abonnement Unibet Coolblue
pi_183042585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

oww gatver daar zeg je wat dan gaan ze het hebben over ambities (ik mag volgende week ergens)
Die ellende hebben we hier 3x per jaar. Maar wij moeten ook eerst 5 goals invullen en welk percentage belangrijkheid je daar aan geeft. Zo ook met opleidingen, welke wil je volgen. En alles mag niet hetzelfde zijn als de vorige keren. Mijn fantasie is echt niet zo groot.
Opleidingen, hou op. Als er echt iets is in deze functie wat ik erbij moet/wil doen dan kom ik er wel mee.
Qua goals: in één zin: zo goed mogelijk mijn best doen. Maar die mag weer niet _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_183042619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die ellende hebben we hier 3x per jaar. Maar wij moeten ook eerst 5 goals invullen en welk percentage belangrijkheid je daar aan geeft. Zo ook met opleidingen, welke wil je volgen. En alles mag niet hetzelfde zijn als de vorige keren. Mijn fantasie is echt niet zo groot.
Opleidingen, hou op. Als er echt iets is in deze functie wat ik erbij moet/wil doen dan kom ik er wel mee.
Qua goals: in één zin: zo goed mogelijk mijn best doen. Maar die mag weer niet _O-
het is bij ons ook geen jaargesprek, maar evaluatie, ik ben er al 2 managers onderuit gekomen, maar nu staat ie geplanned..... kortom al jaren niet gehad, geloof ergens ook dat haar eigen ego nu belangrijker is hoorde van mensen dat haar eerste vraag is wat vindt je van mij.... ;(
maar goed ze weet wel wat ik van dr vind en eigenlijk doe ik haar halve baan minimaal, kortom het gesprek zal opzich nergens overgaan vermoed ik
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:43:40 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183042662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word moe van mezelf. Ik mag eindelijk ui eten zondag-dinsdag en ik kan niets bedenken |:(
https://www.smulweb.nl/re(...)it-grootmoeders-tijd
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183042700
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:41 schreef liedetector het volgende:

[..]

het is bij ons ook geen jaargesprek, maar evaluatie, ik ben er al 2 managers onderuit gekomen, maar nu staat ie geplanned..... kortom al jaren niet gehad, geloof ergens ook dat haar eigen ego nu belangrijker is hoorde van mensen dat haar eerste vraag is wat vindt je van mij.... ;(
maar goed ze weet wel wat ik van dr vind en eigenlijk doe ik haar halve baan minimaal, kortom het gesprek zal opzich nergens overgaan vermoed ik
Hier kom ik vast ook niet onderuit. De "manager from hell" is heel erg van de regeltjes (oorspronkelijk ook een auditor). Ik heb vanochtend iemand geholpen met het invullen van een formulier...dat mag eigenlijk niet van haar, is niet mijn taak (1x helpen en hij kan het in het vervolg zelf). Maar nu ik vanochtend ook geregeld heb dat de garage haar auto volgende week ophaalt voor een bandenwisseling kan ik geen kwaad meer doen vandaag. _O- Een kinderhand is zoooo gauw gevuld.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183042716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier kom ik vast ook niet onderuit. De "manager from hell" is heel erg van de regeltjes (oorspronkelijk ook een auditor). Ik heb vanochtend iemand geholpen met het invullen van een formulier...dat mag eigenlijk niet van haar, is niet mijn taak (1x helpen en hij kan het in het vervolg zelf). Maar nu ik vanochtend ook geregeld heb dat de garage haar auto volgende week ophaalt voor een bandenwisseling kan ik geen kwaad meer doen vandaag. _O- Een kinderhand is zoooo gauw gevuld.
lijkt me vreselijk zo iemand!!! en dan heb jij er nog een berg taken bijgekregen ook! arme jij
pi_183042720
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:47:35 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183042735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

sipelsop?
Dat staat in Friesland nog wel vaker op het menu :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183042754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

lijkt me vreselijk zo iemand!!! en dan heb jij er nog een berg taken bijgekregen ook! arme jij
Ja, de afgelopen dagen was even hel op de fiets. Maar gisteren heeft iemand een deel van het organiseren van een meeting overgenomen. Zij zit erbij, maakt de agenda etc. Alles was al grotendeels gedaan, maar de finesses (tijden/breaks etc) doet zij nu "veegt zweet van voorhoofd"
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 november 2018 @ 14:50:49 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183042797
Over twee weken een beoordelingsgesprek. Nou maak ik me niet echt druk om. Het zit wel goed met wat er begin dit jaar bedacht is. Bovendien hebben we sinds dit jaar iedere twee weken een bila. Kwartiertje met het opperhoofd om alles door te nemen wat er speelt. :). Is wel een fijn systeem.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183042939
Mooi jaren 30 appartement met orignele deuren en ramen en shit. :9

Nu afwachten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183042960
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Mooi jaren 30 appartement met orignele deuren en ramen en shit. :9

Nu afwachten.
originele ramen klinkt als weer een winter afzien ;)
pi_183042980
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:58 schreef liedetector het volgende:

[..]

originele ramen klinkt als weer een winter afzien ;)
Gas en electra zit bij de huurprijs in. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183043010
Er zat overigens bijna overal behalve de mooie bovenraampjes wel dubbel glas. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183043039
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Er zat overigens bijna overal behalve de mooie bovenraampjes wel dubbel glas. :)
owwwwww dan is het geen orginele ramen maar orginele details en kozijn? klinkt wel tof, is het je de meeprijs en de rust waard? if so hoop ik echt dat jullie in aanmerking komen!
pi_183043062
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Mooi jaren 30 appartement met orignele deuren en ramen en shit. :9

Nu afwachten.
klinkt goed! Wanneer ga je de rest van de huizen bekijken? En is de keus aan jullie of aan de verhuurder?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 9 november 2018 @ 15:03:46 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183043078
Ohw loon ik duim mee!
Waar hangt het van af of jullie het huis krijgen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183043094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:02 schreef liedetector het volgende:

[..]

owwwwww dan is het geen orginele ramen maar orginele details en kozijn? klinkt wel tof, is het je de meeprijs en de rust waard? if so hoop ik echt dat jullie in aanmerking komen!
Ik heb even gerekend. als ik huidige huurprijs+g/w/l meereken is het verschil 60 euro. Er is wat onduidelijkheid over wie/wat qua internetaansluiting, maar als die er ook zit, dan is het verschil nog maar +20 euro.
Daarvoor krijgen we iets meer leefoppervlakte, een fllink dakterras ipv een te grote tuin, en geen buren.
Oh, en een mooiere badkamer. En belachelijk veel opbergruimte. En stilte. Want ondanks grote weg ervoor hoor je daar binnen niks van.
Oh, en rolluiken. En een wasmachine voor gebruik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183043136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

klinkt goed! Wanneer ga je de rest van de huizen bekijken? En is de keus aan jullie of aan de verhuurder?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:03 schreef Barreltje het volgende:
Ohw loon ik duim mee!
Waar hangt het van af of jullie het huis krijgen?
Maandag nog een bezichtiging maar dat is eigenlijk te duur. Twijfel ook over afzeggen.

De huurder die er nu zit had nog belangstellende en zij gaat uiteindelijk iemand voordragen bij de eigenaar geloof ik. Zij zelf vindt het belangrijk dat de nieuwe huurder een deel van haar inboedel willen overnemen. Dat willen we wel, dus dat is ons pluspunt.
Er moet nog wel even bevestigd worden of er huisdieren in mogen.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 9 november 2018 @ 15:07:00 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183043156
Spannend, Lonaa.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183043167
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb even gerekend. als ik huidige huurprijs+g/w/l meereken is het verschil 60 euro. Er is wat onduidelijkheid over wie/wat qua internetaansluiting, maar als die er ook zit, dan is het verschil nog maar +20 euro.
Daarvoor krijgen we iets meer leefoppervlakte, een fllink dakterras ipv een te grote tuin, en geen buren.
Oh, en een mooiere badkamer. En belachelijk veel opbergruimte. En stilte. Want ondanks grote weg ervoor hoor je daar binnen niks van.
Oh, en rolluiken. En een wasmachine voor gebruik.
*fingerscrossed here
pi_183043184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:41 schreef liedetector het volgende:

[..]

het is bij ons ook geen jaargesprek, maar evaluatie, ik ben er al 2 managers onderuit gekomen, maar nu staat ie geplanned..... kortom al jaren niet gehad, geloof ergens ook dat haar eigen ego nu belangrijker is hoorde van mensen dat haar eerste vraag is wat vindt je van mij.... ;(
maar goed ze weet wel wat ik van dr vind en eigenlijk doe ik haar halve baan minimaal, kortom het gesprek zal opzich nergens overgaan vermoed ik
Maar je krijgt toch een vragenlijst of info over wat het gesprek inhoudt?
Wij hadden dit jaar een heel pakket incl online testen :D
pi_183043223
En, natuurlijk, hebben we liever een kleine gezinswoning, denk ik. Qua ruimte en shit. Maar ik denk niet dat we dat zo snel gaan vinden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183043317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar je krijgt toch een vragenlijst of info over wat het gesprek inhoudt?
Wij hadden dit jaar een heel pakket incl online testen :D
Bij ons krijgen we dat ook niet. Wel online een gruwel van een website invullen. Niet terug kunnen vinden wat je geschreven hebt en je manager kan het aanpassen, jij niet.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 9 november 2018 @ 15:13:31 #149
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183043329
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:09 schreef Lonaa het volgende:
En, natuurlijk, hebben we liever een kleine gezinswoning, denk ik. Qua ruimte en shit. Maar ik denk niet dat we dat zo snel gaan vinden.
Is gronau of bad bentheim geen optie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183043483
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is gronau of bad bentheim geen optie?
Duitslands ;(

En vrij veel gedoe. Vooral terugverhuizen, heb ik gehoord.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')