abonnement Unibet Coolblue
pi_183028784
TS zat laatst weer heerlijk zijn boodschappen te doen. U kent het wel. Helaas werd de nood hoog en moest ik naar de WC. Ik vroeg aan een van de medewerkers of ik naar de wc mocht. Dat mocht en ze wees me de weg naar de WC. Het toilet bevond zich in het magazijn. Ik hoorde al wat gemompel en toen dacht ik “het zal allemaal wel”. Dus TS loopt zijn ding te doen in het toilet, loopt de manager blijkbaar een medewerkster in het magazijn te batsen. Dat was mijn erg heftige maar ook erg leerzame moment van de dag.

Klacht: Manager bakst medewerkster in het magazijn.
Antiklacht: medewerkster was een lekker milfje.
  donderdag 8 november 2018 @ 20:37:42 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_183029001
Is toch hun magazijn? Mogen ze in doen wat ze willen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_183029376
verzonnen topics :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183029624
Niet alleen thuis naar de wc gaan :')
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 8 november 2018 @ 20:58:34 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_183029722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:48 schreef oranjevogel1 het volgende:
verzonnen topics :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_183029853
Hoe weet je nou dat het een milf was, kon je zien dat ze kinderen had
  donderdag 8 november 2018 @ 21:07:40 #8
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_183030012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:48 schreef oranjevogel1 het volgende:
verzonnen topics :')
pi_183030028
Heette die manager toevallig Anthony?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_183030081
quote:
Dat is geen manager volgens mij.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183030153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:48 schreef oranjevogel1 het volgende:
verzonnen topics :')
  donderdag 8 november 2018 @ 21:24:20 #12
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_183030686
TS zit te shoppen bij een bordeel en denkt in een supermarkt te zijn. :')
pi_183030701
lekkere milfjes die werken niet in een supermarkt :r

In de supermarkt werken alleen maar de Ria's en Jokes van Nederland.
pi_183030727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:28 schreef wielrennerdt het volgende:
lekkere milfjes die werken niet in een supermarkt :r

In de supermarkt werken alleen maar de Ria's en Jokes van Nederland.
In de Achterhoek misschien waar jij woont.
pi_183030756
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:29 schreef Atak het volgende:

[..]

In de Achterhoek misschien waar jij woont.
haha gast. ik woon in de randstad _O_
jij bent toch de achterhoeker :') :') die te pauper is om een huis in de randstad te kunnen kopen :') :')

junior accountants :') :') Niet eens een RA titel mogen voeren :')
pi_183030775
Mijn vraag is hoe weet TS dat het de manager is. Is hij het hokje binnengelopen om te zien wat ze deden? Toen hij werd afgewezen voor een trio besloot hij dit topic aan te maken.
pi_183030844
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:30 schreef Atak het volgende:
Mijn vraag is hoe weet TS dat het de manager is. Is hij het hokje binnengelopen om te zien wat ze deden? Toen hij werd afgewezen voor een trio besloot hij dit topic aan te maken.
:') Analfabeet zijn :') en niet een naambordje, met functietitel eronder, kunnen lezen :') :')
ATAK :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_183035713
Liefste dagboek...
Cindy De Vuyst
pi_183036684
TS shopt bij Anthony Zeus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')