abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 22:56:08 #251
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183155424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:
Gaat lekker snel zo. Maandag eind van de middag mijn interne sollicitatie ingestuurd, vanochtend werd ik gebeld. Dinsdag een gesprek op hoofdkantoor :)
Gaat lekker *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183155425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat wist je nog niet?
Nee :@ Moest dat? Ik hou me meestal niet zo bezig met meta Fok dingen :P
Koel en donker bewaren
pi_183155479
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:47 schreef Cee het volgende:
Hij heeft er wel redelijk kijk op, hij is een paar keer door Nicky Byrne in zijn radioshow gebeld met vragen over hoe Ierland het ESF nog kon winnen, waarbij hij goede kritiek gaf op wat ze de laatste jaren niet goed deden, wat ze moeten doen om weer te scoren, waarom Zweden zo knap in elkaar zit, etc. Hij legt het op zijn manier uit maar het snijdt wel vaak hout. Waar het mis gaat is wanneer het ESF afstevent op zijn hoogtepunt en zijn algemene kritiek overslaat naar hysterie en een dubbele agenda als het aankomt op exposure en nieuwsberichten van en over bepaalde kandidaten. Zijn favorieten krijgen extra veel aandacht en kunnen niks meer fout doen. Als er een act tussen zit die hem, om wat voor reden ook, net iets te dwars zit dan gebruikt hij deze ook als whipping post.
Al zijn minions spelen ook tweede viool, hun meningen worden in video’s overschreeuwd als ze niet overeenkomen met die van hun ‘baas’.
Meerdere spijkers op meerdere koppen _O_ Ben het hier helemaal mee eens.

Op zich weet William ook best wel wat. Het is volgens mij ook best een slimme jongen, en hij weet duidelijk wel wat van het Songfestival af en heeft er veel interesse voor.

Maar het is inderdaad ook heel erg de aanloop erheen dat hij ineens als een blad aan een boom omslaat. Hij heeft zo zijn favorieten (vaak ook persoonlijk) en dat merk je ook héél duidelijk. En hij kapt inderdaad ook heel vaak andere Wiwi's af als ze iets zeggen waar hij het niet mee eens is: dat vind ik nog wel het stomste. En ik wil daarmee niet persé suggereren dat hij de anderen niet respecteert als teamleden, maar zo komt het vaak wel over.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:47 schreef Cee het volgende:Grootste ergernis dit jaar vond ik misschien niet William zelf maar dat gedweep met die trutzus van hem. Ineens was ze er en werd ze gebruikt voor reactievideo’s, moest haar mening ook worden verkondigd en, het ergste, zij was het die de reactie van Waylon verkeerd interpreteerde en racisme schreeuwde waardoor William dat overnam en ineens was het gedaan met de sympathie.

Die zus vind ik héél erg, wat ik van haar gezien heb. Ik trek haar echt totaal niet. En inderdaad ook dat ze er eerst nooit was en ineens is ze overal. Precies dezelfde irritante trekjes als haar broer ook, maar dan zonder de echte ESF-passie/kennis en ook enorm versterkt met hen tweeën de hele tijd.
Dat van die reactie van Waylon vind ik oprecht nog enorm kut na al die maanden, want die reactie was echt door haar verkeerd geïnterpreteerd en ze heeft het wel lekker op die stream geslingerd waardoor velen het als waarheid aannamen. Die reactie over de "white asses" ging gewoon over die retweet van een reactie van een van zijn teamgenoten over reacties over de act, en had NIETS persoonlijks met William te maken, maar Suzanne maakte ervan dat het een persoonlijke aanval naar William was en heel Wiwi nam dat toen over.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:47 schreef Cee het volgende:Deban is ook vrij OTT maar ik vind hem leuk, zelfs als ik het niet met hem eens ben, zijn interviews zijn altijd leuk.
Deban is de hysterie den top, maar hé, het is ESF, dan mag het! Hij lijkt me eerlijk waar echt een oprecht lieve jongen. Ik ben het zelden met hem eens qua muziek, maar het lijkt me echt een heerlijk persoon om lekker mee te ESF-hyperen en daarnaast ook gewoon echt aardig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183155514
Wiwi's, serious business.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
  woensdag 14 november 2018 @ 22:59:36 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183155523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee :@ Moest dat? Ik hou me meestal niet zo bezig met meta Fok dingen :P
Moeten uiteraard niet ;) Maar de belangrijke mensen op FOK! zijn nogal extreem pro zwarte piet, elke banner bovenin is van sinterklaas, en we gaan nu al met icoontjes werken voor iedereen (de officiële sinterklaasintocht is nog niet eens geweest). Terwijl dat zelden of nooit voorkomt bij andere gelegenheden. Tja dan laat het weinig te raden over voor mij.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:00:42 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183155544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Wiwi's, serious business.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De WiWi's zelf zijn dan wel weer van de extreem omslaande sfeer. Het ene moment poeslief en daarna het tegenovergestelde en weer terug.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183155583
Ik heb nog steeds NOOIT iets van de WiWi's gezien :D Kan best hoor mensen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 14 november 2018 @ 23:05:01 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183155661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog steeds NOOIT iets van de WiWi's gezien :D Kan best hoor mensen.
Houden zo ^O^ Ik zie er ook heel weinig van, maar elke keer zie ik die walgelijke William voorbij schuiven.

Heb je ook dat interview met Barei niet nog aangeklikt?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183155670
Nee :P

Maar het is ook dat ik minder fanatiek ben dan jullie wat dat betreft hoor. Jullie kennen heel dat wereldje en zijn geinteresseerd in alles ESF, dat is bij mij gewoon minder.

Stiekem ben ik een indringer die hier alleen is voor de gezelligheid, en wacht ik tot ik eruit gekickt wordt als mn ware aard ondekt wordt
Koel en donker bewaren
  woensdag 14 november 2018 @ 23:07:40 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183155736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee :P
Dan ook vooral niet doen, scheelt je weer ergernis.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183155778
Oh had nog ge-edit :P
Koel en donker bewaren
pi_183155811
Met dank aan Roger en Epiales voor deze bazensmiley
Koel en donker bewaren
  woensdag 14 november 2018 @ 23:11:40 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183155842
quote:
12s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Nee :P

Maar het is ook dat ik minder fanatiek ben dan jullie wat dat betreft hoor. Jullie kennen heel dat wereldje en zijn geinteresseerd in alles ESF, dat is bij mij gewoon minder.

Stiekem ben ik een indringer die hier alleen is voor de gezelligheid, en wacht ik tot ik eruit gekickt wordt als mn ware aard ondekt wordt [ afbeelding ]
Dat klopt wel voor een deel van de users hier, maar zelf volg ik dat wereldje helemaal niet. Als mensen het hier niet in dit topic zouden plaatsen, had niet geweten wie of wat de WiWi's waren of wie Matt was. Ik ben wel heel geïnteresseerd in het ESF, maar niet op die manier. Ik heb ook nog nooit een rehearsel gekeken bijvoorbeeld.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183155880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klopt wel voor een deel van de users hier, maar zelf volg ik dat wereldje helemaal niet. Als mensen het hier niet in dit topic zouden plaatsen, had niet geweten wie of wat de WiWi's waren of wie Matt was. Ik ben wel heel geïnteresseerd in het ESF, maar niet op die manier. Ik heb ook nog nooit een rehearsel gekeken bijvoorbeeld.
Oh deed jij ook niet mee aan de rehearsal-streams met Matt toen?

Want dat deed ik dan weer wel, dat vind ik gewoon leuk spannend hyperen met z'n allen :P

Maar het gaat mij altijd wel vooral om Nederland. Dat de WiWi's een of andere Roemeense inzending interviewen, of dat Kroatië bezig is met de voorronde boeit me echt geen hol :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 14 november 2018 @ 23:16:21 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183155948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh deed jij ook niet mee aan de rehearsal-streams met Matt toen?

Want dat deed ik dan weer wel, dat vind ik gewoon leuk spannend hyperen met z'n allen :P

Maar het gaat mij altijd wel vooral om Nederland. Dat de WiWi's een of andere Roemeense inzending interviewen, of dat Kroatië bezig is met de voorronde boeit me echt geen hol :P
Nee ik heb nog nooit een reheasel stream met Matt gezien. Heb tijdens het festival alleen wat reactiefilmpjes van hem gezien die in de topics waren geplaatst. Zijn reactie op alle Nederlandse inzendingen was het eerste filmpje wat ik van hem daarbuiten heb gekeken.

Zelf interesseren rehearsels mij niet, dus die kijk ik nooit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter woensdag 14 november 2018 @ 23:18:43 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_183156007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit een rehearsel gekeken bijvoorbeeld.
:o

....


:o


:o
  ESF Reporter woensdag 14 november 2018 @ 23:19:21 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_183156021
Maar verder top van je sollicitatie Redefine! *O*
  woensdag 14 november 2018 @ 23:19:30 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156024
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:18 schreef Cee het volgende:

[..]

:o

....

:o

:o
:Y

...

:Y

...

:Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183156068
quote:
13s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als het puur een leuke actie was rondom Sinterklaas en er bij andere gelegenheden ook dit soort dingen waren, dan was het best leuk. Maar de enige reden dat het gedaan wordt om dat FOK! nogal extreem pro zwarte piet is, dus dat moet dan door iedereen door de strot gedrukt worden. Dat maakt het voor mij toch wel bijzonder discutabel
Hoeveel acties rondom feestdagen zijn er eigenlijk en waarvoor zijn er emoticons? Want als het ook voor dingen als bijv. Kerst of Pasen zijn vind ik het gewoon een leuk iets om een nationale feestdag mee aan te geven.
En zou je het wel ok vinden als de pieten wit waren geweest?

Gewoon een vraag hoor, want ik weet het oprecht niet (ik kijk nauwelijks naar die emoticons als ik op Fok lees :P ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 14 november 2018 @ 23:24:53 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156130
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hoeveel acties rondom feestdagen zijn er eigenlijk en waarvoor zijn er emoticons? Want als het ook voor dingen als bijv. Kerst of Pasen zijn vind ik het gewoon een leuk iets om een nationale feestdag mee aan te geven.
En zou je het wel ok vinden als de pieten wit waren geweest?

Gewoon een vraag hoor, want ik weet het oprecht niet (ik kijk nauwelijks naar die emoticons als ik op Fok lees :P ).
Vorig jaar was het ook bij Sinterklaas (misschien al langer). Bij andere gelegenheden zijn ze er zelden of nooit. Hooguit bij Kerst, maar dat kan ik niet eens met zekerheid zeggen en sowieso nooit zo lang van tevoren.

De gewone emoticons die je in een reactie kunt zetten zijn er wel altijd rond speciale gelegenheden, maar dat is wat anders dan de icon naast je username.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:25:04 #271
163650 Greys
pi_183156138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Moeten uiteraard niet ;) Maar de belangrijke mensen op FOK! zijn nogal extreem pro zwarte piet, elke banner bovenin is van sinterklaas, en we gaan nu al met icoontjes werken voor iedereen (de officiële sinterklaasintocht is nog niet eens geweest). Terwijl dat zelden of nooit voorkomt bij andere gelegenheden. Tja dan laat het weinig te raden over voor mij.
Eh wacht even hoor, je kunt bij Instellingen en dan tabblad Overige die Sint/Piet icoontjes gewoon zelf uitzetten en dan heb je ook de Sinterklaasbanner niet meer volgens mij. Probeer maar. Je hebt kans dat je het even twee keer uit moet zetten maar het werkt.

Dus iedereen heeft gewoon vrije keuze. :)

Net als de jaarlijkse bewegende sneeuwheader. Die kan je daar ook uitzetten als ie er straks weer is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183156196
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

De WiWi's zelf zijn dan wel weer van de extreem omslaande sfeer. Het ene moment poeslief en daarna het tegenovergestelde en weer terug.
HATE FLOP GARBAGEEE!!! Spain will be LAAAAAAST. Barei threw her victory away!!!"

*loopt Barei kleedkamers in*

Barei 'No! You're a hater.'

William: "No, we just said you were fabulous darling, and perfect!'

Barei 'We're friends, huh?"

Williem: "Yes, we're FRIEEENNDSS."

Dat interview was echt de samenvatting van elke klachtnacht ever :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 14 november 2018 @ 23:28:18 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156213
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Eh wacht even hoor, je kunt bij Instellingen en dan tabblad Overige die Sint/Piet icoontjes gewoon zelf uitzetten en dan heb je ook de Sinterklaasbanner niet meer volgens mij. Probeer maar. Je hebt kans dat je het even twee keer uit moet zetten maar het werkt.

Dus iedereen heeft gewoon vrije keuze. :)

Net als de bewegende sneeuwheader. Die kan je daar ook uitzetten als ie er weer is.
Oh van mij mogen ze gewoon blijven staan hoor, maakt mij niet zoveel uit. Maar ik vind de reden erachter nogal kinderachtig en kansloos.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:28:44 #274
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156223
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

HATE FLOP GARBAGEEE!!! Spain will be LAAAAAAST. Barei threw her victory away!!!"

*loopt Barei kleedkamers in*

Barei 'No! You're a hater.'

William: "No, we just said you were fabulous darling, and perfect!'

Barei 'We're friends, huh?"

Williem: "Yes, we're FRIEEENNDSS."

Dat interview was echt de samenvatting van elke klachtnacht ever :D
:Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:30:16 #275
163650 Greys
pi_183156248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Oh van mij mogen ze gewoon blijven staan hoor, maakt mij niet zoveel uit. Maar ik vind de reden erachter nogal kinderachtig en kansloos.
Oke. Maar wilde het toch even melden dat het je dus niet door de strot geduwd wordt. Je kunt het gewoon uitzetten als je het niet wilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 november 2018 @ 23:31:30 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156273
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke. Maar wilde het toch even melden dat het je dus niet door de strot geduwd wordt. Je kunt het gewoon uitzetten als je het niet wilt.
Op dat punt heb je gelijk, dan kan iemand het uitzetten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:40:33 #277
163650 Greys
pi_183156436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Op dat punt heb je gelijk, dan kan iemand het uitzetten.
Ik lees net dat Jan Smit niet gaat, laten we dansen in een kringetje *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183156437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh deed jij ook niet mee aan de rehearsal-streams met Matt toen?

Want dat deed ik dan weer wel, dat vind ik gewoon leuk spannend hyperen met z'n allen :P

Maar het gaat mij altijd wel vooral om Nederland. Dat de WiWi's een of andere Roemeense inzending interviewen, of dat Kroatië bezig is met de voorronde boeit me echt geen hol :P
Je moet mij eens zien met die weken: twee schermen aan; een met continu de Matt stream, een met continu Fok om te checken wat er elders gebeurt en om live mee te chatten :@ (*heeft Douzepwa Utopia al een gesticht gebouwd?*)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183156465
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik lees net dat Jan Smit niet gaat, laten we dansen in een kringetje *O*
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2018 @ 23:43:28 #280
163650 Greys
pi_183156476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaaa _O- *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183156493
Maar om eerlijk te zijn was ik nooit écht bang dat Jan zou gaan hoor :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 14 november 2018 @ 23:46:38 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156515
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik lees net dat Jan Smit niet gaat, laten we dansen in een kringetje *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:47:39 #283
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je moet mij eens zien met die weken: twee schermen aan; een met continu de Matt stream, een met continu Fok om te checken wat er elders gebeurt en om live mee te chatten :@ (*heeft Douzepwa Utopia al een gesticht gebouwd?*)
Je beschrijft precies hoe ik de Olympische Spelen kijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:51:00 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156566
Aangezien Greys wil dansen in een kring:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2018 @ 00:01:28 #285
163650 Greys
pi_183156710
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:51 schreef Redefine het volgende:
Aangezien Greys wil dansen in een kring:

[ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2018 @ 00:01:55 #286
163650 Greys
pi_183156717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar om eerlijk te zijn was ik nooit écht bang dat Jan zou gaan hoor :P
Nee maar tóch is het altijd fijn het even hardop te horen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 00:07:47 #287
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183156798
*insert juichen.gif
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183156841
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Vorig jaar was het ook bij Sinterklaas (misschien al langer). Bij andere gelegenheden zijn ze er zelden of nooit. Hooguit bij Kerst, maar dat kan ik niet eens met zekerheid zeggen en sowieso nooit zo lang van tevoren.

De gewone emoticons die je in een reactie kunt zetten zijn er wel altijd rond speciale gelegenheden, maar dat is wat anders dan de icon naast je username.
Ah ok, dan letten we er beide dus niet zo op :D

Ik bedoelde meer dat ik dacht dat je bedoelde dat er bij Sinterklaas altijd zwarte pieten worden doorgeboord bij emotcons "omdat pro-zwarte piet", en bij andere feestdagen er niets gebeurde puur omdat er dan een zwarte piet-agenda was. Maar waarschijnlijk verkeerd begrepen dus. ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183156874
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je beschrijft precies hoe ik de Olympische Spelen kijk.
Ik vind de Olympische Spelen (zowel Zomer als Winter) echt geweldig, maar zo fanatiek volg ik dat dan weer niet :D Het ligt bij mij ook heel erg aan het soort sport
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 15 november 2018 @ 00:15:21 #290
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183156875
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:51 schreef Redefine het volgende:
Aangezien Greys wil dansen in een kring:

[ afbeelding ]


Doet ze nog best goed ook, dat dansen in een kring. :o
Al had ik me er zelf iets anders bij voorgesteld, meer kumbaya en kampvuren en zo. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 15 november 2018 @ 00:17:33 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doet ze nog best goed ook, dat dansen in een kring. :o
Al had ik me er zelf iets anders bij voorgesteld, meer kumbaya en kampvuren en zo. :7
Greys zei een kring, hoepel op met je ring }:|
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 15 november 2018 @ 00:19:48 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156912
Topic is bijna vol, dan is de TT ook weer up to date.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 15 november 2018 @ 00:20:01 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183156914
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Greys zei een kring, hoepel op met je ring }:|
Pff, kring, cirkel, hoepel, ring. Als ik al op dat soort details moet gaan letten. :{w
Allemaal rond. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 15 november 2018 @ 00:21:11 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183156928
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Pff, kring, cirkel, hoepel, ring. Als ik al op dat soort details moet gaan letten. :{w
Allemaal rond. :7
Ja, zo kun je er altijd wel wat van maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 15 november 2018 @ 00:24:38 #295
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183156951
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja, zo kun je er altijd wel wat van maken.
Valt mee. Ik had het moeilijker gekregen als die dame dit met een driehoek had gedaan.
Best lastig om van een driehoek een kring te maken. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2018 @ 00:28:08 #296
163650 Greys
pi_183156985
Gekken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 november 2018 @ 00:41:14 #297
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183157110
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Valt mee. Ik had het moeilijker gekregen als die dame dit met een driehoek had gedaan.
Best lastig om van een driehoek een kring te maken. :{
Van een driehoek kun je best een kring maken. De drie kanten afbreken en buigen, en hoppa een cirkel :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 01:06:45 #298
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183157325
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:28 schreef Greys het volgende:
Gekken _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2018 @ 01:09:45 #299
163650 Greys
pi_183157354
Nou hup gooi vol
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183157370
w/
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')