abonnement Unibet Coolblue
pi_183077044
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat is dat voor kut redenatie?
Zoiets noem je de wet, en het respecteren van de wet.
Zal voor een anarchist als jij allicht een lastig te bevatten concept zijn.
pi_183077053
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Bwahaha ze had 5kg coke in haar korset en ze gedroeg zich nerveus. Ze wist niet dat het verboden was. Nee. Net als die xtc producenten die tonnen gevaarlijke chemicaliën in de sloot dumpen.
Zou er een reden zijn dat xtc producten zich anders gedragen dan paracetamol producenten? Of heb je ook wat paracetamol afval in de sloot gevonden?
  zondag 11 november 2018 @ 13:12:35 #103
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077061
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus om te voorkomen dat iemand vrijwillig een lijntje coke snuift, mogen we levens verwoesten? De oplossing mag kutter zijn dan het probleem.

[..]

Uit je laffe reacties van het vorige topic blijkt dus dat je ook wil dat iedereen met een bijbel of koran 30 jaar straf krijgt! Feest. Wat een betere wereld ben je toch voor.
Jij weet best dat met bestrijding van smokkel en handel van harddrugs wordt voorkomen dat een heleboel levens worden verwoest. Maar ga vooral lekker je basepijp stoppen.
pi_183077062
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zou er een reden zijn dat xtc producten zich anders gedragen dan paracetamol producenten? Of heb je ook wat paracetamol afval in de sloot gevonden?
Stop maar, je trollen wordt nu te doorzichtig.
  zondag 11 november 2018 @ 13:12:45 #105
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183077066
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_183077082
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zoiets noem je de wet, en het respecteren van de wet.
Zal voor een anarchist als jij allicht een lastig te bevatten concept zijn.
Jij wil de wet aanpassen, dus mag ik je aanspreken alsof je dat al hebt gedaan. Zal vast moeilijk zijn voor jou om een aantal jaren de toekomst in te denken, maar veel anderen kunnen dat wel hoor.
pi_183077127
Laten ze ook de opdrachtgevers, drugshandelaren in de "Narcostaat" Nederland naar Turkije toesturen, als daar een smokkelaarster betrapt wordt, en voorgoed opsluiten daar. Hier krijgen de drugsbendeleiders lage straffen in luxe gevangenissen, als ze al gepakt worden.

Daarom vind ik dat ze zware criminelen, die in Nederland steeds weer misdrijven plegen, hun straf moeten laten uitzitten in Turkije , Marokko enz Dan moet de wet wel veranderd worden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183077157
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Jij weet best dat met bestrijding van smokkel en handel van harddrugs wordt voorkomen dat een heleboel levens worden verwoest. Maar ga vooral lekker je basepijp stoppen.
Na legalisatie van wiet is de consumptie in de VS niet toegenomen en in NL is die ook een stuk lager dan in veel andere landen. Mensen 30 jaar de cel in stoppen voor wat drugs verhelpt helemaal niks het is alleen een stok van de mensen met geld om de armen naar beneden te slaan.
quote:
15s.gif Op zondag 11 november 2018 13:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Stop maar, je trollen wordt nu te doorzichtig.
Ohnee iemand wijst mij op de negatieve gevolgen van mijn voorstellen. Moet wel getroll zijn!!! Maar ik heb geen last van religieuze dogma's hoor.
pi_183077184
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:17 schreef paulgo het volgende:
Laten ze ook de opdrachtgevers, drugshandelaren in de "Narcostaat" Nederland naar Turkije toesturen, als daar een smokkelaarster betrapt wordt, en voorgoed opsluiten daar. Hier krijgen de drugsbendeleiders lage straffen in luxe gevangenissen, als ze al gepakt worden.

Daarom vind ik dat ze zware criminelen, die in Nederland steeds weer misdrijven plegen, hun straf moeten laten uitzitten in Turkije , Marokko enz Dan moet de wet wel veranderd worden.
Wat heb jij gerookt dan? Iemand die in NL straf krijgt moet naar Turkije? Waarom? Waarom zou Turkije daar aan meewerken?
pi_183077221
Gisteren heb ik Requiem for a Dream (2000) gekeken, een zeer verhelderende film, aanrader.
Racist
pi_183077234
Het vliegveld Istanbul wil de nieuwe grote internationale hub worden.
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 13:24:24 #112
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183077235
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2018 13:01 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Ken je haar persoonlijk? Zou je dan wat meer willen vertellen over haar karakter? Wist ze bijv. écht niet dat het illegaal was? Werd ze gepushed door een 'vriend'? Had ze geldproblemen? Was ze een adrenaline junkie?
Nee, ik ken haar niet persoonlijk, nooit met haar gesproken, etc.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 11 november 2018 @ 13:24:38 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077239
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Na legalisatie van wiet is de consumptie in de VS niet toegenomen en in NL is die ook een stuk lager dan in veel andere landen. Mensen 30 jaar de cel in stoppen voor wat drugs verhelpt helemaal niks het is alleen een stok van de mensen met geld om de armen naar beneden te slaan.

[..]

Ohnee iemand wijst mij op de negatieve gevolgen van mijn voorstellen. Moet wel getroll zijn!!! Maar ik heb geen last van religieuze dogma's hoor.
Wat heb jij nu weer gerookt. 5kg coke is niet wat drugs. En met de legalisering van de wietteelt in Amerika heeft dit niks te maken.
pi_183077301
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat heb jij nu weer gerookt. 5kg coke is niet wat drugs. En met de legalisering van de wietteelt in Amerika heeft dit niks te maken.
Al was het een zeecontainer drugs. Ik zie niet het verschil tussen 1 gram bestraffen of dat. Allebei is fout. En ja het heeft er wel wat mee te maken. Je zegt dat bestraffen problemen voorkomt, maar er is recent bewijs dat het helemaal niks uitmaakt. Ga jij morgen heroïne kopen als je het kan krijgen bij de Kruidvat?
  zondag 11 november 2018 @ 13:35:06 #115
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077431
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Ga jij morgen heroïne kopen als je het kan krijgen bij de Kruidvat?
Nee want ik moet morgen werken. :')

Vorig jaar is hier iemand in de buurt van dichtbij door zijn hoofd geschoten op een terras op een mooie zomeravond. Het betrof een afrekening in het criminele circuit. Toevallig heb ik die gebeurtenis zelf meegemaakt. Ik reed op dat moment langs. Maar ga lekker door met lijntjes snuiven hoor. Ik spreek je wel weer als je in de schuldsanering zit en bij de Jellinek loopt.
pi_183077457
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt dan? Iemand die in NL straf krijgt moet naar Turkije? Waarom? Waarom zou Turkije daar aan meewerken?
Ben je soms licht beneveld? De opdrachtgevers van zo'n drugssmokkelaarster zouden juist zwaarder gestraft moeten worden hier in ons land. Dat staat de Nederlandse wet helaas niet toe.

Eigenlijk hebben de opdrachtgevers ook een misdrijf in Turkije gepleegd door een smokkelaarster op pad te sturen. Met een wijziging in het internationale strafrecht en na het tekenen van een rechtsoverdrachts-verdrag met zo'n land, zou het in principe mogelijk kunnen worden. Ons land levert ook al onderdanen onder voorwaarden uit aan de VS en andere landen, als deze landen daar om verzoeken. Het betreft dan geregeld drugsbendeleiders, die vanuit Nederland drugs hebben laten smokkelen naar die landen. Zoals bijvoorbeeld de Zwarte Cobra

Dit werkt duizend maal beter preventief want de opdrachtgevers hier in de Narcostaat-Nederland zijn nu zeker al, weer op zoek naar nieuwe smokkelaarsters, die zij voor hun karretje kunnen spannen :(
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183077496
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik zou daar tevreden mee zijn zeg ik. Maar ik snap ook wel dat dat niet binnen enkele tientallen jaren gebeurt.

Jij zegt dat ik pleit voor celstraffen van 20-30 jaar voor bierdrinkers. Dat is echt onzin. Wat mij betreft geen bierdrinkers geen enkele straf. (mits ze niet achter het stuur kruipen)
Alcohol en wiet is te lekker om te bannen gekkie.
pi_183077585
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee want ik moet morgen werken. :')

Vorig jaar is hier iemand in de buurt van dichtbij door zijn hoofd geschoten op een terras op een mooie zomeravond. Het betrof een afrekening in het criminele circuit. Toevallig heb ik die gebeurtenis zelf meegemaakt. Ik reed op dat moment langs. Maar ga lekker door met lijntjes snuiven hoor. Ik spreek je wel weer als je in de schuldsanering zit en bij de Jellinek loopt.
Ik heb nog nooit een lijntje gesnoven en zelfs lachgasballonnetjes heb ik vermeden. Niet dat het wat uitmaakt. Wie is er meer schuldig aan die kogel? Jij of ik? Hint: je bent geen paracetamol afval tegengekomen in de sloot en je hebt ook nog geen paracetamol of bier fabrikant doodgeschoten zien worden. Ik wil drugs behandelen als bier. En ik weet zeker dat de producenten en handelaren zich dan ook zo gaan gedragen.
  zondag 11 november 2018 @ 13:47:35 #119
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077673
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik wil drugs behandelen als bier. En ik weet zeker dat de producenten en handelaren zich dan ook zo gaan gedragen.
Dat is een nobele linkse gedachte, we hebben in de jaren 90 gezien dat dit beleid niet werkt.
  zondag 11 november 2018 @ 13:50:52 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077732
Misschien heeft die vrouw die coke zelf wel gekocht en wilde in 1x een grote klapper maken. Coke in Colombia kost niks. In Europa levert dat op de zwarte markt misschien een kwart ton op per kg, op de zwarte markt. Die straatwaarde is waar het uiteindelijk voor wordt verkocht aan de junkies en in de uitgaanscircuits.
pi_183077802
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:38 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Alcohol en wiet is te lekker om te bannen gekkie.
Jij glijdt ook af.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie niet het verschil tussen 1 gram bestraffen of dat
Je ziet het verschil tussen bezit voor eigen gebruik, of bezit voor handel niet? Bijzonder.
Als ze een gram bij zich had, zou ik 20 jaar ook een erg zware straf vinden.
pi_183077832
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is een nobele linkse gedachte, we hebben in de jaren 90 gezien dat dit beleid niet werkt.
Ahh het is een linkse gedachte dan hoef je het niet serieus te nemen. Hebben we in de jaren 90 drugs gelegaliseerd ja?

In de VS is wietproductie in de gelegaliseerde staten gegaan van georganiseerde misdaad met eigen legers in landen als Mexico naar hipsters met een landbouwbedrijf waar je mag komen filmen en kijken. Dat zou in Nederland morgen ook kunnen gebeuren maar mensen zoals jij krijgen blijkbaar een stijfje van schietpartijen in de wijk.
pi_183077852
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij glijdt ook af.

[..]

Je ziet het verschil tussen bezit voor eigen gebruik, of bezit voor handel niet? Bijzonder.
Als ze een gram bij zich had, zou ik 20 jaar ook een erg zware straf vinden.
Wat is het morele verschil tussen zelf gebruiken of anderen in staat stellen die keuze te maken?
  zondag 11 november 2018 @ 13:58:06 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077874
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ahh het is een linkse gedachte dan hoef je het niet serieus te nemen. Hebben we in de jaren 90 drugs gelegaliseerd ja?

In de VS is wietproductie in de gelegaliseerde staten gegaan van georganiseerde misdaad met eigen legers in landen als Mexico naar hipsters met een landbouwbedrijf waar je mag komen filmen en kijken. Dat zou in Nederland morgen ook kunnen gebeuren maar mensen zoals jij krijgen blijkbaar een stijfje van schietpartijen in de wijk.
Niet gelegaliseerd maar gedoogd.
pi_183077907
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Niet gelegaliseerd maar gedoogd.
Dus boer jan kon zijn gras vervangen met ''gras'' zonder problemen!? Ik heb de jaren 90 nog bijna helemaal meegemaakt, maar dat wist ik niet. Bron!?
  zondag 11 november 2018 @ 14:04:10 #126
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183077968
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus boer jan kon zijn gras vervangen met ''gras'' zonder problemen!? Ik heb de jaren 90 nog bijna helemaal meegemaakt, maar dat wist ik niet. Bron!?
Misschien moet je je dan eens verdiepen in de geschiedenis daar kan je wat van leren. Ik heb de 90s meegemaakt met het gedoogbeleid van drugspanden en tippelzones. Ik kan je vertellen dat het een roerige tijd was. Ik heb op CS een junk zien liggen in een plas bloed die doodgestoken was. Ik zag de heroinehoeren 's ochtends zo stoned als een garnaal van de tippelzones af strompelen als ik naar mijn werk ging. Het was geen fjne tijd. De auto's werden letterlijk opengebroken waar je bij stond. Nu is het wel beter maar nog altijd aanwezig.
pi_183078027
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Misschien moet je je dan eens verdiepen in de geschiedenis daar kan je wat van leren. Ik heb de 90s meegemaakt met het gedoogbeleid van drugspanden en tippelzones. Ik kan je vertellen dat het een roerige tijd was. Ik heb op CS een junk zien liggen in een plas bloed die doodgestoken was. Ik zag de heroinehoeren 's ochtends zo stoned als een garnaal van de tippelzones af strompelen als ik naar mijn werk ging. Het was geen fjne tijd. De auto's werden letterlijk opengebroken waar je bij stond. Nu is het wel beter maar nog altijd aanwezig.
Dan vraag je om een bron en dan krijg je dit verwijt.... Tsk tsk. Ik is trouwens geen bron. Ik heb de jaren 90 ook meegemaakt en de eerste hoer die ik tegenkwam was in Amsterdam. Weinig mee te maken gehad verder.
  zondag 11 november 2018 @ 14:08:49 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183078042
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
de eerste hoer die ik tegenkwam was in Amsterdam. Weinig mee te maken gehad verder.
Ik geloof er niks van.
pi_183078093
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
Een kind uit een dorp heeft veel te maken met hoeren? Wat voor een ouders heb jij gehad?
pi_183078103
Lekkere bitch, zou raken. Maar ze zal wel weer iets uitkramen van ‘ ik was naief ‘ en ‘ ik hiel zoveel van Memhet dat ik het niet door had ‘.
Deze dombo kan maar het beste uit ons mooie landje weg blijven. Fijne sinterklaas Naomi!
U MAD?
pi_183078163
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Misschien moet je je dan eens verdiepen in de geschiedenis daar kan je wat van leren. Ik heb de 90s meegemaakt met het gedoogbeleid van drugspanden en tippelzones. Ik kan je vertellen dat het een roerige tijd was. Ik heb op CS een junk zien liggen in een plas bloed die doodgestoken was. Ik zag de heroinehoeren 's ochtends zo stoned als een garnaal van de tippelzones af strompelen als ik naar mijn werk ging. Het was geen fjne tijd. De auto's werden letterlijk opengebroken waar je bij stond. Nu is het wel beter maar nog altijd aanwezig.
Zo, nou inderdaad. Kijk eens hoe Heerlen CS in de jaren 90 was, tot diep in Schandelen aan toe. Overal junks en overlast, werd gewoon gedoogd. Nu is het dat helemaal opgeschoond.

Zulke zaken gedogen leidt tot ellende.
pi_183078574
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:47 schreef Makrolon het volgende:
Wel echt buiten proportie, 20 tot 30 jaar voor iets waar je eigenlijk niemand kwaad mee doet. Buiten dat het niet mag natuurlijk.
Tja Turkije. In dat soort landen loop je de kans al zwaar gestraft te worden als je een steen van een strand als soevenier mee naar huis wil nemen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1115589/celstraf-voor-souvenir
  zondag 11 november 2018 @ 15:42:03 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183079592
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een kind uit een dorp heeft veel te maken met hoeren? Wat voor een ouders heb jij gehad?
Kom eerst maar eens met een bron.

Hahaha met je bron.
pi_183079754
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zo, nou inderdaad. Kijk eens hoe Heerlen CS in de jaren 90 was, tot diep in Schandelen aan toe. Overal junks en overlast, werd gewoon gedoogd. Nu is het dat helemaal opgeschoond.

Zulke zaken gedogen leidt tot ellende.
Mensen die in het openbaar onder invloed overlast veroorzaken kun je aanpakken zonder mensen 30 jaar op te sluiten voor het bij zich hebben van wat coke.
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Kom eerst maar eens met een bron.

Hahaha met je bron.
Kijk al deze verschrikkelijke criminelen eens!!!???!@
pi_183080142
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:17 schreef paulgo het volgende:
Laten ze ook de opdrachtgevers, drugshandelaren in de "Narcostaat" Nederland naar Turkije toesturen, als daar een smokkelaarster betrapt wordt, en voorgoed opsluiten daar. Hier krijgen de drugsbendeleiders lage straffen in luxe gevangenissen, als ze al gepakt worden.

Daarom vind ik dat ze zware criminelen, die in Nederland steeds weer misdrijven plegen, hun straf moeten laten uitzitten in Turkije , Marokko enz Dan moet de wet wel veranderd worden.
Territorialiteitsbeginsel. Google dat eens. Dat is een internationaal recht en valt niet te veranderen.
  zondag 11 november 2018 @ 16:18:47 #136
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_183080252
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mensen die in het openbaar onder invloed overlast veroorzaken kun je aanpakken zonder mensen 30 jaar op te sluiten voor het bij zich hebben van wat coke.

[..]

Kijk al deze verschrikkelijke criminelen eens!!!???!@
Gast, denk je nu serieus dat Erdogan hier op het forum zit en met je betoog het beleid in Turkije kan veranderen? Reis af naar Turkije en ga daar protesteren. Succes!

O ja, neem gelijk 5 kilo coke mee, want ze komen wat tekort nu.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_183080312
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2018 16:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gast, denk je nu serieus dat Erdogan hier op het forum zit en met je betoog het beleid in Turkije kan veranderen? Reis af naar Turkije en ga daar protesteren. Succes!
Gast, de mensen waar ik tegen betoog willen hetzelfde beleid in Nederland als in Turkije. Sommigen nu en sommigen over 30 jaar. Dus ik hoef helemaal niet naar Turkije af te reizen om mini Erdo's tegen te komen. Echt triest om te zien dat jouw hoog van de toren blazende reactie zo dom is.
  zondag 11 november 2018 @ 16:25:26 #138
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_183080367
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gast, de mensen waar ik tegen betoog willen hetzelfde beleid in Nederland als in Turkije. Sommigen nu en sommigen over 30 jaar. Dus ik hoef helemaal niet naar Turkije af te reizen om mini Erdo's tegen te komen. Echt triest om te zien dat jouw hoog van de toren blazende reactie zo dom is.
Ga tegen Rutte zeuren dat ze deze mini Erdogans het land uit schoppen. Ik zit ook niet te wachten op een war on drugs, maar jouw betoog rondom deze dame is kansloos. Zij is de pineut en is weer vrij als ze 47 is. Voortaan toch maar in eigen land blijven met dit soort ongein.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 11 november 2018 @ 16:31:15 #139
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183080487
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Gast, de mensen waar ik tegen betoog willen hetzelfde beleid in Nederland als in Turkije.
Dat heb ik nooit gezegd.
pi_183080655
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd.
Je hebt nu al iets van 4 klaagberichten over gedogen geschreven en legaliseren wil je al helemaal niet. Wat wil je dan wel? Veel andere smaken tussen verboden, legaal en verboden, maar niet vervolgen zijn er volgens mij niet.
quote:
13s.gif Op zondag 11 november 2018 16:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ga tegen Rutte zeuren dat ze deze mini Erdogans het land uit schoppen. Ik zit ook niet te wachten op een war on drugs, maar jouw betoog rondom deze dame is kansloos. Zij is de pineut en is weer vrij als ze 47 is. Voortaan toch maar in eigen land blijven met dit soort ongein.
Gast mijn eerste statement in dit topic was wat een achterlijk wijf. De tweede was wat een achterlijke wereld dat je hierdoor in de problemen kan komen. En als jij tegen een war on drugs bent dan kun je het dus ook met mij eens zijn.
pi_183080678
Amsterdam en Utrecht jaren 80. Verschrikkelijk...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183080766
Maar ik kende iemand in mijn omgeving die in de jaren 80-90 heroinejunk werd. Maar hij klopte als kind en puber al niet. Altijd gedonder met die jongen. Wilde niet leren, mensen continu uitdagen. Gek werd je ervan.
Als heroinejunk heeft hij zo’n beetje de hele inboedel van zijn ouders verkocht als ze niet thuis waren. Stereo, televisie, alles.
Wat een gast was dat ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 11 november 2018 @ 17:20:57 #143
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_183081545
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

Gast mijn eerste statement in dit topic was wat een achterlijk wijf. De tweede was wat een achterlijke wereld dat je hierdoor in de problemen kan komen. En als jij tegen een war on drugs bent dan kun je het dus ook met mij eens zijn.
Gedeeltelijk. Alle softdrugs mogen ze gelijk legaliseren, maar met een doorgesnoven cokegebruiker wil je niet te maken krijgen, maar probeer dat maar eens te reguleren. Het is te makkelijk om te stellen dat je met drugs alleen je zelf iets aandoet.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_183082621
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:45 schreef Sigaartje het volgende:
Maar ik kende iemand in mijn omgeving die in de jaren 80-90 heroinejunk werd. Maar hij klopte als kind en puber al niet. Altijd gedonder met die jongen. Wilde niet leren, mensen continu uitdagen. Gek werd je ervan.
Als heroinejunk heeft hij zo’n beetje de hele inboedel van zijn ouders verkocht als ze niet thuis waren. Stereo, televisie, alles.
Wat een gast was dat ;(
Uitzonderingen daargelaten, maar bij de meeste probleemjongeren gaat er thuis ook wat fout. Ik denk dat je maar weinig heroïne junks kan vinden zonder een kutjeugd en ouders hebben daar in 9 vd 10 gevallen een behoorlijke invloed op gehad.
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 17:20 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gedeeltelijk. Alle softdrugs mogen ze gelijk legaliseren, maar met een doorgesnoven cokegebruiker wil je niet te maken krijgen, maar probeer dat maar eens te reguleren. Het is te makkelijk om te stellen dat je met drugs alleen je zelf iets aandoet.
Het overgrote deel van de cokegebruikers is een productief normaal functionerend onderdeel van de samenleving. En als mensen te veel van iets gebruiken en daar slecht op reageren is dat een hele slechte reden om het dan maar verboden te maken. Hier in Grun zijn studenten doodgegaan aan te veel water drinken. Was vast ook niet leuk om te zien voor omstanders en voor de familie later.
  zondag 11 november 2018 @ 18:15:35 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183082725
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:45 schreef Sigaartje het volgende:
Maar ik kende iemand in mijn omgeving die in de jaren 80-90 heroinejunk werd. Maar hij klopte als kind en puber al niet. Altijd gedonder met die jongen. Wilde niet leren, mensen continu uitdagen. Gek werd je ervan.
Als heroinejunk heeft hij zo’n beetje de hele inboedel van zijn ouders verkocht als ze niet thuis waren. Stereo, televisie, alles.
Wat een gast was dat ;(
Zelfde soort ervaringen hier.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183083423
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zelfde soort ervaringen hier.
Ik ging in mijn jonge jaren wel eens uit met hem. Altijd gedonder. En toen had hij nog nooit eens drugs gezien. Maar altijd overal mensen uitdagen, in bars en disco's. Dan zei ik wel eens: doe nou effe normaal joh, je brengt ons beiden in problemen. Maar het was altijd weer raak.
Dus het verwondert me niet dat heroineverslaafden al in het begin probleemfiguren waren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 11 november 2018 @ 19:13:10 #147
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_183084467
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:
Het overgrote deel van de cokegebruikers is een productief normaal functionerend onderdeel van de samenleving. En als mensen te veel van iets gebruiken en daar slecht op reageren is dat een hele slechte reden om het dan maar verboden te maken.
Ik stel voor dat je hulpverlener wordt en dat overige kleine deel voor je rekening neemt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_183084624
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je hulpverlener wordt en dat overige kleine deel voor je rekening neemt.
Jij doet niet meer mee.
  zondag 11 november 2018 @ 19:29:26 #149
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_183084989
Oei. Ze ziet er niet zo slim uit, maar 20-30 jaar cel voor zoiets is ook wel echt heel onproportioneel. Is het nu bekend of ze wist wat ze deed of niet?
Ik hou niet van fraude.
  zondag 11 november 2018 @ 20:27:05 #150
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183087031
Turkije is een strafrechtelijk zeer vriendelijk land voor de standaarden die gelden in de moslimwereld. Ze had het veel strenger en harder kunnen treffen.
  zondag 11 november 2018 @ 20:32:46 #151
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183087211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 17:39 schreef Inbox het volgende:
[ afbeelding ]
Domme troela.
  zondag 11 november 2018 @ 20:37:48 #152
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183087396
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
Lol, ik weet wie dit is :D
Vul dan even in!

Naam:
Achternaam:
Geboortedatum:
Adres:
Postcode en woonplaats:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
  zondag 11 november 2018 @ 20:42:49 #153
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_183087576
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 17:20 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gedeeltelijk. Alle softdrugs mogen ze gelijk legaliseren, maar met een doorgesnoven cokegebruiker wil je niet te maken krijgen, maar probeer dat maar eens te reguleren. Het is te makkelijk om te stellen dat je met drugs alleen je zelf iets aandoet.
Maar zonder legalisatie kun je het ook bij wijze van spreken op elke straathoek krijgen, maar dan met alle criminaliteit die er bij hoort, dus dat is geen argument tegen.
pi_183087653
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 19:29 schreef NoFrauds het volgende:
Oei. Ze ziet er niet zo slim uit, maar 20-30 jaar cel voor zoiets is ook wel echt heel onproportioneel. Is het nu bekend of ze wist wat ze deed of niet?
Ze heeft gezegd dat ze dacht dat ze geld smokkelde, dus ze wist sowieso dat ze smokkelwaar bij zich droeg.
Al denk ik zelf dat ze wel degelijk wist dat het coke was wat ze bij zich droeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 11 november 2018 @ 20:48:20 #155
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183087808
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je hebt nu al iets van 4 klaagberichten over gedogen geschreven en legaliseren wil je al helemaal niet. Wat wil je dan wel? Veel andere smaken tussen verboden, legaal en verboden, maar niet vervolgen zijn er volgens mij niet.

[..]

Gast mijn eerste statement in dit topic was wat een achterlijk wijf. De tweede was wat een achterlijke wereld dat je hierdoor in de problemen kan komen. En als jij tegen een war on drugs bent dan kun je het dus ook met mij eens zijn.
Ik klaag helemaal niet ik zeg alleen wat ik meemaak.
  zondag 11 november 2018 @ 20:52:27 #156
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183087936
quote:
The 20 Countries with the Harshest Drug Laws in the World



United States drug laws are often considered harsh, but the penalties for carrying or trafficking drugs in other countries, particularly those in Central America, South America, and Southeast Asia, can be much more severe.

Malaysia
In Malaysia, those who sell drugs can be punished with death. Just for having drugs in your possession, you can be fined, jailed, or deported. Driving drunk is also punished harshly in Malaysia. Malaysian laws also mandate the death penalty for convicted drug traffickers. Unfortunately it does not take much to be branded a drug trafficker here. Whether you are caught with a half-ounce of heroin or seven ounces of marijuana, authorities can arrest you for trafficking drugs. Anyone can be stopped and detained by police for up to two weeks on suspicion of drug use and forcibly tested for any traces of drugs in their system. People who test positive are automatically sentenced to a year of compulsory treatment, even if they're not caught with any drugs at the time.

China
In China, if you are caught with drugs, you could be forced to attend drug rehab in a facility run by the government. Death is the penalty for some drug crimes. According to the Drug Policy Alliance, China adheres strictly to its zero tolerance stance on drug use. In 2009, for example, British-Pakistani national Akmal Shaikh was put to death by fire squad for smuggling heroin, despite the strong objections of Britain's then-prime minister, Gordon Brown. It's hard to over-emphasize the impact of the Opium Wars on modern China. Domestically, it's led to the ultimate collapse of the centuries-old Qing Dynasty, and with it more than two thousand years of dynastic rule. It convinced the country that it had to modernize and industrialize. The history with opium also has led China to adopt a particularly harsh anti-narcotics policy with the death penalty applicable even to mid-level traffickers.

Vietnam
In Vietnam, drug crimes are taken very seriously. If you are arrested with more than 1.3 pounds of heroin, you will automatically be executed. Daniel Wolfe of the International Harm Reduction Development Program at the Open Society Foundations said that in Vietnam, drug users, including foreigners, could be forcibly sent to "rehabilitation," which includes near starvation and back-breaking labor. He added, "Even casual drug users are sent for four years to these special 'treatment centers' run by the Department of Social Evils, where they are offered no treatment except forced labor, harsh discipline and torture. And this is in a country that made headlines by 'decriminalizing' drug use a few years ago."

Iran
Iran is not known to be tolerant of criminal offenses in general, and drug offenses are no different. The use of opium is a particular problem in Iran, in part because it is produced in neighboring Afghanistan. If you are caught with drugs in Iran, the best case scenario is a large fine and the worst-case scenario is the death penalty.

Thailand
In Thailand, those trafficking narcotics may be put to death. Drug users are frequently sentenced to mandatory rehab.

Dubai
Dubai is known to be very intolerant of drug abuse. Many prescription drugs that are legal in other parts of the world can get you put in jail in Dubai. It is typical for drug offenders to be sentenced to four years in prison and then be deported. Failing a drug test can be grounds for incarceration Dubai, even if you are not in possession of any drugs.

Saudi Arabia
The sale of drugs in Saudi Arabia almost always results in the death penalty. Saudi Arabia and judicial authorities are not inclined to make exceptions. Alcohol use is illegal in Saudi Arabia, and possession or use of alcohol or drugs can be punished by public flogging, fines, lengthy imprisonment, or death.

Singapore
Singaporean police will assume that you are selling drugs if you are caught with relatively small amounts. If you are convicted of selling drugs, you will be sentenced to death.

Cambodia
In Cambodia, you can be sentenced to many years in prison or even life in prison for possessing drugs. Unlike many other South Asian countries, Cambodia does not mandate the death penalty for drug trafficking.

Indonesia
Indonesian drug laws are harsh. If you are caught with marijuana, you can get up to twenty years in jail. Other drugs carry jail terms of up to twelve years, and the sale of drugs is punishable by death. Authorities recently said Indonesia is preparing to execute more foreigners convicted of drug offenses. Executions last year caused an international outcry. Indonesia has extremely strict drug laws and more than 130 people on death row, mostly for drug crimes. Jokowi said through an interpreter: "Implementation of the death penalty is carried out cautiously." He spoke after meeting German Chancellor Angela Merkel, who underlined Germany's opposition to capital punishment and its wish for Indonesia "not to implement it if possible."

Laos
If you’re caught with drugs in Laos, you could pay up to $35,000. If you are found with narcotics, you could spend ten years or more in prison.

North Korea
Foreigners rarely visit North Korea, but there are several tour groups that can help you visit the reclusive nation. Do not bring drugs into North Korea, because you could find yourself sentenced to an extremely lengthy stay in a prison camp. You will have no contact with your friends or family, and it may be very difficult for the United States government to intervene.

The Philippines
In the Philippines, drug traffickers are sentenced to death. You may be presumed to be a drug trafficker if you have more than a third of an ounce of a drug in your possession.

Turkey
Penalties for drug possession in Turkey include large fines and long prison sentences. Penalties for selling drugs can be even stricter.

Costa Rica
As in other South American countries, possession of drugs in Costa Rica can land you in jail for a lengthy stay.

Columbia
If you get caught with drugs in Columbia, you will spend a long time in a very unpleasant prison. Police make several arrests a day at airports in Columbia, catching many foreign nationals.
https://drugabuse.com/the(...)g-laws-in-the-world/

'Achtste plaats'. Ja, iedereen kan de definitie in eigen voordeel definieren zodat de cijfers mooi en 'beschaafder' naar buiten komen. Ja, en al die dronestrikes in het buitenland en executies door agenten midden op straat. Dat zijn ook executies.

quote:
Police officers in the US shoot and kill hundreds of people each year, according to the FBI's very limited data -- far more than other developed countries like the UK, Japan, and Germany, where police officers might go an entire year without killing more than a dozen people or even anyone at all.
Huppa, meteen naar plaats drie/twee en dan laat ik de dronestrikes nog zelfs uit.

https://www.vox.com/cards(...)shootings-statistics

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 12-11-2018 00:48:18 ]
  zondag 11 november 2018 @ 21:04:54 #157
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_183088433
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:42 schreef tfors het volgende:

[..]

Maar zonder legalisatie kun je het ook bij wijze van spreken op elke straathoek krijgen, maar dan met alle criminaliteit die er bij hoort, dus dat is geen argument tegen.
Ik zou het ook niet naast de paracetamol verkopen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_183089472
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn medelijden is tamelijk beperkt.
Die van mij vooralsnog ook. Wel triest als blijkt dat ze bijvoorbeeld een laag IQ heeft en de consequenties van haar daden niet goed kon overzien.
pi_183091820
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die van mij vooralsnog ook. Wel triest als blijkt dat ze bijvoorbeeld een laag IQ heeft en de consequenties van haar daden niet goed kon overzien.
:')

Dit soort goedpraterij van steigerende hengsten dwerg-pony's in dit topic.. :')
´
pi_183091900
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:')

Dit soort goedpraterij van steigerende hengsten dwerg-pony's in dit topic.. :')
Hoezo is dat goedpraterij? In Nederland houdt de rechter daar rekening mee door bijvoorbeeld dwangverpleging e.d. op te leggen in plaats van celstraffen. In van die bananenrepublieken is die luxe er vaak niet.
  maandag 12 november 2018 @ 06:45:06 #161
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_183094321
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die van mij vooralsnog ook. Wel triest als blijkt dat ze bijvoorbeeld een laag IQ heeft en de consequenties van haar daden niet goed kon overzien.
Op je 27e zou je toch echt wel wat inzicht moeten hebben. Laag IQ of niet. En het feit dat ze zich nerveus gedroeg zegt wel genoeg..
With love :*
pi_183096385
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:')

Dit soort goedpraterij van steigerende hengsten dwerg-pony's in dit topic.. :')
Echt intellectueel ben je niet he?
pi_183096982
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die van mij vooralsnog ook. Wel triest als blijkt dat ze bijvoorbeeld een laag IQ heeft en de consequenties van haar daden niet goed kon overzien.
Ik vind het ergens ook wel sneu. Mijn eerste reactie was ook, wat een domme muts, hoe is het mogelijk dat je nog steeds zo stom kunt zijn om dit te doen.

Maar ja, als je beseft dat ze waarschijnlijk vrij achterlijk is, is het ook wel treurig dat ze in één klap haar hele leven in feite weg gegooid heeft.
٩๏̯͡๏)۶
pi_183105983
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind het ergens ook wel sneu. Mijn eerste reactie was ook, wat een domme muts, hoe is het mogelijk dat je nog steeds zo stom kunt zijn om dit te doen.

Maar ja, als je beseft dat ze waarschijnlijk vrij achterlijk is, is het ook wel treurig dat ze in één klap haar hele leven in feite weg gegooid heeft.
Die is op dit moment dat ik dit typ keihard aan het overleven in een Turkse jail onder zware omstandigheden.
Ze werd waarschijnlijk paranoïde op dat vliegveld in Istanboel dat haar handelen verraadde. Die beveiligers zijn daar voor getrained uiteraard om deze mensen eruit te pikken.
Als ik het goed begrijp is het haar wel gelukt om Brazilië te verlaten met die 5kg coke.

Ik zou het zelf nooit doen zoiets maar moet wel zeggen dat die spanning mij wel trekt, om daar met stalen zenuwen met een gigantische pokerface langs de beveiliging te lopen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_183106458
Ik ga elk jaar naar Turkije, (vliegveld Antalya) en ben nog nooit gecontroleerd. En ook bijna niemand gecontroleerd zien worden.

Verder heb je in Turkije een stuk minder tuig dan in West Europa, logisch dus dat dit groot nieuws was daar.
pi_183107293
Hopelijk krijgt ze de lokale specialiteit. Turkse worst.
pi_183107894
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:34 schreef Atak het volgende:
Hopelijk krijgt ze de lokale specialiteit. Turkse worst.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:34 schreef Atak het volgende:
Hopelijk krijgt ze de lokale specialiteit. Turkse worst.
Denk dat ze meer van de zwarte worst is. Geen idee waarom ik dat denk trouwens.
  maandag 12 november 2018 @ 21:22:55 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183110351
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:58 schreef Inbox het volgende:

[..]


[..]

Denk dat ze meer van de zwarte worst is. Geen idee waarom ik dat denk trouwens.
Projectie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:47:22 #169
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183125667
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:34 schreef Atak het volgende:
Hopelijk krijgt ze de lokale specialiteit. Turkse worst.
Vlees is altijd goed.
pi_183288712
Geen medelijden mee.
  Spellchecker woensdag 20 november 2019 @ 17:30:04 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190040287
Venlose 26 jaar Turkse cel in voor cokesmokkel
quote:
De 28-jarige Naomi M. uit Venlo, die vorig jaar op het vliegveld van Istanbul werd betrapt op het smokkelen van cocaïne, moet van de Turkse rechter 26 jaar de cel in, meldt RTL Nieuws.
De vrouw had de drugs om haar lichaam gebonden, verstopt in haar korset. De pakketten cocaïne wogen 5 kilo. Het bleek uiteindelijk om 3 kilo pure coke te gaan.

Naomi M., die op die dag terugkwam van een vakantie in Brazilië, zegt dat ze niet wist dat ze drugs bij zich had. Ze dacht dat er alleen geld verstopt zat in de pakketten.
26 jaar ....... in een Turkse cel .....
pi_190040449
Gegokt en verloren
I will do what i must !!
pi_190040474
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 17:36 schreef Jeanne_Darc het volgende:
20 jaar! Dat zijn nog eens straffen.
Keihard straffen inderdaad. Gelukkig is deze zware misdadiger van de straten.

[ Bericht 1% gewijzigd door wickedmen030 op 20-11-2019 17:55:00 ]
  woensdag 20 november 2019 @ 17:52:25 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190040580
Genoeg tijd om nog eens na te denken of dit nu wel zo'n slim plan was. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 20 november 2019 @ 17:57:25 #176
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190040625
Zonde van dat mooie poppie.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 20 november 2019 @ 17:58:20 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190040636
Wat een belachelijk hoge straffen hebben ze daar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 20 november 2019 @ 18:10:16 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040733
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Dom natuurlijk, maar wel sneu. Het moment waarop ze je koffer/ kleding openmaken en je weet dat
de rest van je voorzienbare leven een hel gaat worden moet echt afschuwelijk zijn.
Het gaat om smokkelen vriend. Fuck deze domme idioot
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 november 2019 @ 18:11:21 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040741
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:47 schreef Makrolon het volgende:
Wel echt buiten proportie, 20 tot 30 jaar voor iets waar je eigenlijk niemand kwaad mee doet. Buiten dat het niet mag natuurlijk.
Nee met coke doe je niemand kwaad

nigga what open een boek ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190040752
_O_ doei
  woensdag 20 november 2019 @ 18:15:05 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040782
Goh wist niet dat er zoveel cokeheads hier rond dwaalden op fok.

Niet zo gek natuurlijk, veel sjonnies en sjakies hier
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190040785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee met coke doe je niemand kwaad

nigga what open een boek ofzo
Waarom mag er dan wel voor miljarden verhandeld worden in de wapenindustrie? Oh ja omdat daar de overheid van profiteert :')
pi_190040787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:58 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een belachelijk hoge straffen hebben ze daar.
Moeten ze hier ook hebben, daarom plegen al die arabieren hier graag overvallen op bejaarden en weet niet wat er allemaal gebeurd, omdat in eigen land hand er af wordt gehakt of dat ze 30 jaar de bak in gaan.

Hier krijg je voor drugs smokkelen door D66 een revalidatietraject aangeboden van 26 dagen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 20 november 2019 @ 18:16:32 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040795
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Na legalisatie van wiet is de consumptie in de VS niet toegenomen en in NL is die ook een stuk lager dan in veel andere landen. Mensen 30 jaar de cel in stoppen voor wat drugs verhelpt helemaal niks het is alleen een stok van de mensen met geld om de armen naar beneden te slaan.
[..]

Ohnee iemand wijst mij op de negatieve gevolgen van mijn voorstellen. Moet wel getroll zijn!!! Maar ik heb geen last van religieuze dogma's hoor.
Vergelijk je nou softdrugs met harddrugs?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190040799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Moeten ze hier ook hebben, daarom plegen al die arabieren hier graag overvallen op bejaarden en weet niet wat er allemaal gebeurd, omdat in eigen land hand er af wordt gehakt of dat ze 30 jaar de bak in gaan.

Hier krijg je voor drugs smokkelen door D66 een revalidatietraject aangeboden van 26 dagen.
Een bejaard iemand bestelen en mishandelen staat inderdaad in verhouding tot wat verboden middelen meenemen :')
  woensdag 20 november 2019 @ 18:17:06 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040803
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Waarom mag er dan wel voor miljarden verhandeld worden in de wapenindustrie? Oh ja omdat daar de overheid van profiteert :')
MadJack, normaam ben je een toffe peer maar dit slaat nergens op.

De wapen industrie is niet illegaal.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 november 2019 @ 18:17:30 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een bejaard iemand bestelen en mishandelen staat inderdaad in verhouding tot wat verboden middelen meenemen :')
5kg coke smokkelen vind jij dat gewoon moet kunnen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190040811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Waarom mag er dan wel voor miljarden verhandeld worden in de wapenindustrie? Oh ja omdat daar de overheid van profiteert :')
Whataboutism. Faal.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_190040813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een bejaard iemand bestelen en mishandelen staat inderdaad in verhouding tot wat verboden middelen meenemen :')
Ja verboden middelen meenemen is minder erg inderdaad. Daarom voor beroven bejaarden 50 jaar cel.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_190040815
Die zien we nooit meer terug.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190040835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

MadJack, normaam ben je een toffe peer maar dit slaat nergens op.

De wapen industrie is niet illegaal.
Nee maar als je het criterium "je doet er onschuldigen kwaad mee" hanteert is het net zo slecht. Dat het legaal is heeft ook alleen maar te maken met lobby uit die sector. Waarom wordt het anders niet genationaliseerd? Maar er moet geld verdient worden met producten om mensen te vermoorden.
  woensdag 20 november 2019 @ 18:20:27 #192
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190040848
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Moeten ze hier ook hebben, daarom plegen al die arabieren hier graag overvallen op bejaarden en weet niet wat er allemaal gebeurd, omdat in eigen land hand er af wordt gehakt of dat ze 30 jaar de bak in gaan.

Hier krijg je voor drugs smokkelen door D66 een revalidatietraject aangeboden van 26 dagen.
Het gaat om een paar kilo coke joh.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_190040851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

5kg coke smokkelen vind jij dat gewoon moet kunnen?
Ik vind het niet heel bijzonder nee. Wellicht enkel omdat je daarmee het criminele circuit in stand houdt en de zwakkeren van de samenleving ermee treft. Maar met coke is zwakkeren in de samenleving nog maar de vraag.
  woensdag 20 november 2019 @ 18:21:51 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040860
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:09 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik vind het ergens ook wel sneu. Mijn eerste reactie was ook, wat een domme muts, hoe is het mogelijk dat je nog steeds zo stom kunt zijn om dit te doen.

Maar ja, als je beseft dat ze waarschijnlijk vrij achterlijk is, is het ook wel treurig dat ze in één klap haar hele leven in feite weg gegooid heeft.
Hoezo is ze achterlijk? bron
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 november 2019 @ 18:22:45 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik vind het niet heel bijzonder nee. Wellicht enkel omdat je daarmee het criminele circuit in stand houdt en de zwakkeren van de samenleving ermee treft. Maar met coke is zwakkeren in de samenleving nog maar de vraag.
Ik vind 5 kg smokkelen naar een land waar er fikse straffen opstaan kankerdom.

Laat deze domme mongool daar lekker wegrotten, wat draagt ze nou bij aan de samenleving?

Weg met dit soort idioten zeg ik
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190040887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik vind 5 kg smokkelen naar een land waar er fikse straffen opstaan kankerdom.

Laat deze domme mongool daar lekker wegrotten, wat draagt ze nou bij aan de samenleving?

Weg met dit soort idioten zeg ik
Ja maar die vraag kan je net zo goed stellen voor velen in dit land. Ik reageerde nu vooral op de daad zelf, afgezien van de strafbaarheid in dat land. Maar idd, tis teringdom :')
pi_190040902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Goh wist niet dat er zoveel cokeheads hier rond dwaalden op fok.

Niet zo gek natuurlijk, veel sjonnies en sjakies hier
Dus omdat mensen straffen bizar vinden voor een drugs wat toevallig een arbitraire lijst door conservatieven samengesteld is zijn deze mensen cokeheads en sjonnies en sjakies? Over kortzichtige mensen gesproken, kijk je wel eens in de spiegel?
  woensdag 20 november 2019 @ 18:29:37 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190040956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus omdat mensen straffen bizar vinden voor een drugs wat toevallig een arbitraire lijst door conservatieven samengesteld is zijn deze mensen cokeheads en sjonnies en sjakies? Over kortzichtige mensen gesproken, kijk je wel eens in de spiegel?
Als mensen het afdoen als ach het is maar coke dan geeft het wel een insinuatie dat het gewoon normaal is om aan de coke te zitten ja
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 november 2019 @ 18:30:34 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190040973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als mensen het afdoen als ach het is maar coke dan geeft het wel een insinuatie dat het gewoon normaal is om aan de coke te zitten ja
Vindt je 20/30 jaar ook niet een beetje overdreven?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')