abonnement Unibet Coolblue
pi_183073154
Dat datingtopic is toch wel heel....bijzonder. Ik wil er niet te jolig commentaar gaan geven, want serieus topic, maar toch. Bijzonder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 november 2018 @ 00:59:20 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073166
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Drama. Wat is mislukt. De looks of de smaak?
Nou, ik had geen zin om mijn gewone oven uit te ruimen (staan een shitload aan bakblikken enzo in) en had de cake dus in mijn net nieuwe combimagnetron gedaan :')

Dus zwart aan één hoek en de cake is ook wat saai zag ik (bieten-chocoladecake, klonk grappig en had nog bietjes die op moesten)

Maak er morgen wel een ganache bij of doe koude room erbij ofzo :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 november 2018 @ 01:00:24 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073170
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk je dat ze een houtkacheltje hebben waar Molo heel knus net haar cake op heeft proberen te bakken O+
nou, we hadden het er wel vandaag over om onze onhandige pizzaoven (staan midden in de woonkamer, ingebouwd :') ) die we nooit gebruiken door de tijd maar te vervangen door een pelletkachel (= een soort houtkacheltje :P )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183073171
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat datingtopic is toch wel heel....bijzonder. Ik wil er niet te jolig commentaar gaan geven, want serieus topic, maar toch. Bijzonder.
Klein blikje gedaan, maar ik 'ben er te oud voor' geworden denk ik :D
  zondag 11 november 2018 @ 01:02:41 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073195
Dat twee accounts op drie laptops is wel fascinerend. Wat is de functie van die derde laptop, vragen, zoveel vragen :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183073204
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:00 schreef Molo het volgende:

nou, we hadden het er wel vandaag over om onze onhandige pizzaoven (staan midden in de woonkamer, ingebouwd :') ) die we nooit gebruiken door de tijd maar te vervangen door een pelletkachel (= een soort houtkacheltje :P )
Ik had het nèt met een collega over een pelletkachel :D Is dat hot of zo?
En nooit gebak maken in een combi-magnetron. Wat een flut aankoop was dat ooit. Ja, van die afbakbroodjes en pizza ging prima, maar dat was het ook wel.

Bluezz, ik vermoed dat er wat mensen met psychische problemen zitten :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183073215
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:03 schreef Isabeau het volgende:

Bluezz, ik vermoed dat er wat mensen met psychische problemen zitten :X
Soort van fascinerend, maar dat ook idd maar ook wat pilletjes en rokerijtjes.
Verwarrend allemaal :+
pi_183073223
Ik snap geen reet van die link van datingtopic. Echt geen reet.
Maar heb t ook niet gevolgd. Kijk bijna nooit in andere topics dan die van CUL.

Krea; ik was vorig jaar op Morena Resort. Dat was een prima prijs voor dat land, dichtbij zee en mooi resort. Ze hebben er ook 2-persoonshuisjes, weet niet of dat duur is. Ik was met 3 in een 4-persoons.
Hotel bij/in Willemstad lijkt me niet zo leuk. Wel met de bus 3x naar Willemstad gegaan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 11 november 2018 @ 01:10:20 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073250
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het nèt met een collega over een pelletkachel :D Is dat hot of zo?
En nooit gebak maken in een combi-magnetron. Wat een flut aankoop was dat ooit. Ja, van die afbakbroodjes en pizza ging prima, maar dat was het ook wel.

Bluezz, ik vermoed dat er wat mensen met psychische problemen zitten :X
Ja is hot, letterlijk en figuurlijk :P
Zit subsidie op, maar zonder dat is het ook in gebruik goedkoper dan huis verwarmen met CV-ketel.
En aangezien we de ruimte en alles er toch voor hebben en nu juist in de winter een lekker knus haardvuurtje/houtkacheltje zouden willen, is het best een optie. Ziet er hier leuk uit, nuttig en goedkoper.
Alleen even een klus met huidige shit verwijderen en alles weer netjes op elkaar laten aansluiten.'

En yep, totaal ongeschikt voor gebak, wist ik eigenlijk natuurlijk ook wel, maar de sloth in mij won O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 november 2018 @ 01:10:50 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073252
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap geen reet van die link van datingtopic. Echt geen reet.
Maar heb t ook niet gevolgd. Kijk bijna nooit in andere topics dan die van CUL.

Krea; ik was vorig jaar op Morena Resort. Dat was een prima prijs voor dat land, dichtbij zee en mooi resort. Ze hebben er ook 2-persoonshuisjes, weet niet of dat duur is. Ik was met 3 in een 4-persoons.
Hotel bij/in Willemstad lijkt me niet zo leuk. Wel met de bus 3x naar Willemstad gegaan.
jammer van die peperchips joh! Hopelijk komt er iets anders waar je aan mee kunt doen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183073264
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:10 schreef Molo het volgende:

[..]

jammer van die peperchips joh! Hopelijk komt er iets anders waar je aan mee kunt doen :D
Nee joh, is geen must. Prima zo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 11 november 2018 @ 01:14:06 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073270
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee joh, is geen must. Prima zo.
snap ik, maar was leuk geweest joh. En maak je niet druk om Static, die bulkt écht van het geld, absurd gewoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183073304
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:10 schreef Molo het volgende:

Ja is hot, letterlijk en figuurlijk :P
Zit subsidie op, maar zonder dat is het ook in gebruik goedkoper dan huis verwarmen met CV-ketel.
En aangezien we de ruimte en alles er toch voor hebben en nu juist in de winter een lekker knus haardvuurtje/houtkacheltje zouden willen, is het best een optie. Ziet er hier leuk uit, nuttig en goedkoper.
Alleen even een klus met huidige shit verwijderen en alles weer netjes op elkaar laten aansluiten.'

En yep, totaal ongeschikt voor gebak, wist ik eigenlijk natuurlijk ook wel, maar de sloth in mij won O+
Nu is alles beter dan CV-warmte. Een echt kacheltje lijkt mij ook wel wat. Dat is lekkere warmte O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 november 2018 @ 01:33:04 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073362
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu is alles beter dan CV-warmte. Een echt kacheltje lijkt mij ook wel wat. Dat is lekkere warmte O+
Absoluut, lijkt me heerlijk. Vroeger altijd een open haard gehad bij mijn ouders thuis.

Grappig wel,ik woon binnenkort langer uit huis dan bij hen, maar voelt toch anders nog

Zijn nu met een stuk zolder bezig, alles ministap voor ministap hier, maar kacheltje komt er wel :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 november 2018 @ 01:33:15 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183073364
Een weegschaal in de aanbieding voor singles day :D

https://www.lidl-shop.nl/singlesday_45_2_11112018

briljant :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183073642
Heeft die dikke trol nou al eens gereageerd???
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183073658
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:51 schreef Kreator het volgende:
Ben vorig jaar wel in de efteling geweest. Komt wel heel Dichtbij zo.
Ja godver. Nu voel ik me spuit 14.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183073852
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]

nou, we hadden het er wel vandaag over om onze onhandige pizzaoven (staan midden in de woonkamer, ingebouwd :') ) die we nooit gebruiken door de tijd maar te vervangen door een pelletkachel (= een soort houtkacheltje :P )
Heb je die zelf ingebouwd? :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183073876
Ga slapen V :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 11 november 2018 @ 05:09:04 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183074047
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap geen reet van die link van datingtopic. Echt geen reet.
Maar heb t ook niet gevolgd. Kijk bijna nooit in andere topics dan die van CUL.

Krea; ik was vorig jaar op Morena Resort. Dat was een prima prijs voor dat land, dichtbij zee en mooi resort. Ze hebben er ook 2-persoonshuisjes, weet niet of dat duur is. Ik was met 3 in een 4-persoons.
Hotel bij/in Willemstad lijkt me niet zo leuk. Wel met de bus 3x naar Willemstad gegaan.
Daar was ik toevallig naar aan het kijken gisteren. Misschien in maart daar ook naar toe :D

Ontbijt bestaat uit een halve bak kwark met stukjes kaki...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183074356
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2018 10:14 schreef Myraela het volgende:
Terwijl iedereen hier naar Rammstein gaat, willen wij juist kaartjes kopen voor de Backstreet Boys.
Ik was afgelopen vrijdag zo gelukkig toen ik het nieuwsbericht las O+
Wist dat ze een worldtour gingen houden en hoopte al dat ze NL weer eens aandeden. Ik hoef naar geen een concert behalve die van de BSB O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 11 november 2018 @ 09:20:27 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183074510
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183074571
Wow das wel een treurig muzikaal leven :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 09:30:32 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183074573
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]

nou, we hadden het er wel vandaag over om onze onhandige pizzaoven (staan midden in de woonkamer, ingebouwd :') ) die we nooit gebruiken door de tijd maar te vervangen door een pelletkachel (= een soort houtkacheltje :P )
Een pelletkachel maakt lawaai, d'r zit een vijzel in die om te zoveel tijd (best vaak, weet niet niet hoe frequent) wat pellets in de verbrandingskamer gooit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183074658
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')