abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183026260
Hi iedereen,

Ik zoek (natuurlijk de goedkoopste) Xiaomi Mi Notebook 15,6 inch met 8gb ram en een mx150 videochip. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij misschien alsjeblieft helpen? Ik kan nergens een webshop vinden die hem uit de EU verstuurd (behalve dan webshops die de invoerprijs bovenop de normale prijs rekenen en hem daarvoor verkopen) Kan iemand hem ergens online vinden voor ¤800 of minder, of misschien een suggestie waar/hoe ik hem het beste kan bestellen?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_183026453
Ik kocht onlangs een 2de hands fiets via Marktplaats.nl. De fiets koste ¤800 of minder. Is dat iets voor je?
pi_183026495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:55 schreef autoknutselaar het volgende:
Ik kocht onlangs een 2de hands fiets via Marktplaats.nl. De fiets koste ¤800 of minder. Is dat iets voor je?
Kwam er toevallig een notebook bij? :o
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_183026526
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:59 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Kwam er toevallig een notebook bij? :o
Ja de verkoper had netjes al het onderhoud / reparaties bijgehouden in een schriftje. Deze heb ik erbij gekregen. Het is een rood schriftje.
pi_183026547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:00 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ja de verkoper had netjes al het onderhoud / reparaties bijgehouden in een schriftje. Deze heb ik erbij gekregen. Het is een rood schriftje.
Helemaal top ^O^
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 19:24:51 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183027019
Wat je het beste kunt doen is hem bestellen bij een betrouwbare website, en niet een of andere shady shop. Die paar tientjes die het dan extra kost boeit echt niet op het totaal bedrag.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183027232
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:24 schreef CoolGuy het volgende:
Wat je het beste kunt doen is hem bestellen bij een betrouwbare website, en niet een of andere shady shop. Die paar tientjes die het dan extra kost boeit echt niet op het totaal bedrag.
En ik las dat veel mensen standaard shipping kiezen wat langer duurt maar om zo bijkomende kosten te vermijden, klopt dit?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_183027268
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:44 schreef Nelvalhil het volgende:
Hi iedereen,

Ik zoek (natuurlijk de goedkoopste) Xiaomi Mi Notebook 15,6 inch met 8gb ram en een mx150 videochip. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij misschien alsjeblieft helpen? Ik kan nergens een webshop vinden die hem uit de EU verstuurd (behalve dan webshops die de invoerprijs bovenop de normale prijs rekenen en hem daarvoor verkopen) Kan iemand hem ergens online vinden voor ¤800 of minder, of misschien een suggestie waar/hoe ik hem het beste kan bestellen?
Waarom wil je 'm vanuit de EU?
1 + 1 = blauw
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 19:39:39 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183027330
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:34 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

En ik las dat veel mensen standaard shipping kiezen wat langer duurt maar om zo bijkomende kosten te vermijden, klopt dit?
Dat weet ik niet. Ik dat ze dat doen omdat het alternatief priority shipping is, wat in ieder geval duurder is.
Breitling - Instruments for Professionals
  CHI shopkeeper donderdag 8 november 2018 @ 20:55:48 #10
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183029618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:44 schreef Nelvalhil het volgende:
Hi iedereen,

Ik zoek (natuurlijk de goedkoopste) Xiaomi Mi Notebook 15,6 inch met 8gb ram en een mx150 videochip. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij misschien alsjeblieft helpen? Ik kan nergens een webshop vinden die hem uit de EU verstuurd (behalve dan webshops die de invoerprijs bovenop de normale prijs rekenen en hem daarvoor verkopen) Kan iemand hem ergens online vinden voor ¤800 of minder, of misschien een suggestie waar/hoe ik hem het beste kan bestellen?
Helaas bieden we (GearBest) deze laptop ook niet aan via een EU Warenhuis. Echter bieden we wel een douanekostenregeling aan. Voor de douanekostenregeling moet je onze linken gebruiken op het FOK! forum samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Er zijn verschillende versies dus ik weet niet welke versie je wilt, maar hieronder heb ik enkele versies die nu in de aanbieding zijn (flash sale of met gebruik van coupon code). De 2e doet denk ik het beste aan je wensen. Deze is ook ruim onder de vraagprijs van ¤800. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag.


Xiaomi Mi Notebook Air Intel Core i7-8550U NVIDIA GeForce MX150 - DEEP GRAY 8GB+256GB+INTEL CORE I7-8550U

voor ¤739,19 met coupon code: Flash Sale


Xiaomi notebook Pro 15.6寸 Intel Core i5-8250U 8GB RAM 256GB SSD MX150 深灰

voor ¤696,95 met coupon code: GBNB05


Xiaomi notebook Pro 15.6寸 Intel Core i7-8550U 16GB RAM 256GB SSD MX150 深灰

voor ¤879,99 met coupon code: Flash Sale
pi_183031448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Helaas bieden we (GearBest) deze laptop ook niet aan via een EU Warenhuis. Echter bieden we wel een douanekostenregeling aan. Voor de douanekostenregeling moet je onze linken gebruiken op het FOK! forum samen met EU Priority Line als verzendmethode.
Er zijn verschillende versies dus ik weet niet welke versie je wilt, maar hieronder heb ik enkele versies die nu in de aanbieding zijn (flash sale of met gebruik van coupon code). De 2e doet denk ik het beste aan je wensen. Deze is ook ruim onder de vraagprijs van ¤800. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag.


Xiaomi Mi Notebook Air Intel Core i7-8550U NVIDIA GeForce MX150 - DEEP GRAY 8GB+256GB+INTEL CORE I7-8550U
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/soa/gb/pdm-product-pic/Electronic/2018/01/31/thumb-img/1517361636632183684.jpg]afbeelding
][/url]
voor ¤739,19 met coupon code: Flash Sale


Xiaomi notebook Pro 15.6寸 Intel Core i5-8250U 8GB RAM 256GB SSD MX150 深灰
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2017/09/25/thumb-img/1510093854816993137.jpg]afbeelding
][/url]
voor ¤696,95 met coupon code: GBNB05


Xiaomi notebook Pro 15.6寸 Intel Core i7-8550U 16GB RAM 256GB SSD MX150 深灰
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2017/09/25/thumb-img/1506284762322809562.jpg]afbeelding
][/url]
voor ¤879,99 met coupon code: Flash Sale
Goedenavond!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik vroeg me nu af, bij de betaalpagina wordt er expliciet bijverteld dat er bij verzending bij DHL de kosten van de douane niet inbegrepen zijn, bij de andere verzendopties niet. Is er dan kans dat de laptop bij de andere verzendopties zonder extra kosten door de douane komen? Zoiets had ik namelijk wel op internet gelezen.

Nogmaals bedankt voor je hulp :)

edit: zo staan er ook 2 opties voor DHL; (HK) en gewoonweg DHL. Zit hier nog verschil, wordt alles met dezelfde vervoerder uit hetzelfde distributiecentrum verstuurd?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  CHI shopkeeper donderdag 8 november 2018 @ 22:05:06 #12
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183032013
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:50 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Goedenavond!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik vroeg me nu af, bij de betaalpagina wordt er expliciet bijverteld dat er bij verzending bij DHL de kosten van de douane niet inbegrepen zijn, bij de andere verzendopties niet. Is er dan kans dat de laptop bij de andere verzendopties zonder extra kosten door de douane komen? Zoiets had ik namelijk wel op internet gelezen.

Nogmaals bedankt voor je hulp :)

edit: zo staan er ook 2 opties voor DHL; (HK) en gewoonweg DHL. Zit hier nog verschil, wordt alles met dezelfde vervoerder uit hetzelfde distributiecentrum verstuurd?
Geen enkel probleem. Pas op met bestellen via de DHL verzendmethode. Deze moet je NIET kiezen. Hierbij krijg je zeker douanekosten en deze vergoeden we niet.
We vergoeden enkel de douanekosten indien je je kiest voor EU Priority Line (+¤0,01) als verzendmethode. Indien je dus kiest voor EU Priority Line krijg je geen douanekosten en mocht je deze toch krijgen als je EU Priority Line kiest dan betalen we deze terug.

Besteltips
1) Probeer een order te bestellen uit een Fast-Warenhuis. Hierdoor heb je geen last van douanekosten. Mocht het toch voorkomen dat je douanekosten krijgt. Dan vergoeden wij deze kosten! Tevens heb je snelle verzending bij deze Fast warenhuizen. Het nadeel is wel dat de prijzen in de meeste gevallen iets hoger liggen dan China/Hong Kong warenhuizen.
2) Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de ¤22. Kies dan voor EU Priority Line als verzendmethode. Met deze verzendmethode sluit je douanekosten uit als je besteld via onze specifieke links. Dan vergoeden wij de douanekosten. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een schatting en kan langer of korter zijn.
3) Betaal je order indien mogelijk met PayPal en activeer de PayPal retour service. Dat kan handig zijn indien je het product retour moet sturen.
4) Bij orders met een hoge orderwaarde sluit echt een "Shipping Insurance" af! Soms raken de pakketjes toch zoek. Het wordt steeds moeilijker om een resend/refund geregeld te krijgen in de toekomst zonder de "Shipping Insurance" verzekering. Neem deze verzekering echt voor die paar euro. Dit bespaart een hoop gedoe voor jezelf achteraf! Je kan dit ook doen bij lagere orderwaardes. Dit is een afweging die je zelf zult moeten maken.
pi_183032250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen enkel probleem. Pas op met bestellen via de DHL verzendmethode. Deze moet je NIET kiezen. Hierbij krijg je zeker douanekosten en deze vergoeden we niet.
We vergoeden enkel de douanekosten indien je je kiest voor EU Priority Line (+¤0,01) als verzendmethode. Indien je dus kiest voor EU Priority Line krijg je geen douanekosten en mocht je deze toch krijgen als je EU Priority Line kiest dan betalen we deze terug.

Besteltips
1) Probeer een order te bestellen uit een Fast-Warenhuis. Hierdoor heb je geen last van douanekosten. Mocht het toch voorkomen dat je douanekosten krijgt. Dan vergoeden wij deze kosten! Tevens heb je snelle verzending bij deze Fast warenhuizen. Het nadeel is wel dat de prijzen in de meeste gevallen iets hoger liggen dan China/Hong Kong warenhuizen.
2) Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de ¤22. Kies dan voor EU Priority Line als verzendmethode. Met deze verzendmethode sluit je douanekosten uit als je besteld via onze specifieke links. Dan vergoeden wij de douanekosten. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een schatting en kan langer of korter zijn.
3) Betaal je order indien mogelijk met PayPal en activeer de PayPal retour service. Dat kan handig zijn indien je het product retour moet sturen.
4) Bij orders met een hoge orderwaarde sluit echt een "Shipping Insurance" af! Soms raken de pakketjes toch zoek. Het wordt steeds moeilijker om een resend/refund geregeld te krijgen in de toekomst zonder de "Shipping Insurance" verzekering. Neem deze verzekering echt voor die paar euro. Dit bespaart een hoop gedoe voor jezelf achteraf! Je kan dit ook doen bij lagere orderwaardes. Dit is een afweging die je zelf zult moeten maken.
Nogmaals, bedankt voor het uitgebreide antwoord :)

Dus echt alleen de Eu priority line voor 1 cent en niet de iets duurdere EU express? :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  CHI shopkeeper donderdag 8 november 2018 @ 22:35:18 #14
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183032703
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:15 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Nogmaals, bedankt voor het uitgebreide antwoord :)

Dus echt alleen de Eu priority line voor 1 cent en niet de iets duurdere EU express? :P
Inderdaad. Enkel de EU Priority Line van 1 cent (scheelt ook weer in de verzendkosten en de verzendtijd is gelijk).
Mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag :)
pi_183032723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Inderdaad. Enkel de EU Priority Line van 1 cent (scheelt ook weer in de verzendkosten en de verzendtijd is gelijk).
Mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag :)
Nope, enorm bedankt voor de hulp! Ik ga binnenkort genieten van een prachtlaptop :7
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_183035747
Heb je die notebook ook met een een AZERTY-keyboard. Een numeriek toetsenbord er bij en 15,6 inch?
Cindy De Vuyst
pi_183035749
Wat bij schade? Is er garantie?
Cindy De Vuyst
pi_183042207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 02:08 schreef einzeinz het volgende:
Heb je die notebook ook met een een AZERTY-keyboard. Een numeriek toetsenbord er bij en 15,6 inch?
Voor zover ik weet wordt de laptop niet gemaakt met een azerty toetsenbord en numeriek keypad. Binnen 3 dagen na ontvangst kan je de laptop terugsturen als ie niet in orde blijkt te zijn. Verder biedt Gearbest behoorlijk goede klantenservice naar wat ik heb gehoord, maar voor dat soort dingen moet je even kijken op de website ;)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_183042341
Via geekbuying ¤850euro vanaf Duits warenhuis. Kost wel een stuk duurder maar wel sneller in huis en gegarandeerd geen 'douanekosten'

https://m.geekbuying.com/(...)ace-Gray-391265.html
pi_183042500
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:36 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Nope, enorm bedankt voor de hulp! Ik ga binnenkort genieten van een prachtlaptop :7
Ter bevestiging: heb hem ook gehaald bij Gearbest. Geen douanekosten, QWERTY toetsenbord, en erg fijne laptop. Aanrader!
  CHI shopkeeper vrijdag 9 november 2018 @ 16:09:54 #21
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183044437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 02:08 schreef einzeinz het volgende:
Heb je die notebook ook met een een AZERTY-keyboard. Een numeriek toetsenbord er bij en 15,6 inch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 02:08 schreef einzeinz het volgende:
Wat bij schade? Is er garantie?
Helaas is er geen versie met AZERTY toetsenbord die we aanbieden.
De garantievoorwaarden kan je hier nalezen.
Het komt op het volgende neer:
- We bieden NL klantenservice hier op FOK! en FB.
- 7 Dagen Dead on Arrival (DOA) garantie.
- 30 Day Unconditional Refund Guarantee for Unopened & Unused Items
- 45 Day Money Back Guarantee.
- 1 jaar garantie in de vorm van reparatie.

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
pi_183076827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 02:08 schreef einzeinz het volgende:
Heb je die notebook ook met een een AZERTY-keyboard. Een numeriek toetsenbord er bij en 15,6 inch?
AZERTY :') Neem gewoon lekker QWERTY, alsof men in China het boeit wat Belgen/Franstaligen willen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')