abonnement Unibet Coolblue
pi_183110937
krijg net een mail dat F1Tv Pro in nederland komt! ik kon me al opgeven voor de wachtlijst.

ik word een beetje gek van ziggo met die achterlijke interviews tijdens de race
  maandag 12 november 2018 @ 21:45:21 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_183110987
Wat houdt tv f1 pro precies in?
pi_183110999
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:20 schreef Justevo het volgende:
Dat is wel heel nice! Vooral de onboards en radio's.. Het beeld van Ziggo loopt altijd hopeloos achter, ik klik soms express de live timing weg omdat ik anders al weet dat ze elkaar gaan inhalen.
Ik verwacht dat die F1 TV ook achter gaat lopen omdat dat vrij standaard is bij live streaming over het internet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183111005
quote:
Formule 1 ook de komende jaren op Ziggo Sport
Op de dag dat Ziggo Sport precies drie jaar bestaat maakt de zender bekend dat het opnieuw de uitzendrechten heeft verworven van de Formule 1. Dit betekent dat de verrichtingen van onder andere Max Verstappen tot en met 2021 via Ziggo Sport te zien blijven. Naast de races en kwalificatie zullen komend jaar ook de vrije trainingen via dit kanaal worden uitgezonden. Uiteraard blijft de Formule 1 ook beschikbaar via Ziggo Sport Totaal. Dit premium betaalpakket is bij alle distributeurs in Nederland beschikbaar en heeft inmiddels ruim 500K abonnees.

Ziggo Sport zendt de Formule 1 al sinds 2013 uit. Eerst nog alleen binnen het betaalpakket van Sport1, het huidige Ziggo Sport Totaal en sinds november 2015 ook via Ziggo Sport, het gratis sportkanaal voor alle digitale Ziggo abonnees. De Formule 1 races trekken regelmatig een miljoenen publiek naar de zender. Zo werd bijvoorbeeld de grand prix van Mexico door ruim 2 miljoen mensen via de verschillende platformen van Ziggo Sport bekeken. Ook de kwalificaties op zaterdag scoren goed. Met enige regelmaat kijken daar 500.000 mensen naar.

F1 TV Pro app
Komend Formule 1 seizoen brengt de Formule 1 organisatie in samenwerking met Ziggo de F1 TV Pro app naar de Nederlandse markt. Met deze app, waarvoor maandelijks moet worden betaald, kunnen onder andere de races live en on demand worden bekeken. Ook kan er met iedere coureur worden meegereden op het on board camera kanaal, is de onboard radio voor iedereen te horen en uiteraard zijn daar alle statistieken van de race te vinden. Tevens is er veel aandacht voor de rijke Formule 1 historie met veel historische races en Formule 1 gerelateerde documentaires.

Will Moerer, directeur van Ziggo Sport is blij dat de Formule 1 via Ziggo Sport te zien blijft: “Ik denk dat er in Nederland niet heel veel sportliefhebbers zijn die niet weten dat Ziggo Sport de Formule 1 uitzendt. Het spreekt voor zich dat ik erg verheugd ben dat er in die situatie de komende jaren geen verandering komt. De Formule 1 is voor ons als zender maar zeker ook voor Ziggo naast het vele Europese topvoetbal van groot belang. Hoewel het huidige seizoen nog niet eens ten einde is kijk ik nu al uit naar 2019 waarin Max Verstappen, waarmee wij overigens ook de komende jaren nog een partnership hebben, met zijn nieuwe Honda motor wellicht in staat is het gat met Lewis Hamilton verder te dichten’.

Ian Holmes, Director of Media Rights Formule 1®: “Formule 1 heeft in Nederland een lange en rijke historie en mede dankzij Max Verstappen is er de laatste jaren een aanzienlijke groei te zien. De beelden van het Oranje Legioen op Spa en Spielberg hebben de hele wereld bereikt. We zien dat Nederlandse fans meer dan ooit bezig zijn met de sport. Dit is dan ook een van de redenen waarom onze overeenkomst met Ziggo zo ontzettend belangrijk is. De verslaggeving van Ziggo Sport rondom de Formule 1 was de afgelopen jaren van topkwaliteit. Dit betreft niet alleen het live uitzenden van de races, maar ook alle extra content die zij aanbieden. Ik heb alle redenen om te geloven dat dit alleen maar zal groeien. Baanbrekend is ook de integratie van de F1 TV Pro app die vanaf volgend seizoen beschikbaar zal zijn op de Nederlandse markt. Deze app, die voor de Nederlandse markt tot stand is gekomen door een nauwe samenwerking tussen Formule 1 en Ziggo, zorgt voor een nog completer aanbod voor de Nederlandse Formule 1 fan.“

Over Ziggo Sport
Ziggo Sport is de gratis sportzender van Ziggo voor alle Ziggo klanten met digitale ontvangst. De zender, te ontvangen via kanaal 14, is de meest veelzijdige sportzender van Nederland en biedt een breed internationaal en nationaal sportaanbod met onder andere internationaal voetbal uit de UEFA Champions League, de Engelse Premier League, de Spaanse La Liga en de EK en WK kwalificatiewedstrijden, autoraces met onder meer de Formule 1, golf, tennis, basketball (NBA), hockey, rugby, beachvolleybal, veldrijden en atletiek. Daarnaast geeft Ziggo Sport ruim baan aan Nederlandse competities door live hockey, basketball, volleybal- en handbal wedstrijden uit te zenden.

Meer dan 4 miljoen huishoudens hebben een Ziggo abonnement op tv, 3,1 miljoen op internet en 2,5 miljoen op vaste en/of mobiele telefonie. Ziggo maakt deel uit van Liberty Global, het grootste kabelbedrijf in de wereld. Dit wereldwijde netwerk van kabel- en entertainmentbedrijven bedient 29 miljoen klanten in meer dan 30 landen.

Over Ziggo Sport Totaal
Ziggo Sport Totaal biedt vier digitale 24-uurs sportkanalen en twee extra kanalen voor live evenementen aan, waarbij de kijker zelf kan beslissen welke wedstrijd hij volgt. Het aanbod omvat diverse Europese voetbalcompetities, evenals de UEFA Champions League. Daarnaast zijn alle belangrijke golf- en diverse tennistoernooien via Ziggo Sport Totaal te volgen en besteedt de zender uitgebreid aandacht aan de Formule 1 (te zien op meerdere kanalen), basketball (NBA), hockey, rugby, beachvolleybal, veldrijden en atletiek.
pi_183111033
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:45 schreef Blik het volgende:
Wat houdt tv f1 pro precies in?
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183111092
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zie net de wijze woorden van Hamilton aan Verstappen. En dat is toch wel een belangrijke les. Ocon had niets te verliezen en dat moet je toch altijd in je achterhoofd houden.

Je kan wel gelijk krijgen van de wedstrijdleiding, maar daarmee verandert er niets.
Zonder het hem te horen zeggen merkte ik uit de antwoorden van Max bij van Gelder dat hij het een volgende keer waarschijnlijk wel wat anders aanpakt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_183111421
We kunnen allemaal wel zeiken op Ziggo Sport, maar ik vind het een verademing in tegenstelling tot RTL Deutschland. Echt te triest om rondes lang reclame uit te zenden en natuurlijk Duitse nasynchronisatie. :') Ziggo doet het echt uitstekend met 3 man ter plaatse tegenover 50(!) van RTL Deutschland. Verschrikkelijk, daar kijk je toch niet naar als je graag een race fatsoenlijk wilt kijken.

Natuurlijk, Ziggo heeft Jack met zijn te joviale interviews. Maar ze brengen wel alles van begin tot eind live met prima informatie voor en na.
  maandag 12 november 2018 @ 22:05:15 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183111451
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2018 20:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

sowieso, denk jezelf even in; je bent witheet en gaat verhaal halen bij de veroorzaker daarvan, die gaat je zo schaapachtig staan 'aanlachen' :')

Ik had hem ook geen duwtje gegeven in die situatie.. Nog niet misschien. Petje af dat hij zich zo in heeft gehouden.
Dan maar een tokkie, maar ik had hem zonder pardon een koekie op zijn neus gegeven.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_183111478
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 22:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We kunnen allemaal wel zeiken op Ziggo Sport, maar ik vind het een verademing in tegenstelling tot RTL Deutschland. Echt te triest om rondes lang reclame uit te zenden en natuurlijk Duitse nasynchronisatie. :') Ziggo doet het echt uitstekend met 3 man ter plaatse tegenover 50(!) van RTL Deutschland. Verschrikkelijk, daar kijk je toch niet naar als je graag een race fatsoenlijk wilt kijken.

Natuurlijk, Ziggo heeft Jack met zijn te joviale interviews. Maar ze brengen wel alles van begin tot eind live met prima informatie voor en na.
Eens.
pi_183111507
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 21:49 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Zonder het hem te horen zeggen merkte ik uit de antwoorden van Max bij van Gelder dat hij het een volgende keer waarschijnlijk wel wat anders aanpakt.
Natuurlijk.

Vergelijk het met dat je in het verkeer iemand ziet rijden en je al het gevoel hebt dat het niet klopt. Dan kun je ook beter uit hun buurt blijven.

Het is gewoon een wijze les en dit is een mooi moment om die les te pakken.
pi_183111517
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 22:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We kunnen allemaal wel zeiken op Ziggo Sport, maar ik vind het een verademing in tegenstelling tot RTL Deutschland. Echt te triest om rondes lang reclame uit te zenden en natuurlijk Duitse nasynchronisatie. :') Ziggo doet het echt uitstekend met 3 man ter plaatse tegenover 50(!) van RTL Deutschland. Verschrikkelijk, daar kijk je toch niet naar als je graag een race fatsoenlijk wilt kijken.

Natuurlijk, Ziggo heeft Jack met zijn te joviale interviews. Maar ze brengen wel alles van begin tot eind live met prima informatie voor en na.
Helemaal mee eens, die doen het gewoon top met de middelen die ze hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_183111548
Van Gameren is prima, beetje schijtlol tussendoor is leuk. Liever hem dan die gebruinde Duitse Jack Plooij van RTL. :r
pi_183111672
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, die doen het gewoon top met de middelen die ze hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem altijd wel wat hebben, duikt er wat dieper op in bij het F1 café en hij is duidelijk F1 fan en heeft veel minder last van een oranje bril dan de rest van het team.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 22:15:45 ]
pi_183111819
Sorry maar die gast kan ik echt niet uitstaan, de combinatie van hoe die uitziet, zich kleedt en hoe die praat werkt gewoon op m'n zenuwen. Daarnaast meent 'ie echt schijtlollig te zijn met wat filmpjes en tweets die iedere flapdrol binnen een halve minuut van het internet lepelt. :{w

Maar goed, gelukkig kijk ik zelden tot nooit die F1 randprogrammering van Ziggy.
Flesje bier
pi_183112054
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 20:57 schreef CrashO het volgende:
Hopelijk kunnen we F1 TV Pro dan wel met het Sky commentaar krijgen. Als we Olav eronder krijgen schieten we nog steeds niks op :')
Ik lees net dat er inderdaad Engels (weet niet of Sky) commentaar bij is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183112121
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:14 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Niemand vind het boeiend dat Kubica terug komt?
niks officieel
pi_183112212
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Nog 3 jaar F1 bij Ziggo, stiekem ben ik daar wel blij mee. Ondanks al die pannenkoeken eromheen zenden ze tenminste wel de hele race uit zonder reclame en Olav Mol _O_.
Zonder reclame is verplicht door de FOM.
.
  maandag 12 november 2018 @ 22:33:53 #193
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183112242
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 22:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We kunnen allemaal wel zeiken op Ziggo Sport
Niet met je eens, de kritiek is terecht. Olav heb ik vrede mee, ondanks dat ik vind dat ze er gewoon een trainee naast moeten zetten. Of nog beter, live commentaar van een ex-coureur er bij. Jack mogen ze van mij in de dichtsbijzijnde sloot verdrinken, wat een nutteloze incompetente klapmongool is dat... *neemt hartmedicatie*. Ten eerste is zijn hele manier van doen ronduit storend. Nee Jack, je bent geen BFF met iedereen in de paddock. En je bent ook niet grappig met je vragen. Je ziet de coureurs hem regelmatig aankijken met zo'n blik van WTF gast waar heb je het over. Daarnaast is zijn Engels van het niveau van een 76 jarige chinese mijnwerker die nog nooit zijn dorp uit is geweest. Die 'vertalingen' van hem dekken nog niet eens 25% van wat er gezegd is. Ik snap dat voor sommige kijkers een vertaling nodig is maar laat Olav dat dan doen. Die snapt ten eerste meer van engels, ten tweede snapt hij meer van racerij en ten derde kan Olav dan tenminste even stil zijn/switchen als er wat anders gebeurt op de baan. Ik snap niet dat ze jack niet gewoon wegtyfen van beeld en geluid als er wat anders gebeurt.

De voorbeschouwing vind ik van wisselend niveau; ik zet er niet speciaal de tv voor aan.

Het studiocommentaar is ook matig. Robert is top, hij draagt bij. Ik ben geen fan van Kamphuus, maar hij geeft in ieder geval wel wat tegengas als de rest weer eens loopt te fan-boyen. Speaking of, Tom moeten ze dumpen, die draagt echt geen kut bij. Die laat zich het liefst door max in zijn bruine sterretje nemen. Prima, maar daar hoeft hij niet voor op tv.

Einde rant.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183112257
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef Fer het volgende:

[..]

Zonder reclame is verplicht door de FOM.
en de duitse rtl dan?
pi_183112260
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef Fer het volgende:

[..]

Zonder reclame is verplicht door de FOM.
Hebben ze bij RTL Duitsland nog een oud contract dan?
  maandag 12 november 2018 @ 22:35:51 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_183112296
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 22:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We kunnen allemaal wel zeiken op Ziggo Sport, maar ik vind het een verademing in tegenstelling tot RTL Deutschland. Echt te triest om rondes lang reclame uit te zenden en natuurlijk Duitse nasynchronisatie. :') Ziggo doet het echt uitstekend met 3 man ter plaatse tegenover 50(!) van RTL Deutschland. Verschrikkelijk, daar kijk je toch niet naar als je graag een race fatsoenlijk wilt kijken.

Natuurlijk, Ziggo heeft Jack met zijn te joviale interviews. Maar ze brengen wel alles van begin tot eind live met prima informatie voor en na.
Eens. En ik vind het ook nog steeds wel beter worden naarmate het gewoner wordt dat er veel mensen kijken en Max voorin meedoet. Als ze nog een beetje minder uitgaan van debiele kijkers die er niets van snappen wordt het alleen maar beter.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 12 november 2018 @ 22:38:21 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183112375
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sowieso, denk jezelf even in; je bent witheet en gaat verhaal halen bij de veroorzaker daarvan, die gaat je zo schaapachtig staan 'aanlachen' :')

Ik had hem ook geen duwtje gegeven in die situatie.. Nog niet misschien. Petje af dat hij zich zo in heeft gehouden.
Dan maar een tokkie, maar ik had hem zonder pardon een koekie op zijn neus gegeven.
Hij ging niet eens verhaal halen begreep ik. Ocon siste hem met een grote grijns toe dat hij sneller was dan hij (ipv excuses dat hij Max de overwinning door de neus boorde). Daarna reageerde Max pas met wat duwtjes.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183112658
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Van Gameren is prima, beetje schijtlol tussendoor is leuk. Liever hem dan die gebruinde Duitse Jack Plooij van RTL. :r
Ik heb geen Ziggo en ben aangewezen op RTL. En omdat ik met diensten werk en 65% van de races toch niet live kan zien ga ik mij niet abonneren op dit Ziggo kanaal. Het draait bij RTL natuurlijk vooral om Vettel en dat is te begrijpen. Alleen die 2 lange reclames tussen de race door bevallen mij niet.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 23:08:02 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183113170
Godver, ik ga ook ff sporten... mis meteen heel veel nieuws :{

Ziggo _O_
Olav _O_
F1TV _O_
Ocon :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')