abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 9 november 2018 @ 06:05:36 #1
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_183036203
registreer om deze reclame te verbergen
Heel simpel. Ik ga volgende maand naar New York met Moira.
We gaan (helaas maar een weekje) om daar met familie wat tijd te spenderen, maar daarnaast hebben we een dag of 3-4 voor onszelf.

Wij willen eten. New York zien, maar ook New York proeven. Hoe kunnen we zo goedkoop mogelijk, zoveel mogelijk eten/drinken maar ook echt de experience krijgen qua streetfood.

Ik heb wat gehoord over de Halal guys en een pizzatent op 203th street.

Ik ga eerlijk zijn, ik wil in een week tijd minimaal 5 kilo aankomen, gigantisch veel eten en lokaal bier drinken, naast de toeristische verplichtingen.

Wat zijn jullie ervaringen qua (goedkoop) eten om echt New York te proeven ?
Ik ook.
pi_183036239
De Chelsea market in The Meatpacking district is leuk om te bezoeken en zit vol met allemaal eettentjes. Erg lekker en voor New York betaalbaar.
Waar een wil is, is een weg. Gewoon Doordrammen!!!!!!!!!!
pi_183036257
Halal guyw is overschat imo
Je krijgt hetzelfde bij andere streetfiodtrucks voor minder geld
JAAA MOOI
pi_183036283
Ik ben er dan ook. Tvp
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
  vrijdag 9 november 2018 @ 07:05:38 #5
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_183036295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Halal guyw is overschat imo
Je krijgt hetzelfde bij andere streetfiodtrucks voor minder geld
In hoeverre is en Halal Guys anders dan een kapsalon bij El Aviv op Rotterdam Blaak bijvoorbeeld?
Ik ook.
  vrijdag 9 november 2018 @ 07:05:48 #6
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_183036296
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er dan ook. Tvp
Nice.
Ik ook.
pi_183036421
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 07:05 schreef Monopoly het volgende:

[..]

In hoeverre is en Halal Guys anders dan een kapsalon bij El Aviv op Rotterdam Blaak bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee... In NL kom ik nooit in dat soort zaken :@

Mijn ervaring met halal guys is, Lange wachtrij, bot personeel, lekker eten(kip met rijst)... Maar ik proef weinig tot geen verschil met alle andere halal foodcarts op iedere hoek van Manhattan
JAAA MOOI
pi_183036696
Wat je moet doen is naar een kinderpoppenwinkel gaan ( geen idee waar die was in NY trouwens)
Op de 2e verdiepig heb je een restaurant.. Je zou eigenlijk zomaar eens moeten kijken :D
pi_183038680
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:31 schreef valentijn101 het volgende:
De Chelsea market in The Meatpacking district is leuk om te bezoeken en zit vol met allemaal eettentjes. Erg lekker en voor New York betaalbaar.
Dit inderdaad. Zit een goeie Koreaan onder andere.

Als je daar toch in de buurt bent: The Standard Beergarten geinige tent onder de High Line met bier en pretzels.
Iets verder zuidelijk The Spotted Pig had een michellinster, nu niet meer maar sfeer is goed (britse pub met New yorkse alure en bezoekers) en eten nog steeds geweldig, signature hamburger met blauwe kaas. Niet goedkoop wel betaalbaar.
Daar om de hoek Upright Brew House, goeie selectie (lokaal) craft beer.

Op W 74th street zit Levain Bakery, in een souterain, moest echt drie keer kijken door de straat voor ik het vond. Geweldige cakes, koekjes etc!

Als je goedkoop wil zit in Koreatown genoeg goeie dumpling zaakjes, hoe spaarzamer ingericht en tl verlicht hoe beter over het algemeen.

Om de hoek van ons hotel zat een Smashburger, deed voor mij niet onder voor de veel hippere shake shack.

Qua ontbijt zijn we in een week een keer of drie bij Andrews Coffee shop gaan zitten. Was voor mij als in een Amerikaanse film of serie zitten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_183045319
New York is eigenlijk niet echt een street food stad dus hoezo per de street food? Het bijzondere aan eten hier is met name dat je werkelijk alles kan vinden..dus zoek wat obscuurs uit...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')