abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 12 november 2018 @ 09:00:36 #51
80382 manny
30 is best veel
pi_183095139
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 08:50 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dus je moet vernieuwend zijn en afwijken van de bekende schema's om goed te zijn? Nee, Blof is in zijn genre goed. Misschien voorspelbaar, maar wat ze doen, doen ze goed.
de issue zijn de teksten lieverd. als je daar eenmaal naar gaat luisteren dan is die hele band afgeschreven. en als je het eenmaal weet, dan ga je er op letten en dan is het inderdaad snel handelen en radio uitzetten. ongeacht de muziek die ze maken / coveren.

wat betreft die teksten: prima om wat abstracter te zijn... maar als we het gebied van de pure waanzin betreden dan haak ik (en zo te lezen een boel anderen) compleet af.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_183096017
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:00 schreef manny het volgende:

[..]

de issue zijn de teksten lieverd. als je daar eenmaal naar gaat luisteren dan is die hele band afgeschreven. en als je het eenmaal weet, dan ga je er op letten en dan is het inderdaad snel handelen en radio uitzetten. ongeacht de muziek die ze maken / coveren.

wat betreft die teksten: prima om wat abstracter te zijn... maar als we het gebied van de pure waanzin betreden dan haak ik (en zo te lezen een boel anderen) compleet af.
Ook dat is een mening. Zojuist werd gezegd dat voorspelbaarheid en bekende schema's je geen goede band maakt. Dan doet een band textueel iets heel anders, en dan is het ook niet goed.
  maandag 12 november 2018 @ 10:19:42 #53
80382 manny
30 is best veel
pi_183096254
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ook dat is een mening. Zojuist werd gezegd dat voorspelbaarheid en bekende schema's je geen goede band maakt. Dan doet een band textueel iets heel anders, en dan is het ook niet goed.
dat is jouw mening en die respecteer ik. dus jij veel plezier met bløf luisteren, dan blijf ik het uit zetten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_183096289
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:19 schreef manny het volgende:

[..]

dat is jouw mening en die respecteer ik. dus jij veel plezier met bløf luisteren, dan blijf ik het uit zetten.
Bedankt maat! Ik heb zelf geen CD's van bløf, maar als bløf op de radio komt zet ik het ook weer niet uit. Er zijn genoeg andere bands waar ik wel spontaan bloedende oren van krijg, en dat is niet bløf
  maandag 12 november 2018 @ 11:34:54 #55
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183097412
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:23 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Bedankt maat! Ik heb zelf geen CD's van bløf, maar als bløf op de radio komt zet ik het ook weer niet uit. Er zijn genoeg andere bands waar ik wel spontaan bloedende oren van krijg, en dat is niet bløf
Je bløft :{w
pi_183099148
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je bløft :{w
Je [b]bløft[/b maar!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')