi_183075887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:24 schreef JohnB52 het volgende:
Die van LEGO zijn niet echt overdreven qua prijs, ze zitten over t algemeen rond de 5 tot 8 cent per onderdeel per setje.
En LEGO draagt wel de licentiekosten af aan de automerken (oa) en dat kan ik niet vinden bij Lepin.
maak je maar geen illusies, lepin draagt niks af

anders zouden ze ook niet klakkeloos modellen van lego nabouwen
  zondag 11 november 2018 @ 11:44:17 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_183075924
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:09 schreef BillsGate het volgende:
@Tokko, wat heb je besteld?
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 20:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ooh, die hebben ook automodellen met o.a. Koenigsegg, Porsche, Bugatti. :9
Die van LEGO zijn een beetje overdreven qua prijs. ;(
Eerder al wel is Lepin gehad, omdat merknamen niet echt de bedoeling zijn hier laten we het maar houden op een "maanraket" en een "Oranje race auto" ;)
Die hebben heel wat uurtjes winter plezier opgeleverd als het weer buiten matig was. Paste allemaal prima, miste één stukje die door de aliexprss seller nagezonden werd in tweevoud. Kortom prima vermaak voor een schappelijke prijs.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_183076128
Tussen alle neppe aanbiedingen heb ik toch een echte gevonden :D

De Xiaomi PocoPhone F1 voor minder dan ¤250,-



64GB, Snapdragon845 en dikke accu. Prima specs voor een budget prijsje.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
John F. Kennedy
pi_183078781
Weet iemand een goede fietslamp met extern battery pack en betrouwbare lader?
Minstens 500 lummen graag.
  zondag 11 november 2018 @ 16:11:41 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183080113
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 12:02 schreef Herr_Gunter het volgende:
Tussen alle neppe aanbiedingen heb ik toch een echte gevonden :D

De Xiaomi PocoPhone F1 voor minder dan ¤250,-

[ link | afbeelding ]

64GB, Snapdragon845 en dikke accu. Prima specs voor een budget prijsje.
De mi band 3 is ook wel goed geprijsd (19 euro).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183081520
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:55 schreef ridsel het volgende:
Weet iemand een goede fietslamp met extern battery pack en betrouwbare lader?
Minstens 500 lummen graag.
Ik heb nu deze:
https://nl.aliexpress.com(...)ont/32817865349.html?



Enorme bak licht, micro-usb aansluiting om op te laden.

Ik had al ongeveer dezelfde maar met 'n usb-kabel eraan en dan gekoppeld aan 'n powerbank, werkt ook super:
https://nl.aliexpress.com(...)ded/32477124419.html?

"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 11 november 2018 @ 21:30:31 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183089308
Iemand nog tips voor een Ip camera, de oude heeft wat issues na blikseminslag.

Dahua, Hkvison?
Gewoon een bullet model moet voldoen, ik voedt dat ding met passieve poe.
Maar ik heb niet echt een idee wat tegenwoordig de betere van de twee is.

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 11-11-2018 22:05:12 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 11 november 2018 @ 21:32:13 #16
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_183089359
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 21:30 schreef RobertNL het volgende:
Iemand nog tips voor een Ip camera, de oude heeft wat issues na blikseminslag.

Duha, Hkvison?
Gewoon een bullet model moet voldoen, ik voedt dat ding met passieve poe.
Maar ik heb niet echt een idee wat tegenwoordig de betere van de twee is.
Hikvision, is naar mijn mening de beste *O*
  zondag 11 november 2018 @ 21:33:33 #17
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_183089399
Ik heb deze Macbook trouwens verder aangeschaft:

https://s.click.aliexpress.com/e/XBttWjRL9

Nu hopen dat hij ook daadwerkelijk wordt verstuurd :')
pi_183089558
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 21:30 schreef RobertNL het volgende:
Iemand nog tips voor een Ip camera, de oude heeft wat issues na blikseminslag.

Duha, Hkvison?
Gewoon een bullet model moet voldoen, ik voedt dat ding met passieve poe.
Maar ik heb niet echt een idee wat tegenwoordig de betere van de twee is.
Zie m'n post op Tweakers.
  zondag 11 november 2018 @ 22:06:00 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183090317
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zie m'n post op Tweakers.
Duidelijk, thanks.

Dan gaan we kijken naar een Dahua. Ook wel benieuwd naar het verschil in beeldkwaliteit met de huidige camera.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183095049
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:33 schreef ericosman het volgende:
Ik heb deze Macbook trouwens verder aangeschaft:

https://s.click.aliexpress.com/e/XBttWjRL9

Nu hopen dat hij ook daadwerkelijk wordt verstuurd :')
Ik heb me niet in die advertentie verdiept,maar neem je niet nogal een gok om zo wel geld uit te geven op Ali?
pi_183095069
[quote]1s.gif Op maandag 12 november 2018 08:49 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb me niet in die advertentie verdiept,maar neem je niet nogal een gok om zo wel geld uit te geven op Ali?

Of is het een grapje? Want bij mij geeft je aan dat het niet naar NL/BE verstuurd wordt.


Edit: sorry dubbelpost
pi_183095445
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik had al ongeveer dezelfde maar met 'n usb-kabel eraan en dan gekoppeld aan 'n powerbank, werkt ook super:
https://nl.aliexpress.com(...)ded/32477124419.html?

[ afbeelding ]
Deze heb ik ook al liggen, maar licht gaat uit na enkele minuten. Komt niet door slecht contact, maar powerbank blijft blijkbaar geen stoom leveren. Of kan ik dit aanpassen ergens?
pi_183099199
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:24 schreef ridsel het volgende:

[..]

Deze heb ik ook al liggen, maar licht gaat uit na enkele minuten. Komt niet door slecht contact, maar powerbank blijft blijkbaar geen stoom leveren. Of kan ik dit aanpassen ergens?
Heb ik met mijn pb's van xiaomi geen last van. Dan wordt 't lastig ja.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 12 november 2018 @ 15:07:34 #24
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_183101878
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 08:49 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb me niet in die advertentie verdiept,maar neem je niet nogal een gok om zo wel geld uit te geven op Ali?
Deze werd eerst wel naar NL verstuurd, als ik een fakebook of niks ontvang dien ik een claim in via Ali :)
pi_183107350
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:55 schreef ridsel het volgende:
Weet iemand een goede fietslamp met extern battery pack en betrouwbare lader?
Minstens 500 lummen graag.
Van deze ben ik wel tevreden.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:15:41 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_183125034
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:24 schreef ridsel het volgende:

[..]

Deze heb ik ook al liggen, maar licht gaat uit na enkele minuten. Komt niet door slecht contact, maar powerbank blijft blijkbaar geen stoom leveren. Of kan ik dit aanpassen ergens?
Waarschijnlijk kan je powerbank niet genoeg stroom blijven leveren en gaat'ie in overspanningsbeveiliging. Betere powerbank kopen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_183128975
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:15 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan je powerbank niet genoeg stroom blijven leveren en gaat'ie in overspanningsbeveiliging. Betere powerbank kopen.
Toevallig zojuist ook eens meegemaakt dat m'n lampje uitviel, wel net op 't moment dat ik op 'n pikkedonkere plek fietste :X PB bijna leeg, maar je kunt 'm dan nog wel aanzwengelen. Dan doet ie 't weer even.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 13 november 2018 @ 20:46:34 #28
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_183130970
Op Ali een paar powerbanks besteld, (xiaomi) op 11-11. Was een mooie deal. nu een bericht gehad:

quote:
Yang Dan: Hello my friend,
Due to the system error, we are so helpless to ask you cancel this order....We can not ship the products due to the system damage...
Hoping you could understand

And please cancel the order by"other reason", we will thanks for your kindness...
Hoping for your understanding
Eigenlijk helemaal geen zin om te annuleren. Wat te doen?
pi_183130996
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:15 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan je powerbank niet genoeg stroom blijven leveren en gaat'ie in overspanningsbeveiliging. Betere powerbank kopen.
Idd vanavond net getest met de Xiaomi powerbank. Deze is perfect gedurende twee uur blijven branden.
Dit weekend even een houdertje ontwerpen en printen voor op de fiets.
  woensdag 21 november 2018 @ 12:05:58 #30
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_183281967
Vandaag bij Aliexpress mij eerst freebie gewonnen :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_183282157
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:46 schreef ADconvertor het volgende:
Op Ali een paar powerbanks besteld, (xiaomi) op 11-11. Was een mooie deal. nu een bericht gehad:

[..]

Eigenlijk helemaal geen zin om te annuleren. Wat te doen?
ze willen dat jij annuleert omdat ze dat geen negatieve cijfers bij ali oplevert vermoedelijk; zij kunnen de order ook gewoon annuleren alleen vind ali dat niet leuk, ik zou niet in gaan op het verzoek;

Althans zo werkt het bij bol en amazon, ali zal zoiets ook hanteren
pi_183310609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:46 schreef ADconvertor het volgende:
Op Ali een paar powerbanks besteld, (xiaomi) op 11-11. Was een mooie deal. nu een bericht gehad:

[..]

Eigenlijk helemaal geen zin om te annuleren. Wat te doen?
Dan gaan ze nog 20 dagen wachten op verzenden (of uiterste datum dat ze kunnen), en na die 20 dagen geven ze je een fake trackingcode.
En dan moet je 2 maand wachten op je niet verzonden producten. Je krijgt wel je geld terug natuurlijk. Ongeacht welk scenario. Maar het blijft jou keuze of je wilt kijken of ze uiteindelijk toch nog kunnen leveren.
Wat heb je gekocht voor hoeveel?
  donderdag 22 november 2018 @ 20:51:31 #33
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_183311017
Ik had drie van deze gekocht (ook bij deze leverancier) hij verkoopt ze nog steeds https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.3da24c4dtmLhfI
maar dan op 11-11 voor 12,86 euro inclusief verzending maar kosten nu dus dus 18 euro inc. verzending.
Ik denk dat hij zijn verlies niet wil nemen. Ik heb nu gedreigd om te klagen bij aliexpress als hij niet gaat leveren. (weet niet of hij daar gevoelig voor is)

Hij heeft wel eerlijk gemeld( 3 keer) dat hij een tracking heeft gemaild maar niet echt heeft verzonden. Blijft komen met smoezen oven een kapot bestelsysteem en vragen of ik zelf wil annuleren.
  donderdag 22 november 2018 @ 23:18:01 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_183314879
Welke shop gebruikt 'A#############V2' als structuur voor ordernummers?
Ik heb iets leuks binnengekregen voor 'n review, maar zou echt niet weten wie het me gestuurd heeft.
Help me, fellow China shoppers!
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Ik had drie van deze gekocht (ook bij deze leverancier) hij verkoopt ze nog steeds https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.3da24c4dtmLhfI
maar dan op 11-11 voor 12,86 euro inclusief verzending maar kosten nu dus dus 18 euro inc. verzending.
Ik denk dat hij zijn verlies niet wil nemen. Ik heb nu gedreigd om te klagen bij aliexpress als hij niet gaat leveren. (weet niet of hij daar gevoelig voor is)

Hij heeft wel eerlijk gemeld( 3 keer) dat hij een tracking heeft gemaild maar niet echt heeft verzonden. Blijft komen met smoezen oven een kapot bestelsysteem en vragen of ik zelf wil annuleren.
Hmmmm, leuk powerbankje ;) Doet wat 't beloofd in de specs.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_183316834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Ik had drie van deze gekocht (ook bij deze leverancier) hij verkoopt ze nog steeds https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.3da24c4dtmLhfI
maar dan op 11-11 voor 12,86 euro inclusief verzending maar kosten nu dus dus 18 euro inc. verzending.
Ik denk dat hij zijn verlies niet wil nemen. Ik heb nu gedreigd om te klagen bij aliexpress als hij niet gaat leveren. (weet niet of hij daar gevoelig voor is)

Hij heeft wel eerlijk gemeld( 3 keer) dat hij een tracking heeft gemaild maar niet echt heeft verzonden. Blijft komen met smoezen oven een kapot bestelsysteem en vragen of ik zelf wil annuleren.
Was enkele jaren ook gebeurd bij velen op dit forum. Toen met de Earson 160. Prijs lag veel lager als normaal, uiteindelijk wou hij niet versturen (omdat hij er niets aan verdiende.) Heeft een tijd geduurd eer ik mijn geld terug had (mede door de fake verzending).
pi_183322342
Weet er iemand een shop die een Xiaomi Amazfit smartwatch aanbied vie aan european warehouse of zo?
Of ergens waar ik wat kan voorzien of ik er douane kosten op moet betalen?
pi_183323062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand een shop die een Xiaomi Amazfit smartwatch aanbied vie aan european warehouse of zo?
Of ergens waar ik wat kan voorzien of ik er douane kosten op moet betalen?
Al via AliExpress gekeken? Daar zijn wel wat aanbieders denk ik.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_183324842
Ik bied bij voorbaat excuses aan voor de low effort vraag, maar ik sta open voor aanbevelingen op het gebied van soundbars, nu ik afscheid wil gaan nemen van mijn oude 5.1 set. Zal gekoppeld gaan worden met een 55 inch 2018 LG 4K UHD TV met een ARC HDMI poort. Netflix, PS4 gamen, je kent het. TV ondersteunt o.a. Dolby Atmos, maar da's misschien nog een stap te ver op dit moment. Kleine huiskamer, subwoofer hoeft niet mag wel. Wireless hoeft niet, mag wel.

Zijn er goede soundbars te vinden in de Chinastores, of kan ik net zo goed een simpele 150 euro bar in een NL webshop nemen? Advies wordt zeer op prijs gesteld!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:14:40 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_183325687
Ik zou dat laatste doen. ;) Ik ben zelf ook naar Mediamarkt gegaan. Een paar setjes laten demo-en en toen voor een Sony gegaan. (Audio is technologie :T Ik zou 't liefste iets willen horen voor ik een beslissing maak)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper vrijdag 23 november 2018 @ 16:58:48 #40
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183327521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand een shop die een Xiaomi Amazfit smartwatch aanbied vie aan european warehouse of zo?
Of ergens waar ik wat kan voorzien of ik er douane kosten op moet betalen?
Al eens bij ons gekeken?
Lees hier meer over de douanekosten :)
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:50:46 #41
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_183328402
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 08:49 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb me niet in die advertentie verdiept,maar neem je niet nogal een gok om zo wel geld uit te geven op Ali?
En na 10 dagen wachten is er “iets” verstuurd
pi_183344224
Iemand ook al ervaring met die Xiaomi AirDots? Of een aanrader voor andere goede bluetooth in ear oordopjes?
pi_183345563
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 24 november 2018 @ 19:09:41 #44
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_183345868
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 17:23 schreef Doev het volgende:
Iemand ook al ervaring met die Xiaomi AirDots? Of een aanrader voor andere goede bluetooth in ear oordopjes?
Airdots zijn nog (te)nieuw, dus gok dat niemand hier ze al heeft. De QCY q29 zijn hier vaker langs gekomen, en ik heb die zelf ook al een tijdje. Prima tevreden over, loop er zelf regelmatig mee hard icm een bluetooth smartwatch voor muziek. Die zijn ook niet al te duur en breed beschikbaar bij webshops en/of aliexpress.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_183346567
Ik heb de Huawei FreeBuds. Die zijn wel okay.
Dan heb ik recentelijk nog de Mobvoi TicPods Free en EOZ Air binnengehad, maar met beide heb ik een vaag probleem dat maar een kant het doet, zowel gebonden aan smartphone of laptop. Heb nog geen fix gevonden. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183346923
Thanks! Maar dat is wel jammer haha, en lastig. Lees op internet wel een paar mogelijke oplossingen, maar die had je vast zelf ook al gevonden.
pi_183391889
Banggood verzenden duurt meestal 2 weken toch?
Moeten zij weten
  maandag 26 november 2018 @ 23:05:15 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_183392716
quote:
7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183395876
Ik zoek een goede deal voor de Sonoff S26, heeft iemand een goede aanbieding gezien? Goedkoopste tot nu toe is BangGood met een 10% korting coupon als "nieuwe klant"
pi_183404865
Ik heb voor het sporten een JBL koptelefoon die werkt met behulp van Bluetooth. Kostte rond de 80 euro.

Mijn vriendin wil ook een on-ear koptelefoon met bluetooth. Maar ze hoeft niet per se een goed Nederlands merk met een Nederlandse prijs ;)

Is er een goed aan te bevelen China koptelefoon voor max 25 euro?
- Met zuidelijke groet -
pi_183408628
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:18 schreef dodge_911 het volgende:

Hmmmm, leuk powerbankje ;) Doet wat 't beloofd in de specs.
Gewoon leuk of de one to get tegenwoordig? Geen Xiaomi meer?
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:35:20 #52
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_183412337
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:34 schreef Helly het volgende:

[..]

Gewoon leuk of de one to get tegenwoordig? Geen Xiaomi meer?
Xiaomi doet 't nog net wat beter, dus imho is Xiaom nog steeds de go-to
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 28 november 2018 @ 19:17:21 #53
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
  woensdag 28 november 2018 @ 20:15:10 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183426375
quote:
Dat ZMI de powerbank voor xiaomi produceert hoeft niet te betekenen dat de Xiaomi brandend powerbanks beter binnen spec blijven natuurlijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183427584
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand een shop die een Xiaomi Amazfit smartwatch aanbied vie aan european warehouse of zo?
Of ergens waar ik wat kan voorzien of ik er douane kosten op moet betalen?
Geekbuying en honorbuy zijn populair bij de Amazfit Facebookgroepreaguurders.
Bij die eerste zijn er vaak aanbiedingen vanuit Italië en die heb je dan binnen 3 dagen in huis.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 30-11-2018 08:54:51 ]
pi_183445675
Mijn hoofdtelefooninput is kapot dus nu zoek ik goede Bluetooth oortjes. Iemand een suggestie? (heb zelf ook gezocht maar heb een tijdje niet meer in China geshopt dus ben je een beetje bang voor een miskoop omdat ik de laatste ontwikkelingen niet heb gevolgd)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  vrijdag 30 november 2018 @ 03:28:50 #57
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_183451176
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:09 schreef secondant het volgende:
Mijn hoofdtelefooninput is kapot dus nu zoek ik goede Bluetooth oortjes. Iemand een suggestie? (heb zelf ook gezocht maar heb een tijdje niet meer in China geshopt dus ben je een beetje bang voor een miskoop omdat ik de laatste ontwikkelingen niet heb gevolgd)
Check de vorige pagina van dit topic eens...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:55:05 #58
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183452210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:05 schreef hmmmz het volgende:
Vandaag bij Aliexpress mij eerst freebie gewonnen :D
Ik doe nu al twee maanden bijna dagelijks mee, maar nog steeds niets. Hoe lang heeft het bij jou geduurd en wat was het? :P
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 09:08:36 #59
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_183452377
Freebies bij ali? Misschien toch maar vaker inloggen daar
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:30:54 #60
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183452628
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:08 schreef dud0r het volgende:
Freebies bij ali? Misschien toch maar vaker inloggen daar
Alleen via de app terug te vinden.
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 09:50:00 #61
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_183452910
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Alleen via de app terug te vinden.
AH dat is jammer. Die gebruik ik niet omdat ik helemaal gek werd van de notificaties. Die ik nergens uit kon zetten. Weet niet of ze dat ondertussen aangepast hebben.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:59:39 #62
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183453038
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

AH dat is jammer. Die gebruik ik niet omdat ik helemaal gek werd van de notificaties. Die ik nergens uit kon zetten. Weet niet of ze dat ondertussen aangepast hebben.
Is heel simpel uit te zetten hoor, ik krijg in elk geval nooit notificaties van de app.
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 10:01:17 #63
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_183453054
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Is heel simpel uit te zetten hoor, ik krijg in elk geval nooit notificaties van de app.
Dan ga ik dat maar weer eens proberen. Toentertijd kon ik het nergens vinden en elke dag meerdere keren een notificatie over "aanbiedingen" is gewoon irritant.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_183459121
Dacht dat Banggood wel binnen twee weken kon leveren. Voorheen wel in ieder geval. Een order nu al een maand geleden besteld.

Laatste info:
2018-11-12 12:40:00 HangKongGongSi in transit to next facility

:')
Moeten zij weten
pi_183475500
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dacht dat Banggood wel binnen twee weken kon leveren. Voorheen wel in ieder geval. Een order nu al een maand geleden besteld.

Laatste info:
2018-11-12 12:40:00 HangKongGongSi in transit to next facility

:')
Resultaten uit het verleden.....
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:38:43 #66
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183477523
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dacht dat Banggood wel binnen twee weken kon leveren. Voorheen wel in ieder geval. Een order nu al een maand geleden besteld.

Laatste info:
2018-11-12 12:40:00 HangKongGongSi in transit to next facility

:')
Het verschilt gewoon heel erg met die Chinese pakketjes, ongeacht de webshop. Heb op singles day vanalles besteld, levertijd varieert van een week tot ik heb het nog niet binnen en het kan nog wel een paar weken duren.

Laatst vanwege de prijs voor een item nog eens iets op DX besteld, dat heeft er ook 1,5 maand over gedaan.
Don't let my username fool you...
pi_183487351
Ik heb een paar blauwe Ultrafire 18650 in de la liggen, ik heb geen idee maar dat kan al wel enkele jaren zijn. Heb onlangs een paar zaklampen besteld en nou heb ik daarvoor ook nog wat 18650 batterijen nodig.
Ik weet eerlijk gezegd niet of het wel zo'n slim idee is om die Ultrafire exemplaren nu weer te gaan opladen.

Wat zijn tegenwoordige aardige exemplaren om te bestellen?
  zondag 2 december 2018 @ 01:47:37 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_183487562
My choice: http://www.soshine.com.cn/c29-1.aspx . Geloof laatste keer via AliExpress een setje gehaald:

quote:
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!

[..] Zelfde voor accu's. Zoek je een viertal AA batterijen? Haal dan merkspul (Sanyo Eneloop bijvoorbeeld) uit Nederland (vb. nkon.nl )/de EU (vb. gogreenbatteries.co.uk ) bij toko's met een goede reputatie. Een uitzondering voor accu's is eventueel te maken voor het soort 18650's... mits dus bij een webshop met een goede reputatie, merkaccu's en alleen als het aannemelijk gemaakt is dat ze echt zijn. Af te raden zijn accu's met 'Fire' in de naam. Deze staan berucht om hun onbetrouwbaarheid. Beter kijk je dan naar Samsung/Panasonic/LG en SoShine bijvoorbeeld. Voor camera- en telefoonaccu's is het ook aan te raden om een (B-)merk accu in huis te halen. Voor camera's is er bijvoorbeeld Patona dat wel goede kwaliteit levert voor een faire prijs (te koop bij portaal M&L Mobiles op o.a. eBay & Amazon).
&
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
[..] 3. Accu's. (Oplaadbare) Batterijen haal je in de regel gewoon uit Europa ((online-)winkel of Ebay). Wil je krachtige zaklampen heb je echter ook een krachtige bron van energie nodig: de 18650 accu. Die zijn echter niet al te makkelijk te verkrijgen in Nederland, of in ieder geval niet goedkoop, dus we maken daar een uitzondering voor (non-EU). Omdat je over zoveel vermogen praat, moet je goed kijken naar hoe veilig zo'n accu daadwerkelijk is. Er zijn gevallen bekend waar accu's veel hitte produceren, kortsluiten en zelfs exploderen kunnen en is dus potentieel levensgevaarlijk. Het liefste wil je dus een accu met integrale (shortcircuit en overcurrent) bescherming. Deze kan worden geboden door een zogenaamde wired chip op de accu te monteren. Aan de onderkant van de accu is dan wat extra ruimte gemaakt voor een chipplaat en er loopt een voelbare metalen strip naar de kop. De meest deugdelijke 18650's stammen uit de reeks 2400~2800 mAh. Ook in deze gevallen geldt: is iets verdacht goedkoop, dan is het waarschijnlijk ook te goed om waar te zijn
-- Goeie source verder ook: https://lygte-info.dk

[ Bericht 35% gewijzigd door shiz op 02-12-2018 01:56:38 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 2 december 2018 @ 20:44:28 #69
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183502678
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Duidelijk, thanks.

Dan gaan we kijken naar een Dahua. Ook wel benieuwd naar het verschil in beeldkwaliteit met de huidige camera.
Mooi ding. Ga hem aankomende week eens installeren, maar in eerste opzicht geen spijt van de aankoop.

Was via de door Iemand91 aangedragen verkoper binnen 3 dagen verzonden en een weekje later al binnen.

Beeld is in het op het eerste gezicht donker zeer scherp. Nu nog even kijken hoe ik hem remote op mijn nas ga laten opnemen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183522320
Hoi.
Ik heb mijn e-reader laten vallen en heb een vervang schermpje besteld.
Koste 22.5 euro.
Zouden hier nog invoerrechten over komen?
Twiddel
  maandag 3 december 2018 @ 21:36:43 #71
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_183522663
Misschien
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:06:01 #72
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_183532236
quote:
99s.gif Op maandag 3 december 2018 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik heb mijn e-reader laten vallen en heb een vervang schermpje besteld.
Koste 22.5 euro.
Zouden hier nog invoerrechten over komen?
net 50 cent te duur:
bron:
https://www.belastingdien(...)voer-van-mijn-pakket

waarschijnlijk geen invoerrechten, mogelijk wel BTW
https://www.belastingdien(...)buitenlandse-webshop

Maar ook een hele grote kans dat die erdoor glipt.
pi_183532889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:06 schreef ADconvertor het volgende:

[..]

net 50 cent te duur:
bron:
https://www.belastingdien(...)voer-van-mijn-pakket

waarschijnlijk geen invoerrechten, mogelijk wel BTW
https://www.belastingdien(...)buitenlandse-webshop

Maar ook een hele grote kans dat die erdoor glipt.
Ik hoop dat het pakketje wordt afgerond naar beneden of de douane agent geen zin heeft in papierwerk voor 50 cent haha.
Ben benieuwd.
Pakketje van 25 euro werd wel vastgehouden een paar maandjes geleden.
Twiddel
pi_183558258
Ervaring met GLS?

quote:
The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Moeten zij weten
pi_183558286
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ervaring met GLS?

[..]

pakket label is aangemaakt, maar pakket ligt nog bij verzender..
pi_183558355
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:53 schreef mschol het volgende:

[..]

pakket label is aangemaakt, maar pakket ligt nog bij verzender..
Nice, al drie weken
Moeten zij weten
pi_183558573
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:57 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Nice, al drie weken
dan hebben ze mogelijk nog een label aangemaakt en die niet aan je account gekoppeld, ik zou eens gaan mailen met de verzender
pi_183558817
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:10 schreef mschol het volgende:

[..]

dan hebben ze mogelijk nog een label aangemaakt en die niet aan je account gekoppeld, ik zou eens gaan mailen met de verzender
Thanks, contact opgenomen met zowel Banggood als GLS
Moeten zij weten
  donderdag 6 december 2018 @ 13:03:38 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183565462
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ervaring met GLS?

[..]

Laat mij raden, eu verzending van Banggood?

Dan klopt dat wel, die tracking werkt pas op het moment dat het pakketje in Europa is.
Kan zo'n 4 weken duren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183570576
M'n zending bt blitzwolf oordopjes geannuleerd en duurt nog 2 weken eer ze wel gaan verzenden. Dus order maar geannuleerd met refund.

Eens kijken welke ik dan wel ga bestellen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_183571441
Ff op Amazon.de kijken dan. Aukey, Anker/Soundcore ...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183582934
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Laat mij raden, eu verzending van Banggood?

Dan klopt dat wel, die tracking werkt pas op het moment dat het pakketje in Europa is.
Kan zo'n 4 weken duren.
Lekker is dat. Maar thanks :)
Moeten zij weten
pi_183583242
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:56 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Lekker is dat. Maar thanks :)
Ik moest met eu verzending al 2 meer dan 7 weken wachten dus die kies ik niet meer.
pi_183601649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:20 schreef shiznuts het volgende:
Ff op Amazon.de kijken dan. Aukey, Anker/Soundcore ...
Net iets boven m'n prijs, die Blitzwolf waren ¤25,- Ik gebruik ze eigenlijk met 1 tegelijk op de fiets, dan kan ik wisselen zodra er eentje leeg is.




Nu ¤36,80 :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 8 december 2018 @ 10:35:03 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_183601914
Ach so, single buds.
Dacht meer aan zoiets, nu met -¤7: https://www.amazon.de/gp/product/B06Y1VKRXJ/
Of https://www.amazon.de/gp/product/B0756T7R5T/

Liberty Air van Soundcore zijn 't goedkoopst op Amazon.it: https://www.amazon.it/dp/B07GWVPYHN/ , maar zelfs dan prijzig. In de liga van Huawei FreeBuds, Mobvoi TicPods Free e.d. . Audio = technologie = ping-ping-kassa ($_¤)
(Ik heb persoonlijk 't liefst dat ze traditioneel gestyled zijn als normale oordopjes, wel geen UFO's in m'n oren)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183602122
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, single buds.
Dacht meer aan zoiets, nu met -¤7: https://www.amazon.de/gp/product/B06Y1VKRXJ/
Of https://www.amazon.de/gp/product/B0756T7R5T/

Liberty Air van Soundcore zijn 't goedkoopst op Amazon.it: https://www.amazon.it/dp/B07GWVPYHN/ , maar zelfs dan prijzig. In de liga van Huawei FreeBuds, Mobvoi TicPods Free e.d. . Audio = technologie = ping-ping-kassa ($_¤)
(Ik heb persoonlijk 't liefst dat ze traditioneel gestyled zijn als normale oordopjes, wel geen UFO's in m'n oren)
Mja, ik gebruik ze dagelijks op de fiets (15 km heen en 15 terug). Dan doe ik er eentje in zodat ik omgeving ook nog 'n beetje hoor. Als de ene dan op is, kan ik 'n ander oortje indoen. Met 'n kabeltje lijkt me niet handig, want dan gaat 't aan m'n oor trekken lijkt me.

Ik kijk gewoon effe verder. Wellicht komt er via Pepper of zo nog 'n leuke deal voorbij :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_183604885
wat zijn goede chinese fitnessbands merken? of een review/site?
pi_183605111
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik moest met eu verzending al 2 meer dan 7 weken wachten dus die kies ik niet meer.
Wtf dat is wel erg lang.

Nadat ik contact had met Banggood is de verwachte aflevertijd van 22 december naar 8 december (vandaag) gegaan :')
Moeten zij weten
pi_183614220
Ik zoek een smart socket die werkt icm Alexa/Ikea Tradfri hub. Moet er eigenlijk zsm 2 hebben voor mijn kerstverlichting. Iemand tips?
Kom er niet achter welke ik moet hebben...
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:37:29 #90
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_183614979
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:54 schreef THEFXR het volgende:
wat zijn goede chinese fitnessbands merken? of een review/site?
Gewoon die van Xiaomi kopen, meest verkochte fitness bandje op de wereld en prima kwaliteit/prijs verhouding.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:08 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek een smart socket die werkt icm Alexa/Ikea Tradfri hub. Moet er eigenlijk zsm 2 hebben voor mijn kerstverlichting. Iemand tips?
Kom er niet achter welke ik moet hebben...
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90356166/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 9 december 2018 @ 02:24:32 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_183619147
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gewoon die van Xiaomi kopen, meest verkochte fitness bandje op de wereld en prima kwaliteit/prijs verhouding.

[..]

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90356166/
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gewoon die van Xiaomi kopen, meest verkochte fitness bandje op de wereld en prima kwaliteit/prijs verhouding.

[..]

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90356166/
die passen niet om mijn pols
pi_183619758
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gewoon die van Xiaomi kopen, meest verkochte fitness bandje op de wereld en prima kwaliteit/prijs verhouding.

[..]

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90356166/
Werkt ook icm met Alexa net zoals de lampen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_183634127
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 07:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Werkt ook icm met Alexa net zoals de lampen?
Mits je de hub er bij hebt.
  dinsdag 11 december 2018 @ 00:12:26 #94
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183653433
:W Long time enzo

Dus ik liet mn telefoon pleuren.. nadat ik er een paar maand terug ook al op was gaan staan..
Ik geloof niet dat er nog meer scheuren in het ding kunnen.. er is zelfs een gaatje nu waar helemaal geen glas meer zit.. :D Nu heb ik strepen op het scherm (gek he?) maar erger: de drie knoppen onder aan het scherm werken niet meer.. Dus nu moet ik rebooten als ik terug wil.. :')

Ik zag dat ze digitizers met frame voor een paar euro meer dan zonder frame hadden..
Dus met een beetje geluk kan deze verknalde mafkees er nog iets van maken..

Ik heb Ali altijd vermeden omdat ze niet aan paypal deden.. Maar nu dus voor het eerst maar eens gewaagd..
En dan krijg je 4 dollar korting vanaf 20... Dus toen moest ik natuurlijk meer kopen.. en bedacht ik dat ik nog een Sansui T18 wou.. (de Earson is al eeuwen stuk, en mn Enusic woont nu, tot groot genoegen van beide, bij pa) Maar de Sansui was nergens meer te vinden..

Dus ik heb een Mifa a10 op de kop getikt voor 25 dollar.. Ik zag goede reviews.. maar verder geen idee.. Iemand ervaring of andere wijsheden?
Wat wel leuk is, is dat je er twee kunt synchroniseren en dan samen als 1 pairen op je telefoon.. zodat het signaal naar beide gaat.. (ik weet alleen niet of het echt gescheiden stereo is of dat ie het signaal gewoon kopieert)

Toen bedacht ik dat ik eigenlijk wel nieuwe kisten wou.. maar ze te weinig draag om 90 euro neer te leggen.. Dus nu we toch bezig zijn ook maar een stel van Ali uitgezocht.. Als ze nou ook nog de goede maat zijn.. en niet eentje een paar maten kleiner dan de ander, ben ik weer blij..
https://www.aliexpress.co(...)4a2a9d7e38771a9950b7

Tot zover mijn aliverhali
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:04:09 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_183670852
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:12 schreef Zolderkamer het volgende:
:W Long time enzo

Dus ik liet mn telefoon pleuren.. nadat ik er een paar maand terug ook al op was gaan staan..
Ik geloof niet dat er nog meer scheuren in het ding kunnen.. er is zelfs een gaatje nu waar helemaal geen glas meer zit.. :D Nu heb ik strepen op het scherm (gek he?) maar erger: de drie knoppen onder aan het scherm werken niet meer.. Dus nu moet ik rebooten als ik terug wil.. :')

Ik zag dat ze digitizers met frame voor een paar euro meer dan zonder frame hadden..
Dus met een beetje geluk kan deze verknalde mafkees er nog iets van maken..

Ik heb Ali altijd vermeden omdat ze niet aan paypal deden.. Maar nu dus voor het eerst maar eens gewaagd..
En dan krijg je 4 dollar korting vanaf 20... Dus toen moest ik natuurlijk meer kopen.. en bedacht ik dat ik nog een Sansui T18 wou.. (de Earson is al eeuwen stuk, en mn Enusic woont nu, tot groot genoegen van beide, bij pa) Maar de Sansui was nergens meer te vinden..

Dus ik heb een Mifa a10 op de kop getikt voor 25 dollar.. Ik zag goede reviews.. maar verder geen idee.. Iemand ervaring of andere wijsheden?
Wat wel leuk is, is dat je er twee kunt synchroniseren en dan samen als 1 pairen op je telefoon.. zodat het signaal naar beide gaat.. (ik weet alleen niet of het echt gescheiden stereo is of dat ie het signaal gewoon kopieert)

Toen bedacht ik dat ik eigenlijk wel nieuwe kisten wou.. maar ze te weinig draag om 90 euro neer te leggen.. Dus nu we toch bezig zijn ook maar een stel van Ali uitgezocht.. Als ze nou ook nog de goede maat zijn.. en niet eentje een paar maten kleiner dan de ander, ben ik weer blij..
https://www.aliexpress.co(...)4a2a9d7e38771a9950b7

Tot zover mijn aliverhali
Voor je het weet ben je ineens Diamond member :+ en dan ben je eigenlijk wel echt shoppping addicted :X :D
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_183675917
AliExpress nu ook op Schiphol
https://ibb.co/zF9tT10
  donderdag 13 december 2018 @ 13:12:01 #97
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_183702007
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:50 schreef eddepetfokt het volgende:
AliExpress nu ook op Schiphol
https://ibb.co/zF9tT10
Hoax?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_183706413
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Net iets boven m'n prijs, die Blitzwolf waren ¤25,- Ik gebruik ze eigenlijk met 1 tegelijk op de fiets, dan kan ik wisselen zodra er eentje leeg is.


[ afbeelding ]

Nu ¤36,80 :{
Deze al gezien? 31,89¤ / US$35.99 (eerste 50 pre-orders)
https://www.banggood.com/(...)800&cur_warehouse=CN
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183711343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deze al gezien? 31,89¤ / US$35.99 (eerste 50 pre-orders)
https://www.banggood.com/(...)800&cur_warehouse=CN
Nog nooit van 't merk gehoord, is dat wat?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_183713271
Die titel klopt niet. 'UASMS' is niks, bestaat niet. USAMS is het merk (staat er wel goed boven). Die ken ik wel van chargers en dergelijke. Niet zo groot als Anker, Blitzwolf, ROCK, UGreen, Tronsmart, maar denk in die richting. Heb een charger met real-time LED screen voor volt/ampère weergave. Ze hebben een official store op AliExpress. Daar vind je o.a. ook deze: https://www.aliexpress.co(...)001_32843454233.html trouwens.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_183736046
Ik wil een dunne 10.000 mah powerbankje van Xiaomi kopen, geen fake, dus keek bij Gearbest maar die shippen ze niet naar NL :?
Iemand anders een aanrader? Het liefste met verzending vanuit de EU want vertrek 8 Januari met vakantie :P
pi_183736621
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik wil een dunne 10.000 mah powerbankje van Xiaomi kopen, geen fake, dus keek bij Gearbest maar die shippen ze niet naar NL :?
Iemand anders een aanrader? Het liefste met verzending vanuit de EU want vertrek 8 Januari met vakantie :P
lukt je nooit meer, zo gewoon ff bij de action kopen
  zaterdag 15 december 2018 @ 01:02:29 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_183738215
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 01:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Xiaomi lijkt de laatste tijd een beetje 'mweh' qua powerbanks, terwijl dat toch altijd de go-to was and altijd aanbiedingen van waren. Dus een beetje rondgekeken, want 't is nu 2018, bijna 2019, daar moet toch iets nieuws bijzitten en kwam ik uit op:
• AideaZ - https://www.amazon.de/dp/B07DPKBBSF/
• OKZU - https://www.amazon.de/dp/B07CZ7GD16/
• Tronsmart - https://www.amazon.de/dp/B07CG9DZ9V/https://www.aliexpress.co(...)ger/32833354031.html
• Aukey - https://www.amazon.de/dp/B07B4S1XXM/
• UGreen - https://www.aliexpress.co(...)ess/32923278687.html
Kon ze helaas niet echt allemaal terugvinden bij AliExpress/China webshops.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:22:20 #104
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_183743324
quote:
Die OKZU heb ik ondertussen binnengekregen van 'n viewer :
Tests volgen nog, want het zijn 5 powerbanks in totaal (vandaag nog 1tje binnengekregen) dus het kan effe duren.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_183752052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lukt je nooit meer, zo gewoon ff bij de action kopen
Bij die van de Action vrees ik weer brand, had er eentje van Kruidvat en die werd eng heet.
Heb er net eentje via Bol gekocht van Varta.
Wel wat duur en zwaar.
  zaterdag 15 december 2018 @ 21:39:46 #106
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_183752426
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
had er eentje van Kruidvat en die werd eng heet.
Handig met dit koude weer, heb je gelijk iets om je handen warm te houden.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_183766787
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik wil een dunne 10.000 mah powerbankje van Xiaomi kopen, geen fake, dus keek bij Gearbest maar die shippen ze niet naar NL :?
Iemand anders een aanrader? Het liefste met verzending vanuit de EU want vertrek 8 Januari met vakantie :P
ik heb er vorige week nog 2 gekocht. Wel naar België :P
Banggood? AliExpress?
De Xiaomi 10.000mAh met 2 usb-poorten
pi_183766868
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Net iets boven m'n prijs, die Blitzwolf waren ¤25,- Ik gebruik ze eigenlijk met 1 tegelijk op de fiets, dan kan ik wisselen zodra er eentje leeg is.


[ afbeelding ]

Nu ¤36,80 :{
Nu ¤30,91 https://www.banggood.com/custlink/GDKmmM7iVF
pi_183771520
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die van Ugreen ziet er zeer goed uit. Laad alleen zelf niet snel op kennelijk:

  zondag 16 december 2018 @ 21:28:38 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183773451
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 20:09 schreef Riot- het volgende:

[..]

Die van Ugreen ziet er zeer goed uit. Laad alleen zelf niet snel op kennelijk:

[ afbeelding ]
Er staat ook nergens dat de input fast charge is, alleen de output.
Het kan fijn zijn, maar zelf boeit het mij weinig of een powerbank snel oplaad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183787633
Iemand een idee waar ik die Xiaomi Eardots een beetje voor een schappelijke prijs kan bestellen?
pi_183809052
Hebben andere mensen ook problemen dat het lang duurt voordat pakketten aankomen? Ik wacht nog op zo'n 20 pakketjes sinds begin november, besteld bij meerdere websites (banggood, gearbest en aliexpress). Het duurt bijzonder lang. Normaal is het klokslag 3 weken, ongeacht waar ik het bestel.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_183810758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen dat het lang duurt voordat pakketten aankomen? Ik wacht nog op zo'n 20 pakketjes sinds begin november, besteld bij meerdere websites (banggood, gearbest en aliexpress). Het duurt bijzonder lang. Normaal is het klokslag 3 weken, ongeacht waar ik het bestel.
Aliexpress valt nog mee maar Gearbest is een ramp.
pi_183811480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:59 schreef Mikail50 het volgende:

[..]

Aliexpress valt nog mee maar Gearbest is een ramp.
De verkopende partij heeft er niets mee te maken. Pakketten zijn verstuurd.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 18 december 2018 @ 18:48:21 #115
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183813390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:24 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

De verkopende partij heeft er niets mee te maken. Pakketten zijn verstuurd.
Wat zegt de tracking dan?
Pakketjes worden altijd direct "verstuurd"
Als ik een pakket frankeer heb ik de 3s code ook al.. maar dan heb ik dus enkel de zegel geprint..
Dan moet ie nog naar het postkantoor..

Kan ook goed zijn dat het bij de douane ligt.. dan duurt het ook vrij lang.. Maar alle 20 pakketjes lijkt me sterk..
pi_183815526
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wat zegt de tracking dan?
Pakketjes worden altijd direct "verstuurd"
Als ik een pakket frankeer heb ik de 3s code ook al.. maar dan heb ik dus enkel de zegel geprint..
Dan moet ie nog naar het postkantoor..

Kan ook goed zijn dat het bij de douane ligt.. dan duurt het ook vrij lang.. Maar alle 20 pakketjes lijkt me sterk..
【8】Hand over to airline

dat is de meest voorkomende.

dan is het vaak al ergens geweest. ondertussen vandaag eentje binnengekomen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_183817583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen dat het lang duurt voordat pakketten aankomen? Ik wacht nog op zo'n 20 pakketjes sinds begin november, besteld bij meerdere websites (banggood, gearbest en aliexpress). Het duurt bijzonder lang. Normaal is het klokslag 3 weken, ongeacht waar ik het bestel.
is eigenlijk wel standaard voor de feestdagen, tracking werkt ook niet altijd.
  CHI shopkeeper dinsdag 18 december 2018 @ 22:05:59 #118
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183818333
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen dat het lang duurt voordat pakketten aankomen? Ik wacht nog op zo'n 20 pakketjes sinds begin november, besteld bij meerdere websites (banggood, gearbest en aliexpress). Het duurt bijzonder lang. Normaal is het klokslag 3 weken, ongeacht waar ik het bestel.
Dat is inderdaad wel heel erg lang. Zijn je pakketjes wel al verstuurd?
Kan je mij je ordernummer en Trackingnummer in dit topic geven van je order?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:59 schreef Mikail50 het volgende:

[..]

Aliexpress valt nog mee maar Gearbest is een ramp.
Heb je ook een probleem met een bestelling bij ons?
  dinsdag 18 december 2018 @ 22:11:42 #119
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183818490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen dat het lang duurt voordat pakketten aankomen? Ik wacht nog op zo'n 20 pakketjes sinds begin november, besteld bij meerdere websites (banggood, gearbest en aliexpress). Het duurt bijzonder lang. Normaal is het klokslag 3 weken, ongeacht waar ik het bestel.
Heb op singles day flink wat bestellingen gedaan, levertijd varieert van 1 week tot nu nog niet binnen. Vooral de grotere pakketjes komen wel vrij snel aan (max. 2 weken)
Don't let my username fool you...
pi_183819480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is eigenlijk wel standaard voor de feestdagen, tracking werkt ook niet altijd.
Het is alleen iets te ver voor de feestdagen besteld, wat zo raar is. Als ik het nu had besteld, begreep ik het wel.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_183819485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel heel erg lang. Zijn je pakketjes wel al verstuurd?
Kan je mij je ordernummer en Trackingnummer in dit topic geven van je order?

[..]

Heb je ook een probleem met een bestelling bij ons?
Notabene het enige pakket wat nog van jullie vandaan moest komen is vandaag binnen gekomen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_183819505
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:11 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Heb op singles day flink wat bestellingen gedaan, levertijd varieert van 1 week tot nu nog niet binnen. Vooral de grotere pakketjes komen wel vrij snel aan (max. 2 weken)
Ik heb even opgezocht en inderdaad rond die datum veel besteld. Ik was mij niet bewust van singles day. De mailtjes van de chinese shops verdwijnen bij mij direct in de spamfilter (zelf ingesteld, het zijn er zo veel).
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 19 december 2018 @ 09:26:55 #123
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183823713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:50 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik heb even opgezocht en inderdaad rond die datum veel besteld. Ik was mij niet bewust van singles day. De mailtjes van de chinese shops verdwijnen bij mij direct in de spamfilter (zelf ingesteld, het zijn er zo veel).
Zonde, had je toch wel wat geld kunnen besparen ;) Heb toen toch flink wat goede kortingen kunnen pakken, heb de prijzen daarna niet meer zo laag gezien en daarbij kwamen er nog wat coupons bij waardoor er nog eens wat van de totaalbedragen af ging.
Don't let my username fool you...
pi_183828052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zonde, had je toch wel wat geld kunnen besparen ;) Heb toen toch flink wat goede kortingen kunnen pakken, heb de prijzen daarna niet meer zo laag gezien en daarbij kwamen er nog wat coupons bij waardoor er nog eens wat van de totaalbedragen af ging.
waarschijnlijk wel, maarja. Veel dingen die ik toch wel wilde hebben en bijna alles in de aanbieding gekocht.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 19 december 2018 @ 16:22:54 #125
420828 Bacchus1980
6 million ways to die
pi_183831161
Weet iemand de reden waarom Gearbest geen zakmessen (in Nederland legale versies) meer naar Nederland verzend? De Ganzo messen moeten erg goed zijn, en bij Gearbest netjes in prijs.

Ik kreeg vandaag de melding dat verzending naar Nederland niet meer mogelijk is. België kan ik wel selecteren dus niet iets Europeesch.
Ik hoop op iets tijdelijks.
  CHI shopkeeper woensdag 19 december 2018 @ 21:09:33 #126
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183840247
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:49 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Notabene het enige pakket wat nog van jullie vandaan moest komen is vandaag binnen gekomen.
Wat een toeval :)
Fijn om te horen dat alles van ons is binnengekomen. Veel plezier met je aankoop en alvast fijne kerstdagen!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:22 schreef Bacchus1980 het volgende:
Weet iemand de reden waarom Gearbest geen zakmessen (in Nederland legale versies) meer naar Nederland verzend? De Ganzo messen moeten erg goed zijn, en bij Gearbest netjes in prijs.

Ik kreeg vandaag de melding dat verzending naar Nederland niet meer mogelijk is. België kan ik wel selecteren dus niet iets Europeesch.
Ik hoop op iets tijdelijks.
Dat is op dit moment iets tijdelijks. Dit komt doordat de laatste maanden veel messen zijn onderschept zijn geweest. Deze orders zijn retour gestuurd of vernietigd geworden....
Hierdoor is besloten om deze tijdelijk stop te zetten naar Nederland, maar we hopen dat we deze weer naar Nederland kunnen verzenden.
  woensdag 19 december 2018 @ 21:40:11 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183841494
Malasyia post dan maar weer :D
Nadeel is dat je dan weer een paar maand kan wachten op je pakketje :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183842502
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wat een toeval :)
Fijn om te horen dat alles van ons is binnengekomen. Veel plezier met je aankoop en alvast fijne kerstdagen!

[..]

Dat is op dit moment iets tijdelijks. Dit komt doordat de laatste maanden veel messen zijn onderschept zijn geweest. Deze orders zijn retour gestuurd of vernietigd geworden....
Hierdoor is besloten om deze tijdelijk stop te zetten naar Nederland, maar we hopen dat we deze weer naar Nederland kunnen verzenden.
Dat komt helemaal goed, dank je wel :)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_183842530
Zijn vandaag nog meer pakketjes binnengekomen, en twee briefjes van pakketjes die klaar liggen om op te halen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  donderdag 20 december 2018 @ 15:23:41 #130
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183855970
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:12 schreef Zolderkamer het volgende:
:W Long time enzo

Dus ik liet mn telefoon pleuren.. nadat ik er een paar maand terug ook al op was gaan staan..
Ik geloof niet dat er nog meer scheuren in het ding kunnen.. er is zelfs een gaatje nu waar helemaal geen glas meer zit.. :D Nu heb ik strepen op het scherm (gek he?) maar erger: de drie knoppen onder aan het scherm werken niet meer.. Dus nu moet ik rebooten als ik terug wil.. :')

Ik zag dat ze digitizers met frame voor een paar euro meer dan zonder frame hadden..
Dus met een beetje geluk kan deze verknalde mafkees er nog iets van maken..

Ik heb Ali altijd vermeden omdat ze niet aan paypal deden.. Maar nu dus voor het eerst maar eens gewaagd..
En dan krijg je 4 dollar korting vanaf 20... Dus toen moest ik natuurlijk meer kopen.. en bedacht ik dat ik nog een Sansui T18 wou.. (de Earson is al eeuwen stuk, en mn Enusic woont nu, tot groot genoegen van beide, bij pa) Maar de Sansui was nergens meer te vinden..

Dus ik heb een Mifa a10 op de kop getikt voor 25 dollar.. Ik zag goede reviews.. maar verder geen idee.. Iemand ervaring of andere wijsheden?
Wat wel leuk is, is dat je er twee kunt synchroniseren en dan samen als 1 pairen op je telefoon.. zodat het signaal naar beide gaat.. (ik weet alleen niet of het echt gescheiden stereo is of dat ie het signaal gewoon kopieert)

Toen bedacht ik dat ik eigenlijk wel nieuwe kisten wou.. maar ze te weinig draag om 90 euro neer te leggen.. Dus nu we toch bezig zijn ook maar een stel van Ali uitgezocht.. Als ze nou ook nog de goede maat zijn.. en niet eentje een paar maten kleiner dan de ander, ben ik weer blij..
https://www.aliexpress.co(...)4a2a9d7e38771a9950b7

Tot zover mijn aliverhali
En net beide bezorgd binnen 9 dagen, de Mifa is nog onderweg.. (en nog andere meuk tussendoor besteld, hoesje en handschoenen)

Boots kwamen in zo'n keiharde luchtsleuven verpakking, daardoor zitten er nog wat vouwen in het leer van de tong.. maar na invetten en dragen gaan die er wel uit.. voor 27 euro heb ik er nu al dik lol van..





De mooie sokken met dank aan oma O+

Scherm kwam goed verpakt in een piepschuim doos:



Edit: En scherm gefixed.. Lekker simpel zelf te doen met het meegeleverde gereedschap en een youtube filmpje.. Met zo'n complete voorkant hoef je alleen de techniek over te zetten zonder geklooi met warmte of fohn..
Nu heb ik dus een zwart scherm met goudkleurige achterkant.. zo is de Redmi 4x nooit geleverd.. :P



De scheuren waren niet zo'n punt.. maar de onderste knoppen werkten niet meer.. :')
En nu blijven mn vingers ook heel in elk geval.. Overal fijne glassplintertjes is ook maar niets..

[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 21-12-2018 00:39:45 ]
pi_183885801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen dat het lang duurt voordat pakketten aankomen? Ik wacht nog op zo'n 20 pakketjes sinds begin november, besteld bij meerdere websites (banggood, gearbest en aliexpress). Het duurt bijzonder lang. Normaal is het klokslag 3 weken, ongeacht waar ik het bestel.
Wacht hier nog op 10 pakjes van Aliexpress.
Eerste is van 11 november, maar ook een pakje van 26 november is ook nog niet binnen.
Lang geleden trouwens :7

[ Bericht 7% gewijzigd door wesselbraaksma op 21-12-2018 22:34:48 ]
pi_183896642
afgelopen 2 dagen is bijna alles binnen gekomen. De bezorger moet wel hebben gedacht.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_183904305
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:22 schreef Bacchus1980 het volgende:
Weet iemand de reden waarom Gearbest geen zakmessen (in Nederland legale versies) meer naar Nederland verzend? De Ganzo messen moeten erg goed zijn, en bij Gearbest netjes in prijs.

Ik kreeg vandaag de melding dat verzending naar Nederland niet meer mogelijk is. België kan ik wel selecteren dus niet iets Europeesch.
Ik hoop op iets tijdelijks.
Heb net me nieuwe ganzo mes binnen gekregen via aliexpress. Wat een super ding.
pi_183946213
Op het werk hebben wij portofoons van Motorola CLP 446 een stuk of vijftien. Helaas slijten deze nog best regelmatig door ruw gebruik. Nu was ik aan het denken, kunnen deze portofoons niet met een goedkoop alternatief kan herstellen.

Heeft iemand van jullie een idee of iets vergelijkbaars in China ts krijgen is?

- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 25 december 2018 @ 11:35:09 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183956748
Iemand hier met de Xiaomi 15,6inch Intel i5 laptop die zijn ervaringen wil delen? Is nu onder de 600 te koop op AliExpress en dan wordt het wel interessant, zeker omdat hij schoot uit Frankrijk.
  dinsdag 25 december 2018 @ 20:43:35 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_183966415
Heb er zelf geen een. Maar ken wel iemand die er eentje heeft,bevalthem prima. Kwam alleen met een Chinese Windows maar die was vrij simpel te vervangen.

Was zelf best te spreken over de bouwkwaliteit, ding voelt wel solide aan. Zeker voor 600 euro lijkt het mij inderdaad geen slechte koop.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_183970979
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand hier met de Xiaomi 15,6inch Intel i5 laptop die zijn ervaringen wil delen? Is nu onder de 600 te koop op AliExpress en dan wordt het wel interessant, zeker omdat hij schoot uit Frankrijk.
I7 16GB hier. (Veel) zwaarder als de 13,3 inch. Maar je voelt wel echt de kwaliteit van het product.
Maar wat wil je als ervaring weten? Het is en blijft een gewone laptop zoals zovele.
pi_183994458
Ik zoek een goede camera voor de voordeur. Iemand suggesties?
Gino ♥
  donderdag 27 december 2018 @ 18:51:42 #139
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184009286
En de MiFa net bezorgd..

Eerste indruk:
Geen slecht geluid en wat gaat dat ding hard voor die grootte..

Het geluid is een beetje op middentonen gericht maar op afstand tegen een muur of wand klinkt ie al een stuk donkerder/warmer
Hij heeft meer power dan de Earson ER-151 en de Enusic 003 (daarmee kan ik hem vergelijken want die twee heb ik ook)
Klank ligt ergens aan de Earson kant van die twee.. (Waar de Enusic ronduit schel klinkt naar mijn mening)
De Earson klinkt qua geluidsontwerp net een tikkeltje warmer (vind ik persoonlijk wel lekker maar is niet altijd gunstig)
De MiFa is echt wel een stuk beter qua niveau; het klinkt meer defineerbaar, het geluidsontwerp is meer een allemansvriend.. (waar de Earson tegen wollig aan zat)

Wat ook ideaal is, is dat er geen knoppen op zitten die makkelijk stuk gaan, zoals de powerswitch van de Earson.. die het bij mij vrij snel begaf helaas..
Bij de MiFa is dat net als alle andere knoppen een rubberized drukknop.. en zitten ze allemaal makkelijk bereikbaar bovenop de speaker..
Misschien is het een nadeel dat ze slecht te zien of te voelen zijn, maar als je weet waar welke
knop zit dan is dat ook geen punt..

Hij heeft een ledje die niet heel je kamer verlicht of een stip op je plafond maakt, maar een mooi zwak ledje die verder wel gewoon duidelijk zichtbaar is..

Qua design en vorm vind ik hem aardig geslaagd, de driehoeksvorm is de meest ideale vorm voor dit soort speakers naar mijn mening..
De 3,5mm, micro usb aansluitingen en het microsd slot zitten allen achter een rubber deurtje waar je zonder lange nagels een beetje moeite voor moet doen om open te krijgen.. maar daardoor zitten ze wel netjes beschermd tegen invloeden van buitenaf..

Van de accuduur heb ik geen nog geen idee maar volgens mij zit dat wel goed..

Tot zo ver ben ik erg tevreden over het ding!
pi_184009724
Nice going.

Als je ergens die gouden aluminium Xiaomi speaker op de kop kunt tikken... dat is denk ik in de laatste jaren m'n favo geweest (ook andere Xiaomi speakers geprobeerd, zijn in vergelijking best meuk). Deze zomer in een publieke BBQ-zone wezen BBQ-en en ook de buurtjes waren zeer gecharmeerd en onder de indruk van dat ding. Had ook ooit eens een UE Boom 360 (Ultimate Ears) gehaald... die ging direct terug. De UE Boom 2 is echter een forse upgrade waar ik wel tevreden mee ben ook. Af en toe voor -50% op Amazon enz. Heb ook een BOSE SoundLink Micro. Dies ook wel ok.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 december 2018 @ 20:10:49 #141
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184010879
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Nice going.

Als je ergens die gouden aluminium Xiaomi speaker op de kop kunt tikken... dat is denk ik in de laatste jaren m'n favo geweest (ook andere Xiaomi speakers geprobeerd, zijn in vergelijking best meuk). Deze zomer in een publieke BBQ-zone wezen BBQ-en en ook de buurtjes waren zeer gecharmeerd en onder de indruk van dat ding. Had ook ooit eens een UE Boom 360 (Ultimate Ears) gehaald... die ging direct terug. De UE Boom 2 is echter een forse upgrade waar ik wel tevreden mee ben ook. Af en toe voor -50% op Amazon enz. Heb ook een BOSE SoundLink Micro. Dies ook wel ok.
Ja maar die zijn allemaal wel vrij prijzig geloof ik.. Deze was 20 euro bij Alie (met wat nieuwe user, store coupons en cashback bij shopbuddies)
Hier kun je trouwens een tweede aankoppelen dan ziet de telefoon het als 1 speaker.. weet alleen niet of dan stereo of twee keer mono is..

Ik wou eigenlijk de Sansui maar die was vrijwel uitverkocht (of opeens heel duur)
Deze is qua behuizing wel steviger.. en alle aansluitingen achter een kleppie is ook wel fijn..
Dat van die Xiaomi's wist ik.. Vandaar dat ik die links heb laten liggen, was me te veel gedoe om uit te zoeken welke nou precies de goede was..
Op youtube sterft het trouwens van de speakers dus dat maakt de keuze ook niet makkelijk (de meeste zijn ook ver boven het budget tot een euro of 30)
  zaterdag 29 december 2018 @ 15:40:06 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184061861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 01:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik zoek een goede camera voor de voordeur. Iemand suggesties?
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zie m'n post op Tweakers.
Dit is de beste suggestie. Heb hem nu een poosje hangen en dat bevalt prima.
Zoom, goed zicht gedurende de nacht.

Wat betreft een alarm systeem kan je tegenwoordig best veel kanten op.

Je hebt natuurlijk de deticated alarmcentrale dingen met kabeltjes etc. Maar ook aan je home automation kan het tegenwoordig veel sensoren koppelen.

Je hebt ook best redelijke goedkope (semi) draadloze alarmsystemen. ook bij de action verkopen ze deze tegenwoordig :

https://www.action.com/nl-nl/p/chuango-wifi-alarmsysteem-/

Zelf heb ik een aantal vergelijkbare systeempjes gehad/getest/geplaatst.
Eentje van aliexpress:

¤ 30,52 41%OFF | Gratis Verzending! IOS Android APP Controle Draadloze Home Security GSM Alarmsysteem Intercom Afstandsbediening Autodial Sirene Sensor Kit
https://s.click.aliexpress.com/e/llEPD5JA3
Simpel, en instellen gaat via sms of het schermpje. Werkt maar niets bijzonders.

Daarna deze gehad:
Digoo 349.038 433 MHz Draadloze GSM & WIFI DIY-accessoires Smart Home Security alarmsysteemkits
https://banggood.app.link/CyVSmyYP2S

Werkt prima, met een (matige) app die instellen een stuk makkelijker maakt. Eigenlijk ook geen klachten over, eerste waar ik ook een aantal bedrade sensoren aan had zitten. Stuk veiliger dan een draadloze oplossing natuurlijk.

Die heeft nu een opvolger gekregen:
DIGOO DG-HAMA Alle Touchscreen Alexa Versie 433 MHz 2G & GSM & WIFI DIY Smart Home Security Alarmsysteem Kits
https://banggood.app.link/rfFsEs9P2S
Iets betere app, werkt eigenlijk verder vergelijkbaar. Mooie sensoren meegeleverd. Geen klagen over gehad.

Maar ook eer verleden tijd, want heb nu deels (bedraad) gekoppeld aan ander systeem. En het andere deel via een xiaomi hub (in de toekomst via hass.io)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_184116436
Ik ben opzoek naar "simpele" bluetooth oordopjes. Van mij hoeft het allemaal niet het perfecte geluid te hebben, het is puur voor wat muziek tijdens het hardlopen.
Uiteraard is wel een belangrijk punt de bluetooth verbinding, deze moet wel uiteraard goed werken zonder problemen.

Na wat klein speur werk kwam ik op deze uit:
https://www.gearbest.com/(...)800.html?wid=1349303
Heeft iemand ervaring met zulke oordopjes uit China? En eventueel alternatieven?
pi_184127430
Hier helaas nog geen orders ontvangen van 26 november, 3 stuks van banggood. Weet iemand wat de reden is dat het telkens langer lijkt te duren bij Banggood? Of is dit nu een standaard termijn? Paar maanden geleden kwam alles binnen 2 weken hier
  maandag 31 december 2018 @ 23:21:48 #145
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_184133109
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar "simpele" bluetooth oordopjes. Van mij hoeft het allemaal niet het perfecte geluid te hebben, het is puur voor wat muziek tijdens het hardlopen.
Uiteraard is wel een belangrijk punt de bluetooth verbinding, deze moet wel uiteraard goed werken zonder problemen.

Na wat klein speur werk kwam ik op deze uit:
https://www.gearbest.com/(...)800.html?wid=1349303
Heeft iemand ervaring met zulke oordopjes uit China? En eventueel alternatieven?
Ik heb al een tijd Mpow Cheetah voor het hardlopen en ben er erg tevreden over. Destijds gekocht via Amazon. De prijs verschilt niet veel met hetzelfde model uit China laten komen, maar je hebt ze een stuk sneller in huis. Dan kan je eerder beginnen aan je goede voornemen 😉
pi_184155104
Ik heb/ ga vandaag een brief ontvangen van PostNL met de boodschap ‘wij hebben een pakket voor u uit het buitenland’. Ik kan het pakket binnen 14 dagen ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Heeft iemand eerder zo’n bericht gehad ipv dat het pakket gewoon wordt afgeleverd op het huisadres? Ik ben bang dat ik inklaringskosten of douanekosten moet betalen dit terwijl het pakket (duikbril) voor ¤13 is gekocht op Ali.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_184155124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb/ ga vandaag een brief ontvangen van PostNL met de boodschap ‘wij hebben een pakket voor u uit het buitenland’. Ik kan het pakket binnen 14 dagen ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Heeft iemand eerder zo’n bericht gehad ipv dat het pakket gewoon wordt afgeleverd op het huisadres? Ik ben bang dat ik inklaringskosten of douanekosten moet betalen dit terwijl het pakket (duikbril) voor ¤13 is gekocht op Ali.
Dan moet je betalen idd :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_184155136
Nee joh, dan had dat er wel bij gestaan. Een deel van de pakketten wordt direct op 't postkantoor afgeleverd, heeft vorig jaar ergens vermeld gestaan. Er is geen pijl op te trekken welke pakketten wel en welke niet zo afgeleverd worden.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:32:30 #149
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184157246
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dan moet je betalen idd :)
Nee hoor, dat is voor die pakketjes die gewoon bij het postkantoor worden afgeleverd.

Als je douanekosten moet betalen krijg je een brief thuis met daarin een instructie hoe je aan moet geven hoeveel het pakket gekost heeft. Wat overigens ook geen garantie is dat je die kosten moet betalen, want ik had laatst een IP-camera met zo'n brief, maar omdat die onder de 22 euro zat, werd 'ie uiteindelijk gewoon doorgestuurd zonder extra kosten.
Don't let my username fool you...
pi_184171788
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Nice going.

Als je ergens die gouden aluminium Xiaomi speaker op de kop kunt tikken... dat is denk ik in de laatste jaren m'n favo geweest (ook andere Xiaomi speakers geprobeerd, zijn in vergelijking best meuk). Deze zomer in een publieke BBQ-zone wezen BBQ-en en ook de buurtjes waren zeer gecharmeerd en onder de indruk van dat ding. Had ook ooit eens een UE Boom 360 (Ultimate Ears) gehaald... die ging direct terug. De UE Boom 2 is echter een forse upgrade waar ik wel tevreden mee ben ook. Af en toe voor -50% op Amazon enz. Heb ook een BOSE SoundLink Micro. Dies ook wel ok.
Voor 40 euro ook hier gewoon in Nederland verkrijgbaar: https://www.xiaomiproduct(...)ew.html?id=136343888
pi_184182378
Weet iemand toevallig goede, nie tal te dure USB C headphones? Veel knockoffs op aliexpress als ik het zo goed zie, dus durf niet zomaar wat te bestellen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184202451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:08 schreef dimmak het volgende:
Weet iemand toevallig goede, nie tal te dure USB C headphones? Veel knockoffs op aliexpress als ik het zo goed zie, dus durf niet zomaar wat te bestellen.
Ik heb in een sale een keer de BLUEDIO T5 gehaald voor 25 euro ofzo.
Bluetooth of USB C over ear headphone. Prima bouw kwaliteit en een heel aardig geluid!

Er zit ANC(active noice canceling) op, die werkt ansich prima, alleen wordt met de default setting het geluid er niet mooier op! Met een beetje pielen met de equalizer op je telefoon ofzo kan het wel wat beter worden, maar echt goed is het niet. Dus als je dat niet nodig hebt en gewoon de headphone zelf wil gebruiken is dat best een leuk ding ;)!

T4 is er ook, die schijnt iets meer naar de bass kant te gaan.
de T5 is meer gericht op helderheid zeg maar. Komt dus beter uit de verf met zang en overall melodieën. ^O^

Er is ook een nieuwere T6, maar daar kan ik weinig over vertellen ;)..

Staan wel een hoop reviews op Youtube/google over beide modellen :)
pi_184204175
Iemand ervaringen met van die stopcontact extenders met Google home integratie dat ik ze vanaf mijn smartphone kan activeren?

Misschien beter niet aan te schaffen bij onze rode vrienden vanwege veiligheid, maar IKEA heeft ze voorlopig niet leverbaar..

Ik weet dat sonoff goed is, maar dan moet je knutselen en dat doe ik liever niet..
  zaterdag 5 januari 2019 @ 09:06:27 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184214610
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee joh, dan had dat er wel bij gestaan. Een deel van de pakketten wordt direct op 't postkantoor afgeleverd, heeft vorig jaar ergens vermeld gestaan. Er is geen pijl op te trekken welke pakketten wel en welke niet zo afgeleverd worden.
Hier zijn ze er alweer mee gestopt lijkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb in een sale een keer de BLUEDIO T5 gehaald voor 25 euro ofzo.
Bluetooth of USB C over ear headphone. Prima bouw kwaliteit en een heel aardig geluid!

Er zit ANC(active noice canceling) op, die werkt ansich prima, alleen wordt met de default setting het geluid er niet mooier op! Met een beetje pielen met de equalizer op je telefoon ofzo kan het wel wat beter worden, maar echt goed is het niet. Dus als je dat niet nodig hebt en gewoon de headphone zelf wil gebruiken is dat best een leuk ding ;)!

T4 is er ook, die schijnt iets meer naar de bass kant te gaan.
de T5 is meer gericht op helderheid zeg maar. Komt dus beter uit de verf met zang en overall melodieën. ^O^

Er is ook een nieuwere T6, maar daar kan ik weinig over vertellen ;)..

Staan wel een hoop reviews op Youtube/google over beide modellen :)
Prima headphones inderdaad, helaas zijn de kussentjes iets te zacht waardoor veel mensen bij lang gebruik last krijgen van pijnlijke oren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 5 januari 2019 @ 09:10:04 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184214623
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:39 schreef Xetran het volgende:
Iemand ervaringen met van die stopcontact extenders met Google home integratie dat ik ze vanaf mijn smartphone kan activeren?

Misschien beter niet aan te schaffen bij onze rode vrienden vanwege veiligheid, maar IKEA heeft ze voorlopig niet leverbaar..

Ik weet dat sonoff goed is, maar dan moet je knutselen en dat doe ik liever niet..
Knutselen met sonoff?
Je hebt toch gewoon:
https://s.click.aliexpress.com/e/b2ZlF5BE

Die werken prima, maar je hebt tegenwoordig ook iets kleinere versies:
https://www.banggood.com/(...)Alexa-p-1356981.html
Die werken ook prima (zelfde chipset als de sonoff.)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_184255414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb in een sale een keer de BLUEDIO T5 gehaald voor 25 euro ofzo.
Bluetooth of USB C over ear headphone. Prima bouw kwaliteit en een heel aardig geluid!

Er zit ANC(active noice canceling) op, die werkt ansich prima, alleen wordt met de default setting het geluid er niet mooier op! Met een beetje pielen met de equalizer op je telefoon ofzo kan het wel wat beter worden, maar echt goed is het niet. Dus als je dat niet nodig hebt en gewoon de headphone zelf wil gebruiken is dat best een leuk ding ;)!

T4 is er ook, die schijnt iets meer naar de bass kant te gaan.
de T5 is meer gericht op helderheid zeg maar. Komt dus beter uit de verf met zang en overall melodieën. ^O^

Er is ook een nieuwere T6, maar daar kan ik weinig over vertellen ;)..

Staan wel een hoop reviews op Youtube/google over beide modellen :)
Excuses, ik bedoelde dan wel echt in-ear. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:39 schreef Xetran het volgende:
Iemand ervaringen met van die stopcontact extenders met Google home integratie dat ik ze vanaf mijn smartphone kan activeren?

Misschien beter niet aan te schaffen bij onze rode vrienden vanwege veiligheid, maar IKEA heeft ze voorlopig niet leverbaar..

Ik weet dat sonoff goed is, maar dan moet je knutselen en dat doe ik liever niet..
Heb zelf ook die SonOff smartsockets (dus niet knutselen) thuis en die werken prima. Maar dit Blitzowlf zien er toch wat beter uit én die meten het stroomgebruik. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184273953
Ik ben opzoek naar een usb kabeltje om mijn galaxy s6 op te laden in de auto. Met het huidige kabeltje loopt de accu leeg ipv op te laden...

Welke kabeltjes hebben jullie goede ervaringen mee?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_184274390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:51 schreef Swennus het volgende:
Ik ben opzoek naar een usb kabeltje om mijn galaxy s6 op te laden in de auto. Met het huidige kabeltje loopt de accu leeg ipv op te laden...

Welke kabeltjes hebben jullie goede ervaringen mee?
blitzwolf kabel/autolader
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:04:05 #159
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_184284034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:53 schreef mschol het volgende:

[..]

blitzwolf kabel/autolader
What he said.
Op mijn YT kanaal (zie sig) vind je een hoop van hun kabeltjes getest, en ook 'n paar autoladers.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_184288155
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:53 schreef mschol het volgende:

[..]

blitzwolf kabel/autolader
Thnx, heb er zojuist een besteld:)
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_184321754
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:53 schreef mschol het volgende:

[..]

blitzwolf kabel/autolader
^O^

Hier ook de blitzwolf QC3.0 auto lader. Echter is die niet meer leverbaar lijkt het (Banggood/Aliexpress) en een ampcore kabel. Werkt super met het opladen van Samsung S8 met snellaad functie en tegelijktijdig laat hij mijn werk iphone op ^O^ .

Hier ook eerst de ellende gehad met autoladers die minder power gaven, waardoor de accu's bij flitsmeister/navigatie gewoon leegliepen... :+


ik heb nu voor de auto van mijn meisje maar een Ugreen QC3.0 lader gekocht. Ben benieuwd hoe die het doet. Schijnt ook een goed merk te zijn met betrouwbare producten.
pi_184388282
Twee jaar geleden heb ik een merkloos laadkabeltje online gekocht van nog geen 30 centimeter voor een euro inclusief shipping bij DX, werkte geweldig voor mijn iPhone en de powerbank.
Ben die helaas verloren op straat.
Dus nu zoek ik een andere, ik wil best iets meer betalen voor een beetje kwaliteit.
Nu kwam ik deze tegen van het mij onbekende merk Baseus voor nog geen drie euro.
Kennen jullie dit merk? Of hebben jullie andere suggesties voor een dergelijke korte kabel?
Met het merk Hoco heb ik slechte ervaringen en bv Ugreen weer goede.


https://www.gearbest.com/(...)340.html?wid=1433363
pi_184389706
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Twee jaar geleden heb ik een merkloos laadkabeltje online gekocht van nog geen 30 centimeter voor een euro inclusief shipping bij DX, werkte geweldig voor mijn iPhone en de powerbank.
Ben die helaas verloren op straat.
Dus nu zoek ik een andere, ik wil best iets meer betalen voor een beetje kwaliteit.
Nu kwam ik deze tegen van het mij onbekende merk Baseus voor nog geen drie euro.
Kennen jullie dit merk? Of hebben jullie andere suggesties voor een dergelijke korte kabel?
Met het merk Hoco heb ik slechte ervaringen en bv Ugreen weer goede.


https://www.gearbest.com/(...)340.html?wid=1433363
Baseus is ook een goed merk.
  maandag 14 januari 2019 @ 08:30:23 #164
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184392285
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 00:03 schreef psycoxl het volgende:

[..]

Baseus is ook een goed merk.
Klopt, afgelopen weekend nog een Micro USB kabel van binnen gekregen. Werkt perfect en beste van alles: het is een reversible Micro USB kabel, dus het maakt niet uit hoe je die in de USB poort van de telefoon steekt. Quick Charging werkt ook gewoon.

Besteld via de originele Baseus shop op AliExpress.
Don't let my username fool you...
pi_184395841
Iemand toevallig nog een coupon voor de Xiaomi Mi Smart Robot Vacuum Cleaner International Version ?

Goedkoopste die ik kan vinden is 256 euro bij gearbest, paar weken terug hadden ze een coupon en kwam hij uit op 240 euro meende ik.

Anders moet ik wachten tot ze weer met coupons gooien ben ik bang.
pi_184491134
Is er hier iemand die een Xiaomi luchtreiniger (Mi Air Purifier) heeft?

Ik ben wel benieuwd of het stofvorming in huis voorkomt. Ik heb namelijk stoffen meubels, een vloerkleed en een kat, wat er voor zorgt dat je toch best vaak doe boel moet afstoffen.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 14:57:58 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_184492808
In Shanghai eentje in m'n hotelkamer gehad.
Volgens het verkooppraatje op hun site lijkt het erop dat het effectief moet zijn.
Persoonlijk lijkt het me nou niet echt dat dat nou stofvorming voorkomt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 januari 2019 @ 16:01:01 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_184493669
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Is er hier iemand die een Xiaomi luchtreiniger (Mi Air Purifier) heeft?

Ik ben wel benieuwd of het stofvorming in huis voorkomt. Ik heb namelijk stoffen meubels, een vloerkleed en een kat, wat er voor zorgt dat je toch best vaak doe boel moet afstoffen.
Ja, daar zal zo'n apparaatje wel tegenop kunnen ja.

Prima hoor, marketingpraat. Maar beter blijf je zelf ook gewoon nadenken.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 17:51:30 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184495402
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Is er hier iemand die een Xiaomi luchtreiniger (Mi Air Purifier) heeft?

Ik ben wel benieuwd of het stofvorming in huis voorkomt. Ik heb namelijk stoffen meubels, een vloerkleed en een kat, wat er voor zorgt dat je toch best vaak doe boel moet afstoffen.
Beter gewoon een robotstofzuiger, dat is iets dat bewezen helpt tegen stof :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_184495434
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Beter gewoon een robotstofzuiger, dat is iets dat bewezen helpt tegen stof :+
die maken nog niet schoon op planken enzo toch? :+
pi_184501631
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, daar zal zo'n apparaatje wel tegenop kunnen ja.

Prima hoor, marketingpraat. Maar beter blijf je zelf ook gewoon nadenken.
Dat is ook de reden dat ik het vraag, in plaats van op goed vertrouwen er meteen eentje aanschaf ;)
pi_184511145
Gevonden op Pepper voor de geïnteresseerden:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/xiaomi-mi-band-2-92889

quote:
De Mi Band 2 staat momenteel in de uitverkoop via AliExpress voor slechts 12,86 euro (verkocht door officiële Xiaomi Store) Laagste prijs elders is volgens mij Kruidvat voor 19,99.
pi_184530154
19 november een bestelling gedaan bij Banggood en nog niks geleverd. 2 weken geleden contact gehad met Bangood en die vertelde mij dat ik moest wachten tot het 60 dagen later was. Ik heb netjes gewacht en vandaag vertellen ze mij doodleuk dat ik een verzekering had moeten afsluiten en dat ik verder niks vergoed krijg.

"We are sorry to inform you that without shipping insurance, you will solely be responsible for this situation. For more details, please click at the link below: https://www.banggood.com/Search_hl69_at648. We kindly suggest you to purchase a shipping insurance next time."

Ik dacht dat dit altijd werd vergoed of opnieuw opgestuurd? Ik heb betaald via Paypall dus wat is mijn beste optie nu? Refund via Paypal?
pi_184531892
[quote]0s.gif Op maandag 21 januari 2019 12:42 schreef KdwPPr het volgende:
19 november een bestelling gedaan bij Banggood en nog niks geleverd. 2 weken geleden contact gehad met Bangood en die vertelde mij dat ik moest wachten tot het 60 dagen later was. Ik heb netjes gewacht en vandaag vertellen ze mij doodleuk dat ik een verzekering had moeten afsluiten en dat ik verder niks vergoed krijg.

"We are sorry to inform you that without shipping insurance, you will solely be responsible for this situation. For more details, please click at the link below: https://www.banggood.com/Search_hl69_at648. We kindly suggest you to purchase a shipping insurance next time."

Ik dacht dat dit altijd werd vergoed of opnieuw opgestuurd? Ik heb betaald via Paypall dus wat is mijn beste optie nu? Refund via Paypal?
[/quote]

BG is ook niet meer wat het geweest is. Ze proberen je gewoon af te poeieren. Gewoon blijven volhouden en PayPal inschakelen.

Ik heb hetzelfde gehad met een telefoon. Ze wilden me eerst afschepen met een paar punten en later alleen de verzendkosten terugbetalen. Ik heb toen PP ingeschakeld, alleen toen kwam de telefoon na 2 maanden en een paar dagen alsnog binnen en was het toch opgelost!
  maandag 21 januari 2019 @ 19:19:25 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184537989
Gewoon claimen inderdaad!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_184553054
Ik heb een claim ingediend bij Paypall. Toch wel jammer dat het op die manier moet.
pi_184650578
Toch maar eens een robotstofzuiger bij Gearbest besteld. Pakketje is volgens de track and trace rond de kerst afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Verzoek om bewijs van aflevering toe te sturen wordt niets mee gedaan en uiteindelijk bieden ze 50% refund, want "we shipped in good faith". :')

Dan maar via PP claimen, wel laatste keer GB voor mij. En DHL mag zijn bezorger nog eens kritisch gaan bekijken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184677193
quote:
8s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:19 schreef nostra het volgende:
Toch maar eens een robotstofzuiger bij Gearbest besteld. Pakketje is volgens de track and trace rond de kerst afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Verzoek om bewijs van aflevering toe te sturen wordt niets mee gedaan en uiteindelijk bieden ze 50% refund, want "we shipped in good faith". :')

Dan maar via PP claimen, wel laatste keer GB voor mij. En DHL mag zijn bezorger nog eens kritisch gaan bekijken.
Hmm. Is dit wel een claim die je bij GB zou mogen neerleggen :? .
Zij zien niet anders dan een tracking die geupdate is als 'Delivered' en moeten dan jou maar geloven dat het pakket er niet is. Dit lijkt me eerder een case die je met DHL moet oppakken als zij aangeven dat het pakket bezorgd is. Waar is het dan nu ;)?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 19:54:06 #179
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_184758929
Hoe lang duurt het chinese nieuw jaar?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 19:58:13 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_184758993
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm. Is dit wel een claim die je bij GB zou mogen neerleggen :? .
Zij zien niet anders dan een tracking die geupdate is als 'Delivered' en moeten dan jou maar geloven dat het pakket er niet is. Dit lijkt me eerder een case die je met DHL moet oppakken als zij aangeven dat het pakket bezorgd is. Waar is het dan nu ;)?
verzender is verantwoordelijk, die hebben dhl uitgekozen
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:33:32 #181
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_184769770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:54 schreef THEFXR het volgende:
Hoe lang duurt het chinese nieuw jaar?
Even lang als het onze, 365 dagen meestal


Volgens welingelichte bron tot 10 feb. officieel.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 2 februari 2019 @ 12:31:52 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_184770789
OP:
quote:
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
[..]
Hier een overzicht overgenomen uit de 'Circular on the Arrangement of Certain Holidays'
[..]
~ https://www.china-briefin(...)ina+holiday+schedule
-> https://www.china-briefing.com/news/chinas-2019-holiday-schedule/https://www.china-briefin(...)19-holiday-schedule/


The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_184774796
quote:
tnx, woe iets besteld en niet voor de holidays verzonden, dus ik moet nog meer dan een week wachten
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:10:34 #184
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_184782549
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

tnx, woe iets besteld en niet voor de holidays verzonden, dus ik moet nog meer dan een week wachten
Maak daar een maandje van. Na de holiday's is het hele land in chaos en duurt alles drie keer zo lang ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_184784217
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Maak daar een maandje van. Na de holiday's is het hele land in chaos en duurt alles drie keer zo lang ;)
;(
  zondag 3 februari 2019 @ 00:06:04 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184785190
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Maak daar een maandje van. Na de holiday's is het hele land in chaos en duurt alles drie keer zo lang ;)
Meh, hangt er vanaf, afgelopen jaar had ik iets een weekje na cny al binnen. De chaos van jaren geleden is er een stukje minder heb ik het idee.
Of dat zit hem erin dat er steeds meer gebruik wordt gemaakt van postnl en belgium post.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 februari 2019 @ 12:32:36 #187
448185 _Sukkel
dat ben ik
pi_184791110
Heeft iemand nog tips voor een goede usb-c kabel van 20-30 cm? Ik had deze bij Banggood besteld, maar kreeg een mailtje dat ze niet op voorraad zijn. Op site staat echter doodleuk dat ze nog in stock zijn. BG is ook niet meer wat het geweest is :N
  zondag 3 februari 2019 @ 13:07:25 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_184791574
Ga naar AliExpress (of Amazon.de) en bestel een kabeltje bij een van de grote merken (eigen Ali Brand Store).
Personally een fan van UGreen , die hebben goldplated kabels en daar heb ik betere ervaring mee dating back to the microUSB days. :P Maar Anker, Orico, Blitzwolf, Tronsmart, WSKEN, McDodo, ROCK, it's pretty much all good.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 3 februari 2019 @ 22:29:08 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_184804069
Een nadeel van die ugreen kabels was dat ze van die weekmakers gebruiken die gaan plakken.
Pakte laatst zo'n kabeltje van een anderhalf jaar/2 jaar oud en die plakte behoorlijk, idem voor een tweede uit die batch.
Ze hebben het probleem dat al die softtouch apparaten uit 2000 ook hadden, best vervelend :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_184804338
Iemand ervaring met sportwatches uit China ? Ik zoek gewoon een simpel dingetje wat mp3 afspeelt en met een bluetooth koptelefoontje verbinding kan maken, maar soms staat er mp3 speler functie vernoemd terwijl dat gewoon remote Control is. Misschien heeft iemand hier ervaring met watches?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 3 februari 2019 @ 22:45:04 #191
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_184804489
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand ervaring met sportwatches uit China ? Ik zoek gewoon een simpel dingetje wat mp3 afspeelt en met een bluetooth koptelefoontje verbinding kan maken, maar soms staat er mp3 speler functie vernoemd terwijl dat gewoon remote Control is. Misschien heeft iemand hier ervaring met watches?
Amazfit watches zijn misschien iets in het hogere segment maar heb je wel gps, muziek, bluetooth etc. plusminus honderd euro. En betrouwbare partij (Xiaomi/Amazfit).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_184804652
quote:
16s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Amazfit watches zijn misschien iets in het hogere segment maar heb je wel gps, muziek, bluetooth etc. plusminus honderd euro. En betrouwbare partij (Xiaomi/Amazfit).
Is dat gewoon een ingebouwde mp3 speler? Want dan ga ik die ff checken. Als ik er zelf wat muziek op kan plempen kan spotify me gestolen worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 4 februari 2019 @ 00:08:00 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_184806553
Mobvoi ( https://www.mobvoi.com/benelux/ ) had tijdens CES2019 twee nieuwe smartwatches geteased. Die zijn nu uit. Vind de TicWatch S2 er wel tof uitzien (ingebouwde GPS, zwemproef, etc).



Reviews vinden het echter te weinig vooruitgang van wat ik zo zie. Wat voornamelijk aan WearOS zelf ligt. Men schijnt Samsung's approach meer te waarderen. Sidenote; nog altijd pissed dat Pebble niet meer is. }:|

-- btw, als het je alleen op mp3/bluetooth gaat, je hebt best gave spelertjes op AliExpress van FiiO, Shanling, Hidizs, xDuoo, Xuelin, QNGEE, Cayin, etc.

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 04-02-2019 01:12:35 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper maandag 4 februari 2019 @ 06:57:34 #194
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184809162
quote:
8s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:19 schreef nostra het volgende:
Toch maar eens een robotstofzuiger bij Gearbest besteld. Pakketje is volgens de track and trace rond de kerst afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Verzoek om bewijs van aflevering toe te sturen wordt niets mee gedaan en uiteindelijk bieden ze 50% refund, want "we shipped in good faith". :')

Dan maar via PP claimen, wel laatste keer GB voor mij. En DHL mag zijn bezorger nog eens kritisch gaan bekijken.
We hebben hier op FOK ook een GearBest support topic. Ik wil je hierbij helpen, maar dan moet je eerst daar een bericht plaatsen met alle informatie (ordernummer, tracking nummer en wel/geen shipping insurance). Ik weet niet of je de PP claim gaat winnen als er iemand voor getekend heeft.
  maandag 4 februari 2019 @ 20:19:30 #195
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_184822585
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is dat gewoon een ingebouwde mp3 speler? Want dan ga ik die ff checken. Als ik er zelf wat muziek op kan plempen kan spotify me gestolen worden.
Yep, gewoon MP3'tjes en een bluetooth oortje en voilá. Voor mij persoonlijk gebruik ik hem vooral voor tijdens het hardlopen, gps track/strava koppeling en dan lekker muziekje op hebben.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_184830738
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 13:07 schreef shiznuts het volgende:
Ga naar AliExpress (of Amazon.de) en bestel een kabeltje bij een van de grote merken (eigen Ali Brand Store).
Personally een fan van UGreen , die hebben goldplated kabels en daar heb ik betere ervaring mee dating back to the microUSB days. :P Maar Anker, Orico, Blitzwolf, Tronsmart, WSKEN, McDodo, ROCK, it's pretty much all good.
Thanks, sommige merken kende ik nog niet. Misschien toch maar de gok wagen met Ugreen en hopen dat ze niet gaan plakken :)
pi_184842873
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 06:57 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We hebben hier op FOK ook een GearBest support topic. Ik wil je hierbij helpen, maar dan moet je eerst daar een bericht plaatsen met alle informatie (ordernummer, tracking nummer en wel/geen shipping insurance). Ik weet niet of je de PP claim gaat winnen als er iemand voor getekend heeft.
Wil ik best doen, maar ik kan niet reageren in het topic. Lijkt dicht te zitten, terwijl er geen 300 posts zijn.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  CHI shopkeeper dinsdag 5 februari 2019 @ 21:02:23 #198
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184843023
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Wil ik best doen, maar ik kan niet reageren in het topic. Lijkt dicht te zitten, terwijl er geen 300 posts zijn.
Wel het goede topic?
CHI / [Gearbest] Gearbest Support sectie en Besteltips #11
pi_184843130
quote:
Jep. Lijkt iets met de rechten niet goed te gaan? Het reactieveld is 'weg'.

Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:06:48 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_184843173
In de index lijkt er idd een slotje op te zitten... infolocked_n.png https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/131
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper dinsdag 5 februari 2019 @ 21:52:36 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_184844548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:05 schreef nostra het volgende:

[..]

Jep. Lijkt iets met de rechten niet goed te gaan? Het reactieveld is 'weg'.

[ afbeelding ]
Ah zo. Dat zie ik zelf niet, maar het topic zal denk ik nog goedgekeurd moeten worden door de moderators ;)
  donderdag 7 februari 2019 @ 00:00:42 #202
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184867425
Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit,maar ik heb iets besteld en het is 27 januari vertrokken uit het land van herkomst en is nu nog niet in het land van bestemming.
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.Is de 2e keer dat ik iets bestel bij aliexpres en de 1e keer was het hier al met een week ongeveer.



[ Bericht 0% gewijzigd door Koekiebakkie op 07-02-2019 00:07:59 ]
pi_184867631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit,maar ik heb iets besteld en het is 27 januari vertrokken uit het land van herkomst en is nu nog niet in het land van bestemming.
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.Is de 2e keer dat ik iets bestel bij aliexpres en de 1e keer was het hier al met een week ongeveer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pakje komt van China.
Dan moet je je pas ongerust maken als het na 30 dagen er nog niet is. Niet na anderhalve week :{
pi_184947462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit,maar ik heb iets besteld en het is 27 januari vertrokken uit het land van herkomst en is nu nog niet in het land van bestemming.
Moet ik me zorgen maken of gewoon rustig afwachten.Is de 2e keer dat ik iets bestel bij aliexpres en de 1e keer was het hier al met een week ongeveer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft vaak ook met verzend methode te maken. Ali standaard shopping is er vaak met een week. Vele andere doen daar tussen de 30 en 90 dagen over.
pi_185163977
Ik kocht regelmatig Piston fresh of basic oordopjes voor 2,50/3,50, maar tegenwoordig zijn ze steeds rond de 6 euro.
Weet iemand een goed alternatief voor max 4 euro?
(Mijn kinderen verbruiken er nogal wat en deze Pistons hadden een en redelijke bouw- en geluidskwaliteit)
pi_185203419
Lang geleden ging het in dit topic over goede en minder goede powerbanks. Als ik het me goed herinner zou een powerbank van Xaiomi (destijds) een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben.

Nou ben ik van plan om een powerbank aan te schaffen, bijvoorbeeld van 10.000mAh, maar ik ben niet op de hoogte van de laatste updates.

Zou iemand mij hiermee een beetje opweg kunnen helpen? :)
Wordt Xaiomi nog steeds aangeraden? Welk type dan? Hoe kan ik voorkomen dat ik een ‘neppe’ aanschaf (naast het kijken maar de prijs)? Etc.
  zondag 24 februari 2019 @ 06:04:32 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185207089
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou iemand mij hiermee een beetje opweg kunnen helpen? :)
Wordt Xaiomi nog steeds aangeraden? Welk type dan? Hoe kan ik voorkomen dat ik een ‘neppe’ aans
->
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 01:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Xiaomi lijkt de laatste tijd een beetje 'mweh' qua powerbanks, terwijl dat toch altijd de go-to was and altijd aanbiedingen van waren. Dus een beetje rondgekeken, want 't is nu 2018, bijna 2019, daar moet toch iets nieuws bijzitten en kwam ik uit op:
• AideaZ - https://www.amazon.de/dp/B07DPKBBSF/
• OKZU - https://www.amazon.de/dp/B07CZ7GD16/
• Tronsmart - https://www.amazon.de/dp/B07CG9DZ9V/https://www.aliexpress.co(...)ger/32833354031.html
• Aukey - https://www.amazon.de/dp/B07B4S1XXM/
• UGreen - https://www.aliexpress.co(...)ess/32923278687.html
Kon ze helaas niet echt allemaal terugvinden bij AliExpress/China webshops.
En zie ook Dodge z'n powerbank-playlist: https://www.youtube.com/p(...)K0Wc_qNeDLZbvlH-kaes ;)

Echt nep? Zie OP: 'SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?' , koop ook bij gerenommeerde stores.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185208536
quote:
3s.gif Op zondag 24 februari 2019 06:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

->

[..]

En zie ook Dodge z'n powerbank-playlist: https://www.youtube.com/p(...)K0Wc_qNeDLZbvlH-kaes ;)

Echt nep? Zie OP: 'SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?' , koop ook bij gerenommeerde stores.
Dank u. _O_
pi_185215508
Iemand nog een xiaomi yi 4k action cam over, ik neem hem graag over! Of iemand die weet waar ze hem voor een leuk prijsje wegdoen!
  zondag 24 februari 2019 @ 18:15:46 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185217919
Sure, zie DM.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185294166
Ik bewaar medicijnen in mijn koelkast. Het is belangrijk dat deze altijd onder een bepaalde temperatuur blijven. Omdat ik zeker wil weten dat de koelkast tussendoor niet is uitgevallen, ben ik op zoek naar een apparaatje dat de temperatuur monitort en een alarm geeft als de temperatuur boven een bepaalde temperatuur is gekomen. Dit alarm moet af blijven gaan totdat ik het alarm zelf uitzet. Ik wil dus niet dat het alarm vanzelf uit gaat als de temperatuur weer goed is.

Zelf heb ik dit product gevonden. Je kunt een minimale en maximale temperatuur instellen, maar ik vermoed dat het alarm automatisch weer uitgaat als de temperatuur weer goed is.

Wie kan mij verder helpen :) ?
  donderdag 28 februari 2019 @ 16:49:51 #212
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_185300171
Als je nog wat ruimte hebt achter/naast/onder/boven de koelkast, zou je er deze tussen kunnen zetten: https://tweakers.net/pricewatch/309519/apc-back-ups-be325gr.html

Mocht er dan een stroomuitval zijn, dan houdt hij je koelkast nog even op spanning. En geloof me, die dingen piepen hard!
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:59:07 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_185326672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:22 schreef Heliosso het volgende:
Ik bewaar medicijnen in mijn koelkast. Het is belangrijk dat deze altijd onder een bepaalde temperatuur blijven. Omdat ik zeker wil weten dat de koelkast tussendoor niet is uitgevallen, ben ik op zoek naar een apparaatje dat de temperatuur monitort en een alarm geeft als de temperatuur boven een bepaalde temperatuur is gekomen. Dit alarm moet af blijven gaan totdat ik het alarm zelf uitzet. Ik wil dus niet dat het alarm vanzelf uit gaat als de temperatuur weer goed is.

Zelf heb ik dit product gevonden. Je kunt een minimale en maximale temperatuur instellen, maar ik vermoed dat het alarm automatisch weer uitgaat als de temperatuur weer goed is.

Wie kan mij verder helpen :) ?
Combineren met smart-home oplossing als Xiaomi (krijg je push-melding bij bepaalde temperatuur etc,).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 9 maart 2019 @ 13:21:39 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_185494859
Recent toch ook maar weer is aan de "bouwsteentjes' uit china van de gebruike chinese webshop gegaan.

De Lepin 20004 kraan set



Gaan toch stiekem wel veel uur zitten in het knowling en dan bouwen :) Leuk dat er tegenwoordig ook veel sets met electra onderdelen te krijgen zijn en de motortjes in deze set werkten prima.

Het is wel even puzzelen met de twee 'schakelkasten' die je in lego in elkaar zet om alle functies te bedienen. Je kan namelijk de boom bedienen, op/neer en de kabel ophalen maar met het schakelmechanisme ook de poten naar buiten laten komen en op/neer laten gaan.





Overall weer dik tevreden met wat uren plezier :9
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 9 maart 2019 @ 13:47:31 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185495286
Nice going! 't Werd hier al te stil!
Ik weet nog dat we vroeger weleens door een topic in een dag zijn gegaan. :P

Nu heeft iedereen 't natuurlijk ook veel te druk met hun Lepin setjes, dus ook niet zo verwonderlijk. :Y)

Als Mr 'Audio is Technologie' heb ik nog onderweg deze: https://www.brainwavzaudi(...)-magnetic-headphones (met flinke korting besteld toen).

Deze laders: https://www.aliexpress.co(...)3-0/32847139901.html & https://www.aliexpress.co(...)-UK/32971342589.html . :Y ROCK laders zijn echt de shizzle! Gepaard met de beste kabels in the game: https://www.aliexpress.co(...)-PD/32858181462.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185537987
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 13:21 schreef tokko1 het volgende:
Recent toch ook maar weer is aan de "bouwsteentjes' uit china van de gebruike chinese webshop gegaan.

De Lepin 20004 kraan set

[ afbeelding ]

Gaan toch stiekem wel veel uur zitten in het knowling en dan bouwen :) Leuk dat er tegenwoordig ook veel sets met electra onderdelen te krijgen zijn en de motortjes in deze set werkten prima.

Het is wel even puzzelen met de twee 'schakelkasten' die je in lego in elkaar zet om alle functies te bedienen. Je kan namelijk de boom bedienen, op/neer en de kabel ophalen maar met het schakelmechanisme ook de poten naar buiten laten komen en op/neer laten gaan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Overall weer dik tevreden met wat uren plezier :9
Mis jen ooit blokjes ofzo? Hoor veel wisselende verhalen over Lepin. Binnenkort toch eens een bouwset bestellen. Wat is een aanrader?
  maandag 11 maart 2019 @ 13:39:27 #217
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185540026
Zo'n Lepin wil ik ook nog wel eens bestellen en dan die Porsche of Bugatti :9~

Zit er trouwens nog een of andere aanbiedingsdag aan te komen? Ik wil een Xiaomi Mi Box S bestellen, maar wacht eigenlijk op een goeie aanbieding.
Don't let my username fool you...
  maandag 11 maart 2019 @ 16:12:00 #218
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_185544023
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]

Mis jen ooit blokjes ofzo? Hoor veel wisselende verhalen over Lepin. Binnenkort toch eens een bouwset bestellen. Wat is een aanrader?
Ik heb hier wat lepin modulars en de oranje Porsche staan. Over het algemeen geen problemen mee gehad.

City Hall miste twee garagedeur-elementen (worden als dakraam gebruikt). Gemeld bij de verkoper op AE, keurig nieuwe set (15st) toegestuurd gekregen. De kok van Parisian Restaurant had twee rechterarmen. Heb daar een euro refund voor gekregen.

Voor de rest: Kleuren in de instructies zijn soms wat onduidelijk (donkerblauw, donkergrijs, zwart) en ze proppen wat meer op een pagina dan Lego zelf.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_185560039


Xiaomi komt officieel naar de Benelux
quote:
De Chinese elektronicafabrikant Xiaomi, vooral bekend van zijn smartphones, komt met een aantal producten naar de Benelux. Het bedrijf zal de betreding van de markt in de Benelux officieel bekendmaken tijdens een persevenement in Amsterdam op 28 maart.

Welke producten Xiaomi in de Benelux gaat introduceren, is nog niet bekend. In de uitnodiging die naar de Nederlandse en Belgische pers is gestuurd, worden vier toestellen genoemd die de journalisten in het Bimhuis in Amsterdam ter plekke kunnen testen. Het gaat om de nieuwe Mi 9 smartphone die Xiaomi eind februari in Peking onthulde, de Mi Laptop Air, de Mi Laserprojector en de Mi Electric Scooter.

Of deze producten ook daadwerkelijk hier in de winkels komen te liggen, zal op 28 maart pas duidelijk worden wanneer het bedrijf zijn Beneluxplannen uiteen zet. De komst van de Mi 9 smartphone lijkt zeer aannemelijk. Dat toestel werd eerder ook al geïntroduceerd in Spanje, Italië en Frankrijk.

Met name sommige smartphones en wearables van Xiaomi waren al langer verkrijgbaar in Nederland en België via verschillende webshops. De verwachting is dat Xiaomi een eigen webwinkel zal openen in de Benelux, zoals dat intussen ook in Spanje, Frankrijk en enkele andere Europese landen is gebeurd.
Persoonlijk verwacht ik er weinig van, maar we zullen zien.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 12:20:51 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185560264
Hier in Wenen zit er nou een tijd eentje. Maar eigenlijk is het gewoon een licentie die verleend is aan een of andere Kroaat geloof ik die in Europa meerdere MI Stores beheert zeg maar (zo had je hier ook lang geen echte Apple Store maar wel McShark die zeg maar met een licentie voor Apple Store speelde). Product line-up is dus een beetje gedateerd en omvat niet alles... maar vooral: je betaalt een vrij forse premium ten opzichte van het zelf importeren... dus of dat superveel zin heeft voor degenen die het merk en chinashopping al kennen... allicht vanwege 't ter plekke direct kunnen kopen en garantie, maar anders is het voornamelijk voor mensen die het nog niet kennen en 't blijft natuurlijk een super alternatief voor alles Apple/Samsung & co die nog altijd fors duurder zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 maart 2019 @ 08:16:12 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185579690
Kwam dit ergens tegen
https://sale.aliexpress.com/de/__mobile/3LQh82btDG_m.htm 2 coupons (2x klikken) voor -$3 op bestellingen vanaf $10
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 maart 2019 @ 08:38:52 #222
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185579845
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 08:16 schreef shiznuts het volgende:
Kwam dit ergens tegen
https://sale.aliexpress.com/de/__mobile/3LQh82btDG_m.htm 2 coupons (2x klikken) voor -$3 op bestellingen vanaf $10
En nog $5 korting op orders vanaf $20 en $5 op orders vanaf $25: https://nl.pepper.com/kor(...)-25-aliexpress-97974

Ook allemaal 2x te claimen :)
Don't let my username fool you...
  woensdag 13 maart 2019 @ 08:51:25 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185579959
Noice!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:12:58 #224
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_185595073
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]

Mis jen ooit blokjes ofzo? Hoor veel wisselende verhalen over Lepin. Binnenkort toch eens een bouwset bestellen. Wat is een aanrader?
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:39 schreef Metalfreak het volgende:
Zo'n Lepin wil ik ook nog wel eens bestellen en dan die Porsche of Bugatti :9~

Zit er trouwens nog een of andere aanbiedingsdag aan te komen? Ik wil een Xiaomi Mi Box S bestellen, maar wacht eigenlijk op een goeie aanbieding.
Miste een keer een onderdeel, na een berichtje naar seller vijf van ontvangen.. nu dus vier te veel ;) Maar service voor die paar blokjes geven ze wel. Overigens andere sets meer dan compleet ontvangen ipv te weinig.

Porche heb ik gebouwd, leuk en best groot project ook. Leuke aan de kraan is dat er wat electronica in zit als dat je ding is.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_185613112
Ik zit enigszins te kijken naar bluetooth dopjes zoals de QCY QS1 T1C en QCY QY19.
Grootste verschil is natuurlijk wel duidelijk. Moet ik dat samen met de kortere accuduur van de QS1 (en dat oplaaddoosje wat erbij zit) als grootste verschil zien tussen die twee?
pi_185613601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit enigszins te kijken naar bluetooth dopjes zoals de QCY QS1 T1C en QCY QY19.
Grootste verschil is natuurlijk wel duidelijk. Moet ik dat samen met de kortere accuduur van de QS1 (en dat oplaaddoosje wat erbij zit) als grootste verschil zien tussen die twee?
Als je echt audiofiel bent, is QCY misschien niet jou ding. Ik heb al een heel lange tijd de Q29. Helemaal tevreden er van (al was het doosje stuk om ze op te laden aan 1 kant - maar daarvoor mijn geld teruggekregen). Ik heb nu de QS1 gekocht! Komt volgende week ofzo binnen^^
Gewoon erg handig. 1 oortje, of 2 oortjes, gsm verbinden samen met laptop, oortje eruit halen en hij zoekt al direct verbinding. Ik kies voor draadloos. Ook bij het sporten trouwens gebruik ik ze. Kan ik een oortje doorgeven als ik met een vriend sport.
  donderdag 14 maart 2019 @ 20:17:28 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185614009
Had Xiaomi niet recent een collab met QCY aangekondigd en een voordelig setje uitgebracht? -- yup

Heb ook EOZ Air. Niet zo'n fan. Huawei FreeBuds... mweh. De Anker Soundcore Liberty Air zijn helemaal top. Niet helemaal China-prijzen alleen...

Ik ben hier een fan van de Alpha & Delta-collectie wat eigenlijk 't huismerk is van Lendmeurears (die ook distributie voor Vsonic verzorgen: https://www.vsonicint.com , die nieuwe VS3 kan ik echter niet aanraden helaas). Die hebben ook een bluetooth setje , superdingen. Trouwens ook die Brainwavz Alara binnen (geloof ik $150,- off toen ik bestelde). _O_ Heuse shizzle dat magnetic planar gebeuren. Aangedreven door een Stoner Acoustics UD125.

-- btw, https://www.indiegogo.com(...)-earbuds/x/9727099#/ is InDemand

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 14-03-2019 20:26:52 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 maart 2019 @ 20:56:15 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_185614836
Klantendatabase webwinkel Gearbest zo lek als mandje

Helaas :)
Zo zie je maar dat je geen rare zooi moet kopen bij dit soort sites :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 14 maart 2019 @ 21:17:55 #229
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_185615353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit enigszins te kijken naar bluetooth dopjes zoals de QCY QS1 T1C en QCY QY19.
Grootste verschil is natuurlijk wel duidelijk. Moet ik dat samen met de kortere accuduur van de QS1 (en dat oplaaddoosje wat erbij zit) als grootste verschil zien tussen die twee?
Ik heb zelf de QCY QY19 gehad, maar heb nu enige tijd de QCY M1 Pro in gebruik, deze zijn in vele opzichten beter (comfort, geluid, accu). Je zou de M1 Pro kunnen overwegen als alternatief voor de QY19, qua prijs zit er nauwelijks verschil in.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_185637926
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit enigszins te kijken naar bluetooth dopjes zoals de QCY QS1 T1C en QCY QY19.
Grootste verschil is natuurlijk wel duidelijk. Moet ik dat samen met de kortere accuduur van de QS1 (en dat oplaaddoosje wat erbij zit) als grootste verschil zien tussen die twee?
Ik heb die QS1 een tijdje. Moet zeggen dat ze mij goed bevallen! Zitten lekker, accuduur is prima en geluid ook. Moet er wel bij zeggen dat ik geen audiofiel ben haha, dus andere mensen zijn daar vast iets kritischer op dan ik..
pi_185637965
Is hier ook iemand die in het bezit is van de Amazfit Stratos? Lijkt me best een leuk ding. Ook wel gekeken naar een volledige android smartwatch, maar dat gebruik ik toch niet. Wil m vooral gebruiken als horloge, slaapttracker en met sporten.
pi_185683201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef Doev het volgende:
Is hier ook iemand die in het bezit is van de Amazfit Stratos? Lijkt me best een leuk ding. Ook wel gekeken naar een volledige android smartwatch, maar dat gebruik ik toch niet. Wil m vooral gebruiken als horloge, slaapttracker en met sporten.
Dan zou je ook de BIP kunnen overwegen. Doet alles wat je wil en heeft een fenomenale batterijduur. De Stratos is eigenlijk de BIP verpakt in een luxer jasje, maar wordt er niet slimmer op.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_185683483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef Doev het volgende:
Is hier ook iemand die in het bezit is van de Amazfit Stratos? Lijkt me best een leuk ding. Ook wel gekeken naar een volledige android smartwatch, maar dat gebruik ik toch niet. Wil m vooral gebruiken als horloge, slaapttracker en met sporten.
Ik krijg hem binnen deze week :)
Leek me inderdaad echt een leuk ding!

Vooral gekocht vanwege feit dat ik op het horloge muziek kan zetten en met bluetooth oortjes kan gaan lopen, terwijl GPS toch mijn route trackt. Geen gsm meer meenemen. En stylish natuurlijk.
pi_185698326
Thanks voor de input over de bluetooth dopjes.
Toevallig heeft Xiaomi onder haar nieuwe Redmi brand vandaag de Redmi AirDots aangekondigd; bijna gelijk aan de een tijdje geleden aangekondigde Mi AirDots Youth Edition maar nu voor de helft van de prijs ($15).
Ik had anders denk ik gewoon de QCY QS1 T1C genomen, maar nu zijn deze ook wel interessant. :P



Naast het feit dat ze vandaag de Redmi 7, Redmi Note 7 Pro en een wasmachine hebben aangekondigd...
pi_185744921
Die zijn zeker interessant. Maar even afwachten, zie dat ze nu in de presale voor 30 euro zijn op Ali.
pi_185744949
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 07:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dan zou je ook de BIP kunnen overwegen. Doet alles wat je wil en heeft een fenomenale batterijduur. De Stratos is eigenlijk de BIP verpakt in een luxer jasje, maar wordt er niet slimmer op.
Juist dat luxere jasje vind ik net wat mooier dan de bip.
pi_185744958
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 08:27 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik krijg hem binnen deze week :)
Leek me inderdaad echt een leuk ding!

Vooral gekocht vanwege feit dat ik op het horloge muziek kan zetten en met bluetooth oortjes kan gaan lopen, terwijl GPS toch mijn route trackt. Geen gsm meer meenemen. En stylish natuurlijk.
Ben benieuwd naar je ervaringen! Laat maar even weten wat je ervan vindt!
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:01:06 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185746167
Je kunt in het vervolg ook een reactie wijzigen en multi-quoten. ;) Just a tip. Houdt het overzichtelijker.

Had gehoopt dat de nieuwe TicWatch S2 wat zou zijn ( https://mobvoi.com ), maar biedt imho te weinig nieuws t.o.v. hun vorige watches. Had graag eens een doorbraak gezien qua accuduur en Wear OS ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185746218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef Doev het volgende:
Is hier ook iemand die in het bezit is van de Amazfit Stratos? Lijkt me best een leuk ding. Ook wel gekeken naar een volledige android smartwatch, maar dat gebruik ik toch niet. Wil m vooral gebruiken als horloge, slaapttracker en met sporten.
Zeker een leuk ding, heb er ongeveer een half jaar eentje denk ik. Daarvoor een Ticwatch S.

Voordeel van Stratos t.o.v. Ticwatch:
- langere accuduur
- meer opties (wat ik me zo herinner)
- losse horlogebandjes, dus verwisselbaar
- ik vind de kast mooier

Ticwatch is qua watchface design wel beter, meer customizable. En wearOS is makkelijker te syncen met verschillende sportapps. Stratos alleen met Strava, Mi-fit of de Amazfit app.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt in het vervolg ook een reactie wijzigen en multi-quoten. ;) Just a tip. Houdt het overzichtelijker.

Had gehoopt dat de nieuwe TicWatch S2 wat zou zijn ( https://mobvoi.com ), maar biedt imho te weinig nieuws t.o.v. hun vorige watches. Had graag eens een doorbraak gezien qua accuduur en Wear OS ook.
Vooral die accuduur heeft me doen besluiten de Ticwatch weer te verkopen. 1 keer per week een uurtje of 2 niet om vind ik te doen, maar elke 2 dagen (en da's nog ruim genomen) was de dealbreaker. Ook geen sleeptracking vond ik jammer, nog steeds niet zo te zien. Dat komt er nog aan, voor zover je daar op kunt vertrouwen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Eric_Cantona op 20-03-2019 20:10:02 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_185746501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt in het vervolg ook een reactie wijzigen en multi-quoten. ;) Just a tip. Houdt het overzichtelijker.

Had gehoopt dat de nieuwe TicWatch S2 wat zou zijn ( https://mobvoi.com ), maar biedt imho te weinig nieuws t.o.v. hun vorige watches. Had graag eens een doorbraak gezien qua accuduur en Wear OS ook.
Heb je gelijk in, maar mijn telefoon werkte even niet mee ;)

@Eric_Cantona
Thanks voor de info! Die sync met Strava en de mifit app is voor mij wel voldoende denk ik. Eglobalcentral heeft m voor 129. Heb je toevallig ook ervaring met daar bestellen? Lees op zich wel goede reacties daarover.
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:16:00 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185746595
Ach so.

Heb ik weleens een lens besteld. Komt gewoon uit China of waar ze hem dan ook maar goedkoop inkopen kunnen, maar ze transporteren 'em eerst naar de EU en versturen dan van daar ergens meestal (wat een voordeel zou kunnen zijn importtechnisch als dat zo is). Maar vraag me af of een van de webshops of AliExpress niet een beter idee is (hebben deels ook EU warehouse).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185748574
Daarom zit ik ook te twijfelen. Bij Ali 147 euro, maar dan loop ik nog het risico op importkosten. Eglobalcentral is betalen met PayPal, dus elke veel zekerheid.

Nog maar even nadenken waar ik m ga bestellen dan!
pi_185760169
Zijn er mensen die ervaring hebben met goedkope producten op aliexpress?
Ik wil een useless box kopen van 12 euro:
https://www.aliexpress.co(...)9.260.66d53c00DumTwG

Maar je kunt hem ook krijgen voor 2 euro en 12 euro verzending, dan heb ik er voor 4 euro meer twee maar ik vertrouw het niet zo. Als ik dan een refund zou vragen krijg ik dat nooit op de verzendkosten toch?
https://www.aliexpress.co(...)0.0.0.59af2e0eQbApNf
Gegroet!
  donderdag 21 maart 2019 @ 11:32:50 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185762698
Dat is een typisch product dat ik eerder op eBay zou kijken... en laten ze daar nou al vanaf 8,- EUR weggaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185793837
heeft er iemand ervaring met telescopen voor beginners ?
pi_185807139
Een Russische kennis heeft me om advies gevraagd voor een laptop. Nu ken ik de Russsiche markt niet goed maar Chinese webshops leveren wel zonder problemen in Rusland.

Dus weet iemand een goede deal voor een laptop tussen de 300 en 400 euro? 1 met het liefst een wat groter scherm zodat je er goed films op kunt kijken, gewicht of uiterlijk zijn niet belangrijk.

Voor dit bedrag kun je niets kopen dat echt goed is maar wat is de beste prijs/kwaliteit?
  zondag 24 maart 2019 @ 06:39:45 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185817331
Xiaomi is natuurlijk mooi spul, maar niet supergoedkoop ofzo... misschien:
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Deze crowdfunder loopt nog 9 dagen, misschien iets voor je:

https://www.kickstarter.c(...)here-does-everything

-- ah en over 6 dagen launchen ze een wat traditioneler ultrabookje:

https://promotion.chuwi.com/chuwi_Aerobook_19/?l=edm
https://www.indiegogo.com(...)-widescreen-laptop#/

quote:
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Hier vind je vrij veel info en indrukken:
https://techtablets.com
https://www.youtube.com/user/Hendrickson
Bij Teclast geven ze er een setje Russische toetsenstickers bij

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 24-03-2019 06:55:14 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185817447
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 08:27 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik krijg hem binnen deze week :)
Leek me inderdaad echt een leuk ding!

Vooral gekocht vanwege feit dat ik op het horloge muziek kan zetten en met bluetooth oortjes kan gaan lopen, terwijl GPS toch mijn route trackt. Geen gsm meer meenemen. En stylish natuurlijk.
Ben benieuwd naar je ervaringen :)
pi_185824437
Iemand nog een elektrische tandenborstel tip?
pi_185826866
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je ervaringen :)
Heb hem nu sinds vrijdag, sinds s'avonds continu aangehouden :P
Batterij lijkt het lang vol te houden. 18% gezakt tegenover gisterenavond. Met een paar meldingen, waarschijnlijk in de week zal dat rond de 25% komen te liggen.
Geen gebruikshandleiding in het doosje, dus dat zoek je best even online op. Al was ik er met een beetje proberen ook redelijk snel mee weg.
Mooi. Erg mooi zelfs!
Leuk bandje ook.
Weegt weinig.
Oplaadstation is net wat onhandiger. Moet zeker goed opklikken, anders laad hij niet op. Nog niet geprobeerd om muziek er mee af te spelen, maar heb hem al wel aan computer gehangen en ik ben er dus al wel mee bezig geweest. Lijkt wel goed te zitten.
Volgende week eens gebruiken tijdens het sporten.
pi_185828478
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 06:39 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi is natuurlijk mooi spul, maar niet supergoedkoop ofzo... misschien:
[..]

[..]

[..]

Bij Teclast geven ze er een setje Russische toetsenstickers bij
Dankjewel
pi_185855732
Is er een mp3 speler (die ik vooral ga gebruiken tijdens het sporten) die het kopen waard is in China?
Budget tot 50/60 euro. Ik zie er een hoop staan op bangood maar ik hoor liever de ervaringen van mensen hier (mochten die er zijn) :)
  dinsdag 26 maart 2019 @ 12:41:00 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185857675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef Questular het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:08 schreef shiznuts het volgende:
[..] je hebt best gave spelertjes op AliExpress van FiiO, Shanling, Hidizs, xDuoo, Xuelin, QNGEE, Cayin, etc.
Wat over budget, maar de Shanling M0 is natuurlijk wel :9 :Y) . Iets meer richting budget: xDuoo Nano D3.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 maart 2019 @ 12:45:50 #254
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_185857747
verschillende pakketten die over de 2 mnd heen gaan bij Ali met Yanwen airmail
tracking blijft ook hangen in de lucht nooit aangekomen in NL
pi_185857777
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]


[..]

Wat over budget, maar de Shanling M0 is natuurlijk wel :9 :Y) . Iets meer richting budget: xDuoo Nano D3.
Thx, ga ze eens bekijken.
pi_185895949
Xiaomi opent fysieke winkels en webshop in Nederland
quote:
De Chinese elektronicamaker Xiaomi opent fysieke winkels en een webshop in Nederland. Dat heeft de fabrikant bekendgemaakt op een eigen evenement in Amsterdam. Het is nog onbekend waar en wanneer de winkels zullen opengaan.

De webshop is nog niet open, maar er staan al wel Nederlandstalige productpagina's op de site. Tussen het aanbod staan telefoons als de Mi 9 en Redmi Note 7 en andere apparaten als de elektrische scooter van Xiaomi en de Mi Band 3. De producten zouden nog dit voorjaar in de verkoop moeten gaan via de eigen webshop.

Waar de winkels komen en of het gaat om losse winkels of shop-in-shops is nog onduidelijk. In andere Europese landen gaat het om losse winkels met daarin Xiaomi-producten. Ook is onbekend wanneer de winkels open moeten gaan, maar er zouden er eind dit jaar al meerdere open moeten zijn.

Het evenement markeert het begin van Xiaomi in Nederland, hoewel producten al jaren op andere manieren te koop zijn. Kruidvat begon onlangs met het verkopen van Xiaomi-producten en toestellen als de Pocophone F1 en Mi A2 zijn al sinds de release goed verkrijgbaar bij Nederlandse webshops.


[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 28-03-2019 16:27:53 ]
pi_185897392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit enigszins te kijken naar bluetooth dopjes zoals de QCY QS1 T1C en QCY QY19.
Grootste verschil is natuurlijk wel duidelijk. Moet ik dat samen met de kortere accuduur van de QS1 (en dat oplaaddoosje wat erbij zit) als grootste verschil zien tussen die twee?
Die Redmi AirDots zijn sterk vergelijkbaar met de iets oudere en 2x zo dure Xiaomi Mi AirDots maar schijnen niet eens zo geweldig te zijn.

Ik ben nu net maar uiteindelijk voor de QCY QS2 TWS gegaan. Met de huidige sale, een coupon én paypal kwam ik uit op ¤12,99. (kon/kan zelfs nog iets goedkoper maar teveel moeite)
Deze QCY doppen zijn wel erg populair (zie de stormvloed aan posts en berichten momenteel op pepper.com) en goedkoper; dus deze maar eens proberen.

pi_185898727
Iemand toevallig een aanrader voor een XR hoesje (achterkant) Ik heb er nu eentje, maar heeft net iets te weinig grip.
pi_185898987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef Questular het volgende:
Is er een mp3 speler (die ik vooral ga gebruiken tijdens het sporten) die het kopen waard is in China?
Budget tot 50/60 euro. Ik zie er een hoop staan op bangood maar ik hoor liever de ervaringen van mensen hier (mochten die er zijn) :)
Gewoon zoiets :) https://www.coolblue.nl/product/822653/difrnce-mp852-zwart.html 25 euries.
pi_185924647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die Redmi AirDots zijn sterk vergelijkbaar met de iets oudere en 2x zo dure Xiaomi Mi AirDots maar schijnen niet eens zo geweldig te zijn.

Ik ben nu net maar uiteindelijk voor de QCY QS2 TWS gegaan. Met de huidige sale, een coupon én paypal kwam ik uit op ¤12,99. (kon/kan zelfs nog iets goedkoper maar teveel moeite)
Deze QCY doppen zijn wel erg populair (zie de stormvloed aan posts en berichten momenteel op pepper.com) en goedkoper; dus deze maar eens proberen.

[ afbeelding ]
Wat is er hier beter aan dan de versie 1?
pi_185924681
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:50 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Heb hem nu sinds vrijdag, sinds s'avonds continu aangehouden :P
Batterij lijkt het lang vol te houden. 18% gezakt tegenover gisterenavond. Met een paar meldingen, waarschijnlijk in de week zal dat rond de 25% komen te liggen.
Geen gebruikshandleiding in het doosje, dus dat zoek je best even online op. Al was ik er met een beetje proberen ook redelijk snel mee weg.
Mooi. Erg mooi zelfs!
Leuk bandje ook.
Weegt weinig.
Oplaadstation is net wat onhandiger. Moet zeker goed opklikken, anders laad hij niet op. Nog niet geprobeerd om muziek er mee af te spelen, maar heb hem al wel aan computer gehangen en ik ben er dus al wel mee bezig geweest. Lijkt wel goed te zitten.
Volgende week eens gebruiken tijdens het sporten.
Klinkt wel goed. Sporten ben ik ook wel benieuwd naar. Al gebruikt tijdens het sporten? :)
pi_185924726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er hier beter aan dan de versie 1?
Dat doosje heeft een grotere accu (800mAh versus 380mAh)
Met de Aliexpress anniversary sale en de diverse coupons en Paypal acties waren ze ook qua prijs niet verschillend.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 22:53:58 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_185925581
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat over budget, maar de Shanling M0 is natuurlijk wel :9 :Y) . Iets meer richting budget: xDuoo Nano D3.
Dang, had deze helemaal gemist: https://www.kickstarter.c(...)hifi-mus/description (gewoon op AliExpress ook).
Tof dinkie wel. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_185925843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klinkt wel goed. Sporten ben ik ook wel benieuwd naar. Al gebruikt tijdens het sporten? :)
Jups! Enkel nog maar treadmill (loopband).
Is tof, maar niet echt accuraat op een treadmill. Vermoed als je gewoon buiten loopt dat de GPS dit allemaal oplost. Vooral veel diverse sporten kan je doen. Zwemmen, skieën, fietsen, klimmen, tennis. Tijdens sporten houdt hij heel de tijd je hartslag in het oog en krijg je echt leuke rapportjes!
Heb nooit hoge training (hartslag), maar ik overbelast mijn lichaam blijkbaar wel de 2 afgelopen keren :+

Heb er geen spijt van :)
Zie alleen er even tegen op om er muziek op te zetten :P ook al maken ze je het erg gemakkelijk. Via bluetooth kan je gewoon muziek selecteren van je bron (telefoon) en dat opslagen op je horloge.
pi_185928384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die Redmi AirDots zijn sterk vergelijkbaar met de iets oudere en 2x zo dure Xiaomi Mi AirDots maar schijnen niet eens zo geweldig te zijn.

Ik ben nu net maar uiteindelijk voor de QCY QS2 TWS gegaan. Met de huidige sale, een coupon én paypal kwam ik uit op ¤12,99. (kon/kan zelfs nog iets goedkoper maar teveel moeite)
Deze QCY doppen zijn wel erg populair (zie de stormvloed aan posts en berichten momenteel op pepper.com) en goedkoper; dus deze maar eens proberen.

[ afbeelding ]
Vreemd dat deze nu 81,26 kosten in de officiele store.
Ik heb zojuist de QS1 TC1 maar gekocht voor 13 euro. Maar dit geupgrade model was voor die prijs een betere optie geweest denk ik ;)..
pi_185928801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 00:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Vreemd dat deze nu 81,26 kosten in de officiele store.
Ik heb zojuist de QS1 TC1 maar gekocht voor 13 euro. Maar dit geupgrade model was voor die prijs een betere optie geweest denk ik ;)..
Wacht over twee weekjes nog eens ;)
En ik heb de TC1 nog voor ¤17 gekocht :(
pi_185934103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 00:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Vreemd dat deze nu 81,26 kosten in de officiele store.
Ik heb zojuist de QS1 TC1 maar gekocht voor 13 euro. Maar dit geupgrade model was voor die prijs een betere optie geweest denk ik ;)..
Die prijs gaat op en neer. Lijkt er meer op dat ze de prijs tijdelijk omhoog gooien als ze even geen voorraad meer hebben ofzo.

Wat ik betaalt heb kon overigens nog minder. Er waren nog wat betere coupons en ook coupons als je een nieuw account ging aanmaken. En je kon ook nog gebruik maken van cashback-websites.
Maar dat had hooguit enkele euro's gescheeld, IMHO niet de moeite waard.

Heb deze er ook bij besteld.
pi_185961816
Even een opmerking over Zapals.com . Veruit de slechtste webshop die ik ooit heb meegemaakt. Van al mijn bestellingen in de 2e helft van 2018 is de helft (10) nooit aangekomen. En helpdesk verzoeken worden compleet genegeerd.
  maandag 1 april 2019 @ 12:11:20 #269
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185967810
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:27 schreef oheng het volgende:
Even een opmerking over Zapals.com . Veruit de slechtste webshop die ik ooit heb meegemaakt. Van al mijn bestellingen in de 2e helft van 2018 is de helft (10) nooit aangekomen. En helpdesk verzoeken worden compleet genegeerd.
Misschien een stomme vraag, maar als je 10 bestellingen niet hebt gekregen, waarom heb je het ooit tot die 10 laten komen met zoveel andere alternatieven die wél betrouwbaar zijn :?

Ik heb slechts 1x ooit iets besteld bij Zapals en dat ook gewoon gekregen.
Don't let my username fool you...
pi_185967876
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:11 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar als je 10 bestellingen niet hebt gekregen, waarom heb je het ooit tot die 10 laten komen met zoveel andere alternatieven die wél betrouwbaar zijn :?
Ik bestel heel veel, soms heb ik 30-40 bestellingen tegelijk onderweg. Dus dan duurt het even voordat ik door heb dat de helft nooit zal aankomen. Ik ga er tegenwoordig ook blind van uit dat alles aankomt.

Het is ook niet bedoeld als klacht of vraag, maar puur om te informeren. Ik ken de risico's van China shoppen.
pi_185977914
Wij gebruiken hier nog de originele Yi action camera maar nou heeft de waterproof case van mijn boer een kras. Dus die moet vervangen worden.

Ik kan de originele behuizing nergens meer vinden voor een normale prijs; eigenlijk alleen nog maar 3rd-party versies van een paar euro.

Iemand tips?



EDIT: behuizing van een paar euro besteld.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 03-04-2019 11:22:51 ]
pi_186001859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:02 schreef Droathoah het volgende:
Iemand toevallig een aanrader voor een XR hoesje (achterkant) Ik heb er nu eentje, maar heeft net iets te weinig grip.
¤ 1,19 25% Off | Luxury Have LOGO Original Case For iPhone 8 6 Plus 5 5S SE Phone Cover for Apple iPhone 7 6s Plus X XS XS MAX XR Silicone Case
https://s.click.aliexpress.com/e/b9ZcjZx7

Niet van origineel Apple te onderscheiden.
pi_186012044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:45 schreef THEFXR het volgende:
verschillende pakketten die over de 2 mnd heen gaan bij Ali met Yanwen airmail
tracking blijft ook hangen in de lucht nooit aangekomen in NL
Voor zendingen van AliExpress.
Ik probeer die Yanwen nu te mijden als de pest.
Of heel lang onderweg of nooit aankomen.
Maar de laatste tijd duurt het vaak heel lang voor iets pas echt onderweg is.
Ligt het 2 weken in shippers warehouse, nog Postnl ook. Stel ik een vraag erover, is het de dag daarop onderweg.
Of een zending die keurig op tijd verzonden lijkt en net als het zo'n beetje afgeleverd zou worden komt het bericht dat het verzonden is met een ander tracking nummer wat nu alweer bijna 2 weken onbekend is, waarvan ik dus bang ben dat het een Yanwen zending is terwijl ik Postnl gevraagd had.
Als dat item iets moet vervangen dat thuis defect is en ik hier in nederland eigenlijk geen vervanger weet is dat best irritant.
Dat zijn een paar voorbeelden maar lijkt de laatste tijd wel vaker voor te komen.
pi_186063067
Hopend hier hulp te vinden in mijn zoektocht ;-)

Ik ben opzoek naar een beveiligingsmodule voor mijn accu, een spannings undervoltage/discharge protector.. deze zijn te vinden op verschillende sites echter beperkt tot een amperage van maar 30a. Helaas heb ik voor een project een veel sterkere nodig (minimaal 50a) maar kan deze niet vinden..
Tevens bevatten veel modules een slechte manier van instellen van stop en start waarden, ik

Voorbeeld (alleen veel te duur hehe)

https://www.ebay.com/itm/(...)f:g:oOYAAOSw2xRYmbGg

een ander voorbeeld is een 30a versie.
https://www.ebay.com/itm/(...)7:g:oa4AAOSwckhZeJId

Iemand enig idee waar ik deze wel kan vinden?
Just say hi!
  dinsdag 9 april 2019 @ 22:41:21 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_186128702
Zag op https://electrek.co/guides/ebikes/ die Rattan en Ancheer voorbijkomen, volgens mij Chineesjes.
Iemand bekend met Chinese e-bikes? Ben weer in NL gaan wonen en een e-bike zou wel zo handig zijn (en ook dat je met tegenwind of helling op nog vooruit komt).
-- ohw... EU imposes increased duties of up to 79% on Chinese imported electric bicycles ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 09-04-2019 22:49:18 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 9 april 2019 @ 23:42:52 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186130041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Zag op https://electrek.co/guides/ebikes/ die Rattan en Ancheer voorbijkomen, volgens mij Chineesjes.
Iemand bekend met Chinese e-bikes? Ben weer in NL gaan wonen en een e-bike zou wel zo handig zijn (en ook dat je met tegenwind of helling op nog vooruit komt).
-- ohw... EU imposes increased duties of up to 79% on Chinese imported electric bicycles ;(
met de trein laten verzenden?
  woensdag 10 april 2019 @ 11:07:17 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_186134240
Heenvliegen, in persoon oppikken, op de fiets terug. :T #challengeofalifetime
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 april 2019 @ 07:29:37 #278
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_186151050
Ik heb gisteren (10 april) twee bestellingen gedaan. (Eentje met twee producten van verschillende shops.) En ik betaalde via iDeal.

Alleen nadat het bank gedeelte afgehandeld was, en je naar de website van de tussenpersoon (tussen iDeal en AliExpress) gaat kreeg ik een foutmelding. (Die tussen persoon is volgens mij: PPRO Financial Ltd. inzake - Alipay Singapore E-Commerce)

En nu is het geld wel afgeboekt.
Maar staan de bestellingen nog “awaiting payments”.

De Aliexpress help functies helpen me niet echt veel verder. En de Customer support is een chatbot waar je ook niet veel aan hebt.

Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan ik doen?
pi_186151078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 07:29 schreef Junkie het volgende:
Ik heb gisteren (10 april) twee bestellingen gedaan. (Eentje met twee producten van verschillende shops.) En ik betaalde via iDeal.

Alleen nadat het bank gedeelte afgehandeld was, en je naar de website van de tussenpersoon (tussen iDeal en AliExpress) gaat kreeg ik een foutmelding. (Die tussen persoon is volgens mij: PPRO Financial Ltd. inzake - Alipay Singapore E-Commerce)

En nu is het geld wel afgeboekt.
Maar staan de bestellingen nog “awaiting payments”.

De Aliexpress help functies helpen me niet echt veel verder. En de Customer support is een chatbot waar je ook niet veel aan hebt.

Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan ik doen?
Geen ervaring mee, maar waarom zou je ook betalen via Ideal? Beter PayPal of creditcard.
pi_186151241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, maar waarom zou je ook betalen via Ideal? Beter PayPal of creditcard.
ali ondersteund toch geen paypal, alleen alipay oid? (tis te lang geleden) als je dan geen CC kaart hebt, is ideal een logische keuze.

mijn ervaring is dat, bij andere afgebroken ideal betalingwn, betalingen automatisch worden opgepakt bij een niet helemaal afgerond bestelprocess, lijkt mij dat dit bij ali ook gewoon gebeurd
  donderdag 11 april 2019 @ 19:58:39 #281
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_186161761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 07:29 schreef Junkie het volgende:
Ik heb gisteren (10 april) twee bestellingen gedaan. (Eentje met twee producten van verschillende shops.) En ik betaalde via iDeal.

Alleen nadat het bank gedeelte afgehandeld was, en je naar de website van de tussenpersoon (tussen iDeal en AliExpress) gaat kreeg ik een foutmelding. (Die tussen persoon is volgens mij: PPRO Financial Ltd. inzake - Alipay Singapore E-Commerce)

En nu is het geld wel afgeboekt.
Maar staan de bestellingen nog “awaiting payments”.

De Aliexpress help functies helpen me niet echt veel verder. En de Customer support is een chatbot waar je ook niet veel aan hebt.

Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan ik doen?
Twee á drie weken later wordt 't terggeboekt.. dus even afwachten en anders contact opnemen. Vorige maand ook keertje gehad, paar dagen geleden terug gekregen.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 11 april 2019 @ 21:54:25 #282
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_186164298
quote:
16s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Twee á drie weken later wordt 't terggeboekt.. dus even afwachten en anders contact opnemen. Vorige maand ook keertje gehad, paar dagen geleden terug gekregen.
Okay. Dank jullie voor de berichten.

Ik had iDeal gedaan omdat ik wat minder met mijn creditcard wou betalen. Met iDeal is het geld meteen van de rekening af. Zodat ik niet aan het eind van de maand een grote rekening krijg. Wat dus ook nadeel is in dit soort situaties.

Er is wel wat verandering.
Ik had bij één bestelling bij twee shops besteld. 1 daarvan was baseus. Die heeft de order gesloten.

Het andere deel van de bestelling is nu wel opgepakt door het systeem. En dat product staat nu onder: To Be Shipped.
En de tweede bestelling is hetzelfde.

Dus het systeem moet dat baseus gedeelte gaan retourneren. Heb ze ze een bericht gestuurd. Maar nog geen reactie gehad.

Jammer van Baseus dat ze zo snel de order hebben gesloten.
pi_186194378
Hallo , ik en op zoek naar...... een speedclip voor een Ebike.(Brose)
In Nederland betaal ik rond de 99 euro voor een speedclip.
Een speedclip verdubbeld de snelheid van een ebike.
Ik kan het op ebay allie etc niet vinden.

Wie wel...
pi_186224298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Zag op https://electrek.co/guides/ebikes/ die Rattan en Ancheer voorbijkomen, volgens mij Chineesjes.
Iemand bekend met Chinese e-bikes? Ben weer in NL gaan wonen en een e-bike zou wel zo handig zijn (en ook dat je met tegenwind of helling op nog vooruit komt).
-- ohw... EU imposes increased duties of up to 79% on Chinese imported electric bicycles ;(
Welkom terug ;)!
  donderdag 18 april 2019 @ 16:19:01 #285
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_186294997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:54 schreef Junkie het volgende:

[..]

Okay. Dank jullie voor de berichten.
Ik heb vandaag een overboeking gekregen van PPRO Financial Ltd met de refund.

Het duurt even, maar het systeem stuurt het dus wel terug.
  zondag 21 april 2019 @ 18:59:09 #286
484771 FijneKnaap
Fijn geslepen
pi_186350495
Hi boys, ik ga ff wat topics teruglezen m.b.t mijn vraag — maar ik stel hem ook (nog maar) een keer:

Wij zijn op zoek naar een draadloze over-ear headset met noise cancelling en mic. Iemand tips? Heb de populaire ‘NL’ producten getest en overwogen, maar vind deze te
duur.

Dank! Fijne verstop-ei-dagen.
  zondag 21 april 2019 @ 19:17:29 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_186350808
Ik ga verhuizen (nou ja, ik heb al een woning in NL, maar ben nog niet met alles over) en kom veel spul tegen dat eigenlijk wel voor een habbekrats weg mag. Zo heb ik hier deze nog nieuw en ongebruikt in verpakking liggen: https://www.aliexpress.co(...)sic/32886964139.html . Interesse? (Heb zelf de BOSE QC35 II)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 21 april 2019 @ 19:35:18 #288
484771 FijneKnaap
Fijn geslepen
pi_186351065
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga verhuizen (nou ja, ik heb al een woning in NL, maar ben nog niet met alles over) en kom veel spul tegen dat eigenlijk wel voor een habbekrats weg mag. Zo heb ik hier deze nog nieuw en ongebruikt in verpakking liggen: https://www.aliexpress.co(...)sic/32886964139.html . Interesse? (Heb zelf de BOSE QC35 II)
Klinkt goed. Zie DM.
  maandag 22 april 2019 @ 15:24:26 #289
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_186363507
Heeft er toevallig iemand ervaring met kwalitatieve "LED Downlights (9W?)" en "LED filament E27" lampen?

Heb 5/6 stuks downlights nodig (voor op zolder)
En 6 (tot) 10 E27 lampen (voor boven de eettafel en sfeerlampen).

Voorbeeld van de Downlight die ik zoek:
  dinsdag 23 april 2019 @ 14:05:49 #290
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_186379592
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga verhuizen (nou ja, ik heb al een woning in NL, maar ben nog niet met alles over) en kom veel spul tegen dat eigenlijk wel voor een habbekrats weg mag. Zo heb ik hier deze nog nieuw en ongebruikt in verpakking liggen: https://www.aliexpress.co(...)sic/32886964139.html . Interesse? (Heb zelf de BOSE QC35 II)
Je mag me altijd een doos sturen met spul om te reviewen ;)

In other news : ligt het aan het spul dat ik zoek of vinden jullie ook 99% van de producten het goedkoopst op AE?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 23 april 2019 @ 14:51:05 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_186380064
Hehe, had al bedacht om misschien Shiz-boxen te doen. 25,- surprise boxen incl. verz met mogelijk tablets, smartphones, koptelefoons e.d. dan ben ik er misschien 't snelste doorheen. xD Maar ik heb nog 2 maanden in Oostenrijk om 't klassiek op de ouderwetse manier - de lokale versie van Marktplaats - te verslijten. :+

Pretty much. AE zo'n beetje de go-to place to be. Of good ol' eBay natuurlijk. Directe concurrentie within the site drijft de prijzen omlaag natuurlijk. Misschien sporadisch Banggood of Fasttech, maar eigenlijk ook niet meer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_186386612
Met die headset had je wel iets eerder kunnen komen, 'n maandje geleden zo eentje gekocht :D

Vandaag 'n oude smart-bracelet weer opgesnord om te gebruiken als "plashorloge" voor m'n zoontje. Moest eerst nog eens op zoek naar 't merk en 'n werkende apk voor dat ding :') Was net na Miband 1 tijdperk, de Vidonn X6.

Nu blijkt dat die alarmen (ongeveer elke 2u) helemaal niet betrouwbaar zijn, iets synchroniseert niet helemaal lekker en 't lijkt erop dat ik 'n BT-connectie moet hebben om dat alarm af te laten gaan. Kloteding.

Of niet! M'n laatste test lijkt geslaagd, morgen eens uitproberen of ie op tijd naar de wc gaat met dat ding.

Chinashopping FTW _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:14:53 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186457399
iemand die mij wil helpen? heb een eenvoudig telefoonhoesje besteld, maar zie dit verschijnen als laatste update:

Import clearance failure

2019-04-27 08:18:00 [GMT+8]

Held by Custom

2019-04-27 08:18:00 [GMT+8]

wat betekent dit?
pi_186460413
Omdat ik dit hier geloof ik ook wel heb langs zien komen:

Inval bij fabriek in China waar voor miljoenen aan nep-LEGO werd gemaakt
quote:
De Chinese politie is vrijdag binnengevallen bij een fabriek in de stad Shenzen waar naar verluidt voor miljoenen euro's aan nep-LEGO werd gemaakt en verkocht. Dat melden verschillende media, waaronder BBC.

"In oktober 2018 ontdekte de politie dat bouwstenen van Lepin die te koop werden aangeboden grote gelijkenissen vertoonden met die van LEGO", schrijft de politie in Sjanghai in een verklaring volgens de BBC.

Bij de politie-inval bij de Chinese speelgoedmaker Lepin zijn vier mensen aangehouden. De inval werd gedaan nadat de politie erachter kwam dat onder meer het ontwerp van de Star Wars-set van LEGO was gebruikt.

Volgens de verklaring heeft de politie zo'n 630.000 producten van Lepin in beslag genomen, met een waarde van ongeveer 200 miljoen Chinese yuan (zo'n 26,2 miljoen euro).

De maker van imitatie-LEGO verkocht het speelgoed tegen een fractie van de prijs van de Deense speelgoedmaker. Waar een doosje Lepin-speelgoed 2,70 euro kostte, is de prijs van een vergelijkbare doos LEGO minimaal 15 euro.
  zondag 28 april 2019 @ 17:20:39 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_186480883
Hehe, tja zat er aan te komen zoiets. Dit waren natuurlijk gewoon ordinair gekopieerde dozen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_186493817
https://s.click.aliexpress.com/e/65cCbuc

Leuke ontwikkeling van Xiaomi. Zie hem net pas voor het eerst.

Maar hoe bedenken ze dat dit product niet waterproof hoeft te zijn :')

Prutsers
  maandag 29 april 2019 @ 11:36:39 #297
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_186493890
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://s.click.aliexpress.com/e/65cCbuc

Leuke ontwikkeling van Xiaomi. Zie hem net pas voor het eerst.

Maar hoe bedenken ze dat dit product niet waterproof hoeft te zijn :')

Prutsers
Ik zal het hier dan ook maar eens zeggen :
Dat is mijn Digoo ook niet, en toch houdt die 't al meer dan een jaar uit op m'n voordeur in weer en wind.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 29 april 2019 @ 11:57:12 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_186494187
Link doet het hier niet, maar de videodoorbell van Xiaomi?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_186494288
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:57 schreef shiznuts het volgende:
Link doet het hier niet, maar de videodoorbell van Xiaomi?
Link werkt wel. Leuk projectje.

En meteen een goede reden om een 3D printer te kopen. ;)
  maandag 29 april 2019 @ 12:03:58 #300
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_186494304
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Link werkt wel. Leuk projectje.

En meteen een goede reden om een 3D printer te kopen. ;)
Nee, je link werkt niet :p
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_186494319
quote:
12s.gif Op maandag 29 april 2019 11:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik zal het hier dan ook maar eens zeggen :
Dat is mijn Digoo ook niet, en toch houdt die 't al meer dan een jaar uit op m'n voordeur in weer en wind.
Haha, Tweakers O+

Maar goed om te horen. Heb je wel iets van een overkapping bij je voordeur? Bij mij zou hij vol in de regen hangen.

Aan de andere kant, voor 40-45 euro is het best een gok waard.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')